• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    01.07.2024 - pojawiła się spowiedź nowego eventu Chapter II: Rauken. Więcej informacji można znaleźć w ogłoszeniach.
    14.06.2024 - zostaje zamordowany kuzyn syna Nishi no Tsume. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    02.06.2024 - ex-Tsuchikage, Sabataya Shuten trafia do Bingo w związku z jej akcjami w Mieście Portowym Aki. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    30.04.2024 - nowe wydarzenie "wioskowe" w Tako no Kuni. Więcej szczegółów w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Bagno

Kraj ulokowany w ścisłym północno-zachodnim rogu Nowego Kontynentu. Odgrodzony praktycznie w połowie morzem graniczy tylko z czterema krajami: Kinu no Kuni na wschodzie, Shōnin Ōkoku na południowym-wschodzie oraz Kyōkoku no Kuni i Tokage no Kuni na południu. Teren w większości niski, nizinny i zalewowy, w większości pokryty bagnem. Choć w większości przypadków to Daimyō posiada większość władzy, Kraj Żab jest wyjątkiem. Mówi się, że organem rządzącym w Kaeru no Kuni jest Triumwirat składający się z Lorda Feudalnego, Wielkiego Gondoliera oraz Żabiego Króla, jednak sam Daimyō pełni funkcję w większości reprezentatywną, a głos zabiera tylko w sytuacjach, gdy pozostała dwójka nie może się dogadać. Z tego też względu faktyczną figurą sprawującą władzę jest Haigondoranin, przywódca i najsilniejszy z Gondolierów. Jest to też osoba publicznie znana, podobnie jak Lord Feudalny.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura11/?
RangaC
Urzędniczka kilkukrotnie skinęła głową, za każdym razem, gdy Rai powtarzał sobie zasady tej ich "niepisanej umowy". Zapewne według niej to nie tyle co właśnie tego rodzaju dogadanie się, ale konkretne przepisy prawa, które być może nawet potrafiłaby zacytować co do paragrafu. Albo przynajmniej wiedziałaby w jakim kodeksie odpowiednich przepisów szukać. Na słowa pożegnania zaś, ona także skinęła mu głową i lekko pomachała, jedynie głaskając trochę Nue pod bródką na pożegnanie, zanim nie wróciła do swoich, biurokratycznych obowiązków.
Znalazłszy wnyki (i walcząc przy okazji z komarami) postanowił złożyć pieczęć sensoryczną. I faktycznie... bagna były żywe. Może i jednego krokodyla dojrzał, ale na dnie rzeki były jeszcze 2 inne, kolejne 5 w niedalekiej odległości gdzieś sobie pływało. Kilka różnych węży i jakichś chyba ptaków w wyższych koronach drzew także się ukrywało. Sporo żywych istot. Ale w tym i pięć źródeł chakry... bardziej ludzkich. Jakieś 200 metrów stąd, sądząc po rozstawieniu w kółku albo zastawiali kolejne wnyki, albo odpoczywali przy ognisku. A nieustanne szmery i szumy, a także odgłosy przeróżnych zwierząt tutejszej fauny zdecydowanie... zakłócały odgłosy, które oni mogliby wydawać. Może gdyby miał słuch tak dobry jak węch czy wzrok...
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue104
Info od MG
Chinoike Rai: 9 370, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany
Ostatnio zmieniony 26 cze 2024, 22:46 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 209
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno


Nieustanna działałność flory i fauny tylko sprawiała, że Rai nie mógł skupić się konkretnie na jednym źródle dźwięków. Przynajmniej sensor działał lepiej niż jego prawie nie nadające się obecnie zmysły. Zero konkretnych zapachów czy widoków. A mimo to, posiadał już swego rodzaju taktykę na temat tego jak zamierzał podyktować rozwiązaniem zadania z misją. Znalazł jakiś element ubioru, którym mógłby zakryć swoją twarz, aby ta nie rzucala się jako jeden z jaśniejszych punktów i była dostrzegalna przez potencjalnych oponentów. Ilość ich czakry pomnożona jednak razy pięć sprawiała, że istniało bardzo duże prawdopodobieństwo nakarmienia nimi Nue. Trzeba było jednak dostatecznie dobrze się zakraść i wyczekać na odpowiednią chwilę. Dlatego też Chinoike postanowił poruszać się w kierunku źródeł czakry poprzez przeskakiwanie z jednego drzewa na drugie i starając się robić to na tyle ostrożnie, aby przy zbliżeniu się do miejsca przebywania kłusowników - Ci nie zauważyli go. W trakcie przeskakiwania, podzielił się z Nue informacjami o działaniu. - To są potencjalni żywiciele twojej czakry. Robimy coś dobrego dla twojego nowego domu, więc nie wahaj się przed używaniem swoich mocy na nich. Proszę Cię tylko... Uważaj bardzo na to, żeby nas póki co nie wykryli... A kiedy zacznie się walka... Nie starał się działać zbyt pochopnie... Nie chcę cię stracić. A ich będę próbował ogłuszać do nieprzytomności... — Krótkie instrukcje, które istotka powinna zrozumieć.
► Pokaż Spoiler | Atuty Nabyte
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Atuty Wrodzone
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura12/?
RangaC
Zlokalizowawszy potencjalnych żywicieli, Rai ruszył w tamtą stronę, robiąc choć trochę maskarady oraz informując Nue o działaniach. Ta skinęła główką, piszcząc lekko, chyba na potwierdzenie. Tylko... z elementu zaskoczenia trochę nici. W sensie nie mógł skakać tak luźno jak w lasach Hi no Kuni czy skałach Tsuchi no Kuni. Jeśli skoczyłby na oślep w przód, pięknie by się na jakiegoś węża nadział. Bo ich było całkiem sporo. A ponadto usłyszał serię delikatnych dzwoneczków oraz całą taplaninę i jakieś dziwne porykiwania, gdy krokodyl, którego wcześniej widział, wpadł w zastawioną pułapkę. Sensora nie utrzymywał i gdy natrafił na miejsce, chyba jakieś obozowisko, zważywszy na jeszcze ciepłym popiele i pieprznym zapachu, jeszcze utrzymującym się w okolicy, nikogo nie dostrzegł. Widział natomiast trzy ścieżki, żadna jednak nie prowadziła tam, skąd on, ze swoimi zdolnościami ninja przybył. Jedna prowadziła nad wodę, dwie po podmokłym, bagiennym terenie. Jeden bardziej wilgotny, drugi bardziej suchy. Co więc teraz?
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue104
Info od MG
Chinoike Rai: 9 370, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 209
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno


A więc polowane właśnie miało się zacząć, kiedy Rai postanowił po krótkiej rozmowie skierować się w kierunku, gdzie działałność ludzkiej aury czakry była przez niego bardziej wykrywalna od tej zwierzęciej. Jaka była różnica między nimi? W llości. Bardziej rozwinięte organizmy posiadały jej zdecydowanie więcej niż byty takie jak wspomniane krokodyle czy inne zwierzęta bagienne. W głowie Raia był już wcześniej określony plan i tak jak powiedział Nue - zamierzał go realizować. Znalezienie się jednak wokół kłusowników zdawało się zdawać trudniejsze z racji, że Ci nie znajdowal się tak blisko jak tego białowłosy oczekiwał. Dlatego postanowił raz jeszcze złożyć pieczęć koncentrancji i skupić swoją uwagę na tym gdzie wspomniane jednostki się już znajdowały, Zamierzał zacząć od tych, gdzie znajdowała się ich mniejsza ilość. Jeden lub dwóch nie było wielkim problemem, kiedy można było unieszkodliwić ich. Przy większej grupie istniała szansa na powiadomienie reszty kłusowników. A wtedy życie dla Nue się skomplikuje, gdyż Chinoike nie chciał krzywdzić per se kłusowników. Jedynie wyssać ich czakrę do nieprzytomności i potrzebnej regeneracji. Dlatego w zależności gdzie musiał iść dla osiągnięcia wspomnianej wcześnej ilości, zamierzał użyć techniki Sumen Hoko no Gyo do poruszania się po podmoklym terenie. W miarę cicho i nie chcąc wejść w drogę krokodylom,
Chakra9370 - 0
► Pokaż Spoiler
Suimen Hokō no Gyō | Water Surface Walking Practice水面歩行の業­­
KlasyfikacjaNinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieBaran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika bliźniacza do Ki Nobori no Shugyō. Różnica? Zamiast chodzić po stromych, praktycznie pionowych powierzchniach, ów sztuka pozwala poruszać się po tafli wody niczym jak po prostej drodze. Odpowiednie użycie pozwala nawet uniknąć utknięcia na kleistych powierzchniach, nie tracąc przy tym szybkości. Największa różnica pomiędzy tymi dwoma technikami polega na sposobie kumulowania chakry w stopach. Chociaż docelowo jej ilość jest taka sama, Suimen Hokō no Gyō wymaga przesyłania energii w różnej ilości dostosowując się do ruchów cieczy pod sobą. Chociaż sztuka jest ta wymagająca dla początkujących, z czasem - tak jak chodzenie po drzewach - staje się zdolnością tak naturalną jak oddychanie. Ci bardziej wprawieni są w stanie pominąć wymaganą pieczęć.

Posiadając rangę B Ninjutsu chodzenie po wodzie nie wymagają składania pieczęci. Czas kumulacji chakry wynosi jednak tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
► Pokaż Spoiler | Atuty Nabyte
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Atuty Wrodzone
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Ostatnio zmieniony 29 cze 2024, 0:40 przez Chinoike Rai, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura13/?
RangaC
Pieczęć koncentracji niekoniecznie pomagała, ale już konfrontacji tak. Zwłaszcza, jeśli użyło się do tego chakry. Bo samo złożenie rąk nie powoduje cudów. Do tego trzeba odpowiednio skoncentrować i przelać energię przez swoje ciało, by osiągnąć odpowiedni efekt. W tym przypadku? Zwiększenie zasięgu jego zmysłu sensorycznego. I miał no... lekki problem. Zdawało się bowiem, że kłusownicy przemieszczali się wspólnie, lekko po łuku, ale w stronę wnyków, które mijali. Możliwe, że poruszali się jakąś łodzią, bo ślad wiódł przez wodę. Na szczęście Rai był na to gotowy. Mógł ich śledzić. Nawet po pieprznym zapachu. Był to jednak bardzo słaby zapach i widział w okolicy zwierzęta, które powoli zaczynały wracać na swoje tereny. Idąc bez dźwięku można było zacząć mieć wątpliwości, czy zdąży dogonić kłusowników, nim zwierzęta nie zaczną na niego polować, gdy był na wodzie - terenie łowieckim chociażby krokodyli, ale także i innych gadów.
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue104
Info od MG
Chinoike Rai: 9 320, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 209
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno


Podążajmy za nimi. Może zatrzymają się w jakimś miejscu i będą zamierzali zrobić coś innego. — Na ten moment Rai faktycznie miał jakiś pomysł. Kiedy jednak pojawiły się komplikacje w postaci tego jak dostać się niepostrzeżenie do kłusowników... Cóż... Nastąpił problem. Rozwiązaniem jednak mogło być użycie tak dawno nieużywanej przez niego techniki (właściwie ostatni raz użył jej tymczasowo na arenie w Hikigaeru) i jeśli się to uda - to najpewniej użyje jej do tego, aby tropił kłusowników w czasie, kiedy będzie w tyle i myślał co dalej. A tą techniką było oczywiście Kage Bunshin no Jutsu, tworząc klona, który posiadał połowę zasobów jego czakry. A ten stworzony klon miał podążać inną drogą, być może bliżej i bardziej niepostrzeżenie - w celu wypatrzenia gdzie kłusownicy się zatrzymają z podtrzymywanym sensorem. Oryginał przeniósł się także na drzewa, aby nie zostać ofiarą krokodyli.
Nue Party4660 - 0
Clone4660 - 0
NotkaProszę pamiętać, że nadal mam kolczyk z techniką Genjutsu, nie wiem czy na klonie też będzie.
► Pokaż Spoiler
Kage Bunshin no Jutsu | Shadow Clone Technique影分身の術­
KlasyfikacjaNinjutsu, Technika Klonująca
PieczęciePieczęć klonowania
KosztChakra dzielona równo pomiędzy oryginał i kopie
standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
Wymagania---
Jedna z najdoskonalszych technik klonowania, niosąca nie tylko dodatkowe możliwości, ale również ryzyko. Po złożeniu jednej pieczęci nasze pokłady chakry dzielą się równo pomiędzy wszystkie stworzone kopie. Są w stanie wykonywać techniki oparte na chakrze, jak również zadawać fizyczne obrażenia. Posiadają też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. Klon taki nie ma też dostępu do technik powiązanych z klanem bądź limitami krwi. Prócz klasycznych ograniczeń posiadanych przez klony, znikają one w przypadku straty przytomności przez twórcę lub w momencie jego zaśnięcia bez względu na to, czym zostało spowodowane. W zamian za to, są w stanie podróżować samodzielnie na dłuższe dystanse, a zdobyte przez nie informacje i doświadczenia wracają podczas ich zniszczenia do twórcy.

W przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca jedynie 50% pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie kłębek dymu, który może być zarówno przydatnym narzędziem, jak i utrudnieniem w zależności od sytuacji.

