• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

WT ZOTTO SUKEBE

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kaze nokogiri | Windy Saw 風のこぎり
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęcieByk -> Wąż -> Tygrys -> Ptak
KosztPołowiczny na turę za ostrze
Zasięg30m
Wymagania FŪTON: KAITEN SHURIKEN , FŪTON: SUIRAN REPPŪ, HIEN, broń spełniająca warunki
Technika futonu będąca rozwinięciem techniki Kaiten Shuriken i Suiran Reppu. W tym wypadku przelewamy czakrę futonu na większe ostrza, unosimy je w górę przy użyciu czakry i wprawiamy w ruch wirowy. Na każde 2 punkty Refleksu możemy kontrolować jeden obiekt. Technice podlegają ostrza takie jak miecze oraz broń posiadająca ostrze mieszcząca się na kole o średnicy trzech metrów(np. fuma shuriken, zanbato, kama, no-dachi). Pokryta wietrzną czakrą broń w ciągłym ruchu wirowym przypomina latający dysk. Obiekty poruszają się z prędkością równą kontroli czakry -1. Tnące dyski przez ruch obrotowy mają właściwości piły, pozwalając na przebrnięcie przez najtwardsze defensywy przy odpowiednio długim przyłożeniu i podtrzymaniu.
Futon rangi S: Nie musimy składać pieczęci, skupiając czakrę tyle samo ile zajęło by ich złożenie.
Sennin Futonu: Zasięg techniki rośnie o 10m
Predyspozycja Futon: Obiekty poruszają się z prędkością równą poziomowi kontroli czakry.
Ostatnio zmieniony 09 lis 2022, 14:46 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Techniki paktowe:
Zōen - Znacznie lepiej, choć widzę, że nadal bbcode nie współpracuje, jak przy innych technikach. Sennin do usunięcia, gdyż jest to wzmocnienie, a nie coś nowego. Prędzej dałbym, że na senninie można łączyć się pancerzami z innymi stworzeniami (to co obecnie mają pancerzowce). Do tego doprecyzowałbym, że w trybie mędrca chodzi o samo stworzenie pancerza, czy może też o jego modyfikację? I jak ten pancerz działa, jaką ma wytrzymałość etc. Ogólnie kwestia tego kosztu D imo jest do usunięcia i wpisania w podstawowe zdolności techniki? Bo na moje to zbytnie komplikowanie prostej techniki. Tak samo usuwanie jest zbyt skomplikowanie opisanie, gdzie wystarczyłoby "by wycofać zmiany należy ponownie użyć techniki. Wcześniejsze modyfikacje odpadają i zmieniają się w pył". A tu cały akapit niemalże dłuższy od opisu samej techniki.
Kanihagu - nadal masz rozwalony bbcode. W opisie masz, że rozwinięcie podstawowego ninjutsu pancerzowców, a w wymaganiach nie ma wspomnianego Zōen. Pamiętaj też, że weszły zmiany do atrybutów, które bardziej doprecyzowały właściwości poszczególnych statystyk. Np. od ogarniania cudzej szybkości jest Refleks. Miej to proszę na uwadze. Ogólnie jednak do poprawy masz dwie rzeczy - bbcode oraz wymóg Zōen.

Techniki Fūtonu:
Toriru - imo zmiana 2m średnicy na 1m średnicy by brzmiała łatwiej w zrozumieniu. Ogólnie opisane jest w taki sposób, że ciężko się w tym wszystkim odnaleźć, proszę przeredaguj, by było klarowniejsze, bo o ile ja rozumiem, bo oceniałem tę technikę, tak inni mogą mieć problemy ze zrozumieniem. Bonus z rangi S zwiększa koszty techniki nie dając chyba żadnego konkretnego bonusu? Po prostu każe cię za wyższy poziom Fūtonu? Tak to przynajmniej rozumiem. I proszę, skończ z nomenklaturą "predyspozycja", która na forum nie istnieje.
Kaze nokogiri - bonus z Sennina do wywalenia. To boost, aniżeli coś nowego. Ogólnie... nawet nie jest to źle opisane? Tylko zamiast Hien dałbym Fūton: Shinkūjin w wymaganiach. Wciąż jednak prosiłbym o przeredagowanie opisu tak, by było klarowniejsze co i jak, obecnie może to lekko gubić.

