• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Manamatsu Seijama

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

[WT] Manamatsu Seijama

[Tu kiedyś będą zwykłe WT XD]
Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

MANAMATSU ICHIZOKU
PrzynależnośćDo dalszego ustalenia
Klan wykorzystuje symbiotycznego wirusa występującego w organizmie jego członków. Wirus jest szkodliwy dla wszystkich, nieposiadających genów Manamatsu ludzi. Powoduje on znaczne osłabienie organizmu. Każda kolejna dawka wirusa osłabia przeciwnika coraz bardziej, a w dużej ilości może stać się on zabójczy. Jest jednak wyleczalny, lecz taka kuracja nie jest szczególnie prosta. Metodą leczenia wirusa Oni no Chi jest zastosowanie technik takich jak na przykład Saikan Chushustu no Jutsu, lub podobnych. W naturalnych warunkach, wirus przenosi się tylko przez kontakt z krwią.
Historia
Klan zapoczątkowany przez Manamatsu Seiyoriego, shinobi pochodzącego z Sunagakure no Sato. Opracował on wirusa, który wyniszcza organizm nosiciela, osłabiając jego atrybuty fizyczne. Jednocześnie jednak uczynił go kompatybilnym z własnym DNA, co powodowało, że był on dla niego nieszkodliwy. Gen za to odpowiedzialny występuje u wszystkich członków rodziny Manamatsu, a więc każdy z rodziny może być potencjalnym nosicielem, "hostem" dla wirusa. Wszczepił tego wirusa sobie, a później przekazał go dalej, swojej córce, która kontynuuje jego dziedzictwo. Utworzył też szereg technik, uskuteczniających bojowe zastosowanie owego patogenu.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Manamatsu.
  2. Obecnie jedynym, znanym i żywym nosicielem wirusa jest Manamatsu Seijama.
  3. Ich zdolnością klanową jest Oni ni Chi, klasyfikowane jako Kekkei Genkai
  4. Aby móc korzystać z technik klanowych, należy najpierw wszczepić sobie wirusa
  5. Możliwe jest przeszczepienie genów Manamatsu, uodparniających na szkodliwe działanie wirusa.
  6. Gracze mogą tworzyć postacie w klanie. Nie będąc jednak bezpośrednio potomkami Manamatsu Seiyoriego, czy Manamatsu Seijamy nie posiadają wirusa od urodzenia. Posiadają jednak geny, umożliwiające im bycie hostem dla wirusa. Mogą więc przyjąć go do swojego organizmu i w ten sposób zyskać dostęp do klanowych zdolności.
  7. Członek klanu posiadający już wirusa przekazuje go swemu potomstwu w chwili narodzin.
Zdolności
Oni no chi | Demon's Blood
Techniki klanu Manamatsu polegają na aplikacji wirusa w walce kontaktowej i poprzez techniki obszarowe. Korzystają z pieczęci i stylu walki Taijutsu, opracowanego przez Manamatsu Seiyoriego. Użytkownik do ich wykonania, jako medium korzysta z własnej krwi (bo to właśnie w niej znajduje się wirus). Członek klanu jest w stanie przekazywać swego wirusa do ciał innych, osłabiając ich tym bardziej, im więcej porcji wirusa przekazał.

Aplikacje wirusa
Dotykowa, poprzez konkretne pieczęcie i ruchy taijutsu
Poprzez pieczętowanie wirusa w broni
Poprzez rozpylanie trujących chmur
Poprzez zsyłanie na obszar zainfekowanego deszczu

Skutki kolejnych dawek wirusa:
  1. - lekkie podwyższenie tętna, szybciej następujące uczucie zmęczenia
  2. - problemy z oddychaniem, wyraźne pogorszenie kondycji
  3. - spowolnienie reakcji i ruchów
  4. - apatia ruchowa, zmniejszenie siły ataku i udźwigu
  5. - ból mięśni przy poruszaniu kończynami
  6. - zawroty głowy
  7. - utrata przytomności
Wirus jest sukcesywnie zwalczany przez organizm, a jego efekty ustępują całkowicie po upływie 5 tur. Dowolna ilość aplikacji w kolejnej turze przedłuża czas działania o 1.

