• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1 i 2 - czas owszem trzeba dodać

Kawarimi - to znaczy przyznam, że mówienie że to "zbyt ciekawa propozycja" nie jest dobre. Naszym zadaniem jest to balansować, więc nie używajmy czegoś takiego w swych argumentach. Don nie jest przekonany. Ja? W sumie też nie do końca. Podwyższenie rangi i zwoje to jedno z rozwiązań, ale nie wiem czy wystarczające. Ta opcja z technikami do B no jest "fajna", choć... w istocie za mocna. Tak samo ten niższy koszt wtedy też dość wątpliwy dla wyższej rangi. Mam mieszane uczucia teraz.

Wężowe opętanie - niech będzie

Technika Nomikomu połykacza - Dałbym podział raczej taki: 2 itemy dla 7, 3 itemy na 8 i 9 wytrzymki, 4 itemy dla 10. Wydaje mi się, że tak byłoby lepiej i też już byśmy nie przesadzali. Choć ta opcja, że item co 1 poziom wytrzymki tez przeboleje w ostateczności. No pressure.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2022, 22:00 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1 i 2 - chyba dodane, zobaczyłem jedną rzecz i chcę się upewnić - jak rozumiem, że rój pszczół na randze B za koszt B uzupełnia tylko jedną fiolkę, tak? Chcę się upewnić, że nigdzie się nie walnąłem z ilością, bo jeśli tak i nie ma zastrzeżeń - to można przenosić. Dotyczy to 1 techniczki jakby co.

Dappi no Kawarimi no Jutsu - to może w inną stronę, zamiast wszystkie do rangi B, może po prostu wyszczególnić, o które konkretnie mi chodzi i dać dodatkowe wymogi, np. KC czy Refleksu (ze względu na percepcję)? Na razie techniki nie edytowałem, bo chciałbym wiedzieć, w którą stronę to pójdzie.

Shiroi Hebi no Shoji - no to chyba w takim razie czekam na przeniesienie

Gyakuryū no Jutsu - dodałem z Wytrzymką chlip chlip ;_; Ale w wersji Dona, trochę bardziej mi pasuje, nawet jak nie idę w tę statystykę :D
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1 i 2. Akcept i przerzucam
Kawarimi - Ciężko się odnieść do czegoś czego nie widzę. Wypisz Jutsu które byś chciał, zwiększ rangę na A, dodaj wymóg zwojów, nie ruszaj kosztu i dodaj wymóg posiadania odpowiednich statów do używania technik. I jak coś takiego będziemy mieli przed oczami to się będzie łatwiej odnieść bo na razie mam takie "Meh, nie, OP".
Opętanie - Akcept przenoszę
Połykanko - Dobra akcept w tej formie. Przenoszę

Zostaje to nieszczęsne Kawarimi i rzeczy które odłożyliśmy na bok
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi - w zgodzie z rozpiską będziemy patrzeć
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi - Zmieniłem lekko podejście do techniki. Zostawiłem to, co jest klasycznie w większości naszych technik podmiany (czyli techniki E bądź czysta kontrola chakry) dodałem natomiast na specce i senninie, że jeżeli aktywujemy jakąś technikę wcześniej, to możemy ją utrzymać i od razu się przygotować. Tylko jak nie użyjemy podmiany w tej turze, to chakra się marnuje i znów trzeba się przygotować. Dodałem też Sennina analogicznego jak do już zaakceptowanej techniki, by było bardziej jednolicie. Rangi na razie nie zwiększałem, bo chciałem zobaczyć jak się na to zaopatrujecie.

Pozostałą technikę rozbiję i opracuję w trochę późniejszym terminie.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2023, 16:57 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi - Podzielę ci to na trzy "Jak to widzę"

1. Bez aktywnych jutsu - dodaj podwójny koszt i będę ok z tym by było to w tej formie.
2. Z aktywnymi jutsu - Ranga S, ozwojowana i względnie będę z tym chyba ok
3. Z aktywnymi jutsu do rangi B - Ozwojowana rangi B z podwójnym kosztem i będę raczej ok.

