• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Uchiha Hikari

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1959
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hmm... akcept, ić se
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Techniczki, techniczki! Teraz parę związanych ze świeżo zdobytym wspomaganiem, parę pochodnych i jedna standalone. Proszę o ich pozytywne rozpatrzenie, nawet jak na niektóre chce się krzyczeć "Nie, nie, nie" i próbę balansu aby obie strony był szczęśliwe :3

Nim jednak do nich przejdę jest jeszcze... quick fix Hiraishina. Dopisanie, że przedmiot/osobę/summona można wysłać do pieczęci bez potrzeby przenoszenia się z nimi. Bez sensu by robić to jako oddzielną technikę i imo powinno być w podstawowej? Wiem że chyba Tora z Seitaro coś tu ustalał, to zrobiłem edit zwyczajnie.
► Pokaż Spoiler | Hiraishin
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.
Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.

Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca chakry.
Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki. Nie musimy przenosić się razem z nimi.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
A teraz do moich techniczek:
► Pokaż Spoiler | Technika 1
Kire | Cut切れ
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Ptak → Koń → Zając → Smok → Szczur
KosztPotrójny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 7, Refleks 7
Dość bazowa technika znana przez wielu shinobi, jednak wymagająca całkiem niezłej kontroli chakry, precyzji i sporej wiedzy medycznej. Użytkownik jej koncentruje dużą ilość chakry w dłoni, a następnie “ostrą” stroną otwartej dłoni przywalamy w szyję przeciwnika. Musimy jednak trafić pod odpowiednim kątem, dlatego wymagana jest do tego duża precyzja. Po trafieniu, przelewamy szybki impuls w stronę przeciwnika, jaki wzmacnia nasz cios i powala wroga do nieprzytomności. Tak jak jest to możliwe i bez tej techniki, tak ona znacznie ułatwia ten proces.

Przeciwnika do nieprzytomności jesteśmy jedynie w stanie powalić, jeżeli jego Wytrzymałość jest mniejsza niż 7. Cała reszta odczuje w szyi ból, może przez moment będzie miała problemy z oddychaniem, jednak żadnych większych szkód nie wyrządzi.

Posiadając rangę A w Ninjutsu jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak dalej wymagana jest koncentracja chakry przez czas równy im złożeniu.
Posiadając rangę S w Ninjutsu koszt ataku jest zmniejszony do Podwójnego.
Posiadając Sennina Ninjutsu jesteśmy przy jednym użyciu techniki w stanie naładować ją parukrotnie. Dzięki temu jesteśmy w stanie powalić w ten sposób parę osób pod rząd. Przykładowo, kosztem Ośmiokrotnym mamy wystarczająco chakry aby powalić dwie osoby. Chakra w ten sposób zebrana utrzymuje się przez dwie tury, po czym się ulatnia.
Posiadając Specjalizację Ninjutsu jesteśmy w stanie powalić nawet osoby jakich wytrzymałość jest równa 7.
Imo jest to technika ogólnodostępna.
► Pokaż Spoiler | Technika 2
Hiraishin Combo: Ni no Dan | Flying Thunder God Combo: Level Two 避雷針のコンボ ・ニの段
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
KosztPołowiczny na skok
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaSpecjalizacja w Ninjutsu, Hiraishin no Jutsu, Refleks 7, przygotowane wcześniej symbole do Hiraishin no Jutsu
Technika bazująca na zwykłym Hiraishin no Jutsu, również wymagająca pieczęci przez nie nałożonych. W swoim użyciu nie różni się praktycznie od oryginału, jednak jej zastosowanie jest bardziej konkretne. W przeciwieństwie do uniwersalności matczynej techniki, ta jest wykorzystywana typowo do ataku bądź kontry. Wymaga ona jednak posiadania pieczęci Hiraishina na przeciwniku lub w jego pobliżu.

Całą jej istotą jest natychmiastowo przeniesienie się, a następnie równie natychmiastowy atak. Użytkownik jeszcze przed przeniesieniem zaczyna wykonywać swój atak, a następnie po nim dokańcza jego wykonanie bez momentu przerwy. Całą akcja jest tak błyskawiczna, że nawet użytkownicy Dōjutsu nie są w stanie za nią nadążyć. Oczywiście, zależy to też od Refleksu samego użytkownika jak i przeciwnika, jednak ta techniki czyni takie “nieskazitelne” przejście znacznie łatwiejszym. Bardzo przydatne w momentach, kiedy to przeciwnik pierwszy ma dosięgnąć nas swoim atakiem.

Posiadając Sennina w Ninjutsu użytkownik może lekko nagiąć ograniczenie teleportowania bezpośrednio do pieczęci i może pojawić się 1 metr od niej oddalony, w wygodnej dla niego pozycji, co umożliwia jeszcze gładsze wykończenie ataku oraz pojawienie się w rejonie poza wzrokiem naszego przeciwnika.
Imo ogólnodostępna, z racji że nie jest to nic tak specjalnego w porównaniu do bazowej zdolności.
► Pokaż Spoiler | Technika 3
Hiraishin Combo: San no Dan | Flying Thunder God Combo: Level Three避雷針のコンボ ・参の段
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBrak
KosztPołowiczny na skok
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaSpecjalizacja w Ninjutsu, Sennin Ninjutsu, Hiraishin Combo: Ni no Dan, przygotowane wcześniej symbole do Hiraishin no Jutsu, Refleks 10, Kontrola Chakry 10, Szybkość 10
Podkręcenie techniki Hiraishin Combo: Ni no Dan na jeszcze większe osiągi. Tyczy się ona dokładnie tego samego. Teleportacji w połączeniu z natychmiastowym atakiem. Tym razem jednak, tempo tego wszystkiego zostaje podkręcone do limitów. Przez idealny refleks i kontrolę chakry, każda teleportacja jest błyskawiczna, a także każdy atak jest błyskawiczny.

Tak jak nie jest to duża różnica w przypadku walki z jednym przeciwnikiem, tak technika ta nadaje się do walki z całymi armiami. Wystarczy duża ilość pieczęci wśród przeciwników. Użytkownik przenosi się z takim tempem, że zauważenie jego ataku jest cholernie ciężkie i jedynie osoby o nadludzkim refleksie są w stanie. Znaczna większość osób jest w stanie dojrzeć jedynie błysk nim oberwą atakiem. Bez przerwy użytkownik przenosi się z jednego znacznika do drugiego, natychmiast atakując i przenosząc się dalej, póki cała armia nie polegnie lub ktoś go nie zatrzyma. Użytkownik może się przenieść do miejsca odległego 2 metry od swojej pieczęci, co zmniejsza też ich wymaganą ilość do powalenia takiej armii.
Imo ogólnodostępna, tak jak wyżej, z racji że nie jest to nic tak specjalnego w porównaniu do bazowej zdolności. Jest turbo silne, ale ma też turbo duży wymagań.
► Pokaż Spoiler | Technika 4
Hiraishin: Hansha Dorai | Flying Thunder God: Reflective Guiding Thunder飛雷神・反射導雷
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Technika Bariery
PieczęcieWąż → Koń → Specyficzna pieczęć
KosztStandardowy + 1/2 kosztu przenoszonej techniki
Zasięg10m bądź rzutu, przeniesienie wg Hiraishin no Jutsu
WymaganiaSpecjalizacja w Ninjutsu, Hiraishin no Jutsu: Dorai, przygotowane wcześniej symbole do Hiraishin no Jutsu
Technika bazująca na Hiraishin no Jutsu: Dorai. Tak jak w matyczynej technice, jej celem jest przeniesienie innej techniki. W tym przypadku jednak, zamiast przenosić je w wyznaczone przez wcześniej nałożone pieczęci miejsce… zwyczajnie wypluwamy ją z powrotem. Bariera “połyka” technikę, a następnie sekundę po jej połknięciu wystrzeliwuje ją z powrotem. Działa jak swego rodzaju lustro, najzwyczajniej w świecie. Bardzo potężne lustro.

Posiadając Sennin’a w Ninjutsu użytkownik jest w stanie manipulować kierunkiem wysyłania z powrotem techniki. Zamiast odbijać ją bezpośrednio tam skąd przyszła, możemy ją “wypluć” w wybranym przez nas kierunku. Im więcej chakry w barierze jednak, tym trudniej ten kierunek zmieniać, a zbyt długie przytrzymanie techniki wewnątrz niej może wywołać eksplozję jaka zrani również użytkownika techniki.
Też imo ogólnodostępna. Każdy z Hiraishinem i odpowiednimi zdolnościami mógłby to ogarnąć.
► Pokaż Spoiler | Technika 5
Hiraishin: Ten no Ishi | Flying Thunder God: Divine Will of Heaven飛雷神・天の意志
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Technika Bariery
PieczęcieBrak
KosztPodwójny + 1/2 kosztu przenoszonej techniki/źródła chakry
ZasięgBezpośredni, przeniesienie wg Hiraishin no Jutsu
WymaganiaTen'i, Hiraishin no Jutsu, Sennin Ninjutsu, przygotowane wcześniej symbole do Hiraishin no Jutsu
Technika będąca połączeniem Hiraishin no Jutsu oraz Ten'i. Polega ona konkretnie na możliwości przenoszenia innych osób, przedmiotów czy summonów oferowaną przez Hiraishin no Jutsu i rozwiją tą zdolność. Dzięki Hiraishin: Ten no Ishi jesteśmy w stanie przenosić… techniki. Najczęściej oznacza to przenoszenie technik, w podobny sposób co Hiraishin no Jutsu: Dorai, jednak z paroma istotnymi różnicami.

Jedną różnicą jest brak potrzeby wchłaniania techniki w barierę. Z racji na możliwość “chwycenia” chakry uzyskiwaną przez Ten'i, przenoszenie to jest zbliżone do zwykłego skoku Hiraishin no Jutsu. Jest zwyczajnie natychmiastowe. Wystarczy, że użytkownik techniki wyciągnie dłoń w stronę wrogiej techniki i moment nim ta się z nim zderzy, złapie ją przy pomocy Ten'i, a następnie wyśle ją do wybranego przez siebie znacznika. Przeniesienie techniki musi odbyć się natychmiastowo z racji, że Ten'i użyte w ten sposób nie jest w stanie utrzymać techniki przez dłuższy czas. Innym plusem jest też brak wymogu składania pieczęci z racji bazowania właśnie na Ten'i.

