• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

WT ZOTTO SUKEBE

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Poprawione. Dodana wzmianka o konieczności uprzedniego nałożenia hiraishina na siebie. Moja propozycja standardowy C utrzymania klona.
Kage Bunshin: Hiraishin Rirē| Shadow Clone Technique: Thunder God Relay干渉
KlasyfikacjaTechnika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne
Pieczęcie-
Koszt STANDARDOWY A + CHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
STANDARDOWY C UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE, POŁOWICZNY ZA SKOK
ZasięgPołożenie klona z pieczęcią
Wymagania Hiraishin no jutsu, Kage Bunshin no jutsu, Ninjutsu Sannin
Jest to Jutsu, będące połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz ninjutsu czasoprzestrzennych. Technika ta polega na stworzeniu specjalnego klona o właściwościach pieczęci Hiraishin, który bazuje na modelu Kage Bunshin no Jutsu. W tym wypadku punktem odniesienia dla teleportacji użytkownika jest nie pieczęć, lecz klon. Technika ta pozwala na sklonowanie się razem pieczęcią Hiraishin, którą nakładamy na swoje ciało. Dzięki dodatkowemu wydatkowi czakry przy klonowaniu się, tworzymy klona który posiada na szyi pieczęć Hiraishin. Użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu na około klona - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna, nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi, pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie. Utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak wyjściowa technika Kage Bunshin no jutsu, po za noszeniem na sobie pieczęci hiraishina.
Specjalizacja Ninjutsu: Klony z pieczęcią są w stanie teleportować się również do nas i do siebie na wzajem.


Chakura no ashi - zamieniłem sannina - "Na poziomie Sennina limit dwóch ramion przestaje nas dotyczyć. Kolejne ramiona wyrastają z tego samego miejsca co oryginalne. Ilość możliwych do wytworzenia ramion równa jest poziomowi refleksu."
Chakura no ashiチャクラの足
Klasyfikacja NINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieMIESZANIE CHAKRY ZAJMUJE TYLE, CO ZŁOŻENIE 8 PIECZĘCI
Koszt Podwójny na turę za ramię
ZasięgNa siebie
Wymagania Kontrola Czakry 8
Dzięki zaawansowaniu w dziedzinie ninjutsu i kontroli kształtu czakry, koncentrując spore ilości czakry, formujemy na swoim ramieniu potężne ramie o długości dwóch metrów. Zakończone pazurami ramię jest przedłużeniem naszej ręki i stworzone jest ze skoncentrowanej czakry, którą możemy dodatkowo nasycić czakrą jednej z podstawowych natur. Ramię może być przedłużeniem jedynie istniejących kończyn. Ramię może służyć tak samo do obrony jak i ataku. Aby użyć danego żywiołu do tej techniki potrzebujemy mieć rozwinięty daną dziedzinę na rangę B. Wytrzymałość łapy jest równa Kontroli Czakry. Technika ta jest skomplikowanym tworem z czakry, więc po rozbiciu struktury, kształt łapy rozprasza się, a jej materialne właściwości zależne są od żywiołu jaki użyjemy przy jej tworzeniu.
Katon B: dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany. Przy pochwyceniu przeciwnika przez dłużej niż jedną turę, dochodzi do zapłonu łatwopalnych elementów stroju.
Fūton B: pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
Raiton B: dłoń pokryta zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu, w wypadku pochwycenia przeciwnika, porażenie dotyczy całego ciała.
Suiton B: dłoń zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika. Powierzchnia dłoni zdziera wierzchnią warstwę ciała przeciwnika przy pochwyceniu.
Doton B: dłoń ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym wytrzymalszą, nabierając znacznych walorów defensywnych.
Ninjutsu S: Tworzone przez nas ramię ma długość 5m.
Sennin Ninjutsu: Na poziomie Sennina limit dwóch ramion przestaje nas dotyczyć. Kolejne ramiona wyrastają z tego samego miejsca co oryginalne. Ilość możliwych do wytworzenia ramion równa jest połowie poziomu refleksu, zaokrąglonego w górę.
Specjalizacja Ninjutsu: Mieszanie czakry następuje dwukrotnie szybciej.
