• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Sukōchi Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Sukōchi Ichizoku

Sukōchi Ichizoku | Sukōchi Clanスコチ一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Rodzina Sukōchi ma na swoim koncie liczne, przymuszone migracje. Wcześniej zamieszkiwali tereny Sunagakure no Sato - jednak z powodu anomalii pogodowych, które nawiedziły Kaze no Kuni i zniszczyły wioskę, zmuszeni byli znaleźć inne schronienie. Klan udał się wówczas do Konohagakure no Sato, gdzie przebywał przez kilka następnych lat do czasu, gdy Sunagakure nie została odbudowana. Wtedy nastąpił rozłam wewnątrz rodziny - część powróciła na dawne tereny, kierowani patriotyzmem i tęsknotą za domem, część z kolei uznała, że skoro Liść przygarnął ich w potrzebie i dał schronienie, to jemu powinni być lojalni. Po Największej Światowej Wojnie Shinobi klan, zmuszony po raz kolejny szukać domu, częściowo udał się do Sakuragakure, a znaczna część w swoją stronę.
Historia
Klan Sukōchi od zawsze kojarzony był z niezwykle utalentowanymi kucharzami, którzy, wykorzystując swoją wrodzoną zdolność do tworzenia żaru, potrafili dokonywać rzeczy nieosiągalnych dla przeciętnych szefów kuchni. Pomiędzy misjami oraz typowymi dla shinobi zadaniami, zajmowali się właśnie prowadzeniem sieci restauracji w Wiosce Piasku, która dzięki swojej renomie przyciągała gości również spoza granic kraju. Rodzina wiodła spokojny żywot - do czasu.

Zniszczenie Sunagakure było swoistym początkiem problemów, z jakimi musiał zmierzyć się klan. Liczne wędrówki w poszukiwaniu nowego domu oraz skrajnie różne opinie co do powrotu w rodzinne strony po odbudowaniu Piasku mocno zachwiały stabilnością wewnątrz rodu, przez co relacje pomiędzy użytkownikami Shakutonu stały się napięte. Punktem kulminacyjnym była nadchodząca nieubłaganie Największa Światowa Wojna Shinobi, w czasie której podzielony ród musiał stanąć po przeciwnych stronach konfliktu. Okazało się, że Sukōchi mieszkający na terenie Suny nie zamierzają w imię żądnego władzy Kage przelewać krwi swojego kuzynostwa i gdy tylko nadarzyła się okazja, zdezerterowali. Ta decyzja sprawiła, że relacje w klanie ociepliły się i nie były już tak napięte jak wcześniej.

Po Wojnie część rodziny zdecydowała się udać do Sakuragakure no Sato, wierząc, że przywrócenie ładu na świecie powinno być priorytetem. Zdążyli przekonać się już co oznacza połączenie potęgi i niestabilności emocjonalne władcy. Znaczna część jednak zdecydowała się udać w swoją stronę, potrzebując czasu by wszystkie te wydarzenia przetrawić.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Sukōchi.
  2. Obecnym liderem klanu i szefem kuchni w nowo otwartej "Sabaku no Atsusa" na terenie Sakuragakure no Sato jest Sukōchi Einosuke.
  3. Klan posiada własne Kekkei Genkai - Shakuton. Jest to połączenie Katonu i Fūtonu, które pozwala na stworzenie żaru, stref o zabójczej dla organizmu i otoczenia temperatury.
  4. Połowa klanu udała się do Sakuragakure no Sato, druga połowa z kolei ruszyła w swoją stronę, decydując się na podążanie własną ścieżką.
Zdolności
Klan Kucharzy posiada jedną zdolność. Jest jednak ona bardzo potężna.
  1. Tworzenie żaru - niezwykła umiejętność Uwolnienia Żaru, która powstała z połączenia Katonu oraz Fūtonu. Pozwala ona na wytworzenie obiekty o dowolnym kształcie, które swoją zabójczą temperaturą jest zdolne wypalić wszystko, co stanie mu na drodze.
  2. Zwiększenie temperatury otoczenia - Sukōchi są w stanie wpłynąć na temperaturę otoczenia, dzięki czemu są w stanie ją drastycznie podwyższyć.
Posiadając Specjalizację w Shakutonie: Shinobi zyskuje odporność na bardzo wysokie temperatury, trudne do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Oznacza to swojego rodzaju zwiększoną odporność na techniki Katonu oraz pochodne.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Shakuton: Kakyū | Scorch Release: Fire Ball灼遁・火球
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieRóżne
KosztUtworzenie: Różny

