• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Yota Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Yota Ichizoku

Yota Ichizoku | Yota Clanヨタ一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Dość osobliwa rodzina, która w swym życiu często zmieniała miejsce pobytu. Nie powinno to jednak dziwić, albowiem klan Yota od zarania dziejów prowadził koczowniczy tryb życia. Ze względu jednak na ostatnie wydarzenia, zniszczenia wywołane wojną i spadek bezpieczeństwa w świecie, większość klanu udała się do Amegakure, by tam osiąść na stałe.
Historia
O samym klanie nie wiadomo wiele - nigdy nie sprawiał problemów uchodząc za spokojny, nieszukający zwady "ród" ninja. Niczym obwoźni sprzedawcy podróżowali od wioski do wioski zarabiając na sprzedaży pogody, którą dzięki ich klanowym zdolnościom potrafią formować wedle uznania. Noszone przez nich płaszcze oraz bandany na głowie stały się ich znakiem charakterystycznym w rejonach, w jakich byli najbardziej aktywni. Świat pochłonięty wojną przestał sprzyjać prowadzonemu przez nich trybowi życia i chociaż przez wieki potrafili poradzić sobie i w takich sytuacjach, tak ogrom zniszczeń wywołanych Największą Światową Wojną Shinobi stał się przytłaczający również dla nich. Spowodowało to, że większość rodziny postanowiła osiąść póki co w Wiosce Deszczu, a później? Czas pokaże! Ci jednak, którzy widzieli swoją przyszłość inaczej, ruszyli w swoją stronę szukając dla siebie miejsca w nowej rzeczywistości.
Ważne informacje
  1. Nazwiskiem rodowym jest Yota.
  2. Obecny lider klanu jest nieznany, jednak panuje tradycja, by był on wybierany na podstawie głosowania raz na porę roku. Z reguły więc władzę trzyma czwórka współpracujących ze sobą osób.
  3. Większość klanu znajduje się w Amegakure no Sato, jednak część członków rodu ruszyła swoja drogą.
  4. Klan posiada własny Hiden - Tenki no Jutsu. Zdolność ta pozwala na kontrolę i manipulację pogodą.
Zdolności
Koczowniczy klan Yota posiada specyficzne umiejętności, które pozwoliły im przetrwać nawet wtedy, gdy świat poznawał system wiosek. Teraz ich zdolności są głównie na usługach Ukrytego Deszczu, ale wciąż posiadają szeroki zakres zastosowań:
  1. Manipulacja pogodą - użytkownicy Tenki no Jutsu potrafią poprzez własną kontrolę chakry zmieniać obecnie panujące warunki pogodowe dużo szybciej i efektywniej niż przy pomocy podobnych technik tego typu.
  2. Nadawanie właściwości pogodzie - prócz zmiany pogody, członkowie klanu Yota są w stanie nadać panującym warunkom dodatkowych cech w zależności od użytej techniki i posiadanej rangi dziedziny np. opady wrzątku zamiast deszczu, czy krople wysysające chakrę.
  3. Mistrz żywiołów - członkowie klanu Yota są w stanie w ograniczony sposób używać żywiołów, jakich nie posiadają. Dotyczy się to chociażby Fūtonu, Suitonu, Raitonu oraz zdolności tworzenia śniegu. Nie mniej, tak długo jak dany element można przypisać danej pogodzie, tak długo członkowie klanu Yota mogą operować na nim w zakresie swojego własnego Hiden.
Ponadto, wybierając Specjalizację w Tenki no Jutsu, koszt chakry użyty do danej techniki spada o 1/3 jeśli pogoda, na jakiej ten "operuje" odpowiada emocjom towarzyszącym w danym momencie postaci np. złość podczas wywoływania burzy czy szczęście przy próbie rozpogodzenia nieba. To, czy takowy bonus przysługuje w danej chwili postaci ocenia Mistrz Gry prowadzący wątek.