Boruto Kage Bunshin no Jutsu - Już nie kopiuje bo akcept
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2022, 18:46 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Trochę przeredagowałem, by pasowało do innych technik, które mamy na forum. You know, jednolitość materiału. Nie powinien się sam kontent zmienić, więc rzuć okiem, czy są one okej, a jeśli tak, to będę je przerzucał. Tylko w Klonowaniu trochę namieszałem, ale wypisałem różnice pod spodem, byś mógł łatwo się do nich odnieść.
Kage Bunshin: Hiraishin Rirē | Shadow Clone Technique: Thunder God Relay干渉
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca, Ninjutsu Czasoprzestrzenne
PieczęciePtak → Smok → Baran → Wół → Pieczęć Klonowania
KosztStandardowy A + chakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
Połowiczny B utrzymania od klona, płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
WymaganiaSennin Ninjutsu, Hiraishin no Jutsu, Kage Bunshin no Jutsu, oryginał ma na sobie nałożoną pieczęć Hiraishina
Jest to technika będąca połączeniem dwóch bardzo potężnych dziedzin ninjutsu - technik klonujących oraz czasoprzestrzennych. Jutsu to polega na stworzeniu specjalnego klona, który podczas tworzenia kopiuje także pieczęć niezbędną do techniki Hiraishin no Jutsu. Kopia ta bazuje na Kage Bunshin no Jutsu, a utworzony klon ma dokładnie takie same właściwości jak w wyjściowej technice, z tym, że posiada nałożoną pieczęć. Dzięki utworzeniu takiego specjalnego klona, użytkownik (oraz jego klony mogące wykonać odpowiednią technikę) mogą przenosić się do niego zgodnie z zasadami techniki Hiraishin no Jutsu, do znaku na nim skopiowanego. Podczas takiej teleportacji użytkownik teleportuje się bezpośrednio tuż obok klona, maksymalnie w odległości równej długości ramienia postaci, w dowolnym miejscu dookoła niego - na nim, pod nim, obok - tylko jeśli przestrzeń jest wolna. Nie możemy za pomocą tej techniki pojawić się w ziemi lub np. pod stopami klona, jeśli ten stoi na gruncie.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu można utworzyć klony tylko przy pomocy Pieczęci Klonowania.
1. Dodałem kilka pieczęci, wydaje mi się, że mogłyby się tu przydać.
2. Dodałem w wymaganiach opis tego znaku i jak dokładnie ta technika działa, by nie było żadnych komplikacji, a wydaje mi się, że sam sens techniki został w tym momencie zachowany
3. Zmiana Specjalizacji, bo po przeredagowaniu opisu robiła to, co bazowo mogły klony, ale jak masz inną propozycję, to śmiało dawaj.

Chakura no ashiチャクラの足
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry, Transformacja Kształtu
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 8 pieczęci
KosztPodwójny na turę za ramię
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola Czakry 8
Dzięki zaawansowaniu w dziedzinie ninjutsu i kontroli kształtu czakry, poprzez koncentrację sporej ilości czakry formujemy na swoim ramieniu potężne ramię o długości dwóch metrów. Jest ono zakończone pazurami i stanowi przedłużenie naszej ręki. Ramię to może być przedłużeniem jedynie istniejących kończyn i może służyć tak samo do obrony jak i ataku, a jej wytrzymałość jest równa poziomowi Kontroli Chakry użytkownika tejże techniki. Technika ta jest skomplikowanym tworem z czakry, więc po rozbiciu struktury, kształt łapy rozprasza się.

Stworzone ze skoncentrowanej czakry ramię, możemy dodatkowo nasycić energią jednej z podstawowych natur. Aby użyć danego żywiołu do tej techniki potrzebujemy mieć doświadczenie w kontroli danego elementu (otwarta dziedzina na B).
  • Katon - dłoń pokrywa się ognistą powłoką, parzącą przeciwnika przy udanym trafieniu, zadając tym samym dodatkowe rany. Przy pochwyceniu przeciwnika przez dłużej niż jedną turę, dochodzi do zapłonu łatwopalnych elementów stroju.
  • Fūton - pazury są ostrzejsze niż zazwyczaj, zwiększa się ich siła przebicia.
  • Raiton - ramię pokryte zostaje błyskawicami, które powodują drętwienie kończyny przy udanym trafieniu, w wypadku pochwycenia przeciwnika, porażenie dotyczy całego ciała.