Utrzymanie: Połowa wytworzenia kuli na turę
ZasięgOrbitowanie: 1m

Posłanie: Różne
WymaganiaBrak
DodatkoweTechnika kosztuje 10pt
Użytkownik skwaru tworzy żarowe kule, o rożnych stopniach rozgrzania. Kule, jak planety, krążą dookoła twórcy i mogą być posyłane w kierunku wrogów. Generują one ogromny żar, przez co temperatura przy użytkowniku jest bardzo wysoka i na dłuższa metę trudna do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Tworzone kule zazwyczaj pojawiają się w dłoni lub w jakiejś odległości od niej.
Ranga ShakutonPieczęcie
DGest zaciśnięcia dłoni
CTygrys→ Dzik → Gest zaciśnięcia dłoni
BTygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pieczęć konfrontacji
ATygrys → Dzik → Koń → Małpa → Ptak → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
STygrys → Małpa → Gest uniesienia rąk nad głowę → Ptak → Wąż → Dzik → Koń → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie)
Kule i ich rozmiary mogą zostać dostosowane do potrzeb użytkownika w danej chwili:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za trzy płomienie. Użytkownik wytwarza niewielkie żarowe płomienie orbitujące dookoła niego. Płomienie potrafią jedynie poparzyć i przypiec. (szybkość lotu 5) Nie ma możliwości posłania ich dalej niż na odległość 5 metrów. Wymagania: Shakuton D;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C za dwie średnie ogniste kule. Wytwarzane są średnie ogniste kule, znacznie gorętsze i bardziej niebezpieczne niż ich mniejsze odpowiedniki. (szybkość lotu 7) Można je posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton C;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B za jedną dużą ognistą kule. Kula jest tak duża, że nie mieści się w dłoniach i należy wytwarzać ją nad głową. (szybkość lotu 6) Kula w kontakcie z człowiekiem jest w stanie szybko go przepalić. Kulę można posłać na zasięg 10 metrów. Wymagania: Shakuton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A za jedną olbrzymią ognistą kule Tworzona kula jest olbrzymich rozmiarów i nie jest w stanie krążyć w koło użytkownika, musi zostać natychmiastowo "rzucona" w określonym przez autora kierunku, (szybkość lotu 5). Zasięg rzutu taką kulą zwiększa się jednak do 20 metrów. Wymagania: Shakuton A;
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S, za jedno słońce. Kula przybiera rozmiary wręcz gigantyczne sprawiające wrażenie słońca które miałoby spaść z nieba. Samo słońce przybiera żółtawą barwę i dodatkowo roztacza w koło siebie palącą, niebezpieczną aurę podnoszącą temperaturę wszystkiego w najbliższej okolicy do około 30 metrów. Słońcem tym nie można rzucić i należy je cały czas trzymać nad swoją głową. Twór porusza się bardzo powoli (szybkość 3), jednak wciąż wraz z użytkownikiem. Jeśli z jakiegoś powodu użytkownik oddali się od stworzonego słońca na odległo ponad 20 metrów, lub przerwię utrzymywanie go, to po upływie pełnej tury, słońce zniknie. Wymagania: Shakuton S;
Posiadając Sennina w Shakuton Liczba kontrolowanych kul zostaje zwiększona o jedną na każdą rangę dziedziny ponad wymóg do ich stworzenia. Za dodatkowe wytworzone kule trzeba również ponosić koszty.
Posiadając Specjalizację w Shakuton można wykonać technikę bez składania pieczęci, czas kumulacji chakry wyniesie jednak tyle ile zajęłoby ich złożenie. Dodatkowo słońce tworzone za pomocą rangi S nie zadaje użytkownikowi obrażeń.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・火球]Shakuton: Kakyū | Scorch Release: Fire Ball[/title]
[pic rank=D]https://imgur.com/WwTv2nC.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Różne[/row]
[row title=Koszt]Utworzenie: Różny

Utrzymanie: Połowa wytworzenia kuli na turę[/row]
[row title=Zasięg]Orbitowanie: 1m

Posłanie: Różne[/row]
[row title=Wymagania]Brak[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10pt[/row]
[description]Użytkownik skwaru tworzy żarowe kule, o rożnych stopniach rozgrzania. Kule, jak planety, krążą dookoła twórcy i mogą być posyłane w kierunku wrogów. Generują one ogromny żar, przez co temperatura przy użytkowniku jest bardzo wysoka i na dłuższa metę trudna do wytrzymania dla przeciętnej osoby. Tworzone kule zazwyczaj pojawiają się w dłoni lub w jakiejś odległości od niej.

| Ranga Shakuton | Pieczęcie |
|:----------:|:----------:|
| D | Gest zaciśnięcia dłoni |
| C | Tygrys→ Dzik → Gest zaciśnięcia dłoni | 
| B | Tygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pieczęć konfrontacji | 
| A | Tygrys → Dzik → Koń → Małpa → Ptak → Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie) |  
| S | Tygrys → Małpa → Gest uniesienia rąk nad głowę → Ptak → Wąż → Dzik  → Koń →  Gest uniesienia rąk nad głowę / Ręce nad głową (Podtrzymanie) |

Kule i ich rozmiary mogą zostać dostosowane do potrzeb użytkownika w danej chwili:
[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D [u]za trzy płomienie[/u]. Użytkownik wytwarza [url=https://imgur.com/XXFXfFs.png]niewielkie żarowe płomienie[/url] orbitujące dookoła niego. Płomienie potrafią jedynie poparzyć i przypiec. (szybkość lotu 5) Nie ma możliwości posłania ich dalej niż na odległość 5 metrów. [u]Wymagania: Shakuton D[/u];
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C [u]za dwie średnie ogniste kule[/u]. Wytwarzane są [url=https://imgur.com/z5vV8ER.png]średnie ogniste kule[/url], znacznie gorętsze i bardziej niebezpieczne niż ich mniejsze odpowiedniki. (szybkość lotu 7) Można je posłać na zasięg 10 metrów. [u]Wymagania: Shakuton C[/u];
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B [u]za jedną dużą ognistą kule[/u]. [url=https://imgur.com/WOPl0sI.png]Kula jest tak duża[/url], że nie mieści się w dłoniach i należy wytwarzać ją nad głową. (szybkość lotu 6) Kula w kontakcie z człowiekiem jest w stanie szybko go przepalić. Kulę można posłać na zasięg 10 metrów. [u]Wymagania: Shakuton B[/u];
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A [u]za jedną olbrzymią ognistą kule[/u] Tworzona [url=https://imgur.com/SFdD8Dr]kula jest olbrzymich rozmiarów[/url] i nie jest w stanie krążyć w koło użytkownika, musi zostać natychmiastowo "rzucona" w określonym przez autora kierunku, (szybkość lotu 5). Zasięg rzutu taką kulą zwiększa się jednak do 20 metrów. [u]Wymagania: Shakuton A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S, [u]za jedno słońce[/u]. [url=https://imgur.com/j7bSPX7]Kula przybiera rozmiary wręcz gigantyczne[/url] sprawiające wrażenie słońca które miałoby spaść z nieba. Samo słońce przybiera żółtawą barwę i dodatkowo roztacza w koło siebie palącą, niebezpieczną aurę podnoszącą temperaturę wszystkiego w najbliższej okolicy do około 30 metrów. Słońcem tym nie można rzucić i należy je cały czas trzymać nad swoją głową. Twór porusza się bardzo powoli (szybkość 3), jednak wciąż wraz z użytkownikiem. Jeśli z jakiegoś powodu użytkownik oddali się od stworzonego słońca na odległo ponad 20 metrów, lub przerwię utrzymywanie go, to po upływie pełnej tury, słońce zniknie. [u]Wymagania: Shakuton S[/u];[/list]

