• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

WT ZOTTO SUKEBE

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Jeśli chcesz bonus do porównania - i'm fine with that. Inne rozliczanie KC - nic z tego.
Ale ja właśnie opisałem.. że to jest +1 do kc w kalkulacji siły techniki...nie wszystkich technik, ale tylko tej..tzn. że ta i tylko ta technika jest silniejsza o +1, w wariancie Odama Kansho. Ja wolałbym większy bonus na tych wiariantach. Najlepiej ranga B już +1 i S kolejne +1... ale nie myślałem nawet przez chwile o podnoszeniu samego atrybutu, to tylko siła tej konkretnej techniki.

Ozwojowanie jej na randze B myślę, że jest spoko jak najbardziej.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2022, 13:33 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Jkbc itemki do technik dźwiękowych zostały zaakceptowane
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2758
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Dodałem tamto +1, tak by nie było wątpliwości o co chodzi. Zobacz czy w takiej formie jest już okej
Kyōmeisen | Resonating Echo Drill干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Dzwiękowe
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Wąż → Baran
KosztStandardowy
ZasięgNa dotyk
WymaganiaPosiadanie rękawicy dźwięku lub nagolennika dźwięku, Kontrola Chakry 6
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Technika ta polega na kierowaniu strumieniami fal dźwiękowych za pomocą chakry i specjalnego głośnika umieszczanego w rękawicach i nagolennikach dźwięku. Częstotliwość wytwarzanych fal jest na tyle silna by zaburzać pracę mózgu i wywoływać szok. Drgania przekazywane są bezpośrednio do ciała przeciwnika poprzez dotyk.
Różnica Wytrzymałości celu do Kontroli Chakry użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel słyszy pisk, który może zagłuszać inne dźwięki (ocenia MG)
-1 lub -2Słyszalny pisk jest nieprzyjemny i może przeszkadzać w koncentracji, odczuwa się lekkie kłucie w uszach
-3 lub -4Błędnik celu zostaje dotknięty działaniem techniki. Cel ma problemy z koncentracją i słuchem, łatwiej traci równowagę, obraz mu "drga", a kłucie w uszach staje się dotkliwsze
-5Cel odczuwa nudności, może zwymiotować, głowa też go boli, obraz bardziej się chwieje
-6 i dalejCel traci słuch, aż go nie uleczą, silny ból głowy i zaburzenia obrazu

Specjalna zasada: misja po tę technikę jest misją rangi B.

Posiadając Ninjutsu na randze B oraz parę Rękawic Dźwięku możliwa jest lepsza kontrola chakry w Rękawicach Dźwięku - tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o promieniu pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają pisk w uszach zgodnie z powyższą tabelą. Koszt takiego zastosowania to Podwójny koszt B na turę, zaś pieczęci niezbędne do wykonania to Ptak → Szczur → Wół → Zderzenie Rękawic. Niektórzy nazywają takie zastosowanie tej techniki Kanshō no Jutsu (干渉) - Interference Technique.
Posiadając Ninjutsu na randze S koszty techniki spadają o połowę (Standardowy na Połowiczny, Podwójny na Standardowy).
Posiadając Sennina Ninjutsu oraz pary Rękawic i Nagolenników Dźwięku możliwe jest wzmacnianie fal dźwiękowych przy pomocy czterech źródeł dźwięku jednocześnie. Technika zwiększa wówczas swój zasięg oraz siłę: pole wokoło użytkownika rośnie do promienia 10m, zaś przy obliczaniu różnicy Wytrzymałości Celu do Kontroli Chakry użytkownika, ten zyskuje dodatkowe +1. Koszt takiego wykorzystania techniki to Podwójny koszt S na turę, zaś wymagane pieczęci to Ptak → Szczur → Wół → Wąż → Zderzenie Rękawic i Nagolenników. Takie zastosowanie tej techniki nosi nazwę Ōdama Kanshō no Jutsu (大玉干渉) - Great Interference Technique.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można pominąć składanie pieczęci poza zderzaniem rękawic i nagolenników w innych wariantach, lecz czas zbierania czakry zajmuje tyle ile ich złożenie.
Średni zwójSukebe Zotto
Średni zwój---
Średni zwój---
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

