• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    24.04.2024 - podsumowanie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hyūga Eijiro [wip]

Dział przeznaczony na porzucone, niedokończone karty postaci, jakie nie doczekały się akceptacji moderacji.

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Hyūga Eijiro [wip]

Karta postaci
PD
Bank: 15k + 1k startowe = 16k
Dowód

Początkowe Staty:

SIŁA: POZIOM 0
SZYBKOŚĆ: POZIOM 7
WYTRZYMAŁOŚĆ: POZIOM 7
REFLEKS: POZIOM 7
SIŁA WOLI: POZIOM 2
KONTROLA CHAKRY: POZIOM 7

1k Chakry

Początkowe dziedziny:

Byakugan C, Ninjutsu C

Przenoszone eq:

Później dostosuję do tutejszych odpowiedników (również zwoje)

Torba na biodro:
- 2x pigułka krwi, 3x pigułka żywnościowa
- 2x granat dymny, 1x bomba dymna
- 3x bomba dymna
- 3x bombka wybuchowa
- 2x bombka świetlna
- 4x świetlista notka, 3x wybuchowa notka, zwitek kartek papieru (x100)
- 1x zapalniczka, 1x scyzoryk, 1x paczka papierosów, 1x Książka Bingo
- 1x wybuchowa notka z kunai
- 1x wybuchowa notka z kunai
- 50x senbon
- 20m bandażu
- 1x Mitsurugi Kunai

Pas na zwoje na plecach:
- 3x średni zwój (pusty)

Kabura:
- 3x bomba dymna
- 3x bombka świetlna
- 1x świetlista notka z kunai

Kieszenie Konohagakure Bōdanchokki (będzie jako podniszczona do wystroju)
- 1x mały zwój (suchy prowiant, fajki, 90m stalowej linki, 1x racja żywnościowa)
- 1x mały zwój (1x maska tlenowa, 1x maska przeciwgazowa + po 1 filtrze do nich)
- 4x mały zwój (pusty)

Kinzoku Dastana na rękach, Tebukuro na dłoniach, Konohagakure Bōdanchokki na torsie, katana przy pasie, Krótkofalówka z mikrofonem założona

Wielka Gurda, Fuma shuriken, 2 Mały Zwój, Wielki zwój {7 ciał shinobi}
Wielki zwój [1940/3000]{19 Granat dymny; 40 Świetlna notka; 70 Wybuchowa notka; Stalowa żyłka 250m; 480 Makibishi; 500 Senbon; 142 Kunai; Fuma shuriken; 10 Shuriken; Jedzenie; Picie; Ciepłe ubranie}
8 x Wielki zwój, 3x Krótki łuk, 86x Strzała, 4x kołczan, 2x Lekka kusza, 60x bełt, 1x zambatou, 1x katana,
6x stary Kij Jō, 3x małe drewniane pałki, maczeta, toporek, 1x średni zwój (pusty), 2x średnie zwoje z ciałami, 1x strzykawka, 3x kabura, 1x fiolka, 1x torba na biodro, 6x kunai, 4x kunai z dzwoneczkami, 20x shuriken, 5x shuriken z dzwoneczkami, 20 senbonów z dzwoneczkami, 30x senbon, 100x makibishi, 1x dzwoneczek, 1x pilnik, 1x lusterko, 2x bombka wybuchowa

Inne rzeczy:
Żabi sennin modo
Pakt z żabami

Znane/Przenoszone techniczki:
Hiraishin no jutsu - ninjutsu
MEISAIGAKURE NO JUTSU - ninjutsu
KAGE BUNSHIN NO JUTSU - ninjutsu
Ranjishigami no Jutsu - brakująca ninjutsu, włosy
Kanchi Kekkai - brakująca ninjutsu, bariera do wykrywania

Taiton : Bāsuto - futon

Keijūgan no Jutsu - doton
Dorobodi - brakująca, doton

Gōka Mekkyaku - katon

Sekyuriti gijutsu - własna
Mienai shīru - własna

Nemui Tatchi - brakująca, hyuga
Hakke Sanbyakurokujūichi Shiki - brakująca, hyuga
Shōtei - brakująca, hyuga

Sennen Goroshi - nin/tai?

