• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Uchiha Hikari

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2001
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Ogólnodostępna. Wywaliłbym ze zdjęcia znajomość Hiraishin:Shogai
2 i 3. Mam ten sam problem z tymi technikami. Taki największy. Zbyt duża różnorodność terminu. Ta techniki są "Nie ok" bo pułapka pułapce nie równa. To samo dotyczy zamków. Jednym jest otworzenie zamka do drzwi, innym zaś do wielkiego sejfu. Inną pułapką jest linka za drzwiami a czym innego dziura w ziemi - do zasypania której potrzebujesz ziemi, dotonu, a nie chakry z Ninjutsu. Tak więc zwyczajnie te dwa jutsu mogą teraz zbyt wiele a ich zakres chociaż pozornie prosty, jest tak naprawdę bardzo rozległy i skomplikowany. Nachodząc potencjalnie na inne dziedziny niż ninjutsu. Jednym słowem w tej formie, to nie jest ok i wymaga więcej ograniczeń.
4. Wywaliłbym tą siłę z podstawowej wersji techniki po prostu zostawiając że wymaga tyle siły ile wymagałoby uwolnienie się faktyczne z takich stalowych nici. Twoim "Bonusem" jest to że są jakby samodziałąjące. W specce dałbym że siła minimum 7
5. Akcept, ogólnodostępna
6. Nie czaje pieczęci bo mi się nie dodają. W nałożeniu jest 18, w opisie że 1. Generalnie na pewno nie jest ok technika i to Fuinjutsu(!) gdzie 1 pieczęcią bronisz się przed eksplozją rangi A. Nie. Powiedzmy że jak te 18 pieczęci zmienisz na 20 to przy aktualnym opisie będę +/- ok z tym co jest. Koszta też są mało jasne. Więc generalnie popraw koszta i pieczęci tam u góry bo to jest chaos w połączeniu z opisem.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu -> Tu nie ma pieczęci szczura
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu -> Nie, zbyt OP
Raczej ogólnodostępna
7. Działa przez 12h od stworzenia. Ogólnodostępna może być
8. Ranga B. Raczy ozwojowana?
9. Nah, nie podoba mi się to rozpoznawanie. Bo niby na jakiej zasadzie by to miało działać? Część z Senninem w Iryo odpada raczy i zmieniłbym to na specjalizacje. Raczej ogólnodostępna
10. Ale jak ktoś stworzył wodę, albo ogień i ich nie kontroluje, to one już nie mają w sobie chakry. Znaczy, zapewne są wyjątki od tej logiki, ale generalnie najprostszym przykładem technik dotonu. Jak se zrobisz ścianę z dotonu to se ona jest i chakry to w niej nie ma, chyba że jest tam efekt X który jest chakrą podtrzymywany. Also jeśli chakra nie może znajdować się w obiekcie to w tym liczą się również techniki dotonu i generalnie wszelkie techniki które posiadają stałą formę. Posiadając specjalizację w fuinjutsu jest zbyt OP raczej i do wywalenia. Also koszt techniki to podwójny. To jest absolutnie nie ok żebyś komuś techniki defensywne rozpierdalał mniejszym kosztem niż on włożył i to za pomocą dziedziny od pieczęci(!) to nawet ofensywna dziedzina nie jest. Also, pieczętowanie zajmuje pełną turę. Koszt techniki w PT będzie raczej standardowy i raczej ozwojowana technika.
11. Specjalna zasada - pod warunkiem że "Oczu" nie używa się wtedy do niczego innego. Raczej ozwojowany styl
Ostatnio zmieniony 07 maja 2023, 14:55 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 661
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Wymaganie znajomości wywalone.
2. Postarałem się trooochę bardziej to rozpisać? Bo czaję problem, ale samo go opisanie jest kłopotliwe.
3. Yhhh. Postarałem się to trochę bardziej rozpisać ponownie, ale pan niech oceni. Raczej mi chodzi tutaj o typowe pułapki, niż jakieś bardziej unikatowe, ale opisanie tego jest toporne.
4. Zmienione jak pan chciał.
6. Poprawione. Co do Specki, zmieniłem ją na możliwość pieczętowania w małym zwoju zamiast średniego. Brzmi git?
7. Dodałem, że przez 12 godzin od stworzenia działa. I dla Specki dałem tam 24h od stworzenia, jeżeli można.
8. Ranga poprawiona. Ozwojowana też jest okej.
9. Hmmm... trochę rozpisałem na jakiej zasadzie miałoby zadać. Część z Senninem Iryo zmieniona na Speckę i dodano też Speckę dla Fuin.
10. Hmmm... tylko no, tu są wyjątki jak pan wspomniał. Np. w Naruto było Amaterasu, czyli w sumie te płomienie co niegasły i ciągłe płonęły. One... kinda miały w sobie chakrę, nawet jak ich się nie kontrolowało? Chyba nie byłby podtrzymywane. Dopisałem w takim wypadku, że jest to raczej coś rzadkiego, ale może się zdarzyć. Co do kwestii obiektu to napisałem, że tak długo jak jest on stworzony z chakry, to też można. Bardziej chodziło tu o jakieś przedmioty czy naturalne obiekty. Koszt podniosłem, ale do Standardowego. Za to dałem 15 pieczęci, co pan o tym sądzi? Ewentualnie mogę dać, że w przypadku barier jest to koszt Podwójny, ale nie chciałby zwyczajnie Podwójnego w innych przypadkach, gdzie chakra jest nawet jakoś "luzem". Czas trwania pieczętowania... tutaj dałem że tura, ale dla największego zwoju i max wypełnienia. No bo imo, im mniej chakry pieczętujemy tym szybciej możemy, nie? Speckę Fuin zmieniłem, co pan teraz o niej myśli?
11. Dopisane. Ozwojowany brzmi spoczko
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2001
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Eh po omówieniu z Torą, wymaga misji S po wiedzę o Hiraishinie.
2. Eh, ozwojowana ranga B IMO
3. Eh, ozwojowane B IMO
4. Nah, wywal to o tych 2 turach
6.
> "Poprawione".
> "Generalnie na pewno nie jest ok technika i to Fuinjutsu(!) gdzie 1 pieczęcią bronisz się przed eksplozją rangi A. Nie. Powiedzmy że jak te 18 pieczęci zmienisz na 20 to przy aktualnym opisie będę +/- ok z tym co jest."
> "Użytkownik składając jedną pieczęć i rozwijając odpowiedno przygotowany zwój, wciąga eksplozję w zasięgu 5 metrów do wnętrza zwoju, tym samym unikając zagrożenia życia jakie mogłoby w ten sposób powstać."
7. Niech będzie, akcept.
8. Gdzie się zwoje Ja się pytam?
9. W sumie dodałbym że odbiera na stałe 20 chakry z puli nakładającego lub puli osoby na którą jest nakładane jeśli ta wyrazi taką chęć.
10. Po omówieniu z Torą, jeśli chcesz technikę do zbierania chakry do analizy to widzimy to tak że masz duży zwój i używasz techniki i pieczętujesz pozostałości chakry po technice czy czymś co pozwoli ci w przyszłych "Badaniach". Ale jak chcesz technikę do anulowania komuś technik - bo tak to aktualnie działa - to musisz to opisać inaczej. Jak de fakto technikę do tego. I to na pewno nie będzie B i wymaga dużo więcej nerfów.
11. Dodej zwoje
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 661
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Yyyyh. Tylkoo... to nie za dużo trochu? Misja S jest po zwój z Hiraishinem, po wiedzę... ciut dużo imo. Ale no dobra, jak uważacie.
2. Nooo. To zmieniłem rangę na B i dodałem zwoje? Czy też resztę jakoś zmieniać?
3. Tak jak wyżej.
4. Zamiast dwóch dałem po prostu parę tur, is it okay? Bo dziwnie mi było to zdanie wywalać.
6. No, ale 20 jest w przygotowaniu! A pan nie sprecyzował. W takim sensie, że 20 pieczęci w momencie kiedy chcemy zapieczętować eksplozję to... nie miałoby kompletnie najmniejszego sensu xD Przede wszystkim, jak dobrze wiemy, eksplozje są tak w pizdu szybkie że ledwo kto zdążyłby złożyć te pieczęci. Proszę pamiętać, że te bronienie przed eksplozją A to jest w przypadku takiej naturalnej czy z notek wybuchowych. Techniki Hibana to by raptem C zablokowało tylko. Jako techniczka A! Więc i tak jest osłabione już te blokowanie. Także 20 pieczęci byłoby tutaj ogromną przesadą i zbyt dużym nerfem tej techniki. 20 pieczęci w nałożeniu, 10 w momencie kiedy chcemy zapieczętować eksplozję. To już jest wartość z jaką bardziej można by działać niż 20.
8. Jusz są zwoje.
9. Dodane
10. Too... rozbiję to na dwie techniczki, o. 10A i 10B się zwą teraz.
10A. Podniosłem rangę do S, dałem wymóg sennina i skupiłem się bardziej na tym anulowaniu?
10B. No, ograniczyłem to do samej analizy bardziej. Tylko to co pan wspomniał o dużym zwoju mi się nie podoba. Duży zwój to... dużo, jak na niewielką ilość chakry do analizy. Nie może być średni?
11. Jusz są zwoje.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2001
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. W sensie, możemy to ugryźć jakoś inaczej. The point is - zbyt "Free" takie blokowanie, biorąc pod uwagę że ktoś poświęca 100 chakry by taki znaczek nałożyć. Dla mnie ta misja S to też lekki overkill, ale dla Tory misja A to za mało. Można niby wyjebać i zostawić samo znanie Hiraishina ale to wtedy nie bardzo ta misja S wadzi bo a nóż ktoś by chciał. Jak masz inny pomysł jak to tutaj ugryźć chociażby balansem w innych częściach techniki to let's go.
2. Akcept
3. Akcept
4. AKcept
6. Po pogadaniu z Torą - 12 pieczęci, na senninie zwój traci swoje wybuchowe właściwości po 24h od zapieczętowania w nim wybuchu a bez sennina spala się od razu po zapieczętowaniu eksplozji. Ogarnij też trochę bardziej to co możesz zapieczętować i na jakich rangach bo jest to dość chaotycznie opisane według Józka. Może w formie listy będzie to bardziej przejrzyście wyglądało?
8. Akcept
9. Akcept
10a. Pierwsza uwaga i na razie na tym się skupmy - jest strasznie niejasne co można a czego nie można pieczętować. Strasznie dużo wyjątków, które budzą tylko więcej pytań, niż dają odpowiedzi. Czy Senjutsu jest ok? Niby nie można kawałka chakry innych osób, ale z drugiej powłokę Jinchuriki już można? Dlaczego? I czy w takim razie Senjutsu też można? Generalnie - chaos. Popraw tą część na razie.
10b. Akcept
11. Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 661
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Nie powiedziałbym, że jest tak typowo free? W sensie, spójrzmy na to z tej mańki. Mamy technikę rangi B bodajże do niszczenia pieczęci. Zakładając, że jest ona w pełni zablokowana zwojowo, no to misja po zdobycie tej techniki to misja A. Czyli w pewnym sensie porównalnie do tego co chciałem dać, do zdobycia wiedzy. Gdzie technika ofc więcej warta.

