• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

[WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

ZAAKCEPTOWANE:
► Pokaż Spoiler
Hiraishin no Jutsu: Shittakaburi | Flying Thunder God Technique: Trickster飛雷神の術 詐欺 知
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
PieczęcieNa nawiązanie połączenia: Wół → Pies → Smok → Wół → Małpa → Tygrys → Małpa → Ptak → Zając → Wąż → Dzik → Koń → Wąż → Baran → Małpa
KosztCzterokrotny S na nawiązanie połączenia, skok zgodny z Hiraishin no Jutsu
ZasięgNieograniczony
WymaganiaHiraishin no Jutsu
Technika nie bez powodu nosząca w swojej nazwie oszusta, szachraja. Sprowadza się ona bowiem do następującego działania: W kontakcie z cudzym znacznikiem Hiraishina użytkownik skupia swoją chakrę i tworzy połączenie widzialne jedynie dla dojutsu widzących chakrę, jako wiązka energii łącząca znak i jej twórcę. Na około wybranej pieczęci tworzy się poszarpany okrąg oznaczający usidlenie. W efekcie dzięki tej technice użytkownik przy wykorzystaniu tradycyjnego Hiraishina jest w stanie przenieść się do twórcy pozostawionej pieczęci dzięki ustanowionemu połączeniu, nawet jeśli na nim samym nigdy nie znalazła się żaden znacznik Hiraishin. Nie jest to jednak teleportacja bezpośrednia do danej osoby, a jedynie w obręb 10m. Czas tworzenia połączenia jest równy złożeniu dwudziestu pieczęci. Ustanowione połączenie jest niestety jednorazowe i nie można kolejny raz nałożyć pieczęci na ten sam znak. Co więcej, osoba której znak został objęty tą techniką odnosi wrażenie, że coś jest nie tak z jej pieczęcią. Nie wie którą, nie wie gdzie i uczucie to po chwili zanika. Impuls ponawia się gdy użytkownik techniki teleportuje się do celu i również trwa on jedynie chwilkę.

Posiadając rangę S w Fūinjutsu możemy pominąć pieczęci potrzebne do nawiązania połączenia.
Posiadając Specjalizację i Sennina Ninjutsu teleportujemy się w obrębie 5m od osoby. Dokładne miejsce jest losowe, a więc zależne od decyzji MG.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=飛雷神の術 詐欺 知]Hiraishin no Jutsu: Shittakaburi | Flying Thunder God Technique: Trickster[/title][pic rank=S][/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]Na nawiązanie połączenia: Wół → Pies → Smok → Wół → Małpa → Tygrys → Małpa → Ptak → Zając → Wąż → Dzik → Koń → Wąż → Baran → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Czterokrotny S na nawiązanie połączenia, skok zgodny z Hiraishin no Jutsu[/row]
[row title=Zasięg]Nieograniczony[/row]
[row title=Wymagania]Hiraishin no Jutsu[/row]
[description]Technika nie bez powodu nosząca w swojej nazwie oszusta, szachraja. Sprowadza się ona bowiem do następującego działania: W kontakcie z cudzym znacznikiem Hiraishina użytkownik skupia swoją chakrę i tworzy połączenie widzialne jedynie dla dojutsu widzących chakrę, jako wiązka energii łącząca znak i jej twórcę. Na około wybranej pieczęci tworzy się poszarpany okrąg oznaczający usidlenie. W efekcie dzięki tej technice użytkownik przy wykorzystaniu tradycyjnego Hiraishina jest w stanie przenieść się do twórcy pozostawionej pieczęci dzięki ustanowionemu połączeniu, nawet jeśli na nim samym nigdy nie znalazła się żaden znacznik Hiraishin. Nie jest to jednak teleportacja bezpośrednia do danej osoby, a jedynie w obręb 10m.  Czas tworzenia połączenia jest równy złożeniu dwudziestu pieczęci. Ustanowione połączenie jest niestety jednorazowe i nie można kolejny raz nałożyć pieczęci na ten sam znak. Co więcej, osoba której znak został objęty tą techniką odnosi wrażenie, że coś jest nie tak z jej pieczęcią. Nie wie którą, nie wie gdzie i uczucie to po chwili zanika. Impuls ponawia się gdy użytkownik techniki teleportuje się do celu i również trwa on jedynie chwilkę.

