• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Homura

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hōseki Homura
Posty: 164
Rejestracja: 31 paź 2021, 11:42
Ranga: Genin
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Homura

  • "Trzeba" to trochę złe słowo. Bo oznacza, że albo od razu zamieniasz te x stacków w tabletki byleby zająć wszystkie sloty od razu, albo nie zamieniasz niczego. Bardziej na zasadzie "to dzisiaj zamienię sobie jeden stack Red Bulla w tabsy, a jak będę potrzebowała, to jutro sobie dorobię jeszcze dwa stacki kawy i Mountain Dew". Ale generalnie "poziom KC jest równy ilości stacków, jakie można mieć zamienione w tabsy w tym samym czasie" to dobre stwierdzenie opisujące to, o co chodzi.
  • No to skoro mniej więcej sama kwestia tych stacków klaruje się już lepiej, to proponuję dać na Renkinjutsu B, że jest się tak dobrym w ta całą chemię, że można mieć zamieniony stack więcej względem KC.
  • Spoczko, to wrócimy
  • Ok :eyes:
  • A ja mam jeszcze pytanie. Dajmy na to, kuriozalna sytuacja, że zgubiłam jakiś stack tabsów. No życie, bywa, przeminęły z wiatrem i takie tam. W każdym razie nie mam jak ich rozpuścić, by wrócić ich do pierwotnej postaci. Doshio? Mam już na wieki wieków zablokowany ten jeden slot czy mogę efekt cofnąć at will? Tudzież czy mogę liczyć na jakąś inną furtkę? @@
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Homura

  • No właśnie rozmyślam nad tym i w sumie... nie czuję się w pełni przekonany. Cap jest sztuczny i można go narzucić, owszem. Tylko stała zamiana przy tych założeniach według mnie rodzi więcej pytań niż odpowiedzi. Zaznaczmy to chociażby co podałaś, że zgubisz jakieś tabsy, ktoś ci ukradnie itd. No to nie powinno blokować slota, aczkolwiek na dany wątek... jakby tak, zgodnie z tym capem. Stworzyłaś przy KC 7 maks i MG mógłby powiedzieć "hola hola", co nie byłoby przychylne tobie. Z tego powodu nadal bardziej stoję przy czasowych tabletkach, których możesz wytworzyć ile chcesz, a te po pewnym czasie powrócą do pierwotnej formy. Powiedzmy, że dałbym wtedy nawet połowiczny B za stack. To niweluje kwestie capa oraz dodatkowych problemów dla gracza oraz prowadzącego. No i w mej ocenie wciąż tabsy stałe craftujemy normalnie. Trzeba się nad tym pochylić nieco bardziej może.;
  • Wstrzymam się jeszcze z tym, dopóki nie dopniemy głównej kwestii;
  • Ostatni punkt jak wyżej;
Awatar użytkownika
Hōseki Homura
Posty: 164
Rejestracja: 31 paź 2021, 11:42
Ranga: Genin
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Homura

  • Tak myślę i myślę, i tak myślę, że do tego czeba na spokojnie usiąść i pomyśleć :thinking: W sumie inny pomysł, jaki mi jeszcze do głowy wpadł to rozwiązanie jak ze znaczkami Hiraishina, ale doszłam do wniosku, że to trochę dalej nie rozwiązuje mojego problemu. Wiesz, z poświęcaniem chakry i takie tam. CHYBA, ŻE zwyczajnie uznać, że jeżeli robię nadprogramowe przerabianie rzeczy na tabsy, to najwcześniej stworzone się rozpadają. I generalnie podobne zastosowania są w innych technikach z tego co pamiętam. ALE jeżeli to też nie bardzo pasuje, bo może, rzecz jasna, to ja może też przy okazji powiem, czemu nie bardzo chcę iść w czasowe zamienianie rzeczy w tabsy. To może łatwiej będzie o jakieś spoczko rozwiązanie. Or at least I hope so.

    W zasadzie mega dużo rozbija się o to, o jak długim czasie myślisz. Bo jeżeli mam zamieniać coś w tabsy na godzinę, to szczerze powiedziawszy w godzinę to ktoś nie dojdzie do celu. Dzień? Misje potrafią trwać znacznie dłużej. Miesiąc? Niby już lepiej. Tylko tutaj kolejne pytanie: rozpatrywać to w czasie rzeczywistym (co nie ma sensu, bo wątku długo trwają) czy in-game (co jest z kolei a little weird, bo bańki czasowe i zmusza do pilnowania czasu na misji, a z tym czasami i MG się lekko gubią). I tak pisząc to doszłam do wniosku, że jeżeli bardzo chcesz, żeby to było jednak ograniczone czasowo, to powiedzmy, że nie będę zbytnio kopać jak będzie to na zasadzie zamiany czegoś na x wątków fabularnych. Bo mniej robienia kalkulacji i faktycznie człowiek może się przygotować z większym wyprzedzeniem, a nie zaraz przed każdą misją/dniem misji.
  • on hold
  • on hold
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Homura

Ogólnie mój zamysł wynika z tego, co przygotowuje Tora dla klanu Kamizuru (fiolki z płynem w propkach) i tam po prostu jest poniekąd obejście tych wszystkich pytań, które same się nasuwają w formie jutsu z craftem. Wzoruję się na tym, bo na razie to głównie utrzymuje resztę w ryzach, a przez to jak wspomniałem unikniemy abuse'u że ktoś (niekoniecznie Homura) zaczną sobie stackować to wielokrotnie. Sprawa zatem z mojej perspektywy wygląda tak:
  • Tabletki trwają cały jeden wątek w swej formie po użyciu jutsu;
  • Ilość tworzonych tabletek do oceny MG, biorąc pod uwagę ilość płynu który chcesz zmienić oraz KC użytkownika. Odpowiednio MG musi wycenić ile tych tabletek powstanie;
  • Jeżeli zgubisz tabsy no to niechętnie patrzę na dorabianie nowych. Widzę to raczej jako taki "cap", że to co stworzyłaś to masz. Kolejny wątek to tworzysz sobie od nowa tabsy. Bez tego potencjalnie byś mogła siedzieć np: w karczmie na fabule i sobie robić tabletki dopóki z niej nie wyjdziesz. Ten sztuczny cap, którego nie jestem fanem tutaj musi niestety zadziałać;
Ze względu na brak odpowiedniego systemu craftingu tak bym do tego podszedł, żebyś nie była poszkodowana i to miało wartość w twoich przygodach.
Awatar użytkownika
Hōseki Homura
Posty: 164
Rejestracja: 31 paź 2021, 11:42
Ranga: Genin
Discord: Amphare#3038
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Homura

Ilość tworzonych tabletek do oceny MG, biorąc pod uwagę ilość płynu który chcesz zmienić oraz KC użytkownika. Odpowiednio MG musi wycenić ile tych tabletek powstanie
A weźmy wywalmy to, ze zależy też od KC, bo to będzie utrudniać kappa

Resztę poprawek naniosłam.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2023, 15:58 przez Sabataya Shuten, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT] Homura

Akcept, ale przypomnę że w ramach reworku craftingu będzie ona podlegać zmianom w przyszłości (to rozwiązanie na obecny moment)
Ostatnio zmieniony 01 lut 2023, 16:00 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”