• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    01.07.2024 - pojawiła się spowiedź nowego eventu Chapter II: Rauken. Więcej informacji można znaleźć w ogłoszeniach.
    14.06.2024 - zostaje zamordowany kuzyn syna Nishi no Tsume. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    02.06.2024 - ex-Tsuchikage, Sabataya Shuten trafia do Bingo w związku z jej akcjami w Mieście Portowym Aki. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    30.04.2024 - nowe wydarzenie "wioskowe" w Tako no Kuni. Więcej szczegółów w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Upały, brak wody - Kyōkoku no Kuni to nie jest kraj dla słabych ludzi. Dodatkowo, nieudolność w rządach Władca doprowadziła do sytuacji, w której mało kto faktycznie uznaje jego zwierzchność - zamiast tego, dominują związki większych miast, które na mocy współpracy pomagają sobie nawzajem. Występuje tutaj zaskakująco duże bezprawie, które targa mniejsze miejscowości. Dopiero interwencja samozwańczych obrońców sprawiedliwości pomaga zakończyć rządy przestępców. Kraj jednak nie zmaga się tylko z rozłamami administracyjnymi, ale również i etnicznymi - bo na dzikich, nie do końca zbadanych terenach żyją plemienia "dzikich" - ludzi, o ciemnej, prawie czerwonej skórze. Zbytnio skupieni na przetrwaniu i swoich przyziemnych sprawach, pozostali mieszkańcy Kraju Kanionów nie są świadomi tajemnic tego koczowniczego ludu. Ale czy te sekrety pozostaną sekretami na długo?
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 228
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Naczelny Clown
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Superstitions and Witchcraft迷信と魔法
Oto i wieśniara, Kutasem w Keczupuri w swojej pełnej krasie. Została obrażona, przynajmniej według niej, i nie zamierzała tego tak zostawić. Oj nie! Haczapuri była waleczną samurajką ze zdolnościami, z którymi rywalizować mógł tylko co drugi genin, a to przecież nie było byle co! Używając swojej iście mistrzowskiej znajomości Itamikenu(B), chirurgicznej precyzji(5), prędkości kobry(5) i siły orangutana(7) postanowiła dać Bogdanowi Bonerowi nauczkę (zaraz po tym jak prawie dostała wylewu, a Boner spojrzał na nią nawet bardziej krzywo niż wcześniej). Ku zaskoczeniu wszystkich tu zebranych nawet udało jej się pijanego faceta trafić, a jego nawet to zabolało, bo odchylił się łapiać za nos, który jednak ani nie pękł, ani nie krwawił, ale mężczyzna zaklął tak siarczyście, że boję się tego tutaj napisać. Po prostu było widać, że nieco się zaczerwienił. Jednej rzeczy jednak Haczapuri chyba nie przewidziała. W momencie, w którym darła mordę jak to Boner ma się wziąć do swojej pracy z kierunku, gdzie ma założoną opaskę na oku, dostała w głowę butelką, która rozbiła się na niej kalecząc jej twarz i pękając w całym tym procesie. Wieśniaczka upadła od impaktu na ziemię czując jak ból przebija jej się aż do samego mózgu. Mogła czuć kawałki szkła wbite w skórę twarzy i bez wątpienia gdyby miała z tej strony twarzy oko, to już by go nie miała, bo cięta rana (a nawet kilka) szła przez pół twarzy aż do samych ust. Nie było wątpliwości, kto ją jebnął, bo Boner stał nad nią z tulipanem w ręku.
- Przelała się pała goryczy. Jeszcze raz, a tak zdemoluję ci dupę, że pożałujesz nie posiadania czterech odbytów, żeby móc którymś się wysrać bez bólu. - oznajmił badając jej reakcję. Ewidentnie pomimo bycia kompletnie zalanym alkoholem wciąż był groźnym dla niej przeciwnikiem.
Ranga MisjiB
Tura8/...
Chakra
NPC
Zasady
► Pokaż Spoiler
  • Wszystkie atuty używane aktualnie powinny być wypisane na samym dole posta.
  • Nie uznaję przekopiowania całej KP do atutów, bo nie używasz wszystkich w każdym poście non-stop.
  • To samo tyczy się technik. Jeśli jakieś mają koszt turowy to muszą być wylistowane w każdej turze, w której są podtrzymywane.
  • Przedmioty używane również proszę listować.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Katsuse Hatsuri
Posty: 43
Rejestracja: 19 cze 2023, 20:30
Ranga: Samurai
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Kapiszon użyła swoich trenowanych przez lata skillsów Samurajskich, by kurde pobić tego menela egzorcystę za niecałą trzystę. Znaczy tylko menela, bo to że jest egzorcystą to dla niej było kłamstwo, pomówienia i w ogóle jakiś blef. Niestety, Bogdan Boner okazał się, że zna technikę Jednookiego Żurawia, która idealnie kontrowała Czupaczupsa. BO MIAŁA TYLKO JEDNO OKO. A gdyby użyła miecza to wyszłoby lepiej na stówę. W końcu samurajem była a nie jakimś ninją lub mnichem Xiaolin. W ten sposób skończyła nieciekawie. Na podłodze. Leżąc. W kałuży krwi (i Sake. Czy tam wódy). Doprawy, to była niehonorowa walka! Shame on you! Shame on your mother! Shame on your COW!