To jest oki. Można dodać chyba.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Nowa propozycja Rirei -
Hiraishin: Rirē| Thunder God: Relay干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Czasoprzestrzenne
Pieczęcie-
Koszt Połowiczny za skok
ZasięgPołożenie klona
Wymagania Hiraishin no jutsu, Kage Bunshin no jutsu, Ninjutsu Sannin
Technika ta jest rozwinięciem techniki Hiraishin no jutsu. W tym wypadku punktem odniesienia dla teleportacji użytkownika jest nie pieczęć, lecz klon utworzony techniką Cienistego Klonowania. Użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu na około klona - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna, nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi, pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie. Różnicą wobec techniki matki jest to, iż możemy się teleportować jedynie do tych klonów, które możemy bezpośrednio zlokalizować za pomocą naszych zmysłów - wzroku, słuchu, dotyku, węchu, bądź zmysłu sensorycznego, więc nie możemy się teleportować do klona, który znajduje się poza zasięgiem naszego postrzegania.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.
ZMIANA:
Różnicą wobec techniki matki jest to, iż możemy się teleportować jedynie do tych klonów, które możemy bezpośrednio zlokalizować za pomocą naszych zmysłów - wzroku, słuchu, dotyku, węchu, bądź zmysłu sensorycznego, więc nie możemy się teleportować do klona, który znajduje się poza zasięgiem naszego postrzegania.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Chakura no ashiチャクラの足
Klasyfikacja NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieMIESZANIE CHAKRY ZAJMUJE TYLE, CO ZŁOŻENIE 8 PIECZĘCI
Koszt Podwójny na turę za ramię
ZasięgNa siebie
Wymagania Hien, Kontrola Czakry 8
Dzięki zaawansowaniu w dziedzinie ninjutsu i kontroli kształtu czakry, koncentrując spore ilości czakry, formujemy przed sobą potężne ramie o długości trzech metrów. Zakończone pazurami ramię jest przedłużeniem naszej ręki i stworzone jest ze skoncentrowanej czakry, którą możemy dodatkowo nasycić czakrą jednej z podstawowych natur. Ramię może służyć tak samo do obrony jak i ataku. Aby użyć danego żywiołu do tej techniki potrzebujemy mieć rozwinięty daną dziedzinę na rangę B.
Katon B: dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany.
Fūton B: pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
Raiton B: dłoń pokryta zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu.
Suiton B: dłoń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika.
Doton B: dłoń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, nabierając znacznych walorów defensywnych.
Ninjutsu S: Tworzone przez nas ramię ma długość 5m.
Sennin Ninjutsu:Jesteśmy w stanie nadać stworzonemu ramieniu właściwości żywiołów rozszerzonych, o ile mamy do nich dostęp.
Specjalizacja Ninjutsu: Mieszanie czakry następuje dwukrotnie szybciej.
Ostatnio zmieniony 08 mar 2022, 23:55 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, NINPŌ: JŪ NO BUKI, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Tygrys
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg Shurikena
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin, NINPŌ: JŪ NO BUKI C, Kontrola Czakry 8
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a bełt, który wystrzeliwujemy z kuszy. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za kusze. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do bełtu przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie bełtów działają jak normalne bełty z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość bełtów.