Dodatkowo:
Nie musisz każdej techniki rozbijać na oddzielne posty ;)
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Ciężko mi redagować niejasności bez konkretnych wskazówek. Wstawiam wszystkie techniki w tym poście z poprawami opisów na tyle na ile byłem wstanie je poprawić.

TECHNIKI PAKTOWE
Zōen 造園
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW
PieczęcieKOŃ → KRÓLIK → TYGRYS → DZIK → WĄŻ
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karpaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karpaksowego pancerza.
Posiadając rangę B w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 10 m3.
Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15 m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20 m3.
Dodanie lub usunięcie modyfikacji ścian np. półki lub ornamenty kosztują standardowy koszt D od pojedynczej modyfikacji
Standardowym kosztem B, można usunąć wszystkie twory bądź ich fragment. Usunięcie stworzonego karpaksu, polega na oderwaniu się od tworu, bądź odpadnięcie tworu od naszego ciała. Odpadnięty materiał rozpada się w pył. W momencie usuwania tworów nie można ich tworzyć w tym samym czasie. Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi karpaksami.
Specjalizacja Ninjutsu: Do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Sannin Ninjutsu: Tym samym kosztem możemy tworzyć dwa razy większe bryły.
Tryb Mędrca: Przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W momencie techniki przez człowieka ze skóry wyrasta dowolny, określony w opisie techniki twór z karpaksu.
Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY/row]
[row title=Pieczęcie]DZIK → BARAN → WĄŻ → PIES → SZCZUR → WÓŁ → KOŃ → WĄŻ → BARAN → DZIK
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Sennin Ninjutsu: Każda zmiana kosztuje połowę standardowego kosztu rangi B - zmiany są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
UWAGA: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący, chyba, że przywoływacz zrobi to symultanicznie. Gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
UWAGA: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest krab oraz użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić przywołującego po przez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami, przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
Toriru | Bird trills トリル
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęciePieczęć ptaka(przytrzymanie) -> Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci równa się 2m średnicy pola wokół użytkownika techniki.
KosztStandardowy B za 2m średnicy od użytkownika
ZasięgMaksymalnie 5m średnicy
Wymagania
Technika futonu, prosta w działaniu, lecz wymagająca pewnego zaawansowania w dziedzinie kontroli czakry. Użytkownik rozpościera czakrę futonu bo gruncie wokół siebie przytrzymując pieczęć ptaka. Samo to zjawisko rozprowadzania czakry jest ledwie zauważalne i tylko osoby z refleksem 9, sensoringiem czy dojutsu są w stanie to zauważyć. Gdy przerywa kumulacje czakry i rozpościeranie, cała czakra wiatru w gruncie dookoła niego wystrzeliwuje w górę, wyrzucając w powietrze wszystko i wszystkich znajdujących się w zasięgu. Technice można oprzeć się, używając KI NOBORI NO SHUGYŌ, mając jednocześnie o 1 punkt Kontroli Czakry więcej niż siła techniki. Siła z jaką obiekty w polu rażenia techniki zostają wyrzucone w górę jest równa kontroli czakry użytkownika techniki - 3. Technika nie zadaje bezpośrednich obrażeń.
