• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kuchiyose - Pakty

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kuchiyose - Pakty

Kuchiyose | Summoning口寄せ
Współpracujące wspomaganiaWszystkie
Niektórzy shinobi opanowali zdolność przyzywania na pomoc istot z dalekich stron. Są to zwierzęcy sojusznicy, mogący wspomóc nas w walce. Nie można jednak podpisać paktu z człowiekiem.
WymaganiaMożliwość nauki Kuchiyose no Jutsu
Na pakcie zwierząt możemy podpisać się w wyniki misji bądź fabuły rangi A. Jeśli chcemy podpisać pakt z istotami mitycznymi jest to możliwe, jednak misja/fabuła jest wtedy rangi S.

Jeśli powiernik paktu zgodzi się nam na nim podpisać, jedynym wymaganiem jest możliwość opanowania techniki Kuchiyose no Jutsu.
Każdy pakt jest w pełni tworzony przez pierwszą postać, która się po niego zgłosi. To on określa pierwsze pięć przywołańców, ich cechy, charakter itp. Każda osoba może podpisać się pod więcej niż jednym paktem, jednak może stworzyć tylko i wyłącznie jeden pakt. Zwierzęta mogą wypisać osobę z paktu, jeśli ta osoba wyrządziła zwierzętom krzywdę. Można też wypisać się z paktu za porozumieniem stron.
Jeżeli prośba o pakt zostanie cofnięta zanim ktokolwiek się pod nim podpisał, pakt może zostać stworzony od nowa przez nowego gracza, który się po niego zgłosi. Nawet, jeśli wcześniejszy pakt został już zaakceptowany.

By zostać powiernikiem paktu należy po złożeniu podpisu fabularnie rozwinąć relację z zwierzętami paktu. Nie zostaje się nim tylko w wyniku jednej misji. Decyzja, czy dana postać zostaje powiernikiem, należy do Głównego Moderatora Fabularnego. Dodatkowo, zwierzęta niezbyt chętnie chcą mianować na powiernika swojego paktu osoby, które są już powiernikiem innego paktu.

W wypadku zniszczenia paktu można go odnowić podczas fabuły w świecie zwierząt, jeśli te wyrażą na to zgodę
Techniki paktu
Każdy pakt posiada dwie techniki paktowe na start. Jedna rangi C bądź B, jedna rangi A bądź S. Jeżeli zwierzę spełnia wymagania na opanowanie danej techniki (poziom dziedziny, Kontrola Chakry itp.), umie on ją automatycznie, bez potrzeby wydawania PT na technikę.