Może ona niszczyć pieczęcie A, S ze specką. Samą pieczęć Hiraishina w sumie uznawałby jako rangi A... może nawet B, skoro wymagane jest tylko Fuin B do jej nałożenia. Czyli pozbycie się tej pieczęci imo nie jest aż tak super trudne. A ta techniczka nawet się jej nie pozbywa, tylko blokuje - czyli daje szanse na ponowne je odblokowanie jak nam się poszczęści. Więc imo, nie jest to wcale takie bardziej "zbyt free" w porównaniu do techniki typowo od niszczenia pieczęci jaką już mamy na forko.

No, ale jeżeli jednak uznajemy ją za pieczęć rangi S, to niech będzie to S jako ten dodatek. Z czego imo no to overkill. I techniczkę tutaj wrzucę jeszcze raz, by tam pan cofać się nie musiał.
► Pokaż Spoiler | Technika 1
Hiraishin: Shōgai | Flying Thunder God: Obstacle飛雷神・障害
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWół → Ptak → Dzik → Tygrys → Dzik → Wąż → Koń → Ptak → Dzik → Szczur → Wół → Ptak → Wąż → Wół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Baran → Pies → Wół → Dzik → Małpa → Koń → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Fūinjutsu, Hiraishin no Jutsu lub wiedza o tej technice (misja S)
Bardzo prosta w swoim założeniu technika od użytkównika Hiraishin no Jutsu, dla użytkowników Hiraishin no Jutsu. Jedynym jej celem i założeniem jest zablokowanie pieczęci Hiraishina jaka została na kogoś nałożona przez niechcianego osobnika. Nie jest to jednak jej zdjęcie, a zwyczajna blokada aby ta osoba nie mogła się do nas przenieść kiedy jest to niechciane. Blokadę taką nakłada się bezpośrednio na daną pieczęć Hiraishina i objawia się ona w postaci linki w kształcie “X” na samym znaczniku.

Zdjęcie takiej pieczęci jest jednak bardzo proste. Wystarczy impuls chakry bezpośrednio w nią po przyłożeniu dłoni nawet bez znajomości tej techniki. Wtedy “X” znika, a znacznik ponownie staje się możliwy do użycia.
6. Dałem 12 pieczęci do aktywacji, poprawiłem sennina i dodałem to spalanie. No, i jako lista co może pieczętować.


► Pokaż Spoiler | Technika 6
Kōdona Bakuhatsu-shi | Advanced Explosion Paper高度な爆発紙
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Szczur → Pies → Małpa → Dzik → Wąż → Ptak → Wół → Ptak → Wół → Dzik → Szczur → Smok → Tygrys → Baran → Małpa → Tygrys → Zając → Tygrys → Dzik → Małpa
Aktywacja: Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Smok → Małpa → Szczur → Wąż → Tygrys → Dzik → Szczur
KosztNałożenie: Potrójny
Aktywacja: Standardowy rangi pieczętowanego wybuchu
Zasięg5 metrów
WymaganiaŚredni zwój
Kolejna technika odpowiadająca jeszcze raz za pieczętowanie czegoś w zwoju. Tym razem jednak, odpowiada ona za zapieczętowanie wybuchu. Użytkownik składając pieczęci i rozwijając odpowiednio przygotowany zwój, wciąga eksplozję w zasięgu 5 metrów do wnętrza zwoju, tym samym unikając zagrożenia życia jakie mogłoby w ten sposób powstać.

Oczywiście jednak, ma to limity. Przede wszystkim, z racji na to jakie eksplozje są przeważnie szybkie, znajdowanie się bezpośrednio w jej centrum daje nam niewielką szansę na udane użycie techniki. Drugim faktycznym limitem jest siłą eksplozji jaką użytkownik jest w stanie zapieczętować:
  • Eksplozja jako efekt techniki, gdzie wybuch jest przeznaczeniem np. techniki Bakutonu czy Bijuudama - maksymalnie można pieczętować siłę eksplozji rangi C.
  • Eksplozja jako pochodny efekt technik np. zderzenia się ich - maksymalnie można zapieczętować maksymalnie siłę eksplozji rangi B.
  • Eksplozja naturalna lub przy pomocy np. notek wybuchowych - maksymalnie można zapieczętować siłę eksplozji rangi A.
Bezpośrednio od rangi siły wybuchu zależy też koszt samego zapieczętowania eksplozji. Przyjmuje się, że MG określa rangę siły eksplozji, a koszt jej zapieczętowania jest równy Standardowemu danej rangi. W przypadku, kiedy siła eksplozji przekracza dozwolną siłę zapieczętowania, zwój jest rozrywany a użytkownik normalnie obrywa eksplozją. Również po zapieczętowaniu eksplozji, zwój natychmiast się spala.