Na randze A Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 500.
Na randze S Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 250.
Na randze S Ninjutsu oraz posiadając Specjalizację w Ninjutsu można dzielić chakrę dowolnie pomiędzy klony, jednak każdy z nich musi posiadać jej minimum 100.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 6 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 60% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 7 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 70% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 8 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 80% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 90% pozostałej u kopii chakry.
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 10 w przypadku zniszczenia lub odwołania klona, do oryginału wraca 100% pozostałej u kopii chakry.
► Pokaż Spoiler | Atuty Nabyte
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Atuty Wrodzone
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura14/?
RangaC
Ciężko się rozdzielić będąc samemu. Jednakże! On był ninja. A jako ninja posiadał zdolności, które wielu uznałoby za... nienaturalne. Jak np. możliwość stworzenia klona. Rozdzielił się więc i ruszyli. Bez sensora, bo jednak nie koncentrując chakry, to wykrywał jedynie zwierzęta w promieniu 12 metrów co i tak było przydatne. Przynajmniej nie nadepnie na jakąś trującą żabę czy jadowitego węża. Doppelganger nie posiadał jednak specjalnego kolczyka - sam kolczyk skopiował, jednak nie jego specjalną właściwość. Kopia udała się raczej sobie znaną trasą, ale tylko raczej, w stronę miejsca, gdzie widział wnyki. Tak przynajmniej zakładał, bo jednak rozdzielił się w miejscu no nie do końca znanym. Po dłuższej jednak chwili wytropił swoje własne ślady i zaczął po nich wracać, więc być może wszystko się uda. A oryginał? Oryginał podążał za niknącym powoli zapachem pieprzu oraz lekkiej degradacji ilości źródeł chakry. W pewnym momencie w oddali zauważył łódź. Takiej... sporej oddali. Nic jednak nie słyszał, ale widział, że coś robili i coś na pokład wciągali. Coś dużego.
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue104
Info od MG
Chinoike Rai: 4 660, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany
Raioklon: 4 657
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 209
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Nawet jeśli trudno było rozdzielić się będąc pojedynczą osobą i bez przeszkolenia - Rai był wyjątkiem. Był shinobi, którego zadaniem od wielu lat było faktycznie zajmowanie się rzeczami nierozwiązalnymi. I jako ów shinobi powinien swoje zdolności ulepszać, wzmacniać, pielęgnować... A nawet rozwijać. Pożytkowanie się klonami miało zostać więc przez niego użyte do tego, aby jego podzielność uwagi nie została wystawiona na próbę i mógł skupić się na pierwotnych rzeczach jakim było lokalizowanie kłusowników. Towarzystwo krokodyli i innych stworzeń tylko przeszkadzało w owym skupieniu się, pamiętając zresztą, że Rai mial ze swoim sensorem ostatnio problemy. Remedium na to było delegowanie więc, aby jak najmniej obciążenia na umysł nałożyć. Dodatkowo... Przeszła mu przez sekundę myśl, że powinien zainteresować się finalnie podróżą do Kitsune no Kuni, aby rozwiązać ostateczny problem umysłowy. Ale... Wracając do rzeczywistości.
Wolny od jednego brzemienia, mógł się skupić ponownie na złożeniu pieczęci KONFRONTACJI, aby zdobyć na nowo pełnie wizji. Kto wie, być może im częściej i skuteczniej używany sensor pomoże mu w jeszcze lepszym opanowaniu, pamietając jak pomagał mu w Baibai. Chciał mieć absolutną wizję. Z kolei klon miał także zlożyć pieczęć KONFRONTACJI i trzymać się z daleka, jednak nadal mieć na uwadze, że w pewnym momencie może dojść do sytuacji finalnego spotkania z kłusownikami. I trzeba będzie coś z tym zrobić, a co dwie głowy to nie jedna.
Nue Party4660 - 50 (Sensor)
Clone44 657 - 50 (Sensor) - 3 (Utrzymanie)
► Pokaż Spoiler | Atuty Nabyte
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Atuty Wrodzone
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura15/?
RangaC
Umysł Raia poświęcony był wielu rzeczom. W tym i teoretycznej podróży do Kitsune no Kuni. Jednak nie to miało znaczenia. Miał rzeczywistość. On został w miejscu, aktywując Sensora i analizując to, co się dzieje doszedł do wniosku, że chyba... zwierzęta się do niego zbliżają. Jakieś dwa węże. Jeden był na gałęzi mniej więcej na jego poziomie, drugi wyżej. A co z potencjalnymi kłusownikami? Zdawali się, bazując po ich chakrze, wciągać chyba tego krokodyla na ich łódź. Choć ten krokodyl... zdawał się przymierać. Jego energia malała. Albo zdawała się być bardziej przytłumiona. A klon? Klonowi udało się sprawniej wrócić na szlak i w sumie skryć się i obserwować, że faktycznie tym zajmowali się kłusownicy. Z dala od ich wzroku, bo jakieś 30 metrów od nich i w gęstwinie, ale w obszarze zapachu pieprzu, przez co zwierzęta się do niego nie zbliżały. Zdawało się, że czymś chyba najpierw dźgnęli biednego zwierzaka i teraz wciągali go albo osłabionego... albo pod wpływem jakichś środków, na łódź, wyraźnie się z tym męcząc. U oryginału zaś Nue zapiszczało cicho chyba lekko znudzone.
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue104
Info od MG
Chinoike Rai: 4 610, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany
Raioklon: 4 604
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 209
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Wiem, że jesteś znudzony. Zresztą... Ja też. Sądzę, że skoro mamy ich piątkę w jednym miejscu, a dodatkowo nie są wyjątkowo silni w chakrze, możemy przejść do drugiego etapu. — Chciał się jedynie upewnić co się dzieje i w jaki sposób to się dzieje. Skoro dane mu było to zauważyć przez utrzymywanie czakry oraz zbliżenie się, Rai jedynie przed wyruszeniem powiedział do Nue krótkie zdanie. — Zjedz je. — Miał na myśli oczywiście węże, które znajdowały się w niedalekiej odległości od nich, wskazując zresztą palcem gdzie były. Jeśli się to nie udało, sam Rai postawił zdecydowanymi uderzeniami zrzucić węże w "przepaść" przed nim i wyruszyć do miejsca, gdzie będzie mu dane spotkać się na widoku ze swoim klonem.
Tak jak wcześniej mówił - była ich piątka. Zajmowali się krokodylem, który już podumierał na swoim zdrowiu, więc nie spodziewaliby się tego, że ktoś może ich zaatakować. Będąc na poziomie widoczności z klonem, Nue Party postanowiło wymienić z nim gesty (obaj myśleli tak samo jako oryginał i klon, więc nie było to problemem) mówiące co mają zrobić. Wskoczyć równocześnie na łódź, klon pozbyć się jednego z kłusowników przez wykopanie go z zaskoczenia do wody, powodując, że na jakiś czas będą walczyć tylko z czwórką. Wtedy użyć techniki Iryo Ninjutsu Kire, aby pozbyć przytomności dwóch pozostałych kłusowników. Oryginał wraz z Nue mieli więc wtedy tylko dwa zadania. Nue miało użyć swoich macek na dwóch nieprzytomnych kłusownikach, aby wysysać z nich czakrę, a Rai potraktować ich także swoją zdolnością węża z chakry, aby ten chwycił i wbił się w skórę pozostałego kłusownika. Klon miał pozostać na gotowości do odpierania potencjalnych ataków tych na łódce jak i pamiętać, że inny był w wodzie.
Nue Party4610 - 25 (Chakra Nue Hebi)
Clone4 604 - 100 (2x Kire) - 3 (Utrzymanie)
► Pokaż Spoiler | Technika Nue
Nue Chakura Kyūin Jutsu | Nue Chakra Absorption Technique
KlasaGozu Tennō
KlasyfikacjaTechnika Absorpcji Chakry, Transformacja Kształtu, Kontrola Chakry
Zasięg20m
KosztStandardowy na turę za węża
WymaganiaOdblokowana Forma Nue - min. Mała
W formie małej, średniej oraz dużej, u czubku wężowatego ogona Nue pojawiają się wytworzone z mrocznej chakry węże (do 8), które wydłużają się i atakują do 8 osobników, próbując ich ugryźć. Następnie, poprzez wytworzone węże, stworzenie absorbuje chakrę ugryzionych przeciwników. Absorbuje 1% obecnie posiadanej przez Nue chakry + koszt węża.
► Pokaż Spoiler | Technika Klona i Oryginału
Nue Chakra Hebi | Nue Chakra Snake
KlasaGozu Tennō
KlasyfikacjaTechnika Absorpcji Chakry, Transformacja Kształtu, Kontrola Chakry
Zasięg10m
KosztStandardowy na turę za węża
WymaganiaOdblokowana Forma Nue - min. Mała
Użytkownik Gozu Tennō przekształca niewielką część swojej chakry w mroczną chakrę pod postacią węża, który traktowany jest jak przedłużenie ciała użytkownika i współdziała z atutem do absorpcji chakry. Wspomniany wąż jest bytem niemal cielesnym, może służyć do blokowania ataku oraz zadawania obrażeń. Istnieją dwa główne metody walki przy pomocy tego jutsu. Traktowanie go jak bicza czy liny, bądź też korzystanie z wężowych zębisk tak, aby wgryzać się w przeciwników. Wgryzienie się węża w przeciwnika wysysa z niego chakrę w wysokości 2,5% aktualnej chakry użytkownika na turę. Użytkownik decyduje czy przekazać chakrę na rozwój Nue czy też odnowić nią własne rezerwy.
Od rangi A w Gozu Tennōmożna kontrolować dwa węże na raz, zdolność ma wówczas podwójny koszt
Kire | Cut切れ
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Ptak → Koń → Zając → Smok → Szczur
KosztPotrójny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 8, Refleks 7, Ninjutsu B
Dość bazowa technika znana przez wielu shinobi, jednak wymagająca całkiem niezłej kontroli chakry, precyzji, umiejętności manipulacji czystą chakrą i sporej wiedzy medycznej. Użytkownik jej koncentruje dużą ilość chakry w dłoni, a następnie “ostrą” stroną otwartej dłoni przywalamy w szyję przeciwnika. Musimy jednak trafić pod odpowiednim kątem, dlatego wymagana jest do tego duża precyzja i znajomość medyczna. Po trafieniu, przelewamy szybki impuls w stronę przeciwnika, jaki wzmacnia nasz cios i powala wroga do nieprzytomności. Tak jak jest to możliwe i bez tej techniki, tak ona znacznie ułatwia ten proces.

