• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Hyūga Tsubaki

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

1. Armia pseudozombi to też coś, co można zrobić przy pomocy Jigen Shiki no Jutsu i nie będzie zabierało chakry na stałe, just saying kappa. Ale jeśli to problem, to możemy dać ograniczenie, że może być nałożone maksymalnie 10 pieczęci jednocześnie. Da nam to równe 1000 chakry, która może zostać poświęcona. I wtedy ni ma armi pseudozombi, które w najlepszy wypadku wyleczą się Iryo A shrug
2. No to mamy w takim razie rozwiązanie z góry - maksymalnie 10 pieczęci, więc nie damy możliwości leczenia obrażeń rangi S (powiedzmy sobie szczerze, bez specki w Fuinie to maks. jaki osiągniemy to B, przy obrażeniach S, to 4 tury leczenia B to jedynie przedłużanie nieuniknionego...)
3. Rzuciłam tym D, bo zakładam maksymalne dostępne minimum. Trochę hiperbola, ale chodzi po prostu o bezsensowność tego pomysłu, że ja wpakuje w kogoś chakrę Iryo S, a to go co najwyżej posmyra, bo nie zna Iryo : /
4. Mamy maksymalnie leczenie A przez 4 tury na maksymalnie 10 osobach, a użytkownik traci przy tym 1000 chakry. Możemy dać, że np. koszt pieczętowania wtedy wzrasta do podwójnego, albo że oprócz 100 chakry zabiera dodatkowe 15 za każdą dodatkową turę leczenia, czyli przy 4 to będzie łącznie 145 chakry zabranej na stałe do czasu użycia pieczęci. 1450 przy 10 osobach. Przy KC 10, które każdy Iryonin powinien mieć w pewnym momencie, to praktycznie koszt 3 technik S.
5. Tak jak napisałam - jestem w stanie się zgodzić w kwestii wymogu Kontroli Chakry w kwestii rozprowadzania jej po aktywacji pieczęci, aczkolwiek wymóg samego Iryo jest dla mnie konceptem totalnie niszczącym core techniki. Dodałam zapisek do tego jak to widzę.
► Pokaż Spoiler | Chiyu no fū
Chiyu no fū | Sigil of healing治癒の封
KlasyfikacjaFūinjutsu, Iryō Ninjutsu
PieczęciePieczętowanie: Pies → Tygrys → Pies → Wąż → Zając → Koń → Dzik → Smok → Tygrys → Koń
Aktywacja: Impuls chakry
KosztPieczętowanie: standardowy + podwójny koszt techniki leczącej
Aktywacja: Brak
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość: Shōsen Jutsu
Działanie jutsu jest stosunkowo proste, jednakże potrzebuje kilku etapów, by zostało wykonane z powodzeniem. Najpierw, należy złożyć odpowiednie pieczęci, a następnie przyłożyć dłoń do dowolnego miejsca na ciele pacjenta. Ze względów praktycznych zaleca się takie, do którego łatwo dosięgnąć - jak np. ramię. W ten sposób w wybranym miejscu powstaje specyficzny znak, który jest pieczęcią. Następnie należy przelać w nią chakrę przy pomocy Shōsen Jutsu, tak jakby było to jutsu normalnie używane do leczenia powstałych ran.

W ten sposób przygotowana pieczęć, może zostać aktywowana w dowolnym momencie poprzez przelanie niewielkiego impulsu chakry. Technika działa w ten sposób jak jedna tura leczenia przy pomocy Shōsen Jutsu.

Istnieje kilka zasad działania tego jutsu:
  • Nałożenie pieczęci na stałe zabiera 100 chakry z puli osoby pieczętującej. Chakra jest zwracana dopiero po aktywacji pieczęci przy pierwszej najbliższej regeneracji;
  • By pieczęć aktywować należy mieć otwartą dziedzinę Fūinjutsu (minimum rangi D);
  • Jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o poziom niższe niż posiadana ranga Fūinjutsu. Dla przykładu, mając Fūinjutsu A, jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o sile B;
  • Można nałożyć maksymalnie jedną pieczęć na osobę. Może być nałożonych jednocześnie maksymalnie 10 pieczęci;
  • Osoba, na której ciele została nałożona pieczęć musi rozprowadzić chakrę po swoim organizmie, dlatego, by technika miała pełną moc, należy mieć Kontrolę Chakry 7. Wtedy siła takiego leczenia jest o rangę niższa aniżeli zapieczętowanej techniki (Shōsen Jutsu o sile S będzie leczyć na poziomie A). Im niższa Kontrola Chakry, tym o kolejną rangę spada poziom leczenia. Minimalny poziom leczenia to C;
  • Po aktywacji, w trakcie trwania leczenia, nie można używać innych technik aniżeli E, które nie wymagają złożenia pieczęci. Użycie jakiejś techniki przerywa leczenie, niezależnie od tego czy w pełni zadziałało czy też nie. Niewykorzystana medyczna chakra przepada;
Technika została opracowana przez Hyūgę Tsubaki w ośrodku organizacji Fūinjutsu Kenkyū Sentā.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu, możemy zapieczętować Shōsen Jutsu o sile równej naszej randze Fūinjutsu;
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu, zmniejsza koszt techniki leczącej i wynosi Standardowy.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu, pojemność pieczęci może zostać zwiększona do wartości 4 tur uzdrawiania Shōsen Jutsu. Koszt techniki leczącej zostaje zwiększony za każdą użytą turę. Koszt pieczętowania pozostaje bez zmian, aczkolwiek każda dodatkowa tura leczenia zapieczętowana, zabiera dodatkowo 15 chakry. Czyli stworzenie pieczęci z chakrą równą 4 turom uzdrawiania będzie blokować 145 chakry do czasu aktywacji pieczęci.
Średni zwójHyūga Tsubaki
Średni zwójORGANIZACJA FŪINJUTSU KENKYŪ SENTĀ
Średni zwój
Średni zwój
Shinzui no saisei, jak ozwojowane to ok, po prostu zobaczyłam w temat i widziałam, że ogólnodostępne więc miałam takie zdziwko lekkie. Nothing more to add.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