[b]Posiadając rangę S w Fūinjutsu[/b] możemy pominąć pieczęci potrzebne do nawiązania połączenia.
[b]Posiadając Specjalizację i Sennina Ninjutsu[/b] teleportujemy się w obrębie 5m od osoby. Dokładne miejsce jest losowe, a więc zależne od decyzji MG.[/description]
Senpō: Raijin no Ikari | Sage Art: Wrath of Thunder God仙法・雷神の怒り
KlasyfikacjaSenjutsu, Raiton, Transformacja kształtu, Transformacja natury
PieczęcieWół → Szczur → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Zając → Małpa → Baran → Małpa → Smok
KosztDwukrotny za wytworzenie + standardowy na turę za podtrzymanie
ZasięgZależny od pogody, w obrębie chmur burzowych
WymaganiaChmury deszczowe lub burzowe o wielkości minimum 50m dla olbrzymiego tworu i 100m dla monstrualnego, Aktywne Senjutsu, Sennin Raitonu, Kontrola Chakry 10
Kwintesencja uwolnienia błyskawic, godna prawdziwych mistrzów tego żywiołu. Użytkownik, wykorzystując chmury nad sobą tworzy istotę rozmiaru odpowiadającym Olbrzymim summonom. Można na raz stworzyć jedną istotę jaka to może przyjąć różne, niżej wymienione formy. Twory wyłaniają się z chmur i mogą dowolnie przemieszczać się w ustalonym zasięgu oraz atakować. Twór taki jest całkowicie odporny na inne techniki raitonu, a suiton może wzmocnić z racji przewodnictwa. Jedynie techniki futonu dobrze przeciwdziałają, gdzie i tak dopiero techniki rangi A są w stanie uszkodzić twór, a S zniszczyć go po paru trafieniach. W pobliżu pięciu metrów od stwora powstają wyładowania mające siłę rangi A, a więc każdy, kto nie dostanie techniką bezpośrednio nadal może zostać porażony. Szybkość tworzonej istoty to 9, jednak za dużą siłą ofensywną idzie wada w postaci uwagi, jaką użytkownik musi poświęcić technice. Szacuje się, że bezpośrednia siła uderzenia jest w stanie uszkodzić tkanki, doprowadzić do paraliżu trafionego miejsca lub całego ciała jeżeli trafiona ofiara posiada Wytrzymałość mniejszą od 7. Osoby z wyższą Wytrzymałością oprócz tradycyjnych obrażeń spowodowanych samą siłą fizyczną ciosu mogą zostać w całości sparaliżowane dopiero po kilku solidnych ciosach, co ocenia MG.

Stworzyć można następujące istoty, każda o innym stylu walki.
  • Smok (竜 Ryū): Stworzenie najbardziej mobilne w walce w przestworzach, nieco mniej sprawdza się na ziemi, gdyż kontrolowanie tego tworu jest nieco łatwiejsze gdy sunie po niebie. Potrafi zadawać ciosy pazurami przyobleczonymi w błyskawice, a także ziać elektrycznością, której siła porównywalna jest do Jibashi na randze A, tyle że z zasięgiem wynoszącym 30m. Użytkownik może na takim stworzeniu stanąć i się na nim przemieszczać, jeżeli jego refleks na to pozwala.
  • Avatar (アバター Abataa): w tej wersji powstaje humanoidalna postać, która od pozostałych cechuje się innym stylem walki. Potrafi kopnąć, uderzyć pięścią czy sprawniej wykonywać uniki od innych form tej techniki. W gruncie rzeczy zachowuje się jak człowiek i nawet zdaje się z wyglądu przypominać swojego stwórcę. Dodatkowo jest w stanie tworzyć bronie z chmur burzowych np. katanę czy włócznię. Ich rozmiar jest proporcjonalny do rozmiaru istoty, a koszt stworzenia pojedynczej broni wynosi Standardowy B. Może również wedle woli użytkownika wytworzyć sobie dodatkową rękę do trzymania kolejnej broni. Koszt takiej kolejnej ręki to Standardowy B na turę. Im ich więcej, tym większy Refleks jest wymagany to poprawnej walki nimi wszystkimi.
  • Lew (ライオン Raion): stwór łudząco podobny Raiton: Kuropansa, jednak nieposiadający tak precyzyjnego kształtu i ciemnej barwy. Ta forma techniki idealnie nadaje się do szybkich ataków naziemnych. Podobnie jak w przypadku smoka pazury i kły przyobleczone są błyskawicą i, co oczywiste, jest to główna broń tej formy. Dopłacając dodatkowy koszt równy Standardowemu B podczas atakowaniu pazurami jest w stanie posłać błyskawicę z każdego pazura jaka zadaje obrażenia równe normalnemu atakowi stwora. Ich forma nadawana jest przez zamachnięcie pazurem, najczęściej będąc półksiężycem, a zasięg błyskawic wynosi 10 metrów.
Posiadając Refleks na poziomie 10 użytkownik jest w stanie podzielić swoją uwagę i reagować na rzeczy wokół siebie. Może również się poruszać, jednak umiejętna walka jest dalej dla niego ciężka przez skupienie jakie musi poświęcać technice. Im wyższy Refleks, tym łatwiejsza ona się staje.
Posiadając Specjalizację w Raitonie użytkownik jest w stanie stworzyć istoty o rozmiarze monstrualnym. Koszt jej wytworzenia wynosi jednak Czterokrotny, zamiast Dwukrotnego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=仙法・雷神の怒り]Senpō: Raijin no Ikari | Sage Art: Wrath of Thunder God[/title]
[pic rank=S]https://imgur.com/eqA4GAF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Senjutsu, Raiton, Transformacja kształtu, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Szczur → Wół → Baran → Szczur → Wąż → Pies → Małpa → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Wąż → Baran → Koń → Zając → Małpa → Baran → Małpa → Smok[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny za wytworzenie + standardowy na turę za podtrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]Zależny od pogody, w obrębie chmur burzowych[/row]
[row title=Wymagania]Chmury deszczowe lub burzowe o wielkości minimum 50m dla olbrzymiego tworu i 100m dla monstrualnego, Aktywne Senjutsu, Sennin Raitonu, Kontrola Chakry 10[/row]
[description]Kwintesencja uwolnienia błyskawic, godna prawdziwych mistrzów tego żywiołu. Użytkownik, wykorzystując chmury nad sobą tworzy istotę rozmiaru odpowiadającym Olbrzymim summonom. Można na raz stworzyć jedną istotę jaka to może przyjąć różne, niżej wymienione formy. Twory wyłaniają się z chmur i mogą dowolnie przemieszczać się w ustalonym zasięgu oraz atakować. Twór taki jest całkowicie odporny na inne techniki raitonu, a suiton może wzmocnić z racji przewodnictwa. Jedynie techniki futonu dobrze przeciwdziałają, gdzie i tak dopiero techniki rangi A są w stanie uszkodzić twór, a S zniszczyć go po paru trafieniach. W pobliżu pięciu metrów od stwora powstają wyładowania mające siłę rangi A, a więc każdy, kto nie dostanie techniką bezpośrednio nadal może zostać porażony. Szybkość tworzonej istoty to 9, jednak za dużą siłą ofensywną idzie wada w postaci uwagi, jaką użytkownik musi poświęcić technice. Szacuje się, że bezpośrednia siła uderzenia jest w stanie uszkodzić tkanki, doprowadzić do paraliżu trafionego miejsca lub całego ciała jeżeli trafiona ofiara posiada Wytrzymałość mniejszą od 7. Osoby z wyższą Wytrzymałością oprócz tradycyjnych obrażeń spowodowanych samą siłą fizyczną ciosu mogą zostać w całości sparaliżowane dopiero po kilku solidnych ciosach, co ocenia MG.