Aczkolwiek co do punktu "2" i "3" jestem też ciekaw opinii Tamury oraz oczywiście twojej argumentacji. Wygląda to zdrowiej niż to co było poprzednio ale wciąż "Mocarnie".
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Ode mnie to wygląda tak:

1. Tu się w sumie zgadzam z Donem.
2. Aktywne jutsu - no kusi to ozwojować, więc myślę że będzie trzeba tak zrobić... Nie wiem tylko czy A czy S. Rzekłbym, że przy randze S brzmi more plausible jeżeli bierzemy wszystkie potencjalne techniki pod uwagę.
3. W sumie aktywne jutsu do rangi B to bym się także zgodził z przedmówcą.

Czyli podsumowując moja opinia jest bardzo... podobna. Tylko czy koszt podwójny? Przy 1 dałbym standardowy.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi: Osobiście byłbym raczej fanem 1 opcji i wersji Tamury - czyli koszt standardowy, jak większość technik podmiany niezależnie od rangi ;>

Dodałem też nowy spoiler gdzie rozbiłem Fushi Tensei na dwie techniki. Trochę ciężko było mi szukać ustaleń, ale coś tam pozmieniałem więc w razie czego... podyskutujmy :D
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi - Czyli wywalamy "Posiadając Sennina Shirohebi oraz Specjalizację w Shirohebi", standardowy koszt i jutsu C i powiedzmy że będę z tym ok

Orochi no Jutsu - Oczywiście techniki do których nie musisz składać pieczęci wciąż wymagają od ciebie kumulowania chakry tak długo, jak składałbyś pieczęci prawda? Nie wiem nawet czy nie dałbym tutaj połowicznego na turę... Also raczej nie wymagałbym tutaj specjalizacji w Shirohebi

Fushi Tensei - Eh też nie pamiętam ustaleń więc poprzednich, a zresztą technika się nieco zmieniła więc po kolei:
a) Posiadanie wspomagań i zdolności nowego ciała - dalej powinno być ograniczone ilościowo do 5, rozlosowywane z tych które posiadałeś ty i tych które posiadało nowe ciało, lub ogarnięte w jakiś inny sposób ale ten temat musi być jaśniej nakreślony
b) Staty - liczą się te nowego ciała? Czy twojego starego? A może KC i SW starego a reszta nowego? To pomaga aż nazbyt wyjebać się na konieczność wydawania PD moim zdaniem. Inwestujesz w 10 SW i 10 KC i każdego taiusera z SW na poziomie Anko, zjadasz na śniadanie za "Free" dostając pozostałe staty na 10 np. Too much OP, tą kwestię też trzeba ogarnąć. Bo logika logiką a balans balansem
c) TBH czy to na pewno powinna być technika? Czy to nie powinno być "Wspomaganie" na podobnej zasadzie jak nieśmiertelność Jashinistów, rączki Bakutonowe, żywa kukiełka czy inne takie "Dziwy" które jednak wykraczają poza zwykłe bycie techniką?


Czy w przypadku Kawarimi opcja 3 można skalowalne wyższych rang? Nie wiem, musiałbym zobaczyć po poprawieniu i się zastanowić. Aktualnie mam takiego 50/50
Ostatnio zmieniony 04 lut 2023, 14:29 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi - No też jestem git z tym co Don podał.

Orochi no Jutsu - standardowy na turę mi pasuje akurat. I myślę, że obecne wymagania tzn: sennin i specka byłyby okej

Fushi Tensei - przede wszystkim to dla mnie jest nadal oddzielne wspomaganie. Nie wiem także czy bym to traktował jako po prostu technikę, choć no zależy jak to dalej przedyskutujemy. Pewnie obie rzeczy da się zrobić. I jakby wchodząc w ciało widziałbym, że staty wchodzą z nowego ciała (można wziąć pod uwagę jakieś osłabienie ze względu na potencjalną... walkę mentalną w przypadku chęci przejęcia ciała?). No wciąż musisz się rozwijać z nowego "siebie", choć z osłabionego nieco poziomu. Jakoś bym to tak ograniczył np: osłabieniem tych statów o jakiś próg połowiczny czy 1/3 tego, co nowe ciało miało. I w sumie czemu zmienione zostały pieczęcie ponownie na kumulację?