Posiadając specjalizację w Oni no Chi wszystkie dawki wirusa aplikowane są trwale do czasu wyleczenia.
SESSHOKU KANSEN SURU FŪIN | CONTACT INFECTION SEAL
KlasyfikacjaONI NO CHI, TECHNIKA PIECZĘTUJĄCA
PieczęcieBRAK, CZAS RYSOWANIA PIECZĘCI RÓWNY ZŁOŻENIU 4 PIECZĘCI RĘCZNYCH
KosztSTANDARDOWY NA TRANSFER
ZasięgKONTAKTOWY
WymaganiaIRYOJUTSU C
Użytkownik techniki za pomocą swej krwi, posiadającej wirusa kreśli na wewnętrznych częściach swych dłoni odpowiednie pieczęcie. Za każdym razem, gdy dotknie przeciwnika pieczęcią, może uwolnić ze swojego ciała chakrę, kierunkując ją na pieczęć. W efekcie, powoduje to transfer wirusa do ciała ofiary. Technika przedostaje się przez cienkie warstwy materiału, lecz przez grubsze i opancerzone już nie.
Wirus zaaplikowany tą metodą nakłada jedną dawkę wirusa.
CHIMAMIRE NO HA | BLOOD BLADES
KlasyfikacjaONI NO CHI, TECHNIKA PIECZĘTUJĄCA
PieczęcieBRAK, CZAS RYSOWANIA PIECZĘCI RÓWNY ZŁOŻENIU 3 PIECZĘCI RĘCZNYCH
KosztSTANDARDOWY NA TRANSFER
ZasięgKONTAKTOWY
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 8, SESSHOKU KANSEN SURU FŪIN
Technika pozwala na zapieczętowania wirusa, tym razem w broni. Użytkownik za pomocą swojej krwi zawierającej wirusa kreśli odpowiednie pieczęcie na ostrzach swego oręża. Broń z zapieczętowanym wirusem zachowuje się, niczym zatruta, aplikując dawkę wirusa przy każdym zadaniu rany ciętej. Pieczęć może zostać nałożona na dowolny typ broni białej, miotanej (np shuriken), jak też i na dowolny przedmiot (pamiętać należy, że musi on w jakiś sposób zranić, lub mieć kontakt z raną, by możliwe było zatrucie).
Wirus aplikowany tą metodą nakłada jedną dawkę wirusa.
DOKU HAIKI | POISON WASTES
KlasyfikacjaONI NO CHI, KONTROLA CHAKRY
PieczęcieSMOK -> WĄŻ -> WÓŁ -> SZCZUR -> PTAK
KosztSTANDARDOWY
Zasięg10 METRÓW
WymaganiaDOKUGIRI
Użytkownik techniki w swych płucach chakrę z własnymi zasobami wirusa, po czym wypuszcza ową mieszankę przez usta. W kontakcie z powietrzem zmienia się ona momentalnie w chmurę bezwonnego, bordowego dymu. Do wypuszczenia techniki możemy używać wyłącznie ust. Dym zawiera w sobie bowiem wirusa, który przedostając się przez drogi oddechowe, trafia do organizmu ofiary.
Wirus aplikowany tą metodą nakłada jedną dawkę wirusa za każdą turę oddychania wewnątrz chmury.
Znajdując się wewnątrz chmury, ofiara przestaje zwalczać wirusa, zatrzymując licznik tur.

Posiadając rangę S w Oni no Chi maksymalny zasięg techniki zwiększa się do 20 metrów.
ORIKAESHI DENWA | RECALL
KlasyfikacjaONI NO CHI, KONTROLA CHAKRY
PieczęcieWĄŻ → KOŃ → ZAJĄC → PIES → WĄŻ → PIES
KosztSTANDARDOWY
ZasięgDOTYKOWY
WymaganiaWIRUS W ORGANIZMIE CELU
Technika polega na redukowaniu przypadkowych zakażeń. W przypadku niechcianego zakażenia, użytkownik techniki może narysować na ciele zarażonego pieczęć i następnie przelać weń swoją chakrę. Pieczęć powoli wyciąga wszystkie cząsteczki wirusa z organizmu, po czym samoczynnie odpada od skóry, gdy pochłonie już wszystko.
TOTSUZEN NO TOTSUZENHEN'I | SUDDEN MUTATION
KlasyfikacjaONI NO CHI, KONTROLA CHAKRY
PieczęciePIES → DZIK → SZCZUR → WÓŁ → SMOK → MAŁPA → ZAJĄC → DZIK → SMOK → KOŃ
KosztSTANDARDOWY NA TURĘ
ZasięgDOTYKOWY
WymaganiaPRZECIWNIK POD WPŁYWEM ONI NO CHI
Członkowie klanu Manamatsu mają również możliwość panowania nad wirusem Oni no Chi. Mogą według swej woli modyfikować jego strukturę, wyzwalając w nim nowe efekty. Użytkownik po złożeniu odpowiednich pieczęci kumuluje chakrę w swych dłoniach, służącą do przekazania wirusowi impulsu do mutacji. Technika trwa tyle tur, ile dawek wirusa znajduje się w organizmie ofiary, z każdą turą aktywując kolejny stopień. Poszczególne stopnie techniki:
  1. - duszności
  2. - silny kaszel
  3. - dwojenie się w oczach
  4. - zwiększona łamliwość kości
  5. - paraliż kończyn
  6. - śmierć
Przeciwnik może zerwać działanie techniki i zniwelować wszystkie jej efekty, oddalając się od użytkownika na odległość powyżej 5 metrów.
Na czas działania techniki zatrzymany zostaje proces zwalczania wirusa (licznik 5 tur).
Użytkownik może również samodzielnie przerwać działanie techniki, składając pieczęć dzika i dotykając ofiary ponownie.

Posiadając specjalizację w Oni no Chi użytkownik może pominąć połowę potrzebnych pieczęci
Posiadając Sennina w Oni no Chi odległość potrzebna do zerwania działania techniki to 10 metrów.
DOKUDOKUSHII NO AME | TOXIC RAIN
KlasyfikacjaONI NO CHI, KONTROLA CHAKRY
PieczęcieWĄŻ -> BARAN -> SMOK -> SZCZUR -> KOŃ
KosztSTANDARDOWY NA TURĘ
Zasięg5 METRÓW OD POSTACI, 5 METRÓW PROMIENIA ZA KAŻDE 5 PIECZĘCI
WymaganiaOTWARTA PRZESTRZEŃ, SUITON B
Technika ostateczna klanu Manamatsu. Użytkownik składa sekwencje pieczęci, jednocześnie wydychając powietrze ustami. Razem z powietrzem wydostaje się z nich woda zmieszana z chakrą, która formuje wysoko nad ziemią bordowe chmury. Sekwencja składa się z pięciu pieczęci, lecz użytkownik może powtórzyć ją kilkukrotnie, by zwiększyć obszar, jaki pokrywać będą chmury, maksymalnie do pięciu sekwencji (25 pieczęci).
Gdy użytkownik zdecyduje uwolnić technikę, kończy sekwencję pieczęcią konia i zamyka usta, zaciskając zęby. Wtedy też, z chmur zaczyna lać się toksyczny deszcz na wcześniej pokryty obszar. krople te zainfekowane jest wirusem i nasycone chakrą, przez co w kontakcie z nieosłoniętym ciałem infekują ofiarę wirusem. Każda tura przebywania w zasięgu deszczu nakłada 2 dawki wirusa.