Dodatkowe techniki można opanować po uzyskaniu zgody administracji. Sprawdzane są one następnie zgodnie z zasadami WT.
Specjalizacje paktu
Każdy pakt posiada jedną z czterech specjalizacji. Każda daje zwierzętom paktu dostęp do specjalnych umiejętności:
  1. Moloch - Paktu skupiony na przywoływaniu Olbrzymich i Monstrualnych zwierząt oraz na przywoływaniu sojuszników zwierzęcych w dużej ich ilości. Ponadto w pakcie znajduje się możliwość współpracy z zwierzęciem w rozmiarze Moloch. Moloch zawsze jest pierwszym zwierzęciem rangi S danego gracza w pakcie. By zawrzeć z nim współpracę, należy przeprowadzić krótki wątek, zajmujący około 10 tur. Takiego wątku nie trzeba wykonywać zaraz po zdobyciu paktu, jednak bez niego, nie można korzystać z Molocha. Przyzywany Moloch potrzebuje dostatecznie dużo wolnej przestrzeni na bycie przyzwanym. Przyzwany moloch pojawia się w sposób jak najmniej destruktywny jak to tylko możliwe. Przywołanie Molocha wymaga dłuższej koncentracji chakry, porównywalnej do złożenia trzydziestu pieczęci, a ilość wymagana do jego przywołania jest tak wielka, że nawet osoby bez atutu sensora są w stanie wykryć jej nagromadzenie oraz, że "coś się dzieje". Także cywile. Pamiętać należy również, że Molochy przez swój rozmiar mają problemy z mobilnością, a próba komunikacji najpewniej spełźnie na niczym. Dodatkowo, w ramach tego profilu zmieniają się koszta przywoływania zwierząt mniejszych od molocha:
    • Zwierzęta malutkie, małe i średnie tj. do rozmiaru psa - koszt połowiczny rangi zwierzęcia;
    • Zwierzęta spore, duże i wielkie tj. do rozmiaru słonia - koszt podwójny rangi zwierzęcia;
    • Zwierzęta olbrzymie i monstrualne tj. do rozmiaru największych Ogoniastych Bestii - koszt potrójny rangi zwierzęcia, bez minimalnego kosztu
  2. Senjutsu - Każdy gracz ma na start dostęp do jednego zwierzęcego mędrca. Jest on tworzony w ramach pierwszego zwierzęcia rangi S dla danego gracza. W kwestii Senjutsu należy spojrzeć na opis wspomagania. Wątek na opanowanie Senjutsu w ramach paktu jest prostym wątkiem, podobnym do wątku wymaganego do opanowania własnej techniki - bez konkretnej rangi i trwa około 10 postów na osobę. Wciąż należy spełnić jednak wymagania do opanowania Senjutsu. Dodatkowo, zwierzęta-mędrcy mają dostęp do dwóch technik bez ponoszenia za nie kosztu PT, oczywiście, o ile spełniają wymagania. Są to Chakura Tensō no Jutsu oraz Senpō: Chakura Tensō no Jutsu.
  3. Specjalistyczny - Zwierzęta w pakcie mają jako jedyne dostęp do specjalistycznych technik, takie jak Genjutsu, Iryō Ninjutsu czy techniki sensoryczne bądź związanych z absorpcją chakry. Takie zwierzęta jako jedyne mogą także posiadać jeden z atutów: Absorpcja chakry, Chirurgiczna precyzja, Sensor.
  4. Żywiołowy - Zwierzęta w pakcie z tą specjalizacją mają dostęp do wszystkich podstawowych żywiołów, a także potrafią władać jednym żywiołowym Kekkei Genkai, jak np. element lawy czy lodu.
Zwierzęta
Zwierzęta w pakcie posiadają wszystkie te zdolności, które logicznie by posiadały. Tak jak nietoperze potrafią latać i nawigować się echolokacją, tak małpy potrafią chwytać przedmioty i tym podobne. Klasyfikacja zwierząt w pakcie jest kwestią indywidualną, gdzie ostateczny głos ma moderator techniczny. Niektóre pakty mogą posiadać w sobie więcej gatunków (np. żaby), a inne mniej (np. lwy). Jeśli zwierzę nie ma paluszków pozwalających na złożenie pieczęci, może on je pominąć, kumulując czakrę przez czas jaki normalnie potrzebowałoby do złożenia pieczęci, a następnie płacąc za technikę 1,5 raza większy koszt.

Zwierzęta mogą posiadać swój własny ekwipunek. Jest to kwestia indywidualna i podlega ona ocenie moderatora technicznego.

Niezależnie od wybranej specjalizacji paktu, każde zwierzę ma dostęp do technik Ninjutsu, Fūinjutsu, stylów Taijutsu i Bukijutsu (jeśli budowa ciała pozwala im na władanie bronią) oraz do dwóch żywiołów. Jeden żywioł musi być zawsze wspólny dla wszystkich zwierząt w pakcie. Drugi zaś może być indywidualny dla konkretnego zwierzęcia. Dodatkowo, jeśli spełnia ono wymagania zna on techniki Kuchiyose no Jutsu oraz Gyaku Kuchiyose no Jutsu. Nie kosztują one PT. Mają też dostęp do technik rangi E wszystkich ogólnodostępnych dziedzin (także Genjutsu oraz Iryō Ninjutsu) oraz wszystkich technik paktowych, tak długo jak spełniają wymagania. Techniki paktowe nie kosztują ich PT.
W momencie złożenia podpisu gracz tworzy tylko pięć zwierząt - po jednym dla każdej z rang od D do S. Kolejne zwierzęta można dokupić za:
  • PB
  • Specjalna misja/fabuła, w ramach której postać poznaje i przekona do siebie nowe zwierzę z paktu
  • Każda nowa osoba, która podpisze się na pakcie umożliwia utworzenie jednego nowego zwierzęcia
Jeśli zwierzę umrze w wyniku fabuły, nie tworzymy w jego miejsce nowego zwierzęcia.