Można przenosić nawet własne techniki np. po wytworzeniu Rasengana, użytkownik może zwyczajnie go teleportować do swojego znacznika. Koszt wtedy jest jednak mniejszy, z racji że nie przeciwstawiamy się technice. [bKoszt ten wynosi Standardowy + ¼ kosztu przenoszonej techniki[/b].

Nie wszystkie techniki da się jednak przenieść. Przykładem takich są aury otaczające inne osoby np. Raiton no Yoroi, czy bariery chakrowe. Bez problemu jednak można przenosić techniki jakich typowym celem jest zadanie obrażeń np. Rasengan czy jakiegoś rodzaju Katon. To MG tutaj podejmuje decyzję ostatecznie czy postać byłaby w stanie coś przenieść, jednak kiedy gracz dopyta czy uda mu się to przenieść, ten powinien mu odpowiedzieć chyba że nawet postać nie mogłaby tego wiedzieć przez np. unikatowość wrogiej techniki.
Bazowane na Ten'i, jakie jest moją prywatną, więc prywatna imo.
► Pokaż Spoiler | Technika 6
Kōjunwashi: Shūchū | Descending Eagle: Focus降順鷲・集中
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie Koń → Małpa → Wół → Smok → Pies → Małpa → Wół → Smok → Żółw → Pieczęć Konfrontacji
KosztRóżny
ZasięgRóżny
WymaganiaKōjunwashi
Technika będąca wariacją Kōjunwashi. Cały proces techniki przebiega dokładnie tak samo. Użytkownik przelewa ogromną ilość chakry w broń. Tak ogromną, że ostrze otoczone jest wtedy przez ogromną aurę chakry jaka pokrywa nawet użytkownika, a czasami sięga nawet do chmur. Maksymalnie w ten sposób do ostrza można wepchnąć Pięciokrotny koszt S chakry, tak długo jak używamy zwykłego oręża, a nie unikatowego. Próba włożenia większej ilości chakry w takie ostrze kończy się natychmiastową eksplozją niszczycielskiej chakry poważnie raniącej użytkownika i wszystko w zasięgu 5 metrów. Po wykonaniu techniki słabsze bronie pękają i jedynie unikatowe bronie są w stanie wytrzymać jej siłę. Utrzymanie całej tej energii w ostrzu jest jednak niemożliwe, dlatego technika pozwala na wykonanie jedynie jednego ataku.

Różnicą jest natomiast sam atak. Wykonując zamach nie wywołujemy tutaj niszczycielskiej fali uderzeniowej. Zamiast tego, cała ta chakra poświęcona jest na jedno pojedyncze cięcie. Bez żadnych zwiększonych zasięgów czy fal uderzeniowych, jednak z niesamowicie ogromną siłą przebicia. Siła tego cięcia jest w pełni zależona od ilości chakry przelanej do broni. Minimalna jej ilość to koszt S, a cięcie ma wtedy siłę 2 uderzeń S. Każdy kolejny Standardowy koszt S zwiększa tą siłę o kolejne dwa uderzenia, dzięki czemu przy Pięciokrotnym S siła cięcia jest porównywalna do 10 technik S. Istnieje niewiele rzeczy zdolnych zatrzymać tak w pełni naładowany atak. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy.

Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Standardowy, Podwójny, Potrójny, Poczwórny i Pięciokrotny) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 10 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Pięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 50 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę.
Podczas składania pieczęci do techniki, użytkownik musi stać w miejscu, aby nic nie zakłóciło zbyt bardzo jego koncentracji. Po ich złożeniu może jednak się normalnie poruszać. Ostrze jest w stanie utrzymać całą tą energię jedynie przez jedną turę.

Specjalne: Unikaty zrobione przez graczy których zdolności oparte są na zwiększaniu wytrzymałości broni bądź zrobione są z nietypowego twardego materiału mogą wytrzymać maksymalnie ośmiokrotny koszt S. Unikaty kanoniczne oraz te będące nagrodami w eventach i tworzone przez Moderatorów fabularnych mogą przy tych samych warunkach - nietypowy matierał lub zdolności oparte na zwiększaniu wytrzymałości broni - wytrzymać maksymalnie i dziesięciokrotny koszt S. W obu tych wypadkach wciąż jednak istnieje ryzyko, że broń nie wytrzyma tak dużego obciążenia, gdyż broń broni nierówna. Użytkownik, jeśli tylko posiada Shokunin-wazę rangi S, posiada biegłość świadczącą o wysokiej znajomości oręża lub dokładnie widzi chakrę dzięki np. Dōjutsu - jest w stanie dostrzec w stanie dostrzec że jego broń nie wytrzyma większego przeciążenia i przerwać ładowanie broni nim ta ulegnie destrukcji. W przypadku broni niezniszczalnych, można władować w broń tyle chakry ile się żywnie podoba.

Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pierwsze 10 pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie. Dalej jednak musimy stać w miejscu podczas tej koncentracji.
Ogólnodostępna bo wymaga ozwojowanej, a też nie jest na tyle fancy by to było prywatne raczej... choć jak może być jako prywatna, to chciałbym :3
► Pokaż Spoiler | Technika 7
Kōjunwashi: Shizen | Descending Eagle: Nature降順鷲・自然
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak
KosztPołowiczny ładowanego Kōjunwashi
ZasięgRóżny
WymaganiaKōjunwashi, Kontrola Chakry 10, Specjalizacja w Ninjutsu, dowolny żywioł otwarty na randze B
Technika będąca dodatkiem do samego Kōjunwashi i technik jego pochodnych. Tak jak matczyna technika porzucała z Hiju koncept żywiołowy, tak ta technika ponownie go przywraca. Zwyczajnie, podczas ładowania Kōjunwashi możemy również chcieć użyć właśnie Kōjunwashi: Shizen. Wtedy nie tylko ładujemy do ataku czystą chakrą, ale również dodajemy do niej wybraną przez nas żywiołową chakrę. Ograniczenie jest jednak do żywiołów podstawowych. Nasza fala nabiera wtedy właściwości żywiołowych, choć przy wielkich ilościach energii te często nie różnią się tak bardzo. Fuuton będzie miał większą siłę cięcia, Katon będzie podpalał wszystko co w jej zasięgu mogąc sprowadzić poważny pożar na tereny, Suiton może pozostawić po tym prowizoryczną “rzekę”, Doton może otworzyć wyrwę w ziemii, a Raiton sparaliżuje wszystko w okolicach techniki jaką wykonujemy.

To MG ustala konkretnie jaki efekt przyniesie dodanie żywiołu, z racji że ich siła będzie zależna od włożonej w Kōjunwashi chakry. Dodanie chakry żywiołowej do techniki nie wymaga od nas dłuższej koncentracji chakry, jednak na każdy koszt Standardowy S ładowany w Kōjunwashi - musimy dopłacić połowiczny koszt S za Kōjunwashi: Shizen. Taki dodatkowy koszt nie wpływa jednak na wytrzymałość broni jaka to jest rozpisana dokładniej w głównej technice.
Prywatna lub ozwojowana może?... Szczerze nie wiem, jak uważacie.
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2023, 23:27 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hiraishin - z racji, że temat ten był wpierw przegadywany z Seitaro, to zgodnie z regulaminem, jego propka ma niejako pierwszeństwo. Możecie się jednak zawsze między sobą dogadać jak wy to widzicie i mi przedstawić tę wizję. Bo nie będę oceniał tego samego w dwóch różnych miejscach.

Techniczki:
Kire:
1. KC 10 przy techniczce B to jest overkill. Prędzej Ninjutsu A/S. Tutaj ten bonus wydaje mi się mega dziwny i nie fair
2. Bonus z Sennina jakoś dziwnie mi pachnie stylem walki wzmacnianym chakrą
3. Imo nie pasuje mi to w ogóle na technikę, a jedynie na coś, od czego powinien być styl walki, może wzmocnienie go chakrą. Na ten moment brak akcepta

Hiraishin Combo: Ni no Dan
1. Odrzucam. To jest zwyczajny Hiraishin. Jedynie Sennin jest tu trochę bardziej fancy, ale nie na tyle, bym tę technikę przepuścił. Sorry

Hiraishin Combo: San no Dan
1. Praktycznie to samo co techniczka wyżej. Na ten moment nie ma szans bym to przepuścił.

Hiraishin: Hansha Dorai
1. Pierwsza techniczka, która ma choć cień szansy na przejście. Osobiście jednak nie wiem, czy zwyczajnie nie połączyłbym tego z Dorai thinking

Hiraishin: Ten no Ishi
1. BBcode się wywalił.
2. Ogólnie, powiedz mi czy dobrze rozumiem. To jest Dorai. Tylko zamiast tworzyć widocznej bariery, po prostu przenosisz? Nie widzę tu potrzeby znajomości Ten'i i nawet nie wiem czy jest to na tyle wyjątkowe, by zwyczajnie nie była to część możliwości Dorai. Jedyną taką znaczącą różnicę, jaką ja widzę, jest możliwość przeniesienia własnej techniki. Bo Dorai tego nie opisuje. Wciąż jednak kosztu bym nie obniżał.
3. Ogólnie prędzej ozwojowana bez wymogu Ten'i, chyba że jakoś konkretnie mnie przekonasz, albo może przeredagujesz

Kōjunwashi: Shūchū
1. Yep, ogólnodostępna
2. Zwiększyłbym dwukrotnie ilość bazowych pieczęci, albo przynajmniej czasu kumulacji do 20 łącznie co stopień. Wymaga większej koncentracji niż wersja podstawowa.
3. To "Specjalne" imo jest dziwnie opisane. Wolałbym zostawić to bardziej w opinii MG, z wytycznymi, że no "nietypowe na ogół wytrzymają 8, a unikaty x, ale to różnie bywa". Bo jak sam piszesz - może się to dziwnie zdarzyć, że dwa unikaty wytrzymają dwa różne poziomy. Więc no... prędzej sam dopisek o shokunin-wazie, sensorze czy dojutsu bym zostawił
4. Specjalne 2 mi się nie podoba zbytnio. Prędzej coś takiego widziałbym na jakiejś fancy biegłości

Kōjunwashi: Shizen
1. Raczej ogólnodostępna. To jest dołożenie tego, co ma Hien czy Hiju na niższych rangach, więc no... nie jest to nic wyjątkowego.
2. Powiem Ci, że bardzo długo czytając nie wiedziałem w końcu jaki jest koszt poza tym, że "różny". Bym to raczej dał bliżej.
3. Poza tym jednak raczej jest okej, więc jak nie masz tu nic do dodania to bym przenosił
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hiraishin - spoko. Zwyczajnie nie widziałem by Seiciak cokolwiek robił z fantem dopisania tego, a skupił się na swojej technice. Może poczekać aż on ogarnie swoje.