Kyōkan no araware | Manifestation of Empathy共感の現れ
Ujarzmianie sił natury, zawsze wiąże się z większym lub mniejszym kosztem dla użytkowników tych sił. Dla członków klanu Yota objawia się to poprzez niezwykłe połączenie między emocjami a klanowym Hidenem. Wraz z poznaniem tajnik manipulacji pogodą, każde silniejsze uczucie staje się zagrożeniem dla otoczenia adepta Tenki no Jutsu. Ci spośród nich o najbardziej gorącej krwi, zdają się nie rozstawać z burzowymi chmurami nad ich głowami, ci ogarnięci radością, są w stanie zwracać uwagę nie tylko tłumów, ale i smug naturalnego światła, a kiedy nikt nie patrzy, za ścianami domostwa, to uderzające o posadzkę krople deszczu są świadkami ich smutków. Same w sobie efekty nie są potwornie silnie, i choć ich siła może się różnić zależnie od intensywności i czynników zewnętrznych, to zazwyczaj największe problemy sprawia ich nieporęczność. Trudno jest ukrywać emocje kiedy nawet świat ci o nich przypomina. Odpowiednia wysoka Siła Woli u użytkownika jest w stanie opierać się tym efektom, jednak skuteczność zależy od GM.
Emocje i wpływ na otoczenie
  • Radość – zdaje się przyciągać naturalne światło na użytkownika Tenki no Jutsu.
  • Smutek – wokół użytkownika zaczynają zbierać się deszczowe chmury.
  • Strach – sylwetkę opiewa delikatna mgła, która znacznie gęstnieje w okolicach twarzy.
  • Złość – układające się wokół głowy użytkownika burzowe chmury.
  • Zazdrość – wyładowania elektryczne, otaczające ciało niczym wąż. Nie stanowią one jednak fizycznego zagrożenia, a jedynie efekt wizualny.
  • Odraza – chmury, które kształtem imitują obiekt odrazy.
  • Obojętność – skóra członka klanu Yota zostaje pokryta delikatną warstwą śniegu.
  • Ekscytacje – ruchom użytkownika zdaje się towarzyszyć powiew wiatru, który zwiększa pozorną grację ruchów.
  • Szok – manifestuje przypominającą aureolę zorzę polarną.
  • Zawód – ciało i otoczenie zdają się być chłodniejsze o kilka stopni.
  • Wstyd – ciało i otoczenie zdają się być cieplejsze o kilka stopni.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=共感の現れ]Kyōkan no araware | Manifestation of Empathy[/title]
[pic]https://i.imgur.com/VMipc7i.png[/pic]
[description]Ujarzmianie sił natury, zawsze wiąże się z większym lub mniejszym kosztem dla użytkowników tych sił. Dla członków klanu Yota objawia się to poprzez niezwykłe połączenie między emocjami a klanowym Hidenem. Wraz z poznaniem tajnik manipulacji pogodą, każde silniejsze uczucie staje się zagrożeniem dla otoczenia adepta Tenki no Jutsu. Ci spośród nich o najbardziej gorącej krwi, zdają się nie rozstawać z burzowymi chmurami nad ich głowami, ci ogarnięci radością, są w stanie zwracać uwagę nie tylko tłumów, ale i smug naturalnego światła, a kiedy nikt nie patrzy, za ścianami domostwa, to uderzające o posadzkę krople deszczu są świadkami ich smutków. Same w sobie efekty nie są potwornie silnie, i choć ich siła może się różnić zależnie od intensywności i czynników zewnętrznych, to zazwyczaj największe problemy sprawia ich nieporęczność. Trudno jest ukrywać emocje kiedy nawet świat ci o nich przypomina. Odpowiednia wysoka Siła Woli u użytkownika jest w stanie opierać się tym efektom, jednak skuteczność zależy od GM.[/description]
[row=Emocje i wpływ na otoczenie][/row]
[description]
[list]
[*][b]Radość[/b] – zdaje się przyciągać naturalne światło na użytkownika Tenki no Jutsu.