1. Core techniki - Jigen Shiki no Jutsu jest obecnie omawiane w dziale technicznym, właśnie by też nie było takich sytuacji o których wspominasz. Plus Jigen Shiki no Jutsu wymaga konkretnego warunku aktywacji. Tutaj user sam decyduje, co jest imo bonusem, nawet jak Jigen Shiki może to lekko "nagiąć". I powtarzam. 100 chakry na pieczęć było moją pierwszą myślą i może ulec zmianie. Argumentacja, że zabierze to 1000 chakry jest więc imo bardzo invalid, bo może się okazać, że zamiast tego zabierze np. 100. Więc proszę, nie upierajmy się na tym.
2. Nie medycy - ogólnie mechanizm maksymalnej ilości nałożenia pieczęci jest dla mnie dość dziwny. Like... czemu? Przyjdzie ktoś i Ci da po łapach, że spróbujesz raz jeszcze coś zrobić? Nie widzę za bardzo sensu w czymś takim. Jak rozumiem samą ideę by jakoś to ograniczyć, zależy mi też, by takie ograniczenie miało zwyczajnie sens. Więc jakoś... chciałbym usłyszeć zrozumienie. Pamiętaj też, że 4 tury leczenia kogoś na sile B pozwolą komuś przeżyć być może dostatecznie długo, by otrzymał lepszą pomoc.
3. Siła zapieczętowania - ale... to czemu hiperbolizujesz w dół? Załóżmy jakąś inną opcję, np. że bez wiedzy Iryo to maksymalny poziom siły, niezależnie od tego ile chakry się wpakuje, to będzie B. Bo to taki midtier, co wydaje mi się, że poważne obrażenia powierzchowne da sobie radę. A by mieć lepsze - niech się specjalizują w medycynie by wiedzieć jak taką chakrę pokierować i lepiej się poleczyć. Ba, można zrobić, że zamiast np. Iryo A była odpowiednia wiedza, zdobyta np. na fabule.
4. Ilość czasu trwania - jest to ciekawy pomysł, który mi się podoba. Co zaś do ilości chakry - jeszcze się chwilę z tym wstrzymajmy, bo muszę skonsultować jak wielką ilość faktycznie taka pieczęć by zabierała bazowo. Ale do tego - potrzebujemy ustalić reszty.
5. Rozprowadzanie chakry, a więc i siła techniki - odnośnie siły to w punkcie 3 trochę bardziej się rozpisałem. Pamiętaj, by "na siłę" nie próbować siebie donerfiać, gdy wrzucam ideę do dyskusji, która sprawia, że ja, jako techniczny, będę bardziej ukontentowany. To, że może ona brzmieć strasznie, nie znaczy, że chcę sprawić, by technika była do kosza.

Sam obecnie opis jest dużo bardziej mi pasujący. Jedynie to rozprowadzanie chakry. KC 7 wydaje mi się dość basic wartością przy średnim czasie trwania. Tak jak mówiłem w punkcie 3 - połączyłbym to z wiedzą medyczną, co często się przekłada na Iryo, ale nie musi być to ta dziedzina.
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

1. Bazuje swoje argumenty na tym, co mamy obecnie w technice, ciężko inaczej. shrug
2. Czy przypadkiem nie po to jest to technika ozwojowana, żeby właśnie ograniczać tego typu możliwości? Możemy zrobić z tego równie dobrze prywatną technikę, nie obrażę się shrug Prawdę powiedziawszy to ciężko mi zrozumieć, co jest broken, że będzie to możliwe na senninie. I guess, jeśli to aż taki problem, to mogę tam dorzucić specjalizację i sennina, to ograniczymy ilość osób, dla których ta opcja jest dostępna.
3. Mi się ten pomysł nie podoba z jednego powodu... to bowiem kara gracza za posiadanie Specjalizacji w Fuinjutsu. Bowiem, bez specki - maksymalny poziom, który możemy w kimś zapieczętować medyczną chakrę to B. Znaczy się A, ale działanie techniki jest obniżone o jeden stopień, więc ktoś dostaje leczenie B. W takim razie, mając speckę, jeśli gracz czy NPC - czyli rzecz od nas totalnie niezależna - nie ma odpowiedniego potencjału, to użyję techniki rangi S na darmo - bo jednak moja postać nie wie jakie ktoś ma umiejętności (czy to zachęta do grania OOC bym np. sprawdzała statystyki i dziedziny danej postaci?), więc i tak pójdzie z maksymalną mocą, jeśli jest w stanie, bo nie wie, że jeżeli użyje siły A to wyjdzie na to samo. Tak więc w NAJLEPSZYM wypadku 1000 chakry pójdzie się paść. : /
4. W sumie nie do końca rozumiem co masz na myśli przez "Ilość czasu trwania"? W tym punkcie zaproponowałam dodatkowe koszty chakry.
5. Tutaj się odwołam do punktu 3, dlaczego ten pomysł mi się nie podoba i jako gracz raczej z tego typu rozwiązaniem nie będę ok. Bo nie uważasz, że to trochę przypałowe iść kazać komuś na misję rangi X, by mógł korzystać z techniki, którą KTOŚ na niego nałożył? shrug

Tak samo z KC. 7 to jest coś takiego, co każdy powinien mieć. Nie mam wpływu na to, jak ktoś rozdaje punkty i nawet jeśli moja postać zapyta "hej, jak tam ci idzie z kontrolą chakry" to ktoś powie "dobrze" to czy to oznacza, że ma te 8 i mogę użyć leczenia na poziomie S, a może jednak nie? Bo wiesz, żeby ze specki skorzystać i zapieczętować w kimś technikę A, bo wyjdzie na to samo jakby to była S bo nie ma KC / wiedzy jak tę chakrę rozprowadzić, to najpierw postacią muszę wiedzieć, że dana osoba nie spełnia wymogów by użyć tego na pełnej sile : /

Szczerze, jestem skłonna nawet zmienić rangę techniki z B na A, przez co nie będzie ona też taka ez i łatwa do zdobycia - bo jednak dziedzina na A to dodatkowe koszta, w porównaniu do B, gdzie wystarczy wydać 6PD i się ją ma.
► Pokaż Spoiler | Chiyu no fū
Chiyu no fū | Sigil of healing治癒の封
KlasyfikacjaFūinjutsu, Iryō Ninjutsu
PieczęciePieczętowanie: Pies → Tygrys → Pies → Wąż → Zając → Koń → Dzik → Smok → Tygrys → Koń
Aktywacja: Impuls chakry
KosztPieczętowanie: standardowy + podwójny koszt techniki leczącej
Aktywacja: Brak
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość: Shōsen Jutsu
Działanie jutsu jest stosunkowo proste, jednakże potrzebuje kilku etapów, by zostało wykonane z powodzeniem. Najpierw, należy złożyć odpowiednie pieczęci, a następnie przyłożyć dłoń do dowolnego miejsca na ciele pacjenta. Ze względów praktycznych zaleca się takie, do którego łatwo dosięgnąć - jak np. ramię. W ten sposób w wybranym miejscu powstaje specyficzny znak, który jest pieczęcią. Następnie należy przelać w nią chakrę przy pomocy Shōsen Jutsu, tak jakby było to jutsu normalnie używane do leczenia powstałych ran.

W ten sposób przygotowana pieczęć, może zostać aktywowana w dowolnym momencie poprzez przelanie niewielkiego impulsu chakry. Technika działa w ten sposób jak jedna tura leczenia przy pomocy Shōsen Jutsu.

Istnieje kilka zasad działania tego jutsu:
  • Nałożenie pieczęci na stałe zabiera 100 chakry z puli osoby pieczętującej. Chakra jest zwracana dopiero po aktywacji pieczęci przy pierwszej najbliższej regeneracji;
  • By pieczęć aktywować należy mieć otwartą dziedzinę Fūinjutsu (minimum rangi D);
  • Jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o poziom niższe niż posiadana ranga Fūinjutsu. Dla przykładu, mając Fūinjutsu A, jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o sile B;
  • Można nałożyć maksymalnie jedną pieczęć na osobę. Może być nałożonych jednocześnie maksymalnie 10 pieczęci;
  • Osoba, na której ciele została nałożona pieczęć musi rozprowadzić chakrę po swoim organizmie, dlatego, by technika miała pełną moc, należy mieć Kontrolę Chakry 7. Wtedy siła takiego leczenia jest o rangę niższa aniżeli zapieczętowanej techniki (Shōsen Jutsu o sile S będzie leczyć na poziomie A). Im niższa Kontrola Chakry, tym o kolejną rangę spada poziom leczenia. Minimalny poziom leczenia to C;
  • Po aktywacji, w trakcie trwania leczenia, nie można używać innych technik aniżeli E, które nie wymagają złożenia pieczęci. Użycie jakiejś techniki przerywa leczenie, niezależnie od tego czy w pełni zadziałało czy też nie. Niewykorzystana medyczna chakra przepada;
Technika została opracowana przez Hyūgę Tsubaki w ośrodku organizacji Fūinjutsu Kenkyū Sentā.

Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu, możemy zapieczętować Shōsen Jutsu o sile równej naszej randze Fūinjutsu;
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu, zmniejsza koszt techniki leczącej i wynosi Standardowy.
Posiadając Sennina i Specjalizację w Fūinjutsu, pojemność pieczęci może zostać zwiększona do wartości 4 tur uzdrawiania Shōsen Jutsu. Koszt techniki leczącej zostaje zwiększony za każdą użytą turę. Koszt pieczętowania pozostaje bez zmian, aczkolwiek każda dodatkowa tura leczenia zapieczętowana, zabiera dodatkowo 15 chakry. Czyli stworzenie pieczęci z chakrą równą 4 turom uzdrawiania będzie blokować 145 chakry do czasu aktywacji pieczęci.
Średni zwójHyūga Tsubaki
Średni zwójORGANIZACJA FŪINJUTSU KENKYŪ SENTĀ
Średni zwój
Średni zwój
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Musiałem wejść w bardziej "świeży" tryb sprawdzania, bo coś mi tu nie grało i chyba lekko kręciliśmy się w kółko

1. Dodaj wiersz z "dodatkowe" gdzie opiszesz zabieraną chakrę
2. Zabierana chakra wynosi 20 i gdy technika zostanie zużyta, pieczęć może zostać nałożona ponownie i ponownie ten koszt należy opłacać. Chakrę opłaca osoba nakładająca.
3. Wymagałbym albo rangi B Fuinjutsu do samodzielnej aktywacji pieczęci, albo automatycznej aktywacji. Ranga D to trochę za mało thinking
4. Nie ma potrzeby limitu ilości osób, będzie to ograniczone ilością traconej chakry na stałe.
5. Nie wiem czy leczenie tego poprzez rozprowadzenie nie dać jako bonus z Sennina Iryo może oraz czy KC nie uzależnić od progów jak w Shosen jutsu. Minimum C bym zachował. Imo takie działanie będzie ciekawsze i lepsze niż zwykły byle automat.
6. Lore flavor kto to stworzył do usunięcia. Tego typu dopiski będziemy też w najbliższym czasie usuwać z innych technik.
7. Kilka tur - każda dodatkowa 20 chakry. Acz usunąłbym wtedy sam bonus ze specki z Fuina.
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

► Pokaż Spoiler | Chiyu no fū
Chiyu no fū | Sigil of healing治癒の封
KlasyfikacjaFūinjutsu, Iryō Ninjutsu
PieczęciePieczętowanie: Pies → Tygrys → Pies → Wąż → Zając → Koń → Dzik → Smok → Tygrys → Koń
Aktywacja: Impuls chakry
KosztPieczętowanie: standardowy + podwójny koszt techniki leczącej
Aktywacja: Brak
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość: Shōsen Jutsu
DodatkoweODBIERA NA STAŁE 20 CHAKRY Z PULI NAKŁADAJĄCEGO. Nałożenie pieczęci drugi raz na tę samą osobę nie zabiera ponownie chakry.
Działanie jutsu jest stosunkowo proste, jednakże potrzebuje kilku etapów, by zostało wykonane z powodzeniem. Najpierw, należy złożyć odpowiednie pieczęci, a następnie przyłożyć dłoń do dowolnego miejsca na ciele pacjenta. Ze względów praktycznych zaleca się takie, do którego łatwo dosięgnąć - jak np. ramię. W ten sposób w wybranym miejscu powstaje specyficzny znak, który jest pieczęcią. Następnie należy przelać w nią chakrę przy pomocy Shōsen Jutsu, tak jakby było to jutsu normalnie używane do leczenia powstałych ran.

W ten sposób przygotowana pieczęć, może zostać aktywowana w dowolnym momencie poprzez przelanie niewielkiego impulsu chakry. Technika działa w ten sposób jak jedna tura leczenia przy pomocy Shōsen Jutsu.

Istnieje kilka zasad działania tego jutsu:
  • By pieczęć aktywować należy mieć Fūinjutsu rangi B.
  • Jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o poziom niższe niż posiadana ranga Fūinjutsu. Dla przykładu, mając Fūinjutsu A, jesteśmy w stanie zapieczętować Shōsen Jutsu o sile B;
  • Można nałożyć maksymalnie jedną pieczęć na osobę. Pieczęć można nałożyć ponownie po jej zużyciu. W takim wypadku nie zabiera ona ponownie chakry.
  • Jako że po aktywacji pieczęci chakra działa na całym organizmie, poziom leczenia spada o rangę w porównaniu do siły techniki, która została zapieczętowana. Jeśli w trakcie pieczętowania zostało użyte Shōsen Jutsu na poziomie A, to wtedy siła leczenia wynosi B. Jeśli osoba w której zapieczętowano medyczną chakrę posiada Sennina Iryō Ninjutsu i spełnia wymogi Kontroli Chakry na zapieczętowaną siłę Shōsen Jutsu, wtedy może rozprowadzić chakrę świadomie, zachowując przy tym pełną siłę zapieczętowanej medycznej chakry.
  • Po aktywacji, w trakcie trwania leczenia, nie można używać innych technik aniżeli E, które nie wymagają złożenia pieczęci. Użycie jakiejś techniki przerywa leczenie, niezależnie od tego czy w pełni zadziałało czy też nie. Niewykorzystana medyczna chakra przepada;
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu, możemy zapieczętować Shōsen Jutsu o sile równej naszej randze Fūinjutsu;
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu, zmniejsza koszt techniki leczącej i wynosi Standardowy.
Średni zwójHyūga Tsubaki
Średni zwójORGANIZACJA FŪINJUTSU KENKYŪ SENTĀ
Średni zwój
Średni zwój
Ostatnio zmieniony 24 cze 2023, 21:15 przez Norka, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Będę odnosił się do swoich punktów z wcześniej, jeśli coś mi jeszcze nie pasuje.

1. Nie dodałaś tego wiersza z dodatkowe.
2. Chakra się nie zwraca
7. Raczej to widziałem w formie "albo albo". Albo kilka tur leczenia, albo siła Shosen Jutsu jak pieczęci
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Pakt z żurawiowymi
ProfilŻywiołowy
Żywioł paktuWszystkie + Hyōton
Powiernik paktu---
Obrazek
Żurawie uchodzą za symbolem odrodzenia, a także i mądrości - wiele kultur uważa je za dusze, które osiągnęły swoisty stan oświecenia i powróciły na ziemię, by móc pomóc innym takowy go uzyskać. Pomimo bycia zwierzętami stadnymi, to każde z nich jest indywiduum o innym charakterze i ciężko powiedzieć, jakie tak naprawdę one są. Zdecydowanie niosą ze sobą swego rodzaju widzę i mądrość - tego nie można im odmówić. Wśród nich jest wiele różnych przedstawicieli tych ptaków - od żurawi zwyczajnych, przez koronnika zarówno szarego jak i czarnego, na żurawiach mandżurskich kończąc. Wiele gatunków, wszystkie jednak żyjące w jednej krainie i tworzące olbrzymie stado, które zawsze będzie dbało o siebie i jego członków.