Stworzyć można następujące istoty, każda o innym stylu walki.
[list][*][b]Smok (竜 Ryū):[/b] Stworzenie najbardziej mobilne w walce w przestworzach, nieco mniej sprawdza się na ziemi, gdyż kontrolowanie tego tworu jest nieco łatwiejsze gdy sunie po niebie. Potrafi zadawać ciosy pazurami przyobleczonymi w błyskawice, a także ziać elektrycznością, której siła porównywalna jest do Jibashi na randze A, tyle że z zasięgiem wynoszącym 30m. Użytkownik może na takim stworzeniu stanąć i się na nim przemieszczać, jeżeli jego refleks na to pozwala.
[*][b]Avatar (アバター Abataa):[/b] w tej wersji powstaje humanoidalna postać, która od pozostałych cechuje się innym stylem walki. Potrafi kopnąć, uderzyć pięścią czy sprawniej wykonywać uniki od innych form tej techniki. W gruncie rzeczy zachowuje się jak człowiek i nawet zdaje się z wyglądu przypominać swojego stwórcę. Dodatkowo jest w stanie tworzyć bronie z chmur burzowych np. katanę czy włócznię. Ich rozmiar jest proporcjonalny do rozmiaru istoty, a koszt stworzenia pojedynczej broni wynosi Standardowy B. Może również wedle woli użytkownika wytworzyć sobie dodatkową rękę do trzymania kolejnej broni. Koszt takiej kolejnej ręki to Standardowy B na turę. Im ich więcej, tym większy Refleks jest wymagany to poprawnej walki nimi wszystkimi.
[*][b]Lew (ライオン Raion): [/b]stwór łudząco podobny Raiton: Kuropansa, jednak nieposiadający tak precyzyjnego kształtu i ciemnej barwy. Ta forma techniki idealnie nadaje się do szybkich ataków naziemnych. Podobnie jak w przypadku smoka pazury i kły przyobleczone są błyskawicą i, co oczywiste, jest to główna broń tej formy. Dopłacając dodatkowy koszt równy Standardowemu B podczas atakowaniu pazurami jest w stanie posłać błyskawicę z każdego pazura jaka zadaje obrażenia równe normalnemu atakowi stwora. Ich forma nadawana jest przez zamachnięcie pazurem, najczęściej będąc półksiężycem, a zasięg błyskawic wynosi 10 metrów.[/list]

[b]Posiadając Refleks na poziomie 10[/b] użytkownik jest w stanie podzielić swoją uwagę i reagować na rzeczy wokół siebie. Może również się poruszać, jednak umiejętna walka jest dalej dla niego ciężka przez skupienie jakie musi poświęcać technice. Im wyższy Refleks, tym łatwiejsza ona się staje.
[b]Posiadając Specjalizację w Raitonie[/b] użytkownik jest w stanie stworzyć istoty o rozmiarze monstrualnym. Koszt jej wytworzenia wynosi jednak Czterokrotny, zamiast Dwukrotnego.[/description]

