• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hoshigaki Yukkuri

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Hoshigaki Yukkuri
Posty: 44
Rejestracja: 20 sty 2023, 4:09
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Ryba
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Hoshigaki Yukkuri

Hoshigaki Yukkuri
Lazy Sharkandoo!
Obrazek
Charakter

Yukkuri nie jest skomplikowaną osóbką. Gdyby nie skończyła w Akademii i mogłaby pójść do szkoły dla cywilów, była by idealną licealistką. Jej główną super mocą jest nic innego, jak lenistwo. Uwielbia się obijać, czytać mangi, jeść pyszne jedzonko, leżeć do góry brzuchem w wodzie lub zwyczajnie na łóżku czy podłodze. Ciężka praca ją zwyczajnie bardzo szybko męczy oraz nudzi. Bardzo często zdarza się jej też bardzo szybko dekoncentrować. To oczywiście nie oznacza, że Rybka nie jest w stanie zrobić czegoś porządnie. Jeśli jest odpowiednio zmotywowana, jest w stanie przenosić całe oceany, pracować bez wytchnienia godzinami czy nawet robić rzeczy, o które nikt by jej nie podejrzewał. Rekin jednak tkwi w szczegółach. Trzeba ją wpierw zachęcić do czegoś. Jeśli to jednak nie jest coś, z jej zakresu zainteresowań, może być to bardzo ciężkie wyzwanie, lecz nadal wykonalne. Poza swoją główną cechą charakteru, Yui jest bardzo pogodną osobą bardzo lekko podchodzącą do życia oraz nie przejmującą się niemalże niczym. Do wielu rzeczy oraz osób bardzo szybko się przywiązuje, lecz gdy coś traci, nie smuci się zbyt długo, lub może zwyczajnie nie zwrócić na to uwagi, jeśli znajdzie coś innego co przykuje jej ciekawość. To tylko pokazuje, że do niektórych spraw nie przykłada jednak tak wielkiej wagi jak jej się to może wydawać. Mimo wszystko stara się być dobrą Rybką co okazuje swoim nielicznym przyjaciołom.
Obrazek
Wygląd

