Gereru no Ishi | Stone of Gelelゲレルの石
Współpracujące wspomaganiaWszystkie z wyjątkiem Ludzkich Kukieł, Bijū, Hachimona, Juin, Senjutsu oraz Gozu Tennō
Kamień Gelel: minerał wydobywany setki lat temu przez klan, którego nazwa z biegiem czasu zostało zapomniane. Jedynie oni, wykorzystując do tego specjalną rudę zwaną Żyłą Gelel, byli w stanie wytworzyć ten kamień, zamykając w nim energię życiową (którą dla wygody często będziemy nazywać chakrą Gelel). Niestety, potęga rudy w zmasowanej ilości była na tyle ogromna, że ludzie zaczęli się jej obawiać. Energia Życia zaczęła eliminować życie bardziej niż je dawała. Doprowadziła do wielkiej katastrofy, w wyniku której wyginęła prawie cała nacja. Z tego powodu klan odpowiedzialny za wydobywanie i wytwarzanie kamieni, zaprzestał ich produkcji i zapieczętował je. Dopiero lata później paru głupców odpieczętowało z powrotem kamienie Gelel i zdecydowało się roznieść je po świecie. Teraz została jedynie garstka Kamieni, a większość ludzi o nich zapomniała.
Zdobywanie wspomagania征服
Kamień Gelel jest możliwy do zdobycia przez wszystkich, nie tylko shinobi. Głównie był on wykorzystywany przez zwykłych ludzi, nie znających tajników chakry. Dla wszystkich jednak daje on takie same bonusy i wymaga tego samego. Aby zdobyć i móc wykorzystywać moc Kamienia Gelel potrzebne są przede wszystkim kilku rzeczy:
- Odpowiedniej wiedzy - ta może być zdobyta poprzez odnalezienie Księgi Gelele lub jednego z jej dwóch znanych przekładów, które zostały zrobione w późniejszych latach, albo poprzez znalezienie odpowiedniej osoby, która tę wiedzę posiada. W księdze tej zawarte są detale jak odnaleziono Żyłę Gelel, historia bezimiennego rodu, jak przeprowadzić procedurę wszczepiania kamienia, a co najważniejsze, jak kontrolować chakrę Gelel. Odnalezienie takiej księgi lub jej przekładu jest misją rangi S. Odnalezienie NPCa, który tę wiedzę posiada jest wątkiem rangi A. Obie metody zdobycia wiedzy wymagają zgody administracji.
- Odnalezienie Kamienia Gelel - na świecie istnieje ich niewiele, mówi się o pięciu, reszta została zapieczętowana lub stracona z czasem wskutek różnych katastrof. Jeszcze mniej jest o nich informacji niż o samej księdze czy wiedzy w niej zawartej. Jednak wykorzystując wiedzę i studiując historię w niej zawartą, możemy odnaleźć informacje o lokacjach skrywających w sobie te kamienie. Wszystkie są rzecz jasna skryte za różnymi sprytnymi zabezpieczeniami. Jest to misja A, dla osoby posiadającej księgę bądź wiedzę, lub misja S dla kogoś kto jej jeszcze nie posiadł.
- Odbyć operację zgodnie z detalami wypisanymi w księdze - Należy wszczepić kamień na zasadach przeszczepu. Operacja ta nie jest wymagająca, to też szanse na kompletną porażkę są minimalne. Użytkownik może przeprowadzić tą operację sam na sobie, bez potrzeby innego gracza. Kamień można wszczepić w dowolne miejsce w ciele, nie ma co do tego ograniczeń. Można go nawet całkowicie ukryć wewnątrz swego ciała.
Księga---
Przekłady---
Kamienie---
Działanie kamienia Gelelアクション
Człowiek, wszczepiając w swoje ciało kamień, jest w stanie nauczyć się wykorzystać jego energię - niezwykle zbliżoną do energii natury, jednak bardziej ograniczoną - co zdecydowanie zwiększa jego moc. Dawniej jedynie członkowie klanu byli w stanie opanować moc kamienia, jednak na przestrzeni lat udało się odnaleźć metody pozwalające na naukę kontroli chakry Gelel nawet przez osoby spoza tego rodu.
Pojedynczy kamień ma w sobie ograniczoną ilość energii życiowej, jaka jest do wykorzystania przez człowieka. Na szczęście, potrafi się ona samoistnie odnawiać kiedy jej nie używamy, co znacznie potrafi ułatwić życie. Ilość Chakry Gelel jaka znajduje się w każdym kamieniu wynosi maksymalnie 10 000. Wykorzystujemy ją przede wszystkim do:
Ilość chakry w kamieniu jest stała i zwiększyć ją można jedynie poprzez odpowiednie biegłości, w wyniku fabuły lub poprzez prośby do administracji.