Kire - przeniosłem to z KC na bonus przy randze A. Co do natomiastu bonusu z Sennin'a... no w sumie to nie. W sensie, to tak samo jakby powiedzieć, że Hien pachnie stylem walki wzmacnianym chakrą. Tak, bo kinda jest do buff typowo do walki, ale nie jest to takie obszerne aby nazwać to stylem. Mogę ten bonus Sennin'a wywalić, zwyczajnie było to jedyne ciekawe coś co do tego wymyśliłem jako sennin.

Co do zaś tego, że to nie pasuje na technikę to... czemu nie? Cały styl walki po jeden taki chop w szyję? Wiele shinobi wysokiego poziomu raczej takie rzeczy potrafi, a raczej wątpię aby każdy poświęcał na to ogromne godziny nauki. Ofc, można to zrobić jak najbardziej stylem, czy nawet normalnym precyzyjnym atakiem bez stylu jak wspomniałem w techniczce, ale to jest zwyczajnie ta bardziej valid droga dla osób nie będących mistrzami stylu walki pod karate chop.

Hiraishin Combo 1 i 2 - niby to samo, bo działa na tej samej zasadzie, ale wykorzystanie go lepsze. Czaję jednak. Co sądzi pan natomiast o przerobieniu czegoś takiego na Styl Walki? Bo imo każdy użytkownik Hiraishina bez problemowo, jedynie posiadając statystyki odpowiednie, tego nie osiągnie.

Hiraishin Hansha Dorai - imo można dopisać to np. jako Sennin do Dorai. Działanie jednak jest dość mocno zmodyfikowane. Mam to dopisać sam i panu tu pokazać wtedy jakby to w Dorai mogło być?

Hiraishin: Ten no Ishi
1. Gdzie? Bo w sumie nie widzę @@>
2. No, sam zamysł działania tego jest jak w Dorai, tak. Czyli na zasadzie, że przenosisz technikę. Koszta też wziąłem z Dorai, ale kompletnie się niezgadzam się z tym że nie ma tutaj znaczącej różnicy między Dorai. Dorai, tworzy Ci barierę jaka zaczyna pochłaniać technikę. Może to potrwać moment dłuższy czy krótszy, zależy. Tutaj zwyczajnie chwytasz technikę i ją natychmiast przenosisz. Jest to zwyczajnie szybsze i nie wymaga tworzenia jakichś barier, gdzie całe Dorai na tym kinda polega. Techniczki mają generalnie ten sam cel, ale sposób wykonania znacznie inny imo.

Co do natomiast wymogu Ten'i - chwytasz chakrę. W normalnych przypadkach przyłożenie dłoni do jakiejś techniki wrogiej np. Rasengana w momencie Ci ją rozerwie na kawałki lub potężną kulę ognia spopieli. I tak jak to pierwsze jeszcze jakoś "chwycić" tak normalnie możemy tak powodzenia z chwytaniem ognia. Od tego tu jest Ten'i. Odpowiada za całą tą kwestię "złapania" techniki w taki sposób, że nie musisz pożegnać się z ręką i w wielu przypadkach daje nawet możliwość jakiegoś chwytu. I na logikę Hiriashionową, to co dotykamy możemy przenieść. Czy jest tego opcja bez samego Ten'i? Pewno tak, na pewno są różne sposoby by złapać chakrę, jednak imo ta techniczka jest na tyle unikatowa (głównie z racji, że już mamy też Dorai, więc niewiele osób miałoby potrzebę jej tworzenia) że pasuje na prywatną i mi ten koncept wykorzystania już czegoś do chwytania chakry co istnieje bardziej pasuje.

Kōjunwashi: Shūchū
2. Tylko... czemu? W sensie, bazowa ma 10. Jedyne co się zmienia, to fakt że zamiast robienia z tego lecącej fali zniszczenia, mamy cięcie większego zniszczenia. Jeżeli teraz podniosę to do 20, to ta technika już nie będzie się opłacać. 2x większy czas koncentracji w zamian za makabrycznie zmniejszony zasięg. Pewnie, obrażenia są większe niż normalne, ale idzie to kosztem tego zasięgu.
3. Specjalne było ustalane dla normalnego Kōjunwashi z Donem, który tam jest kuźniowym i zna się na broniach in theory. Z racji, że no jest to alternatywna wersja Kōjunwashi, zwyczajnie dałem to samo. Imo dziwnie teraz byłoby to zmieniać, więc jak już to tamto na warsztat by trzeba ponownie wziąć. Jeżeli pan chce by oba zmienić z racji bycia naszym GMT, no to będę kombinował ponownie by to rozpisać sensownie.
4. Wywalone

Kōjunwashi: Shizen
1. Oke
2. Dodałem "Połowiczny kosztu Kojunwashi" jako koszt, będzie git?
3. Nie mam nic do dodania poza tym
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hiraishin - tam kwestia tego czy zrobić oddzielną technikę od transportu rzeczy + odpowiednie rozwinięcie do przenoszenia osób, więc no. Ale był pierwszy, to zgodnie z zasadami - ma pierwszeństwo lub możecie się dogadać między sobą

Kire - Otóż nie do końca. Hien działa jak enchant w tym momencie, ty tutaj chcesz sobie wzmacniać ciosy. Z tego względu sam Sennin jest tu... no nie. Ponadto, po przemyśleniach, może być to jako technika, ale jako Iryo raczej, ze względu, że jak sam napisałeś, wymaga sporej wiedzy medycznej. Jako technika Iryo B imo byłaby git, jak się usunie tego sennina.

Hiraishiny - nie rozumiem do końca twojego ostatniego zdania. Jednak samo zrobienie tego jako styl walki czy może biegłości jest imo już lepszym podejściem niż opisaniem zastosowania praktycznego Hiraishina.

Hiraishin: Hansha Dorai - Yep, dopisz to tak, jak ty byś to widział w Dorai i zobaczymy jak to tam wyjdzie.

Hiraishin: Ten no Ishi
1. Ten fragment: Koszt wtedy jest jednak mniejszy, z racji że nie przeciwstawiamy się technice. [bKoszt ten wynosi Standardowy + ¼ kosztu przenoszonej techniki[/b].
2. Sam opis Dorai nie wskazuje, że to trwa długo. Ba, nie pozwolę Ci nawet stworzyć "drugiego Dorai", które działa szybciej, chyba, że będzie jakieś ograniczenie, np. max techniki rangi B czy A. Ogólnie, jeśli Ten'i daje ci "odporność" na techniki, to musimy do tego przysiąść, jeśli to działa tak jak to opisujesz, bo trochę średnio widzę odporność na techniki bo "chwyt" thinking

Kōjunwashi: Shūchū
2. Bo zamiast ładować, a potem mieć to "gdzieś" trzymasz to wszystko w ostrzu. To nie jest na zasadzie odpalasz ognisko i dorzucasz drwa jak leci, ale odpalasz ognisko i kontrolujesz tak, by temperatura i ilość płomieni była zawsze konkretna.
3. No dobra, rozumiem, to niech zostanie

Kōjunwashi: Shizen
Jest git, akcept
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Przekleję techniczki więc jakie na intersują, bo połowa na... no nie interesuje z tamtego posta.

Kire - Sennin wywalony. Co by pan powiedział though, na techniczkę Ninjutsu jaka wymagałaby Iryo Ninjutsu na B? Nie będę ukrywał, że generalnie preferowałby to jako Ninjutsu z oczywistych przyczyn.
► Pokaż Spoiler | Technika 1
Kire | Cut切れ
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Ptak → Koń → Zając → Smok → Szczur
KosztPotrójny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 8, Refleks 7, Ninjutsu B
Dość bazowa technika znana przez wielu shinobi, jednak wymagająca całkiem niezłej kontroli chakry, precyzji, umiejętności manipulacji czystą chakrą i sporej wiedzy medycznej. Użytkownik jej koncentruje dużą ilość chakry w dłoni, a następnie “ostrą” stroną otwartej dłoni przywalamy w szyję przeciwnika. Musimy jednak trafić pod odpowiednim kątem, dlatego wymagana jest do tego duża precyzja i znajomość medyczna. Po trafieniu, przelewamy szybki impuls w stronę przeciwnika, jaki wzmacnia nasz cios i powala wroga do nieprzytomności. Tak jak jest to możliwe i bez tej techniki, tak ona znacznie ułatwia ten proces.

Przeciwnika do nieprzytomności jesteśmy jedynie w stanie powalić, jeżeli jego Wytrzymałość jest mniejsza niż 7. Cała reszta odczuje w szyi ból, może przez moment będzie miała problemy z oddychaniem, jednak żadnych większych szkód nie wyrządzi.