Posiadając specjalizację w Oni no Chi ilość nakładanych dawek na turę zwiększa się do 3.
Posiadając Sannina w Oni no Chi użytkownik może zapłacić podwójny koszt na turę, by krople krwi formowały się w senbony, zadając dodatkowe obrażenia kłute.
Ostatnio zmieniony 15 mar 2022, 14:28 przez Manamatsu Seijama, łącznie zmieniany 13 razy.
Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Jak coś, to już gotowe do sprawdzenia! \o/
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2743
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Zaczynając od początku - pamiętaj, że nie jesteś częścią klanu "na start". Te zdolności musisz odkryć, więc o ile twoja postać może coś kminić, tak nie powinieneś imo posiadać "pełni wiedzy". Na tym polega też tworzenie klanu i odkrywanie, zwłaszcza, że background jest bardzo ciekawy. Tylko... no właśnie. To ma być tworzenie i zakładanie nowego klanu, a nie dołączanie do "już istniejącego". To proces. I ważne byś miał to na uwadze, że np. po jakieś techniki będziesz musiał pójść, by odnaleźć ślady Seiyoriego, może innych zarażonych w ramach alfa i beta testów, zebrania ludzi i dopiero wówczas utworzenia klanu w pełni. To proces. I nawet gdyby ktoś tworzył klan w stylu "Inuzuka, ale koty" to też na drodze fabularnej by musiał odkryć np. swoje wyostrzone zmysły. Tak ustaliliśmy i od tego raczej nie odchodzimy. Może nawet być coś w stylu, że ojciec nie chciał dawać swojej córce wszystkiego na tacy. Niech udowodni, że jest w stanie kontynuować jego dzieło, a nie że wychował porażkę czy coś takiego - motywacja oczywiście dla Ciebie już do doprecyzowania.

Co do samych zdolności mamy dziś spotkanie techniczne, więc po nim pewnie więcej powiem na temat samych zdolności, ale sam koncept bardzo mi się podoba.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2743
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Dobra, to lecąc od góry do dołu :D
1. Dałbym, że obecnie jedynym znanym i żywym nosicielem wirusa jest Manamatsu Seijama. Lekka modyfikacja, ale otwiera furtkę do eksperymentów ojczulka na innych osobach, może innych członkach klanu, którzy będą mogli dopomóc Ci założyć klan.
2. W opisie zdolności ta krew jest... no nie. To zdolności Chinoike i nie powinniśmy ich powielać w innym klanie. W sensie wykorzystanie krwi do jakichś rzeczy jest okej, ale jej kontrola, przywoływanie etc. to już Chinoike.
3. W jaki sposób ten wirus jest wyleczalny? Co należy zrobić? Czy zwykła fabuła starczy, czy to dopiero do pewnego poziomu zarażeń.
4. Jak jest to klasyfikowane? Imo powinno być Kekkei Genkai, bo przekazujesz następnemu pokoleniu.

Techniczki - nie ma pieczęci, czasu koncentracji, wymagań itp. Tabelka zwyczajnie do poprawienia ;)
Sesshoku Kansen suru Fūin - Czy musisz mieć bezpośredni kontakt z ciałem, czy możesz np. przez koszulę, zbroję? Dałbym też jakieś Iryo (preferable C), w myśl, że działa trochę jak strzykawka.
Chimamire no Ha - zrównałbym z tą techniką:
► Pokaż Spoiler | Dokujin
Dokujin | Poison Blade毒刃
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieZając → Wąż → Małpa
KosztPołowiczny na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 8, Dokugiri
Technika bazująca na połączeniu chakry z ciałem i wytworzeniu w ten sposób toksycznej substancji, którą pokrywamy dowolne ostrze jakie dzierżymy. Ostrze pokrywamy poprzez wypuszczenie owej mieszanki - jaka podczas tego procesu ma formę fioletowego dymu - naszymi ustami wprost na broń. Na samym ostrzu można wtedy dojrzeć lekko fioletową, cienką poświatę. Trucizna utrzymuje się na broni dopóki mamy z nią kontakt i wydajemy chakrę oraz chwilę po wypuszczeniu z naszych rąk danej broni.

Kompozycja ta, kiedy wejdzie w kontakt z krwią przeciwnika, wprowadza do jego układu truciznę o sile równej randze B. Przejawia się ona wpierw dusznościami, bólami głowy oraz brzucha, aby w końcu zakończyć się śmiercią ofiary lub utraceniem przytomności (jedynie przy większej ilości ran, co jednoznaczne równe jest większej dawce trucizny ). Dotknięty zabójczym dymem ninja lub ludzie przeżyją, jeśli odpowiednio szybko otrzymają antidotum lub są dostatecznie wytrzymali (mistrz gry ustala wartość tego atrybutu oraz limit czasu do wyleczenia).

