• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Uchiha Hikari

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Z racji, że te wyżej to dostały akcepta, a jeszcze 2 żem opisał to no... here we go again!

Chikara-zeme | Attacking With All One's Might力攻め
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom
KosztPoczwórny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 9
Stosunkowo zaawansowana technika wymagająca wysokiej kontroli chakry do wykonania. Polega ona na zebraniu ogromnej ilości chakry w pięści, a następnie przy udanym trafieniu - nagłym wyrzuceniu całej w ten sposób zebranej chakry w stronę przeciwnika, zadając ogromne obrażenia i wywołując mało groźną falę uderzeniową skierowaną w stronę w jaką to wzięliśmy zamach. Najczęściej zwyczajnie odpycha ona wszystko na jakieś 3 metry. Siła takiego uderzenia nie jest zależna od siły naszej postaci i jest zdolna zniszczyć większość struktur, połamać większość kości w ludzkim ciele i przebić nawet silniejsze defensywy rangi S. Z racji na to jak nagłe jest to wypuszczenie chakry, obrażeń doznaje również sama dłoń użytkownika - co najczęściej skutkuje połamanymi kościami w dłoni.

Jeżeli w ciągu 1 tur nie uderzymy czegoś, zebrana w ten sposób chakra samoistnie ulatnia się z nas i wyparowuje w powietrzu.

Posiadając Wytrzymałość 7 użytkownik może przelać dodatkowy koszt Standardowy rangi A, w celu wytworzenia warstwy amortyzującej negatywne efekty tak silnego uderzenia. Kości w dłoni nie ulegają wtedy złamaniu.
Posiadając Kontrolę Chakry 10 ilość tur po których chakra samoistnie się ulatnia jest zwiększona do 3.
Posiadając Sennina Ninjutsu kosztem Ośmiokrotnym jesteśmy w stanie pokryć obie pięści na raz. Koszt ochrony dłoni przed negatywnymi efektami jest wtedy podwójny.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu czas kumulacji chakry zmniejszony jest o 4 pieczęcie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=力攻め]Chikara-zeme | Attacking With All One's Might[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/yLlyOtw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Czas kumulacji chakry równy 10 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Poczwórny[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 9[/row]
[description]Stosunkowo zaawansowana technika wymagająca wysokiej kontroli chakry do wykonania. Polega ona na zebraniu ogromnej ilości chakry w pięści, a następnie przy udanym trafieniu - nagłym wyrzuceniu całej w ten sposób zebranej chakry w stronę przeciwnika, zadając ogromne obrażenia i wywołując mało groźną falę uderzeniową skierowaną w stronę w jaką to wzięliśmy zamach. Najczęściej zwyczajnie odpycha ona wszystko na jakieś 3 metry. Siła takiego uderzenia nie jest zależna od siły naszej postaci i jest zdolna zniszczyć większość struktur, połamać większość kości w ludzkim ciele i przebić nawet silniejsze defensywy rangi S. Z racji na to jak nagłe jest to wypuszczenie chakry, obrażeń doznaje również sama dłoń użytkownika - co najczęściej skutkuje połamanymi kościami w dłoni.

Jeżeli w ciągu 1 tur nie uderzymy czegoś, zebrana w ten sposób chakra samoistnie ulatnia się z nas i wyparowuje w powietrzu.

[b]Posiadając Wytrzymałość 7[/b] użytkownik może przelać dodatkowy koszt Standardowy rangi A, w celu wytworzenia warstwy amortyzującej negatywne efekty tak silnego uderzenia. Kości w dłoni nie ulegają wtedy złamaniu.
[b]Posiadając Kontrolę Chakry 10[/b] ilość tur po których chakra samoistnie się ulatnia jest zwiększona do 3.
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] kosztem Ośmiokrotnym jesteśmy w stanie pokryć obie pięści na raz. Koszt ochrony dłoni przed negatywnymi efektami jest wtedy podwójny.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] czas kumulacji chakry zmniejszony jest o 4 pieczęcie.[/description]
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2022, 23:36 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 6 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Yh. Twoje KC nie wpłynie na rykoszet techniki. Otaczasz swoją pieść chakrą a potem napierdalasz tym jak barbarzyńca. Nie ma znaczenia jak dobrze kontrolujesz chakrę w tym wypadku też tym oberwiesz bo w momencie zetknięcie twojej pięści z celem technika robimy "Jebut" więc zrobi jebut też twojej pięści no bo twoja pięść też tam jest. Tak że bonus z KC10 do wywalenia chyba że masz jakiś super argument dlaczego to jak kontrolujesz chakrę ochroni cię przed bezpośrednimi skutkami napierdalania kogoś bombą po twarzy. Also sam opis ataku też musisz poprawić bo ja nie jestem pewien czy w momencie uderzenia następuje eksplozja skierowana w stronę uderzenia, czy bardziej sferycznie od miejsca uderzenia. Generalnie domyślam się co chcesz tym osiągnąć ale po opisie nie widać tego w pełni. Może od tego zacznijmy potem reszta

Wspomaganie Tora smyrnie potem, tamte 3 techniki przeniesione, akcepcik.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Kwestia KC. Chodzi mi tutaj o to, że normalnie przez to jak nagłe jest to wyrzucenie, dłoń też dostaje obrażenia jakie łamią w niej kości. Nie sam aspekt uderzenia "bomby" ją łamie, a jakby wyrzucenie takiej ilości chakry bez wystarczającej kontroli w stronę przeciwnika. Z KC10 chodziło mi tu o to, że użytkownik wtedy jest no mistrzem w kontrolowaniu swojej chakry. I wie jak wyrzucić tą energię z pięści, aby jej przy okazji nie połamać. Ewentualnie jak KC10 tutaj nie pasuje, to podmieniłbym to z Senninem jak da radę.

