• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Wioska Tajikawa

Kwiecisty kraj, który jest dość sporym kontrastem co do faktycznej sytuacji tam. Najłatwiej nazwać Hana no Kuni krajem rebeliantów, złodziei, bandytów, piratów i tego pokroju osób. Może z tego powodu, tak łatwo było założyć tam Hanagakure mimo braku zgody Daimyō. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu i nie należy do miejsc, przez które ludzie często się przemieszczają. Dominują wyżyny wraz z terenami bardziej górzystymi - jedynie na południu da się znaleźć miejsca bardziej równinne. Nawet fani tego typu terenów jednak nie mogą nazwać kraju wartym zwiedzania - szczególnie, kiedy weźmie się pod uwagę jego temperaturę. Ciężko tam o ciepłe lato. W większej części kraju nawet wtedy trzeba nosić ze sobą jakiś ocieplany płaszcz czy kurtkę. Zimy potrafią być na tyle srogie, że podróżnicy górscy potrafią zamarznąć na śmierć, jeżeli nie znajdą dobrego schronienia przed śnieżycą. Niestety, roślinność na terenach Hana no Kuni jest bardzo niewielka. A raczej, znaleźć można tonę martwych drzew, krzewów i kwiatów. Flora przedstawia tam wręcz nieustanną walkę. Rośliny starające się wyrosnąć i upiększyć krainę, szybko umierają przez ów klimat.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

-No no.... meh, tylko ja nie przeżywam tego oszustwa. Wkurwiło mnie to zwyczajnie i tyle. Pieniądze są dla mnie drugorzędne, interesuje mnie ten zwój, który egh....Sai...kimkolwiek on jest go miał. Od kiedy zauważyłem, że ten człowiek się przebiera, to nie wierzyłem w ani jedną informację na jego temat. Gdyby nie moje umiejętności, to bym o tym nie wiedział. Wystarczy mi, że znam sygnaturę jego czakry. Tak naiwny nie jestem. Walka była na tyle angażująca, że nie mogłem pilnować tego cwaniaka. To że jest mendą, to tyle... jak wszyscy ludzie. Żyję już długo na tym świecie i widziałem jak upadają wioski shinobi, jak bardzo nikt nic nie rozumie. Nie to, żebym rozumiał lepiej.-odpowiedziałem tajemniczemu barmanowi.
-Rozumiem cię, więc to ty ten biznes prowadzisz, on dla ciebie pracuje.... Pieniądze są dla mnie przydatne, ale najbardziej interesuje mnie wiedza, wiedza najczęściej zapisywana jest w zwojach, więc to zwoje dla mnie są najcenniejsze - ustosunkowałem się do nowych informacji.
-Ja szukam roboty, wiedzy i pieniędzy. Nie mam ochoty się na nikim mścić, a tym bardziej na tym Sai'u. Możemy się jakoś dogadać za ten zwój, a jeśli macie jeszcze jakieś, to mogę zaoferować wam moje usługi. Umiem bardzo dużo, na prawdę.
Odpowiedziałem definitywnie, stawiając sprawę jasno. Nadal byłem gotowy ewakuować się za pomocą Hiraishina jeśli coś zaczęło by mi zagrażać.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Wioska Tajikawa

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [39/?]

- Obawiam się... - Strzepnął trochę popiołu z cygara i ponownie je włożył do ust - ...że wkurwienie też należy do przeżywania.
Wbrew temu co twierdził Zotto, jego zdenerwowanie było dość widoczne. Może nie potrafił ukryć swojego zdenerwowania na oszusta. Może nie chciał. Ale nie ważne co mówił, barman nie miał wątpliwości co do jego odczuć.
- Poza tym... Czemu cię tak bardzo interesuje zwój, który miał mieć? Czy serio gdy tylko usłyszysz, że można ci dać w nagrodę jakiś świstek, którego nawet nie sprawdziłeś, to bierzesz takie zlecenie?
Zotto nie był specjalistą, ale... Gość miał chyba solidny punkt. Sukebe nawet nie pokusił się o sprawdzenie, czy Sai faktycznie posiada zwój i czy informacje, które są na nim zawarte faktycznie są jakkolwiek przydatne. Bohater tylko usłyszał, że jest zwój i poleciał na misję. Brakuje normalnie jeszcze erekcji w gaciach do tego wszystkiego. Równie dobrze mógł pogrywać Joninem od samego początku, a ten by nic nie wiedział.
Rozmowa toczyła się dalej. Gdy Zotto zakończył swoje ostatnie zdanie Kenzan... się zaśmiał. Jakby to, co powiedział było jakimś żartem.
- Ty myślisz, że jestem tu składać ofertę? Albo proponować pracę?
No to akurat prawda, bo Zotto tak zabrzmiał. Zwłaszcza takim tonem. Barman aż się zakrztusił.
- Matko... - Powiedział, widząc wyraz twarzy Zotto - Ty chyba serio tak myślałeś. Posłuchaj uważnie. Nic z powyższych. Nie zamierzam też wpychać się w waszą umowę, bo to nie moja sprawa, tak długo jak nic mojemu podwładnemu się nie stało.
Wstał z krzesła i podszedł do drzwi, chcąc najwyraźniej wyjść. Ale się zatrzymał. Odwrócił się i spojrzał zza ciemnych okularów na Zotto.
- ...Poza tym, najpierw jesteś nam winny pieniądze za leczenie i pokój. Dopiero wtedy możemy rozmawiać o jakiś umowach z tobą. Bo chyba nie myślisz, że działamy jako instytucja charytatywna? -Parsknął. - I jeśli się będziesz migać od zapłaty, to możliwe, że będę musiał to zgłosić lokalnym władzom, a w takim stanie pewnie nie dasz rady długo się stawiać naszej straży.
Akurat w tym mógł mieć rację. Głowa i brzuch wciąż go bolały. W tym stanie walka z kimkolwiek może być utrudniona. Poza tym, jeśli Zotto narazi się organizacji Kenzana lub straży, możliwe że będzie musiał uciekać z miasta.