Kwestia wspomagań to możemy zrobić tym losowaniem jak kolega wyżej podał albo nakreślimy które wspomagania nie przejdą. Nie wiem czy widziałbym np: biju czy kamień gelel tutaj. Nie pamiętam do końca jak to było i czy w ogóle taka możliwość była omówiona w mandze/anime jako sugestia. Na pewno nie przejdzie wszystko, co ma stare ciało w takiej formie. Coś będzie odrzucone. Limit? No musi być 5.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi - nieogarnięcie no jutsu. Dla ułatwienia przerzucam tutaj, bo już mnie denerwuje skakanie po stronach xD Wersja 3 jednak, w razie czego nad wersją 2 kiedyś jeszcze pokminię ;)
► Pokaż Spoiler
Dappi no Kawarimi no Jutsu | Shedding Skin Body Replacement Technique脱皮の変わり身の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieWąż → Zając → Baran → Wół → Wąż
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Specjalna technika podmiany wykorzystywana przez klan Orochich. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, użytkownik jest w stanie podmienić swoje obecne ciało na drugie, które jest tworzone wewnątrz jego ciała. Oznacza to, że w porównaniu do innych technik podmiany, gdzie po otrzymaniu obrażeń podmieniamy się z jakimś innym przedmiotem, tutaj zwyczajnie... "wypluwamy" nowe ciało, które uniknęło obrażeń. Techniki tej można użyć by uniknąć także postępujących obrażeń, jak np. postępująca zamiana w kamień.

Mając przygotowaną tę techniką, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry innej niż techniki E czy skupiającej się na samej kontroli chakry, rozprasza tę technikę przed jej właściwym użyciem. Po otrzymaniu obrażeń, ciało przez krótką chwilę wygląda tak, jakby faktycznie otrzymało obrażenia, do momentu gdy z ust bardzo szybko nie wyskakuje nowe, nienaruszone ciało użytkownika.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi oraz Specjalizację w Shirohebi można przygotować technikę mając aktywne inne jutsu i nie tracąc jego efektów. Technika musi być jednak aktywowana wcześniej, a jej ranga nie przekraczać poziomu B. Wyjątkiem są techniki skalowalne do rangi B - ich siłę można utrzymywać nawet na poziomie A, gdy przygotowuje się tę technikę podmiany. W takim wypadku technika podmiany jest aktywna tylko na jedną turę, po czym jest rozpraszana ponownie i wymaga kolejnego przygotowania.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Zuruzuruhebi no Mōdo, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Zuruzuruhebi no Mōdo.
Orochi no Jutsu - tak samo, spoilerek poniżej. Osobiście wersja Dona mi najbardziej odpowiada, choć nie jestem w pełni przekonany nad brakiem specki - to w sumie dość wyjątkowa technika, ale czy na tyle, by trzeba mieć wrodzone predyspozycje? Sam nie wiem.
► Pokaż Spoiler
Orochi no Jutsu | Great Serpent Technique大蛇の術
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieBrak, koncentracja chakry jak przy złożeniu 20 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Shirohebi
Potężna technika, która sprawia, że ciało użytkownika zamienia się w gigantycznego węża, który zamiast łusek ma inne, mniejsze węże. Tak zmieniony użytkownik zachowuje tylko część swoich rysów twarzy na pysku potężnej bestii, której rozmiar jest Wielki, zgodnie z rozpiską paktów. W tej formie użytkownik nie musi składać pieczęci do technik, które ich wymagają, jednak wówczas ich koszt wynosi 150% podstawowego kosztu. Dodatkowy koszt nie liczy się w przypadku technik, które bazowo nie wymagają od użytkownika ich składania. Zamiast składać techniki musi jednak kumulować chakrę przez odpowiednio długi czas (zdolności redukujące ilość pieczęci redukują także czas kumulacji).