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu możemy pokryć broń trucizną bez potrzeby wydychania mieszanki na nią.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Jedna rana - jedna dawka. Warto też doprecyzować czy te bronie mogą być np. klonowane? Ogólnie ten Sennin raczej na Specjalizację zakraja i powinien w naszej opinii dotyczyć wszystkich technik klanowych wówczas, co można w opis klanu wrzucić.
Doku Haiki - Zrównałbym to z tą techniką:
► Pokaż Spoiler | Dokugiri
Dokugiri | Poison Mist毒霧
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieKoń → Zając → Pies → Wąż → Małpa
KosztStandardowy
Zasięg10 metrów
WymaganiaKONTROLA CHAKRY 7
Jest to technika, w której czakra jest połączona z ciałem i tworzy tym samym toksyczne substancje. Kiedy ta kompozycja wchodzi w kontakt z powietrzem na zewnątrz ciała używającego jutsu to natychmiast zamienia się w bezwonne, zatrute i fioletowe kłęby dymu, które mogą zostać skierowane wprost na naszego przeciwnika. Do wypuszczenia owej mieszanki z naszego organizmu możemy używać wyłącznie ust. Siła trucizny jest równa poziomowi rangi techniki. Przejawia się ona wpierw dusznościami, bólami głowy oraz brzucha, aby w końcu zakończyć się śmiercią ofiary lub utraceniem przytomności (musi ona wdychać tę truciznę). Dotknięty zabójczym dymem ninja lub ludzie przeżyją, jeśli odpowiednio szybko otrzymają antidotum lub są dostatecznie wytrzymali (mistrz gry ustala wartość tego atrybutu oraz limit czasu do wyleczenia), ale nawet wtedy utrzymuje się u nich dyskomfort, jeżeli przebywają w zasięgu techniki.

Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu maksymalny zasięg techniki zwiększa się do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
W naszej opinii 1 dawka na jedną turę w dymie. I dałbym tę technikę w wymaganiach. Bo nie wypuszczasz wtedy chmury krwi, tylko chmurę trucizny opracowanej na podstawie twojej krwi/wirusa. Co tu robi ta wytrzymałość? Trochę nas tu to dziwi.
Orikaeshi denwa - Ogólnie usunąłbym technikę pieczętującą z klasyfikacji, bo teoretycznie wirus wraca do właściciela. A poza tym jest chyba okej.
Totsuzen no totsuzenhen'i - Sennin odpada. Zrobilibyśmy tak, że możesz standardowy za dawkę, więc np. śmierć to koszt 6krotny.
Chiame - to zbytnio przypomina zdolności Chinoike. Więc niestety odpada w tej formie. Można dać, że posiadając ich geny można to zrobić. Ale no, nie bazowo.
Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Dobra, odpowiadając od początku.

Ad.1 Ok, nie mam z tym problemu. Można dopisać.

Ad.2 Czy jeżeli opiszę te techniki bez wykorzystania krwi, będzie to ok?

Ad.3 W jaki sposób wyleczalne... Cóż, dałbym wymóg jakiegoś medyka na odpowiednim poziomie Iryo. Ranga B miała technikę usuwania trucizn z organizmu.
► Pokaż Spoiler
Saikan Chūshutsu no Jutsu | Delicate Illness Extraction Technique細患抽出の術
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola chakry
PieczęciePies → Małpa → Tygrys → Wąż → Baran
KosztPotrójny
Zasięg1 metr
WymaganiaKontrola Chakry 8, Przygotowanie odpowiedniej cieczy leczniczej do wyciągnięcia trucizny
Kiedy człowiek zostaje dotknięty przez patogen lub toksynę, to medyczne ninjutsu może wydobyć czynnik i leczyć uszkodzenia w ciele. Przyczynę choroby określa się najpierw przez zaburzenia czakry pacjenta (przy pomocy Dōjutsu, umiejętności sensorycznych lub zwyczajne badanie osłabionego stanu pacjenta - wszystko w zależności od zatrucia). Następnie, korzystając z Skalpela Czakry lub fizycznego narzędzia chirurgicznego, wykonuje się nacięcie w pobliżu uszkodzonej części ciała. Wykorzystując swoją czakrę, medyczny ninja popycha dużą ilość wcześniej przygotowanych płynów leczniczych przez nacięcie. Płyn następnie zwraca się z trucizną, pochodząca z uszkodzonej części ciała i służy jako medium, przez które jad jest zawieszony, a następnie wyrzucony z ciała człowieka. Technika ta w ten sposób usuwa truciznę, a jednocześnie naprawy szkody spowodowane przez trucizny. Nie naprawi jednak szkód wyrządzonych przez truciznę o wyższej randze, toteż usunięcie poważniejszej substancji toksycznej może okazać się nieskuteczne.

Po wyciągnięciu czynnika, może zostać użyty, by wytworzyć antidotum lub lekarstwo po analizie. Może to zostać podane pacjentowi, aby wyleczyć go całkowicie. Technika wymaga najwyższej opieki i umiejętności w diagnostyce, nacinaniu i niezrównaną kontrolę czakry. Dlatego uważa się ją, za bardzo trudną technikę, nawet wśród medycznego ninjutsu.

Posiadając rangę A w Iryō Ninjutsu koszt obniżony jest do podwójnego.
Posiadając rangę S w Iryō Ninjutsu koszt obniżony jest do standardowego.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Myślę, że mogłaby ona zadziałać. Jak tak patrzę, to sama w sobie jest dosyć wymagająca, a jej zasada działania z logicznego punktu widzenia powinna się sprawdzić.

Ad.4 Ok, czyli rozumiem, że mam to dopisać w opisie klanu? Bo owszem, w domyśle byłoby to raczej Kekkei Genkai.

Odnośnie technik, myślałem, że pieczęcie ręczne są niepotrzebne, gdy są pieczęcie rysowane. W sensie że narysowanie pieczęci zastępuje ich ręczne składanie, dlatego w większości technik tych pieczęci zwyczajnie nie dałem, jako czas trwania przyjmując po prostu czas ich narysowania.