Posiadając rangę A w Ninjutsu lub Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak dalej wymagana jest koncentracja chakry przez czas równy im złożeniu.
Posiadając rangę S w Ninjutsu lub Iryō Ninjutsu koszt ataku jest zmniejszony do Podwójnego.
Posiadając Specjalizację Ninjutsu jesteśmy w stanie powalić nawet osoby jakich wytrzymałość jest równa 7.
Posiadając Specjalizację Iryo Ninjutsu wymóg dotyczący Kontroli Chakry jest obniożony o 1 poziom. Nie jest wymagane też Ninjutsu rangi B do nauki techniki.
Hiraishin Dorai - proszę, oto jak to widzę.
► Pokaż Spoiler
Hiraishin: Dorai | Flying Thunder God: Guiding Thunder飛雷神・導雷
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Technika Bariery
PieczęcieWąż → Koń → Szczur → Baran → Specyficzna pieczęć
KosztStandardowy + 1/2 kosztu przenoszonej techniki
Zasięg10m bądź rzutu, przeniesienie wg Hiraishin no Jutsu
WymaganiaHiraishin no Jutsu, przygotowane wcześniej symbole do Hiraishin no Jutsu
Technika ta pozwala na przeniesienie dowolnej techniki w wyznaczone przez wcześniej nałożone pieczęci Hiraishina miejsce. Po złożeniu odpowiednich pieczęci tworzymy specjalną barierę, która pochłania nadchodzące jutsu i przenosi je do innej pieczęci. Można ją użyć w połączeniu z kunaiem z nałożoną pieczęcią. Technika jest w stanie wchłonąć nawet Bijūdamę.

Samo pochłanianie tak jak nie jest natychmiastowe, tak przeważnie nie trwa zbyt długo. Im mniejsza technika, tym szybciej ją przenosimy. Im większy jest obszar jaki zajmuje, tym dłużej ją przenosimy. Podobnie, kiedy włożone jest w nią dużo chakry, przenoszenie również się wydłuża. We wszystkich przypadkach jednak, dalej nie jest to bardzo długie przenoszenie techniki. Jak górny limit uznaje się 2 sekundy, jednak sprawni shinobi będą mogli wykorzystać tą słabość.

Dodatkowo, przerwanie w połowie przenoszenia techniki może grozić jej "eksplozją" lub innego rodzaju niespodziewanym efektem. MG decyduje tutaj w tym przypadku co się dzieje, kiedy przerwiemy technikę w trakcie wchłaniania innej.

Posiadając Sennina w Ninjutsu zamiast przenosić wrogą technikę w inne miejsce, pochłaniamy ją na moment do wnętrza bariery, a następnie po sekundzie wystrzeliwuje ją z powrotem. Bariera działa wtedy jak swojego rodzaju lustro. Bardzo potężne lustro. Jesteśmy w stanie manipulować kierunkiem wysyłania z powrotem techniki. Zamiast odbijać ją bezpośrednio tam skąd przyszła, możemy ją “wypluć” w wybranym przez nas kierunku. Im więcej chakry w barierze jednak, tym trudniej ten kierunek zmieniać, a zbyt długie przytrzymanie techniki wewnątrz niej może wywołać eksplozję jaka zrani również użytkownika techniki. Koszt wtedy wynosi Podwójny + 1/2 kosztu przenoszonej techniki.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możemy pominąć dwie ostatnie pieczęci nie licząc specyficznej.
Hiraishin: Ten no Ishi
1. Wyrzucone
2. True, opis tego nie wskazuje, ale nic z opisu nie daje wrażenia że to jest natychmiastowe. Nie ma tego tempa Hiraishina w tym. Co do natomiast "drugiego Dorai". Generalnie, to są to ograniczenia. Jednym z nich jest właśnie Ten'i jakie wmyaga KC 10 i Specki jak się teraz nie mylę, czego Dorai kompletnie nie wymaga. Jeszcze sama ta techniczka wymaga Sennin'a, czego Dorai też nie wymaga. No i ma większy koszt, bo Podwójny zamiast Standardowego (Choć te +1/2 kosztu dalej zostało) w zamian za tą szybkość przeniesienia. No, i opcję z przenoszenia własnych, co byłoby bardzo niekomfortowe z barierą. Ewentualnie co pan by tu jeszcze widział, jako potencjalne ograniczenie? Ograniczenie do techniczek B i A jest bardzo meh, czyniąc to znacznie słabszym. A to jednak technika S, bazująca na jednej mocnej prywacie i wspomaganiu. Let's think about it! :3

Co do "odporności" na techniki to... no nie do końca. Ten'i ma tam jednak możliwość anulowania technik. Cholernie duży kosztem i nie wszystkich, zależy to od wielu czynników. Także... to nie tak, że oberwiesz techniką ognia w nim, płoniesz i wtedy możesz ją anulować tylko raczej przeważnie robisz to w momencie zetknięcia się z techniką. Możesz to nie wyjść i tak dalej, więc nie jest to jakiś super power gdzie unoszą rękę i wszystkie techniki nagle się zatrzymują czy coś. Zwyczajnie ten koncept chwytu z Ten'i zapewnia większe bezpieczeństwo w tej technice niż jego brak, a w połączeniu z przeniesieniem techniczki za pomocą Hiraishina - no masz wtedy swego rodzaju "odporność". Kinda, bo nie zdąży zwyczajnie zadać DMG w wielu przypadkach.
► Pokaż Spoiler | Technika 5
Hiraishin: Ten no Ishi | Flying Thunder God: Divine Will of Heaven飛雷神・天の意志
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Technika Bariery
PieczęcieBrak
KosztPodwójny + 1/2 kosztu przenoszonej techniki/źródła chakry
ZasięgBezpośredni, przeniesienie wg Hiraishin no Jutsu
WymaganiaKontrola Chakry 10, Hiraishin no Jutsu, Sennin Ninjutsu, Specjalizacja w Ninjutsu, przygotowane wcześniej symbole do Hiraishin no Jutsu
Technika będąca rozwinięciem Hiraishin no Jutsu. Polega ona konkretnie na możliwości przenoszenia innych osób, przedmiotów czy summonów oferowaną przez Hiraishin no Jutsu i rozwiją tą zdolność. Dzięki Hiraishin: Ten no Ishi jesteśmy w stanie przenosić… techniki. Najczęściej oznacza to przenoszenie technik, w podobny sposób co Hiraishin no Jutsu: Dorai, jednak z paroma istotnymi różnicami.

Jedną różnicą jest brak potrzeby wchłaniania techniki w barierę. Z racji na zaawansowanie użytkownika w manipulowaniu chakrą, mamy możliwość “chwycenia” chakry. Dzięki temu przenoszenie to jest zbliżone do zwykłego skoku Hiraishin no Jutsu. Jest zwyczajnie natychmiastowe. Wystarczy, że użytkownik techniki wyciągnie dłoń w stronę wrogiej techniki i moment nim ta się z nim zderzy, złapie chakrę we wspomnianej technice, a następnie wyśle ją do wybranego przez siebie znacznika. Przeniesienie techniki musi odbyć się natychmiastowo z racji, że użytkownik w ten sposób nie jest w stanie utrzymać techniki przez dłuższy czas. Innym plusem jest też brak wymogu składania pieczęci.

Można przenosić nawet własne techniki np. po wytworzeniu Rasengana, użytkownik może zwyczajnie go teleportować do swojego znacznika.

Technika ma jednak pewne ograniczenia. Pierwszym z nich jest to, że aby przenieść jakąś technikę musimy ją dotknąć ręką. Tak jak z racji na tempo przenoszenia raczej nie dostaniemy obrażeń, tak w przypadku kiedy cokolwiek pójdzie nie tak, będziemy mieli minimalny czas na jakiegoś rodzaju unik. Również można w ten sposób przenieść maksymalnie jedną technikę na raz. Techniki tej możemy też użyć maksymalnie raz w ciągu jednej tury.

Nie wszystkie techniki da się też przenieść. Przykładem takich są aury otaczające inne osoby np. Raiton no Yoroi, czy bariery chakrowe. Bez problemu jednak można przenosić techniki jakich typowym celem jest zadanie obrażeń np. Rasengan czy jakiegoś rodzaju Katon. To MG tutaj podejmuje decyzję ostatecznie czy postać byłaby w stanie coś przenieść, jednak kiedy gracz dopyta czy uda mu się to przenieść, ten powinien mu odpowiedzieć chyba że nawet postać nie mogłaby tego wiedzieć przez np. unikatowość wrogiej techniki.
Kōjunwashi: Shūchū
2. No, nie do końca. Dalej masz to gdzieś, bo po tym wszystkim twoje ostrze jest niszczone. Uwalniasz tą energię, ale nie robisz tego w formie po prostu niszczycielskiej fali, a zwyczajnego cięcia. W momencie, kiedy dowali się temu 20 pieczęci za etap? Ta technika zwyczajnie nie będzie valid. To nie Fuinjutsu, gdzie przygotowujesz je gdzieś na uboczu w domu i się cieszysz. Wymagałoby to wtedy 100 pieczęci by dać temu koszt Pięciokrotny S.
► Pokaż Spoiler | Technika 6
Kōjunwashi: Shūchū | Descending Eagle: Focus降順鷲・集中
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie Koń → Małpa → Wół → Smok → Pies → Małpa → Wół → Smok → Żółw → Pieczęć Konfrontacji
KosztRóżny
ZasięgRóżny
WymaganiaKōjunwashi
Technika będąca wariacją Kōjunwashi. Cały proces techniki przebiega dokładnie tak samo. Użytkownik przelewa ogromną ilość chakry w broń. Tak ogromną, że ostrze otoczone jest wtedy przez ogromną aurę chakry jaka pokrywa nawet użytkownika, a czasami sięga nawet do chmur. Maksymalnie w ten sposób do ostrza można wepchnąć Pięciokrotny koszt S chakry, tak długo jak używamy zwykłego oręża, a nie unikatowego. Próba włożenia większej ilości chakry w takie ostrze kończy się natychmiastową eksplozją niszczycielskiej chakry poważnie raniącej użytkownika i wszystko w zasięgu 5 metrów. Po wykonaniu techniki słabsze bronie pękają i jedynie unikatowe bronie są w stanie wytrzymać jej siłę. Utrzymanie całej tej energii w ostrzu jest jednak niemożliwe, dlatego technika pozwala na wykonanie jedynie jednego ataku.

