• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Yamanaka Iso

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Yamanaka Iso

Yamanaka Iso
Amegakure
Wysoka i smukła kobieta, o gładkiej, alabastrowej cerze, długich nogach i przyjemnych dla męskiego oka kształtach. Tak w skrócie można ją określić. Jeśli zaś chodzi o szczegóły, to jak każdy przedstawiciel Rodu Yamanaka, Iso posiada pofalowane, blond włosy, najczęściej puszczone luzem. Kolejną cechą wyglądu, charakteryzującą ten wspaniały klan, są błękitne oczy, wyraźnie przyciągające uwagę innych. Dopełnieniem tych niesamowitych oczu jest prosty, zgrabny nosek i pełne, różowe usta, lubiące się układać w ciepły uśmiech. Ma też przekłute uszy, jednak kolczyki nosi tylko przy specjalnych okazjach. Na co dzień tylko by jej przeszkadzały. Jeśli chodzi o posturę to przede wszystkim u Iso można zaobserwować lekki zarys mięśni, głównie na ramionach i brzuchu. Nie, nie posiada męskiego bicepsa i kaloryfera, ale silne ramiona i ładny, płaski brzuszek, a do tego zgrabną pupę i kształtne uda, oraz smukłą talię. Można powiedzieć, że w jej ciele nie ma grama zbędnego tłuszczu, chociaż patrząc na jej biust, można by było dwa razy się nad tym zastanowić. O tak, Iso ma czym oddychać i natura nie poskąpiła jej tych konkretnych atutów. Jej długie nogi pozwalają jej szybko biegać i daleko skakać, a także zasadzić porządnego kopa, kiedy zachodzi taka potrzeba. Krótko mówiąc, ciało tej kobiety jest jednocześnie jej własną bronią, z którą zdecydowanie należy się liczyć, inaczej można gorzko pożałować.

Opisanie kobiecego charakteru jest niezwykle ciężkie, jeśli nie niemożliwe, gdyż kobieta, to tak zmienna istota, że czasami trudno za nią nadążyć. Iso to typowa dobra dusza o złotym sercu. Chętnie pomaga potrzebującym, sama z siebie nie żądając niczego w zamian, lecz jest w stanie przyjąć nagrodę, jeśli ktoś nalega, dziękując przy tym serdecznie. Nie jest jednak cichą, szarą myszką, którą łatwo da się zawstydzić i spłoszyć. Wręcz przeciwnie. Potrafi dogadać, kiedy trzeba. Przyjacielska i sympatyczna, co pomaga jej łatwo nawiązywać nowe kontakty. Wierna przyjaciółka i towarzyszka, nawet w trudnych chwilach. Spokojna i opanowana. O tak, trudno wytrącić ją z równowagi, a jak już komuś się uda, to biada mu. Ma słabość do dzieci i zwierząt, które zajmują w jej sercu szczególne miejsce i mogą liczyć na specjalne traktowanie. Jeśli zobaczy, że ktoś krzywdzi te niewinne istoty, to już ma z góry przewalone, bo Iso mu tego nie podaruje. Nie szczędzi nikomu swojego uśmiechu i zawsze stara się robić dobre wrażenie. Przykładna obywatelka Ame, a także oddana klanowi kunoichi. Niestety późno rozpoczęła swoją karierę w świecie ninja przez co posiada pewne braki. Poczyniła jednak znaczące postępy opanowując umiejętności klanowe do perfekcji. Jako cel obrała sobie ochronę wioski oraz jej mieszkańców, którzy już wystarczająco wycierpieli w ciągu ostatnich lat.
Nazwisko i imięYamanaka Iso
PrzynależnośćAmegakure
Pseudonimy
PłećKunoichi
Tytuły
Wiek34
Wzrost170 cm
Waga50 kg
Rangi
Genin
Wspomagania
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
C
B
A
S
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 4
Szybkość:
Poz. 5
Wytrzymałość:
Poz. 4
Refleks:
Poz. 5
Siła Woli:
Poz. 5
Kontrola Chakry:
Poz. 7
Ilość Chakry:
1000E: 5 | D: 25 | C: 75 | B: 300 | A: 750 | S: 3500
Posiadane Dziedziny
Shintenshin no Jutsu
S
Ninjutsu
C
Fuuton
C
Shintenshin no JutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
SensorAtut wrodzony
Yamanaka Kanchi| Yamanaka Sensory山中感知
Każdy Yamanaka rodzi się z tzw. "zmysłem sensorycznym". Jest to wrodzona umiejętność, która pozwala wykrywać chakrę, od złudzenia przypominająca zdolności sensoryczne. Aby wykryć źródło chakry, postać musi skoncentrować się oraz złożyć pieczęć. Im bardziej intensywne skupienie, tym dłuższy zasięg oraz dokładność wykrywalnej chakry.
Wielkie kumulacje chakry takie jak Bijūdama lub Bijū Yamanaka jest w stanie wykryć bez problemu z około pół kilometra, nawet nie składając pieczęci oraz niezależnie od poziomu KC.
Od rangi 6 możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykryć techniki ofensywne np. kula ognia, z kolei bardzo trudno techniki subtelne, na przykład Fuinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią kosztuje połowę techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą (około 3 dni). Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Zasięg
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-2.5
3-5
4-10
5-20
6-30
7160
82.5100
94175
106250
Zasięg z atutem sensora
Niektórzy Yamanaka oprócz samego zmysłu sensorycznego, posiadają wrodzony atut sensora. Zasięgi, zarówno bez pieczęci jak i ze złożoną pieczęcią znacznie się powiększają. Wielkie kumulacje chakry takie jak Bijūdama lub Bijū Yamanaka wykrywa z dwóch kilometrów, ponadto dużo łatwiej jest mu zapamiętać dany układ chakry (wystarczą niecałe dwa dni przebywania z daną osobą).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1-5
2-10
3-20
4-40
5-80
6-120
74240
810400
916700
10241000
Sennin: ShintenshinAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
By wykupić ten atut należy posiadać rangę S w danej dziedzinie.
Biegłość
Wada
Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique
Kanchi Denden | Sensing Transmission
Shintenshin no Jutsu | Mind Body Switch Technique
Shinranshin no Jutsu | Mind Body Disturbance Technique
Shinten Bunshin no Jutsu | Mind Clone Switch Technique
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu | Mind Puppet Switch Cursed Seal Technique