  • Suiton - łapa zostaje pokryta milimetrową warstwą wody znajdującej się w ciągłym ruchu. W przypadku udanego trafienia, pogłębia ona rany, rozrywając dodatkowo tkanki przeciwnika. Powierzchnia dłoni zdziera wierzchnią warstwę ciała przeciwnika przy pochwyceniu.
  • Doton - ramię ciemnieje, nabierając bardziej ziemistego koloru, stając się przy tym bardziej wytrzymałą, nabierając znacznych walorów defensywnych.
Posiadając Ninjutsu na randze S długość ramienia rośnie do 5 metrów.
Posiadając Sennina Ninjutsu można stworzyć więcej niż dwa ramiona, a ich ilość jest równa połowie poziomu Refleksu zaokrąglonego w górę, minimum 2. Kolejne ramiona wyrastają z tego samego miejsca co oryginalne.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu mieszanie czakry zajmuje użytkownikowi połowę czasu.

Boruto Kage Bunshin no Jutsu | Bolt Shadow Clone Technique手裏剣影分身の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika klonująca
PieczęcieWół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Dzik → Wąż → Smok → Szczur → Pies
KosztStandardowy od 20 kopii
ZasięgZasięg używanej broni
WymaganiaKage Bunshin no jutsu, Shuriken Kage Bunshin
Kolejna z technik cienistego podziału. Tym razem jednak nie klonujemy samych siebie, a pocisk wystrzeliwany z broni, jak np. bełt z kuszy. Pieczęci należy złożyć nim chwycimy za broń. Skoncentrowaną czakrę przelewamy do pocisku przed wystrzałem i uwalniamy tuż po wystrzale. Kopie pocisków działają jak normalne z tym, że znikają chwilę po uderzeniu w cel. Technika działa ze wszystkimi fizycznymi pociskami wystrzeliwanymi z łuku, pistoletów, czy mechanizmów strzelających itp., nie przekraczającymi wielkości 1/1. Płacąc wielokrotność kosztu standardowego można stworzyć większą ilość pocisków, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku (np. notki wybuchowe).

Posiadając Ninjutsu na randze S standardowym kosztem możemy zrobić 40 kopii pocisku.
Mając Specjalizację w Ninjutsu ilość potrzebnych pieczęci maleje o połowę.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2022, 0:27 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Wszystko mi pasi. To dodaję do zaakceptowanych u góry.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion分身大爆破
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA KLONUJĄCA
PieczęcieTYGRYS → SMOK → KOŃ → TYGRYS → PIECZĘĆ KLONOWANIA, Detonacja - WĄŻ
KosztSTANDARDOWY B + CHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
POŁOWICZNY C UTRZYMANIA OD KLONA, PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE
Zasięg1,5 m
WymaganiaKage Bunshin no jutus
Użytkownik tworzy klona cienia, z mechanizmem detonującym. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się składając pieczęć węża. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
Ninjutsu S: Można dzielić czakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimalnie równowartość kosztu standardowego A.
Sannin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną zasięg eksplozji rośnie o 0,5m. Wraz z zasięgiem rośnie siła eksplozji. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła(bazując na analogii z opisu) rośnie o kolejne dwie notki.
Predyspozycja Ninjutsu:Do stworzenia klona wystarczy pieczęć klonowania, a stworzone klony mogą detonować się zamykając oczy na dłuższy czas.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2022, 22:21 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFuton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 10 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola czakry 9
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Po przez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, użytkownik tworzy i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała, w taki sposób, że wiatr okalając użytkownika tworzy powłokę, uniemożliwiającą rozpoznanie go. Nie jest to żadna niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło. Wirujące powietrze stanie odepchnąć od siebie wszelakie fizyczne ataki. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 6 lub niższą. Techniki przeciwników rangi C są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Zagrożeniem dalej są techniki rangi B, A i S działające punktowo. Chociaż są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki, osłabiając ją na krótką chwilę, ich siła traktowana jest, jakby te były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Ograniczenie to nie dotyczy technik katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone. (na czas działania techniki +3 do szybkości, +2 do refleksu i +1 do siły).
Nie możemy uruchomić techniki jeśli nasze ciało jest w czymś zamknięte. Musimy mieć możliwość swobodnego oddechu i wolną przestrzeń dookoła siebie. podczas wykonywania oddechów możemy co najwyżej powoli iść.