Sannin Ninjutsu Standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii.
Mając Specjalizację w Ninjutsu: Zmniejsza ilość pieczęci o połowę
Ostatnio zmieniony 10 mar 2022, 20:32 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2758
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Hiraishin: Rirē - tutaj jest to samo co ostatnio - jakby próba ominięcia wymogu zostawiania znaczku na klonie. Co mi się niezbyt podoba i niezbyt jestem skłonny na to przystać. Mam za to kontrpropozycję - zrobić znaczek na swoim ciele i utworzyć specjalną technikę klonów, która umożliwi im także skopiowanie tego znaczka. Wciąż tu będzie trzeba jakieś większe koszty dać tym klonom i więcej chakry tracić przy ich utracie, ale jest to coś, co bardziej mi pasuje do samego Hiraishina, aniżeli "mogę też do klonów"

Chakura no ashi - sam zamysł ciekawy, jednak mam pewnego rodzaju dylemat. Technika ta strasznie mi się kojarzy z czymś podobnym do Akuma (tylko tam mutacja, tutaj chakra) bądź Kugutsutsukai (tylko tam kukiełka, tutaj chakra). Jakby... średnio mi się to podoba, acz nie jestem na nie, choć z chęcią zobaczyłbym argumenty rozwiewające moje wątpliwości. Muszę wiedzieć natomiast kilka rzeczy - czy to działa jak dodatkowa kończyna, ile możesz mieć maksymalnie tych kończyn, czy można je zniszczyć? Jakby... warto to doprecyzować.

Boruto Kage Bunshin no Jutsu - chyba jest okej? Jedyne co mnie zastanawia to wymogi stylu walki oraz Kontroli Czakry. Też pytanie, czy nie lepiej to zrobić na dowolną broń, że podobnie zadziała np. z łukiem, kuszą, pistoletem etc.?
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Tora pisze: 15 mar 2022, 16:38 Hiraishin: Rirē - tutaj jest to samo co ostatnio - jakby próba ominięcia wymogu zostawiania znaczku na klonie. Co mi się niezbyt podoba i niezbyt jestem skłonny na to przystać. Mam za to kontrpropozycję - zrobić znaczek na swoim ciele i utworzyć specjalną technikę klonów, która umożliwi im także skopiowanie tego znaczka. Wciąż tu będzie trzeba jakieś większe koszty dać tym klonom i więcej chakry tracić przy ich utracie, ale jest to coś, co bardziej mi pasuje do samego Hiraishina, aniżeli "mogę też do klonów"

Chakura no ashi - sam zamysł ciekawy, jednak mam pewnego rodzaju dylemat. Technika ta strasznie mi się kojarzy z czymś podobnym do Akuma (tylko tam mutacja, tutaj chakra) bądź Kugutsutsukai (tylko tam kukiełka, tutaj chakra). Jakby... średnio mi się to podoba, acz nie jestem na nie, choć z chęcią zobaczyłbym argumenty rozwiewające moje wątpliwości. Muszę wiedzieć natomiast kilka rzeczy - czy to działa jak dodatkowa kończyna, ile możesz mieć maksymalnie tych kończyn, czy można je zniszczyć? Jakby... warto to doprecyzować.

Boruto Kage Bunshin no Jutsu - chyba jest okej? Jedyne co mnie zastanawia to wymogi stylu walki oraz Kontroli Czakry. Też pytanie, czy nie lepiej to zrobić na dowolną broń, że podobnie zadziała np. z łukiem, kuszą, pistoletem etc.?
Hiraishin: Rirē - W takim razie nowa wersja. Poprawiłem zgodnie z twoją sugestią.
Hiraishin: Rirē| Thunder God: Relay干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Czasoprzestrzenne
Pieczęcie-
Koszt Dodatkowy koszt standardowy A za cienistego klona z pieczęcią, Połowiczny za skok
ZasięgPołożenie klona z pieczęcią
Wymagania Hiraishin no jutsu, Kage Bunshin no jutsu, Ninjutsu Sannin
Technika ta jest rozwinięciem techniki Hiraishin no jutsu. W tym wypadku punktem odniesienia dla teleportacji użytkownika jest nie pieczęć, lecz klon utworzony techniką Cienistego Klonowania. Pieczęć tą użytkownik nakłada na siebie i ta dzięki dodatkowemu wydatkowi czakry klonuje się przy tworzeniu cienistych klonów. Użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu na około klona - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna, nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi, pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony z pieczęcią są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.