Posiadają dosyć mocno uwarunkowaną hierarchię, na której czele stoi Tsuru-hime - Żurawia Księżniczka, która pełni rolę swoistej liderki i jest darzona ogromnym szacunkiem wśród żurawi. W trakcie wspólnych lotów, to zawsze ona jest na samym początku klucza, przełamując wiatr dla reszty stada. Drugą najważniejszą osobą jest Dazu - sama, jej życiowy partner, ale także i wierny pomocnik, który zastępuje Tsuru - hime, gdy ta potrzebuje odpoczynku. Obraza tej dwójki wśród żurawiej społeczności jest traktowane niczym swoiste świętokradztwo i niemal pewne jest, że jeżeli zrobi to osoba podpisana pod paktem, to ten będzie rozwiązany.

By zostać powiernikiem paktu, trzeba zdobyć nie tylko przychylność zwierząt, które przywołujemy, ale całej społeczności żurawi i ostateczny głos w tej sprawie ma nie kto inny, a Tsuru - hime, z którą trzeba odbyć rozmowę, by ta mogła stwierdzić, czy jest się godnym noszenia tak odpowiedzialnego miana.
Kraina paktuAsahiyama [朝日山] - Góra Wschodzącego Słońca
Obrazek
Kraina żurawi znajduje się wysoko na górze, którą te ptaki nazywają Asahi. Ze względu na swoje położenie jest ona niedostępna dla zwykłych śmiertelników, dzięki czemu są one chronione od ciekawskich oczu osób, czy osób, które przypadkowo by zabłądziły. Pomimo jednak bycia położoną tak wysoko, to nie jest to jednak tylko szara skała, nic z tych rzeczy. Asahiyama jest bardzo różnorodnym i rozległym miejscem, do którego zwiedzenia w całości przeciętnemu człowiekowi brakłoby życia. Pomimo tego, że kraina ta znajduje się tak wysoko w górach, to każdy gatunek żurawia znajdzie odpowiedni dla siebie habitat - zarówno w postaci jezior, bagien czy miejsc przypominających stepy. Bez wątpienia jednak najważniejszym miejscem w całej krainie jest jezioro Tsuruko, czyli Żurawie Jezioro, które jest głównym miejscem przebywania Tsuru-hime oraz Dazu - sama. Znajdujący się w dolinie rozległy zbiornik wodny, otoczony praktycznie z każdej strony drzewami, których liście wiecznie mają barwę wschodzącego słońca. Każdy żuraw wie, gdzie Tsuruko się znajduje, jednakże jedynie Powiernik Paktu - bądź osoba, która ma nim zostać - zostanie tam zaprowadzona.
Podpisy
Techniki paktu
Chakuradama | Chakra ballチャクラ玉
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie 5 pieczęci
KosztStandardowy
Zasięg20m
WymaganiaBycie żurawiem bądź pakt z żurawiami
Zwykłe żurawie w momencie zagrożenia są w stanie zwrócić treść żołądkową prosto na swojego przeciwnika, tworząc sobie w ten sposób możliwość do ucieczki. Ta technika ma dosyć podobne działanie, z tą różnicą, że zamiast niestrawionego jedzenia, wypluwa się kulę skondensowanej chakry o wielkości mniej więcej piłki tenisowej. Ta leci szybko w kierunku przeciwnika, a po zetknięciu się z celem rozbryzguje się, oblepiając go. Jest jej na tyle dużo, by pokryć tułów dorosłego człowieka i utrudnić mu poruszanie się. Osoby o ponadprzeciętnej sile (7 i wyżej) są w stanie się z tego wydostać. Warto wspomnieć, że same uderzenie kuli, tuż przed rozbryzgnięciem, jest dosyć nieprzyjemne zadając przy tym obrażenia obuchowe i może zaboleć mniej wytrzymałe osoby. Dla porównania, tak skondensowana kula chakry przy uderzeniu w mur czy skałę bez problemu skruszy ją na obrzeże, który trafiła.

Posiadając Kontrolę Chakry 7 oraz otwartą dziedzinę żywiołową istnieje możliwość nadania kuli dodatkowych efektów, w zależności od użytego elementu:
  • Katon - temperatura chakry zwiększa się, przez co ta może powodować poparzenia na obszarze, który został oblepiony, zwłaszcza jeżeli dana osoba nie ma na sobie w danym miejscu grubej warstwy ubrań.
  • Fūton, rozbryzgująca chakra staje się ostra, przez co zdaje rany cięte na obszarze, który zostanie nią oblepiony.
  • Raiton, w momencie rozbryzgnięcia się chakry dochodzi do wyładowania elektrycznego, które powoduje odrętwienie pokrytego obszaru ciała.
  • Suiton - po rozbryzgnięciu się, chakra pozostaje w ciągłym ruchu zadając przy tym obrażenia w postaci płytkich skaleczeń. Im więcej czasu jednak osoba jest pokryta chakrą, tym rany stają się głębsze.
  • Doton - chakra po rozbryzgnięciu się zastyga tworząc swoistą skorupę, która spowalnia oblepioną osobę i zdecydowanie utrudnia wszelkie bardziej gwałtowne ruchy czy szybkie reakcje.
  • Hyōton - temperatura chakry znacząco się obniża, przez co może powodować odmrożenia na obszarze, który został oblepiony, zwłaszcza jeżeli dana osoba nie ma na sobie w danym miejscu grubej warstwy ubrań.
Posiadając rangę S w Ninjutsu kumulacja chakry trwa tyle co złożenie jednej pieczęci.
Posiadając Sennina Ninjutsu, można wystrzelić kulę z dowolnego skrzydła / dłoni.

Kod: Zaznacz cały

[description][title kanji=チャクラ玉]Chakuradama | Chakra ball[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/pvPl0Am.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie 5 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]Bycie żurawiem bądź pakt z żurawiami[/row]
[description]Zwykłe żurawie w momencie zagrożenia są w stanie zwrócić treść żołądkową prosto na swojego przeciwnika, tworząc sobie w ten sposób możliwość do ucieczki. Ta technika ma dosyć podobne działanie, z tą różnicą, że zamiast niestrawionego jedzenia, wypluwa się kulę skondensowanej chakry o wielkości mniej więcej piłki tenisowej. Ta leci szybko w kierunku przeciwnika, a po zetknięciu się z celem rozbryzguje się, oblepiając go. Jest jej na tyle dużo, by pokryć tułów dorosłego człowieka i utrudnić mu poruszanie się. Osoby o ponadprzeciętnej sile (7 i wyżej) są w stanie się z tego wydostać. Warto wspomnieć, że same uderzenie kuli, tuż przed rozbryzgnięciem, jest dosyć nieprzyjemne zadając przy tym obrażenia obuchowe i może zaboleć mniej wytrzymałe osoby. Dla porównania, tak skondensowana kula chakry przy uderzeniu w mur czy skałę bez problemu skruszy ją na obrzeże, który trafiła. 

