• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Północne szlaki pośród Gór

Kwiecisty kraj, który jest dość sporym kontrastem co do faktycznej sytuacji tam. Najłatwiej nazwać Hana no Kuni krajem rebeliantów, złodziei, bandytów, piratów i tego pokroju osób. Może z tego powodu, tak łatwo było założyć tam Hanagakure mimo braku zgody Daimyō. Hana no Kuni leży w południowej części Nowego Kontynentu i nie należy do miejsc, przez które ludzie często się przemieszczają. Dominują wyżyny wraz z terenami bardziej górzystymi - jedynie na południu da się znaleźć miejsca bardziej równinne. Nawet fani tego typu terenów jednak nie mogą nazwać kraju wartym zwiedzania - szczególnie, kiedy weźmie się pod uwagę jego temperaturę. Ciężko tam o ciepłe lato. W większej części kraju nawet wtedy trzeba nosić ze sobą jakiś ocieplany płaszcz czy kurtkę. Zimy potrafią być na tyle srogie, że podróżnicy górscy potrafią zamarznąć na śmierć, jeżeli nie znajdą dobrego schronienia przed śnieżycą. Niestety, roślinność na terenach Hana no Kuni jest bardzo niewielka. A raczej, znaleźć można tonę martwych drzew, krzewów i kwiatów. Flora przedstawia tam wręcz nieustanną walkę. Rośliny starające się wyrosnąć i upiększyć krainę, szybko umierają przez ów klimat.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Klon 1.
-Hmmm... jednak nie mam siły na tachanie takiego grubasa-pomyślałem, próbując unieść kusznika, by przetransportować go do oryginału. Nie było innej opcji jak pozostać przy nim do czasu zakończenia walki. Oryginał powinien sobie poradzić bez moich zasobów czakry.

Klon 3.
Jak tylko pojawiłem się przy bełcie, pomknąłem w stronę przeciwnika. W dymie musiałem polegać na zapamiętanych wcześniej koordynatach, które zgrały się do mojej pamięci z oryginalnego ciała. W chwilę znalazłem się dziesięć metrów od Saburo i jego niezdatnego do walki, leżącego na ziemi, zamaskowanego kompana. Złożyłem pieczęć ptaka i kopnąłem w ziemię, chcąc wystrzelić strumień wody. Szybko zorientowałem się, że użyłem nie tej pieczęci. Saburo zakpił ze mnie, co zmotywowało mnie by się zemścić. Złożyłem natychmiast pieczęć węża, przelewając czakrę do moich lśniących blond włosów. Za pomocą czakry ukształtowałem z nich siedem ostro zakończonych biczy, które miały jednocześnie bronić mnie przed atakami samuraja, a jednocześnie opleść i przebić jego kończyny, uniemożliwiając mu ruch. Trzy z nich pędziły przede mną do celu, blokując Saburo dostęp do mnie, a pozostałe cztery atakowały z flanek ich zadaniem było opleść nogi oraz ręce, a następnie wbić się w ciało, by nie mógł się z nich uwolnić bez żadnych uszczerbków. Pierwszą unieruchomioną kończyną miała być ta trzymająca miecz. Gdy uda się to przynajmniej z dwiema kończynami spróbuję siłą włosowych macek unieść szermierza w powietrze i owinąć go pozostałymi trzema mackami, które były do tej pory w odwodzie.
-Jak ci się podobają moje promyczki?-zapytałem z wielkim uśmiecham na ustach.

Oryginał.
Całą sytuację dalej obserwowałem poprzez zmysły sensoryczne, teraz wszystko zdawało się być już pod znacznie większą kontrolą. Wszyscy byli spacyfikowani. Ostał się tylko jeden oporny Saburo. Zanim go zgładzę, chcę z nim pomówić. Gdy mojemu klonowi uda się pochwycić cel i go definitywnie unieruchomić, pojawię się pięć metrów obok Saburo, błyskając dzięki technice Hiraishin.
- Witam ponownie. Tym razem we własnej osobie. Zacznę od tego, że od początku nie mieliście szans. Nie mielibyście ich nawet jakby było was kilka razy więcej. Gdybyście postąpili tak, jak wam na początku polecałem bylibyście cali i zdrowi, a mój klient by nie spieprzył gdzieś nie wiadomo gdzie. Muszę mieć coś z całej tej wyprawy, pieniędzy od tego tchórza już nie dostanę, ale wy na pewno macie ze sobą coś wartościowego. Masz szansę jeszcze się uratować.
Gdy skończyłem mówić, przelałem czakrę do rękawicy dźwięku, by porazić dźwiękiem spętanego Saburo. Na chwilę przestałem.
-Masz coś do powiedzenia?- zapytałem, trzymając drżącą rękawicę dźwięku tuż przy jego brzuchu.