- Yhmmhmh... - Mruknęła, wciąż zamroczona siłą uderzenia. - Dobra stary... Daj mi moment... - Powiedziała, podnosząc rękę, która teraz klapła z powrotem na ziemię. Musiała trochę zebrać siłę, zanim wstanie i ruszy w końcu się zająć tymi głupimi duchami. - Ale weźmijta się do roboty, bo jak nie ruszę dupy to bede się wracała czołgając przez resztę drogi... - Powiedziała wstając.
Info
Chakra: 4500
► Pokaż Spoiler | Używane Jutsu
► Pokaż Spoiler | Używane Style Walki
Itamiken | The Fist of Pain痛みの拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wręcz opracowany tylko i wyłącznie dla jednego celu: pokonywaniu przeciwników, sprawiając im zarówno podczas bitwy, jak i po niej, jak największy ból. Użytkownik tego stylu nie przejmuje się czymś takim jak honorowe zagrania, dbanie o własne dobro czy bycie "moralnie" poprawnym. Nie jest on też skupiony na bezpośrednim zabiciu przeciwnika, a unieszkodliwieniu go. Odebraniu mu broni, połamaniu rąk, wydłubaniu oczu, pobiciu do nieprzytomności... mówi się, że szybkie zabicie kogoś jest skazą dla tego stylu, z racji że krótko cierpiał. Z powodu tego podejścia, w większej ilości przypadków, walki z użytkownikami Itamiken są długie, a dla ofiar ciągną się w nieskończoność i potrafią być mentalnie męczące.

Styl ten opiera się na zadaniu przeciwnikowi jak największego bólu i sprawienie, by trwał on jak najdłużej. Bardzo często bazuje on na potężnych kopnięciach i uderzeniach pięścią. Z tego powodu potrzebna jest do niego siła oraz wytrzymałość. Siła zdolna łamać kości przeciwników bez problemów oraz wytrzymałość, aby móc je łamać przez jak najdłuższy czas. Dodatkowo potrzebna jest do tego precyzja, z racji że bolesne uderzenie jednak jej wymaga. Użytkownik tego stylu porzuca w większym stopniu uniki, na rzecz ciągłego ataku oraz wywarcia presji na swoim przeciwniku. Pokazania, że nie musi się bronić, i że mogą przetrwać wszystko, co rzuci się w ich stronę. Jest to kolejny powód, dla którego bardzo ważna jest dla nich wytrzymałość.

Posiadając rangę B Itamiken nabieramy większą wiedzę o tym, w jakich miejscach ciosy są faktycznie bolesne. Łatwiej jest nam wtedy je trafić, znając do nich jak najlepszą trasę.
Posiadając rangę A Itamiken użytkownik ma wystarczające doświadczenie, aby zwykłe ciosy jakie wykonuje sprawiały większy ból. Nawet kiedy ktoś uderzy w to samo miejsce z taką samą siłą, cios użytkownika Itamiken zaboli znacznie bardziej przez specyficzność tego stylu. Nie oznacza to jednak, że zadane obrażenia są większe. Zwyczajnie bardziej je "czuć".
Posiadając rangę S Itamiken oraz Wytrzymałość 9 użytkownik stylu zapomina wręcz o czymś takim jak ból oraz ograniczenia własnego ciała podczas używania stylu. Skupiony jest na tym, by zadać jeszcze większe obrażenia, nieważne jakim kosztem. Porozrywane mięśnie w ręce, czy nawet poważnie złamana kość? Dalej będzie w stanie wyprowadzić uderzenie jakby nic a nic go nie bolało. To jakie konsekwencje ta akcja przyniesie, jest jednak kompletnie inną kwestią.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu podczas wyprowadzania ataków rękoma czy nogami Siła postaci jest liczona jak o 1 poziom wyższa niż normalnie. Bonus ten nie jest uwzględniany przy innych akcjach niż czysty atak, więc nie wlicza się przy podnoszeniu obiektów czy ludzi, przy siłowaniu się itp. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
► Pokaż Spoiler | Używane Atuty
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Nie oznacza to, że jest ona odporna na ich negatywne działanie. Zwyczajnie znosi to lepiej niż przeciętna osoba. I co ciekawe, taka osoba może korzystać ze specyfików nie przejmując się zbytnio efektami ubocznymi, czerpiąc pełne zyski z tego typu środków i prawie żadnych efektów ubocznych. Oczywiście, wciąż może przedawkować i mieć z tego tytułu efekty uboczne, jednak występują one rzadziej niż u przeciętnej osoby.

Dodatkowo, nie ma szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny, choć wciąż umrze ze starości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą lepiej niż przeciętnie.

Innym plusem jest lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a przeciążenia chakry są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w słabszej formie niż u przeciętnej osoby.
Jednooka (Brak Lewego Oka)Wada
Przez wypadek w przeszłości, postać straciła jedno ze swoich oczu. Przekłada się to na ograniczone pole widzenia oraz problemy z widzeniem przestrzennym.
► Pokaż Spoiler | Używane Przedmioty
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 228
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Naczelny Clown
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Superstitions and Witchcraft迷信と魔法
Tym sposobem nie-miejscowa wieśniaczka wreszcie poddała się zostawiając temat walki w spokoju. Najwidoczniej pierdolnięcie Bogdana Bonera musiało dać jej wiele do myślenia. I choć wiele z tych myśli krążyło wokół zrzucania swoich niedociągnięć na walkę wręcz zamiast przy użyciu miecza, to czy wyciągnięcie broni było tym, co naprawdę chciałaby zrobić w obliczu przeciwnika, który ewidentnie deklasował ją o dobre kilka poziomów? To wiedziała tylko ona, w swej (nie)skończonej mądrości. Natomiast wiadomo było, że Bogdan Boner właśnie zmarnował butelkę swojego alkoholu, co poskutkowało jego uspokojeniem się. Zupełnie jakby straty w gorzałce przemawiały do jego rozsądku i uczuć. Rzucił tulipanem o ziemię patrząc z politowaniem na Haczapuri.