Poza dużym ciałem (i proporcjonalnym zwiększeniem przez to np. siły czy wytrzymałości) użytkownik zyskuje możliwość korzystania ze specjalnych technik, które utylizują jego nowe, wyjątkowe ciało oraz łuski. Takie zdolności są jednak odpowiednimi, oddzielnymi technikami i mogą dotyczyć np. ataku swoimi łuskami.

Pewnym wyjątkiem są techniki Shirohebi, które przywołują bądź utylizują węże. Wówczas te, zamiast wychodzić np. spod nóg czy z rękawa, wychodzą z łusek zmienionego Orochiego.
Fushi Tensei - ogólnie uwzględniłem dwa pierwszy podpunkty w spoilerku, ale nie mam za bardzo pomysły/idei jak to przedstawić jako "nie technikę". Może jakiś przykład pomógłby mnie nakierować w odpowiednią stronę?
► Pokaż Spoiler
Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry równy złożeniu 20 pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja Shirohebi, Sennin Shirohebi, aktywne Orochi no Jutsu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika, po której nie ma już odwrotu, a jednocześnie kwintesencja i najpotężniejsza zdolność klanu Orochi, która pozwala im żyć przez pokolenia, zdobywając siłę i wiedzę, na którą innym mogłoby nie starczyć czasu. Jutsu to zmienia całkowicie duszę potomka bądź klona dawnego Sannina, która staje się niemożliwa do zadomowienia się w jednym ciele. Po tym, jak zmieniony w Wiekiego Węża Orochi zje swoją ofiarę, rozpoczyna się walka w podświadomości.

Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. W tym czasie jego statystyki fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) są jak jego nowego ciała i wraz z upływem czasu zmieniają się w te, jakie posiadało oryginalne ciało użytkownika techniki, zmieniając się w nie ostatecznie po upływie wspomnianego miesiąca.

Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp np. do zdolności klanowych czy przeszczepów, które oryginalny właściciel posiadał. Wciąż limit wspomagań aktualnie posiadanych przez postać wynosi 5. Użytkownik traci te wspomagania, które były związane z jego poprzednim ciałem - takie jak np. przeszczepy czy techniki związane z konkretnym żywiołem. Mając jednak techniki wspomagające może zdecydować się ich nie przenosić na nowe ciało, priorytetyzując właściwości nowego ciała. Ważnym jednak uwagi jest fakt, że wiedza postaci pozostaje i przy kolejnej zmianie ciała, może wrócić do wcześniej porzuconych technik żywiołowych, oczywiście wciąż w granicach 5 wspomagań.

Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Taka walka działa na normalnych zasadach, jednak dzieje się tylko w Wymiarze Świadomości, a obrażenia, które zostaną tam otrzymane mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciało już po zakończeniu techniki. O tym, czy taki wpływ nastąpił decyduje MG prowadzący wątek. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF. Analogiczna sytuacja ma miejsce, gdy Orochiemu uda się wygrać, a jedna z jego poprzednich ofiar miała dość Siły Woli lub specjalnych zdolności by z nim walczyć o władzę nad ciałem. W przypadku przebudzenia się kilku dusz - następuje walka mentalna o to, która z nich przejmie kontrolę nad ciałem.

Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.

Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1. Ranga B, nie C. Also z tymi skalowalnymi to też siła max B. Nie dodałeś zwojów

2. Nie powiedziałbym że zmiana w Sneka jest tak "Wyjątkowa" dlatego specka jest zbędna. Jak dla mnie w tej formie akcepcik

3. Noo zdecydowanie wygląda to lepiej. Potem spróbuje rzucić ci jakąś propką jak by to mogło wyglądać jako stand alone wspomaganie i zobaczymy co dalej. Tamura jakieś uwagi na chwilę obecną?
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1. Brakuje dopisku zwojów i też uważam, że ranga B.

2. Akcept.

3. Na ten moment akcept w tej formie.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

2. To przenoszę

3. Ok, w formie "Nie techniki" widzę to tak że wrzucasz to jako zdolność klanową kolejną i opisujesz:

"Zmiana ciała - Najwięksi mistrzowie snekjutsu są w stanie podmienić swoje ciało bla bla tutaj opis cały taki fabularny wow że szczęka opada.