Pojedynczy kamień ma w sobie ograniczoną ilość energii życiowej, jaka jest do wykorzystania przez człowieka. Na szczęście, potrafi się ona samoistnie odnawiać kiedy jej nie używamy, co znacznie potrafi ułatwić życie. Ilość Chakry Gelel jaka znajduje się w każdym kamieniu wynosi maksymalnie 10 000. Wykorzystujemy ją przede wszystkim do:
- Technik związanych bezpośrednio z chakrą Gelel, jakich trzeba nauczyć się z Księgi Gelel lub stworzyć samemu
- Do podtrzymywania aktywnych trybów Kamienia Gelel ponad ich limit
- Z odpowiednią biegłością do innych technik, np. Ninjutsu
Ilość chakry w kamieniu jest stała i zwiększyć ją można jedynie poprzez odpowiednie biegłości, w wyniku fabuły lub poprzez prośby do administracji.
Zniszczenie kamienia Gelel破壊
Możliwe jest zniszczenie kamienia, co w efekcie powoduje utratę naszego źródła chakry Gelel. Tracimy wtedy wszystkie efekty jakie otrzymywaliśmy od kamienia (w tym to, co daje tryb pasywny, czyli z powrotem zaczynamy się starzeć). Oczywiście możliwe jest ponowne zdobycie kamienia, jeżeli taki jest wolny, co wymaga kolejnej misji, tym razem rangi A, niezależnie czy postać posiadała Księgę bądź jej Przekład. Kamień jest jednak niezwykle wytrzymały, dlatego jedynie najpotężniejsze uderzenia, skupiające swoją siłę w jednym punkcie, są w stanie go zniszczyć.
Zniszczenie kamienia nie sprawia, że odzyskujemy slot wspomagania.
W przypadku posiadania kilku kamieni Gelel wszczepionych w ciało, po zniszczeniu jednego, drugi przejmuje jego funkcję.
Zniszczenie kamienia nie sprawia, że odzyskujemy slot wspomagania.
W przypadku posiadania kilku kamieni Gelel wszczepionych w ciało, po zniszczeniu jednego, drugi przejmuje jego funkcję.
Trybyモード
Tryb pasywny
Tryb odblokowany bezpośrednio po wszczepieniu sobie kamienia. Już w tym momencie chakra Gelel zaczyna powoli asymilować się z naszym ciałem, wzmacniając je i umożliwiając nam najprostsze jej wykorzystania. Tryb ten trwa ciągle, nawet podczas używania aktywnych trybów i jedyny sposób na “wyłączenie” go to pozbycie się kamienia z naszego ciała.
- postać przestaje się starzeć fizycznie, kiedy będzie w kwiecie wieku. W przypadku kiedy ktoś jest już starszy, jego starzenie się zwyczajnie się zatrzymuje i nie "młodnieje"
- może używać prostych technik Gelel (maksymalnie do rangi B)
- postać otrzymuje atut wrodzony Regeneracja zdrowia, a dla osób już posiadających ten atut działa on jeszcze efektywniej, zyskując następującą biegłość:
Zwiększona regeneracja zdrowiaBiegłośćRegeneracja zdrowia użytkownika za pomocą nadnaturalnych działań uległa wzmocnieniu, sprawiając iż ten przekroczył poziom wydający się być szczytem tego co zwykłemu człowiekowi wolno. Postać regeneruje się dużo szybciej i już nawet średnie rany mogą zaleczyć się w trakcie walki. Postać wydaje się być również bardzo odporna na ubytek krwi, a uszkodzenia ciała, które w normalnych przypadkach mogłyby się zmienić w trwałe okaleczenia, u osoby z tą biegłością zdają się na siłę dążyć to całkowitego zaleczenia.
Kod: Zaznacz cały
[bieglosc name=Zwiększona regeneracja zdrowia]Regeneracja zdrowia użytkownika za pomocą nadnaturalnych działań uległa wzmocnieniu, sprawiając iż ten przekroczył poziom wydający się być szczytem tego co zwykłemu człowiekowi wolno. Postać regeneruje się dużo szybciej i już nawet średnie rany mogą zaleczyć się w trakcie walki. Postać wydaje się być również bardzo odporna na ubytek krwi, a uszkodzenia ciała, które w normalnych przypadkach mogłyby się zmienić w trwałe okaleczenia, u osoby z tą biegłością zdają się na siłę dążyć to całkowitego zaleczenia.[/bieglosc]
Stage Zero
Czas trwaniaPołowa Wytrzymałości użytkownika zaokrąglane w górę. Można utrzymać dłużej za koszt 500 chakry Gelel na turę
Pierwszy z 2 aktywnych trybów. Użytkownik przelewa przez swoje ciało Chakrę Gelel, nieznacznie wzmacniając naszą wytrzymałość, powodując że ciężej jest zadać mu rany cięte, kłute czy szarpane. Przede wszystkim jednak, czyni on nasze techniki potężniejszymi i daje nam dostęp do kolejnych technik Gelel. To, że tryb jest aktywny, można zaobserwować przez świecący znak pojawiający się nad naszymi ubraniami, w miejscu gdzie wszczepiliśmy kamień.