Kawazu Kumite - brakująca, technika senjutsu
Zessenbaku - brakująca, technika senjutsu
Senpō: Kawazu Naki - brakująca, technika senjutsu

Zessenzan - brakująca, technika senjutsu/z paktu
Ai no Muchi - brakująca, technika z paktu
Gamagakure no Jutsu - brakująca, technika z paktu
Gamayudan - brakująca, technika z paktu
Gama Mise no Jutsu - brakująca, technika z paktu
Gama Hyōrō - brakująca, technika z paktu
Gamaguchi Shibari - brakująca, technika z paktu
Kurasshu Gmakichi shibari - brakująca, technika z paktu

Ilość PD: 292
Ilość PT: 584 + 10 = 594

Rozwój:




















































Widełki do 10k
4pd zostaje


Techniki:
► Pokaż Spoiler
Doton:



































Ninjutsu


































Hyuga











własne:




Fuinjutsu:








Katon:
















futon:

















Genjutsu:












Ostatnio zmieniony 18 sie 2021, 20:39 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 4 razy.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Hyūga Eijiro [wip]

Gama Sennin Mōdo
Obrazek
Gama Sennin Mōdo [ 蝦蟇 仙人モード ] - Tryb mędrca opanowany przez żaby należy do jednych z najstarszych na świecie. Jako pierwszy opanował go Wielki Ropuszy Mędrzec - Gamamaru, który rozpowszechnił tą umiejętność i nauczał inne ropuchy, a także różnych powierników paktów. Obecnie treningiem nowych pretendentów, którzy chcą mianować się zaszczytnym tytułem żabiego mędrca zajmują się jedne ze starszych żab, jednak to Gamamaru ma decydujący głos w tej sprawie i tylko on może zadecydować o zezwoleniu na naukę senjutsu.
Wygląd
  • Sennin Modo [全仙人モード] – Po aktywacji trybu mędrca na twarzy pojawiają się delikatne czerwone obwódki dookoła oczu, które pokrywają powiekę i ostro kończą się na nosie oraz ku uszom, a z kącika wychodzą dwie czerwone pręgi, jedna rozszerzając się biegnie w stronę ucha, natomiast druga kończy się spiczasto na środku polika.
    Obrazek
Statystyki
  • +4 do refleksu,
  • +4 do szybkości,
  • +2 do wytrzymałości.
Pakt z żabami
ProfilŻywiołowy
Żywioł paktu
Powiernik paktu---
Obrazek
Żaby są płazami o długich, skocznych nogach z dobrze rozwiniętymi błonami pływnymi, posiadają stosunkowo gładką, wilgotną skórę i dobrze rozwinięte błony bębenkowe. Ropuchy są płazami o krępym ciele, stosunkowo krótkich nogach i skórze bogatej w gruczoły, z których największe są tzw. gruczoły przyuszne. Cechą charakterystyczną rzekotki jest obecność na końcach palców poduszeczkowatych, zaokrąglonych przylg, ułatwiających utrzymywanie się na gładkich powierzchniach. Kumaki wyglądają jak małe ropuszki - ich skóra, podobnie jak u ropuch, pokryta jest licznymi brodawkami. Zdobycz chwytają wyrzucanym, długim i lepkim językiem. Płazy te ze względu na liczne gruczoły jadowe mają niewielu wrogów naturalnych. Od wieków są oddane Konohagakure no Sato. Jako jedne z nielicznych summonów opanowały ręczne składanie pieczęci, które umożliwiają im używanie większej ilości technik w przeciwieństwie do innych zwierząt. Żaby to zwinne i wytrzymałe zwierzęta, a ich rozmiar waha się od maleństw, które mogą siadać na głowie, aż do olbrzymich, które przerastają największe drzewa.
Kraina paktuGóra Myōboku
Znana również jako "Góra Konfuzji" oraz "Kraj Ropuch" jest jednym z niezbadanych regionów oraz jednym z legendarnych miejsc, które znają ścieżkę mędrca, a także jedno z najbardziej znanych miejsc wśród krain zwierząt. Miejsce to jest zamieszkiwane przez wszystkie żaby i ropuchy, zarówno te gigantyczne, jak i małe. Góra Myōboku jest bogatym i pięknym krajem. Charakteryzuje się bujną roślinnością – niektóre spośród rosnących tam gatunków są olbrzymich, nienaturalnych rozmiarów, panuje tam stale podwyższona wilgotność, a cały krajobraz wyróżnia się występowaniem wysokich i często spiczastych gór. Największym autorytetem wydaje się być Wielki Ropuszy Mędrzec, który to wspiera shinobi trenujących tu Ropuszy Tryb Mędrca. Kraj ten posiada również własną radę, która cieszy się olbrzymim szacunkiem. Aby człowiek mógł dostać się do Myōbokuzan'u musi znać tajne ścieżki w Konohagakure lub jeśli ma podpisany pakt z ropuchami. Niektórzy z mieszkańców mogą korzystać z senjutsu do gromadzenia naturalnej energii, jednak jest to trudna sztuka. Na Myōbokuzan jest święta fontanna z Tajemniczym Ropuszym Olejem, który pozwala ludziom łatwiej odczuwać wokół siebie naturalną energię, ale jeśli dana osoba nie jest idealnie spokojna, gdy staje się jednością z naturą, zaczyna zmieniać się w ropuchę, a ostatecznie w kamień. Dlatego wokół fontanny można znaleźć sporo kamiennych żabich posągów, które są jednak traktowane z dużym szacunkiem.
Obrazek
Podpisy
  1. Hyūga Eijiro
Techniki paktu
Techniki
Ostatnio zmieniony 22 sie 2021, 15:37 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Hyūga Eijiro [wip]

Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique乱獅子髪の術
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż→ DZIK → WÓŁ → PIES
KosztPodwójny
Zasięg20 metrów
Wymagania-
Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować w zasięgu techniki.

Posiadając rangę A Ninjutsu zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
Posiadając rangę S Ninjutsu zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć węża.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=乱獅子髪の術]Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/GtuyHvL.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż→ DZIK → WÓŁ → PIES[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Technika ta wykorzystuję chakrę do zwiększenia wzrostu włosów, których przyrost następuje w błyskawicznym tempie. Przepływająca przez nie chakra powoduje również, że stają się o wiele bardziej wytrzymałe, co przypominać może nawet stal, a gęste zwijanie się włosów zwiększa ich siłę. Użytkownik może nimi dowolnie manipulować. 

[b]Posiadając rangę A Ninjutsu[/b] zasięg wzrasta o 10 metrów względem bazowego.
[b]Posiadając rangę S Ninjutsu[/b] zasięg wzrasta o 20 metrów względem bazowego. Technikę możemy wykonać składając tylko pieczęć węża. 
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] istnieje możliwość tworzenia kolców z włosów, dzięki czemu nabierają one właściwości penetracyjne i mogą służyć do przebijania przeciwników.[/description]
https://naruto.fandom.com/wiki/Wild_Lio ... _Technique
Kanchi Kekkai | Sensing Barrier感知結界
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika bariery
PieczęcieTYGRYS → DZIK → WÓŁ → PIES → WĄŻ → WÓŁ → PIES → WĄŻ
KosztStandardowy na turę
Zasięg OBSZAR O ŚREDNICY 15KM
Wymagania-
Technika ta tworzy niewidzialną dla zwykłego oka barierę nad wyznaczonym przez użytkownika obszarem (z reguły jest to wioska). Gdy ktoś przekroczy barierę użytkownik zostaje o tym natychmiast poinformowany. Niestety, nie zna jego dokładnej lokalizacji, nie jest w stanie również rozpoznać kto ją przekroczył. Technika trudna do utrzymywania przez jednego shinobi, z reguły do jej używania wyznacza się specjalny oddział, który sprawuje nad nią pieczę, gdyż podtrzymywanie jej wymaga stałej koncentracji. Bariera jest widoczna dla dojutsu widzących chakrę. Technika ignoruje stworzenia z małą ilością chakry jak np. przelatujące przez nią ptaki.