[b:]UWAGA! Aby wykonać technikę musimy stać na podłożu, przez cały czas jej wykonywania.[/b]
Futon rangi A: Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci, równa się 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Futon rangi S: Połowiczny A za 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Sennin Futonu: Możemy rozszerzać technikę bez ograniczeń co do jej rozmiarów - ogranicza nas jedynie nasz czakra.
Predyspozycja Futon:Siła wyrzutu +1.
Kaze nokogiri | Windy Saw 風のこぎり
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęcieByk -> Wąż -> Tygrys -> Ptak
KosztPołowiczny na turę za ostrze
Zasięg30m
Wymagania FŪTON: SHINKŪJIN, broń spełniająca warunki
Technika futonu będąca rozwinięciem techniki Kaiten Shuriken i Suiran Reppu. W tym wypadku przelewamy czakrę futonu na większe ostrza, unosimy je w górę przy użyciu czakry i wprawiamy w ruch wirowy. Na każde 2 punkty Refleksu możemy kontrolować jeden obiekt. Technice podlegają ostrza takie jak miecze oraz broń posiadająca ostrze mieszcząca się na kole o średnicy trzech metrów(np. fuma shuriken, zanbato, kama, no-dachi). Pokryta wietrzną czakrą broń w ciągłym ruchu wirowym przypomina latający dysk. Obiekty poruszają się z prędkością równą kontroli czakry -1. Tnące dyski przez ruch obrotowy mają właściwości piły, pozwalając na przebrnięcie przez najtwardsze defensywy przy odpowiednio długim przyłożeniu i podtrzymaniu.
Futon rangi S: Nie musimy składać pieczęci, skupiając czakrę tyle samo ile zajęło by ich złożenie.
Sennin Futonu: Możemy korzystać z dysków, jak z tarcz, utrzymując je wirujące w jednym miejscu.
Predyspozycja Futon: Obiekty poruszają się z prędkością równą poziomowi kontroli czakry.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2022, 18:40 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Zōen - usuń Sennina, bo to wzmocnienie, a nie coś nowego. Prędzej dałbym tam tę modyfikację z kosztem D, aniżeli coś więcej, ewentualnie tak jak pisałem w ostatnim poście. Poza tym jest okej.
Kanihagu - BBCode do poprawy. Wymagania nie poprawione. Gdybyś to poprawił, jak pisałem w poprzednim poście, technika ta byłaby już przeniesiona i zaakceptowna
Toriru - Ech, nawet jeśli kwestia opisu pozostanie, wciąż nie poprawiłeś żadnych innych rzeczy, które wypisałem lub o które się dopytywałem.
Kaze nokogiri - Miałeś po prostu Hien na tamtą technikę Futonu zamienić. A nie wyrzucić wszystkie techniki, zwłaszcza, do których odnosisz się w opisie. Ogólnie bym osłabił ich prędkość i zwiększył ilość pieczęci jak tak myślę. Bonus z Sennina wydaje mi się trochę bezsensowny, bo można to zrobić bez Sennina, zwyczajnie odpowiednio kontrolując te dyski. Predyspozycja do odpowiedniej zmiany.