Bonusy
- postać posiada nieznacznie większą wytrzymałość ciała, przez co ciężej zadać jej rany cięte, kłute czy szarpane
- wszystkie techniki przez niego używane stają się silniejsze w swojej specjalizacji np. ofensywna mocniej uderzy, defensywa więcej wytrzyma itp.
- regeneruje swoją zwykłą chakrę na czas trwania trybu. Jest to wartość 5% na turę, jednak w przeciwieństwie do zwykłej z atutu Regeneracji Chakry, regeneruje się on również podczas używania jutsu. Nie łączy się to jednak z wspomnianym atutem Regeneracji Chakry, a go nadpisuje.
- umożliwia korzystanie z technik Gelel rangi A
Stage One
Czas trwaniaPołowa Wytrzymałości użytkownika zaokrąglane w górę. Można utrzymać dłużej za koszt 500 chakry Gelel na turę
Drugi i ostatni z aktywnych trybów, będący jeszcze potężniejszym Stage Zero. Podczas tego trybu użytkownik przyjmuje formę potwora, która może dysponować dodatkowymi częściami ciała (np. skrzydła nietoperza pozwalające latać). Przemiana jest praktycznie natychmiastowa, a nowa forma w porównaniu do poprzedniej zwiększa całkowicie naszą sprawność fizyczną. Forma, jaką użytkownik będzie przyjmował, jest ustalana przy opanowywaniu tego trybu. Posiadacz kamienia pisze ją samodzielnie i musi się jej trzymać (moderator techniczny i fabularny muszą też ją zaakceptować). Prawdziwą mocą tego trybu jest jednak wzmocnienie, jakie otrzymujemy do naszych technik i dostęp do najpotężniejszych technik rangi S. Ten tryb posiada jednak ogromną wadę, jaką jest moment wyjścia z niego. Niezależnie czy doszło do tego przez skończenie się chakry Gelel, czy z własnej woli, użytkownik po wyjściu ogarnięty jest przez niezwykłe zmęczenie. Przez 2 tury nie jest w stanie używać nawet zwykłej chakry, czyniąc go bardziej podatnym na wrogie ataki. Jest to hazard, jaki przychodzi z manipulowaniem energią życiową.
OdblokowanieAby odblokować Stage One, trzeba użyć Stage Zero przynajmniej 3 razy na fabułe i mieć kontrolę chakry na poziomie 8. Odblokowanie Stage One nie oznacza, że nie możemy już używać Stage Zero.
Bonusy
- postać dostaje +1 do trzech wybranych przez siebie statystyk. Należy je wybrać raz, po pierwszym opanowaniu tego trybu.
- jego techniki stają się jeszcze silniejsze w swojej Specjalizacji. Na tym etapie jest to praktycznie wzrost siły o całą rangę do góry, nawet powyżej S
- regeneruje swoją zwykłą chakrę na czas trwania trybu. Jest to wartość 5% na turę, jednak w przeciwieństwie do zwykłej regeneracji chakry, regeneruje się on również podczas używania jutsu
- umożliwia korzystanie z technik Gelel rangi rangi S
- po wyłączeniu Stage One, przez 2 tury użytkownik nie może w ogóle używać chakry ze względu na przeciążenie organizmu i sam jest niezwykle przemęczony
Charakterystyka technik Gelel技術
Pojawił się termin techniki Gelel. Czym one właściwie są i jak różnią się od jutsu? Tak naprawdę, różnic nie jest wiele. Z racji na to, że polegają na technikach życiowych, ich siła jest prawie porównywalna do technik Senpō. Jest ona łatwiejsza do formowania z niej kształtów, dlatego bez problemu możemy zrobić np. bicz z chakry Gelel. Możemy również ją mieszać ze zwykłą chakrą, dodając energię życia do np. Rasengana i czyniąc go silniejszym (wymaga to jednak odpowiedniej techniki, nie można sobie po prostu dołożyć chakry Gelel do każdej techniki). Minusem technik Gelel są jednak duże koszta wysokopoziomowych technik. Jako bazowe przyjmuje się 2 000 chakry dla technik S, 1 250 dla technik A, 750 dla technik B. Istnieje jedynie jedna technika, dostępna dla wszystkich użytkowników Gelel, rangi S. Pozostałe użytkownik może stworzyć sam. Na start może stworzyć za darmo 2 techniki B, przy opanowaniu Stage Zero 1 technikę A i przy Stage One 1 technikę S + ta posiadana przez wszystkich. Kolejne tworzone są już na zasadach Własnych Technik. Nie można tworzyć technik niższych rang.