[b]Posiadając Kontrolę Chakry 7 oraz otwartą dziedzinę żywiołową[/b] istnieje możliwość nadania kuli dodatkowych efektów, w zależności od użytego elementu:

[list][*][b]Katon[/b] - temperatura chakry zwiększa się, przez co ta może powodować poparzenia na obszarze, który został oblepiony, zwłaszcza jeżeli dana osoba nie ma na sobie w danym miejscu grubej warstwy ubrań. 
[*][b]Fūton[/b] - rozbryzgująca chakra staje się ostra, przez co zdaje rany cięte na obszarze, który zostanie nią oblepiony. 
[*][b]Raiton[/b], w momencie rozbryzgnięcia się chakry dochodzi do wyładowania elektrycznego, które powoduje odrętwienie pokrytego obszaru ciała. 
[*] [b]Suiton[/b]  - po rozbryzgnięciu się, chakra pozostaje w ciągłym ruchu zadając przy tym obrażenia w postaci płytkich skaleczeń. Im więcej czasu jednak osoba jest pokryta chakrą, tym rany stają się głębsze. 
[*][b]Doton[/b]  - chakra po rozbryzgnięciu się zastyga tworząc swoistą skorupę, która spowalnia  oblepioną osobę i zdecydowanie utrudnia wszelkie bardziej gwałtowne ruchy czy szybkie reakcje.
[*][b]Hyōton[/b]  - temperatura chakry znacząco się obniża, przez co może powodować odmrożenia na obszarze, który został oblepiony, zwłaszcza jeżeli dana osoba nie ma na sobie w danym miejscu grubej warstwy ubrań. [/list]

[b]Posiadając rangę S w Ninjutsu[/b] kumulacja chakry trwa tyle co złożenie jednej pieczęci. 
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu,[/b] można wystrzelić kulę z dowolnego skrzydła / dłoni. 
[/description]
Tsuru no Uta | Crane song鶴の歌
KlasyfikacjaNinjutsu
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie 9 pieczęci
KosztStandardowy
Zasięg30m
WymaganiaBycie żurawiem bądź pakt z żurawiami
Żurawie słyną z bycia dosyć wokalnymi ptakami, których ujadanie niesie się sporym echem. Tej technice jednak daleko do bycia jedynie zwykłym ptasim jazgotem, który bardziej bądź mniej może przypaść do gustu. Po skumulowaniu chakry, użytkownik wydobywa z siebie falę dźwięku, która rozchodzi się w formie stożka, o wysokiej częstotliwości, mającej dwojakie działanie. W pierwszej kolejności prowadzi do dekoncentracji - jeśli przeciwnik składał pieczęci bądź kumulował chakrę na technikę to zostaje to przerwane. Ofiara jest otumaniona przez kolejne 2 tury, w trakcie których normalne czynności zajmują jej więcej czasu, aniżeli normalnie. Oprócz tego dźwięk może mieć destrukcyjny wpływ na układ słuchu osób, w zależności od Wytrzymałości danej osoby - może doprowadzić do bólu uszu, pęknięcia bębenków, częściowej czy nawet całościowej utraty słuchu w przypadku osób o niezbyt wybitnej Wytrzymałości (6 i niżej) na 4 tury, choć ostateczna decyzja należy do MG.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu, kumulacja chakry spada do równowartości 4 pieczęci.
Posiadając Sennina Ninjutsu, płacąc podwójny koszt techniki istnieje możliwość zwiększenia siły wydobywanej fali, tak że ta dodatkowo odrzuci przeciwnika na 5 metrów do tyłu. Osoby o Sile 9 i wyżej są w stanie się zaprzeć tak, że nie zostaną odrzucone.

Kod: Zaznacz cały

[description][title kanji=鶴の歌]Tsuru no Uta | Crane song[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/MPUfZ9N.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie 9 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]30m[/row]
[row title=Wymagania]Bycie żurawiem bądź pakt z żurawiami[/row]
[description]Żurawie słyną z bycia dosyć wokalnymi ptakami, których ujadanie niesie się sporym echem. Tej technice jednak daleko do bycia jedynie zwykłym ptasim jazgotem, który bardziej bądź mniej może przypaść do gustu. Po skumulowaniu chakry, użytkownik wydobywa z siebie falę dźwięku, która rozchodzi się w formie stożka, o wysokiej częstotliwości, mającej dwojakie działanie.  W pierwszej kolejności prowadzi do dekoncentracji - jeśli przeciwnik składał pieczęci bądź kumulował chakrę na technikę to zostaje to przerwane. Ofiara jest otumaniona przez kolejne 2 tury, w trakcie których normalne czynności zajmują jej więcej czasu, aniżeli normalnie. Oprócz tego dźwięk może mieć destrukcyjny wpływ na układ słuchu osób, w zależności od Wytrzymałości danej osoby - może doprowadzić do bólu uszu, pęknięcia bębenków, częściowej czy nawet całościowej utraty słuchu w przypadku osób o niezbyt wybitnej Wytrzymałości (6 i niżej) na 4 tury, choć ostateczna decyzja należy do MG. 

[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu,[/b] kumulacja chakry spada do równowartości 4 pieczęci. 
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b], płacąc podwójny koszt techniki istnieje możliwość zwiększenia siły wydobywanej fali, tak że ta dodatkowo odrzuci przeciwnika na 5 metrów do tyłu.  Osoby o Sile 9 i wyżej są w stanie się zaprzeć tak, że nie zostaną odrzucone. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 17:15 przez Hyūga Tsubaki, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Helloooo, sprawdzam o/

Pakt z żurawiami
Opis - ogólnie spoko, tylko we dodaj tam pustą linie między tymi nowymi fragmentami żeby ładniej wyglądało.

Technikcza 1
1. Podnieść siłę, że o 7 możesz się wyrwać. Na 6 może być jeszcze osoba "sklejona".
2. Te bonus żywiołowe, to daj tam zamiast tego dzikiego przecinka "-". Żeby no, ładniej to wyglądało. Może nawet listę tam machnij.
3. Ten Doton z racji na podniesienie pasywnie już tej siły wymaganej, to bym zmienił i dał np. że przez to zastygnięcie przeciwnik po prostu wolniej się porusza czy coś w tym stylu. Bez żadnych cyfr.
3. Dopisz coś mini o szybkości ewentualnie? W sensie, napisałbym że ten pocisk po prostu leci szybko i tyle. Wtedy będzie +- okej balans techniczki.

Techniczka 2
1. Fala ta rozchodzi się bardziej jak stożek, czy może kompletnie dookoła? Dopisać dobrze by to było, aby nie było dylematu.
2. Dopisałbym, że ta całościowa utrata słuchu nie jest permanentna. W sensie, że na parę tur ktoś z Wytrzymką 6 i niżej może stracić słuch, ale w końcu ten słuch mu wróci (no chyba że to Wytrzymka 3, ale to wtedy już raczej MG sam ogarnie).
3. Przy Senninie ewentualnie dał jaką Siłę, dzięki której osoba mogłaby się zaprzeć i nie zostać odrzucona? Powiedzmy... Siła 9 zablokuje odrzut, o.

Bonus:
Pamiętaj by dodać kody do techniczek pod nimi, jak już je ogarniemy.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2023, 9:55 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Poprawione + dodałam speckę do Tsuru no Uta.

dodam kody techniczek jak pan da okejkę c:
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Techniczka 1 - nie w pełni poprawione! Once again, te bonus żywiołowe, to daj tam zamiast tego dzikiego przecinka "-". Żeby no, ładniej to wyglądało. Może nawet listę tam machnij.

