Ciężko mi redagować niejasności bez konkretnych wskazówek. Wstawiam wszystkie techniki w tym poście z poprawami opisów na tyle na ile byłem wstanie je poprawić.
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW
PieczęcieKOŃ → KRÓLIK → TYGRYS → DZIK → WĄŻ
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karpaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karpaksowego pancerza.
Posiadając rangę B w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 10 m3.
Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15 m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20 m3.
Dodanie lub usunięcie modyfikacji ścian np. półki lub ornamenty kosztują standardowy koszt D od pojedynczej modyfikacji
Standardowym kosztem B, można usunąć wszystkie twory bądź ich fragment. Usunięcie stworzonego karpaksu, polega na oderwaniu się od tworu, bądź odpadnięcie tworu od naszego ciała. Odpadnięty materiał rozpada się w pył. W momencie usuwania tworów nie można ich tworzyć w tym samym czasie. Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi karpaksami.
Specjalizacja Ninjutsu: Do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Sannin Ninjutsu: Tym samym kosztem możemy tworzyć dwa razy większe bryły.
Tryb Mędrca: Przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W momencie techniki przez człowieka ze skóry wyrasta dowolny, określony w opisie techniki twór z karpaksu.
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY/row]
[row title=Pieczęcie]DZIK → BARAN → WĄŻ → PIES → SZCZUR → WÓŁ → KOŃ → WĄŻ → BARAN → DZIK
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Sennin Ninjutsu: Każda zmiana kosztuje połowę standardowego kosztu rangi B - zmiany są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
UWAGA: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący, chyba, że przywoływacz zrobi to symultanicznie. Gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
UWAGA: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest krab oraz użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić przywołującego po przez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami, przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęciePieczęć ptaka(przytrzymanie) -> Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci równa się 2m średnicy pola wokół użytkownika techniki.
KosztStandardowy B za 2m średnicy od użytkownika
ZasięgMaksymalnie 5m średnicy
Wymagania
Technika futonu, prosta w działaniu, lecz wymagająca pewnego zaawansowania w dziedzinie kontroli czakry. Użytkownik rozpościera czakrę futonu bo gruncie wokół siebie przytrzymując pieczęć ptaka. Samo to zjawisko rozprowadzania czakry jest ledwie zauważalne i tylko osoby z refleksem 9, sensoringiem czy dojutsu są w stanie to zauważyć. Gdy przerywa kumulacje czakry i rozpościeranie, cała czakra wiatru w gruncie dookoła niego wystrzeliwuje w górę, wyrzucając w powietrze wszystko i wszystkich znajdujących się w zasięgu. Technice można oprzeć się, używając KI NOBORI NO SHUGYŌ, mając jednocześnie o 1 punkt Kontroli Czakry więcej niż siła techniki. Siła z jaką obiekty w polu rażenia techniki zostają wyrzucone w górę jest równa kontroli czakry użytkownika techniki - 3. Technika nie zadaje bezpośrednich obrażeń.
[b:]UWAGA! Aby wykonać technikę musimy stać na podłożu, przez cały czas jej wykonywania.[/b]
Futon rangi A: Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci, równa się 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Futon rangi S: Połowiczny A za 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Sennin Futonu: Możemy rozszerzać technikę bez ograniczeń co do jej rozmiarów - ogranicza nas jedynie nasz czakra.
Predyspozycja Futon:Siła wyrzutu +1.
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęcieByk -> Wąż -> Tygrys -> Ptak
KosztPołowiczny na turę za ostrze
Zasięg30m
Wymagania FŪTON: SHINKŪJIN, broń spełniająca warunki
Technika futonu będąca rozwinięciem techniki Kaiten Shuriken i Suiran Reppu. W tym wypadku przelewamy czakrę futonu na większe ostrza, unosimy je w górę przy użyciu czakry i wprawiamy w ruch wirowy. Na każde 2 punkty Refleksu możemy kontrolować jeden obiekt. Technice podlegają ostrza takie jak miecze oraz broń posiadająca ostrze mieszcząca się na kole o średnicy trzech metrów(np. fuma shuriken, zanbato, kama, no-dachi). Pokryta wietrzną czakrą broń w ciągłym ruchu wirowym przypomina latający dysk. Obiekty poruszają się z prędkością równą kontroli czakry -1. Tnące dyski przez ruch obrotowy mają właściwości piły, pozwalając na przebrnięcie przez najtwardsze defensywy przy odpowiednio długim przyłożeniu i podtrzymaniu.
Futon rangi S: Nie musimy składać pieczęci, skupiając czakrę tyle samo ile zajęło by ich złożenie.
Sennin Futonu: Możemy korzystać z dysków, jak z tarcz, utrzymując je wirujące w jednym miejscu.
Predyspozycja Futon: Obiekty poruszają się z prędkością równą poziomowi kontroli czakry.