[b]Posiadając Sennina w Shakuton[/b] Liczba kontrolowanych kul zostaje zwiększona o jedną na każdą rangę dziedziny ponad wymóg do ich stworzenia. Za dodatkowe wytworzone kule trzeba również ponosić koszty.
[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] można wykonać technikę bez składania pieczęci, czas kumulacji chakry wyniesie jednak tyle ile zajęłoby ich złożenie. Dodatkowo słońce tworzone za pomocą rangi S nie zadaje użytkownikowi obrażeń.[/description]
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2022, 1:16 przez Makaveli, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Shakuton: Kakusareta koge | Scorch Release: Hidden Darkness灼遁・かくされた こげ
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Zaciśnięcie dłoni z bronią rzucaną
KosztStandardowy za 2 bronie miotane na turę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBroń rzucana
Po złożeniu pieczęci i zaciśnięciu dłoni na broni miotanej, takiej jak shuriken czy kunai, ta staje się centrum naszej nowopowstałej żarowej kuli. Taką bronią można swobodnie rzucić tak, jakbyśmy rzucali naszą żarową kulką. Ta po trafieniu w cel zada dodatkowe rany od gorącego, topiącego się żelaza. Podpalić można dowolną broń miotaną, tak długo jak jest ona gabarytowo zdolna zmieścić się w naszej dłoni.

Posiadając Sennina w Shakuton W ogniu może stanąć broń nie mieszcząca się w dłoni o dużo większych gabarytach. (By taką broń spowić w chakrze Shakutonu należy po złożeniu pieczęci zapłacić pełen koszt za jeden przedmiot.)

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・かくされた こげ]Shakuton: Kakusareta koge | Scorch Release: Hidden Darkness[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/9IZyR8e.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Ptak → Zaciśnięcie dłoni z bronią rzucaną[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 2 bronie miotane na turę[/row]
[row title=Zasięg]15 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Broń rzucana[/row]
[description]Po złożeniu pieczęci i zaciśnięciu dłoni na broni miotanej, takiej jak shuriken czy kunai, ta staje się centrum naszej nowopowstałej żarowej kuli. Taką bronią można swobodnie rzucić tak, jakbyśmy rzucali naszą żarową kulką. Ta po trafieniu w cel  zada dodatkowe rany od gorącego, topiącego się żelaza. Podpalić można dowolną broń miotaną, tak długo jak jest ona gabarytowo zdolna zmieścić się w naszej dłoni.

[b]Posiadając Sennina w Shakuton[/b] W ogniu może stanąć broń nie mieszcząca się w dłoni o dużo większych gabarytach. (By taką broń spowić w chakrze Shakutonu należy po złożeniu pieczęci zapłacić pełen koszt za jeden przedmiot.)
[/description]

Shakuton: Shakunetsu no honō | Scorch Release: Scorching Heat灼遁・猛暑
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieCzas kumulacji chakry zajmuje tyle ile złozenie 5 pieczęci
KosztRóżnica między kosztem kuli wytworzonej a tej do której rozmiaru ją ulepszamy.
ZasięgBrak
WymaganiaAktywna: Shakuton: Kakyū. By zwiększyć rozmiar kuli do konkretnych rozmiarów należy spełniać wymagania stworzenia takowej za pomocą Shakuton: Kakyū.
Dzięki przelaniu większej ilości chakry Shakutonu do wcześniej utworzonej kuli dowolnego rozmiaru, można zmienić jej właściwości do takich odpowiadających kulom tworzonych na wyższych rangach przy pomocy podstawowej techniki Shakuton: Kakyū. Maksymalny rozmiar/ranga kuli do której można kulę zwiększyć jest zależny od tego jakich rozmiarów kulę autor jest w stanie samodzielnie stworzyć i utrzymać.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・猛暑]Shakuton: Shakunetsu no honō | Scorch Release: Scorching Heat[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/8f7oSwX.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry zajmuje tyle ile złozenie 5 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różnica między kosztem kuli wytworzonej a tej do której rozmiaru ją ulepszamy.[/row]
[row title=Zasięg]Brak[/row]
[row title=Wymagania]Aktywna: Shakuton: Kakyū. By zwiększyć rozmiar kuli do konkretnych rozmiarów należy spełniać wymagania stworzenia takowej za pomocą Shakuton: Kakyū.[/row]
[description]Dzięki przelaniu większej ilości chakry Shakutonu do wcześniej utworzonej kuli dowolnego rozmiaru, można zmienić jej właściwości do takich odpowiadających kulom tworzonych na wyższych rangach przy pomocy podstawowej techniki Shakuton: Kakyū. Maksymalny rozmiar/ranga kuli do której można kulę zwiększyć jest zależny od tego jakich rozmiarów kulę autor jest w stanie samodzielnie stworzyć i utrzymać.[/description]
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2022, 14:36 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Shakuton: Moeru kyū | Scorch Release: Burning Projectile灼遁・燃える発射体
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Małpa → Smok → Koń → Ptak
KosztPodwójny C - za jedną średnią sferę
Zasięg15 metrów
WymaganiaBrak
Dzięki tej technice twórca ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (ranga C z Shakuton: Kakyu) nie w swojej dłoni a w koło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez autora cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez autora w trakcie wykonywania techniki jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyu.