Co do kwestii opisowej, postarałem się poprawić.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Doooobraaa...

Kumulowanie chakry: 10 pieczęci -> 16 Pieczęci
Jeżeli w ciągu 3 tur nie uderzymy czegoś, zebrana w ten sposób chakra samoistnie ulatnia się z nas i wyparowuje w powietrzu. -> 1 Tury
Kontrola chakry 10: kości w naszej dłoni nie ulegają połamaniu. chakra samoistnie ulatnia się z nas i wyparowuje w powietrzu w ciągu 3 tur
Wytrzymałość 8: kości w naszej dłoni nie ulegają połamaniu
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Ilość pieczęci mnie... zniesmacza. Specjalnie daję:
- Potrójny koszt techniczce, co nie jest mało dla S!
- minus w postaci łamania dłoni postaci
- fakt, że techniczka sobie no... wyparowuje, gdzie w bardzo niewielu technikach jest taki minus!

Mogę i dać Poczwórny koszt, ale targuję się o te 10 pieczęci :3

Co do tego ulatywania i ulatywania wolniej przy KC 10, okay.

Co do wytrzymki. Noo... no nie. W sensie, z bardzo prostego i samolubnego powodu, nie będę miał Wytrzymki 8 więc zawsze będę sobie łamał dłoń przy tej technice :/ Także tu no. Na specką lub sennina, albo i to i to, albo jakaś Wytrzymka 7 bym się targował. A jeżeli nie da rady tak, to co bym musiał w technice zmienić, aby dało radę tak.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Problem z tym czego oczekujesz jest od wytrzymki jest spory. Ja wiem że ty chcesz się bronić przed samym wyrzutem chakry i przed samym wyrzutem chakry pozwoliłbym od 7. Rzecz w tym że tą techniką uderzasz i wtedy następuje eksplozja. I ta eksplozja i tak i tak zrobi ci z dłoni konfetti. Na 8 moglibyśmy to jakoś negować, na 7 nie ma takiej opcji. Jak ci na tym nie zależy bo masz jakiś plan jak to obejść (Chociażby wykorzystując to z zasięgu tych ~3 metrów) to spoko, ale wciąż wymagam by ten opis nie sugerował że nic ci się nie stanie od samej "Eksplozji". Bo nawet jak ona jest skierowana w kierunku uderzenia to energia uderzy też w twoją rękę ZWŁASZCZA przy point blank uderzeniu.

Co do pieczęci tricky sprawa, ale powiedzmy że przy poczwórnym koszcie jestem skłonny zgodzić się na 10 pieczęci ale redukcja ze specki jedynie o 4 pieczęci do 6. Obecnie masz 8 ze specką.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Chikara-Zeme akcept

Wspomaganie to już Tora
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Kanzen Seigyo | Full Control完全制御
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 8
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Użytkownik techniki zaczyna rozprowadzać chakrę po całym swoim ciele w zwiększonej ilości bardzo precyzyjnie ją kontrolując. Chakra ta ingeruje bezpośrednio w mięśnie użytkownika, pokrywając je i wzmacniając zgodnie z jego wolą, co zwiększa bezpośrednio atrybuty fizyczne użytkownika. Z racji na ilość chakry jaka jest wtedy manipulowana, wokół użytkownika powstaje cienka, błękitna otoczka o grubości zaledwie dwóch centymetrów.

Użytkownik na czas działania techniki ma do rozdania 4 punkty między 3 atrybuty: Siłę, Szybkość i Refleks. Maksymalnie w daną statystykę możemy dać 3 punkty. Raz rozdane punkty nie mogą być zmienione dopóki nie przerwiemy działania techniki i nie uruchomimy jej ponownie. Po przerwaniu techniki, muszą być co najmniej 2 tury przerwy od ponownego jej użycia, żeby ciało zdążyło się zregenerować z obciążenia chakrowego na jakie je naraziliśmy. Można uruchomić tą technikę w trakcie tej przerwy, jednak wtedy jesteśmy narażeni na uszkodzenie ciała jakie to określa MG prowadzący dany wątek.

Posiadając rangę Sennina Ninjutsu jesteśmy w stanie co turę ponownie rozdawać punktami wedle naszego uznania.
Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu mamy dodatkowe 2 punkty do rozdania między te atrybuty.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2022, 0:55 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Ogólnie technika daje mi mega mieszane uczucia, bo masz bardzo dużo różnorodności. Na pewno pójdzie ozwojowana, jak inne techniki tego typu. Dodaj jednak, że maksymalnie w danej statystyce możesz dać +3. Ta zmienność jednak jest czymś, czemu się będę przyglądał już potem, na fabule.

Edit: Po zmianach akcept
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2022, 0:55 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Dzień dobry techniczni! Nowe techniczki od waszego ulubionego Uchihy, tym razem skupiające się w głównej mierze na fajnej sferze zwanej umysłem!
► Pokaż Spoiler | Technika 1
Seishin Shūfuku | Mental Restoration精神修復
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSaiko Denshin
Technika będąca uzupełnieniem Saiko Denshin, mająca na celu reparację uszkodzonych wspomnień osoby w jakiej głąb umysłu się udamy. Zwyczajnym przyłożeniem dłoni do zwoju z zapisanymi wydarzeniami, oraz przelaniem większej ilości chakry - użytkownik techniki zaczyna reparować wspomnienia w okolicy czasu na jakim aktualnie zatrzymał przeglądanie zwoju. Dzięki temu, jest on w stanie przejrzeć nawet uszkodzone przez czynniki zewnętrzne wspomnienia, a sam cel techniki również odzyskuje do nich dostęp.