[*][b]Smutek [/b] – wokół użytkownika zaczynają zbierać się deszczowe chmury.
[*][b]Strach [/b] – sylwetkę opiewa delikatna mgła, która znacznie gęstnieje w okolicach twarzy.
[*][b]Złość [/b] – układające się wokół głowy użytkownika burzowe chmury.
[*][b]Zazdrość[/b] – wyładowania elektryczne, otaczające ciało niczym wąż. Nie stanowią one jednak fizycznego zagrożenia, a jedynie efekt wizualny.
[*][b]Odraza[/b] – chmury, które kształtem imitują obiekt odrazy.
[*][b]Obojętność[/b] – skóra członka klanu Yota zostaje pokryta delikatną warstwą śniegu.
[*][b]Ekscytacje[/b] – ruchom użytkownika zdaje się towarzyszyć powiew wiatru, który zwiększa pozorną grację ruchów. 
[*][b]Szok[/b] – manifestuje przypominającą aureolę zorzę polarną.
[*][b]Zawód[/b] – ciało i otoczenie zdają się być chłodniejsze o kilkanaście stopni.
[*][b]Wstyd [/b] – ciało i otoczenie zdają się być cieplejsze o kilkanaście stopni.
[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 29 lut 2024, 16:38 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Tu będzie E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Tu będzie D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Ōzora o Horu | Carving the Firmament大空を彫る
KlasyfikacjaTenki no Jutsu
PieczęcieSmok → Małpa → Wół → Koń → Małpa → Wąż → Tygrys → Małpa → Ptak → Smok
KosztStandardowy za chmurę na turę
ZasięgWzrokowy
Jedna z prostszych technik manipulowania pogodą w repertuarze klanu Yota, której źródła inspiracji można poszukiwać w ludowych tradycjach. Od wielu lat ludzie spoglądali w niebo, próbując w chaotycznych kształtach chmur doszukać się mistycznych symboli i zwiastunów tragedii. Być może, przypadkiem, podczas swoich prób trafili oni na “sygnały” pozostawione przez tą technikę. I głowili się co takiego ich Pan chciał im przekazać, pokazując im goniące się po nieboskłonie chmurokoty, w rzeczywistości starannie wyrzeźbione za pomocą tej techniki. Technika pozwala zamienić każdą chmurę w zasięgu wzroku użytkownika w dzieło sztuki, w postaci podobizn żab i innych zwierząt, różnych symboli, czy sylwetek ludzkich. Kształty te są jednak niestabilne, gdyż naturalnie po kilku turach po zmianie kształtu zaczynają zmieniać formę zupełnie jak zwykła chmura.

Posiadając Tenki no Jutsu na randze A technikę można wykonać pomijając połowę pieczęci.
Posiadając Tenki no Jutsu na randze S zamiast składać pieczęci wystarczy spojrzeć na chmurę i skoncentrować chakrę przez czas potrzebny złożeniu odpowiednich pieczęci.
Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu użytkownik jest w stanie wykorzystywać chmury nie tylko jako źródło zabawy i do przekazywania prostych obrazów, ale również do tworzenia skomplikowanych symboli, tym samym dając możliwość przekazywania wiadomości przy pomocy techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=大空を彫る]Ōzora o Horu | Carving the Firmament[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/FbMm9mo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tenki no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Małpa → Wół → Koń → Małpa → Wąż → Tygrys → Małpa → Ptak → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za chmurę na turę[/row]
[row title=Zasięg]Wzrokowy[/row]
[description]Jedna z prostszych technik manipulowania pogodą w repertuarze klanu Yota, której źródła inspiracji można poszukiwać w ludowych tradycjach. Od wielu lat ludzie spoglądali w niebo, próbując w chaotycznych kształtach chmur doszukać się mistycznych symboli i zwiastunów tragedii. Być może, przypadkiem, podczas swoich prób trafili oni na “sygnały” pozostawione przez tą technikę. I głowili się co takiego ich Pan chciał im przekazać, pokazując im goniące się po nieboskłonie chmurokoty, w rzeczywistości starannie wyrzeźbione za pomocą tej techniki. Technika pozwala zamienić każdą chmurę w zasięgu wzroku użytkownika w dzieło sztuki, w postaci podobizn żab i innych zwierząt, różnych symboli, czy sylwetek ludzkich. Kształty te są jednak niestabilne, gdyż naturalnie po kilku turach po zmianie kształtu zaczynają zmieniać formę zupełnie jak zwykła chmura. 