Różnicą jest natomiast sam atak. Wykonując zamach nie wywołujemy tutaj niszczycielskiej fali uderzeniowej. Zamiast tego, cała ta chakra poświęcona jest na jedno pojedyncze cięcie. Bez żadnych zwiększonych zasięgów czy fal uderzeniowych, jednak z niesamowicie ogromną siłą przebicia. Siła tego cięcia jest w pełni zależona od ilości chakry przelanej do broni. Minimalna jej ilość to koszt S, a cięcie ma wtedy siłę S. Trzeba pamiętać jednak, że siła S tak skoncentrowana w ostrzu jest większa, niż ta jaką "wystrzeliwujemy" w oryginalnej technice. Każdy kolejny Standardowy koszt S zwiększa tą siłę o kolejne dwa uderzenia, dzięki czemu przy Pięciokrotnym S siła cięcia jest porównywalna do 5 technik S. Istnieje niewiele rzeczy zdolnych zatrzymać tak w pełni naładowany atak. Im więcej chakry, tym dłużej ją zbieramy.

Każde takie wzmocnienie kosztem o jeden stopień (Standardowy, Podwójny, Potrójny, Poczwórny i Pięciokrotny) zwiększa czas kumulowania chakry o czas złożenia 10 pieczęci, co oznacza, że dla kosztu Pięciokrotnego chakrę trzeba kumulować przez czas złożenia 50 pieczęci. Złożyć własnoręcznie trzeba jedynie pierwsze 10 pieczęci. Pozostałe możemy pominąć, jednak dalej przez ich czas musimy kumulować chakrę.
Podczas składania pieczęci do techniki, użytkownik musi stać w miejscu, aby nic nie zakłóciło zbyt bardzo jego koncentracji. Po ich złożeniu może jednak się normalnie poruszać. Ostrze jest w stanie utrzymać całą tą energię jedynie przez jedną turę.

Specjalne: Unikaty zrobione przez graczy których zdolności oparte są na zwiększaniu wytrzymałości broni bądź zrobione są z nietypowego twardego materiału mogą wytrzymać maksymalnie ośmiokrotny koszt S. Unikaty kanoniczne oraz te będące nagrodami w eventach i tworzone przez Moderatorów fabularnych mogą przy tych samych warunkach - nietypowy matierał lub zdolności oparte na zwiększaniu wytrzymałości broni - wytrzymać maksymalnie i dziesięciokrotny koszt S. W obu tych wypadkach wciąż jednak istnieje ryzyko, że broń nie wytrzyma tak dużego obciążenia, gdyż broń broni nierówna. Użytkownik, jeśli tylko posiada Shokunin-wazę rangi S, posiada biegłość świadczącą o wysokiej znajomości oręża lub dokładnie widzi chakrę dzięki np. Dōjutsu - jest w stanie dostrzec w stanie dostrzec że jego broń nie wytrzyma większego przeciążenia i przerwać ładowanie broni nim ta ulegnie destrukcji. W przypadku broni niezniszczalnych, można władować w broń tyle chakry ile się żywnie podoba.

Posiadając rangę Specjalizację w Ninjutsu można pominąć pierwsze 10 pieczęci kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie. Dalej jednak musimy stać w miejscu podczas tej koncentracji.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2023, 15:00 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Kire - wciąż mi bardziej pasuje to do stylu walki wspieranego chakrą. I bardziej mi to pasuje do Iryō Ninjutsu mimo wszystko. Nie wiem jakie "oczywiste" przyczyny masz na myśli, więc możesz je podesłać. Ogólnie zaś nie mam nic przeciwko, by np. w techniki Iryō Ninjutsu był bonus np. za speckę Ninjutsu. Jeżeli chcesz kogoś unieprzytomniać w ten sposób bardziej bym poszedł w Iryo. Jeżeli chcesz po prostu wzmocnić jeden cios - styl walki wspierany chakrą bądź sam cios. A czy unieprzytomnisz - zależnie od trafienia, może Iryo.

Hiraishin Dorai - chyba wstępnie jest ok. Nie przenoszę, bo potem się do tej techniki odnosimy.

Hiraishin: Ten no Ishi - skoro edytujemy Dorai, można to tam doprecyzować. Ogólnie obecnie ta technika mi się mocno nie podoba, bo robi Ci dosłowny immune na techniczki. Coś cię styka, ty sobie to odteleportowujesz. I to mnie najbardziej w tym boli. Dorai wymaga utworzenia bariery, która wchłania (tempo do określenia), a tutaj nie masz czegoś takiego. Coś ma cię trafić - puff, ni ma. Nie podoba mi się to zwyczajnie.

Kōjunwashi: Shūchū - jeśli nie będziesz podwajał obrażeń to będę w stanie to może zaakceptować, acz wiadomo - zależy wszystko od przeedytowanego opisu. Pamiętaj, że siła S na ostrzu miecza jest mocno skoncentrowana, co też jest większym dmg niż np. cała siła S rozłożona na np. 10 metrów kwadratowych.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Kire - oczywiste przyczyny, to bycie fanem Ninjutsu kappa Co pan sądziłby o rozwoju na zasadzie, że jest to technika Iryo B i wymaga Nin B. A następnie, jej rozwój zależy jest od Iryo albo Nin? Przerobiłem techniczkę na to o co mi chodzi, bo kojarzę że czasem w techniczkach się to już pojawiało.

Hiraishin: Ten no Ishi - znaczy no... też nie do końca, bo coś może pójść nie tak. Dlatego tam jest o tej decyzji MG. Jednocześnie jak tak o tym myślimy, Hiraishin sam w sobie daje Ci kinda... immune na ludzi jeżeli można ich przenosić po prostu tyknięciem. Także no, tak. To jest mocno silne ale bazuje zwyczajnie na wspomaganiu + silnej prywatnej technice.

Z czego co do ograniczeń... to nie jest to co prawda napisane, ale no ja zakładam że ręką muszę taką technikę złapać. Jak coś mnie trafi w plecy, no to tego zwyczajnie nie przeniosę. Tak samo imo jedną techniczkę na raz można wywalić w niebo. Czyli combo atak również go przebije. I no, dalej jest to kosztowe, takie wywalanie techniczek. Podwójny S. W praktyce no... w bardzo wielu przypadkach wydawałoby się więcej chakry niż wróg używając techniki. Jedynie takie najbardziej OP, naładowane techniki byłby warto wyrzucać tym, albo jakieś specyficzne. Można nawet też zwiększyć zresztą ten koszt. Dać tam Potrójny, max Poczwórny, Można coś pomyśleć, żeby dać np. limit że jedna technika na turę może być tak przeniesiona. Lub np. jedna na 3 tury, coś w tym stylu. W sumie nawet wolałbym taki limit, niż zwiększanie horrendalnie kosztu bo to zmniejsza jej użyteczność.

Nie mam problemu, by jakoś to pobalansować bardziej. Może nie każdy nerf mi się będzie podobać, ale to możemy dyskutować. Też jestem zdania, że właśnie wymaga to dużo więcej niż po prostu Dorai - i przez to powinno być silniejsze. Tak to trochę u nas działa na forko z tego co wiem. Głupio byłoby, gdybyśmy to tak nerfili, że nagle nie opłaca się tego używać bo jest casual Dorai.

Nie wydaje mi się jednak, by sam koncept tego, widząc jak działa Hiraishin i ta moja prywatna techniczka, był czymś niemożliwym. Także no, spróbujmy to wspólnie ogarnąć, a nie wyrzucajmy od razu do kosza fajny koncept :/

Kōjunwashi: Shūchū - to zedytowałem, że jest to sama siła S i dodałem dopisek o tym, że S skoncentrowana w ostrzu jest no, silniejsze niż te w bazowej technice.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Kire - Ogólnie jest okej i mogę dać akcepta. Luźna myśl jednak przed tym, nie myślałeś, by np. rozbić bonusy ze specki w tych przypadkach, gdzie np. Iryo pozwalałoby np. na opanowanie tej techniki z mniejszym KC, a Ninjutsu z większą siłą? Choć nie wiem czy w tym pierwszym przypadku nie podbiłbym KC do 8 thinking

Hiraishin Dorai - by nie zapomnieć, że jest do przeniesienia

Hiraishin: Ten no Ishi - Tylko Hiraishin nie pozwala Ci ot tak przenosić innych ludzi. Z Seitaro teraz nad tym siedzimy, by nie wysyłać ludzi wbrew ich woli do wulkanu etc. Hiraishin daje Ci uniki. And this is fine. Kolejna rzecz, jak coś nie jest opisane - to jest to dozwolone. Takie rzeczy jak to, że musi być tyknięcie ręką, max jedną technikę na raz, może na turę etc. To są rzeczy, które są dość istotne. Zostawianie ich w domyśle może się skończyć tak, że myślimy o tym na dwa różne sposoby. No i owszem, lepiej by ta technika była jakoś bardziej wyjątkowa niż Dorai. Tylko to oznacza, że np. Dorai, które jeszcze nie jest przeniesione, może mieć zaznaczone, że przeniesienie np. nie jest natychmiastowe. A to jest natychmiastowe. I to byłoby spoko rozróżnienie. Wciąż jednak nie widzę w tym wymogi Ten'i zwyczajnie widząc to jako to lepsze, acz wolniejsze Dorai thinking No i spokojnie, wyrzucić nie chcę. Mówię tylko jak to obecnie wygląda. Gdybym nie chciał gadać, to bym się tak nie rozpisywał :D

Kōjunwashi: Shūchū - lekko przeredaguję ten dopisek o sile, bo mi się nie podoba, ale zachowam logikę. Ale tak, akcept i przenoszę
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Kire - rozbiłem to bonusy, co pan sądzi o czymś w tym stylu? Samo KC w dół to stały trait Iryo, a ta druga część to zastępstwo za to pomijanie pieczęci jakie przeważnie Iryo daje, a tutaj jest przy randze A.

Hiraishin Dorai - to w sumie jak już tutaj jesteśmy, dopisałem ten dopisek o czasie przenoszenia? I też wtedy, że jak ktoś przerwie w trakcie, to może dostać DMG. Zerknij pan, czy coś takiego byłoby okej.