- Dobra Michałek, tylko szybko się zbieraj, bo nie mam całego dnia. - odrzekł do niej mężczyzna, po czym szybkim krokiem opuścił karczmę w międzyczasie odpalając papierosa.
Afro z kolei siedział dalej przy stoliku obserwując pobojowisko pozostawione przez to niezwykle krótkie starcie dwóch sił. Alkoholika oszukującego na podatkach oraz samurajki bez szlachetnych korzeni.
- Widzisz? Mówiłem, że jak obcy to nieszczęście. - powiedział do niej. gdy już przeszła mu wstępna część irytacji. Potem wyjął z kieszeni coś, co wyglądało na bandaż i rzucił w jej stronę. - Masz, doprowadź się do porządku. - dodał, gdy bandaż leciał w jej stronę. I coś było w jego słowach, bowiem krew lała jej się z twarzy do tego stopnia, że zaczęła zalewać jej jedyne zdolne do patrzenia oko.
Ranga MisjiB
Tura9/...
Chakra
NPC
Stan postaci
Poraniona szkłem twarz, kawałki szkła w skórze, a także obfite krwawienie zalewające większość twarzy.
Zasady
► Pokaż Spoiler
  • Wszystkie atuty używane aktualnie powinny być wypisane na samym dole posta.
  • Nie uznaję przekopiowania całej KP do atutów, bo nie używasz wszystkich w każdym poście non-stop.
  • To samo tyczy się technik. Jeśli jakieś mają koszt turowy to muszą być wylistowane w każdej turze, w której są podtrzymywane.
  • Przedmioty używane również proszę listować.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2024, 13:14 przez Yasei Souh, łącznie zmieniany 1 raz.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Katsuse Hatsuri
Posty: 43
Rejestracja: 19 cze 2023, 20:30
Ranga: Samurai
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Kaszanka poleżała tak sobie chwilę, regenerując siły. Na szczęście rany goiły się jak na psie. Aż szkoda że nie mogła sobie odrosnąć oka pod tą opaską. No nic, pozbierała się znowu do kupy po jakimś czasie. Teraz Karaczan nie miała wątpliwości, że Bogdan Boner jest na jej drodze tylko przeszkodą. Kolejną rzeczą, z której mogła się czegoś nowego nauczyć. Lekcją pokory. Żeby nie bić tych bardziej ułomnych i o niezdrowych zmysłach. Tak, musiała się opanwać. To był po prostu kolejny krok do znalezienia Zen wewnątrz siebie. Tak, tak... Jak już mogła wstać. Na szczęście Boner Egzorcysta już sobie poszedł, więc nie musiała wysłuchiwać kolejnych ilości jego mądrości. - Przybłęda przypierdolił przybłędzie. Więc ty mi tu się nie mądruj. - Jęknęła. Chwyciła bandaż, którą rzucił do niej afro i się na niego popatrzyła. - Spróbuję... Medyk ze mnie żaden. - Odparła i spróbowała coś tam porobić ze sobą, by się nie utopić we własnej krwi. Gdy już była w miarę ok stanie (może z pomocą Afro, bo jej Iryo E pewnie nic tu nie da) to wyszła na zewnątrz i podbiła do Bonera. - Eh... Gdzie ta chałupa, której idziemy?
Info
Chakra: 4500
► Pokaż Spoiler | Używane Jutsu
► Pokaż Spoiler | Używane Style Walki
Itamiken | The Fist of Pain痛みの拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wręcz opracowany tylko i wyłącznie dla jednego celu: pokonywaniu przeciwników, sprawiając im zarówno podczas bitwy, jak i po niej, jak największy ból. Użytkownik tego stylu nie przejmuje się czymś takim jak honorowe zagrania, dbanie o własne dobro czy bycie "moralnie" poprawnym. Nie jest on też skupiony na bezpośrednim zabiciu przeciwnika, a unieszkodliwieniu go. Odebraniu mu broni, połamaniu rąk, wydłubaniu oczu, pobiciu do nieprzytomności... mówi się, że szybkie zabicie kogoś jest skazą dla tego stylu, z racji że krótko cierpiał. Z powodu tego podejścia, w większej ilości przypadków, walki z użytkownikami Itamiken są długie, a dla ofiar ciągną się w nieskończoność i potrafią być mentalnie męczące.

Styl ten opiera się na zadaniu przeciwnikowi jak największego bólu i sprawienie, by trwał on jak najdłużej. Bardzo często bazuje on na potężnych kopnięciach i uderzeniach pięścią. Z tego powodu potrzebna jest do niego siła oraz wytrzymałość. Siła zdolna łamać kości przeciwników bez problemów oraz wytrzymałość, aby móc je łamać przez jak najdłuższy czas. Dodatkowo potrzebna jest do tego precyzja, z racji że bolesne uderzenie jednak jej wymaga. Użytkownik tego stylu porzuca w większym stopniu uniki, na rzecz ciągłego ataku oraz wywarcia presji na swoim przeciwniku. Pokazania, że nie musi się bronić, i że mogą przetrwać wszystko, co rzuci się w ich stronę. Jest to kolejny powód, dla którego bardzo ważna jest dla nich wytrzymałość.