► Pokaż Spoiler
Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Dzik → Wół → Pies
KosztPodwójny na aktywację
Standardowy na turę utrzymania (liczone od drugiej tury utrzymywania)
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować, tak długo, jak utrzymuje technikę.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć Węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.
Hiraishin no Jutsu | Flying Thunder God Technique飛雷神の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Fūinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNałożenie pieczęci: Tygrys → Wół → Zając → Ptak → Wąż → Baran → Szczur → Wół → Dzik → Tygrys
Skok: brak
Kosztpołowiczny na skok dla pojedynczej osoby, standardowy za nałożenie pieczęci
ZasięgNieograniczony, jedynie do specjalnych pieczęci
WymaganiaKontrola chakry 8, posiadanie przynajmniej 1 innej techniki czasoprzestrzennej, Fūinjutsu rangi B
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Jedna z najznamienitszych technik czasoprzestrzennych. To uniwersalne jutsu pozawala użytkownikowi na natychmiastową teleportację do wcześniej pozostawionych pieczęci.

Każda pieczęć różni się w zależności od tego, kto ją nałożył. Wzór jest indywidualny i ustalany przez użytkownika. Pieczęci można nakładać również na ludzi. Nie znikają one nigdy - nawet po śmierci użytkownika, chyba że ten sam je usunie.
Każda pozostawiona pieczęć odbiera na stałe 100 chakry. Zniszczenie przedmiotu, na którym jest pieczęć lub jej usunięcie przez użytkownika nie zwraca chakry.

Posiadając Sennina w Ninjutsu poprzez kontakt fizyczny możemy przenosić również jedną inną osobę, przedmiot lub summon do rozmiaru wielkiego wg standardowych kosztów techniki.
Posiadając Sennina oraz Specjalizację w Ninjutsu możemy również przenosić summony do rozmiaru monstrualnego kosztem potrójnym.
Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nałożenia symbolu Hiraishina.
Kyōmeisen | Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa dotyk
WymaganiaPosiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, Kontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika poprzez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Chakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki (ocenia MG)
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu

Specjalna zasada: misja po tę technikę jest misją rangi B.

Posiadając Ninjutsu na randze B oraz parę Rękawic Dźwięku możliwa jest lepsza kontrola chakry w Rękawicach Dźwięku - tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o promieniu pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają pisk w uszach zgodnie z powyższą tabelą. Koszt takiego zastosowania to Podwójny koszt B na turę, zaś pieczęci niezbędne do wykonania to Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic. Niektórzy nazywają takie zastosowanie tej techniki Kanshō no Jutsu (干渉) - Interference Technique.
Posiadając Ninjutsu na randze S koszty techniki spadają o połowę (Standardowy na Połowiczny, Podwójny na Standardowy).
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku możliwe jest wzmacnianie fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie. Technika zwiększa wówczas swój zasięg oraz siłę: pole wokoło użytkownika rośnie do promienia 10m, zaś przy obliczaniu różnicy Wytrzymałości Celu do Kontroli Chakry użytkownika, ten zyskuje dodatkowe +1. Koszt takiego wykorzystania techniki to Podwójny koszt S na turę, zaś wymagane pieczęci to Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników. Takie zastosowanie tej techniki nosi nazwę Ōdama Kanshō no Jutsu (大玉干渉) - Great Interference Technique.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci poza zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
CZAKRA
Klon 1: 347
Klon 3: 925 - 300 = 625
Oryginał: 7025 -75 -500 -37 = 6412
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2022, 20:35 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [79/?]