Rengoku | Purgatory煉獄
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Kinjutsu
PieczęcieZając → Wąż → Ptak → Baran → Smok → Zając → Koń → Wół → Zając → Smok → Zając → Baran → Koń → Pies → Szczur → Pies → Zając → Pies → Dzik → Szczur → Baran → Pies → Tygrys → Ptak → Koń → Dzik → Koń → Pies → Zając → Szczur → Wół → Tygrys → Koń → Pies → Tygrys → Smok → Szczur → Zając → Smok → Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Zając → Dzik → Ptak → Szczur → Zając → Wąż → Smok
KosztDwukrotny za portal + połowiczny standardowego za osobę
ZasięgPortal pojawia się dwa metry przed użytkownikiem
WymaganiaMisja/fabuła rangi A celem podróży do zaginionej świątyni i poznania tam techniki, sennin ninjutsu
Dzięki tej technice użytkownik zyskuje dostęp do tytułowego Czyśćca. Jest to wymiar o nieokreślonym rozmiarze, bowiem osoba, która spróbuje dotrzeć na jego skraj zorientuje się, że trafiła na jego początek. Jest to miejsce bardzo zróżnicowane pod względem tego, co można tu znaleźć. Są tu obecne bezkresne wydmy z wiecznie wiejącym wiatrem, a gdzie indziej wszechobecna mgła i groteskowe budynki, formacje skalne, cmentarze, niezliczone pomniki nieznanych postaci i wszystko inne, co można spotkać w rzeczywistym świecie, a co zostało przekształcone w groteskowy i niepokojący sposób. Całe miejsce cechuje surrealizm wyciągnięty prosto z najgorszych koszmarów. Wszędzie da się spotkać lamentujące dusze przemierzające pustkowia w tylko sobie znanym celu, a wraz z nimi strażników wszelakiego kształtu i rozmiaru, z czego każdy przerażający i wrogi dla gości odwiedzających wymiar. Spotkanie takiego Strażnika rzadko kiedy kończy się dobrze dla postaci z Siłą Woli 7 i niżej. Wówczas paraliżuje je strach, a po dłuższym oddziaływaniu tracą rozum i stają się częścią pochodu dusz. Nawet jeśli nie spotka się Strażników, to atmosfera miejsca przytłaczająca jest sama w sobie i nawet postaci z Siłą Woli 8 przebywające w wymiarze dłużej niż jeden dzień powoli popadają w obłęd. Można temu zapobiec mając wymieniony atrybut na dziesiątym poziomie, jednak nawet wtedy ogólny niepokój nie przestaje opuszczać postaci. Zdecydowanie nie jest to miejsce komfortowe dla kogokolwiek. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by stoczyć tu walki, o ile nie rozjuszy się strażników. Wszelkie rany tutaj się szybko regenerują, a poniesienie śmierci nawet w wyniku najpotężniejszej techniki jest niemożliwe. Dotyczy to jedynie ran zadanych w Czyśćcu i o ile nie zostały oczywiście zadane przez Strażników. Ponadto nie istnieje pojęcie czasu. Lata spędzone tutaj mogą być jedną sekundą w świecie rzeczywistym. Wspaniały poligon, można rzec.

Użytkownik techniki staje się jedynie gościem w tym wymiarze, a nie jego panem. Istnieje legenda jakoby panem tego miejsca miała być nieokreślona z wyglądu istota o imieniu Baal i jedynie jej ujarzmienie bądź pokonanie pozwala decydować o porządku wymiaru. Dopóki nim nie jest nie ma prawa decydować o tym, kto jest mile widziany, a kto nie. Nie może też nawiązać kontaktu z wędrującymi duszami i innymi nadnaturalnymi istotami zamieszkującymi ten świat, nie może też wydawać rozkazów strażnikom ani decydować o wyglądzie przedstawionego świata. Ile jest w tym prawdy? O tym może przekonać się jedynie ten, kto wkroczy do wymiaru i w nim przetrwa. W Czyśćcu nie istnieje naturalne życie, poza tym, które samo do niego przybędzie. Nie istnieją tu żadne rośliny, ani woda. Próba zmienienia tego stanu rzeczy nie powiedzie się. Wytworzone rośliny od razu zwiędną, prowiant zamieni się w proch, zwykłe drewno natychmiast zbutwieje, a woda wyparuje. Odporne na ten efekt są przedmioty nieorganiczne, a więc, przykładowo, metal czy papier zdołają przetrwać fatalne warunki. O dziwo da się tutaj normalnie oddychać, a także czerpać energię natury, choć wydawałoby się to niemożliwe z racji specyfiki tego miejsca. Wszystkie powyższe niedogodności da się wyeliminować nabywając odpowiednie biegłości na drodze fabuły w Czyśćcu.

W całym katalogu wymiarów, jakie mogą istnieć we wszechświecie ten jest na tyle specyficzny, że jego dostęp do niego można nabyć jedynie za pośrednictwem tej techniki. Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S. Sama forma przenoszenia się do wymiaru nie jest taka szybka i prosta. Użytkownik najpierw musi złożyć serię pieczęci i kumulować chakrę przez drugie tyle czasu i dopiero po tym na przeciwko niego powstaje portal w postaci ciemnego, bezkresnego wiru. Posiadacz techniki decyduje o tym, kto może pojawić się w wymiarze. Próba przyczepienia się do twórcy i przekroczenia portalu spowoduje mimowolne oderwanie się i pozostanie w prawdziwym świecie. Portal ma 3 metry wysokości i 2 metry szerokości, więc nie przedostanie się przez niego nic większego od bardzo rosłego człowieka. Metoda wyjścia jest identyczna, ale opłaca się jedynie koszt za osobę, nie za portal, który to zresztą pojawia się w tym samym miejscu, w którym został najpierw stworzony. Nie jest to więc technika czasoprzestrzenna pozwalająca przenieść się w inne, dowolne znane miejsce. Jest to też swoiste więzienie, bowiem osoba, która nie zostanie wypuszczona przez użytkownika zostaje skazana na pastwę losu, o ile nie posiada własnych sposobów na ucieczkę. Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów.