Posiadając Rangę A w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
Posiadając Rangę S w Shakuton Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
Posiadając Specjalizację w Shakuton Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・燃える発射体]Shakuton: Moeru kyū | Scorch Release: Burning Projectile[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/vKfFGcN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Małpa → Smok → Koń → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Podwójny C - za jedną średnią sferę[/row]
[row title=Zasięg]15 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Brak[/row]
[description]Dzięki tej technice twórca ma możliwość dosyć szybkiego wytworzenia średnich ognistych kul (ranga C z Shakuton: Kakyu) nie w swojej dłoni a w koło siebie. Te natychmiast po wytworzeniu kierują się w wybranym przez wykonawce techniki kierunku, paląc wszystko na swojej drodze tak samo jak obrany przez autora cel. Kule stworzone przy pomocy tej techniki nie mogą być kontrolowane. Ilość celi obranych przez autora w trakcie wykonywania techniki jest limitowana jedynie przez liczbę stworzonych kul i potencjalnych celi w zasięgu techniki. Kula chwilę po trafieniu w cel przestaje istnieć. Maksymalna liczba stworzonych sfer zależna jest od rangi dziedziny klanowej oraz od limitu kontrolowanych kul z Shakuton: Kakyu.

[b]Posiadając Rangę A w Shakuton[/b] Zasięg zostaje zwiększony o 5 metrów
[b]Posiadając Rangę S w Shakuton[/b] Zasięg zostaje zwiększony o 10 metrów łącznie
[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] Można pominąć 3 pieczęci przy wykonywaniu techniki.
[/description]

Shakuton: Netsu no Zōka | Scorch Release: Increasing Heat 灼遁・熱の増加
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Koń → Wół → Szczur → Zając → Małpa → Specyficzna Pieczęć Jednoręczna
KosztPodwójny na Turę
ZasięgObszar o promieniu 20 metrów dookoła użytkownika
Wymagania---
Shakuton, wbrew temu co mówi jego nazwa pozwala na więcej niż tworzenie konstruktów żaru. Niektórzy shinobi potrafią wykorzystywać tą niszczycielską chakrę do wypuszczania samego ciepła. Ta technika oferuje jednak większą siłę niż proste sztuczki dla początkujących ninja, pozwalając na podniesienie temperatury na wyższym obszarze i do wyższych wartości. Jutsu działa tak długo, jak użytkownik utrzymuje ostatnią pieczęć techniki, będącą połączeniem palca wskazującego i kciuka. W tym czasie uwalniania przez użytkownika chakra Shakutonu sprawia, że temperatura otoczenia w zasięgu powoli rośnie, zwiększając się o 5°C na turę utrzymywania techniki, do momentu osiągnięcia temperatury o 20°C wyższej niż tej przed użyciem jutsu. Efekt jaki oddziałuje na użytkownika techniki i osoby postronne różni się od sytuacji, ale może wywołać dyskomfort, zmęczenie i wzmożenie uczucia pragnienia. Jutsu może wywołać negatywne skutki u użytkownika.

Posiadając Rangę A w Shakutonie można pominąć pierwsze trzy pieczęci. Wciąż trzeba utrzymywać ostatnią pieczęć przez czas działania techniki.
Posiadając Rangę S w Shakutonie można pominąć wszystkie pieczęci z wyjątkiem ostatniej. Wciąż trzeba ją utrzymywać przez czas działania techniki.
Posiadając Specjalizację w Shakutonie wartość o jaką podnosi się temperatura na turę wynosi 10°C.
Posiadając Sennina w Shakutonie użytkownik zyskuje o wiele lepszą manipulację nad uwalnianą chakrą Shakutonu. Sprawia to, że możemy nią kontrolować, by stworzyć punkty w obszarze techniki, gdzie temperatura nie jest modyfikowana. Punktem tym nie może być nasza lokalizacja, ze względu, że jesteśmy źródłem techniki i najzwyczajniej nie możemy uniknąć jej negatywnych skutków.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・熱の増加]Shakuton: Netsu no Zōka | Scorch Release: Increasing Heat [/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Ach7vYL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Koń → Wół → Szczur → Zając → Małpa → Specyficzna Pieczęć Jednoręczna[/row]
[row title=Koszt]Podwójny na Turę[/row]
[row title=Zasięg]Obszar o promieniu 20 metrów dookoła użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Shakuton, wbrew temu co mówi jego nazwa pozwala na więcej niż tworzenie konstruktów żaru. Niektórzy shinobi potrafią wykorzystywać tą niszczycielską chakrę do wypuszczania samego ciepła. Ta technika oferuje jednak większą siłę niż proste sztuczki dla początkujących ninja, pozwalając na podniesienie temperatury na wyższym obszarze i do wyższych wartości. Jutsu działa tak długo, jak użytkownik utrzymuje ostatnią pieczęć techniki, będącą połączeniem palca wskazującego i kciuka. W tym czasie uwalniania przez użytkownika chakra Shakutonu sprawia, że temperatura otoczenia w zasięgu powoli rośnie, zwiększając się o 5°C na turę utrzymywania techniki, do momentu osiągnięcia temperatury o 20°C wyższej niż tej przed użyciem jutsu. Efekt jaki oddziałuje na użytkownika techniki i osoby postronne różni się od sytuacji, ale może wywołać dyskomfort, zmęczenie i wzmożenie uczucia pragnienia. Jutsu może wywołać negatywne skutki u użytkownika.