Posiadając Sennina w Fūinjutsu użytkownik może taki zwój po zapieczętowaniu eksplozji aktywować. Przelewajac do niego koszt Podwójny rangi eksplozji w nim zapieczętowanej “aktywujemy” zwój zupełnie jakby był notką wybuchową. Użytkownik ma wtedy od 3 do 9 sekund aby pozbyć się zwoju, nim ten zwyczajnie wybuchnie z siłą zapieczętowanej eksplozji. Zwój traci swoje wybuchowe właściwości po 24 godzinach od wybuchu, zamiast spalania się po zapieczętowaniu eksplozji.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możemy pieczętować techniki nawet w małym zwoju.
10a. Postarałem się jakoś lepiej to rozpisać. Choć trochę ciężko. Z powłoką Jinchuuriki to chodzi o to, że jest to powłoka. Czyt. używa aktywnie chakry. W przypadku Senjutsu... to w sumie nie jestem pewien czy załapywało się jako aktywne używanie chakry, czy po prostu jej posiadanie... raczej to drugie. Ah, i techniczka generalnie ozwojowana, I believe. Choć to kwestia na potem, już po jej nerfach.
► Pokaż Spoiler | Technika 10A
Chakura no Tōgoku | Chakra Imprisonmentチャクラの投獄
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Szczur → Baran → Zając → Szczur → Zając → Pies → Szczur → Dzik → Zając → Smok → Pies → Koń → Dzik → Wół
KosztRóżny
Zasięg10 metrów
WymaganiaDowolny zwój, Sennin Fuinjutsu
Wysokopoziomowa technika Fuinjutsu jakiej to celem jest zapieczętowanie chakry w zwoju w celu anulowania jakiejś techniki lub pozbycia się jakiegoś zewnętrznego źródła chakry. Zapieczętować można dowolny rodzaj chakry, czy to żywiołowa, czy natury czy ogoniastych bestii. Im bardziej nietypowa jednak, tym pieczętowanie jest trudniejsze i trwa dłużej. Użytkownik techniki rozwija zwój, a następnie po złożeniu pieczęci, zamyka wybraną chakrę w okolicy 10 metrów w zwoju. Ilość możliwej chakry do zapieczętowania jest zależna od wielkości zwoju:
  • Mały zwój - można zapieczętować 250 chakry.
  • Średni zwój - można zapieczętować 750 chakry.
  • Duży zwój - można zapieczętować 2000 chakry.
  • Wielki zwój - można zapieczętować 5000 chakry.
Koszt pieczętowania jest równy ilości chakry pieczętowanej. Wyjątkiem jest tutaj pieczętowanie technik gdzie koszt ten jest zależy od kosztu takiej techniki. Przykładowo, jeżeli pieczętujemy barierę jakiej koszt wynosi Podwójny S to płacimy Podwójny S wedle naszej Kontroli Chakry, nawet jak przeciwnik wydał tej chakry więcej z racji na mniejszą Kontrolę Chakry.

Oczywiście, samo pieczętowanie ma różnego rodzaju ograniczenia. Jednym z nich jest fakt, że nie możemy go wykorzystać do defensywy. Ofensywne techniki pełne chakry są zbyt agresywne, więc niemożliwe jest ich zapieczętowanie. Wyjątkiem są wypadkowe efekty takich technik jakie dalej mają w sobie chakrę np. czarny płomień po technice Amaterasu. Tak długo jak użytkownik takiej chakry już nie kontroluje, można ją zapieczętować. Takie sytuacje zdarzają się stosunkowo rzadko z racji jak szybko chakra ulatnia się po użyciu techniki, ale istnieją.

Nie można również zapieczętować chakry jaka znajduje się aktualnie w kimś. Zwyczajnie, nie mamy dostępu do zasobów chakry innych osób aby wyciągać chakrę bezpośrednio z nich. Tym samym też, nie jesteśmy w stanie wyciągnąć chakry Jinchuuriki bezpośrednio z niego, czy chakry Senjutsu kiedy ten jej aktywnie nie używa do technik.

Można oczywiście wyciągać chakrę z technik np. Katonu jaki nie jest typowo ofensywny czy "aur chakry" np. powłoki Jinchuuriki. Tak samo można próbować rozbroić w ten sposób techniki defensywne. Niemożliwe jest jednak pieczętowanie technik wspomagających, z racji na ich skomplikowanie.

Samo pieczętowanie nie jest też natychmiastowe. Przyjmuje się że wypełnienie wielkiego zwoju zajmuje całą turę, ale wypełnienie małego zwoju zajmie około dwóch sekund. Podczas tego pieczętowanie nie możemy się poruszać. Po zapieczętowaniu w ten sposób chakry nie jesteśmy w stanie wykorzystać jej do niczego. Możemy jedynie swobodnie ją wypuścić aby zwolnić zwój i wykorzystać go ponownie do czegoś innego.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu jesteśmy w stanie zapieczętować dwukrotność ilość chakry jaka podana jest wyżej dla każdego zwoju.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
Wielki zwój---
12. New techniczka dorzucona za pozwoleniem. W sumie do niedawna myślałem że bazowo można to robić więc... Wrzucam. Ogólnodostępna raczej?
► Pokaż Spoiler | technika 12
Tasō-shiki Fūin | Multiple Layered Sealing多層式封印
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Szczur → Baran → Zając → Szczur → Zając → Pies
KosztPodwójny
Zasięg1 metr
WymaganiaSennin Fuinjutsu, Fūin no Jutsu
Technik Fuinjutsu jaka to może nie jest najtrudniejsza sama w sobie, ale jakiej zrozumienie konceptu wymaga bycia definitywnie jednym z najlepszych użytkowników pieczęci na świecie. Celem techniki jest likwidacja jednej z wad bazowego Fūin no Jutsu jaką jest brak możliwości pieczętowania jednego zwoju w drugim. Ta technika najzwyczajniej w świecie to umożliwa. To ile zwój A zajmuje w zwoju B jest zależne od wielkości zwoju A jak i jego wypełnienia.

Zależnie od wypełniania zwoju A:
  • - zwój A wypełniony jest tekstem np. zwój z techniką - zajmuje w zwoju B połowę slotów zwoju A
    - zwój A nasycony jest jakąś techniką np. Bakuryūgeki - zajmuje w zwoju B wszystkie sloty zwoju A
    - zwój A wypełniony jest jakimiś przedmiotami - zajmuje w zwoju B tyle slotów ile jest zajętych w zwoju A
    - zwój A jest pusty - nic nie zajmuje w zwoju B
Zależnie od rozmiaru zwoju A:
  • - mały zwój - zajmuje dodatkowo ½ slota
    - średni zwój - zajmuje dodatkowo 1 slot
    - duży zwój - zajmuje dodatkowo 2 sloty
    - wielki zwój - zajmuje dodatkowo 4 sloty
To ile zwój A zajmuje w drugim zwoju wyliczany jest z sumy wartości podanych wyżej odpowiednich dla naszego przypadku.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu jesteśmy w stanie pominąć sloty zajmowane z racji na wielkość zwoju, uzależniająć je jedynie od zawartości zwoju jaki chcemy zapieczętować w innym zwoju.
Ostatnio zmieniony 11 maja 2023, 16:03 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2001
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Dobra jeszcze raz ogadałem to z Torą i są takie dwie opcje
a) Zostawiamy jak jest (Ranga S po wiedzę)
b) Ranga A po wiedzę, ale technika zajmuje dużo czasu (10 tur)

6. "Użytkownik składając jedną pieczęć i rozwijając odpowiedno przygotowany zwój, wciąga eksplozję w zasięgu 5 metrów do wnętrza zwoju, tym samym unikając zagrożenia życia jakie mogłoby w ten sposób powstać." -> do poprawy bo ustalone że 12.
"Posiadając rangę S w Fūinjutsu jesteśmy w stanie pominąć pieczęć Szczura przy aktywacji zwoju." -> no w sumie do wywalenia

10a. Koszta są mało klarowne. Co konkretnie znajduje się pod terminem "Standardowy pieczętowanej chakry"?

12. Po omówieniu z Torą, odpada. Nie zgadzamy się na pieczętowanie zwojów w zwojach.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 661
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. No to niech zostanie jak jest.

6. Poprawione

10a. Poprawione

12. Bully. Dlaczego nie pozwalacie? Nawet broken nie jest :/
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2001
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

1. Akcept
6. Akcept
10a. Zmień koszt na różny i gdzieś w poście daj opis kosztów. Bo ja to widzę tak że jak pieczętujesz powiedzmy 500 chakry i dla tamtego usera to jest standardowy S a ty masz mniej KC niż on to zapłacisz więcej chakry. I w drugą stronę, jak on płąci 3.500 chakry ale ma KC 7 i dla niego to standardowy S to ty zapłacisz 500 chakry. I będzie ozwojowana
12. Posiadanie zwojów to jedna z wad Fuinjutsu, pieczętowanie ich w innych zwojach a potem używanie Raiko kenka do ich przywoływania to zbyt duży abuse. Generalnie to jest wada której usuwania nie chcemy.
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 661
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

10a. Rozpisałem to tak, że dla technik to KC jest brane pod uwagę, ale jeżeli nie jest to techniczka to po prostu koszt równy.