Przeciwnika do nieprzytomności jesteśmy jedynie w stanie powalić, jeżeli jego Wytrzymałość jest mniejsza niż 7. Cała reszta odczuje w szyi ból, może przez moment będzie miała problemy z oddychaniem, jednak żadnych większych szkód nie wyrządzi.

Posiadając rangę A w Ninjutsu lub Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak dalej wymagana jest koncentracja chakry przez czas równy im złożeniu.
Posiadając rangę S w Ninjutsu lub Iryō Ninjutsu koszt ataku jest zmniejszony do Podwójnego.
Posiadając Specjalizację Ninjutsu jesteśmy w stanie powalić nawet osoby jakich Wytrzymałość jest równa 7.
Posiadając Specjalizację Iryo Ninjutsu wymóg dotyczący Kontroli Chakry jest obniżony o 1 poziom. Nie jest wymagane też Ninjutsu rangi B do nauki techniki.
► Pokaż Spoiler | Atuty Nabyte
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Atuty Wrodzone
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura16/?
RangaC
Padło polecenie i Nue postanowiło je wykonać. Energetyczny wąż ugryzł jednego, a potem pojawił się i drugi, który ugryzł drugiego gada. Powoli ilość tych energetycznych węży rosła, a zwykłe zwierzaki... cóż, spadły bez życia lub siły do wody pod nimi. Także Rai w tym pomógł. Trochę to jednak trwało, a w tym czasie klon obserwował kłusowników. Ci zaś.... no wciągnęli i zabili w międzyczasie krokodyla, a także zaczynali się zbierać do dalszej podróży, gdy Rai ruszył dalej. Tylko tak... trochę bez sensu spotkać się na widoku, bo jak jest się na widoku... to jest się na widoku. Shocker, I know. Tylko takie bycie na widoku niezbyt współgrało. Tylko zanim ruszył, to jeszcze no... nie wiedział gdzie był jego klon. Ten był ukryty. Może i myśleli podobnie, ale gdzie się ukrył, gdy tyle opcji było? No ciężko powiedzieć. Na pewno się zbliżył i zachował swoje skrycie. Klon go jednak nie dostrzegł, a oryginał klona. Co więc było planem? Bo na pewno nie telepatia. Każdy z nich wiedział, że gdzieś powinien być ten drugi, a ich cel... zaraz ucieknie. Jak rozwiązać ten mezalians?
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue150
Info od MG
Chinoike Rai: 4 585, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany
Raioklon: 4 601
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 209
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