[b]Posiadając Rangę A w Shakutonie[/b] można pominąć pierwsze trzy pieczęci. Wciąż trzeba utrzymywać ostatnią pieczęć przez czas działania techniki.
[b]Posiadając Rangę S w Shakutonie[/b] można pominąć wszystkie pieczęci z wyjątkiem ostatniej. Wciąż trzeba ją utrzymywać przez czas działania techniki.
[b]Posiadając Specjalizację w Shakutonie[/b] wartość o jaką podnosi się temperatura na turę wynosi 10°C. 
[b]Posiadając Sennina w Shakutonie[/b] użytkownik zyskuje o wiele lepszą manipulację nad uwalnianą chakrą Shakutonu. Sprawia to, że możemy nią kontrolować, by stworzyć punkty w obszarze techniki, gdzie temperatura nie jest modyfikowana. Punktem tym nie może być nasza lokalizacja, ze względu, że jesteśmy źródłem techniki i najzwyczajniej nie możemy uniknąć jej negatywnych skutków. 
[/description]

Shakuton: Sukōchā tenohira | Scorch Release: Scorching Palm灼遁・灼熱のタッチ
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
KosztRanga B - Podwójny B na turę | Ranga S - Podwójny A na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG. Odzyskiwanie utraconych punktów wytrzymałości odbywa się poprzez odpowiednie nawodnienie i odpoczynek o którego wartościowości decyduje MG prowadzący wątek w zależności od ilości utraconych punktów.
Ranga ShakutonPoziom obniżanej wytrzymałości co turę
B1
S2
Posiadając Sennina w Shakuton Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
Posiadając Specjalizację w Shakuton Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・灼熱のタッチ]Shakuton: Sukōchā tenohira | Scorch Release: Scorching Palm[/title]
[pic rank=B zwoj=3]https://imgur.com/byYrDAz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Koń → Zając → Szczur → Tygrys → Smok
[/row]
[row title=Koszt]Ranga B - Podwójny B na turę | Ranga S - Podwójny A na turę[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania][color=red]Technika traktowana jest jako Wspomaganie[/color][/row]
[description]Śmiercionośna technika zdolna do odparowania wszelkiej wody z organizmu żywej istoty bądź przedmiotu. Pozostawanie dłużej pod jej wpływem jest w stanie pozostawić jedynie wysuszoną skorupę lub suche truchło. By wykonać technikę należy złożyć pieczęcie a potem poprzez ciągły kontakt fizyczny z obiektem można zacząć odparowywać z niego wodę. Technika jest niezwykle śmiercionośna i już po krótkim kontakcie może doprowadzić do bolesnej śmierci. W trakcie kontaktu z ofiarą, co turę (zależnie od poziomu Shakutonu) traci ona punkty wytrzymałości i jeśli te sięgną zera cel umrze. Ofiara otrzymuje wszystkie efekty posiadania niskiej wartości tego atrybutu w zależności od stopnia jego obniżenia. Czas i prędkość z jaką faktycznie płyną tury podczas obniżania zależny jest od prowadzącego wątek MG. Odzyskiwanie utraconych punktów wytrzymałości odbywa się poprzez odpowiednie nawodnienie i odpoczynek o którego wartościowości decyduje MG prowadzący wątek w zależności od ilości utraconych punktów.

| Ranga Shakuton | Poziom obniżanej wytrzymałości co turę |
|:----------:|:----------:|
| B | 1 | 
| S | 2 |

[b]Posiadając Sennina w Shakuton[/b] Można wysysać wodę z dwóch celów jednocześnie, jeśli zapłacimy koszt jak za dwie techniki (wystarczy raz złożyć pieczęcie)
[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] Technika może zostać wykonana bez pieczęci. Czas kumulacji chakry trwa wtedy tyle ile zajęłoby ich złożenie.[/description]

Shakuton: Nekkyū Takibi | Scorch Release: Hot Ball Bonfire灼遁・熱球 焚き火
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)
KosztStandardowy na turę
ZasięgJeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika
WymaganiaAktywne Shakuton: Kakyū
Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. (szybkość lotu 7) Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.

Posiadając Sennina w Shakuton Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・熱球 焚き火]Shakuton: Nekkyū Takibi | Scorch Release: Hot Ball Bonfire[/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/Zm6g1zT.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Koń → Smok → Ptak (wymaga podtrzymania jeśli chcemy kontrolować sfery)[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Jeden cel w zasięgu 20 metrów od użytkownika[/row]
[row title=Wymagania]Aktywne Shakuton: Kakyū[/row]
[description]Po przelaniu chakry i złożeniu pieczęci, shinobi wybiera swój cel w kierunku którego posłane zostają jego sfery. (szybkość lotu 7) Gdy te dotrą do celu, zaczynają krążyć w koło niego. Uzytkownik może wtedy trzymać pieczęć by wydać im proste polecenia dotyczące zmniejszniaa bądź zwiększania swojej odległości od ofiary, dopóki pozostają w zasięgu jego kontroli. Gdy wszystkie sięgną ciała wątpliwe by zostało z niego coś więcej niż wysuszony trup. Ostatecznie, zdolność może się również przydać w celu ochrony, jeśli zostanie odpowiednio wykorzystana.

