• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kyūbi no Kurama

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kyūbi no Kurama

Kyūbi no Kurama | The Nine-Tailed Kurama九尾の九喇嘛
GatunekLis
DziedzinyFūton & Katon
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry205 000
Niczym prawdziwy lis, Kurama cechuje się przebiegłą naturą. Nie ma niczego nazbyt nikczemnego czy nieodpowiedniego, czego nie podjąłby się do osiągnięcia swojego celu. Gardzi ludźmi najbardziej ze wszystkich Bestii, a historia wykorzystywania go przez coraz to potężniejszych ninja w spełnianiu ich własnych zachcianek, wykształciła w nim brak zaufania i czystą nienawiść do rodzaju ludzkiego. Niczego nie robi bezinteresownie, chwytając się każdej możliwości do uwolnienia się z własnego Jinchūriki. Pomimo często nieszczerej chęci pomocy, wpada w gniew i irytację, kiedy tylko host skorzysta z innych form pomocy na skutek arogancji i wiary Lisa we własne możliwości. Pomimo kreowania się jako "czarny charakter", dużo bliżej mu do skrzywdzonego przez życie, zrzędliwego starca.
Wygląd
Olbrzymich rozmiarów lis, zdolny przerosnąć kilkukrotnie najwyższe budynki w wiosce. Smukłe cielsko pokryte jest rudym, grubym futrem, zaś wiara w niszczycielską siłę jego dziewięciu ogonów stała się tematem wielu legend i mitów o równanych z ziemią górach czy niszczonych miastach. Niesamowicie ostre pazury zapewniają niezwykle mocny chwyt, a wielkie zęby rozerwą każdą ofiarę. Wokół oczu lisa znajdują się czarne obwódki, które następnie przenoszą się na uszy.
Zdolności
O zdolnościach Kuramy krąży wiele opowieści - o zdolnościach zmiany krajobrazów w kilka krótkich chwil, po bycie niepowstrzymaną siłą natury niezdolnej do okiełznania. Na pewno pomaga w tym znajomość przez bestię technik ognia i powietrza, tworząc razem potężną kombinację, zaś Jinchūriki Kyūbiego może cieszyć się również zwiększoną regeneracją zdrowia.

Kyūbi no Kurama | Historia歴史
Kurama początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Kuramie udać się do jednej ze świątyń znajdujących się wśród dalekich lasów otoczonycj wysokimi górami, które później stały się częścią Kraju Ognia, z myślą o ochronie Dziewięcioogoniastego. Z czasem Kurama zyskał reputację klęski żywiołowej, która może spustoszyć obszary, na których gromadzą się i jątrzą najciemniejsze aspekty ludzkiej natury.

W czasach formowania się pierwszych wiosek shinobi, Bracia Złota i Srebra z Kumogakure zostali wysłani śladem Kuramy celem pochwycenia demona, jednak w ostateczności ten połknął ich w całości. Ci jednak przeżyli żywiąc się przez kilka tygodni wnętrznościami Bijū, zmuszając go w końcu do zwrócenia zawartości żołądka wraz z oboma shinobi.

Po odejściu Madary Uchiha z Konohagakure, ten odnalazł Kurame i mocą Sharingana zmusił go do posłuszeństwa. Następnie ruszył wraz z nim zmierzyć się z Hashiramą Senju, Shodaime Hokage. Ta legendarna bitwa dała początek Dolinie Końca, która uformowała się pod wpływem technik używanych przez obu legendarnych ninja oraz samego demona. Po zwycięstwie nad Madarą, Mito Uzumaki, będąca żoną Hashiramy, zapieczętowała w sobie Dziewięcioogoniastego, stając się tym samym jego pierwszym Jinchūriki.

Kyūbi no Kurama | Jinchūriki人柱力
Kurama podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym Jinchūriki.
  1. Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
    Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika;
  2. Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym ogonem. Z czasem pojawia się drugi, trzeci, czwarty oraz piąty;
    Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu i Katonu rangi D;
  3. Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z sześcioma ogonami. Z czasem pojawia się siódmy, ósmy oraz dziewiąty;
    Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu i Katonu rangi C;
  4. Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z dziewięcioma ogonami, jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
    Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu i Katonu rangi B;
  5. Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Kyūbiego. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Lisa, całkowicie się do niego upodobniając.
    Bonusy: +6 do Siły i Szybkości, +2 do Wytrzymałości, +3 Refleksu, oraz +25% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Fūtonu i Katonu rangi A;
Kurama, podobnie jak inne Demony, udostępnia swojemu Jinchūriki część zdolności na różnych poziomach opanowania. Część została wspomniana wyżej, zaś poniższa lista stanowi całościowe podsumowanie, z pominięciem czystych bonusów do atrybutów fizycznych:
  • Dostęp do Fūtonu i Katonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedziny te dostępne są pasywnie, nie wymagają rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej rangi, jaką dyktuje poziom opanowania Bestii;
  • W przypadku posiadania danych żywiołów, staje się on naturalnie silniejszy;
  • Po pełnym opanowaniu Demona, Jinchūriki zyskuje darmowy atut Regeneracji Zdrowia;
  • W przypadku jego posiadania, atut ten jest bardziej wydajny;
Zablokowany

Wróć do „Bijū”