Dodatkowo, proszę byś przejrzał sobie kilka technik, jakie są już na forum i zobaczył w jaki sposób są one kodowane. Twoje techniki prawie w ogóle nie chcą ich przypominać, a zależy mi jednak na jednolitym wyglądzie technik, co ułatwia ich przegląd i czytanie dla innych osób. Staraj się je opisywać w podobny sposób, tak samo opisując bonusy z różnych poziomów.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Zōen 造園
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW
PieczęcieKOŃ → KRÓLIK → TYGRYS → DZIK → WĄŻ
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karpaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karpaksowego pancerza.
Posiadając rangę B w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 10 m3.
Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15 m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20 m3.
Dodanie lub usunięcie modyfikacji ścian np. półki lub ornamenty kosztują standardowy koszt D od pojedynczej modyfikacji
Standardowym kosztem B, można usunąć wszystkie twory bądź ich fragment. Usunięcie stworzonego karpaksu, polega na oderwaniu się od tworu, bądź odpadnięcie tworu od naszego ciała. Odpadnięty materiał rozpada się w pył. W momencie usuwania tworów nie można ich tworzyć w tym samym czasie. Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi karpaksami.
Specjalizacja Ninjutsu: Do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Tryb Mędrca: Przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.
Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY/row]
[row title=Pieczęcie]DZIK → BARAN → WĄŻ → PIES → SZCZUR → WÓŁ → KOŃ → WĄŻ → BARAN → DZIK
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego, Zōen
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Sennin Ninjutsu: Każda zmiana kosztuje połowę standardowego kosztu rangi B - zmiany są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
UWAGA: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący, chyba, że przywoływacz zrobi to symultanicznie. Gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
UWAGA: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest krab oraz użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić przywołującego po przez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami, przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Toriru | Bird trills トリル
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęciePieczęć ptaka(przytrzymanie) -> Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci równa się 2m średnicy pola wokół użytkownika techniki.
KosztStandardowy B za 2m średnicy od użytkownika
ZasięgMaksymalnie do 5m średnicy
Wymagania
Technika futonu, prosta w działaniu, lecz wymagająca pewnego zaawansowania w dziedzinie kontroli czakry. Użytkownik rozpościera czakrę futonu bo gruncie wokół siebie przytrzymując pieczęć ptaka. Samo to zjawisko rozprowadzania czakry jest ledwie zauważalne i tylko osoby z refleksem 9, sensoringiem czy dojutsu są w stanie to zauważyć. Gdy przerywa kumulacje czakry i rozpościeranie, cała czakra wiatru w gruncie dookoła niego wystrzeliwuje w górę, wyrzucając w powietrze wszystko i wszystkich znajdujących się w zasięgu. Technice można oprzeć się, używając KI NOBORI NO SHUGYŌ, mając jednocześnie o 1 punkt Kontroli Czakry więcej niż siła techniki. Siła z jaką obiekty w polu rażenia techniki zostają wyrzucone w górę jest równa kontroli czakry użytkownika techniki - 3. Technika nie zadaje bezpośrednich obrażeń.
UWAGA! Aby wykonać technikę musimy stać na podłożu, przez cały czas jej wykonywania.
Futon rangi A: Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci, równa się 4m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Futon rangi S: Połowiczny A za 5m średnicy zasięgu wokół użytkownika.
Sennin Futonu: Możemy rozszerzać technikę bez ograniczeń co do jej rozmiarów - ogranicza nas jedynie nasz czakra.
Specjalizacja Futon: Siła wyrzutu +1.
Kaze nokogiri | Windy Saw 風のこぎり
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęcieByk -> Wąż -> Tygrys -> Ptak
KosztPołowiczny na turę za ostrze
Zasięg30m
Wymagania FŪTON: SHINKŪJIN, broń spełniająca warunki
Technika futonu będąca rozwinięciem techniki Kaiten Shuriken i Suiran Reppu. W tym wypadku przelewamy czakrę futonu na większe ostrza, unosimy je w górę przy użyciu czakry i wprawiamy w ruch wirowy. Na każde 2 punkty Refleksu możemy kontrolować jeden obiekt. Technice podlegają ostrza takie jak miecze oraz broń posiadająca ostrze mieszcząca się na kole o średnicy trzech metrów(np. fuma shuriken, zanbato, kama, no-dachi). Pokryta wietrzną czakrą broń w ciągłym ruchu wirowym przypomina latający dysk. Obiekty poruszają się z prędkością równą kontroli czakry -1. Tnące dyski przez ruch obrotowy mają właściwości piły, pozwalając na przebrnięcie przez najtwardsze defensywy przy odpowiednio długim przyłożeniu i podtrzymaniu.
Futon rangi S: Nie musimy składać pieczęci, skupiając czakrę tyle samo ile zajęło by ich złożenie.
Sennin Futonu: Możemy korzystać z dysków, jak z tarcz, utrzymując je wirujące w jednym miejscu.
Predyspozycja Futon: Obiekty poruszają się z prędkością równą poziomowi kontroli czakry.