Po małej komplikacji, klon Zotto przystąpił do ataku. Saburo zamachnął się, próbując przeciąć nadlatujące kosmyki włosów - przeciął jednym cięciem dwa, ale wtedy jego ręka została unieruchomiona. A potem druga. I w końcu nogi. Technika Zotto owijała się wokół jego kończyn, aż zaczęła się wbijać w jego skórę i mięśnie. Krew trysnęła z ran, brudząc włosy shinobiego. Sam Saburo krzyknął z bólu, upuszczając katanę. Poświata wokół broni zniknęła, a samuraj stał na nogach tylko dzięki temu, że technika utrzymywała go w miejscu. Dodatkowy kosmyk się jeszcze owinął dodatkowy raz, by jeszcze bardziej mu utrudnić ruch... O ile to faktycznie było przydatne.
W ułamku sekundy pojawił się oryginalny Zotto. Shinobi szybko przeszedł do swojego monologu. I to takiego... Typowego. Czego można było się spodziewać po tak zadufanej osobie? Typowe teksty, że "nie mieli szans", "gdybyście się mnie posłuchali, to byście może przeżyli" albo "jest szansa, że jeszcze wyjdziecie cali i zdrowi". To nie tak, że to Zotto postanowił ich zaatakować, że Sai tutaj był krętaczem, a pewnie była większa szansa, że dogada się z bandytami, którzy by wzięli Saia i byłoby po problemie. Zawsze jest inna droga, tylko niektórzy są czasem tak ślepi, że nie mogą ich dojrzeć, pozostawiając sobie tylko przemoc. Zotto na pewno był ślepcem - głównie dlatego, że potem czekał jeszcze chwilę na odpowiedź Saburo, której jednak się nie doczekał. Jego przeciwnik wyzionął ducha. Ilość ran kłutych od bełtów i włosów oraz wstrząs jaki spowodował Kyomeisen były ponad jego limit. Jego głowa po prostu zwisała do tyłu, niczym u szmacianej lalki. Tylko jeszcze strużki krwi skapywały na skały, na których stali, tworząc małe kałuże.
Zotto rozejrzał się dookoła. Widział tylko skały, trochę trawy i trupy. Leżały bezwładnie z powbijanymi bełtami. Dalej, leżały tylko pocięte w drobną kostkę flaki poprzedniego przeciwnika. A przed nim wisiał martwy już Saburo. Czy było warto?
Sai spieprzył w dal, nie płacąc i nie oddając obiecanego zwoju. Była szansa, że bandyci, gdzieś pod kałużami krwi i rozerwanymi mięśniami trzymali jakieś pieniądze, który miały być użyte podczas transakcji. Tylko Zotto nie miał pojęcia, gdzie one mogły się znajdować. Do tego będzie musiał już sobie ubrudzić ręce.

Garść ważnych informacji:
  • Zwłoki Saburo zwisają bezwładnie z włosów Zotto.
Dramatis Personae:
  • Sukebe Zotto
  • Yokoshi Sai - Zleceniodawca, Kurier - Uciekł z Pola Walki -
  • Saburo - Szef Górskich Bandytów - [Deceased] -
  • Bandyta z Kusarigamą - [Deceased] -
  • Snajper Snajper - Nieprzytomny, leży przy klonie -
  • Tajemnicze Wsparcie - [Deceased] -