Nie ma określonego limitu czasowego, do którego można reparować wiadomości. Tak długo jak jesteśmy w stanie dostać się przy pomocy bazowego Saiko Denshin do tego momentu w czasie, tak długo jesteśmy w stanie naprawić wspomnienia z tego momentu. W zależności od poziomu uszkodzenia wspomnień czy metod do tego użytych, proces ten może zajmować więcej czasu, co ustala MG prowadzący wątek. W szczególnych przypadkach, może ona nawet uniemożliwić pełne pokazanie wspomnień, lub pokazać jedynie naprawione urywki. Również, osoba na jakiej użyto technikę może nie pragnąć odzyskania ich wspomnień. MG ustala wtedy jak bardzo poziom Siły Woli przeciwnika utrudnia naprawienie takich wspomnień.

Specjalne: Technika możliwa do użycia jedynie podczas używania Saiko Denshin. Oznacza to, że jej użycie jest dodatkowym kosztem dołączanym do Saiko Denshin.

Posiadając rangę S w Ninjutsu lub w Shintenshin no Jutsu oraz specjalizację w jednym z nich czas reparacji ulega znacznemu skróceniu - dni naprawia się w przeciągu minut.
► Pokaż Spoiler | Technika 2
Seishin Kaizō | Mental Alternation精神改造
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Ninjutsu, Saiko Denshin
Technika będąca uzupełnieniem Saiko Denshin, mająca na celu modyfikację wspomnień osoby w jakiej głąb umysłu się udamy. Zwyczajnym przyłożeniem dłoni do zwoju z zapisanymi wydarzeniami, oraz przelaniem większej ilości chakry - użytkownik techniki zaczyna modyfikować wspomnienia w okolicy czasu na jakim aktualnie zatrzymał przeglądanie zwoju wedle własnego uznania. Dzięki temu, jest on w stanie wmówić nawet swojej ofiarze, że jest jej bratem czy przyjacielem, kiedy przed momentem byli wrogami - lub może pozbyć się bolesnych wspomnień.

Nie ma określonego limitu czasowego, do którego można modyfikować. Tak długo jak jesteśmy w stanie dostać się przy pomocy bazowego Saiko Denshin do tego momentu w czasie, tak długo jesteśmy w stanie zmienić wspomnienia z tego momentu. Edycja wspomnień to nie jest jednak prosta sprawa. Im bardziej cenne lub bliskie wspomnienie, tym trudniej je zmodyfikować. MG ustala wtedy jak bardzo poziom Siły Woli przeciwnika utrudnia edycję takich wspomnień. Również im wspomnienie starsze, tym trudniej je zmodyfikować przez to jak jest “zakorzenione”. Z tego samego powodu ciężej takie wspomnienie dopisać. Przykładowo, zmodyfikowanie czyichś wspomnień, aby przekonać go do bycia ich bratem wymaga długiego nakładu czasu, edycji wielu różnych wspomnień i precyzji. Ustala on również ile czasu zajmuje edycja pojedynczego wspomnienia, choć raczej nie przekracza ona minuty. Warto zaznaczyć, że im zmiana jest szybsza i mniej dokładna, tzn. zrobiona "po łebkach", tym bardziej ofiara może się zorientować, że coś jest nie tak. Wtedy tak zmodyfikowane wspomnienie jest "łamane" i powraca te pierwotne.

Specjalne: Technika możliwa do użycia jedynie podczas używania Saiko Denshin. Oznacza to, że jej użycie jest dodatkowym kosztem dołączanym do Saiko Denshin.

Posiadając specjalizację w Ninjutsu lub w Shintenshin no Jutsu użytkownik jest w stanie kosztem Podwójnym na turę sforsować modyfikację bardziej cennych/bliskich wspomnień. Ostatecznie dalej ustala MG efektywność tego procesu, ale zwyczajnie jest w stanie dokonać takiej modyfikacji łatwiej i szybciej.
► Pokaż Spoiler | Technika 3
Seishin Hakai | Mental Destruction精神破壊
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle co złożenie 8 pieczęci
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSeishin Kaizō, osłabiona lub unieruchomiona ofiara
Technika będąca podkręconym Seishin Kaizō, mająca jeden cel - zniszczenie umysłu ofiary. Ciągłym impulsem chakry przesłanym prosto do mózgu niszczymy stopniowo zwój ze wspomnieniami, zaczynając od najnowszych i mogąc doprowadzić nawet do całkowitej amnezji ofiary. Nie zabija to jednak takiej osoby, ani nie zmienia jej w “warzywo”. Postać posiada wiedzę o podstawowych umiejętnościach życiowych, takich jak np. chodzenie czy jedzenie. Posiada minimum niezbędne do życia, choć jej charakter w wypadku amnezji może się zmienić. Nie jest w stanie przypomnieć sobie nic z przeszłości.

Z racji, że takie doszczętne zniszczenie nie jest łatwe - w celu poprawnego wykonania techniki należy przez całą turę utrzymać własną dłoń na głowie ofiary, skupiając się na technice i stale przesyłając ostre impulsy chakry do jej umysłu. Przyjmuje się, że tura takiego kontaktu jest w stanie wymazać ostatnie 10 lat ze wspomnień ofiary. MG prowadzący wątek może stwierdzić jednak mniejszą jego efektywność w zależności od np. Wytrzymałości czy Siły Woli ofiary. Również, w przypadku kontaktu jaki nie trwa pełną turę, MG uznaje ile lat zostało wymazanych. Użytkownik może również władować w technikę więcej chakry, żeby ciężej było jej się oprzeć - choć nie zwiększa to maksymalnej ilości lat zapomnianych w jednej turze.

