Pakt z wilkami
ProfilSenjutsu
Żywioł paktuDoton
Powiernik paktu---
Przysłowie o tym, że w każdym żyją dwa wilki - zły i dobry - nie wzięło się znikąd. Przedstawiciele tej rodziny charakteryzują się sporą rozbieżnością w przejawianych na co dzień zachowaniach. Każdy z osobna potrafi być łagodny jak baranek lub rozwścieczony niczym byk, a wszystko to zależy od tego z kim i w jakiej sytuacji mają do czynienia. Istnieją jednak przypadki odbiegające od reguły, osobniki na które nie są w stanie wpłynąć nawet najbliżsi, czy silniejsi... Ponad wszystko cenią sobie szacunek oraz wierność, gotowi poświęcić własne życie dla pozostałych ze stada i tropić latami tych, którzy przelali rodzinną krew.
Kraina paktuLas dusz
Gdzieś głęboko w dolinie, pomiędzy dwoma wysokimi pasmami gór - gdzie zima nigdy się nie kończy -, rozciągają się gęsto posadzone świerki, jodły i tuje. Właśnie one nazywane są lasem dusz, rodzinnym domem psowatych, gdzie obcy mają kategoryczny zakaz wstępu. Ciężko się tu odnaleźć, bo nie dość, że wszystko wygląda tak samo, to nie brak tu obfitych zamieci, czy mglistych poranków. Z tego też powodu większość przedstawicieli rodziny ukrywa się w jaskiniach, norach i tunelach, będącymi jednocześnie punktami skromnych infrastruktur.
Podpisy
Techniki paktu
Kemono | Beast獣
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęciePies -> Wół -> Świnia -> Wąź -> Pies
KosztPodwójny za aktywację, standardowy za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie wilkiem
Po aktywacji, wilki zyskują możliwość poruszania się na dwóch, tylnych kończynach w nieco przygarbionej pozycji. Zmienia się również budowa ich przednich łap, dzięki czemu zdolne są do chwytania przedmiotów i składania pieczęci ninja. W tej formie nie mają też żadnych problemów z korzystaniem stylów Tai/Kenjutsu przystosowanych dla ludzkich przedstawicieli. Taka przemiana budzi w nich wewnętrze instynkty przez co stają się agresywniejsze, a ich zmysły nieco bardziej wyczulone. Istotnym faktem jest to, że techniki nie da się przerwać nawet zranieniem wilka. Będzie utrzymywała się dopóty, dopóki poświęcana jest na nią chakra.
Posiadając Ninjutsu B: Można pominąć trzy pieczęcie.
Posiadając Ninjutsu A: Można pominąć pieczęcie, ale czas mieszania chakry zajmuje tyle, co ich złożenie.
Posiadając Ninjutsu B: Można pominąć trzy pieczęcie.
Posiadając Ninjutsu A: Można pominąć pieczęcie, ale czas mieszania chakry zajmuje tyle, co ich złożenie.
Ōkami azarashi | Wolf Seal狼アザラシ
KlasyfikacjaFuuinjutsu, Technika Pieczętująca
PieczęcieBrak, czas mieszania chakry zajmuje tyle, co złożenie 10 pieczęci
KosztStandardowy za nałożenie, połowiczny za zdjęcie
ZasięgDotykowy podczas nakładania i zdejmowania, różny podczas tropienia
WymaganiaPakt z wilkami lub bycie wilkiem
Po zmieszaniu odpowiednich ilości chakry użytkownik może nałożyc pieczęć na dowolną istotę żywą w trzy sposoby: wgryzienie, zadrapanie i zwykłe dotknięcie. Właściwości pozostawionego znaku potrafią wzmożyć zapach oraz wyczuwalność chakry celu, tym samym pozwalając tropić go na ogromnych odległościach lub kompletnie go stłumić. W przypadku drugiego zastosowania, korzystanie z jakichkolwiek ilości chakry niweluje ukrywanie, a także niszczy symbol. Pozbyć się ich można również z pomocą owej techniki, specjalnych technik do "łamania" pieczęci, lub najzwyczajniej przeczekując 3 pełne doby, aż zawarta w niej chakra wyparuje. W ciągu pierwszej doby, po przymknięciu oczu i dłuższym skupieniu możemy mniej więcej określić kierunek, w którym znajduje się pieczęć. W ciągu następnych dwóch możliwość ta znika, a zasięg techniki zmniejsza do zaledwie kilkunastu kilometrów.