12. No dobsz. W sensie, i tak można te zwoje przywoływać np. moją techniczką, a pana Gyaku Kuchiyose praktycznie neguje potrzebę ich przywoływania dla 90% forum, a pana Tory liczne połączenia z plakietkami też neguję mocno tą wadę... No ale dobsze
Obrazek
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 2001
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

10a. Akcept

12. To dotyczy tylko przedmiotów. Nie pobawisz się tak w jakieś fuiny czy zwoje z jutsu, etc. Generalnie Tora mówił też że możesz dać propkę by móc GENERALNIE nie techniczką, pieczętować puste zwoje w zwojach.

No to koniec, alivederczi
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 661
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Cześć i czołem, zgadujcie skąd się wziąłem. To ja, Jeleń i parę techniczek. Proszę o sprawdzanie z meliską w pobliżu UwU

Technika numer 2 to upgrade Gentoshin No Jutsu, czyli tej projekcji na dalekie dystanse - trochę bardziej rozpisałem jak ta projekcja działa, lub chciałbym by działa, bo sporo rzeczy było niedopowiedzianych. I dodałem Sennina i Speckę, bo brakowało mi paru możliwości w technice.
► Pokaż Spoiler | Technika 2 czyt. Gentoshin Upgrade
Gentōshin no Jutsu | Magic Lantern Body Technique幻灯身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czaso-Przestrzenna
PieczęcieBaran
KosztStandardowy
ZasięgDowolny
WymaganiaPrzedmiot zawierający chakrę używającego techniki w miejscu, w którym chce się pojawić
W erze bez telefonów komórkowych ninja radzą sobie tak dobrze, jak mogą pod względem komunikacji. Przelewając na przedmiot własną chakrę, a następnie pozostawiając ją w dowolnym miejscu - chociażby w rękach innej osoby - ninja jest w stanie zjawić się obok własnym hologramem. Nie potrzeba wiele jej przelewać na przedmiot, starczy najmniejsza ilość pozostawionej energii. Chakra w tym wypadku pozwala na "pojawienie się" w miejscu, w którym osoby nigdy nie było. Używając techniki należy usiąść wygodnie, najlepiej w bezpiecznym miejscu, a następnie złożyć pieczęć Barana, trwając tak aż do zakończenia transmisji. Podczas "przebywania" w innym miejscu, przestajemy odbierać bodźce z otoczenia dookoła faktycznego ciała i dopiero ból jest w stanie przerwać wykonywaną przez shinobi technikę.

Hologram powstaje w miejscu do 5 metrów od przedmiotu noszącego chakrę shinobi. Pojawia się wówczas niewyraźna sylwetka pozbawiona dokładnych szczegółów, przypominająca swym wyglądem światło przepuszczone przez pryzmat. Swój naturalny wygląd zachowują jedynie oczy. Hologram słyszy wszystko, co dzieje się wokół niego. Widzi również wszystko w promieniu 15 metrów od miejsca w jakim się znajduje. Sam również jest w stanie porozumiewać się werbalnie pomimo odległości dzielącej oryginał, a projekcję. Próby zniszczenia hologramu jakąś techniką czy atakiem również nie są możliwe, z racji że te zwyczajnie przez niego przechodzą.

Posiadając Sennina Ninjutsu użytkownik może uczynić swoją sylwetkę bardziej dokładną. Zależnie od jego woli, jest w stanie pojawić się albo jako wcześniej wspomniany pryzmat pozbawionych szczegółów z wyjątkiem oczu, albo jako idealna reprezentacja tego jak aktualnie wygląda.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użytkownik może także poruszać się w zasięgu 5 metrów od przedmiotu noszącego chakrę shinobi, jednak nie jest w stanie wejść z niczym w interakcję z racji bycia hologramem.
► Pokaż Spoiler | Technika 3
Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono | Sealing Technique: Toxic Gift封印術・有毒な贈り物
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęciePieczętowanie: DZIK → WÓŁ → PIES → WĄŻ → WÓŁ → PIES
Odpiczętowanie: Brak
KosztPieczętowanie: Podwójny C
Odpieczętowanie: Standardowy C
ZasięgDotykowy
WymaganiaBroń o wielkości podobnej do wakizashi lub większa
Prosta technika Fūinjutsu często stosowana przez osoby trochę bardziej obeznane z truciznami lub zwyczajnie ich użytkowników. Odpowiada ona za pieczętowanie cieczy w naszej broni, a następnie odpieczętowywanie jej w taki sposób, aby ta ciecz rozmyła się po całym ostrzu np. czyniąc je w ten sposób zatrutym ostrzem. Najczęściej stosowana jest właśnie do trucizn, ale można też pieczętować w ten sposób czystą wodę czy jakiś olej.

Użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci, przykłada dłoń do ostrza na którym to powstaje niewielka pieczęć. Ma następnie około 5 sekund na zanurzenie ostrza w cieczy jaką chcemy zapieczętować lub rozlanie tej cieczy na ostrzu. Ta jest wciągana bezpośrednio do pieczęci, zajmując jej całą pojemność. Pieczęć ta ma tylko 3 sloty, więc nie można zapieczętować większych ilości cieczy w ten sposób i należy ją regularnie uzupełniać.

Aby ją uzupełnić, należy ponownie użyć techniki na przedmiocie już tą pieczęć posiadającym i rozlać ciecz tego samego rodzaju na ostrzu/zanurzyć ostrze w cieczy tego samego rodzaju. Można mieć jedynie jedną pieczęć tego rodzaju na przedmiocie, niezależnie od tego jak wielki on jest. Na raz może być zapieczętowany jedynie jeden rodzaj cieczy. Pieczęć ta nie ingeruje z innymi potencjalnymi funkcjonalnościami broni. Jeżeli w ciągu 5 sekund nic nie zostanie zapieczętowane, pieczęć zwyczajnie wyparowuje. To samo stanie się jeżeli zużyjemy całą zawartość pieczęci. Wtedy wymagane jest ponowne jej nałożenie.

Mając tak zapieczętowaną ciecz, możemy w dowolnym momencie ją odpieczętować tak długo jak mamy kontakt z przedmiotem i przelejmy odpowiednią ilość chakry. Odpieczętowywanie jest o tyle specyficzne, że rozprowadza np. truciznę po całym ostrzu broni, przez co nie musimy poświęcać wiele czasu na przygotowanie jej. Sami określamy ile konkretnie tej cieczy chcemy rozprowadzić i nie trzeba odpieczętować całych jej zapasów.

Posiadając rangę A w Fūinjutsu liczba dostępnych slotów zwiększa się do 6.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu możemy pieczętować różne rodzaje cieczy, w każdym slocie inna jeżeli takie jest nasze życzenie. Podczas pieczętowanie cieszy intencją określamy zwyczajnie ile chcemy, aby dana ciecz zajmowała slotów.
Posiadając Specjalizacje w Fūinjutsu wielkość wykonywanej przez nas pieczęci zmniejsza się i możemy nałożyć ją nawet na np. kunai.
Technika numer 3 też ofc ogólnodostępna.
► Pokaż Spoiler | Technika 4
Shin'i no Ōkyū | Royal Temple of The Divine Will神意の王宮
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji chakry równy 30 pieczęciom
KosztPodwójny S
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu
Niesamowicie skomplikowana technika jaka według niektórych powinna mieć miano Kinjutsu przez to jak uzależniająca dla użytkownika potrafi ona być i jak bardzo ma potencjał zniszczyć jego stan psychiczny. Pozwala ona na zagłębienie się w swój własny umysł i wytworzenia tam całego, własnego świata, jakiego to użytkownik staje się najzwyczajniej w świecie Bogiem.

Forma tego wymiaru jest kompletnie zależna od użytkownika. Może on być małym pokoikiem, ogromną biblioteką, bezkresnym światem czy nawet galaktyką w której można bez problemu się poruszać. Podobnie może on sobie wytworzyć… innych ludzi. Tych co zna na prawdę, czy kompletnie wyimaginowane osoby. Nawet smoki. Nie ma żadnych ograniczeń co do tego co on może w takim wymiarze dlatego miano Boga tego wymiaru jest jak najbardziej trafne. Wymiar ten rzecz jasna istnieje jedynie w głowie użytkownika techniki i nie ma prawie żadnego wpływu na realny świat. Wszelakie obrażenia czy uszkodzenia z tego świata nie przenoszą się też na realny. Śmierć w takim świecie nie ma żadnych efektów, jedynie pozostają jej wspomnienia. Mimo tego posiada on parę plusów jakie czynią go czymś innym od zwyczajnego wymyślonego świata.