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

-Uhh.... przesadziłem-powiedziałem na głos, gdy zobaczyłem, że głowa Saburo zwisa do tyłu, a całe jego ciało również zwiotczało. Liczyłem na wchłonięcie jego zasobów i przeliczyłem się zdecydowanie w środkach lub straciłem czas na zbędną gadkę. -Chyba tracę nerwy z wiekiem-pomyślałem, gdy mój klon trzymający włosami moją najnowszą ofiarę puffnął. Ciało głucho uderzyło o ziemię. Złożyłem cztery pieczęcie, wypuszczając czakrę futon i rozwiewając zupełnie dym na polu walki. Zwróciłem swoją głowę w stronę wzgórza, na którym znajdował się mój klon. Przeniosłem się do celu za pomocą shunshin no jutsu. Dostrzegłem jeszcze żywego kusznika i od razu przystąpiłem do konsumpcji jego zasobów czakry. Gdy było już po wszystkim, rzuciłem uschnięte truchło ze skarpy. Kolejny mój klon zniknął.
-Mój zleceniodawca spierdolił ze zwojem, jeśli pozwolę mu tak sobie biegać po świecie, to będę się frustrował do końca życia- powiedziałem do samego siebie.
Najsensowniej będzie go dopaść.
Taki był mój wniosek z całej sytuacji. Znam sygnaturę jego czakry. Powinienem łatwo go namierzyć, a nie mógł daleko uciec, nie posiadając żadnych zaawansowanych zdolności ninjutsu. Wytężyłem też zmysły sensoryczne.
-Ile minęło czasu?pomyślałem, próbując sobie przypomnieć jak długo mógł już podróżować. Nie podejrzewałem go o jakąś nadludzką kondycję.
► Pokaż Spoiler
Mechanika klanu:
Pocałunek: Przy wysysaniu chakry z przytomnej ofiary, absorpcja wynosi 2.5% całkowitej chakry użytkownika. Wyssanie chakry z nieprzytomnej ofiary jest znacznie efektywniejsze, gdyż ten nie ma jak się bronić wówczas MG może uznać wchłonięcie chakry oraz ciała za automatyczny sukces, o ile nic w procesie nie przeszkodzi. W innym wypadku absorpcja wynosi 10% całkowitej chakry użytkownika. Paraliż przy pocałunku nie pozwala ofierze na korzystanie z technik czy choćby poruszanie się, jeśli wytrzymałość ofiary jest niższa od 7. Prędkość wysysania chakry jest zależna od oceny MG. Jeśli ofiara umrze w wyniku tego procesu, Sukebe zwiększa swoje zapasy chakry o 10% maksymalnych zasobów chakry swojej ofiary. Po zdobyciu 3 ciał można wysysać samą chakrę z jednego NPC na wątek (misja/fabuła) rangi B lub wyższej. No i z graczy.
Zdolność ta jest dostępna dopiero od rangi A w dziedzinie klanowej.
Fūton: Taifūikka | Wind Release: Passing Typhoon風遁・台風一過­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Koń → Baran
KosztPodwójny; potrójny podczas rozwiewania innych technik
ZasięgDo 50m średnicy
Zdolność będąca w stanie na krótki czas wywołać silny podmuch wiatru. Zamiast jednak przewracać przeciwnych shinobi czy zadawać im obrażenia, technika służy głównie do zwiania niesprzyjających warunków pogodowych. Efekt takiego zabiegu jest mocno uzależniony od tego, z czym mierzy się sama technika. Zjawiska pogodowe takie jak mgła, jakie po zwianiu będą potrzebowały długiego czasu, by zaistnieć ponownie na danym obszarze, są najbardziej na nią narażone. Podobnie jak chmury pyłu, jakie mogą unosić się nad daną połaci terenu. Z kolei takie zjawiska jak deszcz czy burza dość łatwo są w stanie oprzeć się technice, mając swoje źródło wiele metrów nad ludzkimi głowami. Techniki tworzące konkretne warunki pogodowe jak np. Kirigakure no Jutsu również zostają rozwiane tak długo, jak nie są to techniki wyższych rang (A) lub ich mechanika i sposób działania sprawia, że są w jakimś stopniu odporne na podobne zabiegi. W takim wypadku skuteczność techniki ocenia MG. Techniki klanu Yota są dużo bardziej wydajne od ów próby wpływania na warunki pogodowe "naokoło" i już techniki rangi D stworzonych dzięki ich Hiden stanowią problem.

Posiadając Specjalizację w Fūtonie zasięg wzrasta dwukrotnie.
Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique瞬身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy
Zasięgdo 20 metrów
Wymagania---
Pomimo zaliczania się w poczet podstawowych zdolności ninja, stanowi technikę dość chakrożerną. Przez to, nie bywa ona dostępna dla niskopoziomowych shinobi. Chociaż często mylona z teleportacją, technika ta poprzez krótkie skupienie chakry jest w stanie przez bardzo krótką chwilę zwiększyć możliwości organizmu, pozwalając na niesamowicie szybkie poruszanie się. Mimo tego mylnego wrażenia, jest w rzeczywistości niesamowitym przyśpieszeniem, które na takowe wygląda. Ninja potrafi w mgnieniu oka pojawić się w innym miejscu, o ile jest fizycznie dostępne. Tak duże prędkości zezwalają głównie na poruszanie się w linii prostej, o ile przeszkody na drodze nie są stosunkowo łatwo do ominięcia np. kłoda bądź przewalone drzewo. Niektórzy używają jej też, by znaleźć się nad przeciwnikiem zamiast tuż obok niego.

Podany zasięg pozwala przenieść się na wspomnianą odległość przy poświęceniu standardowego kosztu techniki. Możliwe jest jednak jego zwiększenie, poprzez przeznaczenie większej jej ilości. Warto jednak pamiętać, że strata zbyt dużej ilości chakry w krótkim czasie może negatywnie odbić się na shinobi.

Istnieje wiele wariantów tej techniki, wszystkie różniące się tylko wizualnie. Możliwe jest zarówno wytworzenie niewielkiej chmurki celem kamuflażu, chociaż nie jest ona konieczna. Są również ninja, którzy zamiast ów dymku tworzą zasłony z wody, liści czy piasku - wszystkie mające tę sama funkcję, nie dając innych profitów niż efekt wizualny.