Dodatkowa zasada: Wszystkie wątki dążące do interakcji z wszelkimi postaciami niezależnymi w Czyśćcu wymagają nadzoru GMF, MF lub upoważnionego MG.


Posiadając technikę Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo możliwe jest spotkanie duszy, która w realnym świecie została potraktowana tą techniką. Interakcja z taką duszą możliwa jest jedynie pod pieczą MG.
Stając się Panem Czyśćca użytkownik oddziałuje nieprzyjemną aurą na innych w rzeczywistym świecie. Efekt jest porównywalny do wpływu wymiaru na osobę z Siłą Woli 10. Nic, oprócz niepokoju. Jednak gdy użytkownik próbuje użyć Sakki zyskuje +1 do siły techniki, w karcie postaci gracza musi znaleźć się stosowna biegłość informująca o tym.
Posiadając Specjalizację w Ninjutsu możliwe jest pominięcie połowy pieczęci

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=煉獄]Rengoku | Purgatory[/title][pic rank=S]https://imgur.com/A3V6F3S.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wąż → Ptak → Baran → Smok → Zając → Koń → Wół → Zając → Smok → Zając → Baran → Koń → Pies → Szczur → Pies → Zając → Pies → Dzik → Szczur → Baran → Pies → Tygrys → Ptak → Koń → Dzik → Koń → Pies → Zając → Szczur → Wół → Tygrys → Koń → Pies → Tygrys → Smok → Szczur → Zając → Smok → Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Zając → Dzik → Ptak → Szczur → Zając → Wąż → Smok[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny za portal + połowiczny standardowego za osobę[/row]
[row title=Zasięg]Portal pojawia się dwa metry przed użytkownikiem[/row]
[row title=Wymagania]Misja/fabuła rangi A celem podróży do zaginionej świątyni i poznania tam techniki, sennin ninjutsu[/row]
[description]Dzięki tej technice użytkownik zyskuje dostęp do tytułowego Czyśćca. Jest to wymiar o nieokreślonym rozmiarze, bowiem osoba, która spróbuje dotrzeć na jego skraj zorientuje się, że trafiła na jego początek. Jest to miejsce bardzo zróżnicowane pod względem tego, co można tu znaleźć. Są tu obecne bezkresne wydmy z wiecznie wiejącym wiatrem, a gdzie indziej wszechobecna mgła i groteskowe budynki, formacje skalne, cmentarze, niezliczone pomniki nieznanych postaci i wszystko inne, co można spotkać w rzeczywistym świecie, a co zostało przekształcone w groteskowy i niepokojący sposób. Całe miejsce cechuje surrealizm wyciągnięty prosto z najgorszych koszmarów. Wszędzie da się spotkać lamentujące dusze przemierzające pustkowia w tylko sobie znanym celu, a wraz z nimi strażników wszelakiego kształtu i rozmiaru, z czego każdy przerażający i wrogi dla gości odwiedzających wymiar. Spotkanie takiego Strażnika rzadko kiedy kończy się dobrze dla postaci z Siłą Woli 7 i niżej. Wówczas paraliżuje je strach, a po dłuższym oddziaływaniu tracą rozum i stają się częścią pochodu dusz. Nawet jeśli nie spotka się Strażników, to atmosfera miejsca przytłaczająca jest sama w sobie i nawet postaci z Siłą Woli 8 przebywające w wymiarze dłużej niż jeden dzień powoli popadają w obłęd. Można temu zapobiec mając wymieniony atrybut na dziesiątym poziomie, jednak nawet wtedy ogólny niepokój nie przestaje opuszczać postaci. Zdecydowanie nie jest to miejsce komfortowe dla kogokolwiek. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, by stoczyć tu walki, o ile nie rozjuszy się strażników. Wszelkie rany tutaj się szybko regenerują, a poniesienie śmierci nawet w wyniku najpotężniejszej techniki jest niemożliwe. Dotyczy to jedynie ran zadanych w Czyśćcu i o ile nie zostały oczywiście zadane przez Strażników. Ponadto nie istnieje pojęcie czasu. Lata spędzone tutaj mogą być jedną sekundą w świecie rzeczywistym. Wspaniały poligon, można rzec.

Użytkownik techniki staje się jedynie gościem w tym wymiarze, a nie jego panem. Istnieje legenda jakoby panem tego miejsca miała być nieokreślona z wyglądu istota o imieniu [i]Baal[/i] i jedynie jej ujarzmienie bądź pokonanie pozwala decydować o porządku wymiaru. Dopóki nim nie jest nie ma prawa decydować o tym, kto jest mile widziany, a kto nie. Nie może też nawiązać kontaktu z wędrującymi duszami i innymi nadnaturalnymi istotami zamieszkującymi ten świat, nie może też wydawać rozkazów strażnikom ani decydować o wyglądzie przedstawionego świata. Ile jest w tym prawdy? O tym może przekonać się jedynie ten, kto wkroczy do wymiaru i w nim przetrwa. W Czyśćcu nie istnieje naturalne życie, poza tym, które samo do niego przybędzie. Nie istnieją tu żadne rośliny, ani woda. Próba zmienienia tego stanu rzeczy nie powiedzie się. Wytworzone rośliny od razu zwiędną, prowiant zamieni się w proch, zwykłe drewno natychmiast zbutwieje, a woda wyparuje. Odporne na ten efekt są przedmioty nieorganiczne, a więc, przykładowo, metal czy papier zdołają przetrwać fatalne warunki. O dziwo da się tutaj normalnie oddychać, a także czerpać energię natury, choć wydawałoby się to niemożliwe z racji specyfiki tego miejsca. Wszystkie powyższe niedogodności da się wyeliminować nabywając odpowiednie biegłości na drodze fabuły w Czyśćcu. 

