• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

dfghjk

Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

dfghjk

Fūka Zotto pisze: 04 gru 2021, 22:32 https://i.ibb.co/jgBxHLp/obrazek-16.jpg

Kod: Zaznacz cały

kansho
Predyspozycja:

Kod: Zaznacz cały

Yangton
Nazwa:

Kod: Zaznacz cały

Kanshō no jutsu |   干渉 | Interference Technque
Ilustracje podgląd:

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ilustracja adres:

Kod: Zaznacz cały

/images/gamedatabase/jutsu/DZIEDZINA/chidoukaku.jpg
Druga ilustracja adres:

Kod: Zaznacz cały

/images/gamedatabase/jutsu/DZIEDZINA/ID2.jpg
Trzecia ilustracja adres:

Kod: Zaznacz cały

/images/gamedatabase/jutsu/DZIEDZINA/ID3.jpg
Ranga: Typ:

Kod: Zaznacz cały

Ninjutsu
Klasa:

Kod: Zaznacz cały

Ofensywna;;Uzupełniająca
Klasyfikacja:

Kod: Zaznacz cały

Kontrola Chakry,Przepływ Chakry, Transformacja Kształtu, Ninjutsu Dźwiękowe
Opis:

Kod: Zaznacz cały

Technika Kanshō no jutsu jest rozwinięciem techniki Kyōmeisen. Wykorzystując sposób kontroli czakry w rękawicach dźwięku. Tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki matki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o średnicy pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają przytłaczające piszczenie w uszach, które wywołuje poważne zaburzenia kontroli nad ciałem oraz lekki wstrząs psychiczny.
Siła:

Kod: Zaznacz cały

Stabilność + 3 
Obrona: Szybkość: Zasięg:

Kod: Zaznacz cały

5 metrów dookoła użytkownika
Siła: Obrażenia:

Kod: Zaznacz cały

Wewnętrzne
Koszt:

Kod: Zaznacz cały

140 za 5 akcji
Pieczęci:

Kod: Zaznacz cały

(zderzenie rękawic)
Wymagania:

Kod: Zaznacz cały

Dwie rękawice dźwięku.
[hr][/hr]
[center]Warianty:[/center][hr][/hr]

Bezklanowiec:
Predyspozycja:
Profesjonalista:
Nazwa Ōdama Kanshō no jutsu|大きな干渉 |Greate Interference Technique
Ranga S
Pieczęci Zderzenie ze sobą rękawic i nagolenników
Koszt 250 za 5 akcji
Zasieg 15 m dookoła użytkownika
Siła Stabilność + 6
Szybkość -
Wymagania Sennin Ninjutsu, dwie Rękawice Dźwięku, dwa Nagolenniki Dźwięku
Opis Shinobi zderza ze sobą rękawice dźwięku oraz nagolenniki dźwięku, przelewając doń czakrę i wzmacniając drgania. Równoczesne zderzenie ze sobą dwóch par "głośników" może nastąpić w dowolnej pozycji, umożliwiającej złączenie nóg i rąk. Cztery źródła drgań wzmacniając interferencję, co sprawia, że wokół użytkownika powstaje sfera intensywnego dźwięku. Dźwięk ten wywołuje szok sensoryczny, zupełnie zaburzając pracę błędnika i w krytycznym wypadku uszkodzić aparat słuchowy osoby na czas walki, która znajdzie w polu rażenia jutsu.
Mędrzec:
Ninjutsu Sannin: Przy opanowaniu najwyższego poziomu maestrii w Ninjutsu, dźwięk emitowany w ramach tej techniki, jest w stanie również kruszyć i destabilizować krystaliczne struktury, na zasadzie ścierania się technik.
Inne warianty:
[/spoiler]
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: dfghjk