Chakura no ashi - Zakładam, że jest to takie hien na sterydach. Zmniejszyłem rozmiar dłoni.
Chakura no ashiチャクラの足
Klasyfikacja NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieMIESZANIE CHAKRY ZAJMUJE TYLE, CO ZŁOŻENIE 8 PIECZĘCI
Koszt Podwójny na turę za ramię
ZasięgNa siebie
Wymagania Hien, Kontrola Czakry 8
Dzięki zaawansowaniu w dziedzinie ninjutsu i kontroli kształtu czakry, koncentrując spore ilości czakry, formujemy na swoim ramieniu potężne ramie o długości dwóch metrów. Zakończone pazurami ramię jest przedłużeniem naszej ręki i stworzone jest ze skoncentrowanej czakry, którą możemy dodatkowo nasycić czakrą jednej z podstawowych natur. Ramię może być przedłużeniem jedynie istniejących kończyn. Ramię może służyć tak samo do obrony jak i ataku. Aby użyć danego żywiołu do tej techniki potrzebujemy mieć rozwinięty daną dziedzinę na rangę B. Wytrzymałość łapy liczy się dodając rangę Ninjutsu do 1/2 kontroli czakry. Technika ta nie ma materialnych właściwościach, więc po rozbiciu struktury, kształt łapy rozprasza się.
Katon B: dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany.
Fūton B: pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
Raiton B: dłoń pokryta zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu.
Suiton B: dłoń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika.
Doton B: dłoń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, nabierając znacznych walorów defensywnych. + 1 do wytrzymałości.
Ninjutsu S: Tworzone przez nas ramię ma długość 5m.
Sennin Ninjutsu:Jesteśmy w stanie nadać stworzonemu ramieniu właściwości żywiołów rozszerzonych, o ile mamy do nich dostęp.
Specjalizacja Ninjutsu: Mieszanie czakry następuje dwukrotnie szybciej.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu - Dobra to zmieniam. Obawiałem się czy to nie za dużo. Poprawiłem.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, NINPŌ: JŪ NO BUKI, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg Shurikena
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin, NINPŌ: JŪ NO BUKI C, Kontrola Czakry 8
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a bełt, który wystrzeliwujemy z kuszy lub pocisk wystrzeliwany z innej broni. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za bron. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do pocisku przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie pocisków działają jak normalne z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Technika działa ze wszystkimi fizycznymi pociskami wystrzeliwanymi z łuku, pistoletów, czy mechanizmów strzelających, nie przekraczającymi wielkości 1/1. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość pocisków. Technika kopiuje również efekty technik nałożonych wcześniej na pocisk, który jest klonowany.

Sannin Ninjutsu Standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii.
Mając Specjalizację w Ninjutsu: Zmniejsza ilość pieczęci o połowę
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2758
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Hiraishin: Rirē - musisz opis poprawić. Bo to wciąż sugeruje, że to jest inna technika. A to ma być technika klonowania. Klony same z siebie znają Hiraishina z tego co kojarzę, więc specka do wyrzucenia. Obecnie to wciąż brzmi jak lepszy hiraishin, a nie jak specjalne klony pod Hiraishin.

Chakura no ashi - po co taka dziwna matma? Już prędzej niech posiada wytrzymałość równą KC. Nie rozumiem też tego, że nie ma materialnych właściwości, więc... jak ma służyć do ataku i do obrony? Rozumiem, że chakra chakrą, ale jakby samo to z siebie się wyklucza.

