• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hachibi no Gyūki

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hachibi no Gyūki

Hachibi no Gyūki | The Eight-Tailed Gyūki八尾の牛鬼
GatunekOśmiornica/Byk
DziedzinyRaiton
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry190 000
Walka stanowi element, wokół którego toczy się jego egzystencja. Istota dość ordynarna w swoim sposobie bycia, nie dbająca o zwyczajowe konwenanse. Znany jest ze swojej okrutnej i agresywnej natury, dzięki której zapisał się wyraźnie na kartach historii Kumogakure, a ciągłe pieczętowanie go w coraz to nowszych Jinchūriki, wykształciło w nim typową dla Bijū nienawiść do ludzi. Posiada silną potrzebę do wyładowania się podczas bitwy, jednak nie traci na tym na umiejętnościach do analitycznego myślenia. Najlepiej trafia do niego argument siły, a dzięki dostarczeniu mu odpowiedniej ilości wrażeń, jest w stanie zaakceptować wszelakie odchyły jakimi odznaczałby się jego host.
Wygląd
Gdyby natura z jakiegoś powodu postanowiła skrzyżować ze sobą ziemne stworzenie, jakim jest byk z elementami charakterystycznymi dla ośmiornicy, otrzymalibyśmy właśnie Gyūkiego. Utrzymuje się na swoich ośmiu mackach, które pozwalają poruszać się nie tylko po lądzie, ale też przebyć pewien dystans przez wodą. Fioletowe cielsko przypomina dalej minotaura, nie zaś pełnoprawnego byka. Od dość człowieczo wyglądającego torsu, odchodzą ramiona zakończone chwytnymi dłońmi, a typowo byczy łeb jest przyozdobiony czterema rogami. Jeden z nich został w przeszłości złamany podczas jednej walki z Raikage.
Zdolności
Oprócz zdolności miotania błyskawicami, Hachibi posiadł zdolność tworzenia atramentu. Obie te umiejętności jest w stanie przekazać swojemu Jinchūriki, a w odpowiednich warunkach nawet wzmocnić techniki oparte na Raitonie.

Hachibi no Gyūki | Historia歴史
Gyūki początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Hachibiemu udać się do jednej ze świątyń znajdujących się w regionie otoczonym wysokimi, sięgającymi chmur pasmami górskimi, wybudowanych z myślą o ochronie Ośmioogoniastego. Tereny te stały się w późniejszym okresie częścią Kraju Błyskawic.

Podczas Pierwszej Wojny Shinobi został złapany przez Hashirame Senju, a następnie na Szczycie Kage sprzedany wraz z dwuogoniastą Matatabi w ręce Kumogakure no Sato, jako znak przyjaźni pomiędzy Konohą, a Kumo oraz celem zapewnienia równowagi sił w nowo powstałych wioskach. Za Wodospadem Prawdy, znajdującym się na Żółwiej Wyspie, znaleźć można mural przedstawiającego Hachibiego oraz Nibiego, świadczący o tym, przez jak długi czas oba Bijū były powiązane z Krajem Błyskawic.

Przez lata żaden z Jinchūriki Gyūkiego nie był w stanie zapanować nad bestią, a Hachibi regularnie wpadał w szał, nie tylko niszcząc wioskę, ale również, wraz z tworzonym przez siebie chaosem, pozbawiając życia jej mieszkańców. Pomimo tego, Sandaime Raikage szczerze wierzył w bezcen zarówno Bijū, jak i pojemnika, jako środek odstraszający potencjalnych agresorów. Napędzało to jedynie ówczesnego Raikage do znalezienia kompatybilnego hosta oraz sformułowania specjalnej koalicji, celem zamknięcia Demona w Kohaku no Jōhei - wielkim słoju zdolnym zapieczętować w sobie każdego, kto tylko odpowie na wezwanie jego posiadacza. Podczas jednego z wybuchów Gyūkiego, Sandaime Raikage - A - walczył w pojedynkę z demonem, aż oboje nie legli z wyczerpania. Podczas innego zaś, Hachibi stracił w starciu z Cieniem Błyskawicy jeden ze swoich czterech rogów.

Hachibi no Gyūki | Jinchūriki人柱力
Gyūki podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym Jinchūriki.
  1. Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
    Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika;
  2. Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym ogonem. Z czasem pojawia się drugi, trzeci i czwarty;
    Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Raitonu rangi D;
  3. Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z pięcioma ogonami. Z czasem pojawia się szósty, siódmy i ósmy;
    Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Raitonu rangi C;
  4. Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z ośmioma ogonami, jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
    Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Raitonu rangi B;
  5. Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Gyūkiego. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Bykoośmiornicę, całkowicie się do niego upodobniając.
    Bonusy: +6 do Siły i Wytrzymałości, +3 do Szybkości i Refleksu, oraz +25% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Raitonu rangi A;
Hachibi, podobnie jak inne Demony, udostępnia swojemu Jinchūriki część zdolności na różnych poziomach opanowania. Część została wspomniana wyżej, zaś poniższa lista stanowi całościowe podsumowanie, z pominięciem czystych bonusów do atrybutów fizycznych:
  • Dostęp do Raitonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedzina ta dostępna jest pasywnie, nie wymaga rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej, jaki dyktuje poziom opanowania Bestii;
  • W przypadku posiadania żywiołu, staje się on naturalnie silniejszy;
  • Po pełnym opanowaniu Demona, Jinchūriki zyskuje możliwość tworzenia technik Suitonu opartych na atramencie;
Zablokowany

Wróć do „Bijū”