Tutaj o wymaganiach że rzeczy trzeba mieć, administracji zgodę bo to wspomaganie i że to fabułka konkretnej rangi być musi a nie pierwsze lepsze dziecko porwane z przedszkola

Niżej techniczne pierdupierdu o działaniu że w formie sneka trzeba być i capnąć ofiarę i potem batalia mentalna

Potem o rzeczach dostanych pierdu pierdu że statystyki takie wow na chwile, że żonglowanie wspomaganiami, że ciało to zmieniać wypada i że nie każde jest super wow"

Yeah, mniej więcej tak to widzę.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kawarimi - myślałem, że zwoje dodacie sami, bo one i tak nie lądują do zawartości code :D Poprawiona ranga i skalowalne.
► Pokaż Spoiler
Dappi no Kawarimi no Jutsu | Shedding Skin Body Replacement Technique脱皮の変わり身の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieWąż → Zając → Baran → Wół → Wąż
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Specjalna technika podmiany wykorzystywana przez klan Orochich. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, użytkownik jest w stanie podmienić swoje obecne ciało na drugie, które jest tworzone wewnątrz jego ciała. Oznacza to, że w porównaniu do innych technik podmiany, gdzie po otrzymaniu obrażeń podmieniamy się z jakimś innym przedmiotem, tutaj zwyczajnie... "wypluwamy" nowe ciało, które uniknęło obrażeń. Techniki tej można użyć by uniknąć także postępujących obrażeń, jak np. postępująca zamiana w kamień.

Mając przygotowaną tę techniką, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry innej niż techniki E czy skupiającej się na samej kontroli chakry, rozprasza tę technikę przed jej właściwym użyciem. Po otrzymaniu obrażeń, ciało przez krótką chwilę wygląda tak, jakby faktycznie otrzymało obrażenia, do momentu gdy z ust bardzo szybko nie wyskakuje nowe, nienaruszone ciało użytkownika.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi oraz Specjalizację w Shirohebi można przygotować technikę mając aktywne inne jutsu i nie tracąc jego efektów. Technika musi być jednak aktywowana wcześniej, a jej ranga nie przekraczać poziomu B. Wyjątkiem są techniki skalowalne do rangi B - ich siłę można utrzymywać jedynie na poziomie rangi B, gdy przygotowuje się tę technikę podmiany. W takim wypadku technika podmiany jest aktywna tylko na jedną turę, po czym jest rozpraszana ponownie i wymaga kolejnego przygotowania.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Zuruzuruhebi no Mōdo, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Zuruzuruhebi no Mōdo.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Orochi no Jutsu - w sumie tutaj specka mi wchodziła niejako w połączeniu z Fushi Tensei, jako niejako nieodwracalne zmiany na ciele. Jeżeli faktycznie to rozdzielamy, może specka nie ma tyle sensu.

Fushi Tensei - Na razie formę techniki zostawię w spoilerze, coby nam nie uciekła. Co zaś do samej propozycji - brakuje mi jakoś takiego... "nauki" tej zdolności? Jako technika ma niby koszt PT, więc się muszę zastanowić, ale poniżej też próba mojego opisu jako "nie technika". Do wymagań nie dodałem, że wymaga zgody administracji, bo to wspomaganie. Wszystkie wymagają. Dodałem natomiast jedną rzecz, która sprawi, że ta zdolność będzie trochę jak Kimera, pozwalając lekko (ale tylko lekko) nagiąć ilość wspomagań.
► Pokaż Spoiler | Nie technika
Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
Współpracujące wspomaganiaZależne od przejmowanego ciała. Wspomaganie samo w sobie współpracuje ze wszystkim
Zdolność będąca zwieńczeniem badań legendarnego założyciela tego klanu, kwintesencja i najpotężniejsza z umiejętności klanu Orochi. To właśnie ona pozwala im żyć przez pokolenia, znacznie dłużej niż ktokolwiek inny, nawet słynący z ogromnej energii życiowej i długowieczności Uzumaki. Dzięki niej bowiem, potomkowie Orochimaru bądź jego klonów, są w stanie zmieniać swoje ciała i żyć wiecznie - tak długo jak znajdą odpowiedniego nosiciela. Gdy Orochi zdecyduje się zmieniać ciało, w jego duszy zachodzą nieodwracalne zmiany. Jest to cena, jaką płacą za łamanie naturalnego porządku rzeczy.