Posiadając specjalizację w Ninjutsu lub w Shintenshin no Jutsu czas kontaktu wymagany do wykonania techniki jest zmniejszony do minuty.
► Pokaż Spoiler | Technika 4
Seishin Kafuka| Mental Overload精神過負荷
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWÓŁ → BARAN → PTAK → PIES → PIECZĘĆ KONFRONTACJI
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSeishin Kaizō
Technika będąca podkręconym Seishin Kaizō, mająca jeden cel - przeładowanie umysłu ofiary. Silnym impulsem chakry przesłanym prosto do mózgu dodajemy na wierzch zwoju ze wspomnieniami kompletnie losowe, nie mające sensu sytuacje jakie zmuszają umysł ofiary do “wyłączenia” się, co kończy się utratą przytomności.

Z racji, że takie dołożenie fali wspomnień nie jest łatwe - w celu poprawnego wykonania techniki należy przez minutę utrzymać własną dłoń na głowie ofiary, skupiając się na technice i zbierając chakrę na odpowiedni impuls. Dopiero po minucie ten jest wysyłany, przeładowując umysł ofiary. To na jak długo ofiara traci przytomność w pełni zależne od woli MG. Przyjmuje się, że przeważnie nieprzytomność trwa 10 minut, jednak zależnie od różnych czynników takich jak Siła Woli postaci czy Wytrzymałość, może zadziałać tylko przez minutę lub wcale. Użytkownik może również władować w technikę więcej chakry, żeby ciężej było jej się oprzeć.

Posiadając range S w Ninjutsu czas stałego kontaktu wymagany do wykonania techniki jest zmniejszony do 10 sekund.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu lub w Shintenshin no Jutsu jesteśmy w stanie pominąć pieczęci, jednak czas kontaktu dalej jest wymagany.
► Pokaż Spoiler | Technika 5
Kiyomeru | Cleanse 清める
KlasyfikacjaNinjutsu, Iryō Ninjutsu, Kontrola chakry
PieczęcieWąż → Ptak → Koń
KosztDowolny
ZasięgDotykowa
WymaganiaKC 9, Chakura Tensō no Jutsu, Atut Sensora lub zdolność widzenia/czucia chakry w obcym ciele
Technika bazująca na Chakura Tensō no Jutsu. Sam jej koncept jest bardzo podobny i polega na wstrzyknięciu chakry drugiej osobie. W przeciwieństwie jednak do techniki na jakiej bazuje, ideą Kiyomeru jest “oczyszczenie” cudzego układu chakry zalewając go własną chakrą. Przekazując duża ilość “zdrowej” chakry, użytkownik wybija tą zanieczyszczoną znajdującą się w cudzym układzie. To użytkownik techniki decyduje jaki rodzaj chakry jest uważany za “zanieczyszczony”, dlatego wymagana jest zdolność wyczuwania lub widzenia chakry do użycia tej techniki. Mając tak obrany cel i przelewając odpowiednią ilość chakry - jaka to jest zależna od tego jak bardzo zanieczyszczenie opanowało czyjś układ i ustalana przez MG -, zabijamy zanieszczyszczenie własną chakrą. Nie zadziała to jednak na chakrę, jaka jest z użytkownikiem od urodzenia np. stabilna chakra Bijuu kiedy host nie używa jej aktywnie lub chakra Senjutsu klanu Akuma kiedy Ci nad sobą panują. Techniki nie można również użyć na samym sobie.

Posiadając specjalizację w Ninjutsu technika ta nie wymaga składania pieczęci.
► Pokaż Spoiler | Technika 6
Seishin Kabe | Mental Wall精神壁
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSmok → Małpa → Szczur → Koń → Ptak → Smok → Wół
KosztZależny od rangi techniki
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 8, Fūinjutsu B
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Technika stworzona w celu zablokowana dostępu do sekretów jakie skrywa nasz umysł. Jest ona bezpośrednią kontrą na różnorodne techniki umysłowe, chcące przejąć nad nami kontrolę lub wydobyć jakoś informacje. Zakładanie takiej blokady przez użytkownika tej techniki ma dwa etapy. Pierwszy z nich, to przygotowanie na kawałku papieru odpowiedniej pieczęci. Nie jest ona wielka, mająca zaledwie wymiary 5x5 cm. Do jest stowrzenia wymagana jest oczywiście znajomość Fūinjutsu. Drugim etapem, jest złożenie pieczęci do techniki oraz uformowanie z chakry wewnątrz nas swego rodzaju “bariery” wokół mózgu. Nie ma to jednak żadnego wizualnego efektu. Taka bariera nie jest jednak stała, dlatego potrzebna jest nam pieczęć. Przykładając karteczkę do tyłu naszej głowy i przelewając do niej dużą ilość chakry, naszkicowana pieczęć przechodzi na skórę użytkownika (najczęściej włosy ją zasłaniają) i jest mechanizmem podtrzymującym barierę wokół umysłu, nawet kiedy stracimy przytomność. Kiedy bariera zostanie raz złamana, należy ją nałożyć ponownie.