Jeśli dwie postaci współdzielą pakt, to za zgodą twórcy innego zwierzęcia można go dopisać jako zwierzę możliwe do przywołania przez naszą postać. Jednak wtedy śmierć tego przywołańca odbije się na wszystkich graczach, którzy mają je wpisane w pakt.

W przypadku paktu z profilem Senjutsu:
Dostęp do drugiego mędrca gracz może uzyskać dopiero po wcześniejszej zgodzie administracji. By go wykupić musi uiścić podwójny koszt PB do wykupienia zwierzęcia S. Próba zdobycia go na misji będzie z kolei pod uważnym okiem GMF, który musi zaakceptować taki wątek w odpowiednim temacie. Mędrzec zawsze jest zwierzęciem rangi S.
Statystyki zwierząt
  • Zwierzę rangi E - każdy gracz podpisany pod paktem posiada też dostęp do niezliczonej liczby zwierząt paktowych rangi E, które są zwierzętami czysto fabularnymi, nie posiadającymi żadnych zdolności. Gracz może przyzwać ich ile chce, tak długo jak starczy mu chakry, jednakże zwierzęta nie mogą mieć realnego wpływu na przebieg misji/fabuły. Ergo nie posłużą jako wabik, czujka, szpieg, siła bojowa ani kompletnie nic innego i jeśli gracz w takim celu będzie próbował je wykorzystać, to te zwyczajnie znikną lub nie dadzą się przywołać.
  • Zwierzę rangi D - 25pkt atrybutów, maksymalna wartość atrybutu to 7. Posiada 2 dziedziny na randze D i 1 na randze C. Posiada 7 PT do wydania na techniki. Posiada 2 500 Chakry.
  • Zwierzę rangi C - 30 pkt atrybutów, maksymalna wartość atrybutu to 7. Posiada 1 dziedzinę na randze D, 2 na randze C i 1 na randze B. Posiada 13 PT do wydania na techniki. Posiada 5 000 Chakry.
  • Zwierzę rangi B - 35 pkt atrybutów, maksymalna wartość atrybutu to 8. Posiada 1 dziedzinę na randze C, 2 na randze B i 1 na randze A. Posiada 26 PT do wydania na techniki. Posiada 7 500 Chakry.
  • Zwierzę rangi A - 40 pkt atrybutów, maksymalna wartość atrybutu to 9. Posiada 1 dziedzinę na randze B, 2 na randze A i 1 na randze S. Posiada 45 PT do wydania na techniki. Posiada 10 000 Chakry.
  • Zwierzę rangi S - 45 pkt atrybutów. Posiada 2 dziedziny na randze A i 3 na randze S. Posiada 65 PT do wydania na techniki. Posiada 15 000 Chakry.
Zwierzęta traktowane są tak, jakby nie posiadały specjalizacji. Jeśli posiadają one rangę S w konkretnych dziedzinach, są traktowane tak, jakby posiadały w nich Sennina. Nie mogą opanowywać technik ozwojowanych.
Wielkości zwierząt
Zwierzęta w pakcie możemy podzielić na dziewięć różnych rozmiarów.
  1. Malutki - Wielkość myszki
  2. Mały - wielkość kota domowego
  3. Średni - Wielkość psa
  4. Spory - Wielkość człowieka
  5. Duży - Wielkość konia
  6. Wielki - Wielkość słonia
  7. Olbrzymi - Wielkość płetwala błękitnego (max 2 na użytkownika paktu)
  8. Monstrualny - Wielkość największych z ogoniastych bestii (max 1 na użytkownika paktu)
  9. Moloch - Wielkość żółwiej wyspy, liczone w kilometrach (max 1 na gracza w pakcie o specjalizacji Moloch)
Atrybuty są wprost proporcjonalne do wielkości przyzywanego stworzenia. 5 wytrzymałości małej myszy będzie jak przeciętna wytrzymałość małej myszy.
Zwierzęta w rozmiarach Malutki, Mały, Olbrzymi, Monstrualny i Moloch posiadają zmodyfikowane zasięgi i obszary technik. Wynoszą one odpowiednio:
  1. Malutki - Zasięg x0.25, Obszar x0.5
  2. Mały - Zasięg x0.75, Obszar niezmieniony
  3. Olbrzymi - Zasięg x2, Obszar x1.5
  4. Monstrualny - Zasięg x5, Obszar x2.5
  5. Moloch - Zasięg x50, Obszar x10
Wzór tworzenia paktu