Jednym z jego plusów jest to, że wszystko w tym świecie zdaje się realne. Jedzenie normalnie smakuje, dotyk jest normalnie odczuwalny, tak samo jak rany w nim otrzymane również są odczuwalne. Nie przenosi się nic z tych rzeczy do realnego świata, jednak podczas pobytu w tym świecie, wszystko daje wrażenie prawdziwego. Po opuszczeniu tego świata również wszystkie wspomnienia z przygód w nim są zapamiętane, a ciało nawet je pamięta. Użytkownik składając dłonie w tym świecie i życząc sobie tego, jest w stanie wyłączyć również swoje boskie moce, stając się wtedy zwyczajnie normalnym mieszkańcem tego wymiaru. Z racji na to jest to bardzo dobra technika dla tych, co chcą chociażby potrenować bardziej destrukcyjne techniki bez zagrożenia dla otoczenia. Technik opanowanych w tym świecie użytkownik może normalnie używać w świecie realnym. Naturalnie, dalej one wymagają treningu i potencjalnej fabuły tego treningu, ale pozwala to zaoszczędzić czas w świecie realnym. Jest też bardzo dobre do trenowania bardziej niebezpiecznych dla użytkownika technik, gdzie życie jest pod wielkim zagrożeniem jak np. Hachimon.

Aby udać się do tego świata, użytkownik musi w tym prawdziwym zwyczajnie usiąść i oddać się procesowi medytacji, kumulując przy tym chakrę. Po tym jak już skończy jej kumulację, cała jego świadomość przenosi się w głąb jego umysłu. Nie wie wtedy co się dzieje wokół niego. Przyjmuje się, że minuta w realnym świecie odpowiada godzinie spędzonej w wymyślonym świecie. Użytkownik może ten czas przyśpieszyć, tak aby godzina w realnym odpowiadała godzinę w wymyślonym świecie. Nie może jednak spowolnić biegu tego czasu, tak aby godzina w wymyślonym świecie odpowiadała sekundzie w prawdziwym. Aby wrócić do realnego świata, użytkownik musi zwyczajnie wysłać taką intencję lub umrzeć w wymyślonym świecie.

Do tego świata użytkownik techniki nie musi też udawać się sam. Może zabrać ze sobą inną osobę, tak długo jak ta wyrazi zgodę i utrzymuje z nim kontakt fizyczny. Taka osoba nie otrzymuje jednak boskich mocy podczas zjawienia się w tym świecie, choć użytkownik może je nadać. Nie zyskuje ona jednak bonusów typu np. szybsze uczenie się technik. Zwyczajnie może być naszym towarzyszem i razem z nami bawić się w tym świecie, jednak bez większego przełożenia na świat realny. Jeżeli natomiast chce ona taki świat opuścić, wystarczy sama intencja by wróciła do realnego. Za każdą kolejną osobę tak przeniesioną płaci się koszt Podwójny S.

Istnieje jedynie jedna rzecz jaka jest w stanie jakkolwiek przeciwstawiać się boskiej mocy użytkownika w tamtym świecie i jest to… on sam. A raczej wszelakiego rodzaju inne osobowości się w nim znajdujące. Czy to z racji na rozdwojenie jaźni, czy to przez bycie posiadaczem Ikiryō no Tatari, czy mając w sobie zapieczętowane Bijuu. Wszelakie inne osobowości również pojawiają się w tym świecie i użytkownik nie jest w stanie ich zlikwidować, ani nie może zadać im ran, ani jakoś bardziej ich zmienić. Może zmienić tylko niektóre drobne rzeczy np. zapieczętowany Bijuu nie musi siedzieć w klatce, a może na polance z jakiej obrębu nie będzie mógł wyjść. Takie osobowości nie mają dostępu do boskie mocy, jednak mogą zmieniać np. swój wygląd i wpływać jakoś na najbliższe otoczenie wokół nich bez pozwolenia użytkownika. Może on nadać im również tą boską moc, a te nie są w stanie jej wykorzystać przeciwko niemu.

Największa zaletą tej techniki jest fakt, że kiedy inne osoby chcąc zinfiltrować nasz umysł i dostać się jakoś w jego głąb, to trafiają do tego świata, a użytkownik mimo ewentualnej nieprzytomności może się tutaj z nimi spotkać. Nie może ich jednak wygonić, tak długo jak nie ma jakichś specjalnych technik, ani nie może przerwać ich działań. Świat zwyczajnie zamiera i użytkownik na czas ich pobytu nie jest w stanie go zmieniać, tracąc swoje "boskie moce". Staje się bardziej jak jakiś duch jaki to może się przyglądać i komunikować, jednak nic więcej. Tak długo jak nie istnieją jakieś bariery na jego umyśle, osoby infiltrujące umysł nie napotkają większych przeszkód. Nie jest to jednak rzecz jaką oni sami wiedzą, to też potencjalne zobaczenie wokół siebie wszystkich Bijuu może takich zniechęcić do dalszych prób infiltracji.

Posiadając technikę Ninjutsu, Saiko Denshin użytkownik jest w stanie umieścić w tak stworzonym świecie wszystkie swoje wspomnienia. Może np. zapisać je w księgach w jakiejś bibliotece w tamtym świecie lub je kompletnie zrekreować. Ma w ten sposób dostęp nawet do wspomnień jakie to zostały już przez niego zapomniane. Jeżeli te wspomnienia zostały jednak jakoś zmodyfikowane czy zapieczętowane, ten musi posiadać odpowiednie zdolności pozwalające na skontrowanie tego typu pieczęci czy modyfikacji. Takie przeglądanie wspomnień pozwala na dostrzeganie szczegółów jakich to wcześniej użytkownik nie widział, ale jego inne zmysły dojrzały. Również jest w stanie pozwolić drugiej osobie na umieszczenie czy zrekreowanie swoich wspomnień, co momentami może być dobre do analizy przeszłych potyczek.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 i technikę Ninjutsu, Saiko Denshin dodatkowo możemy modyfikować lekko te wspomnienia podczas przeglądania aby np. coś przybliżyć czy sprawić, aby jakiś dźwięk był głośniejszy. Obrazu się w ten osób nie wyostrzy, a dźwięk nie stanie się dokładniejszy, ale pozwala to na bliższe przyjrzenie się analizowanej sytuacji.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użytkownik może drastycznie wpływać na czas w tak stworzonym świecie. Może uczynić, że sekunda w prawdziwym świecie będzie równa maksymalnie jednemu dniu w wymyślonym świecie. W drugą stronę ograniczenie jest znacznie większe i godzina spędzona w prawdziwym świecie może być maksymalnie równa minucie w wymyślonym.
Ja wiem, ja wiem. Długi opis, ale nie chciałem by coś niedopowiedziane zostało. I no, chciałbym to w sumie jako prywatną jeżeli można.
► Pokaż Spoiler | Styl walki
Hiraishin Ryū | Flying Thunder God Style避雷針流
KlasyfikacjaTaijutsu, Bukijutsu, Styl Walki
WymaganiaRefleks 7, zdolność podchodząca prawie pod teleportację np. Shunshin no Jutsu lub bycie nieziemsko szybkim (Szybkość na poziomie 13), znajomość Hiraishin no Jutsu lub posiadanie zwoju ze stylem walki Hiraishin Ryū
Styl walki stworzony dawno temu z zamysłem udoskonalenia walki przy pomocy techniki czasoprzestrzennej Hiraishin no Jutsu. Jego domniemanym autorem jest Hokage jaki to żył setki lat temu, jednak z racji jak zatarte detale są o tamtych czasach, nich nie może być tego pewny. Opiera się on w całości na zdolności natychmiastowego pojawienia się przy przeciwniku, zadaniu krytycznych obrażeń, a następnie zniknięciu. Nie znajdzie się w nim żadnych bloków, jednak są uniki w postaci zwyczajnego natychmiastowego zniknięcia nim wrogi atak w nas uderzy. Niesamowicie polega on na refleksie i percepcji użytkownika, dlatego jedynie mistrzowie tych atrybutów są w stanie jego pełną siłę wyciągnąć. Tak jak bazowo on był stworzony dla tej konkretnej techniki, tak z czasem jego zastosowanie zostało rozszerzone do technik również mu podobnych i będących niemal teleportacją jak np. Shunshin no Jutsu, lub dla wojowników o nieziemiskiej Szybkości. Wszyscy praktykanci stylu uparcie trenują swoją zdolność używania Hiraishin’a lub podobnych zdolności, aby to zniknąć tuż na moment przed atakiem wroga i go zaskoczyć, lub aby pojawiając się już być w trakcie wyprowadzania uderzenia.

