Gobi no Kokuō | The Five-Tailed Kokuō五尾の穆王
GatunekKoń/Delfin
DziedzinyKaton & Suiton & Futton
JinchūrikiBrak
Ilość Chakry145 000
Kokuō stanowi krzyżówkę dwóch innych zwierząt, obu cechujących się ogromną inteligencją - czymś, co charakteryzuje również Kokuō. Ciche indywiduum stroniące od bezsensownego rozlewu krwi. Uprzejmy i dumny z bycia Ogoniastą Bestią, ale nie wywyższa się, okazując wszystkim taki sam szacunek. Nie działa pochopnie. Zanim coś zrobi - pomyśli kilka razy wybiegając z potencjalnymi skutkami w przyszłość. Rozważa swoje ruchy kilka "kroków" w przód, stawiając na rozwiązania przynoszące korzyści jak największej ilości osób. Cel zaś uświęca podjęte do tego środki. Zamiast narzucać swoją wolę - otwarty na dialog i chęć przekonania do swoich racji poprzez odpowiednią argumentację.
Wygląd
Koń jaki jest, każdy widzi - nie do końca taki, jaki powszechnie opisywany w książkach. Cztery kopyta oraz tułów pokryte są białą, krótką sierścią, opatulając również wszystkie pięć ogonów Kokuō. Szybki i zwinny, zdolny mknąć z ogromną szybkością dzięki długim odnóżom. Wątpliwości wkraść mogą się dopiero, patrząc na podłużny pysk odpowiedni dla delfina, zaś jego środek usiany jest zębami zdolnymi zacisnąć się na ofierze z dużą siłą. Oczy zaopatrzone są w czerwone obwódki, zaś z boków czaszki wystają po dwa "rogi" po każdej jej stronie, zabarwione na szaro-złoty kolor.
Zdolności
Kontrola pary stanowi zdolność nie tylko klanu Terumi, ale również Gobiego. Ogoniasta Bestia jest naturalnym użytkownikiem Futton, łącząc ogień i wodę w ten niszczycielski żywioł, którym jednocześnie może obdarzyć własnego Jinchūriki. Prócz tego, przy dobrych ku temu warunkach, może nawet wzmocnić techniki oparte na parze.
Gobi no Kokuō | Historia歴史
Kokuō początki swego istnienia dzieli z pozostałymi Bijū - podczas ostatnich swoich dni Mędrzec Sześciu Ścieżek, dzięki zdolności Rinnegana, podzielił chakrę Dziesięcioogoniastego na dziewięć części. Niedługo po tym, zapowiedział nadejście dnia, w którym te znowu staną się jednością - chociaż nie w takiej formie jak przed ich powołaniem do istnienia - zaś na ich drodze pojawi się ktoś, kto pokaże im czym jest prawdziwa moc. Przed swoją śmiercią, Hagoromo Ōtsutsuki nakazał Gobiemu udać się do jednej ze świątyń, znajdujących się w gęsto zalesionym regionie, wybudowanej z myślą o ochronie Pięcioogoniastego.
Podczas Pierwszej Wojny Shinobi został złapany przez Hashiramę Senju, a następnie na Szczycie Kage sprzedany wraz z czteroogoniastym Son Gokū w ręce Iwagakure no Sato jako znak przyjaźni pomiędzy Konohą, a Iwą oraz celem zapewnienia równowagi sił w nowo powstałych wioskach.
Podczas Pierwszej Wojny Shinobi został złapany przez Hashiramę Senju, a następnie na Szczycie Kage sprzedany wraz z czteroogoniastym Son Gokū w ręce Iwagakure no Sato jako znak przyjaźni pomiędzy Konohą, a Iwą oraz celem zapewnienia równowagi sił w nowo powstałych wioskach.
Gobi no Kokuō | Jinchūriki人柱力
Gobi, podobnie jak inne Bijū, posiada szereg transformacji udostępnionych swojemu Jinchūriki. Poniżej znajduje się pełna lista dostępnych przemian, zaś pełne rozwinięcie kwestii ich opanowania znajduje się w temacie ogólnym dotyczącym Jinchūriki.
- Płaszcz Chakry - pojawia się czerwona chakra okalająca hosta;
Bonusy: +0.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +25% maksymalnej chakry użytkownika; - Pierwsza Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z jednym ogonem. Z czasem pojawia się drugi i trzeci;
Bonusy: +1 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +50% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi D; - Druga Miniaturka - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z czterema ogonami. Z czasem pojawia się piąty;
Bonusy: +1.5 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +100% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi C; - Przejściowa - chakra zaczyna przybierać kształt Demona z pięcioma ogonami, jednocześnie pokrywając ów powłokę szkieletem;
Bonusy: +2 do statystyk fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) oraz +250% maksymalnej chakry użytkownika. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi B; - Pełna forma Bijū - cały Jinchūriki zamienia się w Kokuō. Nabiera masy rosnąc do rozmiarów Koniodelfina, całkowicie się do niego upodobniając.
Bonusy: +3 do Siły i Refleksu, +6 do Wytrzymałości i Szybkości, oraz +25% chakry demona. Dodatkowo po opanowaniu trybu możliwość używania technik Futtonu rangi A;
- Dostęp do Futtonu podczas opanowanej i aktywnej danej formy Demona. Dziedzina ta dostępna jest pasywnie, nie wymaga rozwoju. Techniki jednak należy zakupić własnoręcznie i maksymalnie tej, jaki dyktuje poziom opanowania Bestii;
- W przypadku posiadania któregoś z tych żywiołów, staje się on naturalnie silniejszy;
- Po pełnym opanowaniu Demona, Jinchūriki zyskuje pasywnie zdolność do używania Futtonu bez włączonego któregokolwiek trybu Demona. Wymaga rozwoju za PD;
- W przypadku jego posiadania, wzmocnienie obecne jest również bez utrzymywania któregokolwiek z trybów Demona;