Posiadając rangę B Itamiken nabieramy większą wiedzę o tym, w jakich miejscach ciosy są faktycznie bolesne. Łatwiej jest nam wtedy je trafić, znając do nich jak najlepszą trasę.
Posiadając rangę A Itamiken użytkownik ma wystarczające doświadczenie, aby zwykłe ciosy jakie wykonuje sprawiały większy ból. Nawet kiedy ktoś uderzy w to samo miejsce z taką samą siłą, cios użytkownika Itamiken zaboli znacznie bardziej przez specyficzność tego stylu. Nie oznacza to jednak, że zadane obrażenia są większe. Zwyczajnie bardziej je "czuć".
Posiadając rangę S Itamiken oraz Wytrzymałość 9 użytkownik stylu zapomina wręcz o czymś takim jak ból oraz ograniczenia własnego ciała podczas używania stylu. Skupiony jest na tym, by zadać jeszcze większe obrażenia, nieważne jakim kosztem. Porozrywane mięśnie w ręce, czy nawet poważnie złamana kość? Dalej będzie w stanie wyprowadzić uderzenie jakby nic a nic go nie bolało. To jakie konsekwencje ta akcja przyniesie, jest jednak kompletnie inną kwestią.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu podczas wyprowadzania ataków rękoma czy nogami Siła postaci jest liczona jak o 1 poziom wyższa niż normalnie. Bonus ten nie jest uwzględniany przy innych akcjach niż czysty atak, więc nie wlicza się przy podnoszeniu obiektów czy ludzi, przy siłowaniu się itp. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
► Pokaż Spoiler | Używane Atuty
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała. Technicznie działa to tak, jakby na postać nieustannie pasywnie działało Shōsen Jutsu (Iryō Ninjutsu) o sile D, przez co z odpowiednim czasem nawet te najcięższe rany by się zaleczyły. Nie pobiera to chakry od takich osób. W przypadku, gdy postać byłaby w stanie krytycznym, organizm zwiększa swoje leczenie, będąc porównywalne do Shōsen Jutsu o sile B, jednak w tym przypadku płacony jest koszt Standardowy B (w przypadku, gdy nie ma możliwości tego opłacenia, ta cecha się nie włącza), zwiększając poziom leczenia, próbując doprowadzić do przetrwania organizmu. Zdolność ta automatycznie się wyłącza gdy ilość chakry spadnie poniżej 10% maksymalnej jej ilości.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Tak długo jak są one rangi B lub niższej, kompletnie nie działają na postać - chyba że ta by specyficznie tego sobie zażyczyła. Tego rodzaju specyfiki rangi A oraz S są natomiast mocno osłabione i traktowane, jakby były rangi niżej. Taka osoba może również korzystać ze specyfików nie przejmując się efektami ubocznymi czerpiąc pełne zyski z tego typu środków. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy postać przedawkuje większą ilość specyfików z takimi efektami, i tak jak te dalej będą osłabione w porównaniu do osób bez tego atutu, tak wciąż mogą poważnie zatruć postać choć nigdy nie doprowadzą do jej śmierci.

Nie ma również szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny i tak jak dalej umrze ze starości, to przez to jak niesamowicie "zdrowe" jest jej ciało, jest w stanie żyć dłużej niż przeciętni ludzi, osiągając nawet wiek 200 lat. Również spowalnia to ich starzenie, przez co nawet osoby mające 80 lat z tym atutem będą w stanie działać w pełni swoich sił, niczym w młodości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą tak dobrze że nawet nie odczuje jej efektów.

Innym bardzo istotnym plusem jest też lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a także nie musi martwić się o utratę przytomności w przypadku otrzymania zbyt ogromnych ilości obrażeń czy utraty chakry. Dla shinobi największym bonusem jest jednak ich zwiększona odporność na przeciążenia chakry, które wówczas są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w znacznie słabszej formie niż u przeciętnej osoby co pozwala im na dość bezpieczne "modyfikowanie" technik wrzucając w nich większą ilość chakry czy pomaga też kontrolować dwa aktywne tryby wspomagające na raz bez szans, że takie coś ich zabije - chociaż dłuższe używanie ich może doprowadzić do bardzo poważnych uszkodzeń ciała.
Jednooka (Brak Lewego Oka)Wada
Przez wypadek w przeszłości, postać straciła jedno ze swoich oczu. Przekłada się to na ograniczone pole widzenia oraz problemy z widzeniem przestrzennym.
► Pokaż Spoiler | Używane Przedmioty
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 228
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Naczelny Clown
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Superstitions and Witchcraft迷信と魔法
Trochę (bardzo) salty samurajka odgarnęła się Afro na jego tekst o obcych, a ten po prostu wzruszył ramionami i wyszedł z karczmy zostawiając ją samą z ranami na twarzy. Odpowiadając na pytanie, które gracz zapewne by zadał, nie pomógł jej ogarnąć bandażowania. Najzwyczajniej w świecie miał ją w dupie, tak samo jak Boner, który przyjął pomoc nie dlatego, że jej chciał czy potrzebował, a dlatego, że Afro na to nalegał. Zapewne czarny samuraj nie wierzył w to, że egzorcysta za niecałe trzysta będzie w stanie trzeźwości wystarczająco długo, żeby doprowadzić zadanie do końca.