Użytkownicy tego stylu skupiają się ogromnie na zwinności i precyzji, wraz z jak najszybszym teleportowaniem się. Pojawiając się tuż przy przeciwniku są w stanie idealnie się ustawić, aby wyprowadzić w jego stronę cios bez momentu przerwy między teleportacją, a atakiem. Wrogich ciosów są natomiast w stanie uniknąć, kiedy te znajdują się nawet milimetry przed ich twarzą, często pojawiając się wtedy nawet za wrogiem i wykonując własny atak z zaskoczenia. Bazowo styl walki pozwala go tylko na łączenie z technikami np. Rasenganem.

Specjalne 1: W przypadku wykorzystywania stylu bazując na czystej szybkości użytkownika, wymogi Kontroli Chakry znajdujące się w opisie stylu nie dotyczą.

Posiadając inny styl walki na randze S użytkownik jest w stanie już łączyć styl nie tylko z technikami, ale również z innym stylem. Z racji na zaawansowanie stylu Hiraishin Ryū możliwe jest jego łączenie wyłącznie z stylem walki jakiego to użytkownik jest mistrzem, dlatego drugi styl należy mieć rozwinięty na poziom S. Umożliwia to efektywne wykorzystywanie ostrzy czy pięści podczas używania Hiraishin Ryū. Style walki, które są traktowane jak o rangę niżej, nie powinny być z łączone z Hiraishin Ryū .

Posiadając rangę C w Hiraishin Ryū użytkownik jest w stanie przyjmować po teleportacji dogodną dla siebie pozycję do ataku lub kontynacji jakich działań, niezależnie od tego w jakiej pozycji znajdował się przed teleportacją. Może on nawet nagiąć lekko miejsce teleportacji i pojawić się oddalony o 1 metr od pieczęci Hiraishina bądź innej, analogicznej zdolności.
Posiadając rangę B w Hiraishin Ryū oraz Szybkość 9 użytkownik jeszcze przed przeniesieniem się zaczyna wykonywać swój atak, a następnie dokańcza go bezpośredni po przeniesieniu się bez momentu przerwy, co czyni unik przed nim niesamowicie ciężkim nawet dla użytkowników Dōjutsu jakie przewidują ataki.
Posiadając rangę A w Hiraishin Ryū, Refleks 10 oraz Kontrolę Chakry 9 użytkownik jest w stanie zareagować nawet w czas na ataki, jakie znajdują się milimetry od jego twarzy. Kiedy wróg myśli, że jego atak już dosięgnął, użytkownik Hiraishin Ryū jest w stanie natychmiast zniknąć unikając w ten sposób ciosu. Ba! Może nawet pojawić się za wrogiem i przyłożyć mu ostrze do szyi, nim ten spostrzeże się co się stało. Wszystko oczywiście dalej zależy od stylu i statystyk wroga, jednak w bardzo niewielu przypadkach nie można takiego ciosu uniknąć.
Posiadając rangę S w Hiraishin Ryū, Szybkość 10, Refleks 10 oraz Kontrolę Chakry 10 tempo z jakim porusza się użytkownik stylu poprzez teleportację staje się nieziemskie. Poprzez niesamowicie rozwinięty refleks oraz kontrolę chakry, teleportacja staję się naprawdę błyskawiczna, a dzięki ogromnej szybkości w połącznie z refleksem również każdy atak staje się błyskawicznym. Tak jak nie jest to duża różnica w przypadku walki z pojedynczym przeciwnikiem, tak użytkownik tego stylu mając go tak rozwiniętego jest w stanie walczyć z całymi armiami. Użytkownik przenosi się z takim tempem, że zauważenie jego ataku jest cholernie ciężkie i jedynie osoby o naprawdę nadludzkim Refleksie (poziom 9) są w stanie go dostrzec. Znaczna większość osób widzi jedynie błysk nim oberwą atakiem. Bez przerwy użytkownik przenosi się z jednego znacznika Hiraishina do drugiego, natychmiast atakując i przenosząc się dalej, póki cała armia nie polegnie lub ktoś go nie zatrzyma. Użytkownik może się przenieść do miejsca odległego 2 metry od swojego znacznika Hiraishina bądź innej, analogicznej zdolności, co zmniejsza też ich wymaganą ilość do powalenia takiej armii. Im większy Refleks i Szybkość użytkownika, tym ciężej innym dostrzec i zareagować na atak.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
Wielki zwój---
Wielki zwój---
A to dałbym jako ozwojowaną technikę. Imo sam koncept tego nie jest zły, ale nie zdziwiłbym się gdyby coś tu trzeba było poogarniać bardziej czy znerfić.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2023, 19:49 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2758
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Naishōbanashi no Jutsu - Technika bardzo mi przypomina Koe Nage, a nie widzę tu dość różnic, by to przepuszczać w chwili obecnej.
► Pokaż Spoiler
Koe Nage | Voice Throw声投げ
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Zając → Wół
KosztStandardowy na turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaZnajomość Utsusemi no Jutsu
Prosta technika Ninjutsu, która pozwala miotać głosem na odległość. Po złożeniu pieczęci i przytrzymaniu ostatniej możliwe jest sprawienie, że nas głos będzie dobiegał z innego miejsca w promieniu 10 metrów, co może skonfundować naszego przeciwnika.

Posiadając Ninjutsu na randze B zasięg techniki rośnie do 15 metrów.
Posiadając Ninjutsu na randze A możliwe jest pominięcie pieczęci, a więc nie trzeba już przytrzymywać ostatniej pieczęci
Posiadając Ninjutsu na randze S zasięg techniki rośnie do 25 metrów.
Posiadając Sennina Ninjutsu można technikę łączyć z innymi technikami wykorzystującymi głos, jak np. Utsusemi no Jutsu, przenosząc ich efekt do miejsca, skąd nasz głos dobiega.
Gentōshin no Jutsu - Hmm, ograniczyłbym widoczność - że hologram widzi wszystko, co jest w promieniu 5 metrów od przedmiotu. Nie podoba mi się Specjalizacja, wydaje mi się takim dziwnym senninem. Prędzej na specce dałbym możliwość "przemieszczania hologramu", bo trochę mi dziwnie wyglądała wcześniej.