Boruto Kage Bunshin no Jutsu - powtórzę się - " Jedyne co mnie zastanawia to wymogi stylu walki oraz Kontroli Czakry." Na moje są tu niepotrzebne, ewentualnie opisane, że "styl walki bronią z pociskami na D" i to wsio. Z kolei dodałeś, że kopiuje efekty technik, a to jest już zbyt OP. Sennin do wyrzucenia, co najwyżej zmień ilość na 30 bazowo i 40 na S. No i dodaj 3 pieczęci. By balans się zgadzał.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Hiraishin: Rirē| Thunder God: Relay干渉
KlasyfikacjaNinjutsu Czasoprzestrzenne
Pieczęcie-
Koszt Dodatkowy koszt standardowy A za cienistego klona z pieczęcią, Połowiczny za skok
ZasięgPołożenie klona z pieczęcią
Wymagania Hiraishin no jutsu, Kage Bunshin no jutsu, Ninjutsu Sannin
Technika ta polega na stworzeniu pieczęci hiraishin na swoim ciele, która może klonować się wraz KGBNJ przy dodatkowym koszcie. W tym wypadku punktem odniesienia dla teleportacji użytkownika jest nie pieczęć, lecz klon utworzony techniką Cienistego Klonowania. Dzięki dodatkowemu wydatkowi czakry klonuje się przy tworzeniu cienistych klonów. Użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu na około klona - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna, nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi, pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony z pieczęcią są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.

Chakura no ashi - Zakładam, że jest to takie hien na sterydach. Zmniejszyłem rozmiar dłoni.
Chakura no ashiチャクラの足
Klasyfikacja NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieMIESZANIE CHAKRY ZAJMUJE TYLE, CO ZŁOŻENIE 8 PIECZĘCI
Koszt Podwójny na turę za ramię
ZasięgNa siebie
Wymagania Hien, Kontrola Czakry 8
Dzięki zaawansowaniu w dziedzinie ninjutsu i kontroli kształtu czakry, koncentrując spore ilości czakry, formujemy na swoim ramieniu potężne ramie o długości dwóch metrów. Zakończone pazurami ramię jest przedłużeniem naszej ręki i stworzone jest ze skoncentrowanej czakry, którą możemy dodatkowo nasycić czakrą jednej z podstawowych natur. Ramię może być przedłużeniem jedynie istniejących kończyn. Ramię może służyć tak samo do obrony jak i ataku. Aby użyć danego żywiołu do tej techniki potrzebujemy mieć rozwinięty daną dziedzinę na rangę B. Wytrzymałość łapy jest równa Kontroli Czakry. Technika ta jest skomplikowanym tworem z czakry, więc po rozbiciu struktury, kształt łapy rozprasza się, a jej materialne właściwości zależne są od żywiołu jaki użyjemy przy jej tworzeniu.
Katon B: dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany.
Fūton B: pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
Raiton B: dłoń pokryta zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu.
Suiton B: dłoń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika.
Doton B: dłoń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, nabierając znacznych walorów defensywnych. + 1 do wytrzymałości.
Ninjutsu S: Tworzone przez nas ramię ma długość 5m.
Sennin Ninjutsu:Jesteśmy w stanie nadać stworzonemu ramieniu właściwości żywiołów rozszerzonych, o ile mamy do nich dostęp.
Specjalizacja Ninjutsu: Mieszanie czakry następuje dwukrotnie szybciej.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu - Dobra to zmieniam. Obawiałem się czy to nie za dużo. Poprawiłem.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, NINPŌ: JŪ NO BUKI, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Smok → Szczur → Pies
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg Shurikena
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a bełt, który wystrzeliwujemy z kuszy lub pocisk wystrzeliwany z innej broni. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za bron. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do pocisku przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie pocisków działają jak normalne z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Technika działa ze wszystkimi fizycznymi pociskami wystrzeliwanymi z łuku, pistoletów, czy mechanizmów strzelających, nie przekraczającymi wielkości 1/1. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość pocisków.