Siła bariery jest zależna od ilości chakry w nią wlejemy:
  • Poczwórny koszt D - bardzo słaba bariera, zdolna do zablokowania jedynie jakichś amatorskich technik przeszukiwania myśli.
  • Poczwórny koszt C - przeciętna bariera, zdolna częściowo ograniczyć dostęp jedynie do paru najważniejszych dla nas wspomnień jakie to sami wybieramy podczas jej nakładania.
  • Poczwórny koszt B - silna bariera, sprawiająca już generalne problemy przy przeszukiwaniu umysłu użytkownika. Np. Saiko Denshin jest w stanie odkryć mniej więcej 50% wspomnień, natomiast reszta jest ukryta za barierą jaką wpierw należy zniszczyć.
  • Poczwórny koszt A - jedna z silniejszych i najbardziej popularnych barier, całkowicie blokująca dostęp do naszego umysłu. Najsilniejsze techniki infiltracji jednak dalej są w stanie się przez nią przebić, bez potrzeby wcześniejszego jej zdejmowania. Aby założyć tą barierę, wymagane jest Ninjutsu i Fūinjutsu A.
  • Poczwórny koszt S - najsilniejsza możliwa bariera umysłowa przy wykonaniu tej techniki. Nie da się dostać do umysłu nawet najlepszymi istniejącymi technikami infiltracji go, bez wcześniejszego jej zniszczenia. Co samo w sobie również nie jest takie proste. Aby założyć tą barierę, wymagane jest Ninjutsu i Fūinjutsu S, oraz Sennin w jednym z nich.
Ostatecznie to MG ustala jak bardzo efektywna jest taka bariera w zależności od różnych czynników, jak np. stan emocjonalny osoby czy jej siła woli. Również, blokada ta nie zapewnia odporności na Genjutsu, tak długo jak celem jego nie jest przejęcie bezpośredniej kontroli nad umysłem.

Posiadając atut Sennina Ninjutsu lub Sennina Fūinjutsu jesteśmy w stanie nakładać taką barierę na inne osoby. Koszt jest jednak wtedy Sześciokrotny.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu wymogi kontroli chakry są zmniejszone o 1.
Posiadając specjalizację w Fuinjutsu jesteśmy w stanie nałożyć pieczęć bez potrzeby wcześniej przygotowanej od ręki, zwyczajnie przykładając dłoń we właściwe miejsce i przelewając chakrę.
► Pokaż Spoiler | Technika 7
Seishin Kabe-yaburi | Mental Wall Break精神壁破り
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBrak, czas mieszania chakry równy 6 pieczęciom
KosztDwukrotny, zależny od rangi techniki
ZasięgNiedotyczy
WymaganiaKontrola Chakry 8
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Technika stworzona w celu niszczenia barier jakie to ktoś ma nałożone na umysł, jednocześnie sprawiając że ta osoba jest podatna na łatwe przejęcie nad nią kontroli czy odczytanie wspomnień. Jest ona możliwa jedynie do użycia w momencie, kiedy napotkamy bezpośrednio blokadę kiedy używamy jakichś technik infiltracji. Wtedy, skupiając się bardziej i opłacając odpowiedni koszt podany w tej technice, jesteśmy w stanie taką blokadę zniszczyć. Dzięki temu, nawet używając dystansowych technik infiltracji umysłu, dalej mamy opcję zniszczenia bariery kiedy tylko ją napotkamy.

Siła zniszczenia bariery jest zależna od ilości chakry w nią wlejemy:
  • Dwukrotny koszt D - możemy znisczyć bardzo słabe bariery… ale czy w ogóle warto? I tak wiele nie skrywają. Niszczy natychmiastowo bariery umysłowe rangi D.
  • Dwukrotny koszt C - możemy zniszczyć przeciętną bariera, zdolną częściowo ograniczyć dostęp jedynie do paru najważniejszych dla ofairy wspomnień jakie to sami wybieramy podczas jej nakładania. W ciągu 1 tury niszczy bariery umysłowe rangi C.
  • Dwukrotny koszt B - możemy zniszczyć silną barierę, sprawiająca już generalne problemy przy przeszukiwaniu umysłu użytkownika. W ciągu 3 tur niszczy bariery umysłowe rangi B.
  • Dwukrotny koszt A - możemy zniszczyć jedne z silniejszych i najbardziej popularnych barier, całkowicie blokujących dostęp do naszego umysłu. W ciągu 5 tur niszczy bariery umysłowe rangi A.
  • Dwukrotny koszt S - możemy zniszczyć najsilniejsza możliwe bariery umysłowe przy wykonaniu tej techniki. Potrafi to jednak trochę zająć. W ciągu 7 tur niszczy bariery umysłowe rangi S. Aby zniszczyć w ten sposób barierę, wymagany jest Sennin w Ninjutsu.
Ostatecznie to MG prowadzący ocenia skuteczność techniki niszczącej barierę, ile konkretnie takie niszczenie bariery zajmuje i to do ilu wspomnień uzyskamy dostęp. Mogą na efektywność wpływać inne techniki, jak np. Siła Woli naszego celu, jak i różnorodne metody nakładania barier, oraz siła naszej techniki infiltracji. Zależnie od specyfiki blokady, możliwym jest, że bardziej użyteczna będzie Fūin no kuchiku-kan, np. by odpieczętować uwięzione wspomnienia.