Poza tym reszta będzie okej, więc te kody do skopiowania technik możesz już dodać.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Done i sormki :cute:
Ostatnio zmieniony 27 cze 2023, 17:10 przez Hyūga Tsubaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1113
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Powiedzmy kappa Akcept paktu i 2 techniczek o/
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Chiyu no fū - akcept, lekko przeredagowane wrzucę, by nie było pytań w stylu np. "czy może być inna lecząca"
Ostatnio zmieniony 14 lip 2023, 14:35 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hyūga Tsubaki
Posty: 365
Rejestracja: 03 mar 2022, 3:55
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin | Stażystka w Fūinjutsu Kenkyū Sentā
Discord: hanialke
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

Ogólnie to na samym starcie wiem, że ta technika będzie porównywana z tym co mają Sabataye, bo to jedyna inna technika działająca na debuffach, więc na samym początku chciałabym wskazać pewne różnice:
  • Różnica w chakrze. Tam jest połowiczny S za trzy tury działania, tutaj mamy połowiczny S na turę, więc kosztowo wychodzi drożej.
  • Brak dodatkowych wymogów jak Sennin czy KC w przypadku wspomagania Sabataya
  • Ilość odejmowanych punktów - wiem, że w przypadku Sabataya to jest 1 punkt na turę Wytrzymałości, gdzie mamy tutaj 2 na turę Refleksu i 1 Szybkości w przypadku specki. Jednakże, staram się to wyważyć poprzez ograniczenie ile maksymalnie możemy wziąć Punktów od kogoś i poniżej ilu nie można zejść - czego nie ma w przypadku techniki u Sabataya.
    • Miejmy sytuację, że mamy kogoś o standardowej 7 w Wytrzymce i kogoś o standardowej 7 w Refleksie.

      Iryonin przy pomocy tego jutsu zbije Refleks do 3 w dwie tury i na takim poziomie już to zostanie cały czas. Wtedy mamy szansę na więcej np. trafnych uderzeń, które jednak będą wciąż zadawać cały czas ten sam DMG.

      Sabataya, przy pomocy swojego wspomagania, zejdzie w Wytrzymce do 3 w 3 tury. I każde kolejne uderzenie będzie bardziej dotkliwe ze względu na spadającą Wytrzymkę. Po 4 turze, Sabataya może zejść jeszcze niżej, w przeciwieństwie do Iryonina, który ma ten odgórny limit, ile maksymalnie może zdjąć. No i powiedzmy sobie szczerze, spadajaca Wytrzymka + duże rany znacząco też będą wpływać na możliwość unikania ataków. Ciężko szybko uniknąć czegoś, jeśli ma się zmiażdżoną stopę.

      W przypadku osób o wyższych wartościach, początkowo ta technika Iryo wychodzi na plus, bo szybciej zbije te punkty (maksymalnie 6, więc mamy 3 tury). W przypadku osób mających Refleks na 10 daje nam to wartość 4. Sabataya jednak zdecydowanie lepiej sobie będzie radzić w przypadku dłużej trwających walk, może też większy margines, w którym nie musi mieć kontaktu z przeciwnikiem, zanim zabrane punkty będą wracać. W przypadku tej techniki - mamy 2 tury, w przypadku Sabataya mamy 3 tury.
  • Technika jest ozwojowana, gdzie wspomaganie Sabataya jest ogólnodostępne dla członków klanu.
► Pokaż Spoiler | Shinkeishō no Mahi
Shinkeishō no Mahi | Neurotic Paralysis神経症の麻痺
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kinjutsu
PieczęcieOdwrócony tygrys
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Chakry 10, Sennin Iryō Ninjutsu
DodatkoweTechnika jest traktowana jako wspomaganie
Iryōnini słyną ze swojej wybitnej Kontroli Chakry, która jest wymagana by móc być w stanie używać niezwykle precyzyjnych medycznych jutsu. Oprócz tego potrzebują jednak również tradycyjnej wiedzy z zakresu anatomii człowieka, muszą być świadomi jak działa każdy organ czy nawet komórka w ludzkim organizmie. I jak zwykle te umiejętności są wykorzystywane do leczenia innych, tak wiedza ta pozwala również wykorzystanie Iryō Ninjutsu w sposób ofensywny. Bo skoro wie, jak sprawić, by jego chakra komuś pomagała i leczyła, tak będzie wiedział w jaki sposób ją wykorzystać do mniej cnotliwych celów.

W trakcie trwania techniki całe ciało Iryōnina jest pokryte warstwą seledynowej chakry, która na pierwszy rzut oka wygląda dokładnie tak, jak ta której używa się do leczenia. Jak ona sama w żaden sposób nie działa na użytkownika, tak ma ona wpływ na osoby trzecie, które mają z nią kontakt i przez które ta chakra przenika. Zamiast jednak leczyć rany i uśmierzać ból, to ta jest jak swoista trucizna. Każdy, dłuższy bądź krótszy kontakt z nią sprawia, że przedostaje się do organizmu ofiary i wpływa negatywnie na jego działanie, a dokładnie na jego układ nerwowy. Ofiara przez to ma problemy z równowagą, ciężej o lepiej skoordynowane ruchy, ciało zaczyna nie być w stanie nadążać. Każdy kontakt z tą chakrą powoduje, że przeciwnik raz na turę traci 2 punkt Refleksu. Maksymalna ilość Refleksu, którą możemy przeciwnikowi "zabrać" to 6, a minimalna wartość Refleksu ofiary nie może spaść poniżej 3.

Efekt ten oczywiście nie jest permanentny. W momencie, w którym ofiara nie ma kontaktu z chakrą przez co najmniej 2 tury, zabrane punkty stopniowo wracają w prędkości 1 punktu na turę.

Oczywiście wszystko ma swoje ograniczenia i tak jest też w tym przypadku. W trakcie trwania tego jutsu, a także 2 tury po jego zakończeniu, Iryōnin nie może wykonywać żadnych leczniczych technik Iryō Ninjutsu, nawet tych rangi E, bowiem te mogłyby zostać wypaczone i mieć odwrotny skutek - zamiast pomagać, to szkodzić.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu raz na turę jest również zmniejszana Szybkość ofiary o 1 punkt. Minimalna wartość Szybkości ofiary nie może spaść poniżej 4.
Powiedziałabym, że prywatna, biorąc pod uwagę dużą specyfikę tej techniki.
► Pokaż Spoiler | Jūken: Yūdokuzetsu
Jūken: Yūdokuzetsu | Gentle Fist: Poisoning touch柔拳: 有毒接
KlasyfikacjaJūken, Iryō Ninjutsu
PieczęcieBaran → Małpa → Dzik → Pies → Wąż → Szczur → Ptak → Smok → Małpa → Tygrys
KosztPodówjny za aktywację, Standardowy B za podtrzymanie
ZasięgDotykowy
WymaganiaIryō Ninjutsu S, znajomość Dokugiri, Kontrola Chakry 9
Specyficzna technika łącząca styl walki klanu Hyūga z tą bardziej ciemną stroną Iryō Ninjutsu, wykorzystującą trucizny. Mianowicie, w trakcie gdy jutsu jest aktywne, uderzenia przy pomocy Jūkena nie tylko blokują tenketsu, ale także wtłaczają przy każdym trafieniu niewielkie dawki trucizny, które jednak się z kumulują się z czasem, stając się coraz bardziej uciążliwymi dla przeciwnika.