Ze specjalizacją w dziedzinie Futon na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Sennin Futonu, Kontrola Czakry 10 Powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza.
Ninjutsu Sennin, Kontrola Czakry 10 Kończyny naszego ciała nabierają właściwości tnących.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2022, 0:12 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 6 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

MIDORI NO IKI | Green Breath分身大爆破
KlasyfikacjaWSPOMAGANIE
Czas trwania5 tur
Współpracujące wspomaganiaWSZYSTKIE
Jest to wspomaganie, którego głównym priorytetem było wzmocnienie ludzi władających futonem. Wspomaganie to w całości skupia się na wzmocnieniu tej właśnie natury czakry, czyniąc techniki futonu silniejszymi. Całość polega na wytatuowaniu specjalnych pieczęci na klatce piersiowej, która po przez specjalny rytuał nakładającego łączy się naszymi płucami.
Wraz każdym naszym oddechem pieczęć pieczętuję drobinę czakry i powietrza z naszych płuc. Gdy później aktywujemy pieczęć, nasze techniki futonu zmieniają kolor na zielony, tak jak wydychane przez nas powietrze, co tworzy wokół nas delikatną zieloną mgłę. Po 5 turach powietrze oraz skoncentrowana w pieczęci czakra wyczerpuje się i trzeba odczekać około doby do następnego użycia.
WYMAGANIA POSIADANIE FUTONU NA RANDZE S, FABUŁA RANGI S NA KTÓREJ NPC WYTATUUJE DANEJ OSOBIE PIECZĘĆ
BONUSY -Gdy wspomaganie jest aktywne, techniki Futonu zyskują zielony kolor.
-Techniki Futonu podczas aktywnego wspomagania są równie silne jak przy Senjutsu. W połączeniu z innymi wspomaganiami są jeszcze silniejsze
-Podczas korzystania ze wspomagania techniki Futonu są o 50% tańsze
-Podczas korzystania ze wspomagania, Futon nie jest traktowany jakby był słabszy od Katonu
-Podczas używania wspomagania postać jest całkowicie odporna na tą naturę czakry
Ostatnio zmieniony 16 maja 2022, 16:05 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 5 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

MIDORI NO IKI: GEIRU KAKU | GREEN BREATH: GALE NUCLEUS緑の息: ゲイル核
KlasyfikacjaFuton
PieczęcieKoncentracja czakry przez czas równy złożeniu 10 pieczęci
KosztPięciokrotny
Zasięg100 m
WymaganiaMidori no Iki
Użytkownik korzysta ze wzmocnionej Zielonym Oddechem natury wiatru i akumuluje zieloną czakrę w swojej dłoni. Gdy ramie użytkownika całe będzie świecić się na zielono od skoncentrowanej w niej czakry, technika jest gotowa do odpalenia. Prostując ramię w kierunku celu, wypuszcza skoncentrowany podmuch wietrznej czakry. Wiatr ten zachowuje się nietypowo, gdyż przyjmuje on formę promienia o średnicy 3m - skoncentrowana wietrzna czakra porusza się z ogromnym impetem w linii prostej. Tak rozpędzone powietrze osiąga ogromną prędkość, pokonując połowę dystansu zasięgu techniki praktycznie od razu po wystrzeleniu. Przed wystrzeleniem ręka w trakcie koncentracji czakry świeci intensywnym jasnozielonym blaskiem, który widziany jest już z 500 metrów.
Sannin Futonu: Koncentracja czakry skraca się do czasu równego złożeniu 7 pieczęci
MIDORI NO IKI: HAI NO SEIGEN | GREEN BREATH: LUNGS LIMIT 緑の息: 肺の制限
KlasyfikacjaFuton
PieczęcieKoncentracja czakry przez czas równy złożeniu 15 pieczęci
KosztSześciokrotny
ZasięgDługość 60m szerokość 40m
WymaganiaMIDORI NO IKI
Użytkownik korzysta ze wzmocnionej Zielonym Oddechem natury wiatru i akumuluje zieloną czakrę w płucach. Ilość akumulowanej czakry wykorzystuje maksymalne możliwości pojemności płuc użytkownika, rozpierając je od środka i powodując obrażenia wewnętrzne. Fala wyplutego powietrza jest tak potężna, że w zderzeniu z niektórymi materiałami, po przez intensywne tarcie może powodować zapłon. Po wypuszczeniu czakry z ust, użytkownik dusi się przy większym wysiłku i jest niezdolny do walki, aż do wyleczenia obrażeń. Obrażenia płuc są na tyle rozległe i złożone, że pomóc może jedynie medyk rangi S lub dłuższa rekonwalescencja.