Do pełnego poprawnego działania potrzebuje techniki Kanchi Suikyū.
Posiadając Sennina Ninjutsu istnieje możliwość poznania przybliżonego położenia osoby przekraczającej barierę.
Duży Zwój---
Duży Zwój---
Duży Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=感知結界]Kanchi Kekkai | Sensing Barrier[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/o9sSQdx.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Technika bariery[/row]
[row title=Pieczęcie]TYGRYS → DZIK → WÓŁ → PIES → WĄŻ → WÓŁ → PIES → WĄŻ[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg] OBSZAR O ŚREDNICY 15KM[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Technika ta tworzy niewidzialną dla zwykłego oka barierę nad wyznaczonym przez użytkownika obszarem (z reguły jest to wioska). Gdy ktoś przekroczy barierę użytkownik zostaje o tym natychmiast poinformowany. Niestety, nie zna jego dokładnej lokalizacji, nie jest w stanie również rozpoznać kto ją przekroczył. Technika trudna do utrzymywania przez jednego shinobi, z reguły do jej używania wyznacza się specjalny oddział, który sprawuje nad nią pieczę, gdyż podtrzymywanie jej wymaga stałej koncentracji. Bariera jest widoczna dla dojutsu. Technika ignoruje stworzenia z małą ilością chakry jak np. przelatujące przez nią ptaki.

Do pełnego poprawnego działania potrzebuje techniki Kanchi Suikyū.
[b]Posiadając Sennina Ninjutsu[/b] istnieje możliwość poznania przybliżonego położenia osoby przekraczającej barierę. [/description]
https://naruto.fandom.com/wiki/Sensing_Barrier
Doton: Dorobodi | Earth Release: Mud Body Technique土遁・泥ボディ
KlasyfikacjaDoton, Transformacja natury
PieczęcieZając → Koń → Ptak→ DZIK → WÓŁ → PIES
KosztStandardowy za przemianę, połowiczny na turę
ZasięgNa siebie, obszar kontroli 20 metrów
WymaganiaDOTON: DORYŪ TAIGA
Technika pozwala na zamianę użytkownika w błoto, dzięki czemu staje się on odporny na techniki tai i bukijutsu. Użytkownik może się poruszać się pod postacią błota, atakować jak i w dowolnym momencie wrócić do swojej postaci, nie jest jednak w stanie używać innych technik niż związane z błotem. Shinobi może również dowolnie kontrolować otaczające go błoto.

Posiadając rangę S w Doton możemy wykonać technikę z pominięciem pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Doton Zasięg kontroli rośnie o 15m.
Posiadając Sennina DotonuUżytkownik jest w stanie tworzyć bardziej skomplikowane błotne struktury takie jak np. ręka i je kontrolować, a także wystrzelić w każdą stronę błotne pociski.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=土遁・泥ボディ]Doton: Dorobodi | Earth Release: Mud Body Technique[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/2bY5kvy.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Doton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Koń → Ptak→ DZIK → WÓŁ → PIES[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za przemianę, połowiczny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie, obszar kontroli 20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]DOTON: DORYŪ TAIGA[/row]
[description]Technika pozwala na zamianę użytkownika w błoto, dzięki czemu staje się on odporny na techniki tai i bukijutsu. Użytkownik może się poruszać się pod postacią błota, atakować jak i w dowolnym momencie wrócić do swojej postaci, nie jest jednak w stanie używać innych technik niż związane z błotem. Shinobi może również dowolnie kontrolować otaczające go błoto.

[b]Posiadając rangę S w Doton[/b] możemy wykonać technikę z pominięciem pieczęci. 
[b]Posiadając Specjalizację w Doton[/b] Zasięg kontroli rośnie o 15m.
[b]Posiadając Sennina Dotonu[/b]Użytkownik jest w stanie tworzyć bardziej skomplikowane błotne struktury takie jak np. ręka i je kontrolować, a także wystrzelić w każdą stronę błotne pociski. [/description]
https://naruto.fandom.com/wiki/Earth_Re ... _Technique
Shōtei | Palm Bottom掌底
KlasyfikacjaHyuga, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztRóżny
ZasięgDotykowy
WymaganiaAktywny byakugan
DodatkoweTechnika kosztuje 10 pt
Użytkownik z pomocą tej techniki wykonuje szybki, precyzyjny cios za pomocą nadgarstka w okolice brzucha przeciwnika wysyłając przy tym sporą ilość chakry, atakując jeden z głównych punktów tenketsu. Atak potrafi zwalić z nóg co słabszych przeciwników. Niestety w przypadku chybienia możemy stracić dużą ilość chakry. W przypadku trafienia w inną część ciała obrażenia mogą się znacząco różnić w zależności jaka siła techniki zostanie użyta, od bolesnego zablokowania innego tenketsu do zniszczenia organu lub jako po prostu mocne uderzenie - decyzja zależy od MG.