No cóż. Przynajmniej jedna z części została przez nich zrealizowana jeśli chodziło o to co zaplanował sobie Rai. Faktycznie jego klon mógł nie zauważyć gdzie on dokładnie był, a Rai sam też nie wiedział jak dokładniej miałby go zauważyć. Dlatego pierwszą rzeczą, primo ultimo, było odnalezienie jego doppelgangera i znaleźć się na tyle blisko, aby mógł usłyszeć wcześniej wspomniane instrukcje. Dlatego postanowił użyć jeszcze raz sensora, który miał mu pomóc w odnalezieniu drogi, a przy okazji dowiedzieć się na temat tego jak wyglądała sytuacja z kłusownikami. Następnie trzeba było znaleźć się blisko klona i po raz kolejny, teraz już ustnie przekazać mu instrukcje na temat wcześniej wspomnianego planu. Kiedy to się już stało, Rai upewnił się, że klon zrozumiał co mają zrobić i jeśli zauważyli, że istnieje dostatecznie dobra sytuacja na to, aby plan powiódł się zdecydowanie tak jak chcieli - nie trzeba było zrobić nic innego niż dać sobie znak gotowości do działania. I działać do tego co sie stanie w owej sytuacji.
Nue Party4 585 - 50 (Sensor) - 25 (Nue Chakra Hebi)
Clone4 601 - 3 (Utrzymanie) - 100 (2X KIRE)
► Pokaż Spoiler | Technika Nue
Nue Chakura Kyūin Jutsu | Nue Chakra Absorption Technique
KlasaGozu Tennō
KlasyfikacjaTechnika Absorpcji Chakry, Transformacja Kształtu, Kontrola Chakry
Zasięg20m
KosztStandardowy na turę za węża
WymaganiaOdblokowana Forma Nue - min. Mała
W formie małej, średniej oraz dużej, u czubku wężowatego ogona Nue pojawiają się wytworzone z mrocznej chakry węże (do 8), które wydłużają się i atakują do 8 osobników, próbując ich ugryźć. Następnie, poprzez wytworzone węże, stworzenie absorbuje chakrę ugryzionych przeciwników. Absorbuje 1% obecnie posiadanej przez Nue chakry + koszt węża.
► Pokaż Spoiler | Technika Klona i Oryginału
Nue Chakra Hebi | Nue Chakra Snake
KlasaGozu Tennō
KlasyfikacjaTechnika Absorpcji Chakry, Transformacja Kształtu, Kontrola Chakry
Zasięg10m
KosztStandardowy na turę za węża
WymaganiaOdblokowana Forma Nue - min. Mała
Użytkownik Gozu Tennō przekształca niewielką część swojej chakry w mroczną chakrę pod postacią węża, który traktowany jest jak przedłużenie ciała użytkownika i współdziała z atutem do absorpcji chakry. Wspomniany wąż jest bytem niemal cielesnym, może służyć do blokowania ataku oraz zadawania obrażeń. Istnieją dwa główne metody walki przy pomocy tego jutsu. Traktowanie go jak bicza czy liny, bądź też korzystanie z wężowych zębisk tak, aby wgryzać się w przeciwników. Wgryzienie się węża w przeciwnika wysysa z niego chakrę w wysokości 2,5% aktualnej chakry użytkownika na turę. Użytkownik decyduje czy przekazać chakrę na rozwój Nue czy też odnowić nią własne rezerwy.
Od rangi A w Gozu Tennōmożna kontrolować dwa węże na raz, zdolność ma wówczas podwójny koszt
Kire | Cut切れ
KlasyfikacjaIryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Ptak → Koń → Zając → Smok → Szczur
KosztPotrójny
ZasięgBezpośredni
WymaganiaKontrola Chakry 8, Refleks 7, Ninjutsu B
Dość bazowa technika znana przez wielu shinobi, jednak wymagająca całkiem niezłej kontroli chakry, precyzji, umiejętności manipulacji czystą chakrą i sporej wiedzy medycznej. Użytkownik jej koncentruje dużą ilość chakry w dłoni, a następnie “ostrą” stroną otwartej dłoni przywalamy w szyję przeciwnika. Musimy jednak trafić pod odpowiednim kątem, dlatego wymagana jest do tego duża precyzja i znajomość medyczna. Po trafieniu, przelewamy szybki impuls w stronę przeciwnika, jaki wzmacnia nasz cios i powala wroga do nieprzytomności. Tak jak jest to możliwe i bez tej techniki, tak ona znacznie ułatwia ten proces.

Przeciwnika do nieprzytomności jesteśmy jedynie w stanie powalić, jeżeli jego Wytrzymałość jest mniejsza niż 7. Cała reszta odczuje w szyi ból, może przez moment będzie miała problemy z oddychaniem, jednak żadnych większych szkód nie wyrządzi.