Garść ważnych informacji
  • Siedzisz obolały na łóżku.
  • Czujesz się jak gówno. Najbardziej uciążliwy jest ból głowy i brzucha.
  • Chakra: 6500
  • -1 Pigułka żywniościowa
  • -1504 ryo
  • -1 Notka w banknotach, -1 kunai z notką
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto
  • Kenzan - Barman -
  • Kousetsu -
  • Fuemi -
  • Strażnicy Tajikawy -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

-To nie twoja sprawa czemu interesuje mnie ten zwój i czemu zakładam, że on tam jest. Rzadko ktoś obraca wartościowymi zwojami, co wiem z doświadczenia. Więc wydedukowałem, że to jest coś co może mnie interesować-odpowiedziałem. To co mnie teraz przepełniało, to chęć utarcia nosa tym wszystkim ludziom. -Pewnego dnia, ty i cała Tajikawa spłoniecie, od tej zasranej karczmy począwszy-przekląłem w myślach barmana.
-No dobra dobra.. to ile mam zapłacić? Wystaw mi rachunek skoro przypominasz o zapłacie, muszę wiedzieć ile kosztuje jedna noc w tym miejscu. Ty też nie bądź gołosłowny, Kenzanie. Jak tylko odpocznę wszystko zapłacę. Odpowiedziałem Kenzanowi nieco opryskliwie. Wszyscy podczas tego zlecenia, którzy stają na mojej drodze zachowują się jak jedna i ta sama osoba. Utrudnienia i utrudnienia, ciągłe jakieś wymigiwanie się od tego co wpierw zostało mi obiecane.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Wioska Tajikawa

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [41/?]

Kenzan pokiwał głową i westchnął. Wydawał się nieco zawiedziony słowami Zotto.
- Co jak co, ale do biznesu to ty się nie nadajesz.
Podszedł powoli. Zotto mógł wyczuć, że jego Chakra jest tak wysoka jak wcześniej. Było jej sporo. Raczej to nie był pierwszy lepszy mięśniak, który po prostu ma łeb do interesów. Pewnie wiele chował za swoją maską. Niezależnie ile ich miał. Sukebe zdołał poznać dwie. Kenzan posiadał twarz barmana i twarz tutejszego bossa. Z charakteru nie różniły się bardzo, ale obecność złowrogiego szefa tutejszej organizacji przestępczej non stop napełniała Zotto dziwnym uczuciem niepokoju.
- Dobra... To będzie 225 za dzień, jeśli zatrzymasz się w tym pokoju. Za opiekę medyczną będę potrzebował ekspertyzy Kousetsu. Może będziesz potrzebował dalszej opieki.
Mężczyzna postawił sprawę jasno.
- Chyba że to nie twoje warunki, to mogę dać coś lepszego. Tylko oczywiście za odpowiednio wyższą sumę. Albo w ogóle wolisz stąd iść, to nie będę cię zatrzymywał.
Barman popatrzył się na Zotto i jego reakcję. O ile taka była. Wyciągnął zza płaszcza zegarek.
- Jeśli to już wszystko, to idę. Mam ważniejsze rzeczy do zrobienia.

Garść ważnych informacji
  • Siedzisz obolały na łóżku.
  • Czujesz się jak gówno. Najbardziej uciążliwy jest ból głowy i brzucha.
  • Chakra: 6500
  • Chakra Kenzana wciąż wysoka. W obecnej chwili jest to więcej niż ma Zotto, głównie przez wyczerpanie bohatera. Mniej więcej poziom Chunnina lub nawet Tokubestu Jonina.
  • -1 Pigułka żywniościowa
  • -1504 ryo
  • -1 Notka w banknotach, -1 kunai z notką
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto
  • Kenzan - Barman -
  • Kousetsu -
  • Fuemi -
  • Strażnicy Tajikawy -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

- No dobra... dziękuję bardzo w takim razie za informacje. Jeśli w takim razie, zapewniasz mnie, że mam czuć się bezpiecznie w tym miejscu, gdzie przebywa człowiek, który mnie oszukał, że mogę tu spać bezpiecznie bez strachu o swoją własność, to zostanę.- Odpowiedziałem odchodzącemu Kenzanowi. Ten człowiek zdawał być się groźnym osobnikiem. Starcie z nim mogłem pewnie wygrać, ale zajęło by to sporo czasu.
-Jeśli można, to chętnie bym się rozmówił z twoim podwładnym jutro, mam nadzieję że tu będzie...no i z tobą bym pogadał, bo widzę, że masz w sobie spore pokłady czakry. Domyślam się, że tak jak ja pochodzisz z jednej ze starych wiosek shinobi, sprzed zmian, jeśli się mylę, to i tak jestem ciekaw skąd się wziąłeś, ja wtedy opowiem ci więcej o sobie.-rozwinąłem się nieco na koniec.
-Do jutra-ufając w prawdomówność Kenzana zwyczajnie poszedłem spać, by zregenerować czakrę.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Wioska Tajikawa

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [43/?]

Barman parsknął.
- To już zależy, jak cenisz moje słowo. Ale powiedzmy, że skoro płacisz za pokój, a ja lubię otrzymywać pieniądze od klientów, to możesz czuć się bezpiecznie.
Kenzan się uśmiechnął i miał już wyjść. Jednak jak zwykle Zotto miał kolejne sprawy do biednego mężczyzny. A ten miał pewnie ważniejsze rzeczy na głowie, jak... No nie wiem, mycie szklanek. To na pewno ważna praca.
- O ile jeszcze tutaj będzie. Teraz musi sobie odpracować to, że ściąga tutaj niechciane osoby jak ty. A wierz mi, traktuję tę robotę bardzo poważnie.
Gdy jednak Zotto zadeklarował się, że chce również porozmawiać o przeszłości barmana, ten się zatrzymał. Zastanawiał się chwilę nad odpowiedzią. Sukebe w sumie nie wiedział jak Kenzan zareaguje na to pytanie. Jednak po chwili mężczyzna się namyślił.
- Obawiam się, że wiedza o tobie na nic mi się nie przyda. Nie widzę też powodu, by rozmawiać na swój temat z człowiekiem, który zaprezentował się właśnie w taki sposób jak ty dzisiaj, panie... Jak ci tam?
Wtedy Zotto mógł sobie uświadomić, że nie przedstawił się barmanowi. Ten jednak wyszedł, niezależnie czy Sukebe zdecydował się przedstawić czy nie. Nie mając nic lepszego do roboty, postanowił pójść spać.

Obudził się następnego dnia. Był wciąż obolały i dziwnie zmęczony. Za oknem był już ranek, a miasto zaczynało powoli budzić się do życia. Pewnie gdyby chciał, to mógłby spać dalej. Ale nie mógł. Raz, liczył na rozmowę z Saiem... czy jak mu tam było, po drugie z barmanem, po trzecie był głodny (w końcu nie jadł nic przez dłuższy czas), a po czwarte, słyszał jakieś hałasy na cały budynek. I to nie były krzyki kłótni, o nie - ewidentnie niżej, pewnie na głównej sali coś wybuchło. Zotto nie mógł mieć pewności co tam się właściwie dzieje, dopóki nie wstanie z tego łóżka i nie wygramoli się z pokoju.