Sesshoku Kansen suru Fūin - bezpośredni kontakt z ciałem trochę utrudniłby sprawę (w ten sposób próbowałem balansować potężne w swych założeniach Chiame), dlatego tu dałbym możliwość kontaktu przez ubrania, ale... Przez zbroje już nie. To by miało chyba mało sensu. Przez ubranie jeszcze ok, ale pancerz sprawiałby tu faktyczny problem. Do dopisania.
Odnośnie Iryo, z jednej strony mogłoby to zrobić z klanu smaczek dla medyków, z drugiej jednak mogłoby klanowiczów trochę do Iryo obligować, pytanie czy to dobrze, czy to źle. Jeszcze to przemyślę, bo z jednej strony spoko, ale z drugiej... Trochę mnie gryzie.

Chimamire no Ha - przez zrównać, macie na myśli zbalansować względem już istniejącego? Dobrze rozumiem? Klonowanie broni dla mnie brzmi dziwnie, choć wiem, że tak się da. Ja bym jednak powiedział, że klonujta se co chceta, ale wirus się nie sklonuje razem z bronią. Co w sumie może nie być takie głupie, bo wtedy można robić coś na kształt rosyjskiej ruletki xD
Z tym Senninem, to akurat dobry pomysł, na który sam nie wpadłem, także dzięki :D

Doku Haiki - no przyklejenie tej techniki do Dokugiri i usunięcie efektu krwi, usuwa też wytrzymałość. Bo z tą wytrzymałością miałem na myśli, że gdyby to było faktycznie plucie krwią, to im więcej masz wytrzymałości, tym więcej krwi możesz bez szkód pozbyć się z organizmu. Ale skoro odchodzimy od krwi, to i to idzie w zapomnienie.

Orikaeshi Denwa - no ok. Pomysł był taki, że pieczęć pochłania w siebie - akumuluje wirusa, a potem odpada, a nie że przekazuje do właściciela, ale to mi akurat bez różnicy.

Totsuzen no totsuzenhen'i - To wciąż jest 10 pieczęci bez specjalizacji i potrzeba nałożenia najpierw odpowiedniej ilości dawek. Zwłaszcza, ze po waszych sugestiach, każda technika nakładałby tylko jedną, więc byłoby ciężej. Zasięg zdalny na Sanninie i tak nie będzie aż tak potężny, z racji na pieczęcie i przygotowanie ofiary. Mogę zmniejszyć zasięg tego Sennina, nawet do 5m, ale żeby coś było.

Chiame - a jeżeli zrobię to w postaci zwykłego deszczu? Wciąż wydmuchiwanie zainfekowanych chmur z których pada toksyczny deszcz, tylko bez tego efektu krwi. Bo taka też była pierwotna wersja, ale krew podpasowała mi do motywu, no i była to tylko kwestia stylistyki.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2743
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

1. No to czekamy na poprawę w poście
2. Tak. Oczywiście, gdyby Twoja postać zdobyła Ketsuryugana i wraz z nim zdolność kontroli krwi możesz takie WT sobie tworzyć, jednak nie będą to ogólnoklanowe techniki ;)
3. I'm fine with that. Dopisz to proszę do opisu klanu, gdyż jest to dość istotne.
4. Tak, podobnie jak każdy klan ma to opisane w stylu: "Ich zdolność klanowa to XYZ i jest sklasyfikowana jako Kekkei Genkai", czy coś takiego.