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono - hmm, dałbym, że pieczętowanie działa na zasadzie Fūinjutsu: Jōbuna Sensha, ewentualnie dodał tam, że "posiadając odpowiednią biegłość" można zapieczętować truciznę, której odpieczętowanie powoduje rozprowadzenie trucizny po broni. Plus nie piszesz w opisie techniki, o max jednym rodzaju cieczy, a dopiero potem coś o różnych rodzajach. Obecnie wydaje mi się trochę zbyt wielkim "oszukaniem" medyków, gdzie oni podobną technikę mają na randze A. Więc prędzej bym to zrobił poprzez Jobuna Sensha, bo inaczej byłoby to imo zbyt broken thinking
► Pokaż Spoiler
Fūinjutsu: Jōbuna Sensha | Sealing Technique: Sturdy Tank丈夫な戦車
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika pieczętująca
PieczęcieBaran→ Szczur → Wół → Smok → Pies
KosztRóżny(Przygotowanie), Brak(Pieczętowanie), Brak(Odpieczętowanie)
ZasięgDotykowy
WymaganiaPrzedmiot z trwałego materiału
Nietypowa technika pieczętowania przedmiotów. Polega na odwróceniu nieco procesu i zapłaceniu za zapieczętowanie w pierwszej kolejności. Medium w tym wypadku nie jest zwój, ale dowolny przedmiot z trwałego materiału (np. metalowy lub drewniany). Symboli nie malujemy, ale musimy wyryć na powierzchni przedmiotu. Podczas tworzenia należy również określić jaki rodzaj przedmiotu może się w tej pieczęci znaleźć. Pieczętowanie następuje po dotknięciu. Po zapieczętowaniu przedmiot zmienia kolor na bordowy. Aby uwolnić zamknięty przedmiot z pieczęci potrzebujemy rozsmarować kroplę krwi na przedmiocie.
  • D: Koszt: Standardowy D, wym. Fūinjutsu D, Shokunin-waza D: Pieczęć zawiera 2 sloty na przedmioty, średnica przedmiotu min. 4 cm;
  • C: Koszt: Standardowy C, wym. Fūinjutsu C, Shokunin-waza C: Pieczęć zawiera 3 sloty na przedmioty, średnica przedmiotu min. 5 cm;
  • B: Koszt: Standardowy B, wym. Fūinjutsu B, Shokunin-waza B: Pieczęć zawiera 5 sloty na przedmioty, średnica przedmiotu min. 6 cm;
  • A: Koszt: Standardowy A, wym. Fūinjutsu A, Shokunin-waza A: Pieczęć zawiera 7 slotów na przedmioty, średnica przedmiotu min. 10 cm;
  • S: Koszt: Standardowy S, wym. Fūinjutsu S, Shokunin-waza S: Pieczęć zawiera 10 slotów na przedmioty, średnica przedmiotu min. 15 cm;
Posiadając Sennina w Fūinjutsu Możemy wykonać kilkuelementową pieczęć, która może uwolnić przedmiot tylko po złożeniu
Posiadając Specjalizacje w Fūinjutsu liczba możliwych slotów się podwaja
Shin'i no Ōkyū - Pierwsze co mi się nie podoba to ten dopisek o "łatwiejszym uczeniu technik". To wciąż świat wewnątrz wymiaru. Jakakolwiek nauka czy kontrola tego świata, jak sam pisałeś, nie ma wpływu na rzeczywistość poza tym wszystkim. Więc nie powinno to imo ułatwiać. Mam też mieszane uczucia odnośnie tej różnicy czasowej. Transport innej osoby... mam też mieszane uczucia. Chyba, że ktoś ma zdolność infiltracji umysłu. Piszesz, że tylko inne osobowości mogą rywalizować, po czym od razu je z tego obdzierasz. Bym też dopisał, że jak ktoś infiltruje umysł, to ten świat niejako "zamiera". Nie możesz go nagle zmieniać i rzucać coraz to nowsze przeszkody takiej osobie w dostaniu się do "zwoju" z wiedzą. Co do specki - doprecyzuj maksimum i minimum w wersji podstawowej. I osobiście - nie widzę na razie tego jako "Kinjutsu" per se. Gdyby ta technika sprawiała, że użytkownik im dłużej korzysta tym bardziej zapomina o prawdziwym świecie - już prędzej. Ogólnie... ciekawa technika, ale niezbyt wiem co chcesz nią osiągnąć. Więc może od tego zacznijmy. Bo się trochę pogubiłem. No i pasuje mi na prywatną.

Hiraishin Ryū - W wymaganiach może Hiraishin kappa Albo zdolność błyskawicznej zmiany lokacji. Piszesz, że musi być mistrzem w innym stylu walki - to też do wymagań dopisz. Wymagania mają się tam znaleźć, a nie być szukane w opisie. Bonus na randze A uzależniłbym od Refleksu 10. I poprawił opis, że to przyłożenie - wciąż zależy od stylu i statystyk wroga. Mój największy problem jest z bonusem S. Normalnie Refleks 7 daje już możliwość widzenia osób nawet z prędkościami powyżej 10. Tutaj zwiększasz to o 2, co imo jest strasznie silne. I do tego znaki związane z pieczęcią, których w opisie samego stylu nie ma. Ogólnie też mam takie wrażenie - jeśli ktoś chce to wykorzystywać z innymi zdolnościami - musi iść po zwój. Ale jak ktoś ma Hiraishina? Imo powinien móc się tego nauczyć bez potrzeby pójścia po zwój.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 661
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Naishōbanashi no Jutsu - jak było mówione, nie zauważyłem tamtej techniczki. Ta do wywalenia w takim wypadku.

Gentōshin no Jutsu - tylko 5 metrów to trochę mało... nawet jak tak bazujemy na tym co sobie Akatsuki działało w swojej bazce, to by siebie nie widzieli... dałbym może 15 metrów? I specka zmieniona. Co pan myśli jednak o tym, żeby bazowo móc kogoś ze sobą zabrać przy pomocy tej techniczki? Jeżeli nie da rady tego dać, no to trudno.

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono - nie no, jest napisane o max jednym rodzaju cieczy. Dosłownie w ostatnim zdaniu przed bonusami. Z czego no, to też nie jest "oszukanie" medyków. Medycy na randze A mają technikę jaka dosłownie tworzy im truciznę. Tutaj jest jedynie aplikowanie jej po poprzednim utworzeniu, z czego z racji że to Fuin C, to też bez problemu medycy mogą sobie tego używać jeżeli mają taką potrzebę.

Zrobienie tego natomiast przez Jobuna Sensha... no, nie ma aktualnie tam tej możliwości aplikowania. Pewnie, jak doda się że posiadając odpowiednią biegłość można to zrobić, ale imo to będzie... głupie. Zdobycie takiej biegłości polegałoby na ciągłym odpieczętowywaniu rzeczy z takiego przedmiotu, z na dzieją że ta może magicznym cudem się rozłoży dobrze po ostrzu? kappa Jeszcze jakieś weird zmienianie kolory na bordowy jest w tamtej techniczce :/ No nope, nie podoba mi się próba dokonania tego co robi ta pieczęć przez Jobuna Sensha. Myślałem nad tym pisząc ją, ale widząc technikę o jakiej pan mówi zwyczajnie zbyt wiele rzeczy mi się nie zgadzało. Mogę w wymóg jednak wrzucić posiadanie go, bo polega trochę na tym samym, ale ta techniczka byłaby bardziej specyficzna. I definitywnie nie nazwałbym jej broken? Może zwiększyć jej rangę ewentualnie, ale bardzo dalekie temu do bycia broken biorąc pod uwagę niektóre nasze techniczki na forko.

Shin'i no Ōkyū - co do łatwiejszego uczenia technik. Jednocześnie postać ma wspomnienia i uczucia z tego swojego wymiaru. Z racji, że może swoje "bóstwo" wyłączyć jest wtedy jak normalny człowieczek. Czyli nie wykonuje tam technik tak o, tylko faktycznie musi się ich uczyć. I jakby nie spojrzeć, te wspomnienia pomogą potem w nauczeniu techniki. Pewnie, dalej będzie trzeba ciało przystosować, ale zwyczajnie wyjdzie to prostsze z racji na doświadczenie już w treningu tego.

I... czemu mieszane uczucia odnośnie różnicy czasowej? W sensie no, jak ktoś chce to tam całe życie może spędzić. W swoim wyimaginowanym świecie. Ta różnica czasowa jest właściwie głównie po to, aby jakiś Marek nie przyszedł akurat w tym momencie mojej postaci wpieprzyć i biorąc pod uwagę ile daje ta technika - czyli realnie prawie nic - to imo jest to... valid?

Tak samo nie wiem kinda co odpowiedzieć do transportu innej osoby. Zwyczajnie no... zabierasz ją ze sobą. Jako część techniki, bo czemu nie? Jak ktoś ma zdolności infiltracji, no to nie musi mieć nawet mojego pozwolenia ani nic.

Inne osobowości mogą rywalizować pod tym względem, że nie możemy ich po prostu się pozbyć. Jakbyś mógł wejść do swojego umysłu i stwierdzić sobie, że po prostu wywalasz demona z Ikiryo no Tatari, to by było bardzo broken. Trochę im tak jednak dopisałem w takim wypadku. Głównie że użytkownik nie może na nie znacznie wpływać, a one nie potrzebują pozwolenia aby swoje okoliczne tereny zmienić.

