• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[Wprowadzone] Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Moderatorzy: Mistrzowie fabularni, Moderatorzy kuźni, Moderatorzy technik, Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

[Wprowadzone] Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Normalnie pewnie tego typu zmiany wprowadzalibyśmy wewnątrz grona technicznego, jednak widząc obecne zaangażowanie w rozwój klanów oraz by uniknąć sytuacji, gdzie kilka osób opisuje ten sam klan, decydują się te techniki wprowadzić zwyczajnie tutaj. Grafiki dodam jakoś w piątek, gdy wreszcie będę miał dostęp do photoshopa.
Do Orochich dodałem strony do wiki by: a) wizualnie w razie czego pokazać jak było w bajce, b) by samemu wiedzieć jak artów szukać.
W kwestii kanji i japońskich nazw czekam aż Norka znajdzie chwilkę czasu.
► Pokaż Spoiler | Kamizuru
Hachisu no Okurimono | Gift of the Hive蜂巣の贈り物
KlasyfikacjaMitsubachi, Kontrola chakry
PieczęciePtak → Baran → Pies → Małpa → Koń → Małpa → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaPosiadanie min. 1 fiolki, 1 kolonia pszczół z jadem
Technika prosta w zamyśle, jednak jej potencjał jest odkrywany dopiero w przypadku ekspertów Renkinjutsu bądź użytkowników trucizn. Przy jej pomocy kolonia owadów, znajdująca się we władaniu członków Kamizuru, może zostawić swój jad we fiolkach. Takie owady nie cierpią z powodu braku jadu, gdyż cały proces jest bezpiecznie prowadzony przez shinobi, jednak do końca dnia fabularnego ich użądlenia nie zadają efektu jadu. Wciąż mogą boleć i irytować, jednak będzie to tylko ukłucie, bez żadnych efektów ubocznych. To, jak wiele jadu pszczoły mogą zostawić zależy tak naprawdę od rang pszczół jadowych, a więc i rangi ich trucizny. Przyjmuje się, że pszczoły rangi B są w stanie kosztem standardowym zapełnić 1 fiolkę. W przypadku innych rang jest to w pełni zależne od MG i zależy od takich czynników jak chociażby rozmiar pszczół, siła jadu czy ranga owada. Wyjątkiem są gatunki pszczół hodowane na tę okazję, które w swoim opisie mają ten element wyszczególniony.

Warto też mieć na uwadze, że pozyskany przez pszczoły jad zachowuje swoje właściwości tylko przez 24h, podczas których można go wykorzystać np. do zatrucia swojej broni bądź przygotowania specyfiku. Dodatkowo, próba zapieczętowania jadu przy pomocy Fūinjutsu sprawi, że ten stanie się nieprzydatny, ze względu na wpływ chakry. Jedynym wyjątkiem mogą być specjalne gatunki pszczół, które zostały wyhodowane na tę okazję i w ich opisie ten element jest uwzględniony. Należy mieć na uwadze, że przygotowane z pobranym tą metodą jadem specyfiki nie tracą swoich właściwości po 24h, chyba, że ich opis mówi inaczej.

Posiadając Mitsubachi na randze A jedna kolonia pszczół jest w stanie zapełnić dwa razy więcej fiolek kosztem standardowym niż normalnie.
Posiadając Mitsubachi na randze S czas potrzebny pszczołom na regenerację własnego jadu maleje o połowę.
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi czas potrzebny pszczołom na regenerację maleje o połowę.
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi oraz Mitsubachi na randze A pszczoły po oddaniu jadu wciąż mają możliwość jego aplikacji poprzez użądlenie, bez potrzeby jego regeneracji.
Średni zwój---
Średni zwój---

Yōhōka no Okurimono | Gift of the Beekeeper養蜂家の贈り物
KlasyfikacjaMitsubachi, Kontrola chakry
PieczęciePtak → Małpa → Koń → Małpa → Pies → Baran → Ptak
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaPosiadanie min. 1 fiolki trucizny, 1 kolonia pszczół z żądłami mogącymi aplikować jad
Jutsu to pozwala przekazać swoim pszczołom przygotowaną wcześniej truciznę. W wyniku tej techniki jad, który domyślnie by aplikowały jest zmieniana na truciznę, którą poda im użytkownik. Sam proces dla pszczół nie jest szkodliwy, jednak wymaga wcześniejszego przygotowania. Pszczoły po 24 godzinach samoistnie podmieniają zdobytą truciznę na swój jad. Jednokrotne użycie techniki umożliwia danie jednej kolonii pszczół trucizny. Dawka, jaka jest wstrzykiwana w osoby przez owady jest zależna od MG. To, ile dawek trucizny należy przygotować dla danego gatunku pszczół jadowych jest w pełni zależne od MG, ale przyjmuje się, że dla pszczół rangi B potrzeba 12 dawek, by cała kolonia została w nią uzbrojona. W przypadku innych rang jest to w pełni zależne od MG i zależy od takich czynników jak chociażby rozmiar pszczół, siła jadu czy ranga owada. Wyjątkiem są trucizny przygotowywane na tę okazję, które w swoim opisie mają ten element wyszczególniony.

Posiadając Mitsubachi na randze A ilość potrzebnych dawek trucizny, by cała kolonia ja posiadała maleje o połowę.
Posiadając Mitsubachi na randze S ilość potrzebnych dawek trucizny, by cała kolonia ja posiadała maleje o kolejną połowę (łącznie do 1/4 oryginalnej ilości).
Posiadając Specjalizację w Mitsubachi dana pszczołom trucizna utrzymuje się w ich organizmie 24h dłużej.
Średni zwój---
Średni zwój---
► Pokaż Spoiler | Orochi
Zmiana opisu zdolności, by lepiej odnosiła się do nadchodzących zmian:
► Pokaż Spoiler | Stara
Zdolności
Klan Orochi specjalizuje się w technikach wężowych. I to na tym polega głównie ich Hiden, w którym można wyróżnić kilka cech charakterystycznych:
  1. Komunikacja z wężami - klony i potomkowie legendarnego Sannina i przestępcy posiadają niesłychaną zdolność do komunikacji z wężami i wykorzystywania ich w walce i swoich technikach. Choć nie jest to poziom zbliżony do Inuzuka, Aburame czy Kamizuru, jest to wciąż zaskakująca zdolność.
  2. Rozciąganie ciała - mogą wydłużać części swojego ciała, upodabniając je w tym zakresie do węży i np. obwinąć swoją ręką kilkukrotnie przeciwnika. Podczas tego stanu ich kości zdają się być zrobione z gumy i nie łamać się pod wpływem tak nienaturalnych osiągnięć.
  3. Przywołanie węży - wiele ich technik pozwala też na przywołanie węży i wykorzystanie ich w ataku. Czy to wypuszczenie ich z rękawa, spod ubrania czy z innego miejsca nie ma za bardzo znaczenia. Zdolności tej nie należy mylić z paktem, gdyż po wykonaniu technik węże na ogół albo uciekają, albo znikają, zależnie od techniki.
  4. Zmiana w węża - najpotężniejsi członkowie tego klanu są w stanie "zmutować" do postaci wężowych bestii. Czy to Yamata no Orochi czy Wąż stworzony z węży - nie ma to znaczenia. Opcji jest wiele, ale tylko najlepsi są w stanie myśleć o takiej możliwości.
  5. Zmiana ciała - posiadając specjalizację w dziedzinie klanowej, a także rozwiniętą ją na poziom S, osoba z tego klanu może zmieniać ciała, niejako zapewniając sobie życie wieczne. Oczywiście, nie ochroni go to przed obrażeniami, ale może przedłużyć jego żywot w sposób nienaturalny.
  6. Gatunki węży - klan Orochi w wyniku eksperymentów może tworzyć sobie nowe gatunki węży do wykorzystywania w technikach. W tym celu należy je zgłaszać w dziale z technikami, gdzie będą sprawdzone przez moderatora technicznego. Gatunki te posiadają swoje własne cechy, statystyki i zdolności, a także mogą być wykorzystywane w jutsu Shirohebi.
Zdolności
Klan Orochi specjalizuje się w technikach wężowych. I to na tym polega głównie ich Hiden, w którym można wyróżnić kilka cech charakterystycznych:
  1. Komunikacja z wężami - klony i potomkowie legendarnego Sannina i przestępcy posiadają niesłychaną zdolność do komunikacji z wężami i wykorzystywania ich w walce i swoich technikach. Choć nie jest to poziom zbliżony do Inuzuka, Aburame czy Kamizuru, jest to wciąż zaskakująca zdolność.
  2. Rozciąganie ciała - mogą wydłużać części swojego ciała, upodabniając je w tym zakresie do węży i np. obwinąć swoją ręką kilkukrotnie przeciwnika. Podczas tego stanu ich kości zdają się być zrobione z gumy i nie łamać się pod wpływem tak nienaturalnych osiągnięć.
  3. Przywołanie węży - wiele ich technik pozwala też na przywołanie węży i wykorzystanie ich w ataku. Czy to wypuszczenie ich z rękawa, spod ubrania czy z innego miejsca nie ma za bardzo znaczenia. Zdolności tej nie należy mylić z paktem, gdyż po wykonaniu technik węże na ogół albo uciekają, albo znikają, zależnie od techniki. Węże te nie posiadają też zdolności czy takich możliwości jak stworzenia paktowe.
  4. Zmiana w węża - najpotężniejsi członkowie tego klanu są w stanie "zmutować" do postaci wężowych bestii. Czy to Yamata no Orochi czy Wąż stworzony z węży - nie ma to znaczenia. Opcji jest wiele, ale tylko najlepsi są w stanie myśleć o takiej możliwości.
  5. Zmiana ciała - posiadając specjalizację w dziedzinie klanowej, a także rozwiniętą ją na poziom S, osoba z tego klanu może zmieniać ciała, niejako zapewniając sobie życie wieczne. Oczywiście, nie ochroni go to przed obrażeniami, ale może przedłużyć jego żywot w sposób nienaturalny.
  6. Gatunki węży - klan Orochi w wyniku eksperymentów może tworzyć sobie nowe gatunki węży do wykorzystywania w technikach. W tym celu należy je zgłaszać w dziale z technikami, gdzie będą sprawdzone przez moderatora technicznego. Gatunki te posiadają swoje własne cechy, statystyki i zdolności, a także mogą być wykorzystywane w jutsu Shirohebi. Tego typu techniki mogą mieć różne koszty, zależnie od gatunku wykorzystywanego węża.
Gatunki węży należy zdobyć w wyniku fabuły, w ramach której użytkownik dowiaduje się o konkretnym gatunku, jego szczegółach oraz uczy się je przywoływać i kontrolować. Ranga fabuły jest równa randze węża. W przypadku Nishikihebi fabuła nie jest wymagana, gdyż jest to podstawowy gatunek węża wykorzystywany przez Orochich.