Nazwa Plemienia: Plemienia Sōkōsha - Pancerzowce
Dostępne Gatunki: Pancerzowce: Kraby, Krewetki, Raki, Ustawonogi(mantis shrimp)
Charakterystyka: Istoty wchodzące w skład Kai-zoku są to z reguły olbrzymie stworzenia. Mniejsze sztuki czasem pełnią w nim jakieś funkcje, lecz nie zwraca się na nie uwagi, większość z nich nie ma nawet imion. Całe plemię gromadzi się na wulkanicznej wyspie, gdzie mieszka rodzina królewska. Członkowie rodziny królewskiej bronią swego domu przed intruzami i nie lubią obcych na swoim terytorium. Mimo to chętnie zawierają pakty z ludzkimi powiernikami. Każdy pancerzowiec jest obleczony w wytrzymały naturalny pancerz oraz uzbrojony w przyrodzone szczypce, mogące rozerwać nie jednego wroga na strzępy. Skorupiaki te poruszają się zwykle na ośmiu odnóżach, a pozostałych dwóch używa jako kończyny chwytne oraz broń.
Przynależność: Kiedyś Kirigakure no sato
Kraina:[center]Obrazek[/center] Kushi no Kuni to wulkaniczna wyspa w kształcie półksiężyca lub kraba, leżąca na odległym południowym morzu. Otoczona jest głównie wysokimi klifami, o które dzień w dzień rozbijają się morskie fale. Z jednej tylko strony znajduje się wielka plaża, okalająca wewnętrzną zatokę wyspy. W zatoce i na wybrzeżu zwykle rezydują skorupiaki. W samym środku półksiężyca od strony plaży znajduje się wejście do kompleksu jaskiń w kompletnie wygasłym wulkanie, w którego jamach kryją się najstarsi i najwięksi przedstawiciele Kushi no Kuni. Jaskinie stanowią swoisty pałac dla rodziny królewskiej. Nieopodal wulkanu znajduje się niewielki tropikalny las, w którym rośnie wiele egzotycznych owocowych drzew, wyrosłych na żyznej post-wulkanicznej glebie. Dookoła tereny porastają trawy i nieliczne kwiaty. Przez zorganizowaną dominacje pancerzowców w tym terenie, na wyspie nie ma żadnych innych zwierząt, tylko pancerzowce, nieliczne owady i ptaki oraz rośliny.
Profil: Moloch
Żywioły paktu: Doton, Suiton
Główna cecha: Potężny pancerz(9 jak żółwie, tak?)
Drugorzędna cecha Naturalne uzbrojenie: szczypce - opancerzone kończyny zakończone szczypcami w stanie spoczynku, stale trzymają "gardę, osłaniając przy tym "twarz". W razie ataku mogą je rozłożyć nawet na całą długość własnego ciała.
Sposoby poruszania się:Ośmionożny, Pływanie, Kopanie
Powiernik: Fūka Zotto
Podpisy:
Techniki Paktu:
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.ibb.co/HXC1v1V/obrazek-1.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Zōen 造園[/nazwa]|
|[ranga]A[/ranga]|
|[typ]Ninjutsu[/typ]|
|[kluz]Uzupełniająca[/kluz]|
|[kloff].[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Transformacja Kształtu, Przepływ Czakry[/klasyfikacja]|
|[pieczeci][/pieczeci]|
|[koszt]Trzykrotny za jedną zmianę[/koszt]|
|[zasieg]20m od pancerza (niezależnie od wielkości summona)[/zasieg]|
|[wymagania]Wielkość: Gigantyczny w górę, Cecha paktu: Pancerz[/wymagania]|
|[opis]Technika polega na manipulacji posiadanym przez danego kraba naturalnym pancerzem. Warstwa twardej skorupy, dzięki przelaniu weń czakry staje się plastyczna dla woli użytkownika techniki. Rozrost skorupy od jej pierwotnej granicy możliwy jest jedynie na długość 20m. Mogą to być ostre wysokie kolce, budynki, mury, wieże, wzgórza, klify, jaskinie lub inne w miarę proste formy jak np.: pogrubienie pancerza. W takich tworach mogą znajdować się puste przestrzenie/ pomieszczenia, drzwi, okna itp. . Powiernik paktu będąc w bezpośrednim kontakcie również może używać techniki za pozwoleniem danego kraba. Dzięki technice pancerzowce mogą łączyć i rozłączać się ze sobą rozbudowując swoje pancerze w odpowiedni sposób.[/opis]|
|[/jutsu]|
|[jutsu]|
|[obraz]https://i.imgur.com/oUQZXbu.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Sandārekkā[/nazwa]|
|[ranga]S[/ranga]|
|[typ]Taijutsu[/typ]|
|[kluz][/kluz]|
|[kloff]Ofensywna[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Cios[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]-[/pieczeci]|
|[koszt]-[/koszt]|
|[zasieg]Dotykowy[/zasieg]|
|[wymagania]Cecha paktu: Naturalne uzbrojenie - Szczypce[/wymagania]|
|[opis]Technika ta jest najwyższym osiągnięciem pancerzowców z dziedziny Taijutsu. Atak ten polega na zadaniu ciosu z wykorzystaniem naturalnego uzbrojenia, jakim są wyjątkowo długie ramiona zakończone szczypcami. Nie wykorzystuje on chwytnych możliwości szczypiec, a polega on na zaatakowaniu zaciśniętymi kończynami. Szczypce z naturalnego pancerza, zachowują się niczym kula burząca, która nie jest tu kierowana jedynie swoim impetem, a świadomymi ruchami władającego. Wykonujący technikę uderza wprost przed siebie, atakując czubkiem szczypiec. Konstrukcja ramion pancerzowców zostaje tutaj wykorzystana w taki sposób, by zmaksymalizować siłę uderzeniową. Ramiona są maksymalnie przykurczane, by w ramach wyprowadzania ciosu maksymalnie szybko je wyprostować. Między jednym takim ciosem a drugim, na jedno ramię musi przypadać 1 akcja odpoczynku. Przy odpowiedniej sile i szybkości, z boku wygląda to jak wystrzał z armaty, tyle że bez dymu i huku. Niezależnie od tego czy atak wykonywany jest na lądzie czy w wodze ma on taką samą skuteczność.[/opis]|
|[/jutsu]|
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: dfghjk