W całym katalogu wymiarów, jakie mogą istnieć we wszechświecie ten jest na tyle specyficzny, że jego dostęp do niego można nabyć jedynie za pośrednictwem tej techniki. Osoby chcące dostać się do tego wymiaru przy pomocy innej techniki spotkają się z gniewem Strażników i gdzie nie pójdzie, w przypadku trafienia na takowego będzie musiał stoczyć z nim walkę. Przyjmuje się, że są oni przeciętnymi przeciwnikami rangi S. Sama forma przenoszenia się do wymiaru nie jest taka szybka i prosta. Użytkownik najpierw musi złożyć serię pieczęci i kumulować chakrę przez drugie tyle czasu i dopiero po tym na przeciwko niego powstaje portal w postaci ciemnego, bezkresnego wiru. Posiadacz techniki decyduje o tym, kto może pojawić się w wymiarze. Próba przyczepienia się do twórcy i przekroczenia portalu spowoduje mimowolne oderwanie się i pozostanie w prawdziwym świecie. Portal ma 3 metry wysokości i 2 metry szerokości, więc nie przedostanie się przez niego nic większego od bardzo rosłego człowieka. Metoda wyjścia jest identyczna, ale opłaca się jedynie koszt za osobę, nie za portal, który to zresztą pojawia się w tym samym miejscu, w którym został najpierw stworzony. Nie jest to więc technika czasoprzestrzenna pozwalająca przenieść się w inne, dowolne znane miejsce. Jest to też swoiste więzienie, bowiem osoba, która nie zostanie wypuszczona przez użytkownika zostaje skazana na pastwę losu, o ile nie posiada własnych sposobów na ucieczkę. Nie można tu wejść, ale w zależności od posiadanych zdolności ucieczka jest możliwa np. przy pomocy innych technik czasoprzestrzennych pozwalających na przemierzanie wymiarów.

[b]Dodatkowa zasada:[/b] Wszystkie wątki dążące do interakcji z wszelkimi postaciami niezależnymi w Czyśćcu wymagają nadzoru GMF, MF lub upoważnionego MG. 


[b]Posiadając technikę Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo[/b] możliwe jest spotkanie duszy, która w realnym świecie została potraktowana tą techniką. Interakcja z taką duszą możliwa jest jedynie pod pieczą MG.
[b] Stając się Panem Czyśćca[/b] użytkownik oddziałuje nieprzyjemną aurą na innych w rzeczywistym świecie. Efekt jest porównywalny do wpływu wymiaru na osobę z Siłą Woli 10. Nic, oprócz niepokoju. Jednak gdy użytkownik próbuje użyć Sakki zyskuje +1 do siły techniki, w karcie postaci gracza musi znaleźć się stosowna biegłość informująca o tym.
[b]Posiadając Specjalizację w Ninjutsu [/b]możliwe jest pominięcie połowy pieczęci[/description]/code][/spoiler]
Ostatnio zmieniony 21 lis 2023, 1:02 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 10 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Kuchyiose: Kokuhaku Ano Yo | Summoning: The Beyonds' Confession口寄せの術:国白あの世
KlasyfikacjaNINJUTSU, KONTROLA CHAKRY, KINJUTSU
Pieczęcie SZCZUR → WÓŁ → MAŁPA → TYGRYS → SMOK → DZIK → TYGRYS → WĄŻ → PIES → SMOK → TYGRYS → WÓŁ → WĄŻ → KLAŚNIĘCIE
KosztDwukrotny na turę
ZasięgPrzy użytkowniku
WymaganiaMateriał genetyczny, przynajmniej teoretyczna znajomość innej techniki wskrzeszającej lub misja A celem poznania wiedzy.
Technika opracowana przez Sandaime Kazekage na bazie doświadczeń z Edo Tensei polegająca na przyzwaniu z zaświatów duszy zmarłego dzięki kawałkowi materiału genetycznego w ilości nie mniejszej niż połowy ciała. W momencie złożenia pierwszych siedmiu pieczęci do techniki na około celu rozchodzą się pieczęci, które ostatecznie formują symbol wskazany na poniższej grafice. Po złożeniu wszystkich pieczęci krąg zaczyna świecić fioletowo-niebieskim światłem, a po chwili w środku kręgu staje eteryczna postać mająca w sobie zaklętą duszę, głos przyzwanego, jego charakter, wspomnienia oraz całą zebraną wiedzę. Ofiara nie zdąży jednak nauczyć techniki, gdyż limit pytań pozwoli jedynie na uzyskanie ogólników, suchych informacji na temat danego jutsu, ale nic ponadto. Nie może też służyć przyzywającemu jako broń, bowiem rozpadnie się po fizycznym ciosie, a proces nie będzie mógł zostać ponowiony. Dusza sama w sobie również nie może używać technik, nie może się też przemieścić poza krąg przywołania. Wszystko sprowadza się więc wyłącznie do pozyskania wszelkich informacji od przyzwanego, który nie może nie odpowiadać i musi mówić tylko prawdę. Technika posiada jednak kilka ograniczeń, mianowicie:
  • Niemożliwe jest przyzwanie duszy zapieczętowanej przez jakąkolwiek technikę pieczętującą, Edo Tensei lub duszy osoby wciąż żyjącej. W obu wypadkach technika zwyczajnie nie dojdzie do skutku, nie stanie się nic;
  • Technika wymaga skupienia, więc niemożliwe jest jej zastosowanie w sytuacjach dynamicznych;
  • Przyzwanej duszy można zadać jedynie trzy pytania, po czym materiał się rozpada. Ponowne wezwanie duszy przy posiadaniu większej ilości materiału jest niemożliwe;
    Posiadając Specjalizację w Ninjutsu zmniejsza się ilość potrzebnego materiału do użycia techniki. Wystarczy już tylko część ciała rozmiaru głowy.
    Posiadając Sennina Ninjutsu ilość pytań jaką można zadać przywołanej osobie wzrasta do sześciu.
Obrazek
Wielki ZwójMaji Seitaro
Wielki Zwój
Wolałbym prywatną, ale zobaczymy do czego dojdziemy :)
Ostatnio zmieniony 10 sie 2022, 20:09 przez Vampiro, łącznie zmieniany 7 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