Węże:
Nishikihebi | Python錦蛇
Gatunek węży, który jest jednocześnie najprostszym wykorzystywanym przez klan Orochi. Węże te, choć posiadają kły, nie są jadowite, jednak nadrabiają to swoją siłą. Świetnie sobie radzą, jeśli celem jest złapanie i przytrzymanie przeciwnika, choć co silniejsi oponenci dadzą sobie z nimi radę.
Specjalne cechy
Wąż ten zbytnio wyjątkowych cech. Ma jednak dość znaczącą Siłę, którą można porównać do poziomu 6.

Meganehebi | Cobra眼鏡蛇
Czarne węże posiadające dodatkowo rozkładany kaptur są jednymi z bardziej niebezpiecznych węży, jakie to mogą zostać wykorzystane przez klan Orochi. Węże te nie charakteryzują się ponadprzeciętną siłą jak Nishikihebi, jednak ich cechą charakterystyczną jest jad, który może przysporzyć naprawdę niemałych kłopotów.
Specjalne cechy
Jad Meganehebi jest dość silna by zabić przeciwnika. Nie nastąpi to co prawda od razu, gdyż jego aplikacji musi upłynąć kilka dni bez opieki medycznej by tak faktycznie się stało. W pierwszej kolejności osoby o przeciętnej Wytrzymałości (5) w miejscu ugryzienia czują irytujący i pulsujący ból. Im większa jest Wytrzymałość celu, tym mniej on przeszkadza, a osoby o ponadludzkiej Wytrzymałości (8) odczują jedynie dyskomfort świadczący o ugryzieniu gada. Po aplikacji muszą upłynąć dwie tury, po których jad zacznie działać. Osoby o przeciętnej wytrzymałości (5) doświadczą bólu i zawrotów głowy, zaś osoby o niższej - mdleją. Jeśli takim osobom nie udzieli się choćby podstawowej opieki medycznej mogą umrzeć. Osoby o ponadludzkiej Wytrzymałości (8+) nie odczuwają jednak już skutków jadu. Opis tego efektu dotyczy ugryzienia przez jednego węża, jednak jeśli ugryzienie nie było "porządne" dawka jadu może być mniejsza, a jej efekty - słabsze. Analogicznie w przypadku ugryzień przez kilka kobr jednocześnie - skutki mogą być silniejsze, a efekty ocenia MG.

Shirohebi | White Snake緑ヘビ
Rodzaj węży, który jest niezwykle niebezpieczny, a jednocześnie jest jednym z potężniejszych gatunków, jaki może być wykorzystywany przez Orochich. Białe węże posiadają bardziej umięśnioną budowę ciała, twarde łuski oraz jad, który tylko rozszerza ich arsenał.
Specjalne cechy
Potężna budowa tych węży sprawia, że ich pierwszą dominującą cechą jest ich niezwykła Siła, którą można porównać do 8 poziomu. Ich ciało pokryte jest twardymi łuskami, które wytrzymają także obrażenia zadane z taką samą Siłą (8), również bronią ostrą. Ich główną ofensywą jest jad, będący potężnym środkiem halucynogennych. Osoby, do których krwioobiegu się on dostanie ulegają halucynacjom, w ramach których świat ich zdaje się rozpływać, a także zaczynają się w nim pojawiać ich najgorsze koszmary. Osoby nawet o ponadprzeciętnej Sile Woli (6) mogą doznać szoku i zemdleć. Każdy dodatkowy poziom Siły Woli zmniejsza efekt jadu, a osoby o niemalże niespotykanej Sile Woli (9) odczuwają jedynie lekkie rozmazanie obrazu, które nie wpływa jednak na ich pełen potencjał. U osób z 7 poziomem wytrzymałości, trucizna zaczyna działać bardzo słabo już na samym początku aplikacji, swój szczyt siły osiągając w 5 turze po ugryzieniu. Wcześniej stopniowo jej efekty się nasilają. Każdy dodatkowy poziom Wytrzymałości wydłuża czas potrzebny jadowi do osiągnięcia swojej pełnej siły o jedną turę (Wytrzymałość na 8 sprawia, że pełną siłę osiągnie dopiero w 6 turze itd.), zaś każdy poziom Wytrzymałości poniżej 7 przyśpiesza czas działania o jedną turę (Wytrzymałość na 6 sprawia, że pełną siłę osiągnie już w 4 turze itd.). Następnie powoli słabnie, tracąc stopniowo swój efekt pod koniec 12 tury po ugryzieniu. Każdy dodatkowy poziom Wytrzymałości sprawia, że trucizna szybciej opuszcza organizm o jedną turę (Wytrzymałość na 8 sprawia, że z organizmu pozbędziemy się trucizny już w 11 turze itd.), zaś każdy poziom poniżej - wydłuża ten czas (Wytrzymałość na 6 sprawia, że przestaniemy odczuwać efekty dopiero w 13 turze itd.). Przy Wytrzymałości 3 lub niżej trucizna działa niemalże natychmiastowo i utrzymuje się, dopóki nie udzieli się odpowiedniej pomocy medycznej.

Techniczki:
https://naruto.fandom.com/wiki/Gathering_of_the_Snakes
Hebi no Gunshū | Gathering of the Snakes蛇の群集
KlasyfikacjaShirohebi, Iryō Ninjutsu, Kontrola chakry
PieczęcieWół → Szczur → Wąż
KosztStandardowy od kończyny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Shirohebi, Iryō Ninjutsu rangi B
Potężna technika klanu Orochich, która pozwala im przywołać węże z utraconej kończyny oraz z miejsca, gdzie kiedyś była ona przyczepiona do ciała. Węże te splatają się ze sobą, a następnie łączą utraconą kończynę z resztą ciała, nawet w ramach potrzeby obracając ją tak, by zwyczajnie pasowała. Tak przywrócona kończyna zachowuje swoje normalne właściwości, jednak problemem jest to, że technikę należy wykonać na tyle szybko, by jej użytkownik nie zdołał zemdleć od utraty krwi.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi w przypadku dekapitacji bądź przepołowienia ciała, technika aktywuje się automatycznie kosztem standardowym S. Węże wówczas automatycznie łączą podzielone części ciała, niejako ratując członka klanu Orochi od śmierci. Zależnie od rozległości obrażeń, jakie są zadawane postaci, mogą nastąpić różne efekty uboczne, jak chociażby osłabienie atrybutów fizycznych postaci, o czym w pełni decyduje MG. Dodatkowo, techniki nie można użyć następnie, także automatycznie, przez minimum następne 24 godziny, choć MG może ten czas wydłużyć. Automatyczna aktywacja nie ratuje przed śmiercią w wyniku np. zniszczenia serca, mózgu czy wykrwawienia, jedynie w przypadku, gdy "śmierć" wynikła przez rozdzielenie ciała.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu technikę można wykonać bez składania pieczęci.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

https://naruto.fandom.com/wiki/Hidden_S ... nake_Hands -> https://naruto.fandom.com/wiki/Many_Hid ... nake_Hands
Sen'ei Jashu | Hidden Shadow Snake Hands潜影蛇手
KlasyfikacjaShirohebi, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieDzik → Wąż → Tygrys → Baran → Wąż
KosztPołowiczny C + Połowiczny rangi wykorzystywanego węża
Zasięg5 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 5 PT
Jedna ze sztandarowych technik klanu Orochi. Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki, z okolic rękawów przywoływany jest wąż, który ma za zadanie trafić przeciwnika i albo się dookoła niego opleść, albo go ugryźć, zależnie od intencji użytkownika tej techniki. Po trafieniu w cel, wąż przytrzymuje go, czy to zębami, czy swoim ciałem, tak długo, póki chce tego użytkownik. Po tym czasie węże znikają. Podobnie dzieje się, gdy technika spudłuje.