Shinobi zderza ze sobą rękawice dźwięku oraz nagolenniki dźwięku, przelewając doń czakrę i wzmacniając drgania. Równoczesne zderzenie ze sobą dwóch par "głośników" może nastąpić w dowolnej pozycji, umożliwiającej złączenie nóg i rąk. Cztery źródła drgań wzmacniając interferencję, co sprawia, że wokół użytkownika powstaje sfera intensywnego dźwięku. Dźwięk ten wywołuje szok sensoryczny, zupełnie zaburzając pracę błędnika i w krytycznym wypadku uszkodzić aparat słuchowy osoby na czas walki, która znajdzie w polu rażenia jutsu. Siłę techniki liczy się jak każdej innej. Technika rozchodzi się zgodnie z fizyką dźwięku. Użytkownik, może się poruszać używając tej techniki.
Ninjutsu Sannin: Przy opanowaniu najwyższego poziomu maestrii w Ninjutsu, dźwięk emitowany w ramach tej techniki, jest w stanie również kruszyć i destabilizować krystaliczne struktury, na zasadzie ścierania się technik.
Ninjutsu

Klasa
Ofensywna Ponadprzeciętna

Klasyfikacja
Przepływ Chakry

Pieczęci
Zderzenie ze sobą rękawic i nagolenników

Koszt
Ośmiokrotny za aktywację, Standardowy za utrzymanie

Zasięg
15 m dookoła użytkownika

Wymagania
Kanshō no jutsu, dwie Rękawice Dźwięku, dwa Nagolenniki Dźwięku

Duży Zwój
Ōdama Kanshō no jutsu




Nazwa:
Himitsu no denryū
Typ:
Suiton
Klasa:
Uzupełniająca
Klasyfikacja:
Technika Wspomagająca, Transformacja Natury
Koszt:
Czterokrotny
Zasięg:
25m
Wymagania:
Mizutensou no Jutsu
C
Technika bazuje na uprzednim użyciu Mizutensou no Jutsu. Będąc schowanym w tafli wody, shinobi składa konieczne pieczęci, skupia czakrę i przy jej pomocy tworzy w zbiorniku nadmiarową ilość wody. Jednocześnie, shinobi wyłania się ze zbiornika. Nadmiar wody wypycha go z dużym impetem w wybranym przez niego kierunku, dając mu swobodę natychmiastowego użycia następnej techniki - wyrzut w powietrze, tworzy okazję. Na tym etapie technika korzysta z umiejętności kontroli czakry natury. Użytkownik techniki może się wystrzelić z dowolnego miejsca tafli, w której się schował, oraz pod dowolnym kontem.
Kopiuj jutsu:
|[jutsu]|
|[obraz]https://www.actionfiguresitalia.it/1167 ... -15-cm.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Himitsu no denryū[/nazwa]|
|[ranga]C[/ranga]|
|[typ]Suiton[/typ]|
|[kluz]Uzupełniająca[/kluz]|
|[kloff][/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Technika Wspomagająca, Transformacja Natury[/klasyfikacja]|
|[pieczeci][/pieczeci]|
|[koszt]Czterokrotny[/koszt]|
|[zasieg]25m[/zasieg]|
|[wymagania]Mizutensou no Jutsu[/wymagania]|
|[opis]Technika bazuje na uprzednim użyciu Mizutensou no Jutsu. Będąc schowanym w tafli wody, shinobi składa konieczne pieczęci, skupia czakrę i przy jej pomocy tworzy w zbiorniku nadmiarową ilość wody. Jednocześnie, shinobi wyłania się ze zbiornika. Nadmiar wody wypycha go z dużym impetem w wybranym przez niego kierunku, dając mu swobodę natychmiastowego użycia następnej techniki - wyrzut w powietrze, tworzy okazję. Na tym etapie technika korzysta z umiejętności kontroli czakry natury. Użytkownik techniki może się wystrzelić z dowolnego miejsca tafli, w której się schował, oraz pod dowolnym kontem.[/opis]|
|[/jutsu]|
Masz pytanie? Napisz na GG. Mistrz Twórczości Lily Yami Saiko/Miko Shizuka zawsze pomoże.
Avatar użytkownika
Lily
Administrator