Techniki nie można wykonać klonem.
MIDORI NO IKI: SAIKURON | GREEN BREATH: CYCLONE緑の息: サイクロン
KlasyfikacjaFuton
PieczęcieKoncentracja czakry przez czas równy złożeniu 10 pieczęci
KosztPięciokrotny na turę
Zasięg Promień 30 m dookoła użytkownika
WymaganiaMIDORI NO IKI, SENNIN FUTONU
Użytkownik Koncentruje zieloną wietrzną czakrę w obu rękach i wypuszcza ją wokół siebie, tworząc nad głową wietrzną wirującą sferę, która staje się okiem cyklonu. Wirujący cyklon podrywa wszystko wokół w powietrze, wprowadzając w ruch wirowy, równając okolicę z ziemią. Technika ma również funkcję defensywną. Broniąc nas przed nadlatującymi pociskami i technikami do rangi A. Postaci i obiekty znajdujące się w promieniu 4m wokół użytkownika są nietknięte działaniem techniki.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2022, 23:23 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 4 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Wprowadziłem zmiany zgodne ze wskazaniami na discordzie
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Wprowadziłem wszędzie poprawki zgodne z najnowszymi uwagami jakie otrzymałem od Makaveliego na discordzie.
Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion分身大爆破
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA KLONUJĄCA
PieczęcieWĄŻ
KosztStandardowy
Zasięg1,5 m
WymaganiaKage Bunshin no jutus
Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się składając pieczęć węża. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
Sannin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną zasięg eksplozji rośnie o 0,5m. Wraz z zasięgiem rośnie siła eksplozji. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła(bazując na analogii z opisu) rośnie o kolejne dwie notki.
Predyspozycja Ninjutsu: Klony mogą detonować się zamykając oczy na czas równy złożeniu siedmiu pieczęci.
Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFuton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 10 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola czakry 9
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Po przez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, użytkownik tworzy i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała, w taki sposób, że wiatr okalając użytkownika tworzy powłokę, uniemożliwiającą rozpoznanie go. Nie jest to żadna niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło. Wirujące powietrze stanie odepchnąć od siebie wszelakie fizyczne ataki. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 7 lub niższą. Techniki przeciwników rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Zagrożeniem dalej są techniki rangi A i S działające punktowo. Chociaż są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki, osłabiając ją na krótką chwilę, ich siła traktowana jest, jakby te były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Ograniczenie to nie dotyczy technik katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone. (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze specjalizacją w dziedzinie Futon na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Sennin Futonu, Kontrola Czakry 10 Powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Za każde jedno odbicie płacąc dodatkowo koszt rangi B.
Sennin Ninjutsu, Kontrola Czakry 10 Dzięki mistrzowskiemu poziomowi umiejętności w zakresie kształtowania czakry, kształt wietrznej zbroi na kończynach nabiera właściwości ostrza. Nasze ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki futonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę półtora standardowego kosztu S.
MIDORI NO IKI | GREEN BREATH分身大爆破
Współpracujące wspomaganiaWszystkie
Jest to wspomaganie, którego głównym priorytetem było wzmocnienie ludzi władających futonem. Wspomaganie to w całości skupia się na wzmocnieniu tej właśnie natury czakry, czyniąc techniki futonu silniejszymi. Całość polega na wytatuowaniu specjalnych pieczęci na klatce piersiowej, która po przez specjalny rytuał nakładającego łączy się naszymi płucami.
Wraz każdym naszym oddechem pieczęć pieczętuję drobinę czakry i powietrza z naszych płuc. Gdy później aktywujemy pieczęć, nasze techniki futonu zmieniają kolor na zielony, tak jak wydychane przez nas powietrze, co tworzy wokół nas delikatną zieloną mgłę. Po 5 turach powietrze oraz skoncentrowana w pieczęci czakra wyczerpuje się i trzeba odczekać 24H do następnego użycia.