Hiraishin: Ten no Ishi - co do tego, że nie daje, to no... no w tym momencie jeszcze daje! Po przeróbkach true, jakoś inaczej może to wyjść. Anyway, podopisywałem te rzeczy. Tyknięcie ręką, max jedna technika na raz i dałem, że dwie na turę. I z racji, że no pan jest nieprzekonany do tego Ten'i to z wielkim bólem wywalam je :C Biorę z niego wymogi though, bo no, mają dla mnie one sens przy koncepcie łapania tak dobrze obcej chakry. To w końcu nie jest tworzenie bariery, jak to jest przy Dorai. Also, pytanko w sumie, jako jaką technikę pan by to widział przy aktualnym koncepcie? Nie ukrywam, że chciałbym prywatę z tego, ozwojowane też spoczko, ale ogólnodostępna to lekki niedosyt.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Kire - Brzmi ok, akcept i przenoszę

Hiraishin: Dorai - Hmmm, nie wiem czy w Senninie nie dałbym dodatkowego kosztu, ze względu na to, że trzymasz to trochę poza czasem i przestrzenią thinking. Tak poza tym jest jednak git. Sorki, że teraz, ale czasami tak się zdaje.

Hiraishin: Ten no Ishi - na pewno nie prywatna. Jest rozwinięciem dość prostej myśli z Dorai. Czy ozwojowana - nie wiem. Możemy spotkać się po middle ground i zrobić ją ozwojowaną, ale misja po nią to A, nie S. Z innych rzeczy - 1 technika na turę. 2 na turę to sporo, czasami w jedną turę jedna technika to nadto. Poza tym... brzmi lepiej.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hiraishin: Dorai - dodane
Hiraishin: Ten no Ishi - niby jest to rozwinięcie prostej myśli z Dorai, ale jest też jednak specyficzne. Samo łapanie polega na czym innym, bo nie jest to bariera. I no, masz Dorai. Po co kombinować z czymś takim, skoro już technika od tego jest? Widzę bardzo, bardzo niewielkie grono użytkowników Hiraishina jakie próbowałoby dokonać czegoś takiego. Imo jak to by trafiło nie na prywatną, to sporo techniczek na forko też powinno zostać z nich wyjęte :/ Choć jeżeli pan Don też by uznał to za ozwojowane max, no to nie będę już rączkami machał i powiem okay.

Co do tur, to zmieniłem. Z czego nie wiem, czy wtedy kosztu bym nie zrównał może do Dorai? Wiadomo, jest to szybsze, ale ma też większy stopień zaawansowania i no tą wadę, że jak coś pójdzie nie tak to jesteś trochu w dupie. Ale jak ma być podwójny, no to okay.
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2023, 15:02 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Hiraishin: Dorai - Brzmi okej, akcept i przenoszę
Hiraishin: Ten no Ishi - Dla mnie obecna forma jest okej, czekam więc na opinię Dona odnośnie "popularności" tej techniki. Odpowiadając jednak na pytania - czemu kombinować? By przenosić rzeczy szybciej i lepiej. Tylko i wyłącznie tyle. Idea z Ten'i jest oryginalna, owszem. Ale tutaj to jest Dorai, tylko szybsze. Możliwe, że za bardzo się skupiłeś na oryginalnym pomyśle, gdy pomysł poszedł zwyczajnie w ulepszenie Dorai.
Edit: Po dyskusji z Donem - prywatna. Akcept i przenoszę. Z bogiem
Ostatnio zmieniony 04 maja 2023, 12:09 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Uchiha Hikari
Posty: 644
Rejestracja: 24 paź 2021, 21:22
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Heitai Hantā Ryodan
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Uchiha Hikari

Techniczki, techniczki. Z bogiem, proszę o sprawdzanko i balansik, bez kompletnego odrzucanka jeżeli da radę. Generalnie sporo Fuinjutsu, a ja w sumie pierwszy raz robię Fuinjutsu więc... mogłem coś pominąć.
► Pokaż Spoiler | Technika 1
Hiraishin: Shōgai | Flying Thunder God: Obstacle飛雷神・障害
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWół → Ptak → Dzik → Tygrys → Dzik → Wąż → Koń → Ptak → Dzik → Szczur → Wół → Ptak → Wąż → Wół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Wąż → Wół → Dzik → Baran → Pies → Wół → Dzik → Małpa → Koń → Smok
KosztPodwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Fūinjutsu, Hiraishin no Jutsu lub wiedza o tej technice (misja S)
Bardzo prosta w swoim założeniu technika od użytkównika Hiraishin no Jutsu, dla użytkowników Hiraishin no Jutsu. Jedynym jej celem i założeniem jest zablokowanie pieczęci Hiraishina jaka została na kogoś nałożona przez niechcianego osobnika. Nie jest to jednak jej zdjęcie, a zwyczajna blokada aby ta osoba nie mogła się do nas przenieść kiedy jest to niechciane. Blokadę taką nakłada się bezpośrednio na daną pieczęć Hiraishina i objawia się ona w postaci linki w kształcie “X” na samym znaczniku.

Zdjęcie takiej pieczęci jest jednak bardzo proste. Wystarczy impuls chakry bezpośrednio w nią po przyłożeniu dłoni nawet bez znajomości tej techniki. Wtedy “X” znika, a znacznik ponownie staje się możliwy do użycia.
Mmm... na pewno nie ozwojowane imo. Prywatne lub ogólnodostępne?
► Pokaż Spoiler | Technika 2
Jōmae Manukareru no Jutsu | Locks Escape Technique錠前免れるの術­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Dzik → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Bardzo prosta technika będąca swego rodzaju uzupełnieniem Nawanuke no Jutsu. Tak jak wspomniana technika pozwala nam na ucieczkę z więzów, tak ta odpowiada za otwieranie różnego rodzaju zamków. Mogą to być zamki w kajdankach, zamki w skrzynkach czy zamki w drzwiach. Tak długo jak te nie są jakoś dodatkowo zabezpieczone chakrą np. poprzez techniki Fuinjutsu, nie są wytworzone przez jakieś techniki jakie wymagałby bardzo specyficznego klucza lub nie są niesamowicie skomplikowane np. zamek od jakiegoś sejfu, tak długo technika jest w stanie otworzyć nam różnorodne zamki. Ostatecznie MG decyduje czy na danym zamku technika zadziała czy nie. Zwyczajne przelewając chakrę do takiego zamku, ta wpływa na jego mechanizm i zmusza go do otwarcia.

Posiadając rangę A w Ninjutsu można pominąć całkowicie pieczęci.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można rozbrajać nawet bardziej skomplikowane zamki np. taki od sejfu, tak długo jak nie są one niesamowicie unikatowe w swoim rodzaju - co ponownie podlega ocenie MG.
Posiadając Sennina w Ninjutsu możliwe jest nawet użycie techniki na przedmiotach jaki nie mają typowego/dosłownego zamka, a np. same śruby które dzięki użyciu tej techniki się wykręcą. Użytkownik w tym przypadku musi jednak wiedzieć konkretnie jak chce złamać taki “zamek”.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest używanie tej techniki na zamkach w odległości 5 metrów. Koszt jest wtedy Dwukrotny.
Średni zwójUchiha Hikari
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Ogólnodostępna.
► Pokaż Spoiler | Technika 3
Kaishō Suru no Jutsu | Defuse Technique解消するの術­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Dzik → Wąż → Pies → Szczur
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Prosta w swoim założeniu i jednocześnie bardzo przydatna technika polegająca na rozbrajaniu pułapek zastawionych przez wrogich shinobi. Po przyłożeniu dłoni do obiektu, np. drzwi i przelaniu chakry wszelakie typowe pułapki nakładane przez shinobi na te drzwi są rozbrajane. Stalowe linki zostaną poluźnione bez aktywacji mechanizmu, a wybuchowe notki otrzymają chakrę jaka zwyczajnie je dezaktywuje. Działa to jednak w limitach działania Ninjutsu, czyli nie zasypie nam np. dziury stworzonej Dotonem jako pułapki lub nie pozbędzie się wodospadu jaki spadnie nam na głowę po otworzeniu drzwi. W takich przypadkach technika jedynie możne nas ostrzec że w tym miejscu znajduje się pułapka jakiej nie było w stanie się pozbyć i dezaktywować połączenie między nią, a obiektem jaki rozbrajamy przez co np. podłoga nie zapadnie się i nie wrzuci nas do dziur po nadepnięciu na nią, mimo że powinna. Nie działa to więc na bardziej skomplikowane pułapki czy bardziej skomplikowane techniki Fuinjutsu rangi B i wyżej jakie za nie służą. Ostatecznie MG ocenia czy technika na jakąś pułapkę zadziała czy nie. Użytkownik przy rozbrojeniu pułapki jest świadomy tego, że takowa istniała i miejsca w jakim była ona podłączona.

Posiadając rangę A w Ninjutsu można pominąć całkowicie pieczęci.
Posiadając rangę S w Ninjutsu można w ten sam sposób w jaki się rozbrajało, ponownie uzbroić pułapki, tak aby nie było śladów po włamaniu.
Posiadając Sennina w Ninjutsu można użyć techniki w sposób obszarowy. Kosztem Podwójnym rozprowadzamy chakrę dookoła siebie w promieniu 5 metrów i dezaktywujemy wszystkie pułapki jakie w tym obszarze się znajdują.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu użycie techniki nie powiadamia osoby jaka zastawiła pułapki o tym, że te zostały zdezaktywowane. Zwyczajnie, jeżeli ta otrzymywałaby jakieś powiadomienie w momencie ich złamanie, nie dostaje go ona i myśli że te dalej są aktywne, a żadnego intruza nie było.
Średni zwójUchiha Hikari
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Ogólnodostępna.
► Pokaż Spoiler | Technika 4
Wana-tsukuri: Kubitsuri no Jutsu | Trap Making: Hanging Technique罠作り・ 首吊りの術­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys → Dzik → Wąż → Pies → Szczur
KosztPotrójny
ZasięgDotykowy
Wymagania20 metrów stalowej linki, odpowiednia lokalizacja
Jedna z najbardziej podstawowych technik tworzenia pułapek. Polega ona na zabezpieczeniu jakiegoś przejścia np. korytarza czy nawet samych drzwi stalowymi linkami. W momencie, kiedy ktoś otworzy drzwi lub nogą wpadnie na linkę w korytarzu, pułapka jest aktywowa. Ogromna ilość stalowych linek nastrojonych chakrą wylatuje na taką osobę, oplątując się wokół jej rąk i szyi, a następnie porywa ją w górę efektywnie robiąc z niej wisielca. Ucisk na szyi jest wystarczająco duży, że jeżeli w ciągu paru tur nie uda się wydostać z pułapki to można pożegnać się z życiem. Ręce za to, są ciągnięte w stronę podłoża, przez co ciężko je nawet zbliżyć do szyi. Wytrzymałość takich nici jest standardowa dla tego typu nici i sama technika tego nie wzmacnia.