[b]Posiadając Sennina w Shakuton[/b] Można manipulować odległością kul od wybranego celu. Maksymalny zasięg na jaki mogą się od takiego oddalić, wciąż w koło niego krążąc to 5 metrów.
[/description]
Ostatnio zmieniony 22 lut 2024, 10:21 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Shakuton: Hi arashi | Scorch Release: Sun storm灼遁・日嵐
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Wół
KosztPotrójny - wytworzenie | Standardowy na turę - Podtrzymanie
Zasięg30 metrów
Wymagania---
Po złożeniu sekwencji pieczęci za plecami shinobiego powstaje kilkanaście ognistych sfer które natychmiastowo lecą w wybrane przez użytkownika miejsce. Na miejscu zaczynają poruszać się tak po osi od wybranego miejsca tworząc swoisty okrąg, poruszają się głównie w pionie na różnych wysokościach. Dość szybko w ten sposób powstaje wypalające wszystko na swojej drodze tornado, któremu użytkownik może wskazać kolejne miejsce w które ogniste sfery pod postacią tornada mają się udać - dopóki podtrzymuje technikę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・日嵐]Shakuton: Hi arashi | Scorch Release: Sun storm[/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/sMrCnmv.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Wół → Pies → Koń → Wąż → Ptak → Wół[/row]
[row title=Koszt]Potrójny - wytworzenie | Standardowy na turę - Podtrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Po złożeniu sekwencji pieczęci za plecami shinobiego powstaje kilkanaście ognistych sfer które natychmiastowo lecą w wybrane przez użytkownika miejsce. Na miejscu zaczynają poruszać się tak po osi od wybranego miejsca tworząc swoisty okrąg, poruszają się głównie w pionie na różnych wysokościach. Dość szybko w ten sposób powstaje wypalające wszystko na swojej drodze tornado, któremu użytkownik może wskazać kolejne miejsce w które ogniste sfery pod postacią tornada mają się udać - dopóki podtrzymuje technikę.[/description]

Shakuton: Naibu-en | Scorch Release: Internal Flame灼遁・内部炎
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Wół → Tygrys → Wąż → Smok → Gest zaciśnięcia dłoni
KosztPodwójny za żarowy płomień
ZasięgOrbitowanie: 1 metr | Posłanie: 20 metrów
WymaganiaZnajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira
Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. (szybkość lotu 7). Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt.

Posiadając Sennina w Shakuton kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
Posiadając Specjalizację w Shakuton zasięg posłania kul zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・内部炎]Shakuton: Naibu-en | Scorch Release: Internal Flame[/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/GIDZXIQ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Wół  → Tygrys → Wąż → Smok → Gest zaciśnięcia dłoni[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za żarowy płomień[/row]
[row title=Zasięg]Orbitowanie: 1 metr | Posłanie: 20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość: Shakuton: Sukōchā tenohira[/row]
[description]Technika polegająca na stworzeniu maksymalnie trzech żarowych płomieni, tak stworzone sfery są wystarczająco gorące by przyprawić nieuważną ofiarę o poważne rany oraz wyparować część wody z organizmu ofiary. W dużej ilości potrafią być straszliwie niebezpieczne. (szybkość lotu 7). Ofiara kontaktu z żarowym płomieniem otrzymuje zmniejszoną wytrzymałość o 1 punkt.

[b]Posiadając Sennina w Shakuton[/b] kule mogą zostać posłane w kierunku więcej niż jednego celu jednocześnie.
[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] zasięg posłania kul zwiększa się o 10 metrów. Kule mogą orbitować w odległości maksymalnie 5 metrów od użytkownika.
[/description]

Shakuton: Netsu Henchi | Scorch Release: Thermal Detection灼遁・熱検知
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury, Technika Sensoryczna
PieczęcieMałpa → Dzik → Koń → Wół → Ptak → Smok → Wół → Dzik → Koń → Wół → Szczur → Wół → Ptak → Wół → Dzik → Zając → Małpa → Pies → Baran → Klaśnięcie Dłońmi
KosztStandardowy na Turę
Zasięg30 metrów
WymaganiaKontrola Chakry 8
Po złożeniu pieczęci i klaśnięciu, wysyłamy dookoła naszą chakrę. Dla osób postronnych nie ma to żadnego efektu wizualnego i efekt nie jest widziany gołym okiem. Poruszający się przez powietrze impuls po osiągnięciu granicy techniki wraca do użytkownika, pozwalać mu odebrać sygnatury cieplne otoczenia. Nie jest to dokładny obraz i nie można w ten sposób stwierdzić, kto lub co konkretnie znajduje się w zasięgu techniki. Potrafimy jedynie stwierdzić, że w danym miejscu w zasięgu znajduje się coś o danej temperaturze. To, czy wyczuliśmy faktyczną osobę czy studzący się garnek wynika wyłącznie z doświadczenia samego użytkownika. Nie będziemy również w stanie stwierdzić, do kogo należy wyczuwana przez nas sygnatura cieplna. Technika raczej nie przyda się by odnaleźć kogoś w tłumie, ale może się przydać, by określić ilość osób w zasięgu i znajdować osoby, których nie dostrzeglibyśmy gołym okiem. Podczas utrzymywania techniki musimy posiadać złączone ręce,