Poprawiłem to co udało mi się teraz wyłapać. Czy jest ok?
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Zōen - akcept, acz technika będzie przeredagowana umieszczona. Zwróć uwagę jakie zmiany zostały wprowadzone i przy następnych technikach - umieszczaj je. Chcemy by wszystkie techniki podobnie wyglądały, a nie każda inaczej, więc proszę - uszanuj to.
► Pokaż Spoiler | Przeredagowane
Zōen | Landscaping造園
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Transformacji
PieczęcieKoń → Królik → Tygrys → Dzik → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
WymaganiaBycie pancerzowcem
Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Bryłą karapaksu, którą nosi krab może zostać znacząco rozrośnięta przy użyciu tej techniki. W ramach niej, użytkownik może stworzyć, ściany, kolumny kolce, bloki, puste w środku bryły. Tworzenie prymitywnej architektury leży w zasięgu tego ninjutsu. Stworzone tą techniką bryły nie znikają oraz nie wymagają podtrzymania, są nową formą karapaksowego pancerza. Tworzony obiekt objętością nie może przekraczać 10m3.

Ścianami zmodyfikowanego karapaksu można modyfikować dodając np. półki albo ornamenty. Koszt takiej modyfikacji to Standardowy D.

Technikę można dezaktywować całkowicie lub usunąć tylko część zmodyfikowanego pancerza ponownie uiszczając Standardowym koszt B. Tak usunięty pancerz bądź jego część odrywa się od zmodyfikowanego pancerza i rozpada się w pył. Nie można jednocześnie usuwać i zmieniać karapaksu.

Pancerzowce używając tej techniki potrafią się łączyć swoimi pancerzami ze sobą.

Posiadając rangę A w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 15m3.
Posiadając rangę S w Ninjutsu maksymalna objętość tworzonego obiektu wynosi 20m3.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu do wykonania techniki wystarczy chwila skupienia równa złożeniu jednej pieczęci.
Mając aktywny Tryb Mędrca oraz posiadając pakt z Pancerzowcami przywołujący może sam tworzyć pancerz na powierzchni swojej skóry. Działa to dokładnie tak, jak w przypadku krabów. W przypadku użytkowania techniki przez człowieka, ze skóry wyrasta dowolny twór z karpaksu mieszczący się ramach określonych w opisie techniki.
Kanihagu - BBCode do poprawy

Toriru - przeredaguj bonusy tak jak zaprezentowałem to w Zōen. Opisz je klarowniej, bo obecnie są zdaniami, które są niemalże wyrwane z kontekstu i nie wiadomo dokładnie o co w nich chodzi.
Kaze nokogiri - W ogóle nie zmienione rzeczy, o których pisałem. Nie widzę też z twojej strony np. próby dialogu czy argumentacji, co może pomogłaby mi w zrozumieniu, a może i zmianie zdania.

Przysiądź do tego na spokojnie, a nie próbuj na szybko i byle jak coś poprawić. Jesteśmy już powoli coraz bliżej końca, ale to są Twoje techniki i ty powinieneś się nad nimi przechylić. Nie zrzucić wszystkie zmiany opisowe czy w kodzie na nas.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2022, 18:57 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY
PieczęcieDZIK → BARAN → WĄŻ → PIES → SZCZUR → WÓŁ → KOŃ → WĄŻ → BARAN → DZIK
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego, Zōen
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.
Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.
Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.
Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.
Sennin Ninjutsu: Każda zmiana kosztuje połowę standardowego kosztu rangi B - zmiany są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
UWAGA: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący, chyba, że przywoływacz zrobi to symultanicznie. Gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
UWAGA: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest krab oraz użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić przywołującego po przez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami, przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
Kanihagu poprawione
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Akcept, lekko przeredaguję by pasowało, ale już jest o wiele lepiej ;)
► Pokaż Spoiler
Kanihagu | Crab Hug カニハグ
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA PANCERZOWCÓW, TECHNIKA WSPÓŁPRACY
PieczęcieDZIK → BARAN → WĄŻ → PIES → SZCZUR → WÓŁ → KOŃ → WĄŻ → BARAN → DZIK
KosztPodwójny
ZasięgDotyk
WymaganiaBycie pancerzowcem do rozmiaru średniego, Zōen
Technika ta jest rozwinięciem podstawowego ninjutsu pancerzowców. W tym wypadku wykwalifikowany przedstawiciel gatunku pancerzowców obdarzając głębokim zaufaniem swojego przywołującego, siada mu na plecach i rozpościera karapaks po całej powierzchni jego ciala. Tworzony przez stworzenie pancerz jest tak wytrzymały jak ono same. Dopasowuje się do ciała i ekwipunku nosiciela.

Przed rozrostem pancerza, zwierzak wbija delikatnie swoje nogi w okolice kręgosłupa, tworząc połączenie z układem czakry przywoływacza, będącego celem techniki. Dzięki temu, gdy ubrany przywołujący będzie korzystał z technik, pancerzowiec oraz zbroja, będą traktowane jak część jego ciała.