Posiadając Sennina w Ninjutsu jesteśmy w stanie stworzyć bardziej zaawansowaną wersję pułapki, jaka poza schwytaniem tego kto aktywował pułapkę, jest jeszcze w stanie schwytać jego kolegów w promieniu 5 metrów od niego. Wymaga to jednak 50 metrów stalowej linki. Maksymalnie można złapać tak 5 osób.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu linka jeszcze lepiej obwiązuje naszą ofiarę, przez co wymagana jest minimum Siła 7 do przerwania jej gołymi rękoma.
Ogólnodostępna.
► Pokaż Spoiler | Technika 5
Chōryoku Kaizen | Hearing Improvement聴力改善
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Pies → Baran → Zając → Dzik → Zając → Tygrys
KosztStandardowy na turę
Zasięg25 metrów
Wymagania---
Podstawowa technika dla wielu shinobi jaka polega na podsłuchiwaniu innych. Użytkownik po złożeniu pieczęci i skupieniu chakry w uchu, zwiększa znacznie jego wrażliwość. Dzięki temu jest w stanie wyłapać wyraźnie szepty oddalone o 25 metrów, tak długo jak nic nie stoi na przeszkodzie. Im więcej przeszkód, tym ciężej usłyszeć o czym ktoś rozmawia. W przypadku zwykłych rozmów, zasięg ten zwiększany jest dwukrotnie, a głośne dźwięki można wyłapywać bez żadnych problemów - choć tutaj zasięg już określa MG w zależności od głośności. Używanie techniki wymaga podtrzymwania jej ostatniej pieczęci.

Posiadając atut Ulepszony Zmysł: Słuch technika wzmacnia również jego efekty, zwiększając zasięgi w nim podane trzykrotnie.
Posiadając rangę S i Sennina w Ninjutsu zasięg techniki rośnie dwukrotnie.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu jesteśmy w stanie pominąć wszystkie pieczęci, włącznie z tą wymaganą do podtrzymywania techniki.
Ogólnodostępna lub ozwojowana?
► Pokaż Spoiler | Technika 6
Kōdona Bakuhatsu-shi | Advanced Explosion Paper高度な爆発紙
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Szczur → Pies → Małpa → Dzik → Wąż → Ptak → Wół → Ptak → Wół → Dzik → Szczur → Smok → Tygrys → Baran → Małpa → Tygrys → Zając → Tygrys → Dzik → Małpa
Aktywacja: Tygrys → Baran → Małpa → Dzik → Wąż → Smok → Małpa → Szczur → Wąż → Tygrys
KosztNałożenie: Potrójny
Aktywacja: Standardowy rangi pieczętowanego wybuchu
Zasięg5 metrów
WymaganiaŚredni zwój
Kolejna technika odpowiadająca jeszcze raz za pieczętowanie czegoś w zwoju. Tym razem jednak, odpowiada ona za zapieczętowanie wybuchu. Użytkownik składając jedną pieczęć i rozwijając odpowiedno przygotowany zwój, wciąga eksplozję w zasięgu 5 metrów do wnętrza zwoju, tym samym unikając zagrożenia życia jakie mogłoby w ten sposób powstać.

Oczywiście jednak, ma to limity. Przede wszystkim, z racji na to jakie eksplozje są przeważnie szybkie, znajdowanie się bezpośrednio w jej centrum daje nam niewielką szansę na udane użycie techniki. Drugim faktycznym limitem jest siłą eksplozji jaką użytkownik jest w stanie zapieczętować. W przypadku, kiedy eksplozja nastąpiła w wyniku użycia techniki do tego przeznaczonej, można w zwoju zapieczętować maksymalnie technikę rangi C. W przypadku, kiedy wystąpiła ona jako pochodna zderzenia technik lub coś w tym rodzaju, można zapieczętować maksymalnie siłę eksplozji rangi B. W przypadku, kiedy była to eksplozja naturalna lub wywołana przy pomocy notek wybuchowych, można zapieczętować maksymalnie siłę eksplozji rangi A. Bezpośrednio od rangi siły wybuchu zależy też koszt samego zapieczętowania eksplozji. Przyjmuje się, że MG określa rangę siły eksplozji, a koszt jej zapieczętowania jest równy Standardowemu danej rangi. W przypadku, kiedy siła eksplozji przekracza dozwolną siłę zapieczętowania, zwój jest rozrywany a użytkownik normalnie obrywa eksplozją.

Posiadając rangę S w Fūinjutsu jesteśmy w stanie pominąć pieczęć Szczura przy aktywacji zwoju.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu użytkownik może taki zwój po zapieczętowaniu eksplozji aktywować. Przelewajac do niego koszt Podwójny rangi eksplozji w nim zapieczętowanej “aktywujemy” zwój zupełnie jakby był notką wybuchową. Użytkownik ma wtedy od 3 do 9 sekund aby pozbyć się zwoju, nim ten zwyczajnie wybuchnie z siłą zapieczętowanej eksplozji.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu możemy pieczętować techniki nawet w małym zwoju.
Ozwojowana może?
► Pokaż Spoiler | Technika 7
Kōdona Bakuhatsu Fūin | Advanced Explosion Seal高度な爆発封印
KlasyfikacjaFūinjutsu
PieczęcieNałożenie: Szczur → Ptak → Wół → Dzik → Smok → Pies → Smok → Koń → Dzik → Tygrys → Pies → Zając → Dzik → Baran → Ptak
KosztNałożenie: Podwójny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaSennin Fūinjutsu, Kawałek papierka przerabiany w notkę
Bardzo prosta technika odpowiadająca za tworzenie notek wybuchowych o większej sile niż te masowo produkowane. Ich metodyka działania jest identyczna jak zwykłej notki wybuchowej. Jedyną różnicą w nich jest większa kompresja mocy w pieczęci. Dzięki temu w momencie eksplozji, zamiast mieć półtora metra średnicy i siły zdolnej poważnego uszkodzenia kończyń - ma zasięg 3 metrów i siłę zdolną do oderwania kończyn. Możliwa jedynie do wykonania przez najbardziej uzdolnionych użytkowników Fūinjutsu. Notka działa przez 12 godzin od czasu jej wytworzenia, po czym zwyczajnie staje się niedziałającą notką wybuchową jakiej nie można użyć.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu notka działa przez 24 godziny od czasu jej wytworzenia.
Ogólnodostępna?
► Pokaż Spoiler | Technika 8
Yōso no Hakai | Elemental Destruction要素の破壊
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWąż → Koń → Smok → Ptak → Pies → Pieczęć dominująca w danym żywiole
KosztNałożenie: Podwójny
Aktywacja: Impuls
ZasięgDotykowy
WymaganiaJakikolwiek żywioł podstawowy rozwinięty do rangi B, Yōso no Hibana
Rozwinięcie prostej techniki Yōso no Hibana w jednym celu, jakim jest zwyczajne zniszczenie zwoju. W momencie jest w stanie zniszczyć nawet Średni zwój, a Wielkie zwoje niszczy w całą turę. Pieczęć można nałożyć również na jakieś dokumenty. Aby zniszczyć w ten sposób zwój trzeba przesłać do niego impuls, a ten musi mieć nałożoną wcześniej pieczęć tej techniki. Zależnie od tego z jaką naturą założyliśmy pieczęć, są różne metody zniszczenia:
  • Katon - zwój zaczyna płonąć i zmieniać się w popiół.
  • Fūton - zwój rozrywany jest na setki kawałków.
  • Raiton - zwój staje się okropnie zmarszczony i jakikowielek dotyk powoduje oderwanie jego kawałków.
  • Suiton - zwój całkiem moknie, jego treść staje się nieczytelna i próba rozwnięcia go odrywa jedynie jego przemoczone kawałki.
  • Doton - zwój uschya i rozpada się na drobne kawałki.
By móc użyć danego żywiołu należy mieć go rozwiniętego minimum na randze B.

Posiadając Sennina i rangę S w Fūinjutsu jesteśmy w stanie sprawić, żeby efekt ten uruchomił się nie w momencie wysłania impulsu, a w momencie gdy ktoś zwyczajnie zaczyna rozwijać zwój. Tak długo jak ktoś ma wiedzę, że na ten zwój została nałożona ta technika, może ten efekt wyłączyć.
Średni zwójUchiha Hikari
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---
Ogólnodostępna?
► Pokaż Spoiler | Technika 9
Sōnan Shirushi | Distress Seal遭難印
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieNałożenie: Wół → Koń → Małpa → Tygrys → Baran → Wąż → Tygrys → Dzik → Ptak → Koń → Smok → Pies → Wół → Baran → Wół
KosztNałożenie: Podwójny
ZasięgDotykowy
WymaganiaIryō Ninjutsu B
DodatkoweOdbiera na stałe 20 chakry z puli nakładającego lub puli osoby na którą jest nakładane jeśli ta wyrazi taką chęć
Dość unikatowa technika wytworzona w celu “monitorowania” stanu ważnych dla nas osób. Polega ona na nałożeniu pieczęci na drugą osobę, jaka to ma za zadanie wysłać do nas sygnał w momencie kiedy jej stan życia jest zagrożony. W tym celu użytkownik techniki musi również posiadać sporą wiedzę medyczną. Pieczęć wykrywa kiedy to cel techniki otrzymał poważne obrażenia i wysyła sygnał do tego kto pieczęć nałożył. Bez żadnych detali w kwestii obrażeń. Jedyne na co pozwala to rozpoznanie która z osób na jaką nałożyliśmy pieczęć doznała tych obrażeń, z racji na unikatowy sygnał jaki jest określany przy nakładaniu pieczęci. Przyjmuje się, że przypomina on kod Morsa.