Kompozycja po przedostaniu się do organizmu jest traktowana niczym trucizna rangi A. Im większy procent tenketsu zostanie zablokowanych, tym bardziej odczuwalny jest wpływ trucizny. Należy nadmienić, że efekty trucizny nakładają się na standardowe konsekwencje ze względu na zablokowane tenketsu jak przy normalnym używaniu Jūkenu.
Ilość zablokowanych TenketsuEfekt trucizny
10%Ból brzucha oraz mdłości powodujący znaczny dyskomfort u postaci
20%Znacznie problemy z oddychaniem, postać niewiarygodnie szybko się męczy
50%Niedotlenienie mózgu wiążące się z typowymi dla tego stanu objawami jak znaczące opóźnienie reakcji, zaburzenie wizji, problemy z równowagą
90%Utrata przytomności i śpiączka jeżeli pomoc nie zostanie udzielona w przeciągu 3 postów. Śmierć, jeśli pomoc nie zostanie udzielona w przeciągu 5 postów.
Wszelkie techniki klanowe używane w trakcie trwania tego jutsu - tak długo jak polegają one na bezpośrednich uderzeniach - również nakładają truciznę.

Gdy technika jest aktywna, wciąż należy opłacać koszt podwójny D na turę (min. 5 chakry) za używanie Jūkenu.

Posiadając Specjalizację w Jūken trucizna jest wtłaczana bezpośrednio do układu chakry ofiary, przez co szybciej się rozprzestrzenia po organizmie w momencie kumulowania chakry. W zależności od oceny MG i ilości używanych technik, działanie trucizny może być traktowane jakby ofiara miała 10% tenketsu więcej zablokowanych niż w rzeczywistości.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz rozwinięte Renkinjutsu minimum na D można wytworzyć truciznę, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików. Do użycia z tą techniką można jednak wykorzystać tylko takie twory, których ranga nie przekracza A.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.

Ozwojowana?
► Pokaż Spoiler | Kusarihebi no Su
Kusarihebi no Su | Viper's pit鎖蛇の巣
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu
PieczęcieWąż → Zając → Małpa → Baran → Tygrys → Koń → Wąż → Sczur → Pies → Tygrys → Wąż → Baran → Dzik → Zając → Wąż
KosztDwukrotny S za użycie, standardowy B za podtrzymanie
ZasięgPromień 50m
WymaganiaKontrola Chakry 9, Znajomość Dokugiri
Potężna technika Iryō Ninjutsu bazująca na ciemnej stronie tej dziedziny, a mianowicie truciznach. Użytkownik wypuszcza ze swoich ust kłąb fioletowego dymu, który osadza się w promieniu 50 metrów i jest wysoki na ponad 3 metry. Dym jest na tyle gęsty, że są w stanie go rozwiać jedynie najpotężniejsze techniki Fūtonu, a i tak nie dzieje się to natychmiastowo. Dym utrzymuje się tak długo, jak ninja podtrzymuje technikę. Po zaprzestaniu jej używania, samoistnie się rozmywa w przeciągu 3 tur, a jego działanie z każdą kolejną turą słabnie.

Ze względu na gęstość dymu, widoczność w nim jest znacząco ograniczona i jest raptem na wyciągnięcie ręki. Ten jednak nie blokuje w żaden sposób Dōjutsu takie jak Byakugan, umożliwiając w ten sposób widok układu chakry osób znajdujących się w zasięgu oczu.

Opary działają na układ oddechowy osób znajdujących się w środku nie licząc użytkownika. Te po przedostaniu się do organizmu działają jak trucizna rangi S i prowadzi do takich skutków jak problemy z oddychaniem - a w rezultacie niedotlenienia, poparzenia dróg oddechowych czy uszkodzenia organów wewnętrznych. Jeśli osoba znajduje się bezustannie przez 5 tur w oparach, trucizna jest rozprzestrzeniona po organizmie w sposób znaczny, doprowadzając do rozległego niedotlenienia oraz uszkodzenia organów wewnętrznych. Jeżeli w ciągu 3 tur nie zostanie udzielona profesjonalna pomoc medyczna, dochodzi do śmierci bądź bardzo poważnych konsekwencji zdrowotnych w przypadku wyjątkowo wytrzymałych osób, choć nawet i te czeka śmierć, jeśli trucizna nie zostanie na czas zneutralizowana.

Istnieje możliwość opóźnienia działania trucizny poprzez ograniczenie aktywności fizycznej, ale także regularne wychodzenie poza dym i zaczerpnięcie świeżego powietrza, aczkolwiek nie daje nam to pełnej odporności. Przyjmuje się, że jeśli na każdą turę spędzoną w oparach, należy spędzić tyle samo pełnych tur poza nimi, żeby spowolnić działanie trucizny o połowę. Osoby z Atutem Zwiększona Odporność muszą spędzić jedynie połowę tury na świeżym powietrzu, by osiągnąć ten sam efekt. Spędzanie na świeżym powietrzu większej ilości czasu aniżeli w oparach nie neutralizuje działania trucizny. To w jak szybki sposób ona rozprzestrzenia się w takim wypadku po organizmie jest zależne od MG.

Maska gazowa daje odporność na działanie trucizny przez turę. Pełne zużycie filtra następuje po 3 turach, po których przebywanie w technice liczone jest tak, jakby postać tej maski przeciwgazowej nie miała. Efekty trucizny w trakcie tych 2 tur częściowego działania filtra są oceniane przez MG.

Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu oraz rozwinięte Renkinjutsu minimum na D można wytworzyć truciznę, która działa analogicznie do wytworzonych przez użytkownika specyfików.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.

Ogólnodostępna / maybe ozwojowana?
► Pokaż Spoiler | Taion chōsetsu no jutsu
Taion chōsetsu no jutsu | Thermoregulation technique体温調節の術
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu
Pieczęcie Zając → Wąż → Wół → Ptak → Wąż → Dzik → Szczur → Smok → Tygrys → Małpa → Szczur → Tygrys
KosztBazowo standardowy na turę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 8
Bardzo prosta w zamyśle technika, mająca na celu wpływanie na temperaturę ciała drugiej osoby jak obniżanie gorączki czy też jego ogrzewanie w momencie wyziębienia organizmu. Wpływa ona bezpośrednio na ośrodek termoregulacji człowieka. Po złożeniu pieczęci należy mieć bezpośredni kontakt z pacjentem, by jutsu mogło na niego działać. Z oczywistych względów zaleca się stopniową zmianę temperatury ciała, tak by nie doszło w organizmie do szoku. Przyjmuje się, że standardowe tempo niezagrażające w osobie, na której używane jest jutsu, to jeden stopnień Celsjusza na turę. Istnieje możliwość przyśpieszenia tego procesu poprzez zapłatę wielokrotności techniki. Płacąc więc Podwójny koszt A, jesteśmy w stanie podwyższyć / obniżyć temperaturę ciała osoby o dwa stopnie na turę, Trzykrotny o trzy stopnie i tak dalej. Tego jednak typu dzianie na skróty może wiązać się z konsekwencjami w postaci np. szoku termicznego. Dokładne skutki zbyt gwałtownej zmiany temperatury pacjenta są określane przez MG. By temperatura została obniżona w pełni, należy mieć kontakt z daną osobą przez całą turę.

Trzeba pamiętać, że technika ta nie działa permanentnie i nie jest zastępstwem dla leczenia. Raczej używa się jej doraźnie, zanim zostaną podane odpowiednie medykamenty, bądź gdy życie pacjenta jest zagrożone. Po zaprzestaniu używania techniki, temperatura ciała utrzymuje się przez okres trzech tur na poziomie do którego została sprowadzona przez medyka, by następnie zacząć wracać do swojej początkowej wartości w tempie jednego stopnia na turę.