Bandażowanie swojej, teraz już nadzwyczaj, nieurodziwej mordy nie wyszło jakoś najlepiej. Nie żeby spodziewać się można było czegoś innego, po osobie, która nigdy nie potrafiła pojąć zawiłych umiejętności w dziedzinach lecznictwa. Bandaż był owiązany miejscami zbyt luźno, a innymi zbyt ciasno. Do tego przysłaniał jej nieco widok na jedynym zdrowym oku. Z plusów? Krew już nie skapywała po twarzy.
- Słuchaj. Tam jest chałupa Michałku. - rzekł wskazując w stronę torów, za którymi jakiś kawałek znajdował się dom popadający w ostrą ruinę - Idziemy tam, ja robię swoje, a ty robisz wszystko, co ci każę. Chodź. - prawił swoim przepijaczonym głosem, po czym niczym błyskawica (bo od jednego końca drogi, do drugiego) tanecznym krokiem ruszył w stronę rzeczonej chałupy. Oczywiście mniej upita Haczapuri mogła za nim nadążyć bez problemu. Zauważyła też, że słońce zaczęło zachodzić za horyzontem powoli spowijając miasteczko w ciemności.
Ranga MisjiB
Tura10/...
Chakra
NPC
Stan postaci
Poraniona szkłem twarz, kawałki szkła w skórze, a także obfite krwawienie zalewające większość twarzy.
Zasady
► Pokaż Spoiler
  • Wszystkie atuty używane aktualnie powinny być wypisane na samym dole posta.
  • Nie uznaję przekopiowania całej KP do atutów, bo nie używasz wszystkich w każdym poście non-stop.
  • To samo tyczy się technik. Jeśli jakieś mają koszt turowy to muszą być wylistowane w każdej turze, w której są podtrzymywane.
  • Przedmioty używane również proszę listować.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Katsuse Hatsuri
Posty: 43
Rejestracja: 19 cze 2023, 20:30
Ranga: Samurai
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Kaszotto prychnęła, widząc, że Afro se poszedł. No co za cham. Najpierw ją tu ciągnie gadać z tym debilem Bonerem, a potem se idzie. No za pieprzony cz... łowiek. Teraz Hatsuri nie miała wyjścia i musiała się sama sobą zająć. Z tym było średnio, bo jak ustaliliśmy, niezbyt umiała się zabandażować. Co ona, znachorka by łatać siebie lub innych? No właśnie. Nie była. Co najwyżej mogła pobić ludzi łapą, girą lub kataną. A by jeszcze ich do kupy pozbierać po wcirach to już inna sprawa. Na szczęście na niej rany goiły się jak na psie, więc to pewnie nie będzie super poważna rana. Ot, tylko blizna zostanie. I to tak średnio widoczna pewnie. W każdym razie, jak już Samurajka się ogarnęła do kupy do wyszła i zagadała do Bonera. - Do tej rudery? Jakbym miała straszyć wsioków jako duch, to bym chociaż nie robiła tego w takiej ruinie. - Stwierdziła, po czym poszła za Bonerem. Robiło się ciemno, brakowało tylko, by nad domem, do którego egzorcysta zmierzał jak błyskawica, pojawiła się... Błyskawica. Byłoby dramatycznie.
Info
Chakra: 4500
► Pokaż Spoiler | Używane Jutsu
► Pokaż Spoiler | Używane Style Walki
Itamiken | The Fist of Pain痛みの拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki wręcz opracowany tylko i wyłącznie dla jednego celu: pokonywaniu przeciwników, sprawiając im zarówno podczas bitwy, jak i po niej, jak największy ból. Użytkownik tego stylu nie przejmuje się czymś takim jak honorowe zagrania, dbanie o własne dobro czy bycie "moralnie" poprawnym. Nie jest on też skupiony na bezpośrednim zabiciu przeciwnika, a unieszkodliwieniu go. Odebraniu mu broni, połamaniu rąk, wydłubaniu oczu, pobiciu do nieprzytomności... mówi się, że szybkie zabicie kogoś jest skazą dla tego stylu, z racji że krótko cierpiał. Z powodu tego podejścia, w większej ilości przypadków, walki z użytkownikami Itamiken są długie, a dla ofiar ciągną się w nieskończoność i potrafią być mentalnie męczące.

Styl ten opiera się na zadaniu przeciwnikowi jak największego bólu i sprawienie, by trwał on jak najdłużej. Bardzo często bazuje on na potężnych kopnięciach i uderzeniach pięścią. Z tego powodu potrzebna jest do niego siła oraz wytrzymałość. Siła zdolna łamać kości przeciwników bez problemów oraz wytrzymałość, aby móc je łamać przez jak najdłuższy czas. Dodatkowo potrzebna jest do tego precyzja, z racji że bolesne uderzenie jednak jej wymaga. Użytkownik tego stylu porzuca w większym stopniu uniki, na rzecz ciągłego ataku oraz wywarcia presji na swoim przeciwniku. Pokazania, że nie musi się bronić, i że mogą przetrwać wszystko, co rzuci się w ich stronę. Jest to kolejny powód, dla którego bardzo ważna jest dla nich wytrzymałość.

Posiadając rangę B Itamiken nabieramy większą wiedzę o tym, w jakich miejscach ciosy są faktycznie bolesne. Łatwiej jest nam wtedy je trafić, znając do nich jak najlepszą trasę.