Ninjutsu S Standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii.
Mając Specjalizację w Ninjutsu: Zmniejsza ilość pieczęci o połowę
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2758
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Hiraishin: Rirē - powtórzę się. Nie zgodzę się na rozwinięcie Hiraishina w sposób pozwalający pominąć koszta utworzenia znaczku. Ta technika ma możliwość przejścia, jeżeli będzie specyficzną techniką klonującą. A obecnie to brzmi tak, że za A tworzysz sobie klona, o którym nie wiadomo ile ma chakry, jak działa, sama klasyfikacja też nie jest związana z techniką klonującą. Bo obecny opis daje niebezpieczną furtkę, której nie chcę otwierać.

Chakura no ashi - będę musiał lekko przeredagować, by pasowało do formy, jaka obecnie jest. Usunąłbym imo Hien z wymagań, poza samą mechaniką różnych żywiołów nie widzę tego jako "rozwinięcia" tej techniki. Z Senninem mam dylemat. Z jednej strony spoko opcja, z drugiej ciężko mi np. wyobrazić sobie jak takie ramie np. miałoby działać z Rantonem. Albo z Jintonem. Może jeden MG uzna a, a inny b? Usunąłbym to, bo jest zbyt niedoprecyzowane. No i w Dotonie nie może być +1 do wytrzymałości, bo istnieje szansa na wyjście ponad 10 poziom, a wtedy wychodzi wspomaganie. Chyba, że chcesz by ta technika była wspomaganiem.

Boruto Kage Bunshin no Jutsu - miałem już mówić akcept, gdy się zorientowałem w jednej rzeczy. Kage Bunshiny mają taki dopisek:
"Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku." I to też bym dopisał, że taki skopiowany pocisk nie może być tym i tym, i tym.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2022, 21:25 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kolejne poprawki wg. sugestii Tory.


Przeredagowałem. Teraz to technika klonowania.
Kage Bunshin: Hiraishin Rirē| Shadow Clone Technique: Thunder God Relay干渉
KlasyfikacjaTechnika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne
Pieczęcie-
Koszt STANDARDOWY A + CHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
STANDARDOWY D UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE, POŁOWICZNY ZA SKOK
ZasięgPołożenie klona z pieczęcią
Wymagania Hiraishin no jutsu, Kage Bunshin no jutsu, Ninjutsu Sannin
Jest to Jutsu, będące połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz ninjutsu czasoprzestrzennych. Technika ta polega na stworzeniu specjalnego klona o właściwościach pieczęci Hiraishin, który bazuje na modelu Kage Bunshin no Jutsu. W tym wypadku punktem odniesienia dla teleportacji użytkownika jest nie pieczęć, lecz klon. Dzięki dodatkowemu wydatkowi czakry przy klonowaniu się przy tworzymy klona który posiada na szyi pieczęć Hiraishin. Użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu na około klona - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna, nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi, pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie. Utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak wyjściowa technika Kage Bunshin no jutsu, po za noszeniem na sobie pieczęci hiraishina.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony z pieczęcią są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.