Garść ważnych informacji
  • Siedzisz obolały na łóżku.
  • Czujesz się nieco mniej jak gówno. Ból głowy i brzucha nieco ustąpił, ale wciąż występuje.
  • Pomimo takiej ilości snu wciąż czujesz się bardzo zmęczony. Ma to prawdopodobnie związek z użyciem pigułki żywniościowej. Masz nieco wrażenie, jakby świat dookoła ciebie poruszał się nieco szybciej.
  • Chakra: Full
  • -1 Pigułka żywniościowa
  • -1504 ryo
  • -1 Notka w banknotach, -1 kunai z notką
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto
  • Kenzan - Barman -
  • Kousetsu -
  • Fuemi -
  • Strażnicy Tajikawy -
Ostatnio zmieniony 25 paź 2022, 20:09 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

-Nazywam się Zotto-podałem Kenzanowi swoje imię, jeszcze zanim wyszedł. Gdy zostałem sam, położyłem się, zamknąłem oczy i po chwili zasnąłem. Moje ciało bardzo potrzebowało regeneracji na tym etapie. Choć leżałem jakiś czas nieprzytomny, to po tych wszystkich wstrząsach nie zregenerowałem się.
Gdy się obudziłem, nadal doskwierały mi jakieś bóle i męczące wrażenie bycia spowolnionym. Miałem już dość przeżywania tych niedogodności. Na całe szczęście, w moim przypadku istniało proste wyjście z tej sytuacji. Skoncentrowałem odrobinę czakry i zmieniłem ciało, na to, które oberwało wcześniej, na początku walki z Saburo. Teraz powinno się już całkowicie zregenerować. Dzięki temu zabiegowi miałem dostęp do innego zestawu żywiołów, był to Doton, Katon oraz Futon oraz zupełnie świeżą kondycje.
Usłyszałem dziwne dźwięku z dołu budynku. Były dość niepokojące. Złożyłem pieczęć barana by wzmocnić znacząco zasięg mojego zmysłu sensorycznego. Chciałem teraz na spokojnie przyjrzeć się wszystkim osobom w karczmie, skupiając się na tych, którzy posiadają największe zasoby czakry i sobie ich wszystkich policzyć i pogrupować w zależności od prognozowanej siły.
► Pokaż Spoiler
Shiki Tenshin | Colour Corse Change四季天心
KlasyfikacjaSHIKEI SEPPUN, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Szczur → Wół
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaFuuinjutsu B, Ninjutsu B, Kuchiyose: Raikō Kenka, Gyaku Raiko Kenka
Technika ta pozwala na przeskoczenie między ciałami, które jest prawie niezauważalne. Ciała te należy przechowywać zapieczętowane w zwoju do którego mamy dostęp, inaczej uległyby uszkodzeniu. Nieużywane i niezapieczętowane ciała ulegną degradacji. Po śmierci ciało rozsypuje się w pył. Obserwatorzy działania techniki widzą dziwne zawirowanie wokół postaci używającej Shiki Tenshin.

Posiadając rangę A w Shikei Seppun proces zamiany ciał jest tak szybki, że widoczny jest on jako drobne drgnięcie postaci.
Posiadając rangę S w Shikei Seppun można pominąć wszystkie pieczęci, jednak kumulowanie czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Posiadając Sennina Shikei Seppun oraz Kontrole Czakry 10 podmiana ciał zachodzi natychmiastowo, czas kumulowania czakry jest równy złożeniu jednej pieczęci.
Kagura Shingan | Mind's Eye of the Kagura 神楽心眼
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Dzik → Pies → Ptak → Pieczęć Konfrontacji
KosztPołowiczny na turę
Zasięgdwukrotny zasięg sensora z pieczęcią
WymaganiaAtut Sensor, Kontrola chakry 8
Technika ta jest rozwinięciem umiejętności sensorycznych. Sensor, dzięki doświadczeniu w używaniu swojego dodatkowego zmysłu, jest w stanie dostrzec więcej szczegółów oraz jest bardziej wrażliwy na zmiany w obserwowanych układach chakry.

Technika umożliwia:
  • określenie, czy dana osoba znajduje się pod wpływem genjutsu - łącznie z samym sensorem,
  • wykrycie zaburzeń w układzie chakry, dzięki czemu możliwe jest określenie, czy dana osoba kłamie,
  • dwukrotny wzrost standardowego zasięgu sensorycznego z podtrzymywaniem pieczęci, przy równoczesnym zachowaniu dokładności.

Koniecznie jest podtrzymywanie pieczęci przez cały czas trwania techniki. Wymagane jest również duże skupienie. Technikę dotyczą wszystkie ograniczenia, co podstawową wersję sensoryzmu - zbyt długie używanie techniki lub wykonywanie zbyt wielu czynności naraz może poskutkować krwawieniem z nosa oraz silnym bólem głowy.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest wykonanie techniki przy pomocy samej pieczęci Barana.
Czakra:
11 750 - 150 - 187 = 11 413
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Wioska Tajikawa

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [45/?]

Barman tylko kiwnął głową i wyszedł. Nie miał nic więcej do dodania. Zotto mógl więc bez większych przeszkód iść spać.
Jednak pobudka wciąż była bolesna. Słysząc hałasy na dole postanowił nie marnować czasu. W takim stanie nie mógł zrobić czegokolwiek, więc postanowił najpierw wymienić swoje ciało. Trochę mu to zajęło, zważając jak się obecnie czuł, ale udało się - bóle brzucha i głowy spowodowane przedawkowaniem pigułek minęły, jednak głód nie ustąpił. Lepiej by coś zjadł, jak już dowie się, co dzieje się na dole. Nie marnując więcej czasu złożył niezbędną pieczęć, by dokonać analizy otoczenia. Zotto musiał się bardzo skupić na samej karczmie, by znowu nie wykrywać setek źródeł chakry w całej Tajikawie. Teraz miał nieco jasności w sytuacji - na piętrze, gdzie był Zotto, były 3 inne osoby, jednak bez wątpienia to byli zwykli przejezdni lub inny klienci Kenzana. Jednak niżej, pewnie w głównej sali karczmy - gdzie już miał okazję pobyć i stracić przytomność - były tylko dwa źródła chakry. Oba były na tyle wysokie, że to raczej nie byli cywile. Byli w ciągłym ruchu, co bez wątpienia wskazywało na walkę. Zotto z aktywną techniką mógł bez problemu wyczuć, jak oboje mieszali chakrę do swoich technik. Ale tylko tyle mógł stwierdzić po samym badaniu sensorem.