C: Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi C - atak powoduje osłabienie przeciwnika i poważniejsze obrażenia wewnętrzne.
B: Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi B - atak jest w stanie ogłuszyć przeciwnika, wyłączając go z walki na 1 turę.
A: Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi A - atak jest w stanie ogłuszyć przeciwnika, wyłączając go z walki na 3 tury, a także odrzucić go na parę metrów w tył powodując przy tym poważne obrażenia wewnętrzne.
S: Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi S - tym razem cios wymierzany jest z pomocą dwóch palców - wskazującego i środkowego. Atak jest tak silny, że obezwładnia przeciwnika na cały dzień. Nawet osoby będące np. jinchuriki nie są w stanie uchronić się przed negatywnymi skutkami trafienia.

Posiadając Sennina Byakugan lub Juken atak otrzymuje specjalną aurę, zwiększając jego zasięg o 10cm. Oznacza to, że cios może zostać zadany bez bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem.
Posiadając Specjalizację w Byakugan lub Juken można wykonać jutsu standardowym kosztem zamiast podwójnym.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=掌底]Shōtei | Palm Bottom[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/BZLcFBl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hyuga, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny byakugan[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10 pt[/row]
[description]Użytkownik z pomocą tej techniki wykonuje szybki, precyzyjny cios za pomocą nadgarstka w okolice brzucha przeciwnika wysyłając przy tym sporą ilość chakry, atakując jeden z głównych punktów tenketsu. Atak potrafi zwalić z nóg co słabszych przeciwników. Niestety w przypadku chybienia możemy stracić dużą ilość chakry. W przypadku trafienia w inną część ciała obrażenia mogą się znacząco różnić w zależności jaka siła techniki zostanie użyta, od bolesnego zablokowania innego tenketsu do zniszczenia organu lub jako po prostu mocne uderzenie - decyzja zależy od MG.

[b]C:[/b] Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi C - atak powoduje osłabienie przeciwnika i poważniejsze obrażenia wewnętrzne.
[b]B:[/b] Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi B - atak jest w stanie ogłuszyć przeciwnika, wyłączając go z walki na 1 turę.
[b]A:[/b] Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi A - atak jest w stanie ogłuszyć przeciwnika, wyłączając go z walki na 3 tury, a także odrzucić go na parę metrów w tył powodując przy tym poważne obrażenia wewnętrzne.
[b]S:[/b] Koszt równy dwukrotnemu kosztowi rangi S - tym razem cios wymierzany jest z pomocą dwóch palców - wskazującego i środkowego. Atak jest tak silny, że obezwładnia przeciwnika na cały dzień. Nawet osoby będące np. jinchuriki nie są w stanie uchronić się przed negatywnymi skutkami trafienia. 

[b]Posiadając Sennina Byakugan lub Juken[/b] atak otrzymuje specjalną aurę, zwiększając jego zasięg o 10cm. Oznacza to, że cios może zostać zadany bez bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem. 
[b]Posiadając Specjalizację w Byakugan lub Juken[/b] można wykonać jutsu standardowym kosztem zamiast podwójnym.[/description]
Dorobodi - zwiększyłem ilość pieczęci
Włosy - zwiększyłem ilość pieczęci, na randze S zmniejszyłem
Kanchi kekkai - dodałem bardziej konkretny zasięg techniki, a także ignorowanie stworzeń z mała ilością chakry typu ptaki
Shotei - dodałem co robi na randze D
Ostatnio zmieniony 09 paź 2021, 21:11 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 7 razy.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1188
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Hyūga Eijiro [wip]