Panna Hoshigaki jest bardzo niewielkim stworzeniem. Gdyby postawić inną osobę w jej wieku koło niej, górowała by nad nią o przynajmniej dwie głowy. O ile jej wzrost jej nie przeszkadza, tak brak pewnych kobiecych aspektów w okolicach klatki piersiowej ją czasem dołuje oraz drażni. To nie tak, że była w stanie coś z tym zrobić. Pogodziła się już z swoim losem. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że jej metabolizm jest jej największym przeciwnikiem. Nie ważne ile by nie zjadła jedzenia oraz ile słodyczy by pochłonęła, miarka wzrostu oraz obwodu piersi się nie chce zwiększyć. Swoje smukłe ciało skrywa pod swoimi ulubionymi bluzami w kolorze błękitu, jakie sięgają jej do połowy ud oraz każda z nich wzorowana jest na rekinie. Kaptur w kroju głowy jej rodowitego zwierzęcia skrywa jej biało niebieskawe włosy. Co ciekawe, Yuri ich nie farbuje, lecz są to naturalne pasemka. Dziecinna buzia również skrywa kilka tajemnic. Jej uzębienie jest ostre niczym kły bestii morskiej a u szczytu szyi, zaraz za uszami znajdują się skrzela. Do kompletu dochodzą piękne niebieskie oczy w odcieniu laguny. Te rzeczy są jednak dość typowe dla członków klanu, z którego pochodzi. Rzeczą, która ją wyróżnia, jest nie z przodu, lecz z tyłu. Jak na Rybkę przystało, posiada ona ogon zakończony płetwą. Jest on normalnie umięśniony oraz może nim dowolnie ruszać, co pozwala jej na lepsze poruszanie się pod wodą.
Historia
Jej przygoda zaczyna się identycznie jak każdego człowieka. Dwie rybki dokonały niecnego aktu miłości a ich owocem jest właśnie ona. Hoshigaki Yukkuri. Urodzona w Mizu no Kuni oraz wychowywana w rodzinie osób władających chakrą, nie miała zbyt dużo wolnego czasu. Zarówno jej tata rekin jak i mama rekin chcieli, by ich jedyna córka poszła w ich ślady. Tak więc już za małego zamiast uganiać się za rybkami w stawie, rodzice uczyli ją panować nad zdolnościami. Nie trzeba być geniuszem by się domyślić, że Yukki tego nie lubiła. Ojciec był surowy w swoim postanowieniu. Ciągle coś powtarzał, że Kirigakure musi być silna i tak dalej. Podejście mamy jednak dużo bardziej do niej trafiało. Po każdym udanym treningu była nagradzana słodkościami, co dawało jej motywacje. Szczęśliwie dla niej, posiadała talent do wszystkiego, co jej pokazywali. Czas jednak parł na przód a ją wysłali do Akademii. Nauka tego wszystkiego była przytłaczająca dla 7 latki. Błyskawicznie odkryła, że nie lubi się uczyć.
Całe szczęście, że sytuacja w kraju uległa drastycznej zmianie. Atak na wioskę to nie były przelewki. Zamieszanie jakie się pojawiło, zniszczenia jakie nastąpiły. Wszystko działo się szybko. Dziewczynka wraz zresztą uczniów oraz cywilów została ewakuowana z Kiri oraz granic kraju. W wyniku paniki oraz jej lekkiego podejścia do życia, rozdzieliła się z klanem, trzymając się blisko starszej kobiety jaka ją przygarnęła i poczęstowała jabłkiem na dodanie otuchy. A było ono słodziutkie i soczyste. Nim się dziewczynka spostrzegła, była na statku płynącym do innego kraju. Nie można było pominąć faktu, iż sporym plusem tego wszystkiego było to, że ominie ją seria sprawdzianów jaka miała być w przyszłym tygodniu, do których nawet nie zaczęła się uczyć.
Kolejnych kilka lat swojego życia spędziła w Ame no Kuni w wiosce rybackiej obok sporego jeziora. Tutejszy klimat bardzo jej odpowiadał, a bliskość do wody była błogosławieństwem. Mieścina była biedna, lecz tamtejszy wójt udzielił jej dachu nad głową w zamian za pracę. Oczywiście pomagała w wiosce tylko wtedy, gdy musiała a jej fundusze zbliżały się ku końcowi. Któregoś razu odkryła, że dzięki chakrze, jest w stanie ułatwiać sobie prace jakie wykonywała, więc cały tydzień poświęciła na pluciu wodą na lewo i prawo oraz kontroli chakry. Szlifując kilka technik jakie poznała w Kiri mogła oszczędzić dużo czasu, jaki później spędzała na obijaniu się. To miejsce jednak nie zatrzymało ją na długo. Los chciał, że jej wzrok padł na inną rzecz jaka ją zainteresowała do takiego stopnia, że opuściła to miejsce i ruszyła w podróż.
Nazwisko i imięHoshigaki Yukkuri
PrzynależnośćWolny Strzelec
PseudonimyRybka, Yui, Yukki, Yubka, Yu-chan
PłećRybka Kobieta
Tytuły---
Wiek19
Wzrost151cm
Waga42kg
Rangi
---
Wspomagania
  • Hiden: Uzumaki Fūin D
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 3
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 5
Refleks:
Poz. 7
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 8
Ilość Chakry:
6 000E: --- | D: 10 | C: 50 | B: 250 | A: 500 | S: 2000
Posiadane Dziedziny
A
Samejutu
C
Ninjutsu
D
Uzumaki Fūin
Samejustu | Ninjutsu | Uzumaki Fūin | To lazy to pick nowSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Uwaga! Nie ma czegoś takiego jak specjalizacja w konkretnych stylach walki. Zamiast tego istnieje specjalizacja dla Taijutsu, Bukijutsu, Taijutsu Wspieranego Chakrą oraz Bukijutsu Wspieranego Chakrą. Postaci ze specjalizacją w jednej z tych "dziedzin" są traktowane tak, jakby posiadały specjalizację do każdego stylu walki, który się w nim zawiera. Oznacza to, że posiadając np. Specjalizację w Taijutsu, postać zyskuje bonusy ze Specjalizacji do każdego stylu Taijutsu nie wspieranego chakrą, jak np. Itamiken, Karate Shōtōkan czy Migatte no Gokui. Analogicznie w innych "dziedzinach" stylów walki. Wyjątkiem są specjalne Style Walki, które posiadają techniki, jak np. Hachimon czy Kujaku Myōhō.
Naturalne ograniczenieAtut wrodzony
Postać nie urodziła się geniuszem. Nie ma co tu kryć. Poza podstawowymi technikami rangi E jest w stanie opanować poza swoją specjalizacją jeszcze tylko trzy inne dziedziny bądź typy stylów walki (lub dowolną ich kombinację). Jednak przez tak wielkie ograniczenie, wybija się na tle reszty właśnie w tych trzech. Wybrane dziedziny bądź typy stylów walki (np. Taijutsu lub Bukijutsu wspierane Chakrą) traktowane są tak, jakby posiadały specjalizację. Jeżeli postać ma specjalizację i ograniczenia związane tylko i wyłącznie z stylami walki lub/oraz dziedzinami rzemieślniczymi (jak Renkinjutsu i Shokunin-Waza), może ona spokojnie opanowywać kolejne sztuki walki bądź zdolności rzemieślnicze standardowym kosztem. Te style walki, ponad pierwsze trzy, traktowane są już zwyczajnie, jakby nie posiadały specjalizacji.
Jeżeli postać posiada wśród czterech pierwszych zdolności sztuki rzemieślnicze i może dokupować kolejne style walki, to na następny wykupiony styl walki z nowej "dziedziny" stylów walki przechodzi Specjalizacja przyznawana z tego atutu, ze względu na brak działania Specjalizacji w dziedzinach związanych z tworzeniem przedmiotów i specyfików.
Postać posiadająca Specjalizację w Taijutsu może wykupić i rozwijać wszystkie style Taijutsu. By jednak móc opanować Bukijutsu, musi wziąć też Specjalizację w Bukijutsu. Analogicznie w przypadku Taijutsu Wspieranego Chakrą czy Bukijutsu Wspieranego Chakrą.
Należy uwzględnić, że poza trzema dziedzinami z tego atutu, postać może jeszcze rozwijać swoją własną specjalizację, co sprawia, że łącznie posiada ona 4 dziedziny możliwe do rozwijania.
Ulepszony zmysł (Smak)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  • Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  • Maska przeciwgazowa
Ranga E
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Nawanuke no Jutsu
Sakki
Suimen Hokō no Gyō
Ranga E
Fūin no Meisai
Yōso no Hibana