Posiadając rangę C w Shirohebi zasięg techniki rośnie do 10 metrów.
Posiadając rangę B w Shirohebi można przywołać trzy węże. Koszt węży wówczas jest Standardowy rangi zwierzęcia.
Posiadając rangę A w Shirohebi można przywołać pięć węży. Koszt ich przywołania jest wówczas Dwukrotny rangi zwierzęcia.
Posiadając rangę S w Shirohebi można przywołać siedem węży. Koszt ich przywołania jest wówczas Trzykrotny rangi zwierzęcia.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć pieczęci, jednak należy mieszać chakre, przez czas równy złożeniu trzem pieczęciom.
Posiadając Sennina Shirohebi można przywołać węże jednocześnie z dwóch rękawów. Za każdy rękaw płaci się oddzielnie.

https://naruto.fandom.com/wiki/Living_C ... ncarnation
Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu
PieczęcieSmok → Wół → Dzik → Zając → Smok → Dzik → Zając → Smok → Koń → Ptak → Wąż → Tygrys → Szczur → Koń → Baran → Wąż → Ptak → Wąż → Małpa → Zając
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
WymaganiaSpecjalizacja Shirohebi, Sennin Shirohebi
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika, po której nie ma już odwrotu, a jednocześnie kwintesencja i najpotężniejsza zdolność klanu Orochi, która pozwala im żyć przez pokolenia, zdobywając siłę i wiedzę, na którą innym mogłoby nie starczyć czasu. Jutsu to zmienia całkowicie prawdziwą postać potomka bądź klona dawnego Sannina, gdzie zaczyna on przypominać ogromnych rozmiarów węża, którego łuski są innymi wężami. Jedynie jego pysk, bardzo delikatnie, posiada jeszcze rysy twarzy ich oryginalnego ciała. Jest to forma, która następnie zjada swoją ofiarę w całości, a dalsza walka - odbywa się już mentalnie.

Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp do zdolności klanowych, które oryginalny właściciel posiadał.

Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF.

Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.

Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.

Specjalna zasada każdorazowe przejęcie nowego ciała redukuje ilość potrzebnych pieczęci do jej użycia o 5.

https://naruto.fandom.com/wiki/Orochimaru%27s_Juinjutsu
Sashi no Fū | Sealing Bite刺しの封
KlasyfikacjaShirohebi, Fūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęciePieczęci wymagane do odpowiedniej techniki Fūinjutsu + czas transferu chakry równy złożeniu 3 pieczęci
KosztStandardowy D + Koszt wykorzystywanej techniki Fūinjutsu
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość odpowiednich technik Fūinjutsu
Członkowie klanu Orochich mają możliwość zakładania pieczęci w inny sposób niż dotyk. Po złożeniu odpowiednich pieczęć, mogą pieczęć nałożyć poprzez ugryzienie swojej ofiary. W tym czasie ich ręce mogą być zajęte np. unieruchamianiem celu. By dana technika Fūinjutsu mogła być w ten sposób nałożona, nie może ona posiadać specjalnych wymagań, jak np. miejsce rytualne. Jeśli natomiast technika wymaga de facto złożenia pieczęci i dostępu do celu - może ona zostać wykorzystana przez Orochiego przy pomocy tegoż jutsu.

https://naruto.fandom.com/wiki/Orochima ... _Technique - Shedding Skin Body Replacement Technique
Dappi no Kawarimi no Jutsu | Shedding Skin Body Replacement Technique脱皮の変わり身の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieWąż → Zając → Baran → Wół → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Specjalna technika podmiany wykorzystywana przez klan Orochich. Po złożeniu odpowiednich pieczęci, użytkownik jest w stanie podmienić swoje obecne ciało na drugie, które jest tworzone wewnątrz jego ciała. Oznacza to, że w porównaniu do innych technik podmiany, gdzie po otrzymaniu obrażeń podmieniamy się z jakimś innym przedmiotem, tutaj zwyczajnie... "wypluwamy" nowe ciało, które uniknęło obrażeń. Techniki tej można użyć by uniknąć także postępujących obrażeń, jak np. postępująca zamiana w kamień.

Mając przygotowaną tę techniką, użycie jakiejkolwiek techniki używającej chakry innej niż techniki E czy skupiającej się na samej kontroli chakry, rozprasza tę technikę przed jej właściwym użyciem. Po otrzymaniu obrażeń, ciało przez krótką chwilę wygląda tak, jakby faktycznie otrzymało obrażenia, do momentu gdy z ust bardzo szybko nie wyskakuje nowe, nienaruszone ciało użytkownika.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi oraz Specjalizację w Shirohebi można przygotować technikę mając aktywne inne jutsu i nie tracąc jego efektów. Technika musi być jednak aktywowana wcześniej. W takim wypadku technika podmiany jest aktywna tylko na jedną turę, po czym jest rozpraszana ponownie i wymaga kolejnego przygotowania.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Zuruzuruhebi no Mōdo, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Zuruzuruhebi no Mōdo.

https://naruto.fandom.com/wiki/Slithering_Snake_Mode
Zuruzuruhebi no Mōdo | Slithering Snake Modeずるずる蛇のモード
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieDzik → Wół → Małpa → Wąż → Wół → Małpa → Dzik
KosztStandardowy na zmianę i odmianę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci, ciało użytkownika ulega zmianie. Jego dolna połowa ciała staje się tak naprawdę wężowym ogonem, którego długość jest mniej więcej czterokrotnie dłuższa niż cała wielkość użytkownika. W tym trybie Szybkość oraz Refleks postaci jest znacznie zwiększona, pozwalając zyskać przewagę nad innymi osobami, choć należy mieć na uwadze, że ciało jest w tym trybie dłuższe.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest połączenie tej techniki razem z Dappi no Kawarimi no Jutsu, by zamiast oryginalnego ciała wyszło od razu już przemienione. Wciąż niezbędne jest wcześniejsze złożenie pieczęci bądź posiadanie odpowiednich zdolności tych redukujących oraz uiszczenie kosztu za tę technikę oraz Dappi no Kawarimi no Jutsu.

https://naruto.fandom.com/wiki/Snake_Clone_Technique
Hebi Bunshin no Jutsu | Snake Clone Technique蛇分身の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika klonująca
PieczęciePies → Wół → Baran → Dzik → Wąż
KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
ZasięgNa siebie
WymaganiaShirohebi rangi S
Technika klonująca, która w pierwszej kolejności przywołuje węża, który następnie przybiera postać użytkownika tej techniki. Ilość przywoływanych węży i tworzonych z nich klonów jest dowolna, tak długo jak każdemu zapewni się odpowiednią ilość chakry. Tak wykonane kopie są w stanie wykonywać wszystkie techniki rangi E oraz techniki Shirohebi. Dodatkowo mogą one korzystać ze stylu walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klony te posiadają także nieznacznie większą wytrzymałość, przez co są w stanie wytrzymać kilka ciosów, zanim ulegną deaktywacji.

Po zniszczeniu, klony te nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Zmieniają się zwyczajnie w węża, który następnie odchodzi w swoją stronę, a ostatecznie znika. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi można wybrać jaki rodzaj węża zostanie wykorzystany do techniki. Należy wówczas do techniki dodać koszt Połowiczny rangi węża. Po dezaktywacji, dany wąż może zaatakować wroga, próbując go np. unieruchomić bądź ugryźć.
Posiadając Sennina Shirohebi klon jest w stanie kosztem Standardowym rangi B przemienić się w węża, z którego został stworzony. W tej postaci zajmuje on mniej miejsca i może on dostać się w trudniej dostępne miejsca, a następnie, ponownie uiszczając koszt Standardowy rangi B, ponownie zmienić się w klona użytkownika.

https://naruto.fandom.com/wiki/Soft_Phy ... dification
Nan no Kaizō | Soft Physique Modification軟の改造
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieZając → Wąż → Wół → Koń → Małpa
KosztRóżny
ZasięgRóżny
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Technika, która wręcz uosabia zdolności klanu Orochi w kwestii giętkości ich ciał. W praktyce pozwala ona na kontrolę swojego ciała w taki sposób, że zachowuje się jakby nie posiadało kości, a także umożliwia rozciąganie części swojego ciała. Zdolność ta, ze względu na różnorodność możliwości może być wykonana zarówno na poziomie D, jak i na poziomie S:
  • D: koszt standardowy rangi D na turę od jednej kończyny. Technika umożliwia zamianę jednej z kończyn (ręka bądź noga), w taki sposób, by była giętka. Można wykorzystać np. do duszenia przeciwnika. Siła użytkownika pozostaje bez zmian;
  • C: koszt standardowy rangi C na turę od jednej kończyny. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę jednej z kończyn (ręka bądź noga), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Kończynę tę można rozciągnąć aż na 3 metry;
  • B: koszt standardowy rangi B na turę od jednej części ciała. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę dowolnej części ciała (np. ręka, noga czy szyja), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Część ciała można rozciągnąć aż na 5 metrów. Wymagania: Shirohebi B;
  • A: koszt standardowy rangi A na turę od jednej części ciała. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę dowolnej części ciała (np. ręka, noga czy szyja), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Część ciała można rozciągnąć aż na 10 metrów. Wymagania: Shirohebi A;
  • S: koszt standardowy rangi S na turę od jednej części ciała. Na tym poziomie technika umożliwia zmianę dowolnej części ciała (np. ręka, noga czy szyja), w taki sposób, by była giętka oraz rozciągliwa. Część ciała można rozciągnąć aż na 15 metrów. Wymagania: Shirohebi S;
Posiadając rangę B w Shirohebi możliwe jest uiszczenie wielokrotnego kosztu techniki (także na niższych rangach), by jednocześnie zmianom uległo kilka kończyn.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi możliwe jest pominięcie pieczęci, jednak czas koncentracji chakry pozostaje tak długi, jak ich złożenie.