Ofiarą tego rytuału może zostać każdy, choć członkowie klanu Orochi preferują prominentnych shinobi, których zdolności zwiększą ich własne. Wybranie bowiem na ofiarę dziecka spowoduje, że ich zdolności będą znacznie osłabione a ewentualne zyski z tego - niewielkie.
WymaganiaSpecjalizacja Shirohebi, Znajomość Orochi no Jutsu, Fabuła rangi A, podczas której użytkownik spróbuje po raz pierwszy zmienić ciało
Sposób działania
Gdy użytkownik Orochi no Jutsu połknie swoją ofiarę, obydwoje przenoszą się do wymiaru, będącego jakby ich zjednoczoną podświadomością. To właśnie tam zadecydują o tym, kto wyjdzie zwycięsko i zachowa władzę nad ciałem. Sam ten wymiar przypomina pustkę, gdzie choć nie ma światła, wszystko jest widoczne - czyli głównie podłoga przypominająca masę wnętrzności. Zaczynają one pokrywać ofiarę stopniowo zatracając jej świadomość by stała się ona ostatecznie częścią Orochiego, który to postanowił przeprowadzić ten rytuał. Gdy świadomość ofiary całkowicie zaniknie, jego ciało jest wypluwane przez Wielkiego Węża, który następnie umiera. W wyplutym bowiem ciele znajduje się już nowa dusza - Orochiego, który postanowił zmienić swoje ciało.

Jest jednak pewien haczyk. Jeśli ofiara posiada Siłę Woli równą bądź większą od osoby, która zdecydowała się przeprowadzić ten rytuał, może zdecydować się walczyć o władzę nad swoim ciałem. Wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce zanim przejmie całkowicie jego ciało. Walka ta odbywa się na normalnych zasadach, choć dzieje się w Wymiarze Podświadomości. W tym wymiarze oboje posiadają swój ekwipunek oraz zdolności, jednak obrażenia, które tam sobie zadadzą mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciała obu uczestników po zakończeniu rytuału. MG prowadzący wątek ma w tej sytuacji decydujący głos.

W duszy Orochiego pozostają jednak dusze wszystkich jego poprzednich ofiar, co uniemożliwia ich wezwanie przy pomocy technik, które wymagają, by takowe znajdowały się w zaświatach (np. Edo Tensei). Dusze te są uśpione, choć odpowiednie zdolności czy techniki mogą je pobudzić, przez co mogą utrudnić korzystanie z ciała bądź całkowicie to uniemożliwić. Odpowiednio potężne zdolności lub odpowiednio osłabiony Orochi może także stracić nad nimi władzę, doprowadzając do kolejnej walki mentalnej o to, kto będzie władał tym ciałem.