Posiadając rangę S w Ninjutsu zamiast pieczęci Tygrysa, można w zamian użyć Pieczęci Konfrontacji.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ninja może pominąć pieczęć kumulując chakrę tyle czasu, ile zajęłoby jej złożenie.
Czakra
6412 - 600 - 150 + 243 + 437 - 75 = 6267

Proszę prowadzącego o podanie informacji na temat czasu w jakim Yokoshi Sai uciekł i ile minęło od tamtego momentu.
Ostatnio zmieniony 06 paź 2022, 22:37 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 2 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna
Sukebe Zotto - Misja B [81/81]

Możliwe że przesadził. Ale z drugiej strony, to zleceniodawca sobie nagrabił, więc pełnili całkiem niezły duet. Może daliby radę w przyszłości otworzyć firmę ogrodniczą? Czas pokaże. Zotto postanowił jednak najpierw posprzątać pole bitwy. I odzyskać nieco chakry ze swoich klonów, by móc dalej działać. Wyssanie chakry z półprzytomnego kusznika powiodło się sukcesem. W końcu nie mógł stawić zbyt dużo oporu. Teraz dopiero Zotto stwierdził, że pora pomyśleć nad tym, jak zamierza znaleźć Saia. Rozejrzał się po polu bitwy i spojrzał w niebo. Tak na oko? Walka trwała może z 15 minut. Nie wiedział jak szybko poruszał się oszust, mógł mieć tylko domysły, że pewnie uciekł w stronę drogi, bo na pewno nie był dość głupi by pakować się w las. Sukebe miał dobry pomysł, by skorzystać ze zmysłu sensorycznego. Złożył ponownie pieczęć, by odkryć, że nie wyczuwał go w swoim zasięgu. Jak w sumie pomyślał, nie wyczuł go również podczas walki, gdy wielokrotnie skupiał swoją pieczęć. Coś tu na pewno śmierdziało, tylko pytanie, co. Na pewno musiał się chwilę zastanowić, zanim podejmie następne działania...

Koniec Części 1
► Pokaż Spoiler | Wynagrodzenie
Zotto: 18 PD, 36 PT, 1 500 Ryō (Trochę ubrudzone krwią lub naddarte, ale wciąż się nada)
Fawkes: 18 PB, 6 PD, 36 PT, 1 000 Ryō
► Pokaż Spoiler | Uwagi
  • Dodaj sobie 750 chakry do obecnej i maksymalnej chakry, za wyssanie z kusznika. Odnotuj to sobie gdzieś.
  • Możesz obecnie wydać Punkty Doświadczenia/Punkty Technik/Ryo. Zastanów się dobrze, jak.
  • Proszę o poprawę ekwipunku.
  • Jeśli podejmujesz się pościgu za Saiem - proszę o posta w tym temacie.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

- Mehhh... ale narobiłem syfu.-pomyślałem przeszukując pole bitwy w poszukiwaniu kosztowności. Z trupów udało się wyzbierać tysiąc pięćset waluty, co się na pewno przyda. Walka nie trwała zbyt długo, choć jak to zwykle bywa zużyłem zdecydowanie za dużo czakry. Wniosek nasuwa się prosty, nadal brakuje mi technik, które pozwolą mi sensowniej wydawać czakrę. Musiałem się ratować awaryjnymi pieczęciami, by oszczędzić sobie czasu i wysiłku. To rozwiązanie jak zwykle spisało się świetnie, ale mógłbym to wszystko robić znacznie szybciej mając taki środek transportu jak Hiraishin no jutsu. Efekt zaskoczenia mam, tylko pozostała jeszcze kwestia samego skutecznego uderzenia w momencie kontaktu.
Skupiłem się i złożyłem pieczęć, by skoncentrować swoje zmysły sensoryczne i rozszerzyć ich zasięg. Okazało się, że niema nigdzie mojego zleceniodawcy. Nie wyczuwałem go już wcześniej, lecz zrzucałem to na karb zaangażowania w walkę. Jednak po prostu zniknął z okolicy.
Jeśli jednak zniknął on tak szybko, to może ktoś inny maczał w tym palce. To raczej mało prawdopodobne. Najlepiej będzie udać się na trakt, gdzie najprawdopodobniej mógł się udać.
► Pokaż Spoiler
Czakra: 6917
UWAGA: nie rozdałem jeszcze punktów, co zrobię po uzyskaniu zgody od administracji
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [2/?]