[b]Posiadając Tenki no Jutsu na randze A[/b] technikę można wykonać pomijając połowę pieczęci. 
[b]Posiadając Tenki no Jutsu na randze S[/b] zamiast składać pieczęci wystarczy spojrzeć na chmurę i skoncentrować chakrę przez czas potrzebny złożeniu odpowiednich pieczęci.
[b]Posiadając Sennina w Tenki no Jutsu[/b] użytkownik jest w stanie wykorzystywać chmury nie tylko jako źródło zabawy i do przekazywania prostych obrazów, ale również do tworzenia skomplikowanych symboli, tym samym dając możliwość przekazywania wiadomości przy pomocy techniki.[/description]

Tenki no Eria | Area of Weather天気のエリア
KlasyfikacjaTenki no jutsu
PieczęcieIlość pieczęci zależy od poziomu, na którym aktywujemy technikę.
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Choć jest ona jedną z pierwszych technik jej przestronność i potencjał, sprawiają, że pozostaje ona użyteczna przez naprawdę długi czas, stanowiąc nie raz podstawę dla działania późniejszych technik. Pozwala ona, na dowolną zmianę warunków pogodowych w okolicy użytkownika. Dzięki utylizacji talentu do pogody i odpowiednich ilości chakry jesteśmy w stanie przekształcić pogodny dzień w burzę śniegową, czy pobłogosławić pustynie upragnionym deszczem. Efekt działania jak i jego zasięg zależą w pełni od poziomu, na którym aktywowana zostaje technika. Zmiany w pogodzie stają się trwałe, przez co do ich rozpędzenia wymagana jest albo interwencja odpowiednich technik, albo odczekanie aż natura sama zajmie się tym problemem. Należy jednak pamiętać, że efekty przypominające dane Uwolnienia Natury są w starciu z nimi słabsze.
  • Ranga D: Koszt trzykrotny D. Pogoda jest delikatna i nieszkodliwa. Wiatr, jest w stanie poruszać gałęziami pobliskiego drzewa, a deszcz przynieść ukojenie w parne wieczory. Technika posiada promień 10 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie pięciu pieczęci.
  • Ranga C: Koszt trzykrotny C. Siła techniki wzrasta, a wraz z nią jej użyteczność. Deszczu, można zacząć używać do podlewania ogródka, chmur do ukrycia się przed irytującym słońcem, a śniegu do uprzykrzania życia sąsiadom. Technika posiada promień 15 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 10 pieczęci.