https://naruto.fandom.com/wiki/Twin_Sna ... _Technique - to pominąłem, bo nie widzę jakoś tego specjalnie dla klanu?

https://naruto.fandom.com/wiki/White_Snake_Possession
Shiroi Hebi no Shoji | White Snake Possession白い蛇の所持
KlasyfikacjaShirohebi, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Tygrys → Smok → Wół → Wąż → Małpa → Dzik → Ptak → Smok → Koń
KosztPołowiczny na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Specyficzna technika Orochich, która pozwala im przetransferować swoją świadomość do małego, białego węża. Pod tą postacią, jego ciało jest pozostawione samemu sobie, a więc może zostać zniszczone. Jednak celem techniki nie jest pozostawienie ciała na pastwę losu, tylko przejęcie kontroli nad kimś innym. Wąż, w którego się zmieniamy jest bowiem dość mały, by wpełznąć do wnętrza cudzego ciała przez chociażby nozdrza czy usta np. podczas snu. Wtedy, użytkownik tej techniki może spróbować przejąć kontrolę nad przeciwnikiem.

W przypadku śmierci małego węża z naszą świadomością, wraca ona do ciała, jednak jeśli użytkownik posiada Siłę Woli mniejszą niż 8, posiada traumę i ciężko mu funkcjonować przez minimum jeden dzień. Dokładne efekty uboczne doświadczenia swojej "śmierci" w innym ciele określa MG prowadzący wątek.

Siła tego jutsu wynosi 7, na potrzeby rozpatrywania sukcesu. Powodzenie techniki w dużej mierze zależy od różnicy poziomów pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnika:
Różnica pomiędzy siłą techniki, a Siłą Woli przeciwnikaEfekt
SW silniejsze o 2 lub więcejNiepowodzenie
SW silniejsze o 1Duże trudności w utrzymaniu techniki; migrena u użytkownika
SW równe sile technikiTrudność w utrzymaniu techniki; ból głowy u użytkownika
SW słabsze o 1Lekkie trudności w utrzymaniu techniki
SW słabsze o 2 lub więcejPowodzenie; niewielka szansa na wyrzucenie z umysłu przeciwnika

Posiadając rangę S w Shirohebi technika ma 8 siły.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi technika zyskuje +1 do siły. Łączy się z bonusem z Sennina.
Posiadając Sennina Shirohebi można uiścić dodatkowy koszt Standardowy S na turę, by dodatkowo zwiększyć siłę techniki o 1. Łączy się z bonusem ze Specjalizacji.

https://naruto.fandom.com/wiki/Formatio ... and_Snakes
Mandara no Jin | Formation of Ten Thousand Snakes万蛇羅ノ陣
KlasyfikacjaShirohebi, Technika przywołania
PieczęcieMałpa → Szczur → Małpa → Tygrys → Zając → Przyłożenie dłoni do ziemi
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Po przyłożeniu dłoni do ziemi spomiędzy palców użytkownika wypełza dwadzieścia węży, które kierują się w stronę przeciwnika. W trakcie ruchu te unoszą głowy i otwierają pyski, z których wystają ostrza mieczy, dość ostre by zranić przeciwnika.

Posiadając rangę A w Shirohebi kosztem Standardowym przywołuje się 30 węży.
Posiadając rangę S w Shirohebi kosztem Standardowym przywołuje się 40 węży.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy ich złożeniu. Wciąż należy przyłożyć dłoń do ziemi.
Posiadając Sennina Shirohebi nie trzeba dłużej przykładać dłoni do ziemi, a węże mogą wypełznąć np. z ust użytkownika lub spod jego nóg.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi oraz Sennina w tejże dziedzinie możliwe jest wykonanie techniki wielokrotnie przy jednorazowej koncentracji chakry. Koszty chakry naturalnie rosną, wraz z wielokrotnością przywoływanych węży. Ot kosztem podwójnym ilość węży jest dwukrotnie większa itd.


https://naruto.fandom.com/wiki/Eight_Branches_Technique
Yamata no Jutsu | Eight Branches Technique八岐の術­
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęciePies → Wół → Szczur → Smok → Tygrys → Małpa → Pies → Dzik → Małpa → Ptak → Koń → Smok → Ptak → Smok → Dzik
KosztTrzykrotny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Potężna technika klanu Orochi, która to pozwala im zmienić swoje ciało w Monstrualnych rozmiarów bestię, zwaną jako Yamata no Orochi. Jest to ośmiogłowy i ośmiogonowy wąż. Bestia ta posiada statystyki takie same jak użytkownik tej techniki, oczywiście odpowiednio wzmocnione przez jej rozmiary.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć 7 pieczęci.
Posiadając Sennina Shirohebi możliwe jest "wyjście" z jednej z paszcz węża, jednak wciąż pozostawiając z nim połączonym. Pozwala to chociażby na składanie pieczęci i wykonywanie dodatkowych technik, jednak oderwanie się od potwora automatycznie dezaktywuje tę technikę.
Wielki Zwój---
Wielki Zwój---

Regurgitating Technique
Gyakuryū no Jutsu | Regurgitating Technique逆流の術
KlasyfikacjaShirohebi, Technika transformacji
PieczęcieSchowanie: Baran → Pies → Tygrys
Wyjęcie: Brak
KosztStandardowy za schowanie
Standardowy za wyjęcie
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Prosta technika, która pozwala Orochiemu przechować wewnątrz swojego ciała jakąś broń czy część ekwipunku, nawet jeśli czysto teoretycznie ta nie powinna się w nim zmieścić, jak np. miecz czy włócznia. Musi jednak być to coś, co użytkownik może włożyć do buzi. Tak schowany przedmiot jest następnie nie wykrywalny w przypadku np. pojmania użytkownika tej techniki i jego przeszukania. Nie działa to jednak jak technika pieczętująca i tak "połknięty" przedmiot wciąż tracą swoją ważność. Użytkownik może zdecydować o wyjęciu przedmiotu, który następnie jest przez niego wypluwany, czy też zwracany. Może też zdecydować np. tylko o częściowym wyjęciu z ust, np. samego ostrza, by zaatakować w ten sposób przeciwnika.

Specjalna zasada: za każdy poziom Wytrzymałości od poziomu 7 wzwyż postać może przechowywać w żołądku dodatkowy przedmiot - na poziomie 7 dwa, na poziomie 8 trzy itd. Jeśli w wyniku fabuły Wytrzymałość postaci spadnie, a w jego żołądku będzie więcej przedmiotów niż wówczas będzie w stanie pomieścić, te zaczną się powoli materializować, mogąc uszkodzić jego wnętrze.

Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci.

https://naruto.fandom.com/wiki/Binding_ ... lare_Spell
Jagei Jubaku | Binding Snake Glare Spell 蛇睨呪縛
KlasyfikacjaShirohebi, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieDzik → Pies → Szczur → Smok → Szczur
KosztStandardowy B + Standardowy koszt rangi używanego węża
Zasięg5 metrów
WymaganiaZnajomość Sen'ei Jashu
Technika, która choć podobna w zamyśle do Sen'ei Jashu ma jednak zupełnie inny cel. Po złożeniu pieczęci przywołany zostaje jeden wąż, którego celem jest unieruchomienie przeciwnika. Ten jest szybszy niż zwyczajnie, a jego siła jest większa niż w przypadku innych technik czy jego podstawowego opisu. Wciąż nie wyjdzie on ponad normalne ograniczenia ciała, jednak będzie on silniejszy niż w przypadku jego pobratymców, którzy mogą być wykorzystani do techniki Sen'ei Jashu.

Posiadając rangę S w Shirohebi możliwe jest jednoczesne użycie techniki z dwóch rękawów. Należy wówczas zapłacić jak za dwukrotne wykorzystanie tej techniki.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy złożeniu 5 pieczęci.
► Pokaż Spoiler | Rozbite Fushi Tensei
Orochi no Jutsu | Great Serpent Technique大蛇の術
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieBrak, koncentracja chakry jak przy złożeniu 20 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Shirohebi, Specjalizacja Shirohebi
Potężna technika, która sprawia, że ciało użytkownika zamienia się w gigantycznego węża, który zamiast łusek ma inne, mniejsze węże. Tak zmieniony użytkownik zachowuje tylko część swoich rysów twarzy na pysku potężnej bestii, której rozmiar jest Wielki, zgodnie z rozpiską paktów. W tej formie użytkownik nie musi składać pieczęci do technik, które ich wymagają, jednak wówczas ich koszt wynosi 150% podstawowego kosztu. Dodatkowy koszt nie liczy się w przypadku technik, które bazowo nie wymagają od użytkownika ich składania.