Garść ważnych informacji
  • Zmiana ciała pomogła. Bóle głowy i brzucha spowodowane zatruciem pigułkami minęły. Wciąż jednak jesteś głodny, ale jakoś wytrzymasz z kilka godzin.
  • Wykrywasz dwa źródła chakry, które prawdopodobnie walczą między sobą w głównej sali. Jeden nie posiada rozwiniętych zdolności żywiołowych, a drugi posiada Katon, Raiton i Suiton.
  • Dostępne żywioły to Doton, Katon oraz Futon.
  • Chakra: Full
  • -1 Pigułka żywniościowa
  • -1504 ryo
  • -1 Notka w banknotach, -1 kunai z notką
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto
  • Kenzan - Barman -
  • Kousetsu -
  • Fuemi -
  • Strażnicy Tajikawy -
Ostatnio zmieniony 03 lis 2022, 20:00 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

-Cholera, to nie zjem sobie nic w spokoju-powiedziałem do siebie, wyczuwając co dzieje się piętro niżej. W karczmie na parterze znajdowały się dwie osoby o znaczących poziomach czakry. Ich zasoby były wzburzone, jakby zaraz mieli użyć jakiejś techniki. Nadal byli oni słabsi ode mnie, przynajmniej na poziomie czakry. Widziałem wiele dziwnych rzeczy w swoim życiu, więc byłem w stanie sobie wyobrazić groźne metody walki, nie opierające się na Ninjutsu. Tak czy inaczej, taijutsu najczęściej pojawiało się na polu bitwy, a potem ninjutsu i wszystkie inne pochodne dziedziny.
Wyrwałem się z koncentracji na swoich zmysłach sensorycznych. Złożyłem pieczęć klonowania i stworzyłem jednego cienistego klona, uzbrajając go w zasoby mojej czakry równe dwa tysiące jednostek. Przekazałem mu również kunai i notką hiraishin owiniętą wokół rękojeści. Tak przygotowany sobowtór ruszył na dół, lecz zbiegając po schodach, skupił czakrę w stopach i przeskoczył na sufit. Przebiegł tak, by zatrzymać się ok. siedmiu metrów od walczących, ale jednocześnie w ich polu widzenia.
-Co tu się odpierdala !?! Przyszedłem coś zjeść !- klon wrzasnął na walczących stojąc do góry nogami, wyciągając przed siebie kunai, przyjmując postawę bojową. W tym czasie ja dotknąłem swojej pieczęci Raiko Kenka, by przywołać kuszę pistoletową oraz zasobnik z bełtami. Przypiąłem zasobnik do uda, a następnie załadowałem kuszę wyciągniętym z niego bełtem. Skoncentrowałem się znów na zmysłach sensorycznych by mieć wgląd w sytuację na dole.-Posprzątajmy szybko ten bałagan-zwróciłem się w myślach do klona, a następnie zacząłem liczyć ludzi w pomieszczeniu, obserwując działania walczących do tej pory ludzi, czekając na jakiś zwrot akcji.
► Pokaż Spoiler
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice木登り修業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Kolejna podstawowa zdolność ninja. Poprzez odpowiednio precyzyjne skupienie chakry w podeszwach stóp, ten może bez problemów przyczepić się do dowolnej powierzchni, chodząc wzdłuż niej jak po prostej drodze. To dzięki tej zdolności możliwe jest wbieganie po ścianach czy wchodzenie po drzewach bez użycia dłoni. Zdolność ta wymaga jednak konkretnych zdolności kontroli chakry (4 i więcej) dla szybszego opanowania. Jej za mała ilość skupiona w tak problematycznym miejscu jak stopy jest w stanie odczepić shinobi od powierzchni. Za duża zaś - pozwala wybić się od powierzchni, po której ten stąpa, jednocześnie uszkadzając te bardziej podatne na zniszczenia pozostawiając widoczny ślad. Kluczem jest stałe utrzymywanie idealnie określonej ilości energii w chcianym miejscu.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po płaskich powierzchniach nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique影分身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć klonowania
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
Wymagania---
Jedna z najdoskonalszych technik klonowania, niosąca nie tylko dodatkowe możliwości, ale również ryzyko. Po złożeniu jednej pieczęci nasze pokłady chakry dzielą się równo pomiędzy wszystkie stworzone kopie. Są w stanie wykonywać techniki oparte na chakrze, jak również zadawać fizyczne obrażenia. Posiadają też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. W zamian za to, są w stanie podróżować samodzielnie na dłuższe dystanse, a zdobyte przez nie informacje i doświadczenia wracają podczas ich zniszczenia do twórcy.

W przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca jedynie 20% pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie kłębek dymu, który może być zarówno przydatnym narzędziem, jak i utrudnieniem w zależności od sytuacji.

Na randze A Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 500.
Na randze S Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 250.
Na randze S Ninjutsu oraz posiadając Specjalizację w Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 100.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 6 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 35% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 50% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 60% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 70% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 80% pozostałej u kopii chakry.
Kuchiyose: Raikō Kenka | Summoning: Lightning Flash Blade Creation口寄せ・雷光剣化
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Smok → Koń → Ptak → Zając → Odwrócony Baran → Dotknięcie zwoju → Dotknięcie plakietki (Przygotowanie), Odwrócony Baran → Dotknięcie wcześniej przygotowanej plakietki (Przywołanie)
KosztStandardowy za powiązanie, minimalny za przyzwanie
Zasięg---
WymaganiaKuchiyose no Jutsu, Fūinjutsu C, wcześniej przygotowana plakietka,
Technika ta pozwala połączyć zwój z wcześniej przygotowaną plakietką. Następnie pozwala nam to przywołać zawartość zwoju poprzez dotknięcie plakietki, tak jakbyśmy mieli zwój gdzieś obok siebie.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć Odwróconego Barana przy przywoływaniu.
Czakra: 11750 - 2000(kbnj) = 9750
Ostatnio zmieniony 11 lis 2022, 19:47 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Wioska Tajikawa

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [47/?]