  • Ranga B: Koszt trzykrotny B. Od tego poziomu, jesteśmy w stanie zaspokoić potrzebę wody dla części terenów rolnych, wytworzyć wiatr zdolny do porywania okolicznych obiektów, lub odpychania ludzi. Technika posiada promień 20 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 15 pieczęci. Wymagania: Tenki no Jutsu B
  • Ranga A: Koszt trzykrotny A. Efekty na tym poziomie zdolne są do przewracania ludzi i powozów za pośrednictwem silnych wiatrów. Blokowania wizji przeciwnikowi dzięki silnym opadom śniegu, czy do całkowitego przemoczenia przy pomocy deszczu. Technika posiada promień 25 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 20 pieczęci. Wymagania: Tenki no Jutsu A
  • Ranga S: Koszt trzykrotny S. Ekstremalne warunki pogodowe towarzyszące temu poziomowi bez problemu są w stanie uszkodzić budynki, pogrzebać kogoś żywcem pod warstwą śniegu, czy przysmażyć kilka ważnych monumentów, miotanymi wszędzie burzowymi błyskawicami. Technika osiąga swój maksymalny promień w postaci 30 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 25 pieczęci. Wymagania: Tenki no Jutsu S
Uwaga: W przypadku bardzo drastycznej zmiany warunków pogodowych koszt rośnie do czterokrotnego na poziom.

Zależnie od emocji towarzyszących podczas rzucania techniki, efekty techniki na poszczególnych poziomach mogą być silniejsze, jeżeli emocje są zgodne, lub słabsze, jeżeli są przeciwne.
Posiadając Raiton, Futon lub inne emitowane przez technikę Uwolnienie na randze S siła efektów emitowanych przez technikę jest taka sama jak zwykłych efektów Uwolnień Natury.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=天気のエリア]Tenki no Eria | Area of Weather[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/EAz1kuT.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tenki no jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Ilość pieczęci zależy od poziomu, na którym aktywujemy technikę.[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Choć jest ona jedną z pierwszych technik jej przestronność i potencjał, sprawiają, że pozostaje ona użyteczna przez naprawdę długi czas, stanowiąc nie raz podstawę dla działania późniejszych technik. Pozwala ona, na dowolną zmianę warunków pogodowych w okolicy użytkownika. Dzięki utylizacji talentu do pogody i odpowiednich ilości chakry jesteśmy w stanie przekształcić pogodny dzień w burzę śniegową, czy pobłogosławić pustynie upragnionym deszczem. Efekt działania jak i jego zasięg zależą w pełni od poziomu, na którym aktywowana zostaje technika. Zmiany w pogodzie stają się trwałe, przez co do ich rozpędzenia wymagana jest albo interwencja odpowiednich technik, albo odczekanie aż natura sama zajmie się tym problemem. Należy jednak pamiętać, że efekty przypominające dane Uwolnienia Natury są w starciu z nimi słabsze.

[list][*][b]Ranga D:[/b] Koszt trzykrotny D. Pogoda jest delikatna i nieszkodliwa. Wiatr, jest w stanie poruszać gałęziami pobliskiego drzewa, a deszcz przynieść ukojenie w parne wieczory. Technika posiada promień 10 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie pięciu pieczęci.
[*][b]Ranga C:[/b] Koszt trzykrotny C. Siła techniki wzrasta, a wraz z nią jej użyteczność. Deszczu, można zacząć używać do podlewania ogródka, chmur do ukrycia się przed irytującym słońcem, a śniegu do uprzykrzania życia sąsiadom. Technika posiada promień 15 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 10 pieczęci.
[*][b]Ranga B:[/b] Koszt trzykrotny B. Od tego poziomu, jesteśmy w stanie zaspokoić potrzebę wody dla części terenów rolnych, wytworzyć wiatr zdolny do porywania okolicznych obiektów, lub odpychania ludzi. Technika posiada promień 20 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 15 pieczęci. [u]Wymagania: Tenki no Jutsu B[/u]
[*][b]Ranga A:[/b] Koszt trzykrotny A. Efekty na tym poziomie zdolne są do przewracania ludzi i powozów za pośrednictwem silnych wiatrów. Blokowania wizji przeciwnikowi dzięki silnym opadom śniegu, czy do całkowitego przemoczenia przy pomocy deszczu. Technika posiada promień 25 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 20 pieczęci. [u]Wymagania: Tenki no Jutsu A[/u]
[*][b]Ranga S:[/b] Koszt trzykrotny S. Ekstremalne warunki pogodowe towarzyszące temu poziomowi bez problemu są w stanie uszkodzić budynki, pogrzebać kogoś żywcem pod warstwą śniegu, czy przysmażyć kilka ważnych monumentów, miotanymi wszędzie burzowymi błyskawicami. Technika osiąga swój maksymalny promień w postaci 30 metrów, a do jej wykonania potrzebne jest złożenie 25 pieczęci. [u]Wymagania: Tenki no Jutsu S[/u][/list]

[b]Uwaga:[/b] W przypadku bardzo drastycznej zmiany warunków pogodowych koszt rośnie do czterokrotnego na poziom.