Posiadając rangę A Itamiken użytkownik ma wystarczające doświadczenie, aby zwykłe ciosy jakie wykonuje sprawiały większy ból. Nawet kiedy ktoś uderzy w to samo miejsce z taką samą siłą, cios użytkownika Itamiken zaboli znacznie bardziej przez specyficzność tego stylu. Nie oznacza to jednak, że zadane obrażenia są większe. Zwyczajnie bardziej je "czuć".
Posiadając rangę S Itamiken oraz Wytrzymałość 9 użytkownik stylu zapomina wręcz o czymś takim jak ból oraz ograniczenia własnego ciała podczas używania stylu. Skupiony jest na tym, by zadać jeszcze większe obrażenia, nieważne jakim kosztem. Porozrywane mięśnie w ręce, czy nawet poważnie złamana kość? Dalej będzie w stanie wyprowadzić uderzenie jakby nic a nic go nie bolało. To jakie konsekwencje ta akcja przyniesie, jest jednak kompletnie inną kwestią.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu podczas wyprowadzania ataków rękoma czy nogami Siła postaci jest liczona jak o 1 poziom wyższa niż normalnie. Bonus ten nie jest uwzględniany przy innych akcjach niż czysty atak, więc nie wlicza się przy podnoszeniu obiektów czy ludzi, przy siłowaniu się itp. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
► Pokaż Spoiler | Używane Atuty
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała. Technicznie działa to tak, jakby na postać nieustannie pasywnie działało Shōsen Jutsu (Iryō Ninjutsu) o sile D, przez co z odpowiednim czasem nawet te najcięższe rany by się zaleczyły. Nie pobiera to chakry od takich osób. W przypadku, gdy postać byłaby w stanie krytycznym, organizm zwiększa swoje leczenie, będąc porównywalne do Shōsen Jutsu o sile B, jednak w tym przypadku płacony jest koszt Standardowy B (w przypadku, gdy nie ma możliwości tego opłacenia, ta cecha się nie włącza), zwiększając poziom leczenia, próbując doprowadzić do przetrwania organizmu. Zdolność ta automatycznie się wyłącza gdy ilość chakry spadnie poniżej 10% maksymalnej jej ilości.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Tak długo jak są one rangi B lub niższej, kompletnie nie działają na postać - chyba że ta by specyficznie tego sobie zażyczyła. Tego rodzaju specyfiki rangi A oraz S są natomiast mocno osłabione i traktowane, jakby były rangi niżej. Taka osoba może również korzystać ze specyfików nie przejmując się efektami ubocznymi czerpiąc pełne zyski z tego typu środków. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy postać przedawkuje większą ilość specyfików z takimi efektami, i tak jak te dalej będą osłabione w porównaniu do osób bez tego atutu, tak wciąż mogą poważnie zatruć postać choć nigdy nie doprowadzą do jej śmierci.

Nie ma również szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny i tak jak dalej umrze ze starości, to przez to jak niesamowicie "zdrowe" jest jej ciało, jest w stanie żyć dłużej niż przeciętni ludzi, osiągając nawet wiek 200 lat. Również spowalnia to ich starzenie, przez co nawet osoby mające 80 lat z tym atutem będą w stanie działać w pełni swoich sił, niczym w młodości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą tak dobrze że nawet nie odczuje jej efektów.

Innym bardzo istotnym plusem jest też lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a także nie musi martwić się o utratę przytomności w przypadku otrzymania zbyt ogromnych ilości obrażeń czy utraty chakry. Dla shinobi największym bonusem jest jednak ich zwiększona odporność na przeciążenia chakry, które wówczas są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w znacznie słabszej formie niż u przeciętnej osoby co pozwala im na dość bezpieczne "modyfikowanie" technik wrzucając w nich większą ilość chakry czy pomaga też kontrolować dwa aktywne tryby wspomagające na raz bez szans, że takie coś ich zabije - chociaż dłuższe używanie ich może doprowadzić do bardzo poważnych uszkodzeń ciała.
Jednooka (Brak Lewego Oka)Wada
Przez wypadek w przeszłości, postać straciła jedno ze swoich oczu. Przekłada się to na ograniczone pole widzenia oraz problemy z widzeniem przestrzennym.
► Pokaż Spoiler | Używane Przedmioty
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 228
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Naczelny Clown
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Superstitions and Witchcraft迷信と魔法
Sytuacja, w której znalazła się nasza gruzińska pieczywowa bohaterka nie była kolorowa - szczególnie biorąc pod uwagę, że jej zadanie jeszcze na dobrą sprawę się nie zaczęło. Plusem było to, że rany goiły się na niej sporo lepiej niż na większości ludzi. Zebrała się więc w sobie, zrobiła bardzo prowizoryczny bandaż i dziarsko ruszyła za Bonerem w stronę miejsca egzorcyzmu, czy czymkolwiek tam Bogdan się parał w takich sytuacjach. Na jej komentarz o stanie domu Boner po prostu zarknął na nią z politowaniem.
- Aj Michałku, młodyś i głupiś. - skwitował zaciągając się najpierw papierosem, a potem wyjmując piersiówkę z kurtki i powoli ją otwierając - Przecież gdyby straszyło w ładnym domu, to nie byłoby strasznie. - mówił dalej, a im bardziej zbliżali się do chałupy tym bardziej ta wyglądała jakby miała się zaraz kompletnie rozpaść.
Gdy byli pod drzwiami wejściowymi słońce już w zasadzie zaszło za horyzontem, więc dużo ciężej było coś dostrzec - choć nie niemożliwe. W tym momencie egzorcysta odwrócił się do niej podając jej piersiówkę, z której podejrzanie zalatywało etanolem i ziemniakami.