Zbroja ta nie wymaga podtrzymywania, gdyż jest rozrośniętą tkanką organiczną użytkownika techniki. Wytrzymałość zbroi jest równa atrybutowi wytrzymałości użytkownika.

Obok wytrzymałości główną zaletą zbroi jest jej lekkość. Pancerz ten nie obciąża w żaden sposób użytkownika, to pancerzowiec bierze na siebie ciężar operowania nim w synchronizacji z ruchami nosiciela, przez co nie może używać innych technik gdy nosiciel wykonuje jakieś zaawansowane ruchy lub porusza się szybciej niż pancerzowiec jest do tego zdolny. Karapaks formującego się pancerza może zmienić kolor oraz kształt zgodnie z wolą podłączonego przywołującego.

Posiadając Sennina Ninjutsu możemy kosztem Połowicznym rangi Bwprowadzić zmiany w karapaksie. Modyfikacje te są potrzebne gdy chcemy sięgnąć po coś lub użyć jakiegoś przedmiotu z naszego ekwipunku.
Uwaga: W momencie gdy pancerzowiec jest połączony z układem czakry przywołującego, nie może przejść w tryb mędrca podobnie jak przywołujący. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy zrobią to symultanicznie. Podobnie, gdy chce użyć jakiejś innej swojej techniki, musi prosić przywoływacza o chwilowe oddanie kontroli nad ruchem.
Uwaga: W momencie gdy genjutsu jest rzucone na ubranego w pancerz przywoływacza, atakowany jest zarówno krab, jak i użytkownik w tym samym momencie. Z genjutsu jednak wychodzą osobno. Pancerzowiec może uwolnić swojego partnera poprzez impuls czakry wysłany bezpośrednio między ich układami i vice versa - przywołujący może tą samą drogą uwolnić pancerzowca.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Tokubetsu Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Dobra kolejna próba poprawienia:
Toriru | Bird trills トリル
KlasyfikacjaFuton, Kontrola czakry
PieczęciePieczęć ptaka -> Czas kumulacji równy złożeniu jednej pieczęci równa się 1m średnicy pola wokół użytkownika techniki.
KosztStandardowy B za 2m średnicy od użytkownika
ZasięgMaksymalnie do 5m średnicy
Wymagania
Użytkownik rozpościera czakrę futonu po gruncie wokół siebie, przytrzymując pieczęć ptaka. Rozprowadzana czakra powietrza jest ledwie zauważalna i tylko osoby z refleksem 9, sensoringiem czy dojutsu są w stanie to zauważyć.
Gdy użytkownik przerwie kumulacje czakry i rozszerzanie się pola wietrznej czakry, cała zebrana czakra wystrzeliwuje w górę, wyrzucając w powietrze wszystko i wszystkich znajdujących się w zasięgu.
Siła z jaką obiekty w polu rażenia techniki zostają wyrzucone w górę jest równa kontroli czakry użytkownika techniki - 3. Technika nie zadaje bezpośrednich obrażeń.
Technice można oprzeć się, używając KI NOBORI NO SHUGYŌ, mając jednocześnie o 1 punkt Kontroli Czakry więcej niż siła techniki.
UWAGA! Aby wykonać technikę musimy mieć styczność w podłożem, przez cały czas jej wykonywania.
Futon rangi A: W czasie złożenia jednej pieczęci czakra rozprzestrzenia się na obszarze o średnicy 2m wokół użytkownika. Koszt jak na randze B.
Futon rangi S: Za połowiczny koszt rangi A w czasie złożenia jednej pieczęci możemy pokryć obszar 5m średnicy wokół użytkownika.
Sennin Futonu: Możemy rozszerzać technikę bez ograniczeń co do jej rozmiarów - ogranicza nas jedynie nasz czakra i czas jaki mamy na wykonanie techniki.
Specjalizacja Futon: Siła wyrzutu +1.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2023, 2:53 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2698
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Przypomnę się z tego posta: viewtopic.php?p=16711#p16711

"Toriru - przeredaguj bonusy tak jak zaprezentowałem to w Zōen. Opisz je klarowniej, bo obecnie są zdaniami, które są niemalże wyrwane z kontekstu i nie wiadomo dokładnie o co w nich chodzi."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”