Doraiyā | Dryer
Habuyō | Leaf Dance
Kaze Hitokuchi | Breeze Bite
Gōkūhō | Great Vacuum Cannon
Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough
Fūton: Kaiten Shuriken | Wind Release: Rotating Shuriken


Bunshin no Jutsu | Clone Technique
Henge no Jutsu | Transformation Technique
Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
Sakki | Killing Intent
Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice
Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique
Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique


Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation

Ostatnio zmieniony 25 paź 2023, 17:02 przez Yamanaka Iso, łącznie zmieniany 2 razy.
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Yamanaka Iso
Posty: 30
Rejestracja: 17 sty 2022, 20:57
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:

Re: Yamanaka Iso

Źródło 23PD + 51PT: viewtopic.php?f=29&t=913&p=8541#p8541

Shintenshin no jutsu D-S = 23PD
2 darnowe pkt Ninjutsu C
2 darmowe pkt Fuuton C

Statystyki to rozdane tylko te darmowe 30 pkt (Siła 4, Szybkość 5, Wytrzymałość 4, Refleks 5, Siła Woli: 5, Kontrola Chakry: 7, Ilość Chakry: 1000)


Techniki:
Klanowe - 32PT
Shindenshin no Jutsu | Mind Body Transmission Technique
Kanchi Denden | Sensing Transmission
Shintenshin no Jutsu | Mind Body Switch Technique
Shinranshin no Jutsu | Mind Body Disturbance Technique
Shinten Bunshin no Jutsu | Mind Clone Switch Technique
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu | Mind Puppet Switch Cursed Seal Technique
Ninjutsu - 2PT
Bunshin no Jutsu | Clone Technique
Henge no Jutsu | Transformation Technique
Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
Sakki | Killing Intent
Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice
Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique
Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique
Fuuton - 14 PT
Doraiyā | Dryer
Habuyō | Leaf Dance
Kaze Hitokuchi | Breeze Bite
Gōkūhō | Great Vacuum Cannon
Fūton: Daitoppa | Wind Release: Great Breakthrough
Fūton: Kaiten Shuriken | Wind Release: Rotating Shuriken
Ostatnio zmieniony 19 lut 2022, 12:20 przez Yamanaka Iso, łącznie zmieniany 3 razy.
. . .
Obrazek
Telepatia
Dialog
Awatar użytkownika
Uzumaki Mikan
Posty: 633
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:23
Ranga: Genin
Ranga dodatkowa: Iryōnin
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Kuźnia:
Bank:

Re: Yamanaka Iso

Wszystko pasuje, jednak skoro rozwijasz dziedziny/wydajesz pdki już na start dobrze by było aby post pod kp bądź jakaś notka np. w inne mówiła mi jakie są twoje startowe staty przed wszelkimi wydatkami. Dodasz to i będzie akcept.

Obrazek

Obrazek
Av1Av2Av3
ODPOWIEDZ

Wróć do „Amegakure no Sato”