Poza dużym ciałem (i proporcjonalnym zwiększeniem przez to np. siły czy wytrzymałości) użytkownik zyskuje możliwość korzystania ze specjalnych technik, które utylizują jego nowe, wyjątkowe ciało oraz łuski. Takie zdolności są jednak odpowiednimi, oddzielnymi technikami i mogą dotyczyć np. ataku swoimi łuskami.

Pewnym wyjątkiem są techniki Shirohebi, które przywołują bądź utylizują węże. Wówczas te, zamiast wychodzić np. spod nóg czy z rękawa, wychodzą z łusek zmienionego Orochiego.

https://naruto.fandom.com/wiki/Living_C ... ncarnation
Fushi Tensei | Living Corpse Reincarnation不屍転生
KlasyfikacjaShirohebi, Kinjutsu
PieczęcieBrak, czas koncentracji chakry równy złożeniu 20 pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja Shirohebi, Sennin Shirohebi, aktywne Orochi no Jutsu
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika, po której nie ma już odwrotu, a jednocześnie kwintesencja i najpotężniejsza zdolność klanu Orochi, która pozwala im żyć przez pokolenia, zdobywając siłę i wiedzę, na którą innym mogłoby nie starczyć czasu. Jutsu to zmienia całkowicie duszę potomka bądź klona dawnego Sannina, która staje się niemożliwa do zadomowienia się w jednym ciele. Po tym, jak zmieniony w Wiekiego Węża Orochi zje swoją ofiarę, rozpoczyna się walka w podświadomości.

Wymiar świadomości przypomina pustkę, gdzie podłoga złożona jest z czegoś, co przypomina masę wnętrzności. Te powoli pokrywają ofiarę, sprawiając, że jej świadomość jest zatracana, a w końcu staje się częścią Orochiego, który wykonuje tę technikę. Następnie zaś "połknięte ciało" jest wypluwane, jednak wewnątrz niego istnieje już inna dusza - użytkownika techniki. Ciało to następnie, przez około miesiąc przechodzi okres zmian, upodabniając je do oryginalnego ciała użytkownika tej niemoralnej techniki. Wciąż jednak przejęte ciało zachowuje swoje wyjątkowe właściwości, umożliwiając nowemu właścicielowi dostęp np. do zdolności klanowych czy przeszczepów, które oryginalny właściciel posiadał.

Wewnątrz Orochiego pozostają dusze wszystkich poprzednich ofiar tej techniki, choć są one przytłumione. Specjalne zdolności jednak mogą je pobudzić, utrudniając przejęcie ciała lub nawet to uniemożliwiając. Dodatkowo, wewnątrz wymiaru świadomości ofiara może walczyć. Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Taka walka działa na normalnych zasadach, jednak dzieje się tylko w Wymiarze Świadomości, a obrażenia, które zostaną tam otrzymane mogą (acz nie muszą) mieć wpływ na ciało już po zakończeniu techniki. O tym, czy taki wpływ nastąpił decyduje MG prowadzący wątek. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF. Analogiczna sytuacja ma miejsce, gdy Orochiemu uda się wygrać, a jedna z jego poprzednich ofiar miała dość Siły Woli lub specjalnych zdolności by z nim walczyć o władzę nad ciałem. W przypadku przebudzenia się kilku dusz - następuje walka mentalna o to, która z nich przejmie kontrolę nad ciałem.

Przejęte ciała jednak rzadko kiedy są w pełni kompatybilne i należy je zmieniać minimum raz na trzy lata, gdyż po tym czasie zaczynają zwyczajnie odrzucać duszę Orochiego, sprawiając, że jego zdolności stają się słabsze, a ciało zaczyna się rozkładać. Można ciała zmieniać oczywiście częściej, jednak zbyt częste zmienianie ciał powoduje, że czas, w którym dane ciało może przetrzymać duszę Orochiego także maleje, więc nie jest to zalecane.

Wyjątkiem jest idealnie kompatybilne ciało. Jeśli Orochi znajdzie ciało, które jest z nim w pełni kompatybilne, może w nim przechować swoją duszę przez cały jego okres życia, nie musząc porzucać go po trzech latach. Czy dane ciało jest w pełni kompatybilne jest w pełni decyzją GMF.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2023, 10:28 przez Tora, łącznie zmieniany 14 razy.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Hejka naklejka,

Kamizuru - I guess ok

WHITE SNAKE POSSESSION - no tutaj nie wiem czy tak byśmy zostawili te progi SW. Trochę mi się to nie uśmiecha i bym widział to troszkę niżej.
FUSHI TENSEI - Specjalna zasada czemu tak? Tylko po prostu chce znać argument.

Jeśli posiada Siłę Woli równą bądź większą od użytkownika Fushi Tensei wówczas Orochi musi wpierw pokonać go w walce, zanim przejmie jego ciało. Jeśli natomiast dany Orochi przegra - wówczas jego dusza jest uwięziona w swojej niegdysiejszej ofierze. Gdy ofiara znajduje się na skraju świadomości i wykończenia, dusza ta może, ale nie musi, się obudzić, próbując ponownie przejąć ciało swojej ofiary. Czy taka sytuacja następuje decyduje MF.

Jeżeli ofiara ma mniejsze SW to tak po prostu Orochi może przejąć ej ciało? No i jeżeli wygra ofiara przy tych warunkach, ale będzie zmęczona to ma szansę zostać przejętą, dobrze rozumiem?... to sporo. Mieszane uczucia, choć jeżeli to zostaje w rękach MF'ów to moooże, lecz no nie jestem całkowicie przekonany.


Na razie tyle sprawdziłem bardziej, reszta wygląda w miarę ale mogę jeszcze do tego wrócić.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1. To może być turbo OP or Turbo underwhelming zależnie od różnych czynników... dlatego ciężko mi tutaj powiedzieć jaki koszt będzie ok i jaka ilość fiolek będzie ok. Raczej dałbym że zmienne zależne od konkretnego owada, albo uzależniłbym od rangi owadów. Bo jakaś turbo OP pszczoła i już masz turbo OP technikę, jakaś chujowa pszczoła i już masz chujową technikę, ale tak naprawdę w obu wypadkach ty decydujesz że chcesz użyć techniki więc w obu wypadkach będzie użyteczna, nie ma tutaj elemetnu "Risk" za to jest spora szansa na high reward. A że pszczoły Kamizuru sobie mogą sami tworzyć to... no pozdrawiam, mogą stworzyć OP shit i abjuzować tą techniką.

2. No kurde w sumie jak wyżej? I nie jestem pewien czy pozwalałbym na aplikowanie mniej niż całej kolonii. A cała kolonia ma fixed liczby fiolek - co też nie wiem czy mi się podoba bo to tak naprawdę zależy od trucizny eh.

W obu RACZEJ uzależniłbym koszt oraz ilość potrzebnych fiolek od konkretnych przypadków ocenianych przez MG z założeniem że standardowa trucizna rangi B oraz standardowe pszczoły rangi B dały by koszt standardowy i standardowo 12 fiolek zysku/straty. Ale to bardzo raw pomysł i pewnie trochę nad tym posiedzimy.

3. Python:
"Wąż ten poza swoją długością nie posiada zbytnich wyjątkowych cech" no... a jaka to długość? W sensie, jeśli o tym wspominasz i że to takie u nich wyjątkowe w porównaniu do innych węży to w opisie samych węży powinno być to jakoś jaśniej przedstawione, jeśli zrobiłeś to w technikach. A jak nie zrobiłeś... to tym bardziej powinno być w opisie xd

4. Cobra
po 2 turach -> po 6 turach i wyjeb zabijanie. W technice to może niby wyglądać inaczej ale eh. Zobaczymy przy technikach...

5. White Snake
Jad zaczyna działać od razu -> Pełna moc i mdlenie postaci (Dla wytrzymki 7) po 5 postach -> Trucizna przestaje działać sama u osób z wytrzymką minimum 7 po 7 postach. Teraz każdy poziom wytrzymki ponad 7, skraca całkowity czas działania trucizny o 1 post do minimum 9 postów działania oraz zwiększa czas do osiągnięcia pełni mocy o 1 post czyli do maksymalnie 8 postu. Chyba dobrze to przedstawiłem? Może wrócę do tego jak zobaczę techniki eh...

6.Zebranie węży - Koszt dwukrotny i ozwojować.

7. Ukryte wężowe ręce - Zamień miejscami bonus za C i bonus za B.
Posiadając Specjalizację w Shirohebi można pominąć pieczęci. -> MIeszanie chakry zamiast pieczęci

8. Ozwojowałbym i dał koszt dwukrotny oraz wywalił zasadę specjalną. Jeśli chcesz zachować zasadę specjalną dałbym koszt poczwórny. Kwestia przejętego ciała, pasują mi 3 lata ale dałbym że jeśli nowe ciało nie jest kompatybilne jeden atrybut fizyczny(Czyli poza SW i KC) spada o 1 punkt na każdy kwartał po 1 roku fabularnym. Na dodatek z każdą kolejną zmianą ciała ten czas "Ochrony" maleje o kwartał, tak że po 4 zmianach, od razu stat spada o 1 pkt. na kwartał. I teraz jak o zdolności chodzi to widzę dwie opcje w jakie możemy pójść:
a) Zyskujesz hidden/KG przejętego ciała(Może być 6 wspomaganiem) nic poza tym
b) Zyskujesz wszystkie Hidden/KG przejętego ciała, ich łączna ilość nie może jednak przekroczyć domyślnej wartości(5) + wrodzonego ofiary które musisz wziąć. Pierwszeństwo mają nauczone zdolności(Hidden, techniki) i w ich wypadku twoje > Ciała. Następnie brane są pod uwage te nie wyuczone(Kamień gelel, usta wybuchowców) i w takim wypadku ciała > twoje. Na dodatek w tym wypadku twoje nowe staty fizyczne to staty fizyczne twojej ofiary.