Tak, wyciąganie pieniędzy z posiekanych trupów nie należało do najprzyjemniejszych. Następnym razem musi nieco lepiej wybierać wykorzystywane techniki. Gdy już skończył, zaczął się zastanawiać, jakie opcje mu zostały. Wybór był dość ograniczony. Najbardziej oczywistym wyborem było wyruszyć na trakt. Zotto zaczął się zastanawiać, jak doszło do tego, że mógł tak łatwo zwiać z pola bitwy? Sai nie wyglądał na dość wysportowanego, no i jak sam mówił, nie umiał za wiele. W głowie Jonina pojawiła się pomysł - co jeśli faktycznie był ktoś jeszcze z zewnątrz kto mu pomógł? W sumie... W takim razie, po co miałby zatrudniać Sukebe? No i nie wyczuł też innych osób w okolicy, więc tym bardziej teoria wydawała się nieprawdopodobna. W każdym razie, kilka minut później znalazł się na szlaku, z którego wyszli. W sumie, nic się nie zmieniło od jego ostatniej wizyty - droga była zrobiona z twardej ziemi i kamieni, głównie udeptanej, niżli zbudowanej rękoma człowieka. Dookoła były tylko skaliste górki, pokryte cienką warstwą gleby na której rosła trawa, a za nim pięły się wysokie góry, które przed chwilą opuścił. Jednak Saia tutaj nie było. Właściwie, to żadnej żywej duszy, poza nim samym.

Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Nieco sfrustrowany pobiegłem w stronę traktu. -Cóż za upierdliwość, dobrze że chociaż ten kusznik się trafił. Domyślnym wyborem jednak nie powinna być przemoc. Dusze do wyssania zawsze się znajdą. Lepiej pozyskiwać je w wyniku działań z zaskoczenia, niż takiej brudnej, pełnej nietrafionych strzałów walce. Mam nadzieję, że i nieszczęsny Sai, znajdzie się wreszcie. Muszę przejąć chociaż ten jego zasrany zwój-myślałem, nieco już zdesperowany od natłoku frustracji odczuwanej w czasie całej tej misji.
Yokoshi Sai stał się prawdziwą drzazgą w przerośniętym ego Zotto Sukebe.
Dotarłem w końcu do opustoszałego traktu. -No i @#)%^!!! Wreszcie sobie przypomniałem, tą pieprzoną technikę! -krzyknąłem, gdy zorientowałem się, że jestem sam na ścieżce. Podciągnąłem rękaw, by odsłonić moje plakietki do techniki raiko kenka, znajdujące się na przedramieniu, bliżej łokcia. Dotknąłem środek plakietki, przelewając doń nieco czakry. W efekcie, pojawiła się przede mną kryształowa kula, złapałem ją i położyłem przed sobą na ziemi, samemu siadając na tyłku. Złożyłem trzy pieczęci, a następnie przyłożyłem ręce do kuli, przelewając jednocześnie czakrę.
-Zaraz cię zobaczymy kurwiu-powiedziałem do siebie, tworząc projekcje otoczenia celu, jednocześnie przypominając sobie jego sygnaturę czakry.
► Pokaż Spoiler
Kuchiyose: Raikō Kenka | Summoning: Lightning Flash Blade Creation口寄せ・雷光剣化
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Smok → Koń → Ptak → Zając → Odwrócony Baran → Dotknięcie zwoju → Dotknięcie plakietki (Przygotowanie), Odwrócony Baran → Dotknięcie wcześniej przygotowanej plakietki (Przywołanie)
KosztStandardowy za powiązanie, minimalny za przyzwanie
Zasięg---
WymaganiaKuchiyose no Jutsu, Fūinjutsu C, wcześniej przygotowana plakietka,
Technika ta pozwala połączyć zwój z wcześniej przygotowaną plakietką. Następnie pozwala nam to przywołać zawartość zwoju poprzez dotknięcie plakietki, tak jakbyśmy mieli zwój gdzieś obok siebie.

Posiadając rangę S w Ninjutsu można pominąć pieczęć Odwróconego Barana przy przywoływaniu.
Tōmegane no Jutsu | Telescope Technique遠眼鏡の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieBaran → Małpa → Koń
KosztStandardowy
ZasięgDowolny
WymaganiaKryształowa kula, znajomość chakry celu
Złożywszy pieczęcie, a następnie przelewając chakrę na kryształową kulę, każdy shinobi może poczuć się trochę niczym wróżbitka zaglądająca w mistyczną sferę, celem odczytania przyszłości. Różnica jest jednak taka, że zamiast widzieć wydarzenia, które dopiero nastąpią, zezwala na obserwowanie teraźniejszości.

Znając sygnaturę chakry osoby, jaką chcemy podejrzeć, możemy wywołać jej obraz, a następnie obserwować pomimo dzielących odległości. Kula przekazuje jedynie obraz. Nie da się więc usłyszeć dźwięków otoczenia czy dostać magicznie informację o dokładnym miejscu przebywania celu, o ile ninja sam nie rozpozna otoczenia na podstawie tego, co widać w sferze.