:cute:
  • Ranga, Pieczęci, Koszt, Zasięg ok
  • Wymagania. Dopisać, że użytkownik musi posiadać inną technikę wskrzeszającą albo misja/fabuła rangi A by zdobyć wiedzę, że wgl można wskrzeszać.
  • Materiał genetyczny. Bazowo pół ciała na specce materiał wielkości głowy.
  • Przyzywane dusze. To, że nie można żywej duszy przyzwać spoko. Co do zapieczętowanych, to nie tylko za pomocą Shiki Fujin lecz jakiegokolwiek pieczętowania. Jeśli dusza jest gdzieś zajęta (żyje, Shiki, Edo czy jakaś technika która dopiero może powstać kiedyś) to nie można jej przyzwać.
  • Sennin i reszta raczej są ok
  • Co do kwestii samego Seitaro. Jeśli masz jakąś technike wskrzeszenia to luzik ale jeśli nie to też byś musiał wykonać misję/fabułę A podczas której byś jakby tworzył/opracowywał tę technikę.
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Co było do edytowania to edytowałem, ale trochę nie pasuje mi motyw konieczności opracowywania techniki na misji/fabule. To serio konieczne, patrząc na to jak długo się tu wszystko ciągnie, a ja mam inne plany względem postaci? Poza tym Seitaro zdaje sobie sprawę z istnienia Edo, jego działania. Stąd inspiracja
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Popraw to odnośnie ilości materiału genetycznego. Tak samo jeśli chodzi o przyzywanie duszy, która na przykład jest używana w Edo. Edo nie jest Fuinem czy też zapieczętowana ani żywa a to sugeruje, że można by było ją przyzwać. A nie można xd

Co do reszty. Twoją technikę przedyskutowaliśmy całym gronem technicznych i doszliśmy właśnie do takich wniosków. Seitaro zna Edo więc nie musiał by wykonywać raczej takiej misji. Inna osoba, jak najbardziej. Stąd ten dodatkowy wymóg.
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Teraz ok?
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1187
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Popraw to z tym materiałem genetycznym tak jak pisałem w 1 poście. Głowa nijak się ma do połowy ciała więc bazowo, połowa, na Senninie, głowa.
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Done.
Obrazek
Awatar użytkownika
Vampiro
Posty: 184
Rejestracja: 05 sie 2022, 15:39
Discord: Vampiro#7869
Karta Postaci:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Wygląda okej, akcept. Ozwojowana technika S.
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Saishin Tsuuhou no Jutsu | Technique of the latest notification???
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA CZASOPRZESTRZENNA, FŪINJUTSU
Pieczęcie Nałożenie: SMOK → DZIK → TYGRYS → WĄŻ → PIES
KosztDwukrotny na nałożenie, 1/3 standardowego na aktywację
ZasięgDowolny dla nadania sygnału, dotykowy na nałożenie
WymaganiaFŪINJUTSU rangi B
Technika polegająca na utworzeniu znaku wielkości odcisku palca dorosłego człowieka w dowolnym miejscu na głowie innej osoby lub siebie samego. Swoje zastosowanie znajduje w komunikacji między oddziałami; w momencie użycia osoba, która posiada pieczęć słyszy w swojej głowie krótką wiadomość głosową. nieskładającą się więcej niż z pięciu słów. O treści danego komunikatu decyduje osoba nakładająca pieczęć, jednak standardowo w pieczęci nie może znaleźć się więcej niż pięć komunikatów. Aby nadać informację, należy złożyć pieczęć konfrontacji i pomyśleć o osobie, której chce się ją przekazać. Osoba ze znakiem może nadać wiadomość zwrotną, o ile zna ich pełną treść.
Technika opracowana przez Sandaime Kazekage podczas Największej Wojny Shinobi jako odpowiedź na Kagayaku Rantan no Jutsu. Posiada jednak to samo ograniczenie. Technika jest możliwa do użycia niezależnie od odległości tak długo, jak wszystkie osoby znajdują się w tym samym wymiarze. Natomiast po ustanowieniu połączenia gracz ma obowiązek odnotować w jednym temacie treść i ilość wiadomości.