WymaganiaPosiadanie Futonu na randze S, Fabuła rangi S na której NPC wytatuuje danej osobie pieczęć
Czas trwania5 postów
Bonusy
  • []Gdy wspomaganie jest aktywne, techniki Futonu zyskują zielony kolor.
    -Techniki Futonu podczas aktywnego wspomagania są równie silne jak przy Senjutsu. W połączeniu z innymi wspomaganiami są jeszcze silniejsze
    -Podczas korzystania ze wspomagania techniki Futonu są o 50% tańsze
    -Podczas korzystania ze wspomagania, Futon nie jest traktowany jak gdyby był słabszy od Katonu
  • Podczas używania wspomagania postać jest całkowicie odporna na tą naturę chakry
MIDORI NO IKI: GEIRU KAKU | GREEN BREATH: GALE NUCLEUS緑の息: ゲイル核
KlasyfikacjaFuton
PieczęcieKoncentracja czakry przez czas równy złożeniu 10 pieczęci
KosztPięciokrotny
Zasięg60 m
WymaganiaMidori no Iki
Użytkownik korzysta ze wzmocnionej Zielonym Oddechem natury wiatru i akumuluje zieloną czakrę w swojej dłoni. Gdy ramie użytkownika całe będzie świecić się na zielono od skoncentrowanej w niej czakry, technika jest gotowa do odpalenia. Prostując ramię w kierunku celu, wypuszcza skoncentrowany podmuch wietrznej czakry. Wiatr ten zachowuje się nietypowo, gdyż przyjmuje on formę promienia o średnicy 3m - skoncentrowana wietrzna czakra porusza się z ogromnym impetem w linii prostej. Tak rozpędzone powietrze osiąga ogromną prędkość. "Wietrzny promień" osiąga 1/3 zasięgu bardzo szybko po wystrzeleniu. Przed wystrzeleniem, ręka w trakcie koncentracji czakry świeci intensywnym jasnozielonym blaskiem, który widziany jest ze sporej odległości.
Sannin Futonu: Płacąc koszt podwójny możemy utrzymać "Wietrzny Promień", by kontynuować zadawanie obrażeń. Nie możemy jednak zmienić toru jego lotu.
MIDORI NO IKI: HAI NO SEIGEN | GREEN BREATH: LUNGS LIMIT 緑の息: 肺の制限
KlasyfikacjaFuton
PieczęcieKoncentracja czakry przez czas równy złożeniu 15 pieczęci
KosztSześciokrotny
ZasięgDługość 60m, Początkowo Fala ma szerokość 5m, by poszerzać się o 5m za każde 15m długości osiągając na końcu stożka szerokość 20m.
WymaganiaMIDORI NO IKI
Użytkownik korzysta ze wzmocnionej Zielonym Oddechem natury wiatru i akumuluje zieloną czakrę w płucach. Ilość akumulowanej czakry wykorzystuje maksymalne możliwości pojemności płuc użytkownika, rozpierając je od środka i powodując obrażenia wewnętrzne. Fala wyplutego powietrza jest tak potężna, że w zderzeniu z niektórymi materiałami, po przez intensywne tarcie może powodować zapłon. Po wypuszczeniu czakry z ust, użytkownik dusi się przy większym wysiłku i jest niezdolny do walki, aż do wyleczenia obrażeń. Obrażenia płuc są na tyle rozległe i złożone, że pomóc może jedynie medyk rangi S lub dłuższa rekonwalescencja.
Techniki nie można wykonać klonem.
MIDORI NO IKI: SAIKURON | GREEN BREATH: CYCLONE緑の息: サイクロン
KlasyfikacjaFuton
PieczęcieKoncentracja czakry przez czas równy złożeniu 10 pieczęci
KosztPięciokrotny na turę
Zasięg 1 tura :Promień 10 m dookoła użytkownika, 2 tura: Promień 20 m dookoła użytkownika, 3 tura: 30m, 4 tura: 40m
Wymagania SENNIN FUTONU
Użytkownik Koncentruje zieloną wietrzną czakrę w obu rękach i wypuszcza ją wokół siebie, tworząc nad głową wietrzną wirującą sferę, która staje się okiem cyklonu. Wirujący cyklon podrywa wszystko wokół w powietrze, wprowadzając w ruch wirowy, równając okolicę z ziemią. Technika ma również funkcję defensywną. Broniąc nas przed nadlatującymi pociskami i technikami do rangi A. Postaci i obiekty znajdujące się w promieniu 4m wokół użytkownika są nietknięte działaniem techniki. Wykonując technikę nie możemy się przemieszczać. Co turę Cyklon rozrasta się o 10m osiągając maksymalnie promień 40m, po czym rozprasza się zupełnie.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2022, 20:57 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 5 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Wstawiłam posta z poprawionymi opisami technik, które mają szanse na akcepta - zgodnie z rozmową na DSC.