Posty: 2065
Dołączył(a): 9 lip 2017, o 08:26
Ranga: Brak
Specjalna Ranga: Kage
Dodatkowa Ranga: S-Rank
51263682


Góra
Re: ZOTTO WT
Nieprzeczytany postprzez Lily » 26 maja 2020, o 19:12

Nazwa:
Kanshō no jutsu 干渉
Typ:
Ninjutsu
Klasa:
Uzupełniająca; Ofensywna
Klasyfikacja:
Kontrola Chakry,Przepływ Chakry
Pieczęci:
Brak
Koszt:
Ośmiokrotny za aktywacje, Standardowy utrzymanie na turę
Zasięg:
5m dookoła użytkownika
Wymagania:
Znajomość Kyōmeisen, Posiadanie dwóch rękawic dźwięku, kontrola czakry rangi B
B
Technika Kanshō no jutsu jest rozwinięciem techniki Kyōmeisen. Wykorzystując sposób kontroli czakry w rękawicach dźwięku. Tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki matki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o średnicy pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają przytłaczające piszczenie w uszach, które wywołuje poważne zaburzenia kontroli nad ciałem oraz lekki wstrząs psychiczny. Siła techniki jest rangi A(Ofensywna Ponadprzeciętna) czyli 4, aby odpierać bezproblemowo działaniu techniki potrzebna jest Wytrzymałość rangi S, a przy wytrzymałości rangi A, zaburzenia kontroli nie są tak poważne. Przy bezpośrednim zetknięciu rozwibrowanych rękawic z ciałem przeciwnika, siła oddziaływania techniki intensyfikuje się o +1, czyli do 5. Technika jest dźwiękowa, więc penetruje w swoim zasięgu wszelkie fizyczne bariery.


[Obrazek nie przedstawia jedynej możliwej choreografii zderzenia rękawic]
Kopiuj jutsu:
|[jutsu]|
|[obraz]https://op.wbijam.pl/grafika/odcinki/723_02.jpg[/obraz]|
|[nazwa]Kanshō no jutsu 干渉[/nazwa]|
|[ranga]B[/ranga]|
|[typ]Ninjutsu[/typ]|
|[kluz]Kontrola chakry[/kluz]|
|[kloff]Ofensywna Ponadprzeciętna[/kloff]|
|[kldef][/kldef]|
|[klasyfikacja]Kontrola Chakry,Przepływ Chakry[/klasyfikacja]|
|[pieczeci]Brak[/pieczeci]|
|[koszt]Ośmiokrotny za aktywacje, Standardowy utrzymanie na turę[/koszt]|
|[zasieg]5m dookoła użytkownika[/zasieg]|
|[wymagania]Znajomość Kyōmeisen, Posiadanie dwóch rękawic dźwięku, kontrola czakry rangi B[/wymagania]|
|[opis]Technika Kanshō no jutsu jest rozwinięciem techniki Kyōmeisen. Wykorzystując sposób kontroli czakry w rękawicach dźwięku. Tym razem na dwóch rękawicach na raz. Uzyskuje się wzmocnienie efektu techniki matki, tworząc pole oddziaływania dźwięku o średnicy pięciu metrów od użytkownika. Technikę inicjuje się po przez przelanie czakry do obu rękawic, a następnie zderzenie ich ze sobą, podtrzymując przepływ czakry możemy przedłużać trwanie drgań. Wszelkie osoby w polu rażenia techniki odczuwają przytłaczające piszczenie w uszach, które wywołuje poważne zaburzenia kontroli nad ciałem oraz lekki wstrząs psychiczny. Siła techniki jest rangi A(Ofensywna Ponadprzeciętna) czyli 4, aby odpierać bezproblemowo działaniu techniki potrzebna jest Wytrzymałość rangi S, a przy wytrzymałości rangi A, zaburzenia kontroli nie są tak poważne. Przy bezpośrednim zetknięciu rozwibrowanych rękawic z ciałem przeciwnika, siła oddziaływania techniki intensyfikuje się o +1, czyli do 5. Technika jest dźwiękowa, więc penetruje w swoim zasięgu wszelkie fizyczne bariery.