Posiadając Specjalizację w Ninjutsu ilość komunikatów i słów w jednej pieczęci podwaja się.
Posiadając Sennina Ninjutsu składanie pieczęci do nadania komunikatu jest zbędne, wystarczy myśl.
Nie wiem jakie powinny być kanji calculate
Z grafiką też problem, znowu, ciężko o adekwatną
ogólnodostępna

WERSJA ALTERNATYWNA
► Pokaż Spoiler
Saishin Tsuuhou no Jutsu | Technique of the latest notification???
KlasyfikacjaNINJUTSU, TECHNIKA CZASOPRZESTRZENNA, FŪINJUTSU
Pieczęcie Nałożenie: SMOK → DZIK → TYGRYS → WĄŻ → PIES Aktywacja: Różne, wymienione w opisie
KosztStandardowy na nałożenie, 1/4 standardowego na aktywację
ZasięgDowolny dla nadania sygnału, dotykowy na nałożenie
WymaganiaFŪIN NO JUTSU: SEIKATSU KOTOBA
Technika polegająca na utworzeniu znaku wielkości odcisku palca dorosłego człowieka w dowolnym miejscu na głowie innej osoby lub siebie samego. Swoje zastosowanie znajduje w komunikacji między oddziałami; w momencie użycia osoba, która posiada pieczęć słyszy w swojej głowie krótką wiadomość głosową, nieskładającą się więcej niż z kilku słów. Jako że technika znalazła zastosowanie głównie w warunkach bojowych, komunikaty, które można nią nadać są zwięzłe i służą głównie do ostrzegania i informowania. Aby nadać informację, należy złożyć konkretną pieczęć i pomyśleć o osobie, której chce się ją przekazać. Osoba ze znakiem może nadać wiadomość zwrotną, o ile zna ich pełną treść, nie jest konieczna znajomość jutsu.
Technika opracowana przez Sandaime Kazekage podczas Największej Wojny Shinobi jako odpowiedź na Kagayaku Rantan no Jutsu. Posiada jednak to samo ograniczenie. Technika jest możliwa do użycia niezależnie od odległości tak długo, jak wszystkie osoby znajdują się w tym samym wymiarze. Komunikatów jest tyle ile standardowych pieczęci ręcznych:
Zając - ,,uciekaj"
Koń - ,,obrona"
Ptak - ,,z góry!"
Tygrys - ,,zasadzka"
Małpa - ,,z lewej''
Smok - ,,wracaj"
Dzik - ,,na przeciwko"
Wół - ,,do ataku"
Baran - ,,z prawej"
Szczur - ,,z tyłu"
Pies - ,,bezpieczeństwo"
Wąż - ,,z dołu"


Posiadając Specjalizację w Ninjutsu składanie pieczęci do nadania komunikatu jest zbędne, wystarczy myśl.
Posiadając Sennina Ninjutsu możliwe jest nadanie kilku wiadomości na raz, by stworzyć proste zdanie, koszt liczy się wówczas jako wielokrotny.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2023, 12:42 przez Maji Seitaro, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Podobną technikę chciała stworzyć Aiko:
viewtopic.php?p=16725#p16725

Mój największy problem w przypadku twojej techniki (w porównaniu do uwag, co dałem u niej), jest taki, że u Ciebie nie widzę zdolności pozwalającej na bezpośrednie przekazywanie informacji. Technika Shuten, robiąca za przekazywanie informacji, wysyła impuls, który można różnorako interpretować. Twoja technika usuwa ten problem. Gdybyś chciał móc robić taką "krótkofalówkę", to na pewno na wyższej randze i z wyższymi wymaganiami, np. jakąś techniką telepatii.
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Dobra, w spoilerze poprzedniego posta stworzyłem alternatywną wersję techniki. Ograniczyłem nieco jej działanie i zminimalizowałem podobieństwo do pomysłu Aiko tak jak mogłem. Rangę pozostawiłem na B, bo efekt, uważam, nie jest na tyle spektakularny, by ją zwiększać do A. No ale zobaczymy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

W wersji alternatywnej - Speckę z Senninem zamień miejscami. Poza tym jest prawie git, choć z racji na odtworzenie dźwięku, dałbym w wymaganiach Fūin no Jutsu: Seikatsu Kotoba, które właśnie służy zapieczętowaniu dźwięku.
Awatar użytkownika
Maji Seitaro
Posty: 413
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:44
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: AdrienSterne#3206
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

Dobra, niech będzie. Edited. Pozostaje kwestia kanji i nieszczęsnej grafiki. Help? ;-;
Obrazek
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2744
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT]Fumei Mesai aka Maji Seitaro

To chyba nie mam nic przeciwko, zapomniałem wspomnieć, że przy aktywacji dałbym 2 znaki wcześniej ustalone + jeden z tych specyficznych, z konkretną komendą. W przypadku Sennina, wystarczy po tych dwóch pieczęciach po prostu odpowiedni komunikat nadać resztą pieczęci.

Co zaś do grafiki i Kanji - i tak czekamy aż spełnisz wymagania do posiadania tej techniki, ale na razie ma ona swoisty "akcept".
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”