Generalnie wszystko się zgadza i jest ok.
  • 292 PD
  • 594 PT
  • 16k Ryo
  • 1k Chakry na start
  • SM do opracowania.
  • Pakt do opracowania.
  • Hiraishin ok
Co do ekwipunku:
► Pokaż Spoiler | ok
Torba na biodro:
- 2x pigułka krwi, 3x pigułka żywnościowa
- 2x granat dymny, 1x bomba dymna
- 3x bomba dymna
- 3x bombka wybuchowa
- 2x bombka świetlna
- 4x świetlista notka, 3x wybuchowa notka, zwitek kartek papieru (x100)
- 1x zapalniczka, 1x scyzoryk, 1x paczka papierosów, 1x Książka Bingo
- 1x wybuchowa notka z kunai
- 1x wybuchowa notka z kunai
- 50x senbon
- 20m bandażu
- 1x Mitsurugi Kunai

Pas na zwoje na plecach:
- 3x średni zwój (pusty)

Kabura:
- 3x bomba dymna
- 3x bombka świetlna
- 1x świetlista notka z kunai

Kieszenie Konohagakure Bōdanchokki (będzie jako podniszczona do wystroju)
- 1x mały zwój (suchy prowiant, fajki, 90m stalowej linki, 1x racja żywnościowa)
- 1x mały zwój (1x maska tlenowa, 1x maska przeciwgazowa + po 1 filtrze do nich)
- 4x mały zwój (pusty)

Kinzoku Dastana na rękach, Tebukuro na dłoniach, Konohagakure Bōdanchokki na torsie, katana przy pasie, Krótkofalówka z mikrofonem założona
► Pokaż Spoiler | drobne poprawki
Wielka Gurda, Fuma shuriken, 2 Mały Zwój, Wielki zwój {7 ciał shinobi}
Wielki zwój [1940/3000]{10 Granat dymny; 20 Świetlna notka; 35 Wybuchowa notka; Stalowa żyłka 125m; 240 Makibishi; 250 Senbon; 70 Kunai; Fuma shuriken; 10 Shuriken; Jedzenie; Picie; Ciepłe ubranie}
4 x Wielki zwój, 3x Krótki łuk, 86x Strzała, 4x kołczan, 2x Lekka kusza, 60x bełt, 1x zambatou, 1x katana,
6x stary Kij Jō, 3x małe drewniane pałki, maczeta, toporek, 1x średni zwój (pusty), 2x średnie zwoje z ciałami, 1x strzykawka, 3x kabura, 1x fiolka, 1x torba na biodro, 6x kunai, 4x kunai z dzwoneczkami, 20x shuriken, 5x shuriken z dzwoneczkami, 20 senbonów z dzwoneczkami, 30x senbon, 100x makibishi, 1x dzwoneczek, 1x pilnik, 1x lusterko, 2x bombka wybuchowa
Co do technik, które trzeba opracować, Sennina oraz Paktu to usiądziemy do tego jutro. Więc na PD, PT, Ryo, Ekwipunek, Techniki ozwojowane Akcept. Reszta jak ją opacujesz i ją dodamy na forum.
Obrazek
Awatar użytkownika
Hyūga Eijiro
Posty: 171
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:31
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kage
Ranga dodatkowa: Sennin
Discord: Tokatsu#5342
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Hyūga Eijiro [wip]