No niestety. Czas na śniadanie przyjdzie później, bo chwilowo Zotto będzie zajęty. A właściwie... Wróć. Jego klon będzie zajęty. Zotto będzie siedział na tyłku i przygotowywał się do dalszej akcji. Klon z kunaiem w ręku pobiegł po schodach, wskoczył na sufit i oto co zobaczył.
Główna sala karczmy była praktycznie pusta. Jedyne co tutaj się znajdowało, to kilka poprzewracanych stołów i dwójka ludzi, których wyczuł wcześniej. Jeden chował się za jednym ze stołów, który chyba służył mu jako prowizoryczna osłona. Był to przeciętny facet o długich, blond włosach i miał na sobie zwykłą prostą tunikę. Zotto wydawało się, że skądś kojarzył gościa... Czy on nie siedział ostatnio przy stole z Kousetsu i Saiem? Chyba tak. No, a kilka metrów dalej stał mężczyzna, którego nie widział wcześniej. Miał bardzo bladą skórę i kruczoczarne włosy. Celował swoją ręką w stronę swojego przeciwnika. W momencie gdy Sukebe pojawił się krzycząc, nagle oboje się zatrzymali i spojrzeli na shinobiego. Nastało kilka sekund ciszy, które dość szybko zostały przerwane.
- Spieprzaj, to nie twoja sprawa! -
Blady gość krzyknął do Zotto. Jednak i drugi nie marnował czasu, coś grzebiąc w swojej torbie.
- Co się patrzysz?! Powstrzymaj go, bo puści całą karczmę z dymem!
I korzystając z zamieszania cisnął w przeciwnika kilkoma senbonami, zmieniając swoje położenie. Blady był nieco rozproszony Zotto, ale zdołał ledwo uniknąć lecących senbonów.
- Ugh... GDZIE JEST TEN ZŁODZIEJ?! MIAŁ TU BYĆ!
Odwrócił się w stronę bywalca karczmy - chyba jednego z podwładnych Kenzana - i wystrzelił ze swojej ręki wiązką błyskawic. Chyba w głowie Zotto mogła się powoli układać wizja co tu zaszło...

Garść ważnych informacji
  • Wykrywasz dwa źródła chakry, które prawdopodobnie walczą między sobą w głównej sali. Jeden nie posiada rozwiniętych zdolności żywiołowych, a drugi posiada Katon, Raiton i Suiton.
  • Dostępne żywioły to Doton, Katon oraz Futon.
  • -1 Pigułka żywniościowa
  • -1504 ryo
  • -1 Notka w banknotach, -1 kunai z notką
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto
  • Kenzan - Barman -
  • Kousetsu -
  • Fuemi -
  • Bywalec Karczmy -
  • Niepocieszony Kontrahent -
  • Strażnicy Tajikawy -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

-Ha, macie tu więcej takich klientów.-pomyślał klon, gdy zobaczył co się dzieje na dole. Blondyn, którego już widziałem wcześniej, poprosił mnie o pomoc. W tym momencie, puki nie zdobędę tego zwoju, chcę by karczma i jej zawartość były bezpieczne.
Klon stojąc na suficie wypuścił z ręki kunai z notką hiraishin, który wbił się w podłogę. Złożył pieczęć węża i przelewając czakrę do swych włosów wydłużył je. Ostro zakończone macki z włosów wystrzeliły natychmiast w stronę bladego mężczyzny o czarnych włosach, który właśnie strzelał błyskawicami w stronę długowłosego blondyna. Widząc taki poziom ninjutsu, nie sam odczułem, że nie muszę się powstrzymywać. Czterema mackami celował w jego kończyny, by je przebić, a piątą macką chcąc owinąć się wokół szyi, kierując ją w górę korpusu przeciwnika.
-Więc mamy tutaj pewną zabawną powtórkę z wczoraj-klon zaśmiał się z całej sytuacji, sterując włosowymi mackami.
Ja w tym czasie, słysząc po części co się dzieje na dole i też wyczuwając wszystkich zmysłem sensorycznym, miałem pełen obraz sytuacji. Przywołana przed chwilą kusza już została przeze mnie naładowana. W oczekiwaniu na rozwój wydarzeń, przelałem swoją wietrzną czakrę w bełt, co w połączeniu z siłą wystrzału kuszy powinno stworzyć skuteczną metodę na wyłączenie przeciwnika z walki. Jak tylko wyczuję, że mojemu klonowi nie udało się złapać przeciwnika, będę mógł się przeteleportować na dół i zastrzelić awanturującego się delikwenta. a następnie zjeść śniadanie.


► Pokaż Spoiler
KLON1:
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć Węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.
ORYGINAŁ:
Engyō | Gliding swallow燕行
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle co złożenie 4 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa broń
WymaganiaZnajomość Hien
Technika stworzona z myślą o broniach dystansowych skupiających się na wystrzeliwaniu pocisków różnego rodzaju. Broń jest pokrywana chakrą tak długo, jak znajduje się w rękach shinobi. Tuż przed wystrzałem, chakra jest przenoszona na pocisk i się utrzymuje przez cały lot do czasu dotarcia do celu. Każdy pocisk wystrzelony w danej turze będzie pokryty chakrą, jednocześnie wydłużając go o 10 cm.

Osoby mające otwartą dziedzinę żywiołową (ranga D) oraz Kontrolę Chakry 7, mają możliwość pokrycia pocisku aurą jednego z pięciu podstawowych elementów. W zależności od użytego żywiołu, osiągnie się różne efekty:
  • Katon - pocisk zostaje pokryty płomieniem, przez co zadaje dodatkowe rany od poparzeń, a także przy kontakcie z łatwopalnymi przedmiotami może wywołać podpalenie.
  • Fūton - pocisk staje się ostrzejszy niż zazwyczaj, będąc w stanie przebić się przez skałę czy ciąć metal bez względu na to, z jakiego materiału sam został wykonany.
  • Raiton - w momencie trafienia celu zostaje wywołane wyładowanie elektryczne, które powoduje miejscowe odrętwienie.
  • Suiton - pocisk jest pokrywany milimetrową warstwą wody. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika.
  • Doton - pocisk jest znacznie twardszy, aniżeli zazwyczaj, przez co w momencie trafienia celu, nie tylko zadaje standardowe dla siebie obrażenia, ale powoduje bolesne siniaki czy nawet niewielkie krwiaki.
Jeśli shinobi chce wystrzelić dwa (bądź więcej) pociski jednocześnie, może je pokryć chakrą, jednakże wtedy każdy dodatkowy pocisk w trakcie jednego strzału to dodatkowy koszt równy połowicznemu C.

Posiadając rangę S w Ninjutsu kumulacja chakry wynosi tyle co złożenie 1 pieczęci.
Czakra -
KLON1:
2000 - 300 = 1700
Oryginał:
9750 - 150 = 9600
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Wioska Tajikawa

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [49/?]