Posiadając specjalizację w Ninjutsu czas trwania niszczenia barier jest skrócony o połowę, zaokrągloną w górę.
Co do tego czy ogólnodostępna czy ozwojowana czy prywatna - jak można, to technikę nr.4 i nr. 5, chciałbym jako prywatną. Ewentualnie jeszcze nr. 3, ale to wedle waszego uznania. Reszta pewnie w jakiś sposób ozwojowana, choć część jest i tak bazowana na ozwojowanej, więc wasza decyzja!
Ostatnio zmieniony 23 sty 2023, 0:35 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 8 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Seishin Shūfuku - hmm, brzmi spoko, jedyne co bym dodał, a może lepiej określił, to to, że w szczególnych wypadkach MG może nawet uniemożliwić pełne pokazanie wspomnień, albo pokazać trochę lepiej naprawione wpierw? Niby jest, że naprawia się dłużej, ale nie wiem czy to styknie. Co o tym sądzisz?
Seishin Kaizō - hmmm, ogólnie bym gdzieś dodał, by było oczywiste, że taka edycja wspomnień to nie jest prosta sprawa. Nie wystarczy zwyczajnie dopisać "XYZ jest twoim bratem". To proces, który wymaga de facto wpisania w całą historię ludzi i nie jest takie proste. Plus im szybsza zmiana, tym mniej utwierdzona. Jakby - możesz zmienić czyjeś wspomnienia o kimś lub czymś, jednak jeśli nie będą one utwierdzone np. we wspomnieniach z dzieciństwa - tym łatwiej dana osoba się zorientuje, że to są fałszywe wspomnienia - gdzie w tym momencie powinna technika się łamać.
Seishin Hakai - ogólnie nie podoba mi się fakt, że jest to impuls i elo. Co do samej techniki nie mam za bardzo zastrzeżeń, tylko właśnie - prędzej bym widział to jako długotrwały proces z kosztem turowym, aniżeli tylko podwójnym. Może uzależnić to jakoś od wieku, typu 10 lat życia to koszt standardowy S i jedna tura? Taka bardzo szybka propka.
Seishin Kafuka - jakby - nie widzę sensu w technice? Jeśli wymaga Kaizo, którego można używać w Saiko Denshin, to ofiara już jest osłabiona lub nieprzytomna. Więc... co tu da dodatkowy status nieprzytomności? Niby nie ma w opisie, że musi być podczas Saiko Denshin, ale wtedy co, chcesz znieprzytomnić osobę, która da ci się dotykać po główce przez minutę? Plus dałbym jakąś odporność ze względu na SW - może zależnie od poziomu SW poziom czasu trochę trwa, ale dojdźmy wpierw do tego, jak technika ma działać.
Kiyomeru - chyba git, akcept.
Seishin Kabe - chyba git, akcept.
Seishin Kabe-yaburi - bym może dodał, że zależnie od specyfiki blokady, możliwym jest, że bardziej użyteczna będzie Fūin no kuchiku-kan, np. by odpieczętować uwięzione wspomnienia.

Co zaś do samych zwojów:
1 - dałbym chyba ozwojowaną
2 - dałbym chyba ozwojowaną
3 - wygląda mi na coś ozwojowanego
4 - nie wiem co bym dał, ze względu na to, co pisałem w samej technice
5 - dałbym prywatną
6 - dałbym ozwojowaną albo ogólnodostępną, ale dopiero od sennina Ninjutsu? Zaś Sennin Fuinjutsu pozwalałby nakładać na inne osoby.
7 - dałbym ozwojowaną

Daj znać czy ci te zwoje pasują, to przeniosę. Poza Kiyomeru, bo wiem, że prywatna Ci pasuje.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Seishin Shūfuku - dopisałem coś takiego. Może styknie "W szczególnych przypadkach, może ona nawet uniemożliwić pełne pokazanie wspomnień, lub pokazać jedynie naprawione urywki."

Seishin Kaizō - postarałem się to dopisać, choć szło lekko opornie ubranie tego w słowa.

Seishin Hakai - Hmmm. 10 lat i koszt standardowy S brzmi spoko. Dopisałem coś takiego, i że trwa to turę - z czego dałem też, że w razie przerwania w trakcie tej tury kontaktu, MG ustala ile lat wspomnień zostało utraconych.

Seishin Kafuka - "chcesz znieprzytomnić osobę, która da ci się dotykać po główce przez minutę?"

Dokładnie o to chodzi. Właśnie tego nie używamy podczas Saiko Denshin, tak samo jak zresztą Hakai. Idea tej techniki jest właśnie taka, aby zwyczajnie osobę przytomną doprowadzić do... no... nieprzytomności. I tyle. Zwyczajnie dlatego, że spoko - mogę kogoś takiego przebić mieczem i zabić. I mogę też go napieprzać z pięści licząc, że straci przytomność - aczkolwiek chciałem coś właśnie takie bardziej nadającego się do, no, powalenia osoby bez uszkodzenia jej.

Zbyt wiele momentów, gdzie mogę kogoś zabić, ale nie sprawić, że ta jest nieprzytomna. Jeżeli byłaby opcja zrobienia tego z jeszcze mniejszym czasem trwania, ale na podobnej zasadzie - to chętnie bym ją przygarnął! W końcu przez tą minutę, to mógłby już z 20 razy kunaiem zadźgać, ale znowu coś takiego instant byłoby zbyt OP - choć jak rasenganem w głowę dostaniesz, to też instant możesz zginąć :/

Seishin Kabe-yaburi - dodałem ten dopisek.

Co do zwojów:

Wszystko generalnie git. Tylko to 6, to nooo... w sumie chyba widziałbym bardziej jako ozwojowaną, ale głównie dlatego, że spoczko by nawet osoby bez tego Sennina miały opcję takiej blokady. Aczkolwiek szczerze, to jak tutaj preferujesz. Nie mam mocnej opinii co do tego.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2023, 0:40 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Seishin Shūfuku - Akcept, dwa zwoje, jeden twój
Seishin Kaizō - jest już okej, acz drugi akapit po prostu rozdzielę na dwa oddzielne, by cały ten opis miał jakby swoje dodatkowe miejsce. Akcept, podobnie jak wyżej - dwa zwoje, jeden twój
Seishin Hakai - brakuje info o tym, że koszt jest turowy. Podobnie jak wyżej dałbym dwa zwoje, z czego jeden twój
Seishin Kafuka - okej, rozumiem, w tej sytuacji w ogóle bym nie uznał tego jako techniki ozwojowanej, tylko ogólnodostępnej. I tak wymaga ozwojowanej techniki by móc działać, a wydaje się być jej prostym "rozwinięciem".
Kiyomeru - już przeniesiona
Seishin Kabe - osobiście wydaje mi się, że blokada umysłowa to nie jest pierwsze lepsze "hop siup". Wydaje mi się, że Sennin będzie najlepszą opcją tutaj, ale technika ogólnodostępna. Jest imo zbyt "zwyczajne" by było ozwojowane, w świecie gdzie istnieją osoby czytające wspomnienia (i Yamanaki), a jednocześnie zbyt skomplikowane by każdy to sobie miał.
Seishin Kabe-yaburi - okej, ogólnie nie jest źle, tylko tak przeczytałem raz jeszcze i myślę, czy tego może nie zrównać bardziej z Fūin no kuchiku-kan w tym znaczeniu, by obniżyć rangę do B oraz sprawić, że możesz niszczyć bariery umysłowe o jeden poziom niższe niż twój poziom Ninjutsu, a z Specjalizacją, nie Senninem także i te na poziomie S. Co sądzisz? Wtedy podobnie - byłaby ozwojowana i myślę, że w ilości sztuk równej 3 zwoje
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Seishin Hakai - poprawiono

Seishin Kabe - okej, zedytowane na Sennina.