Ale jestem otwarty na dyskusję, ta technika jest dzika i może być bardzo mocna lub not so much więc musimy znaleźć konsensus bo zgaduje że zaproponowane nerfy mogą ci nie leżeć.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Kamizuru
fixed both

Orochi:
Opis - co z nim, czy mogę już przenosić?

Cobra - siłę trucizny porównałem do trucizny w Kamizuru, którzy te owady mogą mieć przy sobie i je przywoływać do walki i kontrolować. Tu aplikacja jest tylko poprzez technikę. W tym momencie wydaje mi się to aż nadto potężny nerf.
White Snake - niby coś rozumiem, ale nie rozumiem tbh. Jeśli pełna moc dopiero po 5 postach, to jak działa wcześniej?

Gathering of the Snakes - Tylko ta technika wymaga Sennina oraz pójścia trochę pod Iryo. To nie jest technika, którą każdy wykona z marszu i trzeba tu trochę zainwestować by ją mieć. W najtańszej opcji - 33 PD i to tylko po to, by móc straconą kończynę przyczepić. Ewentualnie może podbić wymóg do A w Iryo, by naprawdę to był już lekki "commitment" w tej dziedzinie, choć jak mi to nie przeszkadza (bo idę w Iryo), tak wydaje mi się to trochę niefajne dla innych thinking
Sen'ei Jashu - fixed, choć to mieszanie chakry hmm, trochę mi się nie podoba tbh. Nie dodałem tego, ale za to dodałem koszt 5 PT za technikę. Zrównuje ją to trochę z Kurogane, ale jak już wspominałem - Kurogane nie idą na misje, by odblokować sobie inne poziomy. A jeśli już musi być mieszanie chakry, może zredukować chociaż do 3? Co myślisz?
Fushi Tensei - zacznę od zasady specjalnej, bo poruszaliście to oboje. Ogólnie w bajko pieczęci do tego nie było, a robienie tego bez pieczęci byłoby broken. Ta zasada sprawia, że jeżeli ktoś ma wprawę w przejmowaniu ciał, zwyczajnie idzie mu to lepiej. I po czterech ciałach nie powinno to mieć problemu. Co do tematu poruszanego przez Tamurę - ta technika jest wspomaganiem, więc byłoby głupio, gdyby SW 10 kontrowało tę technikę na łatwości. Teraz nie tyle co kontruje, co daje szansę do walki. Można nawet dać, że jeżeli walczyło się z kimś psychicznie, to ta osoba też może się wskrzesić, jeśli dany Orochi jest zmęczony, acz tbh szczerze niezbyt mi to leży. Co do nerfów Dona wychodzę wpierw z jedną propozycją - podzielić koszta na dwa. Jeden koszt, to będzie koszt wyjścia do formy węża i ewentualnie powrotu do wcześniej okupowanego ciała. Da to też otwarcie na nowe techniki etc. I koszt samego przejęcia. Co do osłabienia statu - sam zamysł jest spoko i ciekawy, tylko hmm. Jeśli spada co kwartał, to dostajemy -2 w czterech statach (w balanced way) co jest sporym debuffem dla wspomagania. Po 4 ciałach -3 w końcowym etapie. Szczerze niezbyt wiem co o tym myśleć, ale jest to coś, co mnie naprawdę ciekawi i pasuje do samego zamysłu techniki. Co do kwestii przejmowania KG/Hiden - opcja z szóstym wspomaganiem brzmi naprawdę spoko, bo ta druga, to przy full buildzie postaci to będzie dosłownie żonglerka ciężko zdobytymi rzeczami. Ale chyba bym dał, że jeżeli dana osoba posiada kilka KG/Hiden można wybrać? Też teoretycznie pytanie - jak rozwijamy zdobyty nowy Hiden/KG? Ja bym wziął, że po bazowym koszcie, bo po kilku zmianach nagle mamy 40 dziedzinę i praktycznie zmiana ciała na inne się niezbyt opłaca? thinking Techniki samej z siebie nie zmieniałem, bo sam jeszcze nie do końca wiem, w którą stronę pójść i jak będę coś wiedział - to wtedy edytnę i dam znać.
White Snake Possession - jak tworzyłem tę technikę bazowałem na Yamanakach. Teraz też dostosowałem ją do Yamanakowego poziomu.
Yamata no Jutsu - w bajce było, że te głowy się regenerowały. Ale nie wiem czy tego jako jakiś rodzaj dodatkowego jutsu nie zrobić? Co sądzicie?

Z innych rzeczy - dodałem arty!
I ewentualnie - co sądzicie o tej technice kanonicznej https://naruto.fandom.com/wiki/Twin_Sna ... _Technique coby nie umknęło pomiędzy innymi rzeczami
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

To skoro dalej ruszony temat to parę komentarzy ode mnie:

Cobra - imo ok

White Snake - ja to zrozumiałem, że w ocenie MG zostaje to, że trucizna jakby dopiero zaczyna działać. Wcześniej może być dyskomfort? Mrowienie? Osłabienie? No a po tych 5 postach już aktywnie nas załatwia. Poniżej wytrzymki 7 to możemy zrobić dla 6 w atrybucie 4 posty do pełnej mocy, a potem trzy przy 5 wytrzymki? Poniżej 4 bym zrobił, że od razu działa.

Gathering of the Snakes - widzę tutaj bardziej Iryo A jednak w kwestii przyczepiania. No może to nad wyraz, ale jednak wolałbym kogoś właśnie z "commitmentem" bardziej do tego. To nie tak banalne sobie przyczepić rączkę tak, żeby działała? Dunno.

Sen'ei Jashu - niech będzie 3 przy mieszaniu chakry, pójdę na ugodę xD

Fushi Tensei - Nie wiem do końca, ale te dwa koszta brzmią imo dobrze. Debuff w statach? Jestem za. Wspomaganie na razie zostawię.

White Snake Possession - ok

Yamata no Jutsu - może jakoś te głowy dać w bonusy? Imo technika oddzielna mi też pasuje.


I ta technika co ją zasugerowałeś linkiem to brzmi jak coś pod zwój S. Takie samobójstwo podwójne jako ostateczny krzyk desperacji? Can be. Pytanie czy zrobimy to tak jak było w bajko, że da się z tego wydostać. No i czy jak złapiemy klona no to klops bezpowrotnie? Choć z tego co kojarzę poza opisem to faktycznie dało się ją wycofać w porę. No możemy pomyśleć.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1. Dodałbym jeszcze że możliwość użycia tej techniki na jednej kolonii pszczół to raz na wątek pod okiem MG. Inaczej można to masakrycznie abusować.

2. A to bym z kolei ozwojował...

Jezu obie te techniki mają taki abuse potencjał, że będę się przyglądał co odpierdalają gracze używając ich.

Zdolności klanu - Akcept przenoszę

Python - Akcept przenoszę

W klanie jest też wąż Midorihebi, czy go wywalamy, skoro jest... źle zrobiony i właściwie to Python przed zmianami?

Cobra - To że oni mogą mieć owady przy sobie, a ty używasz poprzez technikę wbrew pozorom nie jest dobrym argumentem, bo posiadanie owadów przy sobie względem używania jako medium w technikach(Zwłaszcza skalowanych w sposób w jaki ty chcesz to zrobić) posiada swoje zalety jak i wady. To nie tak że posiadanie ich przy sobie jest lepsze. To po prostu inne zastosowanie. Im owady mogą zginąć, tobie jak ktoś ciachnie węża to se znowu techniki użyjesz i znowu sobie będzie wąż. To nie jest tak że twoje opcje są w jakikolwiek sposób "Inferior" względem Kamizutu i nie powinno się tych dwóch rzeczy do siebie porównywać bo działają totalnie inaczej. Oni przyzwą swoje pszczoły - te umrą - no elo pomelo. Ty sobie możesz spamować techniczką D ile dusza(Chakra) zapragnie i kogoś po prostu zabić kosztem połowicznym B(Bo nie oszukujmy się koszt połowiczny D to nie koszt). Ergo - IMO to nawet wychodzisz na tym lepiej od Kamizuru.