Zotto postanowił więc, że wspomoże człowieka Kenzana. Jego wybór. Najwidoczniej uznał, że to będzie bezpieczniejsza opcja. Może lepiej nie zadzierać z całym lokalnym syndykatem przestępców? Tak, to w sumie brzmi mądrze, jak się na to spojrzy.
Błyskawice przebiły się przez stół, łamiąc go w połowie i trafiając chowającego się za nim mężczyznę. Poleciał kilka metrów i upadł na ziemię. Z jego ciała unosiły się małe kłębki dymu. Bez wątpienia nieco go poraziło, ale nie wyglądało to z daleka na obrażenia śmiertelne. Zotto postanowił wykorzystać okazję i spróbować unieruchomić przeciwnika. Włosy się wydłużyły i popędziły w stronę przeciwnika. Widząc ruch Sukebe, czarnowłosy spróbował uniknąć ataku. Zrobił zwód w bok i... Chwycił jeden z kosmyków. Zotto chciał odruchowo wykorzystać ten moment i zawrócił końcówką tego jednego, chcąc trafić dłoń wroga. Jednak w tym momencie nastąpiło coś, czego się nie spodziewał. Zobaczył, jak z rąk przeciwnika unoszą się kłęby dymu. Chwila... CZY ON PALI WŁAŚNIE JEGO WŁOSY?
- I CO PIĘKNY?! TAK KOŃCZĄ CI, CO WTRĄCAJĄ SIĘ W NIE SWOJE SPRAWY!
Klon zobaczył, jak ręce wroga powoli stają w płomieniach. Poczuł przeszywający ból, aż całe jego ciało zadrżało. Każda komórka w organizmie Kage Bunshina zadrżała, aż w końcu zniknął w obłoku dymu.
Oryginalny Zotto szykował technikę i był już gotowy do przeniesienia się do kunaia z notką. Jednak do jego głowy trafiły doznania od zniszczonego klona. Ból. Zapach palonych włosów. Odruchowo mógł cofnąć rękę i złapać się na wiszące na jego piersi kosmyki. Cholera. Może lepiej byłoby, gdyby nie używał włosów w bezpośredniej w walce z użytkownikiem ognia. Powietrza w sumie też. Najlepiej w ogóle nie korzystał z nich w walce, bo to może tylko spowodować dalsze obrażenia.

Garść ważnych informacji
  • Widzisz dwóch gości, którzy walczą między sobą w głównej sali. Jeden nie posiada rozwiniętych zdolności żywiołowych, a drugi posiada Katon, Raiton i Suiton.
  • Dostępne żywioły to Doton, Katon oraz Futon.
  • -1 Pigułka żywniościowa
  • -1504 ryo
  • -1 Notka w banknotach, -1 kunai z notką
  • Cofnij wydatek za Engyo. Daję ci okazję na zmianę planu, o ile masz taki zamiar.
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto
  • Kenzan - Barman -
  • Kousetsu -
  • Fuemi -
  • Bywalec Karczmy -
  • Niepocieszony Kontrahent -
  • Strażnicy Tajikawy -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

Włosy dotarły do celu. Wróg okazał się być na tyle zwinny, że złapał rozciągnięte włosy klona i podpalił je. Płomienie szybko ogarnęły całego klona. Czując to wszystko, kucnąłem i odłożyłem kuszę. -Ten gość może być groźny-przemknęło mi przez myśl, gdy odczucia klona wróciły do mnie. W reakcji natychmiast przegryzłem swój palec, skoncentrowałem czakrę i dotknąłem podłogi. Moim zamiarem było przywołanie kogoś, kto pomoże mi się przeciwstawić takiemu przeciwnikowi i drastycznie zmniejszy ryzyko niepowodzenia. Był to Rekishiya, Krabi Mędrzec. Gdy tylko krab pojawi się przede mną nawiążę z nim kontakt.
-Witaj Czcigodny Rekishiya. Potrzebuję twojej pomocy. Piętro niżej znajduje się mój przeciwnik, jest użytkownikiem żywiołów ognia, wody i błyskawicy. Niedaleko od niego znajduje się moja notka, do której mogę nas przenieść. Czy pomożesz mi?-[/b]mówiłem w miarę cicho, ale też dość szybko, wyciągając rękę w stronę towarzysza. Dając mu do zrozumienia, że może wejść na moje plecy.
Wyciągnąłem swój przedostatni kunai z notką hiraishin i wsadziłem go pod materac łóżka w wynajętym przez siebie pokoju. Został przy mnie już tylko jeden. Wytężyłem zmysł sensoryczny, składając pieczęć barana by przeanalizować ponownie sytuację na dole.
► Pokaż Spoiler
Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique口寄せの術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenne
PieczęcieDzik → Pies → Ptak → Małpa → Baran
KosztRóżny
Koszt zależny jest od dwóch czynników: rangi przywoływanego stworzenia oraz jego wielkości. W przypadku zwierząt rangi niższej niż C, ich koszt traktowany jest, gdyby były rangi C.
  • Zwierzęta malutkie, małe i średnie tj. do rozmiaru psa - koszt standardowy rangi zwierzęcia;
  • Zwierzęta spore, duże i wielkie tj. do rozmiaru słonia - koszt potrójny rangi zwierzęcia;
  • Zwierzęta olbrzymie i monstrualne tj. do rozmiaru największych Ogoniastych Bestii - koszt pięciokrotny rangi zwierzęcia. Minimalny koszt to 1 000 chakry.
  • Zwierzęta-molochy, sięgające swym rozmiarem setek metrów wysokości i więcej - koszt siedmiokrotny rangi zwierzęcia. Minimalny koszt to 7 500 chakry.
WymaganiaPodpisany pakt
Prócz złożenia potrzebnych pieczęci, do wykonania potrzebujemy odrobiny własnej krwi na dłoni, którą w finalnym etapie dotkniemy ziemi. Posiadając podpisany pakt z grupą zwierząt, jesteśmy w stanie przywołać mniej ludzkiego towarzysza w miejscu, gdzie obecnie przebywamy. Jest to też podstawą, by moc korzystać z najważniejszego profitu udzielanego przez spisany pakt: wsparcia jednego bądź kilku zwierząt, z jakim shinobi zawiązał współpracę.