Dopisałem że świat zamiera podczas infiltracji i że nie jest to Kinjutsu. Specka doprecyzowana. Co do natomiast tego co chcę osiągnąć techniką no to:
a) ten łatwiejszy trening, gdzie mechanicznie właściwie nie ma to przełożenia, tyle co fabularnie
b) w pewnym sensie może użytkownik sobie taki umysł zrobić jako bazę wypadową. Wejść tam, coś zaplanować, a następnie zastosować plan do realnej sytuacji
c) może sobie wymyślać różnego rodzaju walki, co też podchodzi pod trening powiedzmy i generalnie stawanie się bardziej obeznanym etc
d) może przeglądać swoje wspomnienia, a czasem można dzięki temu dojrzeć jakieś szczegóły o jakich się zapomniało
e) bardziej ciekawy świat jak ktoś nas infiltruje i możliwość rozmowy z taką osobą
f) bardziej przystępne miejsce do rozmów z potencjalnymi innymi osobnikami typu bijuu
g) w ramach relaksu użytkownik może udać się z kolegami w podróż znaleźć One Piece bez zagrożenia życia
h) jak życie jest chujowe, to może tutaj uciec

Czyli generalnie, od groma fabularnych rzeczy z bardzo niewielką ilością samej mechaniki w tym. Imo jest to jednak ciekawa techniczka i pozwalałby na ciekawe wątki, trochę jak ta pana od wskakiwania do losowych wymiarów.

Hiraishin Ryū no przez to że można używać tego nie tylko do Hiraishina, to nie wpisywałem go w wymaganiach kappa Podobnie, nie dałem zdolność błyskawicznej zmiany lokacji bo nie wiem wtedy czy ta Szybkość 13 byłaby uznawana za to.

Co do mistrza w innym stylu - tak, ale piszę to w przypadku kiedy chcemy atakować Taijutsu lub Bukijutsu. Nie musisz mieć stylu, aby jebnąć kogoś Rasenganem, co napisałem w ostatnim zdaniu tamtego akapitu, dlatego nie dałem tego w wymaganiach kappa

Na randze A dałem ten Refleks 10 i dodałem, że zależy od stylu i statystyk.

Na randze S, prawda że jest to zwiększone o 2. Z czego jak patrzę na opis Refleksu, to właściwie od 8 jesteś w stanie podążyć wzrokiem nawet za taką np. 15. Czyli w sumie zwiększam o 1. Zwiększenie o 1 używając stylu walki imo nie zdaje się wcale takie broken. Trzeba pamiętać, że dalej jest to natychmiastowe przenoszenie się. Teleportacja. Normalnie Szybkość 100 czy coś. Mamy w Taijutsu chociażby ten styl walki Inuzuk, który jeżeli ktoś nie ma Refleksu 10 to każdy atak ma dużą szansę na bycie krytykiem - co też jest imo bardzo silne. A ten styl Hirashina chciałbym jednak zrobić jako silniejszy styl czyt. ten styl rangi S. Także no... imo nie jest to aż tak broken. I ma cholernie duże wymogi, bo aż 3 statystki na 10.

Co do tego że jak ktoś ma Hiraishina to może się go nauczyć bez potrzeby pójścia po zwój... noooo... hmmm... okej? Wpisałem więc w wymóg coś takiego.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2758
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Gentōshin no Jutsu - obecny opis jest dla mnie git. Niezbyt podoba mi się przenoszenie innej osoby, zbyt zaawansowane. Więc na razie na tym się zatrzymajmy, a technikę przenoszę.

Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono - musiało mi wcześniej uciec gdzieś to o jednym rodzaju. Wciąż jednak bardziej mi to na razie pasuje do Jobuna Sensha - gdzie nie trzeba ciągle pieczętować i odpieczętowywać. Jest jeszcze taka idea jak np. odpowiedni trening kappa Ogólnie, jeśli dodasz w wymagania - daj, że pieczęć jest nakładana w sposób opisany w Jobuna sensha - jego średnica, ilość slotów, wymogi etc. Wtedy będę z tym bardziej fine.

Shin'i no Ōkyū:
1. Szybsze uczenie się technik - z drugiej strony, traktuję to trochę jako własny umysł, myśl. To, że myślisz o treningu, nie znaczy, że faktycznie go robisz. Jeśli jakkolwiek miałoby działać szybsze uczenie się technik, to prędzej bym uznał, że możesz tych technik uczyć się we własnym wymiarze, gdzie robisz normalną fabułę, jak w prawdziwym świecie. Tylko przez wzgląd na inny upływ czasu, fabularnie mniej Ci to zajmuje thinking No i masz pole do manewrów do tworzenia nie wiadomo czego i niszczenia co ci się żywnie podoba.
2. Różnica czasowa - mieszane uczucia nie znaczy, że mi się nie podoba ;) Po prostu nie wiem co o tym sądzić ;)
3. Inna osoba - hmm, dunno, muszę pomyśleć. Na pewno jednak taka osoba nie zyska plusów tego wymiaru (jak szybsze uczenie się technik etc.)
4. Inne osobowości - mój największy problem z tym był opis. Bo opisałeś to tak, jakby oni mogli rywalizować, wręcz jak wrogi bóg. Prędzej bym to opisał, że nie ma on nad wszystkim pełnej jurysdykcji, bo obecnie to po pierwszym zdaniu brzmi tak, jakby mogli nagle ci wszystko niszczyć. Więc to raczej mój główny mankament tutaj thinking
5. Co chcesz osiągnąć - ok, spoko, rozumiem. Tylko mam wrażenie, że opisałeś to strasznie chaotycznie.
6. Infiltracja - ogólnie bym dopisał, że na czas tej infiltracji tracisz też "boskie moce". Nie możesz się teleportować, używać jakichś fancy technik etc. Jesteś raczej jak taki "duch", który może się przyglądać i gadać - ale to tyle.
7. Bonus z Saiko Denshin - dodałbym, że nie dotyczy to wspomnień, które zostały zniszczone czy zapieczętowane - tu musisz odpowiednio skontrować, by to ominąć. Jeśli jednak chcesz przejrzeć wspomnienia, o których zapomniałeś czy zwrócić uwagę na szczegóły, które kiedyś ci umknęły, ale np. oko czy ucho zarejestrowało? Spoko. Tak samo z odpowiednim KC zmiana np. głośności tych elementów czy "przybliżenia" - why not? Nie wyostrzysz obrazu czy dźwięku, jeśli był zagłuszony, jednak sprawisz, że będzie dla ciebie w tym świecie trochę bardziej głośniejszy/większy. Taki tam patent, by sprawdzić i kto wie, może jakaś dodatkowa wskazówka?
8. Specka - ten rok to trochę imo za duży skok z jednej minuty = 1 godzina. Prędzej 1 minuta = 1 dzień thinking

Hiraishin Ryū:
1. Wymagania - ogólnie nie do końca jak teraz opisałeś. Wcześniej o połowie wymagań się człowiek dowiadywał trochę później. Ogólnie dopisz, że mając Hiraishina nie trzeba iść po zwój. Bo obecnie to brzmi tak, że musisz mieć Hiraishina... lub zwój. Więc nie mając Hiraishina nie można pójść po wiedzę po technice, więc nie można jej opanować. W wymaganiach zaś wpisz - zdolność błyskawicznego przemieszczania się (np. Hiraishin no Jutsu). A czy Szybkość 13 jest odpowiednia? Zależy od MG i administracji, którzy to ocenią ;) Zaś opis o Hiraishin - w ramach opisu bonusów. Jak w innych technikach. Tak samo w opisie usuń stricte Hiraishina, albo wykorzystuj składnię w stylu "Hiraishin lub podobne zdolności".
2. Styl walki - Widzisz, to styl walki. I piszesz, że "musi być mistrzem". To już powoduje zamieszanie. Nie lubimy zamieszania. Prędzej opisz to jako dodatek w stylu "Posiadając inny styl walki na randze S" etc. Tamten akapit powinien tylko informować, że styl domyślnie pozwala jedynie łączyć go z technikami. No i bym dopisał, że style walki, które są traktowane jak o rangę niżej, nie powinny być z tym łączone.
3. Specjalne 1 - to to, co powinno być w wymaganiach. Bez potrzeby poświęcania na to całego akapitu. Prędzej samo to z szybkością i wymogami KC. To pasuje. Ale nie cała reszta.
4. Bonus C - pieczęci Hiraishina bądź innej, analogicznej zdolności*
5. Bonus S - jak wyżej. Choć nie wiem czy tego typu zmiany nie powinny należeć jako biegłości do techniki, aniżeli do stylu walki. Ogólnie jednak fakt, od 8 poziomu. Mea culpa. Więc niech zostanie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”