Posiadając rangę A w Ninjutsu lub Iryō Ninjutsu jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak dalej wymagana jest koncentracja chakry przez czas równy im złożeniu.
Posiadając rangę S w Ninjutsu lub Iryō Ninjutsu koszt ataku jest zmniejszony do Podwójnego.
Posiadając Specjalizację Ninjutsu jesteśmy w stanie powalić nawet osoby jakich Wytrzymałość jest równa 7.
Posiadając Specjalizację Iryo Ninjutsu wymóg dotyczący Kontroli Chakry jest obniżony o 1 poziom. Nie jest wymagane też Ninjutsu rangi B do nauki techniki.
► Pokaż Spoiler | Atuty Nabyte
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Atuty Wrodzone
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura17/?
RangaC
Gdy mezalians został rozwiązany z ponownym wykorzystaniem sensora, dodatkowym skradaniem się i dotarciem do klona, kłusownicy zdążyli już wciągnąć na pokład krokodyla, zabić go (prawdopodobnie) oraz ruszyć w swoją stronę. Więc może i plan był gotowy. Tylko wrogowie na dystansie. Trzeba było działać. W lekkim pośpiechu i chaosie, chyba, że mieli się znowu zakradać do oddalających się względnie sprawnie kłusowników. Przez to ich atak... no niezbyt zadziałał. Owszem, jeden kłusownik padł nieprzytomny, ale drugi się obrócił, przez co atak klona... no nie zadziałał. Zamiast tego rzucił się na klona z pięściami, a klon zrobił puff, przez co kłusownik wpadł do rzeki. Pozostała trójka? Cóż, jeden został wstępnie wykopany z łodzi przez klona, więc została dwójka. Wąż wgryzł się w jednego przeciwnika, tylko drugi w tym czasie wyciągnął wiosło i zdzielił nim Raia po łbie, przez co, choć technika istniała, tak puściła. Szczęśliwie bądź nie - cios nie był jakoś silny. Ale głowa zabolała.
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue150
Info od MG
Chinoike Rai: 8 883, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany, głowa boli
Awatar użytkownika
Chinoike Rai
Posty: 209
Rejestracja: 09 lut 2022, 15:14
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Rai
Discord: vR4Y#1635
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Bagno

Można powiedzieć, że gdzieś już szli ze swoją współpracą jeśli chodziło o lepsze kontrolowanie klonem. Na pewno Rai zrozumiał w jaki sposób powinien delegować swoimi klonami, jednak w przyszłości powinien także pomyśleć o tym jak lepiej z nimi współpracować. Punkt do zapamiętania. Trzeba było jednak wrócić do rzeczywistości. Sytuacja miała się tak, że jeden kłusownik był faktycznie nieprzytomny, drugi wpadł do wody ze względu na puffnięcie klona, trzeci wylądował w wodzie tak jak poprzedni, a dwóch pozostałych było jak najbardziej zdolnych do walki. To czyniło póki co walkę całkiem wyrównaną, lecz nadal nie pozwoliło Raiowi na to, aby zdobyć dla siebie jeszcze więcej czasu. Dlatego trzeba było zareagować "szybciej", albo chytrzej. Dlatego postanowił wykorzystać to, czego tak dawno już nie wykorzystywał, a mianowicie swojego Sakki, chcąc dać upust tego, że nie lubił intencji kłusowników wobec krokodyli, które właściwie nic im nie zrobiły. Tym samym jeśli Sakki podziałałoby, Rai zamierzałby dla uniknięcia potencjalnego ataku zrobić kucnięcie, szybko wyjąć do pomocy kunaia i sprawić, że przez wbicie go pokolei w dolne partie nóg mężczyzna stracił możliwość chodzenia, a tym samym szansę na walkę. Kolejnemu, jeśli wciąż Sakki potrafiło działać, Rai postanowił przetrącić kopnięciem w kolano nogę, aby ten dołączył w braku stabilnego chodu do swojego kolegi. Nue powiedział wcześniej, aby zajął się nieprzytomnym mężczyzną i wysysał jego czakrę, lecz nadal trzymał się blisko niego. A jeśli cała sytuacja na to pozwoli, zamierzał jedną rękę poświęcić do ponownej zabawy wężem z czakry Nue, który miał w zamiarze traktować jako bicz lub łańcuch do podkoszenia nogi przeciwników lub walnięcia ich w łby.
Nue Party8 883 - 25 (Nue Chakra Hebi) - 0 (Sakki)
► Pokaż Spoiler | Technika Nue
Nue Chakura Kyūin Jutsu | Nue Chakra Absorption Technique
KlasaGozu Tennō
KlasyfikacjaTechnika Absorpcji Chakry, Transformacja Kształtu, Kontrola Chakry
Zasięg20m
KosztStandardowy na turę za węża
WymaganiaOdblokowana Forma Nue - min. Mała
W formie małej, średniej oraz dużej, u czubku wężowatego ogona Nue pojawiają się wytworzone z mrocznej chakry węże (do 8), które wydłużają się i atakują do 8 osobników, próbując ich ugryźć. Następnie, poprzez wytworzone węże, stworzenie absorbuje chakrę ugryzionych przeciwników. Absorbuje 1% obecnie posiadanej przez Nue chakry + koszt węża.
► Pokaż Spoiler | Techniki Raia
Nue Chakra Hebi | Nue Chakra Snake
KlasaGozu Tennō
KlasyfikacjaTechnika Absorpcji Chakry, Transformacja Kształtu, Kontrola Chakry
Zasięg10m
KosztStandardowy na turę za węża
WymaganiaOdblokowana Forma Nue - min. Mała
Użytkownik Gozu Tennō przekształca niewielką część swojej chakry w mroczną chakrę pod postacią węża, który traktowany jest jak przedłużenie ciała użytkownika i współdziała z atutem do absorpcji chakry. Wspomniany wąż jest bytem niemal cielesnym, może służyć do blokowania ataku oraz zadawania obrażeń. Istnieją dwa główne metody walki przy pomocy tego jutsu. Traktowanie go jak bicza czy liny, bądź też korzystanie z wężowych zębisk tak, aby wgryzać się w przeciwników. Wgryzienie się węża w przeciwnika wysysa z niego chakrę w wysokości 2,5% aktualnej chakry użytkownika na turę. Użytkownik decyduje czy przekazać chakrę na rozwój Nue czy też odnowić nią własne rezerwy.
Od rangi A w Gozu Tennōmożna kontrolować dwa węże na raz, zdolność ma wówczas podwójny koszt
Sakki | Killing Intent殺気
KlasyfikacjaNinjutsu
Pieczęcie---
Koszt---
ZasięgZasięg wzroku
Wymagania---
Specyficzna technika pozwalająca wywrzeć swoją wolą presję na innych. Porównuje się wówczas Siłę Woli celu do Siły Woli użytkownika i korzysta z poniższej tabeli:
Różnica Siły Woli celu do użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę
-1 lub -2Cel czuje niepokój
-3 lub -4Cel czuje strach
-5Cel jest przerażony
-6 i dalejCel jest sparaliżowany ze strachu
W przypadku, gdy emocje postaci nie współgrają z jego intencjami, Sakki może zostać osłabione. Jest to decyzja MG, uzależniona od tego, w jakich warunkach i z jakim nastawieniem użyła tej techniki. Na ogół tego typu osłabienie wynosi -1, acz nie jest to reguła i może wynosić nawet więcej lub w skrajnych przypadkach - kompletnie nie wyjść.

Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 możemy zapłacić koszt standardowy A na turę, by za jej pomocą zmaterializować za użytkownikiem "wizję". Może być to demoniczna postać, czysta aura, cokolwiek. Dodaje to dodatkowej presji w postaci +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.
Mając Siłę Woli na poziomie 10 postać jest całkowicie odporna na efekty Sakki.
► Pokaż Spoiler | Atuty Nabyte
TropicielAtut nabyty
Postać wie jak wyszukiwać i zacierać ślady. Czy będzie to podczas polowania w lesie czy na zbiegłego ninję, nie ma to znaczenia.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Ulepszony zmysł nazwa zmysłuAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Słuch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że postać jest bardziej wyczulona na źródła dźwięków dookoła niej. Usłyszy jak trawa się ugina za nią czy oddech oddalonego nawet o dwadzieścia metrów przeciwnika, a podczas snu - może obudzić (jeśli użytkownik tego chce) go nawet najcichszy dźwięk, przez co bardzo ciężko ją zaskoczyć. Jeśli jednak przeciwnik np. ukrywa swój oddech i w miarę możliwości ogranicza wydawane dźwięki, wówczas dystans ten maleje, choć w pobliżu 5 metrów od użytkownika naprawdę trzeba się postarać.
  3. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
  4. Węch - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie zmienić się w prawdziwego psa tropiącego, bez potrzeby użycia specjalistycznych technik. Bez problemu zapamiętuje zapach swojego celu i jest w stanie go śledzić, nawet gdy ten jest oddalony o 2.5km od użytkownika. Umożliwia to także lokalizację osoby w przestrzeni, gdy np. jest ciemno, dostarczając informację o źródle zapachu w promieniu 10 metrów od użytkownika, choć jest to tylko ogólny kierunek, a nie dokładna lokalizacja. Warunki atmosferyczne, jak np. wiatr, mogą dodatkowo utrudnić tropienie.
  5. Dotyk - wzmocnienie tego zmysłu sprawia, że użytkownik jest w stanie wykryć najdrobniejsze zmiany w fakturze zarówno przedmiotów, jak i osób. Ba! Nawet nie musi dotykać ich bezpośrednio dłonią - jakakolwiek część ciała jest w stanie to wykryć, także najdrobniejszy impuls. W trakcie walki, pozwala także odczuć, jak ataki wypływają na ciało i elementy pancerza przeciwnika, przez co dłuższa, analityczna walka, może takiej osobie dostarczyć cennych informacji o słabych punktach, a receptory na skórze wykryją nawet najdrobniejszą zmianę temperatury - także tę nienaturalną, wywołaną np. jakimś jutsu.
► Pokaż Spoiler | Atuty Wrodzone
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 3024
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Bagno

Poznać Cię lepiejあなたをもっとよく知るようになる
Tura18/?
RangaC
Po dostaniu wiosłem, Rai planował użyć Sakki. Nie była to jednak w pełni mordercza intencja. Może przez ból głowy, może przez to, jakie emocje faktycznie czuł do gadów. Mimo to... jego przeciwnicy się zawahali. Nie byli pewnie co dalej zrobić. Uniknął drugiego uderzenia poprzez kucnięcie i dobył kunaia, atakując nogi mężczyzny, przez co ten padł na kolana. A drugi? Cóż, był przerażony i gdy Rai sobie dzielnie działał ten wskoczył do wody i zaczął płynąć do brzegu. I już miało być tak pięknie, tak cudownie, gdy ranny mężczyzna ponownie się zamachnął, a z wody dłoń złapała Raia za kostkę. Ci w wodzie nie byli bowiem wyeliminowani. Ot - w wodzie. Wspólnymi siłami wszyscy, poza jednym nieprzytomnym mężczyzną, skończyli w wodzie. Trzech z Raiem, gdzie jeden trochę krwawił i przez to miał problemy z utrzymaniem się na wodzie, dwójka... w sumie nie wiedziała co chyba dalej zrobić, bo obaj zaczęli płynąć w stronę łodzi. Gdzie było Nue. Spoglądające i piszczące w przerażeniu na Chinoike, gdy łódź powoli dryfowała z dala od jego "rodzica".
NPCTsugio - Gondolier
NPCDoku
Max Chakra Nue150
Info od MG
Chinoike Rai: 8 883, Ciało trochę boli tam, gdzie miałeś rany, głowa boli
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kaeru no Kuni - Kraj Żab”