Jeśli chodzi o Midori no Iki to chciałbym kontunować rozmowy w propozycjach, bądź z głównym modem fabularnym.


Kage Bunshin Daibakuha | Greate Shadow Clone Explosion分身大爆破
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA KLONUJĄCA
PieczęcieWĄŻ->SZCZUR->WÓŁ->PIES-> SMOK → WĄŻ →PTAK
KosztStandardowy
ZasięgŚrednica - 6m
WymaganiaKage Bunshin no jutus
Specjalna technika samozniszczenia dla klonów cienia. Siła eksplozji jest podobna do dwóch wybuchowych notek. Żeby doszło do eksplozji w klonie musi znajdować się ilość czakry równa standardowemu kosztowi A. Klon detonuje się składając pieczęć węża. Osoby ze zdolnościami sensorycznymi lub Dojutsu pozwalającym widzieć przepływ czakry, są w stanie zauważyć wzburzenie czakry u klona, na chwile przed eksplozją. W momencie eksplozji klon dezaktywuje wszystkie używane przez siebie techniki.
Sennin Ninjutsu: Jeśli klon w momencie eksplozji posiada wielokrotność standardowego kosztu rangi A, wtedy za każdą kolejną, średnica eksplozji rośnie o 2m. Za każdy dodatkowy standardowy A, siła rośnie o kolejne dwie notki. Maksymalny zasięg eksplozji to średnica 14m, a maksymalna siła to odpowiednik 10-ciu notek.
Predyspozycja Ninjutsu: Klony mogą detonować się pomijając pieczęcie, kumulując czakrę tyle czasu, ile zajęłoby ich złożenie.
Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFuton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 10 pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola czakry 9
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Po przez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, użytkownik tworzy i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała, w taki sposób, że wiatr okalając użytkownika tworzy powłokę, uniemożliwiającą rozpoznanie go. Nie jest to żadna niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło. Wirujące powietrze stanie odepchnąć od siebie wszelakie fizyczne ataki. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 7 lub niższą. Techniki przeciwników rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Zagrożeniem dalej są techniki rangi A i S działające punktowo. Chociaż są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki, osłabiając ją na krótką chwilę, ich siła traktowana jest, jakby te były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Ograniczenie to nie dotyczy technik katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone. (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze specjalizacją w dziedzinie Futon na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Sennin Futonu, Kontrola Czakry 10 Powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Za każde jedno odbicie płacąc dodatkowo koszt rangi B.
Sennin Ninjutsu, Kontrola Czakry 10 Dzięki mistrzowskiemu poziomowi umiejętności w zakresie kształtowania czakry, kształt wietrznej zbroi na kończynach nabiera właściwości ostrza. Nasze ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki futonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę półtora standardowego kosztu S.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2022, 11:04 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 6 razy.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Makaveli
Posty: 153
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:49
Discord: Makaveli#0301
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

KAGE BUNSHIN DAIBAKUHA
Poprawki zrobione, więc akcept
W razie pytań, popędzania odpisu, proszę kierować się na Discord'a, dziękuje.

A tu parę utworów które mogą urozmaicić czytanie posta
-1-
-2-
-3-
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Ikinonagai Yoroi - patrząc po innych wspomaganiach tego typu to można skrócić czas wdychania, a także zredukować koszty do połowicznego S na turę. Zlikwidować także wymagania, gdyż będzie ozwojowana. Jeżeli ma działać słabiej wobec katonu, to imo tylko fair byłoby, by działało lepiej wobec raitonu. Sennim Futonu brzmi spoko, ale nie widzę tu potrzeby na KC 10. Sennin ninjutsu brzmi ciekawie, jednak nie widzę tutaj powodu, dlaczego miałoby się to tam znajdować. Prędzej widziałbym to na samym KC 10 + może jakąś fabułkę po odpowiednią wiedzę/umiejkę. Z innych rzeczy - rozdziel proszę na akapity, podobnie jak w innych technikach, co zwiększy przejrzystość. Dobrze byłoby też tak to opisać, by nie brzmiało w połowie jak Raiton Chakura Mōdo, co w mojej opinii jest dość słabe. Techniki mają się trochę różnić, a nie być kopiuj wklej i zmień żywioł.