Hakke Sanbyakurokujū Isshiki | Eight Trigrams Three-Hundred-Sixty-One Style八卦三百六十一式
KlasyfikacjaHyūga, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztPodwójny
Zasięg5 metrów
WymaganiaAktywny byakugan, Sennin byakugan lub jūken, Szybkość 10, Kontrola chakry 10
Ostateczna technika klanu Hyūga. W pewnym stopniu jest podobna do innych technik Trygramów polegających na ataku przeciwnika i zamykaniu mu tenketsu, jednak jest znacznie potężniejsza. Użytkownik szybko doskakuje do przeciwnika i rozpoczyna serię ciosów z pomocą przepełnionych chakrą dłoni. W odróżnieniu od wspomnianych technik nie polega na ataku seriami, zamiast tego ciosy zadawane są nieprzerwanie z ogromną szybkością, a każdy z nich powoduje paraliż przeciwnika. Osoby z niską percepcją mogą jedynie zauważyć blask, który bije od pokrytych chakrą rąk, gdyż nie będą w stanie nadążyć za nimi wzrokiem. Jest to jedyna technika tego typu w Delikatnej Pięści, której liczba ciosów nie jest wielokrotnością 32. Jutsu to powoduje zamknięcie wszystkich 361 punktów tenketsu, a co za tym idzie - śmierć przeciwnika.
Duży Zwój---
Duży Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=八卦三百六十一式]Hakke Sanbyakurokujū Isshiki | Eight Trigrams Three-Hundred-Sixty-One Style[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/xiczBFl.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hyūga, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny byakugan, Sennin byakugan lub jūken, Szybkość 10, Kontrola chakry 10[/row]
[description]Ostateczna technika klanu Hyūga. W pewnym stopniu jest podobna do innych technik Trygramów polegających na ataku przeciwnika i zamykaniu mu tenketsu, jednak jest znacznie potężniejsza. Użytkownik szybko doskakuje do przeciwnika i rozpoczyna serię ciosów z pomocą przepełnionych chakrą dłoni. W odróżnieniu od wspomnianych technik nie polega na ataku seriami, zamiast tego ciosy zadawane są nieprzerwanie z ogromną szybkością, a każdy z nich powoduje paraliż przeciwnika. Osoby z niską percepcją mogą jedynie zauważyć blask, który bije od pokrytych chakrą rąk, gdyż nie będą w stanie nadążyć za nimi wzrokiem. Jest to jedyna technika tego typu w Delikatnej Pięści, której liczba ciosów nie jest wielokrotnością 32. Jutsu to powoduje zamknięcie wszystkich 361 punktów tenketsu, a co za tym idzie - śmierć przeciwnika.[/description]
Hakke Sanbyakurokujū Isshiki | Eight Trigrams Three-Hundred-Sixty-One Style八卦三百六十一式
KlasyfikacjaHyūga, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztPodwójny
Zasięg5 metrów
WymaganiaAktywny byakugan, Sennin byakugan lub jūken, Szybkość 10, Kontrola chakry 10
Ostateczna technika klanu Hyūga. W pewnym stopniu przypomina inne techniki Trygramów polegających na ataku przeciwnika i zamykaniu mu tenketsu, jednak jest znacznie potężniejsza. Użytkownik szybko doskakuje do przeciwnika i rozpoczyna serię ciosów z pomocą przepełnionych chakrą dłoni. W odróżnieniu od wspomnianych technik nie polega na ataku seriami, zamiast tego ciosy zadawane są nieprzerwanie z ogromną szybkością, a każdy z nich powoduje paraliż przeciwnika. Osoby z niską percepcją mogą jedynie zauważyć blask, który bije od pokrytych chakrą rąk, gdyż nie będą w stanie nadążyć za nimi wzrokiem. Jutsu to nie powoduje zamykania punktów tenketsu jak w Hakke Sanjūni Shō, a ich niszczenie. Jest to jedyna technika tego typu w Delikatnej Pięści, której liczba ciosów nie jest wielokrotnością 32 - atak wymierzony zostaje we wszystkie 361 punktów tenketsu, a co za tym idzie - śmierć przeciwnika. Zniszczonych w ten sposób punktów tenketsu nie można zregenerować za pomocą podstawowych technik iryojutsu.
Duży Zwój---
Duży Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=八卦三百六十一式]Hakke Sanbyakurokujū Isshiki | Eight Trigrams Three-Hundred-Sixty-One Style[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/xiczBFl.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Hyūga, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Aktywny byakugan, Sennin byakugan lub jūken, Szybkość 10, Kontrola chakry 10[/row]
[description]Ostateczna technika klanu Hyūga. W pewnym stopniu przypomina inne techniki Trygramów polegających na ataku przeciwnika i zamykaniu mu tenketsu, jednak jest znacznie potężniejsza. Użytkownik szybko doskakuje do przeciwnika i rozpoczyna serię ciosów z pomocą przepełnionych chakrą dłoni. W odróżnieniu od wspomnianych technik nie polega na ataku seriami, zamiast tego ciosy zadawane są nieprzerwanie z ogromną szybkością, a każdy z nich powoduje paraliż przeciwnika. Osoby z niską percepcją mogą jedynie zauważyć blask, który bije od pokrytych chakrą rąk, gdyż nie będą w stanie nadążyć za nimi wzrokiem. Jutsu to nie powoduje zamykania punktów tenketsu jak w Hakke Sanjūni Shō, a ich niszczenie. Jest to jedyna technika tego typu w Delikatnej Pięści, której liczba ciosów nie jest wielokrotnością 32 - atak wymierzony zostaje we wszystkie 361 punktów tenketsu, a co za tym idzie - śmierć przeciwnika. Zniszczonych w ten sposób punktów tenketsu nie można zregenerować za pomocą podstawowych technik iryojutsu. [/description]
Nemui Tatchi | Sleeping Touch眠いタッチ
KlasyfikacjaHyūga, Kontrola Chakry
Pieczęcie---
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaRanga B w byakugan lub jūken, Ranga C w genjutsu, Kontrola chakry 7
Jedna z nietypowych technik klanu Hyūga, która polega na dotknięciu palcem czoła ofiary i wysłanie silnego impulsu chakry do punktu tenketsu znajdującego się w mózgu. Powoduje on, że dotknięty natychmiast zasypia, sen jednak jest tak samo silny jak normalny. Aby jutsu było skuteczne przeciwnik musi mieć kontrolę chakry mniejszą o 1 od kontroli chakry użytkownika.