Chakura no ashi - Ale jeśli jest to jedynie wytrzymałość tworu? To +1 do wytrzymałości jeśli przy czakrze Dotonu? Tak jak się ocenia wytrzymałość dotonowych ścian? Zmodyfikowałem sannina, aby oddać pole oceny MG.
Chakura no ashiチャクラの足
Klasyfikacja NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieMIESZANIE CHAKRY ZAJMUJE TYLE, CO ZŁOŻENIE 8 PIECZĘCI
Koszt Podwójny na turę za ramię
ZasięgNa siebie
Wymagania Kontrola Czakry 8
Dzięki zaawansowaniu w dziedzinie ninjutsu i kontroli kształtu czakry, koncentrując spore ilości czakry, formujemy na swoim ramieniu potężne ramie o długości dwóch metrów. Zakończone pazurami ramię jest przedłużeniem naszej ręki i stworzone jest ze skoncentrowanej czakry, którą możemy dodatkowo nasycić czakrą jednej z podstawowych natur. Ramię może być przedłużeniem jedynie istniejących kończyn. Ramię może służyć tak samo do obrony jak i ataku. Aby użyć danego żywiołu do tej techniki potrzebujemy mieć rozwinięty daną dziedzinę na rangę B. Wytrzymałość łapy jest równa Kontroli Czakry. Technika ta jest skomplikowanym tworem z czakry, więc po rozbiciu struktury, kształt łapy rozprasza się, a jej materialne właściwości zależne są od żywiołu jaki użyjemy przy jej tworzeniu.
Katon B: dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany. Przy pochwyceniu przeciwnika przez dłużej niż jedną turę, dochodzi do zapłonu łatwopalnych elementów stroju.
Fūton B: pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
Raiton B: dłoń pokryta zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu, w wypadku pochwycenia przeciwnika, porażenie dotyczy całego ciała.
Suiton B: dłoń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika. Powierzchnia dłoni zdziera wierzchnią warstwę ciała przeciwnika przy pochwyceniu.
Doton B: dłoń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, nabierając znacznych walorów defensywnych.
Ninjutsu S: Tworzone przez nas ramię ma długość 5m.
Sennin Ninjutsu:Jesteśmy w stanie nadać stworzonemu ramieniu właściwości żywiołów rozszerzonych, o ile mamy do nich dostęp i poziom opanowania danego żywiołu jest minimum rangi B. Efekt przelania czakry danego żywiołu na ramię określa MG. W takich wypadkach nie możemy techniki wykonać klonem.
Specjalizacja Ninjutsu: Mieszanie czakry następuje dwukrotnie szybciej.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu - Dodałem wzmiankę o ograniczeniach klonowania.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, NINPŌ: JŪ NO BUKI, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Smok → Szczur → Pies
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg używanej broni.
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a bełt, który wystrzeliwujemy z kuszy lub pocisk wystrzeliwany z innej broni. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za bron. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do pocisku przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie pocisków działają jak normalne z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Technika działa ze wszystkimi fizycznymi pociskami wystrzeliwanymi z łuku, pistoletów, czy mechanizmów strzelających, nie przekraczającymi wielkości 1/1. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość pocisków, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, notek fuinjutsu wszelkiego rodzaju, zaawansowanych technologicznie urządzeń czy przedmiotów o unikatowych właściwościach.

Ninjutsu S Standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii.
Mając Specjalizację w Ninjutsu: Zmniejsza ilość pieczęci o połowę
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2022, 1:09 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2758
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kage Bunshin: Hiraishin Rirē - brakuje jednej rzeczy - że w pierwszej kolejności oryginał musi mieć nałożoną na siebie pieczęć Hiraishina. Ten klon pozwala po prostu ją skopiować. Dalej, temu klonowi dałbym koszt utrzymania droższy - właśnie ze względu na pieczęć i jako rekompensatę, że nie musisz na stałe marnować chakry. Zastanawiałem się nad standardowym B na turę, co sądzisz?

Chakura no ashi - nawet wtedy, jak coś wychodzi poza 10 rangę to jest to wspomaganie. W przypadku zwykłych ścian dotonowych jest to zwyczajnie wytrzymałość materiału. Opisowo wzmocnić? Spoko. Statystycznie.... not so much. I jak większość jest już okej, tak wciąż ten Sennin jest zbyt nieokreślony i daje za duże pole do popisu. Zwyczajnie bym to usunął lub może coś innego wrzucił.

Boruto Kage Bunshin no Jutsu - jak na moje jest okej i akcept. Dzisiaj nie przerzucę, bo już nie mam siły, ale postaram się jutro już wrzucić do odpowiedniego tematu. Gdyby jutro nie było możesz śmiało mnie pogonić do wrzucenia ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”