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Ikinonagai Yoroi | Armor of Long Breath分身大爆破
KlasyfikacjaFuton, Transformacja Natury, Transformacja kształtu
PieczęcieIntensywne wydychanie czakry przez czas równy złożeniu 6 pieczęci
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKontrola czakry 9
DodatkoweTechnika traktowana jest jako Wspomaganie
Użytkownik oddycha głęboko przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci, mieszając w płucach powietrze ze swoją czakrą. Po przez kontrolowanie przepływu wydychanej czakry, użytkownik tworzy i nagina prądy powietrzne dookoła swojego ciała, w taki sposób, że wiatr okalając użytkownika tworzy powłokę, uniemożliwiającą rozpoznanie go. Nie jest to żadna niewidzialność, gdyż sylwetka shinobi zostaje wyraźnie zaznaczona intensywnymi ruchami powietrza wokoło.
Wirujące powietrze stanie odepchnąć od siebie większość fizycznych ataków. Zagrożeniem nie są ani miecze, ani pięści jeśli osoba atakująca ma Siłę 7 lub niższą. Techniki przeciwników rangi B są całkowicie blokowane przez powstałą barierę. Zagrożeniem dalej są techniki rangi A i S działające punktowo. Chociaż są w stanie przedrzeć się przez defensywę techniki, osłabiając ją na krótką chwilę, ich siła traktowana jest, jakby te były o dwie rangi słabsze niż w rzeczywistości. Ograniczenie to nie dotyczy technik katonu, które niezależnie od tego czy są punktowe, są dla użytkownika zagrożeniem od rangi C, oczywiście proporcjonalnie do siły. Natomiast z technikami raitonu jest odwrotnie, techniki rangi A tej dziedziny wyrządzają małe szkody i jedynie ranga S może stanowić zagrożenie dla tego, kto używa zbroi długiego oddechu.
Oprócz właściwości defensywnych, jutsu przy pomocy prądów powietrznych, które towarzyszą użytkownikowi przy każdym ruchu, wzmacniają jego ciało, działając jak egzo-szkielet, popychając i przyspieszając, zgodnie z intencją ruchu użytkownika. Kontrola powietrza wydychanego i wdychanego przez nas, optymalizuje ilość tlenu jaka przyjmowana jest przez nasze płuca do krwi, w wyniku czego nasze zmysły również zostają pobudzone i wyostrzone. (na czas działania techniki +3 do refleksu, +2 do szybkości i +1 do siły).
Ze specjalizacją w dziedzinie Futon na czas działania techniki użytkownik otrzymuje również +2 do szybkości.
Sennin Futonu Powłoka z wietrznych prądów staje się na tyle potężna, że użytkownik jest w stanie poruszać się odbijając się od powietrza. Za każde jedno odbicie płacąc dodatkowo koszt rangi B.
Biegłość: Ikinagai Yoroi, Kontrola Czakry 10 Dzięki mistrzowskiemu poziomowi umiejętności w zakresie kształtowania czakry, kształt wietrznej zbroi na kończynach nabiera właściwości ostrza. Nasze ciosy nogami i rękami mogą ciąć i kłuć jak inne tnące i przebijające techniki futonu. Siła tnąca i przebijająca jest równa technikom Futonu S i nie zależy od atrybutu siły. Uformowanie i utrzymanie ostrzy kosztuje połowę standardowego kosztu S, przez co płacimy na turę standardowy koszt S.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2022, 21:32 przez Sukebe Zotto, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: WT ZOTTO SUKEBE

Ikinonagai Yoroi - Zlikwidować także wymagania, w porównaniu do innych wspomagań nie widzę tu sensu. Popraw opis by pasował do obecnych informacji (jak np. czas oddychania). Miedzy akapitami daj linijkę przerwy. Dodaj, że by opanować biegłość potrzebny jest wątek (misja/fabuła) rangi minimum A.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”