Ważnym warunkiem jest znajomość chakry celu. W przypadku zdolności sensorycznych czy technik wzrokowych dających wgląd "w głąb" ludzi sytuacja jest nader prosta i sprowadza się do zapamiętania sygnatury osoby - co może być prostsze lub trudniejsze ze względu na wiele czynników, jak chociażby czas obserwacji i okres przebywania z taką osobą. W przeciwnym razie zwykła osoba musi przebywać w otoczeniu takowej osoby dłuższy czas - dłuższy niż w przypadku pierwszym - "przyzwyczajając" się do jej prezencji. Bez względu na użytą metodę, ostateczny werdykt leży w rękach MG lub MF.
Czakra: 6917 - 300 = 6542
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [4/?]

Czasem jednak te godziny ślęczenia nad zwojami na coś się przydają. Bo serio, na chuj komukolwiek technika, która sprawia, że możesz kogoś podglądać w szklanej kuli? Jak widać, czasem się trafia ta jedna sytuacja, w której Tomegane no Jutsu nie jest bezużyteczne. Zotto zabrał się do roboty, klepnął sobie na niezbyt wygodnym podłożu - kamienie go uwierały w tyłek - po czym wziął się do roboty. Obraz ziemi i kamieni, który obecnie odbijał się w kryształowej kuli zaczął powoli się wić i kręcić. Jednak po chwili Zotto był w stanie coś zauważyć, wytężając wzrok. Kula przedstawiała mężczyznę o długich blond włosach i bardzo długiej brodzie. Siedział sam w miejscu, które wyglądało na tyły jakiegoś wozu. Płachta służąca za dach i ściany rzucała nieco cienia, więc Zotto miał problemy z dostrzeżeniem szczegółów jego twarzy. Jednak facet był tam sam. Nie widział tam jednak Saia. Coś musiało być na rzeczy. Nie widział dużo otoczenia pojazdu. Tylko jakieś kamienie przy ubitej ziemi. Gdzieniegdzie może pojawiała się trawa. W pewnym momencie wnikliwej obserwacji zobaczył, że droga się zmieniła - była wykonana teraz z surowo ciosanych kamieni. Sam pojazd zwolnił, a Zotto zobaczył jak wóz mijają jakieś sylwetki, które koło niego przechodzą, niezbyt zwracając uwagę na pasażera i resztę. W końcu stało się niespodziewane. Wóz się zatrzymał, a facet wysiadł. W zagięciach kuli Zotto mógł zauważyć jakieś budynki, jednak sama kula niezbyt pozwalała mu dostrzec więcej. Blondyn się rozejrzał i zaczął zmierzać do jednego z nich. Shinobi nie zobaczył żadnego szyldu, jednak budynek się wyróżniał fioletową farbą.
Mężczyzna z wizji gdzieś dojechał, tylko gdzie?

Garść ważnych informacji:
  • Nie ma potrzeby cenzurowania brzydkich słów. Zwłaszcza jak potem w poście i tak się jakieś pisze. kappa
Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

-Oczywiście Yokoshi, umiesz się przebierać, tym mnie nie zaskoczysz, gdyż wiem że twoją czakrę namierzyłem. -powiedziałem do siebie patrząc w kulę. Gdzie ten dureń mógł pojechać tak szybko i skąd wziął nagle wóz? Zadawałem sobie to pytanie. Nie było czasu kombinować. Musiał znaleźć się w najbliższym mieście. Wóz mógł przyspieszyć jego podróż, ale nadal nie miał zbyt wiele czasu na przemieszczanie się.
Złożyłem pieczęć królika i węża, skoncentrowałem czakrę i wyskoczyłem wysoko w górę, koncentrując czakrę futonu wokół siebie , by wznieść się jeszcze wyżej. Celowałem w pułap pięćdziesięciu metrów nad ziemią, by rozejrzeć się po okolicy i znaleźć najbliżej położone miasto lub skupisko budynków. W razie odnalezienia wzrokiem potencjalnych siedzib, używając lokalizatora zbliżałem postrzegany obraz i szukałem fioletowego koloru wśród elewacji budynków. -Ciekawe jakie ma plany nasz ryzykowny kupiec-pomyślałem próbując namierzyć miejsce jego pobytu. Gdy już udało się zebrać informacje, zleciałem z powrotem na ziemię i zabrałem kulę.
► Pokaż Spoiler
Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance 風遁・羽の舞­­
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury
PieczęcieKrólik → Wąż
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Po skupieniu wokół siebie chakry Fūtonu, shinobi zaczyna otaczać wir powietrza unoszący ninja. Sposób ten pozwala latać, chociaż może nie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Bliżej temu do bycia niesionym przez skupiony wokół nas wiatr, który popycha człowieka w pożądanym kierunku. Szybkość poruszania się jest równa Kontroli Chakry postaci (7 poziom Kontroli Chakry jest równoznaczny więc 7 poziomowi Szybkości latania). Nie ma ograniczeń co do możliwej wysokości, na jaką można się wznieść i jest ona podyktowana warunkami panującymi na poszczególnych wysokościach niż sztucznie narzucone przez samą technikę. Lot za jej pomocą ciężko nazwać jednak "precyzyjnym". Będąc dosłownie popychanym przez wiatr, skrętność jest dość ograniczona i przy maksymalnych prędkościach bardzo ciężko manewrować, narażając się na wlecenie w przeszkodę.
CZAKRA: 6542 - 100 = 6442
Ostatnio zmieniony 10 paź 2022, 15:01 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [6/?]