Seishin Kabe-yaburi - zrobione bardziej w stylu Fūin no kuchiku-kan, choć z Senniem i Specką zrobiłem trochę inaczej ;3 Jeżeli tak może być i panu taka opcja pasuje, to tak bym zostawił. Jak niezbyt, no to daję panu wolną rękę do własnoręcznej zmiany tego i przerzucenia techniczki, jakby to był jedyny problem.

Zwoje też git ze wszystkim. I wrzucam te poprawione techniczki, byś tam na górę nie musiał latać i kopiować.
► Pokaż Spoiler | Technika 3
Seishin Hakai | Mental Destruction精神破壊
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle co złożenie 8 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSeishin Kaizō, osłabiona lub unieruchomiona ofiara
Technika będąca podkręconym Seishin Kaizō, mająca jeden cel - zniszczenie umysłu ofiary. Ciągłym impulsem chakry przesłanym prosto do mózgu niszczymy stopniowo zwój ze wspomnieniami, zaczynając od najnowszych i mogąc doprowadzić nawet do całkowitej amnezji ofiary. Nie zabija to jednak takiej osoby, ani nie zmienia jej w “warzywo”. Postać posiada wiedzę o podstawowych umiejętnościach życiowych, takich jak np. chodzenie czy jedzenie. Posiada minimum niezbędne do życia, choć jej charakter w wypadku amnezji może się zmienić. Nie jest w stanie przypomnieć sobie nic z przeszłości.

Z racji, że takie doszczętne zniszczenie nie jest łatwe - w celu poprawnego wykonania techniki należy przez całą turę utrzymać własną dłoń na głowie ofiary, skupiając się na technice i stale przesyłając ostre impulsy chakry do jej umysłu. Przyjmuje się, że tura takiego kontaktu jest w stanie wymazać ostatnie 10 lat ze wspomnień ofiary. MG prowadzący wątek może stwierdzić jednak mniejszą jego efektywność w zależności od np. Wytrzymałości czy Siły Woli ofiary. Również, w przypadku kontaktu jaki nie trwa pełną turę, MG uznaje ile lat zostało wymazanych. Użytkownik może również władować w technikę więcej chakry, żeby ciężej było jej się oprzeć - choć nie zwiększa to maksymalnej ilości lat zapomnianych w jednej turze.

Posiadając specjalizację w Ninjutsu lub w Shintenshin no Jutsu czas kontaktu wymagany do wykonania techniki jest zmniejszony do minuty.
► Pokaż Spoiler | Technika 6
Seishin Kabe | Mental Wall精神壁
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSmok → Małpa → Szczur → Koń → Ptak → Smok → Wół
KosztZależny od rangi techniki
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 8, Fūinjutsu B, Sennin
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Technika stworzona w celu zablokowana dostępu do sekretów jakie skrywa nasz umysł. Jest ona bezpośrednią kontrą na różnorodne techniki umysłowe, chcące przejąć nad nami kontrolę lub wydobyć jakoś informacje. Zakładanie takiej blokady przez użytkownika tej techniki ma dwa etapy. Pierwszy z nich, to przygotowanie na kawałku papieru odpowiedniej pieczęci. Nie jest ona wielka, mająca zaledwie wymiary 5x5 cm. Do jest stowrzenia wymagana jest oczywiście znajomość Fūinjutsu. Drugim etapem, jest złożenie pieczęci do techniki oraz uformowanie z chakry wewnątrz nas swego rodzaju “bariery” wokół mózgu. Nie ma to jednak żadnego wizualnego efektu. Taka bariera nie jest jednak stała, dlatego potrzebna jest nam pieczęć. Przykładając karteczkę do tyłu naszej głowy i przelewając do niej dużą ilość chakry, naszkicowana pieczęć przechodzi na skórę użytkownika (najczęściej włosy ją zasłaniają) i jest mechanizmem podtrzymującym barierę wokół umysłu, nawet kiedy stracimy przytomność. Kiedy bariera zostanie raz złamana, należy ją nałożyć ponownie.

Siła bariery jest zależna od ilości chakry w nią wlejemy:
  • Poczwórny koszt D - bardzo słaba bariera, zdolna do zablokowania jedynie jakichś amatorskich technik przeszukiwania myśli.
  • Poczwórny koszt C - przeciętna bariera, zdolna częściowo ograniczyć dostęp jedynie do paru najważniejszych dla nas wspomnień jakie to sami wybieramy podczas jej nakładania.
  • Poczwórny koszt B - silna bariera, sprawiająca już generalne problemy przy przeszukiwaniu umysłu użytkownika. Np. Saiko Denshin jest w stanie odkryć mniej więcej 50% wspomnień, natomiast reszta jest ukryta za barierą jaką wpierw należy zniszczyć.
  • Poczwórny koszt A - jedna z silniejszych i najbardziej popularnych barier, całkowicie blokująca dostęp do naszego umysłu. Najsilniejsze techniki infiltracji jednak dalej są w stanie się przez nią przebić, bez potrzeby wcześniejszego jej zdejmowania. Aby założyć tą barierę, wymagane jest Ninjutsu i Fūinjutsu A.
  • Poczwórny koszt S - najsilniejsza możliwa bariera umysłowa przy wykonaniu tej techniki. Nie da się dostać do umysłu nawet najlepszymi istniejącymi technikami infiltracji go, bez wcześniejszego jej zniszczenia. Co samo w sobie również nie jest takie proste. Aby założyć tą barierę, wymagane jest Ninjutsu i Fūinjutsu S.
Ostatecznie to MG ustala jak bardzo efektywna jest taka bariera w zależności od różnych czynników, jak np. stan emocjonalny osoby czy jej siła woli. Również, blokada ta nie zapewnia odporności na Genjutsu, tak długo jak celem jego nie jest przejęcie bezpośredniej kontroli nad umysłem.