Posiadając Iryō Ninjutsu S zyskujemy możliwość podtrzymywania techniki bez dalszej zmiany w temperaturze ciała pacjenta.
Posiadając Sennina w Iryō Ninjutsu i Kontrolę Chakry 9, istnieje możliwość użycia tej techniki w celu termoregulacji własnego ciała. Koszt jej użycia w takim wypadku wzrasta podwójnie.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Ozwojowana / prywatna?
► Pokaż Spoiler | Genjitsu e no tobira
Genjitsu e no tobira | Gate to reality現実への扉
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Anty-genjutsu, Fūinjutsu
Pieczęcie Pies → Wąż → Ptak → Wół → Szczur → Baran → Zając → Małpa → Pies → Wół
KosztPotrójny
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry 9, Fūinjutsu A
Większość technik anty-genjutsu skupia się na pomocy użytkownika z wyjścia z iluzji, gdy już się w takową wpadnie. Jednakże, jak stare przysłowie mówi, zdecydowanie lepiej zapobiegać aniżeli leczyć. Użytkownik przesyła do swojego mózgu specyficzny impuls chakry, który wpływa na ośrodek odpowiadający właśnie za odbiór iluzji. Ze względu na specyfikę tego impulsu, trzeba wykazać się ponadprzeciętną Kontrolą Chakry, a także wybitną wiedzą medyczną, bo inaczej może to doprowadzić do uszkodzenia mózgu. Wpływ chakry na ośrodek w mózgu shinobi sprawia, że jego umiejętność odróżniania rzeczywistości od iluzji znacząco się polepsza. Następnie ninja pieczętuje stan, w którym się mózg znalazł po przesłaniu tego impulsu, co skutkuje byciem odpornym na iluzje, które wymagają do wyjścia Siły Woli 8 bądź niższej. Ot, tego typu Genjutsu na niego nie działają, bowiem zostają od razu rozproszone przez barierę nałożoną na umysł. W przypadku, gdy zostaje użyta silniejsza technika iluzji i ninja zostanie w takową złapany, z większą łatwością aniżeli normalnie będzie w stanie się zorientować, że coś jest nie tak i wydostać się spod działania Genjutsu innymi sposobami jak np. zaburzeniem przepływu chakry.

Technika ta nie chroni w żaden sposób przed przeszukiwaniem naszego umysłu, będąc ściśle ograniczoną do jutsu opierających się na iluzjach, więc osoby korzystające z technik zaglądania w umysł jak np. członkowie klanu Yamanaka nie mają tego procesu w żaden sposób utrudnionego.

Posiadając Sennina w Fūinjutsu zyskujemy możliwość zapieczętowania umysłu drugiej osoby.
Posiadając Specjalizację w Fūinjutsu użytkownik jest w stanie zapieczętować umysł w taki sposób, że staje się odporny na techniki wymagające Siły Woli 9 bądź niższej w celu wyjścia z niej i może wpaść jedynie w najpotężniejsze techniki Genjutsu.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Ostatnio zmieniony 20 lip 2023, 2:03 przez Norka, łącznie zmieniany 12 razy.
Obrazek

B Y A K U G A N
Widzenie w dal [m]Widzenie sferyczne 359° [m]Koszt utrzymania na turę
7 50010010
► Pokaż Spoiler
- Mowa
#FF8080
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Hyūga Tsubaki

*sigh*

Shinkeishō no Mahi: pierwsza rzecz, którą widzę, to to, że wpływa na układ nerwowy. A to mi się trochę z Raitonem kojarzy. Więc chciałbym ewentualnie poznać argumentację. Niekoniecznie w technice. Po drugie, dwa punkty w statystyce to horrendalnie dużo. I to za jedno dotknięcie? No... niefajnie. A jeszcze ze specką... 3 punkty na raz? Czyli coś, co Sabataya, którą przywołujesz, musi zrobić w trzech turach, ty masz tu na raz? To jest zbyt silne zwyczajnie w tej formie, że aż za bardzo... nie mam pomysłu co powiedzieć.

Jūken: Yūdokuzetsu: ogólnie wstępnie wygląda kinda ok? Przynajmniej zamysł na prywatną. Jednak mam problem. Dokugiri czy Dokujin, czy nawet potem twoje Kusarihebi, wszystko to wymaga dostania się do przeciwnika, a on może jakoś to kontrować. Tu tego nie ma. Więc najbardziej zbalansowaną formą wydaje mi się, że używając tej techniki nie blokujesz tenketsu. Coś za coś. Inaczej... byłoby zbyt potężne. Ot dotykasz i ten jest zatruty. I ma zablokowane tenketsu. A to daje pretekst do tworzenia innych technik, które nagle w środku przeciwnika tworzą "coś". Czy to truciznę, czy kulę ognia. And that's not cool.

Kusarihebi no Su: nie wiem czemu maska gazowa miałaby nagle tu nie działać w pełni? Poza tym promień obszaru, jaki zaznaczyłaś czterokrotnie wyższy od tego co jest w "standardzie". Więc masz obszar jakoś 16krotnie większy od domyślnych, lepsze przebijanie się przez rzeczy stworzone by to kontrować i "zaledwie" za podwójny S i utrzymanie B? Na ten moment Poczwórny S za utworzenie i Podwójny S za utrzymanie, ewentualnie wszędzie potrójny S za utrzymanie mi się widzi. Poza tym wydaje mi się jedynie lepszym Dokugiri, więc nie widzę powodu na zwój, chyba, że właśnie ta siła. Tylko z tą siłą - musi istnieć odpowiedni też koszt.

Taion chōsetsu no jutsu: dlaczego podwójny A, jak technika jest rangi B? I ogólnie poprosiłbym o argumentację, dlaczego coś, co wydaje mi się po części Katonem, po części Futonem/Suitonem miałoby być Iryo bez wymogów tych żywiołów? Wpływamy na temperaturę ciała, co jest np. jedną z podstawowych zdolności Katonu. I mam trochę mieszane uczucia w pierwszym odruchu, do takiego omijania wymogu żywiołów. Więc... prosiłbym o jakąś argumentację w tym zakresie. I też z powyższych wypowiedzi wnioskowałbym o ogólnodostępną.

Genjitsu e no tobira: widziałem podobną technikę, bo mam podobną w prywatnych, więc podobnie też oceniłbym koszty. I też tego względu uznałbym ją raczej jako prywatną. Zredukowałbym rangę do B, koszt nałożenia podwójny B, koszt "przywrócenia" mózgu do normalnego stanu standardowy B, koszt nieustannej weryfikacji czy nic się w mózgu pod wpływem iluzji nie dzieje to standardowy B na turę. Czyli masz taką pseudopieczęć i ją możesz aktywować. Wówczas co turę płacisz standardowy B za utrzymanie trybu "odpornego" na iluzję. Jeśli wykryje zmiany, to płacisz dodatkowo koszt "przywrócenia" mózgu do normalnego stanu. Dodatkowo jest to raczej pieczęć bazująca na Iryo, z tego co rozumiem, aniżeli samo Iryo. Więc zabiera na stałe 100 chakry z zasobów użytkownika lub osoby, na którą pieczęć jest nakładana za jej zgodą. Dodatkowo nie jestem przekonany tym SW 9 ze specką, ale nie odrzucam tego jeszcze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”