Przy jednorazowym użyciu techniki można przyzwać tyle zwierząt, na ile shinobi starczy chakry. Używając krwi innej osoby z podpisanym paktem, możliwe jest przyzwanie jego zwierząt. To jednak, kogo przyzwiemy jest w pełni losowe, chociaż zależy od włożonej chakry.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci kumulując chakrę przez tyle czasu, ile zajęłoby rzeczywiste ich złożenie. Dalej konieczne jest użycie własnej krwi.
Rekishiya
GatunekKrab brzegowy
RozmiarŚredni
Posiadane dziedzinyNinjutsu S | Suiton S | Katon S | Fūinjutsu A | Itamiken A
Siła5
Szybkość5|8
Wytrzymałość10|15
Refleks5|7
Siła woli10
Kontrola Chakry10
Ilosc chakry15 000 E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Rakishiya jest jednym z najstarszych przedstawicieli swego gatunku oraz jednym z najstarszych żyjących wśród pancerzowców. Tak jak inne kraby podkowiaste nie zna śmierci ze starości. Jego pamięć również nie zna granic. Podobno pamięta nawet początki zaawansowanego życia na planecie. Duża część jego wiedzy jest niezrozumiała dla ludzi. W swym długim żywocie osiągnął mistrzostwo w manipulowaniu czakrą natury. Jego motyw działania jest nieznany. Ciężko tez jednoznacznie wydedukować jaką korzyść czerpie on ze współpracy z ludzkimi przywoływaczami. Jeśli jest o to pytany, jego odpowiedź sprowadza się jedynie do tego, że ludzki przywoływacz miałby w razie kłopotów być zobowiązany do pomocy pancerzowcom. Jak tylko to pozostaje częścią umowy Rekishiya będzie służył danemu przywołającemu we wszystkich jego dążeniach, jakiekolwiek by one nie były. Sprawy ludzi oraz ich moralność nie obchodziła go, Dla niego liczy się jedynie przetrwanie pancerzowców i życia w ogóle.
Techniki zwierzęcia
Ninjutsu E // Bunshin no Jutsu | Clone Technique // Standardowy za klona
Ninjutsu E // Henge no Jutsu | Transformation Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique // Standardowy
Ninjutsu E // Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu E // Sakki | Killing Intent // ---
Ninjutsu E // Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice // Standardowy na turę
Ninjutsu D // Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique // Standardowy za 5 klonów
Ninjutsu C // Gyaku Kuchiyose no Jutsu | Reverse Summoning Technique // Standardowy
Ninjutsu C // Kuchiyose no Jutsu | Summoning Technique // Różny
Ninjutsu B // Zōen | Landscaping // Standardowy
Ninjutsu A // Chakura Tensō no Jutsu | Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Ninjutsu S // Chikara-zeme | Attacking With All One's Might // Poczwórny
Ninjutsu S // Kanihagu | Crab Hug // Podwójny
Ninjutsu S // Senpō: Chakura Tensō no Jutsu | Sage Art: Chakra Transfer Technique // Przekazywana chakra
Suiton E // Harugakudan | Orchestra at the End of the Winter // Standardowy na turę
Suiton E // Mizu Moji | Water Characters // Standardowy
Suiton E // Susuru Izumi | Sip of Spring // Standardowy na turę (minimum 3)
Suiton S // Suiton: Suishōha | Water Release: Water Colliding Wave // Podwójny
Katon E // Kaen | Flame // Standardowy
Katon E // Taiyō Sesshoku | Touch of the Sun // Standardowy na turę (minimum 3)
Katon D // Hi no Te | Fire hands // Standardowy na turę od dłoni, minimum 3 chakry
Katon C // Katon: Ryūka no Jutsu | Fire Release: Dragon Fire Technique // Standardowy na turę
Katon B // Jetto Suishin | Jet Propulsion // Standardowy za aktywację, Połowiczny na turę za utrzymanie
Kagura Shingan | Mind's Eye of the Kagura 神楽心眼
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran → Dzik → Pies → Ptak → Pieczęć Konfrontacji
KosztPołowiczny na turę
Zasięgdwukrotny zasięg sensora z pieczęcią
WymaganiaAtut Sensor, Kontrola chakry 8
Technika ta jest rozwinięciem umiejętności sensorycznych. Sensor, dzięki doświadczeniu w używaniu swojego dodatkowego zmysłu, jest w stanie dostrzec więcej szczegółów oraz jest bardziej wrażliwy na zmiany w obserwowanych układach chakry.

Technika umożliwia:
  • określenie, czy dana osoba znajduje się pod wpływem genjutsu - łącznie z samym sensorem,
  • wykrycie zaburzeń w układzie chakry, dzięki czemu możliwe jest określenie, czy dana osoba kłamie,
  • dwukrotny wzrost standardowego zasięgu sensorycznego z podtrzymywaniem pieczęci, przy równoczesnym zachowaniu dokładności.

Koniecznie jest podtrzymywanie pieczęci przez cały czas trwania techniki. Wymagane jest również duże skupienie. Technikę dotyczą wszystkie ograniczenia, co podstawową wersję sensoryzmu - zbyt długie używanie techniki lub wykonywanie zbyt wielu czynności naraz może poskutkować krwawieniem z nosa oraz silnym bólem głowy.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest wykonanie techniki przy pomocy samej pieczęci Barana.
Czakra: 9750+1190 =11440
11440 - 1000 - 187 = 10 253
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 407
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Wioska Tajikawa

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [51/?]

Po wnikliwej analizie danych otrzymanych od klona, Zotto stwierdził, że przeciwnik jest niebezpieczny. Na tyle, że potrzebuje wsparcia. Shinobi wziął odrobinę swojej krwi, złożył pieczęci i w chmurze dymu pojawił się... Krab. I to dość spory, bo rozmiarów psa. Jego złotawa skorupa trochę odbijała światło - głównie dlatego, że Rekishiya był cały mokry. Ociekała z niego woda, jakby Zotto przywołał go z samego dna oceanu. Krab w swoich mniejszych szczypcach miał wodorosty, które właśnie zajadał.
- Chwila... Co się stało...
Głos jaki się z niego wydobył przypominał zmęczonego, starszego mężczyznę. Rekishiya rozejrzał się dookoła swoimi oczami na wypustkach.
- No tak, mogłem się tego spodziewać... Zostałem przywołany.
Spojrzał na stojącego przed nim Zotto. Z tak bliskiej odległości dosłownie emanował chakrą, której ilość znacznie przewyższała shinobiego. Postanowił jednak najpierw wysłuchać, co osoba go przywołująca ma do powiedzenia. Nie było tego dużo, jednak gdy shinobi skończył, krab zamyślił się na krótką chwilę. W międzyczasie, Zotto postanowił naszykować kolejną notkę i zeskanować otoczenie sensorem. Sytuacja na dole w karczmie trochę się zmieniła. Źródło chakry należące do bladego przeciwnika zaczęło się ruszać w stronę schodów. Widocznie nadal szukał... W sumie nie do końca wiadomo kogo, bo to mógł równie dobrze i Kenzan i ktoś z jego ludzi. A propos jego ludzi - źródło chakry mężczyzny, którego spotkał wcześniej nie ruszało się. Najwidoczniej został znokautowany. No trudno, ale pewnie poradzi sobie bez niego i tak. Skończył, gdy Rekishiya skończył swoje przemyślenia i zabrał głos.
- Pomóc? Pomóc w czym? Co chcesz, bym dokładnie zrobił?
Widocznie krab w swojej mądrości nie chciał ruszać do boju bez planu i ustalonych warunków, na jakich ma pomóc Zotto. Sukebe wiedział, że ma jeszcze trochę czasu, zanim przeciwnik dostanie się na wyższe piętro i zacznie go szukać.