[b]Zależnie od emocji[/b] towarzyszących podczas rzucania techniki, efekty techniki na poszczególnych poziomach mogą być silniejsze, jeżeli emocje są zgodne, lub słabsze, jeżeli są przeciwne.
[b]Posiadając Raiton, Futon lub inne emitowane przez technikę Uwolnienie na randze S[/b] siła efektów emitowanych przez technikę jest taka sama jak zwykłych efektów Uwolnień Natury.[/description]

Tenki no Nagare | Flow of Weather天気の流れ
KlasyfikacjaTenki no jutsu
PieczęcieRóżny
KosztRóżny
ZasięgRóżny
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Kolejne z jutsu, które można zaliczyć do prostych, ale niebywale użytecznych. Tym razem odpowiada za to niezwykle szerokie zastosowanie ofensywne. Poprzez scentralizowanie i skupienie zdolności jednostki do manifestacji pogody w jednym punkcie. Możliwe staje się wypuszczenie we wskazanym kierunku czegoś na wzór strumienia pogody. Przyjmującego właściwości pogody, którą chcemy manifestować. Strumień burzowych chmur, czy dewastujący podmuch wiatru. Efekt zależy w pełni od użytkownika. Należy jednak pamiętać, że w porównaniu z odpowiednimi Transformacjami Natury będą one wypadały słabiej.
  • Ranga D: Koszt standardowy D. Pogoda posyłana strumieniem jest delikatna niczym poranna bryza, czy ciepło słonecznych promieni padających na śpiącą twarz. Technika posiada zasięg 5 metrów, a promień strumienia wynosi 5 centymetrów. Czas kumulacji jest równy złożeniu 7 pieczęci.
  • Ranga C: Koszt standardowy C. Siła strumienia wzrasta na sile, na tyle, by móc pokusić się o próbę zrzucenie kapelusza z głowy przechodnia, albo wypchania buzi wroga śniegiem. Technika posiada zasięg 10 metrów, a promień strumienia wynosi 10 centrymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 10 pieczęcią.
  • Ranga B: Koszt standardowy B. Przygniecenie wroga śniegiem, wrzycenie go pomiędzy parzące chmury burze, czy odepchnięcie lecących pocisków, zdaje się nie być większym problemem. Technika posiada zasię 15 metrów, a promień strumienia wynosi 15 centrymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 15 pieczęcią.Wymagania: Tenki no Jutsu B
  • Ranga A: Koszt standardowy A. Wiatr jest w stanie rozwalić na kawałki powody, śnieżny strumień bez problemu zaskoczy nieprzygotowanego przeciwnika. Technika posiada zasięg 20 metrów, a promień strumienia wynosi 20 centymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 20 pieczęcią. Wymagania: Tenki no Jutsu A
  • Ranga S: Koszt standardowy S. Pogoda ujarzmiona w strumieniach, spokojnie może mieć przylepioną łatkę tej ekstremalnej. Wiatry zdolne niszczyć budynki, burze z morderczymi piorunami, śnieg mogący pogrzebać nawet najwytrwalszych. Technika posiada zasięg 25 metrów, a promień strumienia wynosi 25 centymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 25 pieczęcią. Wymagania: Tenki no Jutsu S
Zależnie od emocji towarzyszących podczas rzucania techniki, efekty techniki na poszczególnych poziomach mogą być silniejsze, jeżeli emocje są zgodne, lub słabsze, jeżeli są przeciwne.