Kod: Zaznacz cały

[title]Nazwa zwierząt/paktu[/title]
[row title=Profil][/row]
[row title=Żywioł paktu][/row]
[row title=Powiernik paktu]---[/row]
[description]Opis[/description]
[row title=Kraina paktu]Nazwa krainy[/row]
[description]Opis krainy[/description]
[row]Podpisy[/row]
[description][list=1][*][/list][/description]
[row]Techniki paktu[/row]
[description]Techniki[/description]
  • Nazwa zwierząt/paktu - jak się dany pakt nazywa oraz z jakimi zwierzętami jest on powiązany. Np. pakt z psami, jastrzębiami.
  • Profil - jeden z czterech: Moloch/Senjutsu/Specjalistyczny/Żywiołowy.
  • Żywioł paktu - w każdym pakcie jest jeden żywioł wspólny dla wszystkich zwierząt. Nie dotyczy on paktu żywiołowego.
  • Powiernik - powiernik zwoju z paktem. Początkowo puste.
  • Opis - opis paktu. Umieszczamy tu opis zwierząt: ich wygląd, cechy szczególne, zachowanie, typowe charaktery itp.
  • Nazwa krainy - nazwa krainy skąd przywoływane są zwierzęta.
  • Opis krainy - umieszczamy tu opis krainy, jej wygląd, lokalizację itp.
  • Podpisy - lista osób podpisanych pod paktem.
  • Techniki - umieszczamy tu techniki paktowe.
Wzór zwierzęcia

Kod: Zaznacz cały

[title]Imię zwierzęcia[/title]
[pic rank=ranga]Link do grafiki[/pic]
[row title=Gatunek]Gatunek zwierzęcia[/row]
[row title=Rozmiar]Rozmiar zwierzęcia[/row]
[row title=Posiadane dziedziny]Posiadane przez zwierzę dziedziny[/row]
[sum sila=0 szybkosc=0 wytrzymalosc=0 refleks=0 sila_woli=0 kontrola_chakry=0 e=0 d=0 c=0 b=0 a=0 s=0]Ilość chakry[/sum]
[description]Opis zwierzęcia[/description]
[row]Techniki zwierzęcia[/row]
[description]Lista technik zwierzęcia[/description]
  • Imię zwierzęcia - jak przywoływane zwierzę się nazywa. Można dodać do title "kanji=" by dodać nazwę w kanji.
  • Link do grafiki - link do grafiki przedstawiającej zwierzaka. Do tego, w miejscu rangi należy podać jakiego jest on poziomu.
  • Gatunek zwierzęcia - należy podać gatunek, do jakiego przynależy konkretny przywołaniec.
  • Rozmiar zwierzęcia - jakich rozmiarów jest zwierzę. Należy przedstawić jedną z wielkości opisaną w akapicie "Wielkości zwierząt".
  • Posiadane dziedziny - z jakich dziedzin może korzystać dane zwierzę oraz na jakiej randze je posiada, np. "Doton B"
  • Statystyki zwierzęcia - należy rozdysponować punkty do odpowiednich parametrów tagu "sum". W polach e/d/c/b/a/s należy podać koszta technik, zgodnie z tematem dotyczących kosztów chakry. Należy też w środku tego tagu uzupełnić ilość chakry zwierzęcia.
  • Opis zwierzęcia - krótki opis zwierzęcia, jego wygląd, charakter, zachowania.
  • Lista technik zwierzęcia - lista technik, z jakich może on korzystać.
Ostatnio zmieniony 26 sie 2023, 23:47 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Wspomagania”