► Pokaż Spoiler | Ninjutsu
► Pokaż Spoiler | Ranga S
Kage Bunshin: Hiraishin Rirē | Shadow Clone Technique: Thunder God Relay干渉
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne
PieczęciePtak → Smok → Baran → Wół → Pieczęć Klonowania
KosztStandardowy A + chakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
Połowiczny B utrzymania od klona, płacone przez stworzone kopie
Połowiczny B utrzymania od klona, płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu, Hiraishin no Jutsu, Kage Bunshin no Jutsu, oryginał ma na sobie nałożoną pieczęć Hiraishina
Jest to technika będąca połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz czasoprzestrzennych. Jutsu to polega na stworzeniu specjalnego klona, który podczas tworzenia kopiuje także pieczęć niezbędną do techniki Hiraishin no Jutsu. Kopia ta bazuje na Kage Bunshin no Jutsu, a utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak w wyjściowej technice, z tym, że posiada nałożoną pieczęć. Dzięki utworzeniu takiego specjalnego klona, użytkownik (oraz jego klony mogące wykonać odpowiednią technikę) mogą przenosić się do niego zgodnie z zasadami techniki Hiraishin no Jutsu, do znaku na nim skopiowanego. Podczas takiej teleportacji użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu dookoła niego - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna. Nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi lub np. pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można utworzyć klony tylko przy pomocy Pieczęci Klonowania.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można utworzyć klony tylko przy pomocy Pieczęci Klonowania.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=干渉]Kage Bunshin: Hiraishin Rirē | Shadow Clone Technique: Thunder God Relay[/title]
[pic rank=S]https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-00aba75829508845ef25b1babce8bc92-pjlq[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Smok → Baran → Wół → Pieczęć Klonowania[/row]
[row title=Koszt]Standardowy A + chakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
Połowiczny B utrzymania od klona, płacone przez stworzone kopie[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Ninjutsu, Hiraishin no Jutsu, Kage Bunshin no Jutsu, oryginał ma na sobie nałożoną pieczęć Hiraishina[/row]
[description]Jest to technika będąca połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz czasoprzestrzennych. Jutsu to polega na stworzeniu specjalnego klona, który podczas tworzenia kopiuje także pieczęć niezbędną do techniki Hiraishin no Jutsu. Kopia ta bazuje na Kage Bunshin no Jutsu, a utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak w wyjściowej technice, z tym, że posiada nałożoną pieczęć. Dzięki utworzeniu takiego specjalnego klona, użytkownik (oraz jego klony mogące wykonać odpowiednią technikę) mogą przenosić się do niego zgodnie z zasadami techniki Hiraishin no Jutsu, do znaku na nim skopiowanego. Podczas takiej teleportacji użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu dookoła niego - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna. Nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi lub np. pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu[/b] można utworzyć klony tylko przy pomocy Pieczęci Klonowania.[/description]
► Pokaż Spoiler | Ranga A
Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion分身大爆破
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA KLONUJĄCA
PieczęcieWĄŻ->SZCZUR->WÓŁ->PIES-> SMOK → WĄŻ →PTAK
KosztStandardowy
ZasięgŚrednica - 6m
WymaganiaKage Bunshin no jutus
Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się składając pieczęć węża. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
Sennin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
Predyspozycja Ninjutsu: Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Sennin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
Predyspozycja Ninjutsu: Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=分身大爆破]Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion[/title]
[pic rank=A]https://wiki.jcdn.ru/w/images/thumb/c/c5/BunshinDaibakuhaManga.jpg/300px-BunshinDaibakuhaManga.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]NINJUTSU, TECHNIKA KLONUJĄCA[/row]
[row title=Pieczęcie]WĄŻ->SZCZUR->WÓŁ->PIES-> SMOK → WĄŻ →PTAK[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Średnica - 6m[/row]
[row title=Wymagania]Kage Bunshin no jutus[/row]
[description]Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się składając pieczęć węża. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
[b]Sennin Ninjutsu:[/b] Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
[b]Predyspozycja Ninjutsu:[/b] Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
[/description]
► Pokaż Spoiler | Futon
Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFūton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 6 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu sześciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Poprzez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, tworzy on i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała w taki sposób, że wiatr okalając go tworzy powłokę uniemożliwiającą rozpoznanie użytkownika. Nie jest to niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło.
Powietrze to jest w stanie ochronić użytkownika przed atakami fizycznymi wyprowadzanymi orężem bądź kończynami, jeżeli ich Siła wynosi 7 lub mniej. Podobnie techniki do rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Techniki rangi A i S działające punktowo nadal stanowią zagrożenie i są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki. Są jednak osłabiane na krótką chwilę, a ich siła traktowana jest, jakby były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Nie dotyczy to technik Katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe czy nie, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami Raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu to przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze Specjalizacją w dziedzinie Fūton na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Posiadając Sennina Fūtonu powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Każde takie odbicie to dodatkowy koszt standardowy B.
Posiadając Kontrolę Czakry 10 można udać się na misję rangi minimum A, podczas której zdobędzie się wiedzę, umożliwiającą kształtowanie chakry wietrznej zbroi na kończynach w formę ostrzy. Wówczas ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki Fūtonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.
Powietrze to jest w stanie ochronić użytkownika przed atakami fizycznymi wyprowadzanymi orężem bądź kończynami, jeżeli ich Siła wynosi 7 lub mniej. Podobnie techniki do rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Techniki rangi A i S działające punktowo nadal stanowią zagrożenie i są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki. Są jednak osłabiane na krótką chwilę, a ich siła traktowana jest, jakby były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Nie dotyczy to technik Katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe czy nie, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami Raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu to przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze Specjalizacją w dziedzinie Fūton na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Posiadając Sennina Fūtonu powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Każde takie odbicie to dodatkowy koszt standardowy B.
Posiadając Kontrolę Czakry 10 można udać się na misję rangi minimum A, podczas której zdobędzie się wiedzę, umożliwiającą kształtowanie chakry wietrznej zbroi na kończynach w formę ostrzy. Wówczas ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki Fūtonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.