Techniki - niekoniecznie musisz pisać czy tworzyć pieczęci, ale zobacz np. na klan Hyuga. Oni nie składają pieczęci, ale koncentrują chakrę, co jest równoznaczne ze składaniem x pieczęci. I tu może być podobne, że tworzysz symbole, których tworzenie zajmuje tyle czasu co złożenie x pieczęci np.
Sesshoku Kansen suru Fūin - to warto tu dopisać, że przez np. cienkie warstwy materiału przejdzie, przez grubsze, jak opancerzenie już nie. Tutaj Iryo zaś działała, tak jak pisałem, w myśl działania strzykawki. Masz dłoń. A zarażasz przez dostanie się do krwioobiegu z tego co pamiętam (a na pewno jest to logiczne), więc to byłaby taka opcja, by np. nie zostawiać śladu na kimś.
Chimamire no Ha - przez zrównanie miałem na myśli by techniki miały podobny koszt, wymagania, czas składania pieczęci (czy np. kreślenia symboli). Bo zasada działania jest podobna. Tylko inna "trucizna".
Doku Haiki - To czekamy na edycję odpowiednią. Co do wytrzymałości - ta logika miałaby sens, gdybyśmy jakoś pilnowali dokładniej utraty krwi. A tak to mógłbyś jej używać non stop, wiec teoretycznie mógłbyś się wykrwawić i tak. Więc no... dziwnie było.
Orikaeshi Denwa - W sensie, chodzi tu tylko o klasyfikację. Bo metoda działania jest okej, bo kontrolujesz swojego wirusa, zmuszasz go by ruszył "w twoją stronę" czy tam symbolu i on się gromadzi, a potem odpada. I to jest jak najbardziej fine.
Totsuzen no totsuzenhen'i - 10 pieczęci bez specki to akurat przeciętna technika ;) Jeśli zrobisz koszty, tak jak omówiliśmy, no to jestem gotów te 5 metrów jeszcze zaakceptować. Plus pamiętaj, że np. taki miecz to może zadać wiele obrażeń, a więc i wiele dawek dać. Plus niektórym z nas się nie podoba wciąż instant śmierć na zasięg, więc no... coś z tym trzeba zrobić. Kontrpropozycja jest taka by był koszt na turę, w jednej turze 1 stopień się aktywuje i powoli dąży w górę. Dzięki temu to nie będzie instant śmierć, ale np. poważniejszy debuff, który pozwoli ci nałożyć więcej stacków. Ale no, jak ktoś poza zasięg wyjdzie, to technika przestaje działać.
Chiame - forma zwykłego deszczu jest okej, acz wtedy w wymaganiach bym dał Suiton.
Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Ok, no to Changelog:
  1. Ważne informacje -"Obecnie jedynym, znanym i żywym nosicielem wirusa jest Manamatsu Seijama."
  2. Ważne informacje - "Ich zdolnością klanową jest Oni ni Chi, klasyfikowane jako Kekkei Genkai"
  3. Opis klanu - "Metodą leczenia wirusa Oni no Chi jest zastosowanie techniki Saikan Chushustu no Jutsu."
  4. Zdolności - "Posiadając specjalizację w Oni no Chi wszystkie dawki wirusa aplikowane są trwale do czasu wyleczenia."
  5. Sesshoku Kansen suru Fuin - Pieczęci : "Brak, czas rysowania pieczęci równy złożeniu 4 pieczęci ręcznych"
    Wymagania: "Iryojutsu C"
    Opis: "Technika przedostaje się przez cienkie warstwy materiału, lecz przez grubsze i opancerzone już nie.", "Dowolna ilość aplikacji w kolejnej turze przedłuża czas działania o 1."
  6. Chimamire no Ha - Pieczęci: "Brak, czas rysowania pieczęci równy złożeniu 3 pieczęci ręcznych"
    Koszt: "Standardowy na transfer"
    Wymagania: "Kontrola Chakry 8, Sesshoku Kansen Suru Fuin"
    Opis: "Wirus aplikowany tą metodą nakłada jedną dawkę wirusa.", "Dowolna ilość aplikacji w kolejnej turze przedłuża czas działania o 1."
  7. Doku Haiki - Zasięg: "10 metrów"
    Wymagania: "Kontrola Chakry 7, Dokugiri"
    Opis: "Użytkownik techniki w swych płucach chakrę z własnymi zasobami wirusa, po czym wypuszcza ową mieszankę przez usta. W kontakcie z powietrzem zmienia się ona momentalnie w chmurę bezwonnego, bordowego dymu. Do wypuszczenia techniki możemy używać wyłącznie ust. Dym zawiera w sobie bowiem wirusa, który przedostając się przez drogi oddechowe, trafia do organizmu ofiary.
    Wirus aplikowany tą metodą nakłada jedną dawkę wirusa za każdy wdech.
    Następnie wirus jest sukcesywnie zwalczany przez organizm, a jego efekty ustępują całkowicie po upływie 5 tur. Dowolna ilość aplikacji w kolejnej turze przedłuża czas działania o 1.

    Posiadając rangę S w Oni no Chi maksymalny zasięg techniki zwiększa się do 20 metrów.
    Posiadając specjalizację w Oni no Chi wymogi odnośnie Kontroli Chakry są obniżone o 1."
  8. Orikaeshi Denwa - Klasyfikacja: usunięcie "Pieczętowanie Chakry"
  9. Totsuzen no Totsunenhen'i - Koszt: "Standardowy na turę"
    Opis: "Technika trwa tyle tur, ile dawek wirusa znajduje się w organizmie ofiary, z każdą turą aktywując kolejny stopień. Poszczególne stopnie techniki:", "Przeciwnik może zerwać działanie techniki i zniwelować wszystkie jej efekty, oddalając się od użytkownika na odległość powyżej 5 metrów.
    Na czas działania techniki zatrzymany zostaje proces zwalczania wirusa (licznik 5 tur).", "Posiadając Sennina w Oni no Chi odległość potrzebna do zerwania działania techniki to 10 metrów."
  10. Chiame - Nazwa: "Dokudokushii no Ame | Toxic Rain"
    Wymagania: "Suiton B"
    Opis: "Dowolna ilość aplikacji w kolejnej turze przedłuża czas działania o 1."
Dobra, teraz odnośnie najważniejszych objaśnień.

Pozwoliłem sobie doprecyzować sposób utrzymywania się wirusa w organizmie. O ile dopisałem faktycznie trwałą aplikację do specjalizacji, o tyle chciałem też doprecyzować działanie bez tej specjalizacji, by dało się to jakoś rozstrzygnąć.

W Chimamire no Ha starałem się przyrównać technikę, do wskazanej refki, z jedną drobną zmianą, a mianowicie kosztem. Z racji jednak na pewne różnice, w mojej wersji techniki nie jest to stałe utrzymywanie jakiejś powłoczki, a transfer taki, jak w przypadku Sesshoku Kansen Suru Fuin, więc koszt (nie połowiczny, a standardowy) zawarłem w takim samym wariancie, jak w poprzedniej technice. Bonusowo dopisałem też w wymaganiach znajomość tej techniki. Może to nie dużo, ale stwierdziłem, że byłoby to logiczne, z racji na podobieństwa między technikami.

W Doku Haiki pozwoliłem sobie dopisać też i bonusy za rangę S i specjalizację, podobnie jak jest w Dokugiri.