Posiadając Rangę S w Shakutonie liczba wymaganych pieczęci spada o połowę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・熱検知]Shakuton: Netsu Henchi | Scorch Release: Thermal Detection[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/tHOxR7s.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury, Technika Sensoryczna[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Dzik → Koń → Wół → Ptak → Smok → Wół → Dzik → Koń → Wół → Szczur → Wół → Ptak → Wół → Dzik → Zając → Małpa → Pies → Baran → Klaśnięcie Dłońmi[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na Turę[/row]
[row title=Zasięg]30 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 8[/row]
[description]
Po złożeniu pieczęci i klaśnięciu, wysyłamy dookoła naszą chakrę. Dla osób postronnych nie ma to żadnego efektu wizualnego i efekt nie jest widziany gołym okiem. Poruszający się przez powietrze impuls po osiągnięciu granicy techniki wraca do użytkownika, pozwalać mu odebrać sygnatury cieplne otoczenia. Nie jest to dokładny obraz i nie można w ten sposób stwierdzić, kto lub co konkretnie znajduje się w zasięgu techniki. Potrafimy jedynie stwierdzić, że w danym miejscu w zasięgu znajduje się coś o danej temperaturze. To, czy wyczuliśmy faktyczną osobę czy studzący się garnek wynika wyłącznie z doświadczenia samego użytkownika. Nie będziemy również w stanie stwierdzić, do kogo należy wyczuwana przez nas sygnatura cieplna. Technika raczej nie przyda się by odnaleźć kogoś w tłumie, ale może się przydać, by określić ilość osób w zasięgu i znajdować osoby, których nie dostrzeglibyśmy gołym okiem. Podczas utrzymywania techniki musimy posiadać złączone ręce, 

[b]Posiadając Rangę S w Shakutonie[/b] liczba wymaganych pieczęci spada o połowę.
[/description]
Ostatnio zmieniony 01 sie 2023, 14:17 przez Jelonek, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Shakuton: Daijōhappa | Scorch Release: Great Steaming Explosive Blast灼遁・大蒸発破
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Wąż → Ptak
Detonacja: Pieczęć Konfrontacji
KosztAktywacja techniki - Standardowy
Koszt detonacji - Standardowy
Podtrzymanie kuli - Standardowy na turę
ZasięgZasięg lotu: 25 metrów
Zasięg wybuchu: 25 metrów promienia
Zasięg do detonacji: 30 metrów od kuli
Wymagania---
Przesłanie chakry i złożenie pieczęci umożliwia stworzenie pięciu ognistych kul które momentalnie łączą się w jedną ogromną ognistą kulę której celem prócz wypalania wszystkiego co znajdzie na swojej drodze jest totalne wyparowanie tego co znajdzie się w jej zasięgu w chwili wybuchu. Sfera bowiem po dotarciu na wskazane przez użytkownika miejsce (Szybkość lotu 7) przechodzi w stan "czuwania" oczekując na złożenie ostatniej pieczęci w celu wydania polecenia wybuchu. Takie polecenie można wydać z maksymalnie 30 metrów od kuli (zasięg do detonacji). Taki wybuch pochłania ze sobą wszystko, odparowując wodę i zmieniając w popiół. Nawet podłoże ma szansę na zostanie wymazanym z egzystencji.

Posiadając Specjalizację w Shakuton zasięg wybuchu oraz potrzebny do detonacji zostaje podwojony (odpowiednio do 50 i 60 metrów).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・大蒸発破]Shakuton: Daijōhappa | Scorch Release: Great Steaming Explosive Blast[/title]
[pic rank=S]https://imgur.com/f9JQoNm.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Wół → Wąż → Ptak
Detonacja: Pieczęć Konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Aktywacja techniki - Standardowy
Koszt detonacji - Standardowy
Podtrzymanie kuli - Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg lotu: 25 metrów
Zasięg wybuchu: 25 metrów promienia
Zasięg do detonacji: 30 metrów od kuli[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Przesłanie chakry i złożenie pieczęci umożliwia stworzenie pięciu ognistych kul które momentalnie łączą się w jedną ogromną ognistą kulę której celem prócz wypalania wszystkiego co znajdzie na swojej drodze jest totalne wyparowanie tego co znajdzie się w jej zasięgu w chwili wybuchu. Sfera bowiem po dotarciu na wskazane przez użytkownika miejsce (Szybkość lotu 7) przechodzi w stan "czuwania" oczekując na złożenie ostatniej pieczęci w celu wydania polecenia wybuchu. Takie polecenie można wydać z maksymalnie 30 metrów od kuli (zasięg do detonacji). Taki wybuch pochłania ze sobą wszystko, odparowując wodę i zmieniając w popiół. Nawet podłoże ma szansę na zostanie wymazanym z egzystencji.