Proces zmiany ciała nie jest natychmiastowy. Przez około miesiąc upodabnia się do oryginalnego ciała osoby, która zdecydowała się przeprowadzić ten niemoralny rytuał. Jego statystyki fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) są wówczas jak dopiero co przejętego ciała i dopiero z upływem czasu zmieniają się w te, jakie posiadał Orochi przed wykorzystaniem Fushi Tensei, przez co mogą one zarówno wzrosnąć, jak i zmaleć. Zmieniają się one wraz z upływem czasu, więc może się zdarzyć taka sytuacja, że w połowie miesiąca statystyki takiej osoby będą się różniły od poprzedniego ciała jak i ciała ofiary.
Co się dzieje z osobami, które przegrają walkę w Wymiarze Podświadomości.
Poprzez rozpoczęcie rytuału, dusze Orochiego oraz wszystkich jego ofiar (także tych niedoszłych) są ze sobą połączone. W duszy zwycięskiej osoby zostają więc uwięzione i przytłumione dusze wszystkich osób, które padły kiedyś ofiarą Fushi Tensei. Jednak, gdy taka osoba znajdzie się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ofiar Orochiego lub jego samego (jeśli przegrał) może (ale nie musi) się przebudzić, ponownie próbując przejąć ciało swojej ofiary. Jednak czy taka sytuacja następuje zależy tylko i wyłącznie od decyzji MF. Może się także zdarzyć, że kilka poprzednich dusz jednocześnie się obudzi - wówczas wszystkie walczą ze sobą o to, kto przejmie władzę, chyba, że niektóre zdecydują się podporządkować.
Efekty
  • Zyskujemy dostęp do zdolności związanych z przejętym ciałem, takich jak np. zdolności klanowe, dostępne żywioły chakry, czy przeszczepy. Wciąż jednak obowiązuje limit 5 wspomagań.
    • Naturalne zdolności organizmu, jak np. Kekkei Genkai nie wliczają się w limit posiadanych wspomagań, nawet jeśli oznaczałoby to, że postać w danej chwili posiada Shirohebi oraz np. Sharingan.
  • Użytkownik traci te wspomagania, które były związane z jego poprzednim ciałem, jak np. przeszczepy czy techniki związane z już nieposiadanym żywiołem.
    • Postać jednak technik wspomagających nie zapomina i przy kolejnej zmianie ciała może ponownie nabyć wcześniej posiadaną technikę wspomagającą, którą musiał porzucić na rzecz poprzedniego ciała.
  • Zmieniając ciała możemy wydłużyć naturalny ciąg życia, choć ciała te rzadko są w pełni kompatybilne z Orochim.
    • Należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.
    • Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
► Pokaż Spoiler | Technika
Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry równy złożeniu 20 pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja Shirohebi, Sennin Shirohebi, aktywne Orochi no Jutsu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika, po której nie ma już odwrotu, a jednocześnie kwintesencja i najpotężniejsza zdolność klanu Orochi, która pozwala im żyć przez pokolenia, zdobywając siłę i wiedzę, na którą innym mogłoby nie starczyć czasu. Jutsu to zmienia całkowicie duszę potomka bądź klona dawnego Sannina, która staje się niemożliwa do zadomowienia się w jednym ciele. Po tym, jak zmieniony w Wiekiego Węża Orochi zje swoją ofiarę, rozpoczyna się walka w podświadomości.

Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. W tym czasie jego statystyki fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość, Refleks) są jak jego nowego ciała i wraz z upływem czasu zmieniają się w te, jakie posiadało oryginalne ciało użytkownika techniki, zmieniając się w nie ostatecznie po upływie wspomnianego miesiąca.

Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp np. do zdolności klanowych czy przeszczepów, które oryginalny właściciel posiadał. Wciąż limit wspomagań aktualnie posiadanych przez postać wynosi 5. Użytkownik traci te wspomagania, które były związane z jego poprzednim ciałem - takie jak np. przeszczepy czy techniki związane z konkretnym żywiołem. Mając jednak techniki wspomagające może zdecydować się ich nie przenosić na nowe ciało, priorytetyzując właściwości nowego ciała. Ważnym jednak uwagi jest fakt, że wiedza postaci pozostaje i przy kolejnej zmianie ciała, może wrócić do wcześniej porzuconych technik żywiołowych, oczywiście wciąż w granicach 5 wspomagań.

Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Taka walka działa na normalnych zasadach, jednak dzieje się tylko w Wymiarze Podświadomości, a obrażenia, które zostaną tam otrzymane mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciało już po zakończeniu techniki. O tym, czy taki wpływ nastąpił decyduje MG prowadzący wątek. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF. Analogiczna sytuacja ma miejsce, gdy Orochiemu uda się wygrać, a jedna z jego poprzednich ofiar miała dość Siły Woli lub specjalnych zdolności by z nim walczyć o władzę nad ciałem. W przypadku przebudzenia się kilku dusz - następuje walka mentalna o to, która z nich przejmie kontrolę nad ciałem.

Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.

Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”