Garść ważnych informacji
  • Wyczuwasz dwóch gości, którzy walczyli między sobą w głównej sali. Jeden nie posiada rozwiniętych zdolności żywiołowych, a drugi posiada Katon, Raiton i Suiton. Po ruchu źródła chakry, możesz się domyślić, że ten blady kieruje się na wyższe piętro, na którym się znajdujesz.
  • Dostępne żywioły to Doton, Katon oraz Futon.
  • -1 Pigułka żywniościowa
  • -1504 ryo
  • -1 Notka w banknotach, -1 kunai z notką, -1 notka na podłodze karczmy, -1 notka pod łóżkiem
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto
  • Rekishiya -
  • Kenzan - Barman -
  • Kousetsu -
  • Fuemi -
  • Bywalec Karczmy -
  • Niepocieszony Kontrahent -
  • Strażnicy Tajikawy -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Tajikawa

-Chcę pokonać człowieka, który zmierza w naszą stronę. Przy czym moim celem nie jest zabicie go, przynajmniej na razie, potem go pożrę. Nie jesteśmy jednak w najbezpieczniejszym położeniu. Chcę zyskać dostęp do zwojów, które znajdują się w posiadaniu organizacji przestępczej do której należy ta karczma.- W tych czterech zdaniach, szybko i dość cicho wyjaśniłem krabowi co się ze mną dzieje i w jakim jesteśmy położeniu. Jego obecność nieco mnie onieśmielała, w końcu jego zasoby czakry były większe od moich, a jego aura nasycona była doświadczeniem niezliczonych bitew.
-Ja go najpierw przywitam, proszę cię jeszcze byś nie zaczynal walki, zanim ja jej nie zacznę-mówiąc to złożyłem pieczęć klonowania i utworzyłem obok siebie dwa sobowtóry. Każdy z nich miał po tysiąc jednostek czakry.
Jeden z klonów zamykając za sobą drzwi wybiegł z pokoju na spotkanie z użytkownika żywiołowych technik, próbując go zatrzymać nim ten wejdzie na piętro. Drugi klon przy pomocy techniki Henge no jutsu przybrał postać Kenzana.
-Cześć, nie chciałbyś chwilę porozmawiać.-klon zawołał do dotychczasowego przeciwnika, podnosząc ręce do góry. -Nazywam się Zotto, wspaniale rozprawiłeś się z moim klonem. Nie należę do organizacji Kenzana. Przez niefart zostałem gościem tej karczmy, ale też padłem ofiarą oszusta, który im służy. Nie widząc szans na odzyskanie tego co moje postanowiłem nie wchodzić z nimi w otwarty konflikt, natomiast nie spodziewałem się, że znajdę sojusznika-postarałem jak najszybciej wytłumaczyć bladolicemu mężczyźnie swoją sytuację.
- Spodziewam się, że ludzie którzy prowadzą ten przybytek mogli zdenerwować wiele osób. Co cię tu sprowadziło? Jaki jest twój cel?-próbowałem wypytać i czegoś się dowiedzieć o tym co się dzieje.
W tym samym czasie, klon który przybrał postać Kenzana, przygotował się by w razie czego przenieść się na dół za pomocą techniki Hiraishin, gdyby drzwi miały zostać przedwcześnie otwarte. Nie mogliśmy dopuścić, by teraz nasz przeciwnik powiązał mnie bezpośrednio z Kenzanem. -Teraz będę odgrywał na razie potencjalnego sojusznika dla naszego przeciwnika. Czy mógłbyś... Mistrzu.. przybrać postać jakiegoś dobrze znanego ci człowieka, na czas kontaktu z wrogiem do samej walki? Wydaje mi się, że lepiej będzie nie odsłaniać wszystkich kart od razu.- szepcząc, zadałem pytanie krabowemu mędrcowi. Ukrycie krabiej tożsamości mego towarzysza pozwoli uniknąć zbędnych sensacji.
► Pokaż Spoiler
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique影分身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć klonowania
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
Wymagania---
Jedna z najdoskonalszych technik klonowania, niosąca nie tylko dodatkowe możliwości, ale również ryzyko. Po złożeniu jednej pieczęci nasze pokłady chakry dzielą się równo pomiędzy wszystkie stworzone kopie. Są w stanie wykonywać techniki oparte na chakrze, jak również zadawać fizyczne obrażenia. Posiadają też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. W zamian za to, są w stanie podróżować samodzielnie na dłuższe dystanse, a zdobyte przez nie informacje i doświadczenia wracają podczas ich zniszczenia do twórcy.

W przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca jedynie 20% pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie kłębek dymu, który może być zarówno przydatnym narzędziem, jak i utrudnieniem w zależności od sytuacji.

Na randze A Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 500.
Na randze S Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 250.
Na randze S Ninjutsu oraz posiadając Specjalizację w Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 100.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 6 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 35% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 50% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 60% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 70% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 80% pozostałej u kopii chakry.
Henge no Jutsu | Transformation Technique変化の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęciePies → Dzik → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika transformacji polega dokładnie na tym, co głosi nazwa. Po złożeniu pieczęci pojawia się niewielka chmurka białego dymu, która na moment otacza postać ninja. Po opadnięciu zaś - wygląd tego zostaje całkowicie odmieniony. Technika ta rządzi się jednak kilkoma zasadami, które sprawiają, że jest ona skuteczniejsza. Im lepiej znamy cel, w jaki chcemy się zamienić, tym bardziej dokładna transformacja. Im lepsza i dokładniejsza wizualizacja, tym łatwiej zmylić przeciwnika. Modyfikacji podlega również głos, jednak nie takie rzeczy jak zachowania czy charakter. Jakiekolwiek doznane obrażenia są w stanie rozproszyć transformację, co następuje po krótkiej chwili po otrzymaniu ciosu. Istnieje również ograniczenie co do wielkości celu, w jaki można się zamienić. Henge jest w stanie dodać nam lub odjąć kilkanaście centymetrów. Nie więcej, nie mniej. Niemożliwe jest więc zamienienie się w skrajnie małe czy duże obiekty. Nie zyskamy też właściwości takowych, bowiem zmienia się tylko nasz "wygląd", a nie fizjonomia. Zamieniając się w ptaka nie polecimy, a zamieniając w rekina - nie będziemy w stanie oddychać pod wodą.
Czakra:
Zotto
Oryginał :10 253 - 2000 = 8253
Klon 1(Zotto) = 1000
Klon 2(Kenzan) =1000
Reikiysha = 15000
[center]Obrazek[/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hana no Kuni - Kraj Kwiatów”