Posiadając Sennina w Fūinjutsu w momencie śmierci tej osoby, ponownie jest wysyłany sygnał - tym razem z informacją o jej śmierci.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu nasza pieczęć staje się bardziej skomplikowana i umożliwia osobie na jaką została nałożona aktywowanie w dowolnym momencie sygnału impulsem chakry.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu dostajemy również informacje o ranach postaci, zupełnie jakbyśmy ją badali przy pomocy Bunseki No Jutsu.
Ogólnodostępna?
► Pokaż Spoiler | Technika 10A
Chakura no Tōgoku | Chakra Imprisonmentチャクラの投獄
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieSmok → Szczur → Baran → Zając → Szczur → Zając → Pies → Szczur → Dzik → Zając → Smok → Pies → Koń → Dzik → Wół
KosztStandardowy pieczętowanej chakry
Zasięg10 metrów
WymaganiaDowolny zwój, Sennin Fuinjutsu
Wysokopoziomowa technika Fuinjutsu jakiej to celem jest zapieczętowanie chakry w zwoju w celu anulowania jakiejś techniki lub pozbycia się jakiegoś zewnętrznego źródła chakry. Użytkownik techniki rozwija zwój, a następnie po złożeniu pieczęci, zamyka wybraną chakrę w okolicy 10 metrów w zwoju. Ilość możliwej chakry do zapieczętowania jest zależna od wielkości zwoju:
  • Mały zwój - można zapieczętować 250 chakry.
  • Średni zwój - można zapieczętować 750 chakry.
  • Duży zwój - można zapieczętować 2000 chakry.
  • Wielki zwój - można zapieczętować 5000 chakry.
Oczywiście, samo pieczętowanie ma pewne ograniczenia. Przede wszystkim, nie możemy go wykorzystać do defensywy. Ofensywne techniki pełne chakry są zbyt agresywne, więc niemożliwe jest ich zapieczętowanie. Wyjątkiem są wypadkowe efekty takich technik jakie dalej mają w sobie chakrę np. czarny płomień po technice Amaterasu. Tak długo jak użytkownik takiej chakry już nie kontroluje, można też ją zapieczętować. Takie sytuacje zdarzają się stosunkowo rzadko z racji jak szybko chakra ulatnia się po użyciu techniki, ale istnieją.

Nie można również zamknąć chakry jaka już znajduje się w obiekcie, co oznacza że nie możemy po prostu zapieczętować kawałka chakry innych osób lub wyciągnąć chakry z pieczęci Fuinjutsu. Wyjątkiem jest kiedy cały ten obiekt został wytworzony przy pomocy chakry np. podtrzymywana ściana Dotonu. Można także zapieczętować chakrę z płomieni wytworzonych techniką katonu jakie nie są typowo ofensywne czy z powłoki Jinchuuriki. Tak samo można próbować rozbroić w ten sposób techniki defensywne. Zapieczętować można dowolny rodzaj chakry, czy to żywiołowa, czy natury czy ogoniastych bestii. Samo pieczętowanie nie jest też natychmiastowe. Przyjmuje się że wypełnienie wielkiego zwoju zajmuje całą turę, ale wypełnienie małego zwoju zajmie około dwóch sekund.

Po zapieczętowaniu w ten sposób chakry nie jesteśmy w stanie wykorzystać jej do niczego. Możemy jedynie swobodnie ją wypuścić aby zwolnić zwój i wykorzystać go ponownie do czegoś innego.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu jesteśmy w stanie zapieczętować dwukrotność ilość chakry jaka podana jest wyżej dla każdego zwoju.
► Pokaż Spoiler | Technika 10B
Chakura no Fūin | Chakra Sealチャクラの封印
KlasyfikacjaFūinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieWół → Zając → Szczur → Ptak → Pies → Smok → Pies
KosztPodwójny
Zasięg10 metrów
WymaganiaMinimum średni zwój
Prawie każda technika w swojej naturze ma pozostawienie po sobie śladów chakry, jakie mogłyby być poddane dalszej analizie w celu odkrycia jakichś charakterystyk chakry. Technika ta ma wspomagać ten proces. Prosta w swoim założeniu ma na celu zwyczajne zapieczętowanie resztek chakry po technikach w celu dalszej jej analizy. Użytkownik techniki rozwija zwój, a następnie po złożeniu pieczęci, zamyka wybraną chakrę w okolicy 10 metrów w zwoju. Chakra ta zajmuje całą pojemność zwoju, niezależnie od tego jakiego rozmiaru on jest.

Nie możemy w ten sposób pieczętować ani anulować żadnych technik. Możemy "wyrwać" potencjalnie skrawek chakry z aktualnie używanej przez kogoś techniki np. bariery czystej chakry, jednak nie osłabia jej to w żaden sposób. Ślady jakie są zamykane w zwoju nawet niekoniecznie muszą być wywołane techniką, tak długo jak są one jakąś pozostałością chakry. Zapieczętować można dowolny rodzaj chakry, czy to żywiołowa, czy natury czy ogoniastych bestii. Samo pieczętowanie z racji na niewielką ilość potrzebnej chakry jest dość szybkie. Po takim zapieczętowaniu też, można oczywiście tą chakrę odpieczętować w celu analizy. Nie możemy jednak przetworzyć tak zapieczętowanej chakry do innych technik, jedynie swobodnie je wypuścić aby zwolnić zwój po dokonaniu analizy.

Posiadając Kontrolę Chakry 8 i Sennina w Fūinjutsu zapieczętowana chakra staje się bardziej przyjazna. Pozwola to nam na “przytrzymanie” niewielkiej jej ilości po odpieczętowaniu, dzięki czemu nie ucieka ona po prostu w powietrze. Bardziej unikatowa chakra wymaga większej Kontroli Chakry, ale przyjmuje się że przy poziomie 10 jesteśmy w stanie przytrzymać dowolny rodzaj chakry przez moment.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu jesteśmy w stanie zapieczętować chakrę nawet w małym zwoju.
Ozwojowana? Maybe?

EDIT: Zapomniałem jeszcze o stylu walki, o.
► Pokaż Spoiler | Styl walki
Sekken | Intercepting Fist截拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania-
Styl walki stworzony dawno temu przez klan Uchiha, opierający się na ich zdolności widzenia “przyszłości”. Wykorzystywany jest on bezpośrednio do obezwładniania przeciwnika bez intencji zabijania. Z tego powodu nie ma w nim wielu uderzeń, czy kopnięć. Nie znajdziemy w nim również typowo bloków, z racji że polega on kompletnie na przechwytywaniu ciosów oraz delikatnych unikach. Wszyscy jego praktykanci ciągle trenują swoją zdolność przewidywania ataków po to, aby jak najlepiej wykorzystać czas jaki daje im dojrzenie akcji wroga wcześniej. Mistrzowie tego stylu rzadko kiedy są faktycznie trafiani przez jakieś ataki, zdolni to przekierowania nawet najsilniejszych pięści na bok.

Użytkownicy tego stylu skupiają się na chwytach, zwinności, precyzji, a także wykorzystywaniu siły wroga. W momencie kiedy ktoś wykonuje w ich stronę cięcie kataną, Ci złapią nadgarstek wroga, wyginając go aby upuścił swoją broń nim ten zdąży poprawnie wykonać atak. Wrogie ciosy pięściami obrócą przeciwko przeciwnikowi, szybko go przewracając i sprowadzając do parteru. Sam użytkownik stylu rzadko kiedy sam wykonuje ataki. Są one zostawiane zawsze na koniec i ich celem jest bezpośrednio pozbawieni przytomności przeciwnika precyzyjnym kopnięciem, czy uderzeniem dłonią w krtań.

Tak jak styl walki przeznaczony jest głównie dla posiadaczy zdolności przewidywania ruchów zyskiwanie poprzez Kekkei Genkai np. Sharingana czy techniki typu Chikai Mirai klanu Mirai, tak osoby nie posiadające ich również są w stanie się nauczyć tego stylu walki. Zwyczajnie jest on wtedy mniej efektywny.

Specjalne 1: Styl ten pozwala na przewidywanie ruchów, dzięki czemu jesteśmy w stanie przewidywać style walki o rangę niżej od rangi Sekken. W przypadku posiadania już zdolności przewidywania ruchów, jesteśmy w stanie przewidywać style walki rangę wyżej niż pozwala na to nasz wzrok lub te równe randze Sekken jeżeli wartość ta jest większa. Bonus ten działa tak długo jak w tym momencie nasze oczy nie są skupione na czymś innym np. kopiowaniu techniki czy na jakimś innym przeciwniku.

Posiadając rangę B Sekken ruchy użytkownika są płynne niczym woda. Bez problemu w trakcie walki jest on w stanie zmieniać swoją lokalizację w odniesieniu do przeciwnika, “tańcząc” wręcz wokół niego.
Posiadając rangę A Sekken oraz Refleks 7 celność naszych ciosów się zwiększa. Mimo nie posiadania wielkiej siły, jesteśmy w stanie trafić na tyle precyzyjnie w czułe punkty przeciwnika, że pozbawienie go przytomności poprzez np. czyste uderzenie w krtań nie jest już tylko bajką, tak długo jak ten nie ma potwornej wytrzymałości.
Posiadając rangę S Sekken, Refleks 8 oraz Szybkość 10 użytkownik wraz ze swoimi zdolnościami przewidywania ruchów, ma ogromną szybkość pozwalająca mu natychmiast zareagować na atak przeciwnika nim ten zostanie poprawnie wyprowadzony. W praktyce, każdy atak osoby posiadającej Refleks poniżej poziomu 8 jest przechwytywany już na początku jego wyprowadzania, a jego siła tym samym odbierana lub wykorzystywana przez użytkownika Sekken.
Wielki zwójUchiha Hikari
Wielki zwój---
Wielki zwój---
Ostatnio zmieniony 09 maja 2023, 1:10 przez Uchiha Hikari, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”