Tetsuzen no Tetsuzenhen'i rozpisałem wedle zaproponowanego rozwiązania, z aktywacją nie-instantową, tylko na tury. Stwierdziłem jednak, że musiałby to być wtedy koszt standardowy, bo sześciokrotny na turę, lub nawet rosnący arytmetycznie byłby trochę przesadą. Zwłaszcza, że zrezygnowałem w końcu z aktywacji na odległość, a zamiast tego na Senninie zwiększyłem zasięg potrzebny do ucieczki. Dodatkowo zatrzymałem licznik zwalczania wirusa, bo głupie by było, gdyby czas trwania wirusa wynosił 5 tur, a czas aktywacji techniki 6 i wirus zniknąłby, nim zdążył by się aktywować w pełni. Więc takie zabezpieczenie trochę przed "bugiem" techniki.

Chimae przemianowałem na Dokudokushjii no Ame, bo rezygnujemy w końcu z krwi, więc deszcz już nie krwawy, a toksyczny. No i zgodnie z ustaleniami, dopisałem w wymaganiach Suiton, myślę że na B byłoby wystarczająco. Sprawdzałem, jest na randze B technika Suitonu sprowadzająca ulewę, więc tym się poniekąd kierowałem.

EDIT: Zerknąłem sobie właśnie do techik ninjutsu i znalazłem tam technikę, która również wywołuje deszcz, ale nie wymaga Suitonu. Mianowicie:
► Pokaż Spoiler
Ukojizai no Jutsu | Rain Tiger at Will Technique雨虎自在の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Sensoryczna
PieczęciePtak → Szczur → Wół → Małpa → Szczur → Wąż
KosztStandardowy za teren wielkości dzielnicy
ZasięgZależny od użytej chakry
Wymagania---
Poprzez zebranie własnej chakry i jej wypuszczenie, przybiera postać deszczowych chmur wiszących nad terenem w zasięgu wzroku użytkownika. Padająca z nich mżawka nie ma żadnych właściwości bojowych, jednak pozwala na wykrywanie osób wchodzących w zasięg techniki. Deszcz z nich padający pozwala shinobi wyczuć, czy ktoś nowy wszedł z nim w kontakt, bądź wyszedł z zasięgu chmur. Niestety, deszcz jest w stanie jedynie podpowiedzieć, czy osoba znajdująca się pod jej wpływem bądź z niej wychodząca, posiada znajomą chakrę - nie da się na podstawie tego jednak stwierdzić, co to za osoba, ani w którym miejscu wkroczyła/opuściła teren opadów.

Znajomość chakry celu, w przypadku zdolności sensorycznych czy technik wzrokowych dających wgląd "w głąb" ludzi sytuacja jest nader prosta i sprowadza się do zapamiętania sygnatury osoby - co może być prostsze lub trudniejsze ze względu na wiele czynników, jak chociażby czas obserwacji i okres przebywania z taką osobą. W przeciwnym razie, by "kojarzyć" daną chakrę, zwykły użytkownik tej techniki musi przebywać w otoczeniu takowej osoby dłuższy czas - dłuższy niż w przypadku pierwszym - "przyzwyczajając" się do jej prezencji. Bez względu na użytą metodę, ostateczny werdykt leży w rękach MG lub MF.

Po uformowaniu chmur, deszcz pada nieprzerwanie przez pewien czas. W przypadku bezwietrznej pogody, może być to nawet kilka godzin, jednak w niesprzyjających warunkach, te mogą zostać chociażby przegnane przez silny wiatr. Na pierwszy rzut oka wyglądają jak zwyczajne chmury, nie budząc przy tym wątpliwości mniej uświadomionych ludzi.

Osoby, które z jakiegoś powodu nie zostały zmoczone przez ów deszcz - czy to przez wzgląd na użycie techniki czy znajdowanie się w miejscu, gdzie ten nie ma możliwości dosięgnąć osoby - pozostają niewykryci.

Standardowy koszt techniki pozwala pokryć teren wielkości jednej dzielnicy. Przyrównuje się ją do rozmiarów średniej wielkości wsi. Pokrycie większego terenu wymaga naturalnie większej ilości chakry, zaś w przypadku bardziej obszernych terenów, MG winien ocenić mniej więcej ich rozmiar posługując się powyższą skalą.
Ma to, owszem, nieco inne zastosowanie i bardziej jest techniką wykrywającą, jednak też w jakiś sposób tworzy te chmury i deszcz. Pytanie więc do Was, dlaczego tutaj Suiton nie jest wymagany?
Ostatnio zmieniony 11 lut 2022, 15:01 przez Manamatsu Seijama, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2743
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Opisowo jest już o niebo lepiej ;) Dopisałbym jedynie, że bez specjalizacji wirus utrzymuje się w celu przez... ile? Nawet jakaś domyślna wartość typu "5 postów, chyba, że technika mówi inaczej".

Sesshoku Kansen suru Fuin - na moje jest już git
Chimamire no Ha - na moje też wydaje się być okej
Doku Haiki - Dokugiri wymaga KC 7, więc można tutaj z wymagań to usunąć. I tak jak pisaliśmy - jedna dawka - 1 post. Można natomiast dodać, że znajdując się w środku dymu osoby z dawkami wirusa nie zwalczają go (więc np. jak ktoś stoi jedną turę w dymie, to tak jakby miał +1 do czasu zwalczania wirusa). Specka trochę się teraz kłóci ze specką w Iryo w technice wymaganej, więc może np. pozbycie się pieczęci?
Orikaeshi denwa - dla mnie gicik
Totsuzen no totsuzenhen'i - dopisałbym, że możesz sam przerwać też działanie techniki, by nie robiła ona za czarną dziurę na twoją chakrę.
Dokudokushii no ame - imo też wygląda okej

Pod kątem samych technik zaraz jeszcze napiszę do reszty technicznych czy nie mają może jakichś uwag, ale imo nie powinno być jakichś większych problemów.

