Akuma | Devil悪魔
KlasyfikacjaKATON, TRANSFORMACJA NATURY, TRANSFORMACJA KSZTAŁTU
PieczęcieTygrys-> Smok -> Tygrys -> Wąż-> Smok -> Tygrys-> Koń -> Wąż -> Tygrys -> Smok -> Ptak -> Wąż -> Smok -> Baran -> Tygrys-> Wąż -> Smok -> Ptak -> Wąż - Złączone dłonie
KosztPodwójny za stworzenie, 1/2 standardowego za kontrolę na turę, standardowy [Ranga A] za falę płomieni, standardowy [Ranga
A] za regenerację
A] za regenerację
ZasięgZasięg kontroli 100 m. od użytkownika
WymaganiaSPECJALIZACJA: KATON, SENNIN: KATON, PEŁNE SKUPIENIE NA TWORZE
Po wykonaniu serii pieczęci i skumulowaniu odpowiedniej ilości chakry przed twarzą użytkownika pojawia się niewielki, płomienny ognik. Można go wysłać w dowolne miejsce, by następnie przybrał postać rosłego, płomiennego człowieka [2 m. wysokości]. Z wyglądu przypomina coś, co wyszło prosto z głębi piekieł, a więc można powiedzieć, że diabła. Stwór ten jest w pełni odporny na ataki fizyczne [Nie dotyczy technik bram], gdyż najzwyczajniej przez niego przelatują. Temperatura w obrębie 3 m. dookoła żywiołaka jest tak wysoka, że podpala otoczenie. Kontakt bezpośredni kończy się poparzeniami, a dłuższe przebywanie [3 tury] nawet zwęgleniem komòrek [Ocenia MG]. Z każdą turą twór przybiera na rozmiarze o kolejne 5 m. [max 5 tur] Istnieje możliwość jego regeneracji w zamian za określoną ilość chakry.
Potrafi plunąć falą ognia w kształcie stożka o 15 m. szerokości i 10 m. długości. Strata skupienia lub rozłączenie dłoni zakończą technikę, diabeł odcięty od zasobów chakry znika.
Rozmiar | Szybkość:
2 - 7 m.| Twór porusza się z dużą szybkością, często problematyczną dla niewyszkolonych przeciwników.
12 - 22 m.| Twór zauważalnie traci na szybkości, jest ona jednak dalej ponadprzeciętna.
27 m.| Twór porusza się niczym przeciętny shinobi.
Potrafi plunąć falą ognia w kształcie stożka o 15 m. szerokości i 10 m. długości. Strata skupienia lub rozłączenie dłoni zakończą technikę, diabeł odcięty od zasobów chakry znika.
Rozmiar | Szybkość:
2 - 7 m.| Twór porusza się z dużą szybkością, często problematyczną dla niewyszkolonych przeciwników.
12 - 22 m.| Twór zauważalnie traci na szybkości, jest ona jednak dalej ponadprzeciętna.
27 m.| Twór porusza się niczym przeciętny shinobi.