Posiadając Raiton, Futon lub inne emitowane przez technikę Uwolnienie na randze S siła efektów emitowanych przez technikę jest taka sama jak zwykłych efektów Uwolnień Natury.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=天気の流れ]Tenki no Nagare | Flow of Weather[/title]
[pic rank=C]link do obrazka[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Tenki no jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Różny[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Kolejne z jutsu, które można zaliczyć do prostych, ale niebywale użytecznych. Tym razem odpowiada za to niezwykle szerokie zastosowanie ofensywne. Poprzez scentralizowanie i skupienie zdolności jednostki do manifestacji pogody w jednym punkcie. Możliwe staje się wypuszczenie we wskazanym kierunku czegoś na wzór strumienia pogody. Przyjmującego właściwości pogody, którą chcemy manifestować. Strumień burzowych chmur, czy dewastujący podmuch wiatru. Efekt zależy w pełni od użytkownika. Należy jednak pamiętać, że w porównaniu z odpowiednimi Transformacjami Natury będą one wypadały słabiej.

[list][*][b]Ranga D:[/b] Koszt standardowy D. Pogoda posyłana strumieniem jest delikatna niczym poranna bryza, czy ciepło słonecznych promieni padających na śpiącą twarz. Technika posiada zasięg 5 metrów, a promień strumienia wynosi 5 centymetrów. Czas kumulacji jest równy złożeniu 7 pieczęci.
[*][b]Ranga C:[/b] Koszt standardowy C. Siła strumienia wzrasta na sile, na tyle, by móc pokusić się o próbę zrzucenie kapelusza z głowy przechodnia, albo wypchania buzi wroga śniegiem. Technika posiada zasięg 10 metrów, a promień strumienia wynosi 10 centrymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 10 pieczęcią.
[*][b]Ranga B:[/b] Koszt standardowy B. Przygniecenie wroga śniegiem, wrzycenie go pomiędzy parzące chmury burze, czy odepchnięcie lecących pocisków, zdaje się nie być większym problemem. Technika posiada zasię 15 metrów, a promień strumienia wynosi 15 centrymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 15 pieczęcią.[u]Wymagania: Tenki no Jutsu B[/u]
[*][b]Ranga A:[/b] Koszt standardowy A. Wiatr jest w stanie rozwalić na kawałki powody, śnieżny strumień bez problemu zaskoczy nieprzygotowanego przeciwnika. Technika posiada zasięg 20 metrów, a promień strumienia wynosi 20 centymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 20 pieczęcią. [u]Wymagania: Tenki no Jutsu A[/u]
[*][b]Ranga S:[/b] Koszt standardowy S. Pogoda ujarzmiona w strumieniach, spokojnie może mieć przylepioną łatkę tej ekstremalnej. Wiatry zdolne niszczyć budynki, burze z morderczymi piorunami, śnieg mogący pogrzebać nawet najwytrwalszych. Technika posiada zasięg 25 metrów, a promień strumienia wynosi 25 centymetrów. Czas jej kumulacji jest równy 25 pieczęcią. [u]Wymagania: Tenki no Jutsu S[/u][/list]

[b]Zależnie od emocji[/b] towarzyszących podczas rzucania techniki, efekty techniki na poszczególnych poziomach mogą być silniejsze, jeżeli emocje są zgodne, lub słabsze, jeżeli są przeciwne.
[b]Posiadając Raiton, Futon lub inne emitowane przez technikę Uwolnienie na randze S[/b] siła efektów emitowanych przez technikę jest taka sama jak zwykłych efektów Uwolnień Natury.[/description]
Ostatnio zmieniony 10 mar 2024, 20:07 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Tu będzie B
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Tu będzie A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Tu będzie S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”