[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] zasięg wybuchu oraz potrzebny do detonacji zostaje podwojony (odpowiednio do 50 i 60 metrów).[/description]

Shakuton: Kajōsatsu | Scorch Release: Extremely Steaming Murder灼遁・過蒸殺
KlasyfikacjaShakuton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Wół → Ptak → Dzik → Wąż → Pies → Koń → Smok (Smok musi być podtrzymywany)
KosztPodwójny - na turę
Zasięg35 metrów do centrum obszaru
Obszar o średnicy 20 metrów
WymaganiaShakuton: Sukōchā tenohira
Wyparowanie wody z organizmu bądź przedmiotu jednak tym razem nie wymagające bezpośredniego dotyku a na wskazanym obszarze przez wykonującego jutsu. Po złożeniu sekwencji pieczęci i podtrzymywaniu ostatniej z nich efekt techniki zaczyna wpływać na wskazany teren (którego centrum jest maksymalnie odalone o 35 metrów od użytkownika) i woda jest odparowywana. Jest bardzo duża szansa, że bardzo szybko wszystko co znalazło się na obszarze stanie się szarą, suchą i zniszczoną pyłową pustynią, prawdopodobnie pełną rozsypujących się, wysuszonych zwłok.

W trakcie działania techniki ogromne ilości ciepłego powietrza wysuszają oraz nagrzewają ciało ofiary skutecznie utrudniając oddychanie, odwadniając organizm i wywołując efekty podobne do udaru cieplnego. Jakakolwiek walka bądź niezastosowanie środków zapobiegawczych będą miały katastrofalne skutki dla organizmu wyniszczonego tym nienaturalnym ciepłem. Ilość czasu potrzeba do tego, by postać przebywająca w tych warunkach umarła wynosi jego poziom Wytrzymałości. Postać z Wytrzymałością na 10 poziomie wytrzyma 10 tur, gdy postać z Wytrzymałością na poziomie 5 - tylko 5. Rzecz jasna dotyczy to standardowych warunków podczas walki - odpoczynek lub wyciskanie z siebie siódmych potów podczas batalii mogą, a nawet na pewno, wpłyną na to, jak długo wytrzymamy w "piekle na ziemi" (decyzja MG). Biorąc pod uwagę że postać jest już wystawiona na skrajnie ekstremalne warunki dodatkowe techniki Sukochi i generowane przez nie ciepło, nie mają wpływu na ten czas.

Posiadając Specjalizację w Shakuton ofiara wytrzyma w technice czas równy połowie swojej Wytrzymałości, zanim umrze, zaokrąglany w górę, tj. dla postaci z Wytrzymałością 10 wytrzyma ona 5 tur, zaś postać z Wytrzymałością 5 - jedynie 3. Naturalnie, MG może zmienić ten czas, zależnie od działania ofiary - czy odpoczywa, czy się wykańcza próbując zrobić jakieś zaawansowane rzeczy, analogicznie jak w podstawowej wersji techniki.
Posiadając Sennina Shakutonu nie musimy dłużej utrzymywać pieczęci Smoka.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=灼遁・過蒸殺]Shakuton: Kajōsatsu | Scorch Release: Extremely Steaming Murder[/title]
[pic rank=S]https://imgur.com/Gohu3kc.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shakuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Wół → Ptak → Dzik → Wąż → Pies →  Koń → Smok (Smok musi być podtrzymywany)[/row]
[row title=Koszt]Podwójny - na turę[/row]
[row title=Zasięg]35 metrów do centrum obszaru
Obszar o średnicy 20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Shakuton: Sukōchā tenohira[/row]
[description]Wyparowanie wody z organizmu bądź przedmiotu jednak tym razem nie wymagające bezpośredniego dotyku a na wskazanym obszarze przez wykonującego jutsu. Po złożeniu sekwencji pieczęci i podtrzymywaniu ostatniej z nich efekt techniki zaczyna wpływać na wskazany teren (którego centrum jest maksymalnie odalone o 35 metrów od użytkownika) i woda jest odparowywana. Jest bardzo duża szansa, że bardzo szybko wszystko co znalazło się na obszarze stanie się szarą, suchą i zniszczoną pyłową pustynią, prawdopodobnie pełną rozsypujących się, wysuszonych zwłok.

W trakcie działania techniki ogromne ilości ciepłego powietrza wysuszają oraz nagrzewają ciało ofiary skutecznie utrudniając oddychanie, odwadniając organizm i wywołując efekty podobne do udaru cieplnego. Jakakolwiek walka bądź niezastosowanie środków zapobiegawczych będą miały katastrofalne skutki dla organizmu wyniszczonego tym nienaturalnym ciepłem. Ilość czasu potrzeba do tego, by postać przebywająca w tych warunkach umarła wynosi jego poziom Wytrzymałości. Postać z Wytrzymałością na 10 poziomie wytrzyma 10 tur, gdy postać z Wytrzymałością na poziomie 5 - tylko 5. Rzecz jasna dotyczy to standardowych warunków podczas walki - odpoczynek lub wyciskanie z siebie siódmych potów podczas batalii mogą, a nawet na pewno, wpłyną na to, jak długo wytrzymamy w "piekle na ziemi" (decyzja MG). Biorąc pod uwagę że postać jest już wystawiona na skrajnie ekstremalne warunki dodatkowe techniki Sukochi i generowane przez nie ciepło, nie mają wpływu na ten czas.

[b]Posiadając Specjalizację w Shakuton[/b] ofiara wytrzyma w technice czas równy połowie swojej Wytrzymałości, zanim umrze, zaokrąglany w górę, tj. dla postaci z Wytrzymałością 10 wytrzyma ona 5 tur, zaś postać z Wytrzymałością 5 - jedynie 3. Naturalnie, MG może zmienić ten czas, zależnie od działania ofiary - czy odpoczywa, czy się wykańcza próbując zrobić jakieś zaawansowane rzeczy, analogicznie jak w podstawowej wersji techniki.
[b]Posiadając Sennina Shakutonu[/b] nie musimy dłużej utrzymywać pieczęci Smoka.[/description]
Ostatnio zmieniony 30 sty 2023, 20:05 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”