- Młodzieńcze-e, ty zawsze tak mówisz do siebie?
Zotto odwrócił się zaskoczony i zauważył starszego mężczyznę. Tak, gadanie do siebie zawsze zrobi z ciebie świra, jeśli jest ktoś w pobliżu. Zotto zignorował ten oczywisty element komediowy i postanowił działać. Jonin nie wiedział, jak Sai znalazł wóz, ale wiedział dobrze, że to właśnie zleceniodawcę obserwował w swojej wizji. Teraz się ukrywał, pozostaje pytanie tylko gdzie. Postanowił więc, że podleci nieco wyżej, by móc rozejrzeć się po okolicy. Złożył pieczęci, wiatr się poderwał, strącając starszemu jegomościowi kapelusz - nie żeby się za bardzo przejmował - i udało się. Szybował na wysokości 50 metrów, patrząc za pomocą lokalizatora i szukając jakiejś wioski. Cóż, trochę musiał się pomęczyć, ale udało się - w oddali zobaczył kilka budynków. Jednak trudno było powiedzieć, czy to ta wioska z tak dalekiej odległości. Chociaż z drugiej strony, nie było żadnej innej w pobliżu. Zotto się uśmiechnął i wylądował. Mógł teraz opracować dalszy plan, podnosząc zostawioną wcześniej kryształową kulę. A dziadek stwierdził, że widział już dość i ruszył w dalszą drogę, w przeciwnym kierunku, w którym miał zmierzać Sukebe.

Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Jakiś randomowy starzec podszedł do mnie i coś tam zaczął gderać, gdy zleciałem na ziemię. Zignorowałem go szybko i podniosłem kulę, żeby czasem mi jej nikt nie podwędził. Teraz raczej wiedziałem gdzie muszę się udać. Wiedziałem też, że powinienem uczynić to jak najszybciej.
-Zaraz zaraz.... no czasem gadam do siebie, zwłaszcza gdy jestem wkurzony- odpowiedziałem starcowi, po chwili, gdy zorientowałem się, że on również może się przydać.
-Czy wiesz co to za miejsce, co to za budynki? Wiesz może, czy znajduje się tam jakiś budynek, którego ściany są fioletowej barwy?-zapytałem, po czym schowałem kryształową kulę do sakwy na plecach. -Jeśli idziesz w tamtą stronę, to możesz mi odpowiadać w drodze. Spieszę się. rzuciłem zachęcając do dalszej drogi.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Północne szlaki pośród Gór

Przesyłka Specjalna 2: Zwrot do Nadawcy
Sukebe Zotto - Misja B [8/?]

Mężczyzna spojrzał na Zotto zdziwiony. Pytanie ewidentnie sprawiło, że emeryt musiał się zatrzymać i się zastanowić chwilę lub dwie.
- Ty głupi czy ślepy? Idę w drugą stronę, do córki. Ta wiocha to Tajikawa, każda jak wszystkie w okolicy. Z resztą, po co ja z tobą gadam, daj mi spokój.
I poszedł sobie w drugą stronę. Zostawiając biednego Zotto samego. No trudno, zdarza się. Pozostało mu tylko zakasać rękawy i ruszyć przed siebie, w stronę wioski. Tajikawa. Śmieszna nazwa. Zotto nie miał okazji jeszcze zgłębić geografii Kraju Kwiatów, więc nigdy nie słyszał o tej wiosce. Widocznie poznany staruszek nie miał okazji, by zgłębić się w architekturę wioski, by powiedzieć coś o kolorach budynków. Cóż, będzie musiał się trochę rozejrzeć, jak już dotrze na miejsce...

Dramatis Personae
  • Sukebe Zotto

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hana no Kuni - Kraj Kwiatów”