Technika nie wymaga pieczęci, jednak czas kumulowania chakry wynosi tyle ile zajęło by złożenie trzech.

Wybudzenie zależy od otoczenia i tym podobnych czynników, co podlega ocenie MG.

Posiadając rangę A w byakugan lub jūken możemy wykonać technikę bez konieczności kumulowania chakry.
Posiadając rangę S w byakugan lub jūken sen staje się silniejszy niż normalny.
Posiadając Specjalizację oraz rangę S w byakugan lub jūken sen staje się nienaturalnie silny i ciężko obudzić tak śpiącą osobę.
Posiadając Sennina byakugan lub jūken ofiara po wybudzeniu czuje się bardzo skołowana, zupełnie jakby nagle została wyjęta z bardzo głębokiego snu i potrzebuje chwili na ogarnięcie sytuacji, która właśnie miała miejsce i co się z nią aktualnie dzieje.
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=眠いタッチ]Nemui Tatchi | Sleeping Touch[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/h1dIIzR.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]HyŪga, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Ranga B w byakugan lub jūken, Ranga C w genjutsu, Kontrola chakry 7[/row]
[description]Jedna z nietypowych technik klanu Hyūga, która polega na dotknięciu palcem czoła ofiary i wysłanie silnego impulsu chakry do punktu tenketsu znajdującego się w mózgu. Powoduje on, że dotknięty natychmiast zasypia, sen jednak jest tak samo silny jak normalny. Aby jutsu było skuteczne przeciwnik musi mieć kontrolę chakry mniejszą o 1 od użytkownika.

Technika nie wymaga pieczęci, jednak czas kumulowania chakry wynosi tyle ile zajęło by złożenie trzech.

Wybudzenie zależy od otoczenia i tym podobnych czynników, co podlega ocenie MG.  

Posiadając rangę A w byakugan lub juken możemy wykonać technikę bez konieczności kumulowania chakry.
Posiadając rangę S w byakugan lub juken sen staje się silniejszy niż normalny.
Posiadając Specjalizację oraz rangę S w byakugan lub juken sen staje się nienaturalnie silny i ciężko obudzić tak śpiącą osobę.
Posiadając Sennina byakugan lub juken ofiara po wybudzeniu czuje się bardzo skołowana, zupełnie jakby nagle została wyjęta z bardzo głębokiego snu i potrzebuje chwili na ogarnięcie sytuacji, która właśnie miała miejsce i co się z nią aktualnie dzieje.[/description]
Ostatnio zmieniony 19 sty 2022, 21:40 przez Hyūga Eijiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
W razie jakichkolwiek pytań lub jak ktoś ma do mnie jakąś sprawę to zapraszam do kontaktowania się na discordzie - Tokatsu#5342
ODPOWIEDZ

Wróć do „Archiwum”