- Masz tu wodę święconą. Przyda ci się. Ty wejdziesz do środka zbadać teren, a ja w tym czasie przygotuję się do wypędzania dusz nieczystych. - rozkazał Michałkowi samemu wyciągając zza pazuchy kolejne butelki oraz narzędzia, których przeznaczenia nie do końca rozumiała. Gdy tak stali oczekując, aż Michałek wykona polecenia mogła usłyszeć mocne skrzypnięcie - tak jakby ktoś właśnie nadepnął na starą drewnianą podłogę. Dookoła jednak nikogo nie było.
Ranga MisjiB
Tura11/...
Chakra
NPC
Stan postaci
Poraniona szkłem twarz, kawałki szkła w skórze, a także obfite krwawienie zalewające większość twarzy.
Zasady
► Pokaż Spoiler
  • Wszystkie atuty używane aktualnie powinny być wypisane na samym dole posta.
  • Nie uznaję przekopiowania całej KP do atutów, bo nie używasz wszystkich w każdym poście non-stop.
  • To samo tyczy się technik. Jeśli jakieś mają koszt turowy to muszą być wylistowane w każdej turze, w której są podtrzymywane.
  • Przedmioty używane również proszę listować.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Katsuse Hatsuri
Posty: 43
Rejestracja: 19 cze 2023, 20:30
Ranga: Samurai
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Tak, tyle czasu zmarnowała spierając się najpiew z Afro, a potem z Bonerem. No jak widać wyszło to średnio. Teraz Hatsuri nie miała wyjścia i musiała dreptać tuż za panem egzorcystą, licząc na to, że szybko rozwiążą sytuację, będzie mogła uzupełnić zapasy i wyruszyć w dalszą drogę. Przecież podróże przed nią czekały! Jak zdobyć samurajską sławę jeśli nie na szlaku? No właśnie, tak myślałem. - Nie no, jak straszy to chyba jest strasznie. - Odpowiedziała Bonerowi. - Chyba, że ten duch to ciota i nie umie straszyć. - Dodała po chwili. Może trafi im się jakiś niedorobiony duch, co ledwo umie straszyć i szybko rozwiążą ten problem? W sumie jeśli duch był kiedyś mieszkańcem wioski, to nie zdziwiłaby się, gdyby wyszedł... Specjalny. Znaczy nie wiedziała, ale brzmiało to na prawdopodobny scenariusz. Gdy tak stanęli przed rozpadającą się ruderą, odebrała od księdza wodę święconą. A raczej wódę, patrząc po zapachu. - I co z tą wodą? Ja mam tym rzucić w ducha czy wypić? - Zapytała niepewnie. Tak czy siak musiała wejść do środka i zbadać wnętrze. Oczywiście - wyciągnęła najpierw katanę. Bo lepiej mieć wyciągniętą katanę niż nie mieć. A następnie otworzyła drzwi i zagłębiła się w nieznane.
Info
Chakra: 4500
► Pokaż Spoiler | Używane Jutsu
► Pokaż Spoiler | Używane Style Walki
► Pokaż Spoiler | Używane Atuty
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała. Technicznie działa to tak, jakby na postać nieustannie pasywnie działało Shōsen Jutsu (Iryō Ninjutsu) o sile D, przez co z odpowiednim czasem nawet te najcięższe rany by się zaleczyły. Nie pobiera to chakry od takich osób. W przypadku, gdy postać byłaby w stanie krytycznym, organizm zwiększa swoje leczenie, będąc porównywalne do Shōsen Jutsu o sile B, jednak w tym przypadku płacony jest koszt Standardowy B (w przypadku, gdy nie ma możliwości tego opłacenia, ta cecha się nie włącza), zwiększając poziom leczenia, próbując doprowadzić do przetrwania organizmu. Zdolność ta automatycznie się wyłącza gdy ilość chakry spadnie poniżej 10% maksymalnej jej ilości.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Tak długo jak są one rangi B lub niższej, kompletnie nie działają na postać - chyba że ta by specyficznie tego sobie zażyczyła. Tego rodzaju specyfiki rangi A oraz S są natomiast mocno osłabione i traktowane, jakby były rangi niżej. Taka osoba może również korzystać ze specyfików nie przejmując się efektami ubocznymi czerpiąc pełne zyski z tego typu środków. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy postać przedawkuje większą ilość specyfików z takimi efektami, i tak jak te dalej będą osłabione w porównaniu do osób bez tego atutu, tak wciąż mogą poważnie zatruć postać choć nigdy nie doprowadzą do jej śmierci.

Nie ma również szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny i tak jak dalej umrze ze starości, to przez to jak niesamowicie "zdrowe" jest jej ciało, jest w stanie żyć dłużej niż przeciętni ludzi, osiągając nawet wiek 200 lat. Również spowalnia to ich starzenie, przez co nawet osoby mające 80 lat z tym atutem będą w stanie działać w pełni swoich sił, niczym w młodości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą tak dobrze że nawet nie odczuje jej efektów.

Innym bardzo istotnym plusem jest też lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a także nie musi martwić się o utratę przytomności w przypadku otrzymania zbyt ogromnych ilości obrażeń czy utraty chakry. Dla shinobi największym bonusem jest jednak ich zwiększona odporność na przeciążenia chakry, które wówczas są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w znacznie słabszej formie niż u przeciętnej osoby co pozwala im na dość bezpieczne "modyfikowanie" technik wrzucając w nich większą ilość chakry czy pomaga też kontrolować dwa aktywne tryby wspomagające na raz bez szans, że takie coś ich zabije - chociaż dłuższe używanie ich może doprowadzić do bardzo poważnych uszkodzeń ciała.