Posiadając atut Sennina Fūinjutsu jesteśmy w stanie nakładać taką barierę na inne osoby. Koszt jest jednak wtedy Sześciokrotny.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu wymogi kontroli chakry są zmniejszone o 1.
Posiadając specjalizację w Fuinjutsu jesteśmy w stanie nałożyć pieczęć bez potrzeby wcześniej przygotowanej od ręki, zwyczajnie przykładając dłoń we właściwe miejsce i przelewając chakrę.
► Pokaż Spoiler | Technika 7
Seishin Kabe-yaburi | Mental Wall Break精神壁破り
KlasyfikacjaNinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieBrak, czas mieszania chakry równy 6 pieczęciom
KosztRówny kosztowi łamanej pieczęci
ZasięgNiedotyczy
WymaganiaKontrola Chakry 8
Dodatkowe-
Technika stworzona w celu niszczenia barier jakie to ktoś ma nałożone na umysł, jednocześnie sprawiając że ta osoba jest podatna na łatwe przejęcie nad nią kontroli czy odczytanie wspomnień. Jest ona możliwa jedynie do użycia w momencie, kiedy napotkamy bezpośrednio blokadę kiedy używamy jakichś technik infiltracji. Wtedy, skupiając się bardziej i opłacając odpowiedni koszt podany w tej technice, jesteśmy w stanie taką blokadę zniszczyć. Dzięki temu, nawet używając dystansowych technik infiltracji umysłu, dalej mamy opcję zniszczenia bariery kiedy tylko ją napotkamy.

Technika ta pozwala na zdjęcie bariery, której ranga jest niższa od posiadanej przez użytkownika tego jutsu dziedziny Ninjutsu. (posiadając Ninjutsu na S jesteśmy w stanie zdjąć pieczęci do rangi A). Bariery do rangi C są zdejmowane w przeciągu 1 tury. Bariery do rangi B są zdejmowane w przeciągu 2 tur. Bariery rangi A są zdejmowane w przeciągu 4 tur.

Ostatecznie to MG prowadzący ocenia skuteczność techniki niszczącej barierę, ile konkretnie takie niszczenie bariery zajmuje i to do ilu wspomnień uzyskamy dostęp. Mogą na efektywność wpływać inne techniki, jak np. Siła Woli naszego celu, jak i różnorodne metody nakładania barier, oraz siła naszej techniki infiltracji. Zależnie od specyfiki blokady, możliwym jest, że bardziej użyteczna będzie Fūin no kuchiku-kan, np. by odpieczętować uwięzione wspomnienia.

Posiadając dziedzinę Shintenshin no Jutsu techniki można się nauczyć bez posiadania zwoju, w momencie spełnienia wymogu KC.
Posiadając Sennina w Ninjutsu lub Shintenshin no Jutsu możliwe jest przejście przez barierę bez niszczenia jej. Użytkownik dalej uzyskuje wtedy dostęp do umysłu, a jego ofiara lub osoba jaka nałożyła barierę nie wykryje dzięki temu jej złamania.
Posiadając specjalizację w Ninjutsu lub Shintenshin no Jutsu możliwe jest zdejmowanie barier, których ranga jest równa randze dziedziny Ninjutsu użytkownika (posiadając Ninjutsu na S jesteśmy w stanie zdjąć bariery do rangi S). Zdejmowanie bariery rangi S trwa 7 tur.
Ostatnio zmieniony 28 sty 2023, 18:25 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Seishin Hakai - imo git, akcept
Seishin Kabe - już miałem dać akcepta, po czym zobaczyłem dopisek do Genjutsu - w ogóle bym nie myślał o tym, że ta technika blokuje Genjutsu. Ona blokuje twój mózg przed czytaniem wspomnień. A nie blokuje iluzje. Bo nawet jak ktoś przejmuje nad tobą/twoim umysłem kontrolę, nie znaczy, że ma dostęp do twoich wspomnień. A jeśli iluzja polega na tym, że będziesz chciał gadać o tym - to się wygadasz.
Seishin Kabe-yaburi - Sennin nie wydaje mi się tu aż tak pasującym, bo wydaje mi się zwykłym wzmocnieniem, a nie czymś nowym. Nie wiem też, czy ze względu na to, że np. samo Saiko Denshin jest opanowywane przez Yamanaki, nie zrobić przy tej technice, że specka w Ninjutsu lub Shintenshin. Ogólnie, takie przypomnienie - Sennin - coś nowego, jakiś dodatkowy flavor. W tym przypadku - np. przejście przez barierę nie niszcząc jej, co sprawi, że jeśli ktoś by sobie zeskanował swój umysł lub ktoś go sprawdzał miałby takie "dobra, nikt bariery nie naruszył, nasze info jest bezpieczne (WHICH IT ISN'T)". Specjalizacja zaś to rzeczy typu silniej, mocniej, więcej, dalej. I tutaj no... specka bardziej się nasuwa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”