Whitesnake - Jak pisze Tamura, wcześniej działa słabiej, w ocenie MG. Trucizna to nie jest "Cyk i efekt", tylko substancja rozprowadza się po naszym ciele powoli wywołując objawy aż osiągając w pewnym momencie szczyt swojej mocy. Dlatego to nie tak że dziabnie nas waż nic nam nie jest i po chwili padamy martwi, tylko właśnie wpierw pojawia się ból, obrzęk, to narasta, następuje paraliż, potem dopiero zgon w wyniku paraliżu. I podobnego efektu oczekuje po wszystkich truciznach. Nie trzeba dokładnie tego opisywać, ale generalnie zaznaczenie że pełnia mocy jest w poście X i co robi ta pełnia mocy, reszta może być w rękach MG. I oczywiście trucizny działające niemal instantowo bo tak szybko rozprowadzają się po ciele też mogą być, no ale to już wtedy OP rzecz, nerfiona adekwatnie. IMO różnicę powinno robić też chociażby miejsce ugryzienia(Bo Jad szybciej rozprowadzi się z pewnych partii ciała, niż z innych) ale to już za dużo komplikowania sprawy.

Zebranie się węży - Ratowanie utraconych kończy nie jest proste. Głównym jednak problemem jest tutaj możliwość odzyskania głowy i przeżycia sobie śmiertelnej rany. Tak jak jestem w stanie w sumie odpuścić ten podwójny B, tak IMO zwój jest tutaj mimo wszystko wymagany. Opcja z Iryo A podoba mi się zdecydowanie mniej i jest niepotrzebna, ale pozostawię decyzję w tej kwestii waszej dwójce.

Wężę z rękawa - Niech będzie 5 PT i kumulacja jak dla 3 pieczęci

Wężowe odrodzenie!!! - Look below
1. Zasada specjalna - Jak sam zauważyłeś, używanie tego bez pieczęci byłoby broken. I to że możesz zrobić to po czasie, tego nie zmienia. Opóźniasz sobie tą możliwość ale sama możliwość dalej jest broken.
2. To SW 10 można zostawić jak jest IMO
3. Jak widzisz więc to podzielenie kosztów? Podwójny za zmianę formy i podwójny za pożarcie i wtedy pozostawienie zasady specjalnej?
4. Myślę że do kwestii statów możemy wrócić jak będziemy mieli resztę, jako formę balansowania.
5. Rozwijasz odpowiednim kosztem. Po 40 zmianach ciała nie miałbyś "40 kosztu" bo jeśli osiągnąłbyś limit 6 wspomagań nie mógłbyś nauczyć się nowego. Czyli jak masz powiedzmy to Wspomaganie + Pakt, zmieniasz ciało na Kurogane i zyskujesz ich klanówkę(Wspomaganie), Zmieniasz ciało na Yogana i zdobywasz ich KG(Kolejne wspomaganie) i tak jeszcze dwa razy, masz 6 wspomagań i przy kolejnej zmianie ciała nie uzyskasz już dostępu do nowego KG/Hidenu.
W przypadku żonglerki sytuacja byłaby raczej podobna. No i jestem raczej przeciwny wyborowi Wspomagań w drugiej opcji bo to IMO zbyt OP.

Reszta potem~
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1. i 2. Imo te techniki są na tyle podobne, że traktowałbym je jednakowo. Jeśli jedną zwojujemy, to ozwojowałbym obie. Albo nawet zrobić mechanikę, że mając zwój do jednej, można opanować drugą, bo są imo zbyt podobne. Co do jednej kolonii pszczół na raz na wątek - w sumie trochę pytanie jak przy ulu. Ale dlaczego? Nie zmieniałbym tego, zwłaszcza, ze to jak pójdzie jest i tak już zależne od MG, mogę co najwyżej zmienić zdanie "Przyjmuje się, że pszczoły rangi B są w stanie kosztem standardowym zapełnić 1 fiolek." na "Przyjmuje się, że pszczoły rangi B są w stanie kosztem standardowym zapełnić 1 fiolek, choć MG może zadecydować inaczej". To już i tak pozostaje wtedy do decyzji MG.

Midorihebi - do wyrzucenia

Cobra - no nie do końca. Pamiętajmy, że Kamizuru może mieć nieskończoność owadów do przywołania, więc też nimi spamować mogą jak chcą. Umrze im kolonia? Przywołają kolejną lub zbiorą z okolicy, bo mogą. Ja muszę, jak zauważyłeś, użyć technik, gdzie można to w technikach znerfić, np. poprzez to, że w przypadku Sen'ei Jashu, koszt to Połowiczny C + Połowiczny Rangi wykorzystywanego węża za każdego węża. Wówczas chcąc przywołać np. 7 węży, będzie koszt 3.5 krotny rangi stworzenia, co imo wydaje mi się lepszą drogą niż osłabianie trucizn, która zanim zadziała walka może się zakończyć, patrząc przynajmniej po moich doświadczeniach z bataliami na forko.

Shirohebi - w sumie nie rozumiem. "Trucizna przestaje działać sama u osób z wytrzymką minimum 7 po 7 postach. Teraz każdy poziom wytrzymki ponad 7, skraca całkowity czas działania trucizny o 1 post do minimum 9 postów" Czyli, że niby 8 sprawia, że trwa 6 postów, czy jednak 8, skoro 9 to minimum? Bo miałem to poprawiać, po czym sam się pogubiłem xD

Gathering of the Snakes - opcja ze zwojem mi bardziej pasuje tbh, więc ją dodaję. Nie jestem fanem wymuszania buildu tbh. Zwój dodany

Sen'ei Jashu - chyba... fixed

Fushi Tensei - zostawmy to na później trochę, bo chyba rozbiję to na dwie techniki, ale to będzie wymagało ode mnie lepszego rozpisania, a obecnie nie mam na to siły. Postarajmy się przejść przez resztę tych rzeczy, zostawiając to sobie na koniec, bo rozbiję to na 2 oddzielne techniki.

Dodane brakujące Kanji i tłumaczenia (Thank you Nori)
Ostatnio zmieniony 05 paź 2022, 10:47 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Shihorebi - no mi chodziło o to:

Jad ten zaczyna działać niemalże natychmiastowo nawet u bardziej Wytrzymałych (7) osób.

Don też zasugerował, żeby dać w opisie że trucizna się rozprowadza stopniowo a nie jest instant i ma znaczenie gdzie zostaniemy ugryzieni (do oceny MG). Mozna dać po jakiej ilości postów zacznie działać, ale jakby no to zdanie u góry jest abusive w tym momencie. Jak zacznie instantowo działać to dziab i już jest w całym ciele? Paraliż momentalny? No tak moim zdaniem nie może być, bez względu na wytrzymkę słabszych postaci. Rozumiem kwestię rangi, lecz według mnie w przypadku trucizn zawsze musi być jakiś czas na reakcję po prostu.

Co ty chciałeś napisać to chyba, że jest jakiś próg wejściowy ile postów trwa trucizna i powyżej poziomu 7 działa ona o 1 post krócej (8 wytrzymki to 6 postów, 9 wytrzymki to 5 postów itd.). A co więcej autor miał na myśli to nie wiem. xD

I w sumie ta Siła Woli odnośnie rozmazanego obrazu to nadal część wytrzymki bym powiedział. Siła Woli może odpowiadać za nieprzestraszenie się węża, ale na jad... no nie wiem. Chyba że pozwala ci przełamywać ból do wykonywania czynności pomimo zatrucia? To prędzej.

Gathering of the Snakes - git

Sen'ei Jashu - I guess okay

Fushi Tensei - to czekam
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1 i 2. Z bardzo prostego powodu. Idziesz na fabułę -> Ładujesz se pszczoły -> Piszesz posta że se idziesz spać -> Ładujesz se pszczoły -> Powtórz milion razy.

Technika zbyt bardzo pozwala na abuseowanie mechaniki gdy jest niekontrolowana i wymaga kontroli. Jeśli masz pomysł jak to zrobić inaczej by uniknąć tego co wyżej i to uniknąć w inny sposób to spoko. Niby "Przyjdzie MF i takiemu jebnie" brzmi spoko, ale nie jestem przekonany czy to wystarczy.

Also obie niech będą ozwojowane.

3. Midorihebi -> Wyjebane

4. Cobra - Zostawmy do czasu sprawdzenia technik. Mając techniki przed oczami gotowe, będzie mi łatwiej podjąć decyzję.

5. Whitesnake

Pokażę tabelkowo o co mi chodzi:
Ofiara 7 Wytrzymki:
Posty 1-4: Trucizna się rozkręca
Post 5: Trucizna osiąga szczyt swojej siły
Posty 6-12: Trucizna hula po ciele powoli słabnąc

8 Wytrzymki =
Posty 1-5 Trucizna się rozkręca
Post 6 Trucizna osiaga szczyt swojej siły
Posty 7-11 Trucizna hula po ciele powoli słabnąc

9 Wytrzymki =
Posty 1-6 Trucizna się rozkręca
post 7 pełna siła
posty 8-10 Hula i słabnie

10 Wytrzymki
1-7 Trucizna się rozkręca
post 8 pełna siła
post 9 znika

6. Odzyskanie ręki i głowy no jutsu - Akcept przenosze

7. Węże z rękawa - Akcept przenosze

8. ODRODZENIE WĘŻOEWGO EDGELORDA - Zostawiamy na razie then

~~~~~~~

9. Dziab dziab no jutsu - Hmmm... nie wiem czy bym nawet na D nie zbił?

10. Wężowa podmiana - Mamy jakąś podmianę działającą na podobnej zasadzie? Bo średnio mi się podoba fragment z technikami wężów do B włącznie i zastanawiam się czy to pierwszy taki przypadek czy gdzieś już coś podobnego jest?

11. Wężowe ślizganie - A jak kwestia kosztu oraz pieczęci ma się przy senninie? Also, jak dłuższe jest ciało w tej formie?

12. Klony -> "wszystkie techniki oparte na chakrze " Bez tego

13. Gomu gomu no wszystko -> Jak dla mnie Akcept, Tamura-kun?