[Obrazek nie przedstawia jedynej możliwej choreografii zderzenia rękawic][/opis]|
|[/jutsu]|
Masz pytanie? Napisz na GG. Mistrz Twórczości Lily Yami Saiko/Miko Shizuka zawsze pomoże.
Avatar użytkownika
Lily
Administrator

Posty: 2065
Dołączył(a): 9 lip 2017, o 08:26
Ranga: Brak
Specjalna Ranga: Kage
Dodatkowa Ranga: S-Rank
51263682


Góra
Re: ZOTTO WT
Nieprzeczytany postprzez Lily » 13 sty 2021, o 09:22

Nazwa:
Suiton: Yubikitasu Hyōmen
Typ:
Suiton
Klasa:
Uzupełniająca
Klasyfikacja:
Transformacja Natury, Przepływ Czakry, Kontrola Czakry
Pieczęci:
-
Koszt:
Dziesięciokrotny
Zasięg:
Na dotyk(Tworzy pole o średnicy 36m)
S
Technika polega na skoncentrowaniu czakry Suiton w dłoni i przelaniu jej na powierzchnie. Uwolniona czakra pokrywa wszelkie powierzchnie w promieniu 18m od użytkownika, w formie kilkucentymetrowej warstwy wody. Pokryte zostają powierzchnie, które mają styczność z tą dotkniętą przy aktywacji techniki. Czyli jeśli coś unosi się nad ziemią, którą dotknął użytkownik nie zostanie pokryte wodą, ale ściany i sufit w pomieszczeniu, pnie drzew i gałęzie, ściany skalne itd. już tak. Tafla pokrywa również wszystkie inne istoty mające kontakt z powierzchnią będącą pod kontrolą techniki, lecz wystarczy, że jakakolwiek istota pokryta taflą straci kontakt fizyczny z powierzchnią, woda po niej spływa. Wodna tafla rozprzestrzenia się z szybkością równą randze techniki +1.
Powstałe w ten sposób wszechobecne lustro wody utrzymuje swój kształt, póki jego twórca ma z nim fizyczny kontakt. Kiedy zaś twórca przestanie mieć z nim kontakt przez cztery akcje, woda przestaje przeczyć grawitacji i naturalnie się rozlewa. Gdy w jakimś miejscu zostanie uszkodzone podłoże, to tam również tafla straci swoją właściwość i ulegnie grawitacji. Taflę wody można traktować jako duże źródło wody. Tafla w Yubikitasu Hyōmen formuje się raz, więc się nie regeneruje, a żeby zaktualizować ją do nowej powierzchni(np.: powstałej w wyniku uszkodzeń), trzeba po prostu użyć jej jeszcze raz.
[center]Obrazek[/center]
Awatar użytkownika
Sukebe Zotto
Posty: 162
Rejestracja: 18 sty 2022, 20:04
Ranga: Jōnin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: dfghjk

[brw title=bar]Suiton: Shūhen no toge-tsū | Water technique: Peripheral sting | 発毛[/brw]
[lcw=A local=/images/pbf/jutsu/origin/suiton/suiton-shuuhen-no-toge-tsuu.jpg][/lcw]
[plw]Technika żywiołu wody. Polega na wysłaniu impulsu czakry w stronę przeciwnika, który zmierza do niego pod taflą wody. Impulsy czakry są ledwie widoczne, jako delikatne ruchy wody pod powierzchnią wody lub pod wodą. Musimy za to mieć kontakt ze zbiornikiem wodnym, z którego ma wyrosnąć ostrze. Po złożeniu pieczęci przykładamy do wody tyle palców, ile ma zostać wysłanych impulsów. Wysyłane impulsy poruszają się zgodnie z naszą wolą i wybieramy moment, w którym impuls zamieni się wodne ostrze. Ostrza zadają rany kłute i cięte, mogą mierzyć do 7m długości oraz wyrastają z wody pod dowolnymi kątami. Szybkość techniki jest większa o pół rangi. Ostrza rozpływają się zaraz po osiągnięciu maksymalnej długości.[/plw]
[bbw title=Typ]Suiton[/bbw]
[bbw title=Klasa]Uzupełniająca[/bbw]
[bbw title=Klasyfikacja]Transformacja Natury, Kontrola czakry,[/bbw]
[bbw title=Pieczęci]Baran → Wół → Baran → Byk → Pies → Królik[/bbw]
[bbw title=Koszt]Trzykrotny za 1 ostrze. Max 10 ostrzy na raz.[/bbw]
[bbw title=Zasięg]30m[/bbw]
[bbw title=Wymagania]Kontrola Czakry S, Kanchi-ki, Źródło wody[/bbw]
[center]Obrazek[/center]
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”