Ranga D
Fūin no Jutsu
Ranga E
Genjutsu Kai
Ranga C
Pirania no Kyōen

Ranga B
Suiton: Suikōdan no Jutsu

Ranga A
Ōsame no Tatsumaki
Ranga E
Harugakudan
Mizu Moji
Susuru Izumi

Ranga D

Ranga C
Suiton: Hashira no Kōjō
Suiton: Hatō
Suiton: Mizuame Nabara

Ranga B
Suiton: Haran Banshō

Ranga A
Suiton: Suiryūben
► Pokaż Spoiler | Rare manga page z czasów przed Akademią
Obrazek
Ostatnio zmieniony 22 gru 2023, 23:49 przez Hoshigaki Yukkuri, łącznie zmieniany 14 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Pomarańcz
Posty: 231
Rejestracja: 02 lut 2022, 14:11
Ranga dodatkowa: Mod KP/Transferów, mod Kuźni.
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:

Re: Hoshigaki Yukkuri

► Pokaż Spoiler
Metryka: Giteczek
Atrybuty: Dziedzinki: Same, Nin na C. Siła 3, Szybkość 6, Wytrzymka 4, Refleks 6, Siła Woli 4, Kontrola Chakry 7
Atuty: Naturalne Ograniczenie, Samejutsu, Ninjutsu i 2 TBD
EQ: -
Charakterystyka: Jak Główna Fabularna da okejkę na ogon to będzie akcepcik.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 20 sty 2023, 22:22 przez Pomarańcz, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Wolni Strzelcy”