~~~~~~~~

Ostatnie 5 technik, w następnym odcinku.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1. 2. Ale przecież, wtedy technika przestanie działać? W sensie, jad będzie wzięty w przypadku 1, a w drugiej, nasza trucizna zostanie utracona. Czy chodzi o coś innego i nie zrozumiałem za bardzo? Ozwojowaned, acz dałem po jednym zwoju dla siedziby klanu by wymusić trochę fabułki. Jak Ci się nie podoba, to można usunąć i zostawić 2 zwoje np.

3. Najs

4. Ok

5. Ok, już wiem lepiej.

9. Obniżone

10. To chyba jedyny taki przypadek obecnie. Wzorowałem to trochę na walce Orochimaru i Naruto, gdzie Orochimaru nadal wykorzystywał swoje techniki. Temu też ma wyższą rangę od innych technik podmiany obecnych na forum, gdzie z reguły jest to ranga D.

11. Chyba... doprecyzowałem

12. Fixed, zrównałem chyba z Iwa Bunshin

13. Czekamy
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1 i 2. W sensie można coś dodać do dopisku MG, że nie można tej czynności sobie powielić tak jedna po drugiej? No sztuczny wymóg to póki co tylko jedyna rzecz jaką można dodać w mej ocenie. Okresliłbym ile razy można tego użyć - powiedziałbym, że dwa razy do wątku i tyle. No MF zawsze może nas kopnąć, więc to jest ostatnia linia obrony przed abusem.

3. Ok

4. Czekamy

5. No git.

8. No to zostawiamy.

9. Git

10. Nie kojarzę innych podmian z forum, aczkolwiek możemy pomyśleć czy C czy B. Dla mnie to brzmi bardziej na C.

11. I guess okay

12. Git.

13. Może być.
Ostatnio zmieniony 24 paź 2022, 19:38 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1 i 2. Znaczy ok, w dwójce to racja że pszczoły po 24h sprawią że technika nie działa. Ale pierwsza technika pozwala na nieskończone fabularne tworzenie sobie trucizn. Perpetum debile polegające na pisaniu postów że minął dzień i że się nowe trucizny porobiło. Zwoje dla klanu spoko.

Midorihebi - Każdy dodatkowy poziom Wytrzymałości wydłuża czas potrzebny jadowi do osiągnięcia swojej pełnej siły o jedną turę (Wytrzymałość na 8 sprawia, że pełną siłę osiągnie dopiero w 6 turze itd.), zaś każdy poziom Wytrzymałości przyśpiesza czas działania o jedną turę (Wytrzymałość na 6 sprawia, że pełną siłę osiągnie już w 4 turze itd.). -> Zabrakło ci słowa poniżej w drugiej części zdania

Dziab dziab pieczęci - Akcept przenoszę

Kawarimi - Nah, mamy już Kawarimi B (viewtopic.php?p=2248#p2248). IMO te Shirohebi do B do wywalenia. Czaje że w Naruto było inaczej ale no, nie widzem tego. To je za mocne.

Ślizgu ślizgu - Ten tryb... on działa do ponownego użycia techniki który de facto - go wyłącza, do końca posta, czy damy raczej jakieś inne ograniczenie czasowe? Brakuje mi informacji na ten temat to be honest. IMO spokojnie mogłoby działać więcej niż post ale nie wiem jaki jest twój zamysł konkretnie.

Klony - Akcept przenoszę

Wężowe Gomu gomu - Akcept przenoszę

Wężowe opętanie - Na pewno standardowy na turę i chyba bym trochę osłabił żeby mimo wszystko względem Jajanak które się w tym specjalizują, było słabsze. W sensie "Vs" part jest ok, ale nie wiem czy startowej siły bym nie zmienił, albo gdzieś indziej czegoś nie dodał żeby jednak porównując do specjalizującego sie w tym klanie ktoś mógł jasno stwierdzić "No Jajanaki robią to lepiej".

Wężowe miecze - Nie wiem czy bym nie dał bez zwoju i na B.

Yamata no Orochi - Akcept, Tamura-kun opinion please

Głębokie gardło no Jutsu - Eh raczej bym wywalił możliwość przechowywania większej ilości przedmiotów. Cała reszta wygląda spoko

Wężowe łapu capu - Wciąż nie ominie wyjdzie on ponad normalne ograniczenia ciała, jednak będzie on silniejszy niż w przypadku jego pobratymców, którzy mogą być wykorzystani do techniki Sen'ei Jashu. -> Popraw to zdanie. A poza tym dla mnie si, Tamura-kun?
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

Wężowe opętanie - rozumiem argument, choć no odrobinę można osłabić. Jednak ile to chcę, aby Tora powiedział jak to widzi wpierw.

Wężowe miecze - nie jestem pewien co do zwojów. Nie czuję konieczności tutaj.

Yamata no Orochi - akcept ode mnie

Głębokie gardło no Jutsu - po namyśle zgadzam się z Donem i jakby lepiej nie dawać tego ekstra przedmiotów

Wężowe łapu capu - gitówa
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1. 2. Znaczy, jeśli jest już ok, to można przerzucić. Jeśli chodzi o wyciąganie trutki z os, co rodzi wątpliwości, też można dodać, że np. taka trucizna zachowuje swoje właściwości przez x czasu, przez co nie można się "nastackować" Można też dodać, że próba zapieczętowania, coby je zachować, skończy się także wpływem chakry na trutki, co sprawi, że stracą swój sens i po odpieczętowaniu będą tylko dziwnie smakującą cieczą, bez efektów trucizny, chyba, że żołądkowych. Bo to nie jest problem imo coś takiego dopisać.

Midorihebi - jakie Midorihebi, chyba o Shirohebi chodziło @@ Chyba fixed.

Kawarimi - imo to zbyt ciekawa propozycja, by od tak ją odrzucać. Może ozwojować? Zwiększyć rangę, gdzie koszt np. będzie niższy? Nie zamykajmy takich drzwi graczom. Tbh, nie wiem czy Kugutsu Kawarimi no Jutsu nie obniżyć rangi, bo wydaje mi się trochu za słabe, jak na lekkie maskowanie kukły za nas.

Zuruzuruhebi no Mōdo - zrobiłem, że jedno użycie nas zmienia, drugie nas odmienia. Będzie chyba ciekawsze niż turowy koszt thinking

Shiroi Hebi no Shoji - hmm, nie osłabiałbym aż tak? W sensie, wychodzę z tego założenia. Yamanaki za koszt standardowy C mogą przejąć kogoś, gdzie tu byłby koszt połowiczny A (na razie nie zmieniłem). Czyli na poziomach KC 6-10 jest to różnica 100 do 750, 75 dp 375, 50 do 250, 30 do 187.5, 20 do 125. Więc sam koszt bardzo standardowej wersji jest już... większy. A gdybyśmy zwiększyli koszty, to byłoby odpowiednio 1500/750/500/375/250. Więc myślę, że sam koszt tutaj daje dość sporo. Do tego jeszcze fakt, że de facto Orochi musi styknąć, a zabójstwo węża... no doprecyzowałem, bo tego nie było. Może to trochę was tu przekona.

Mandara no Jin - zmienioned, dodałem jeden bonus za Sennina i Speckę.

Yamata no Orochi - yay! Czekam na przeniesienie!

Gyakuryū no Jutsu - znaczy z chęcią bym zachował możliwość składowania większej ilości rzeczy, acz imo można zmniejszyć, jak dla was obecne 1/2/3/5/7 to za dużo. Zmieniłem do max 3, coby można było np. schować miecz i zwój, może dwa, jak było chyba w bajce, co Orochimaru zjadł dwa zwoje, co potrzebowali.

Jagei Jubaku - chyba... fixed...?
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Kilka propozycji nacechowanych technikowo

1 i 2. Przerzucę jak obie będą ok, bo traktuje je jak "Set" xd Anyway, jak dodasz info że po X czasu tak pozyskane trucizny tracą właściwości to będzie spoko.

Shiroihebi - Przeniesione

Podmiana - Ale to jest turbo za silne. Nawet na randze A, ozwojowane, sprawia że nie jestem jej zbyt przychylny. To zwyczajnie zbyt OP. Jest się odpornym na pierwszy otrzymany damaż i jeszcze sobie na chillku technik klanowych do B używasz. Ja wiem że to "Fajny smaczek" ale to jest OP.

Ślizgu ślizgu - Akcept przenoszę

Wężowe opętanie - Tamura? Ja nie jestem pewien, niby jestem na tak, niby na nie...

Mandarynka Jina - Akcept przenoszę

Yamata no Orochi - Akcept przenoszę

Głębokie gardło no Jutsu - To już raczej bym dał że 2 item od 7 poziomu wytrzymałości a 3 item od 8 poziomu wytrzymałości. Kurde no, nawet bym wtedy CHYBA przeżył pójście w 4 i 5 dla 9 i 10 poziomu... ale chyba... nie jestem pewien. Tamura-chan help

Wężowe łapu capu - Akcept przenoszę
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”