Teraz pod kątem wyjaśnień, które to napisałeś niżej ;)
Wirus w organiźmie - może jestem lekko ślepy, ale nie widzę tego w opisie - widzę w technikach, ale jak pisałem wyżej - dałoby się też to umieścić w opisie ;)
Techniki - w większości chyba odpowiedziałem wyżej, przy konkretnych technikach, więc nie będę się powtarzał, jeśli nie muszę ;)
Totsuzen no totsuzenhen'i - o to nam chodziło, że płacisz standardowy co turę, więc by osiągnąć efekt 6 z automatu po 6 turach wjedzie Ci 6 ;)
Dokudokushjii no Ame - główna różnica to zastosowanie. Powiedziałbym, że nawet taka sroga. Tutaj tworzysz deszcz, który nie rani, nie atakuje, a który kontruje parasolka, gdzie twoja technika... no jest zdecydowanie bardziej potężniejsza.
Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Dobra, poprawiłem według zaleceń. W Doku Haiki wywaliłem speckę, bo jakoś mocno mi na niej nie zależy. Reszta już chyba na teraz gotowa.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2743
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Jakbyś podesłał arty swojej postaci oraz Seiyoriego, to mogę przygotować jakąś grafikę dla klanu.

Pod kątem fabularnym skonsultuję się z Jeleniem czy nie ma on tu jakichś zastrzeżeń.

Co do samych technik nie mam większych zastrzeżeń, jedynie te 3 dawki przy Dokudokushin no Ame mnie zastanawiają. Skonsultuję to z resztą technicznych i wrócę z jakimś feedbackiem.

A na razie, możesz traktować, że na całą resztę techniczną jest akcept ;)
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2743
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Dokudokushin no Ame - Koszt na turę, nie raz i nie wiadomo ile trwa. Dałbym 2 dawki, ze Specką 3. Dopisałbym, że na kogoś musi padać ten deszcz, więc taki parasol np. kontruje. Przy czym np. przemoczone ubrania nie chronią już etc. Tak trochę na logikę. Sennin koszt podwójny na turę.

Co do fabularnego aspektu i po konsultacjach - w klanie należałoby dopisać, że dołączać do niego może każdy, jak już zostanie oficjalnie utworzony. To nie jest "klan na wyłączność". A obecnie tego niezbyt widać. Więc ktoś mógł być wcześniejszym obiektem eksperymentów etc. Więc fabularnie musi mieć podstawy, ale wciąż można dołączać.

Co do techniki usuwania trucizny dobrze to sformułować w taki sposób, że "tego typu techniki działają, jak np.", bo może w przyszłości powstanie inna technika, która w taki sposób zadziała.
Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

"Dopisałbym, że na kogoś musi padać ten deszcz, więc taki parasol np. kontruje. Przy czym np. przemoczone ubrania nie chronią już etc. Tak trochę na logikę." no właśnie, na logikę. Myślałem, że nie muszę takich oczywistości pisać. Z resztą:
"Krople te zainfekowane są wirusem i nasycone chakrą, przez co w kontakcie z nieosłoniętym ciałem infekują ofiarę wirusem."
W technice sprowadzającej deszcz musze opisywać wszystkie formy ochrony przed deszczem?

Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Manamatsu.
  2. Obecnie jedynym, znanym i żywym nosicielem wirusa jest Manamatsu Seijama.
  3. Ich zdolnością klanową jest Oni ni Chi, klasyfikowane jako Kekkei Genkai
  4. Aby móc korzystać z technik klanowych, należy najpierw wszczepić sobie wirusa
  5. Możliwe jest przeszczepienie genów Manamatsu, uodparniających na szkodliwe działanie wirusa.
  6. Członkowie klanu niebędący bezpośrednio potomkami Manamatsu Seiyoriego, czy Manamatsu Seijamy nie posiadają wirusa od urodzenia. Posiadają jednak geny, umożliwiające im bycie hostem dla wirusa. Mogą więc przyjąć go do swojego organizmu i w ten sposób zyskać dostęp do klanowych zdolności.
  7. Członek klanu posiadający już wirusa przekazuje go swemu potomstwu w chwili narodzin.

To nie jest klan na wyłączność i myślałem, że jest to wystarczająco widoczne. Mam napisać jeszcze bardziej dosłownie?
Ostatnio zmieniony 08 mar 2022, 11:30 przez Manamatsu Seijama, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2743
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Dokudokushin no Ame - faktycznie, lekkie przeoczenie. Wobec tego nie musisz bardziej rozpisywać kiedy zadziała, kiedy nie. Zmień tylko ilość dawek i koszta w Senninie, jak wspominałem i będzie git

Fabularność i dostępność - z jednej strony tak, z drugiej czasami trochę średnio. Dopisać coś w stylu "Można zaczynać grę w klanie, jednak należy uwzględnić w fabule zdobycie wirusa" i będzie imo git? Też to była informacja dla Ciebie, bo nie wiedzieliśmy czy jesteśmy na tym samym łączu, jeśli chodzi o rozumienie klanu i byś później nie miał też np. niesmaku, że ktoś inny dołączył do klanu. Jeśli jednak jesteś tego świadomy, to super.

To czekam na fixy i arty postaci, to by się już przygotowało klan do wrzucenia jak już oficjalnie, fabularnie zostanie założony ;)
Awatar użytkownika
Manamatsu Seijama
Posty: 73
Rejestracja: 18 sty 2022, 0:03
Discord: LevelUp#9976
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Manamatsu Seijama

Wszystko jest już chyba w porządku. Arty wysłałem, więc chyba możemy finalizować?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”