Jednooka (Brak Lewego Oka)Wada
Przez wypadek w przeszłości, postać straciła jedno ze swoich oczu. Przekłada się to na ograniczone pole widzenia oraz problemy z widzeniem przestrzennym.
► Pokaż Spoiler | Używane Przedmioty
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 228
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Naczelny Clown
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Superstitions and Witchcraft迷信と魔法
Haczapuri już teraz planowała, co zamierzała zrobić ze sobą, gdy skończy swoje obecne zadanie. Co prawda nie wiedziała, kiedy je skończy, ani nawet czy w ogóle uda się jej je skończyć, ale grunt że miała już jakiś plan prawda? W każdym bądź razie kontynuowała rozmowę ze swoim nowym przełożonym w tym jakże skomplikowanym zadaniu. Bo właśnie, czy wieśniaczka kiedykolwiek w swoim życiu odpędzała duchy, albo inne demony nieczyste? Zapewne nie. Czy wiedziała, czego szuka? Dowiemy się tego już za niedługo.
W międzyczasie Boner miał chwilę, żeby zastanowić się nad kolejną odpowiedzią, którą w bardzo błyskotliwy sposób przedstawił.
- Michałku, głupoty pierdolisz, że aż głowa boli. - brzmiała ta jakże niesamowita wypowiedź od mistrza cechu alkoholików egzorcystów. - Dlaczego duch miałby być hom... homo... homosmeak.... - przerwał na chwilę mając widoczne problemy z wypowiedzeniem słowa "homoseksualista" - No! Pedałem! - dokończył w sposób równie elokwentny, w jaki tę wypowiedź zaczął.
- Jak wolisz, możesz wypić, albo kropić na duchy. Tylko pamiętaj, żeby cię nie zauważyły. - rzkeł w pełni trzeźwości swojego zapijaczonego umysłu zanim zostawił ją samą z zadaniem.
Gdy podchodziła do drzwi, te otworzyły się same z wyraźnym skrzypnięciem na tyle głośnym, żeby obudzić śpiącego mamuta. W środku nikogo nie zastała, choć zauważyła że adrenalina zdecydowanie zaczynała się podnosić w jej ciele. Poza tym zauważyła, że było ciemno jak w dupie, że nie widziała na dalej niż kilka metrów, a to tylko dzięki światłu padającemu przez otwarte drzwi. Drzwi te zresztą, gdy zanużyła się w odmęty budynku zamknęły się same z nadzwyczajną prędkością nie pozostawiając jej czasu na reakcję. Co dalej? To się okaże. Teraz stała w pełnej ciemności, a jedyne światło to refleksy, które padały do środka przez niewielkie dziury w ścianach.
Ranga MisjiB
Tura12/...
Chakra
NPC
Stan postaci
Poraniona szkłem twarz, kawałki szkła w skórze, a także obfite krwawienie zalewające większość twarzy.
Zasady
► Pokaż Spoiler
  • Wszystkie atuty używane aktualnie powinny być wypisane na samym dole posta.
  • Nie uznaję przekopiowania całej KP do atutów, bo nie używasz wszystkich w każdym poście non-stop.
  • To samo tyczy się technik. Jeśli jakieś mają koszt turowy to muszą być wylistowane w każdej turze, w której są podtrzymywane.
  • Przedmioty używane również proszę listować.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Katsuse Hatsuri
Posty: 43
Rejestracja: 19 cze 2023, 20:30
Ranga: Samurai
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Gdy Hatsuri usłyszała słowa Bonera westchnęła. - Nie takim ciotą... - "Dzbanie" pomyślała. - Mniejsza, po prostu wyrzućmy tego gałgana i rozejdźmy się w spokoju. - Dodała. Spojrzała zaciekawiona na karafkę, otwarła ją i powąchała. Ta, prawie na pewno alkohol. - Z czego to? Mój staruszek robi bimber z mchu. - Zapytała się o szczegóły produkcji wódy święconej na duchy. A gdy już się dowiedziała to zrobiła tak jak ustaliliśmy - weszła do wnętrza z wyciągniętą kataną. O CHOLERA TE DRZWI SAME SIĘ OTWARŁY. O ile nie to nie szczyt technologii, to potencjalne nawiedzenie tego domostwa stało się bardziej prawdopodobne. Hatsuri weszła powoli do środka, gotowa do obrony, jakby jakiś stwór miał na nią naskoczyć. Niestety, tutaj było czarno jak... Jak tam gdzie jest ciemno. Więc Hatsuri skupiła swoją chakrę i pokryła swój miecz świecącą chakrą, która dawała jej trochę światła. Dzięki temu nie była przynajmniej w zupełnej ciemności. Nawet jeśli Duchy były prawdziwe, to wolała chociaż coś widzieć. Tak więc walić porady pana Bonera. Zaczęła się rozglądać więc po wnętrzu budynku, mając teraz chociaż dość światła.
Info
Chakra: 4500-50(Honō no Hikari)=4450
► Pokaż Spoiler | Używane Jutsu
Honō no Hikari | Aura: Flame of Light炎の光
KlasyfikacjaBUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY
PieczęcieBRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZłOŻENIE POŁOWY PIECZĘCI
KosztStandardowy na turę
ZasięgZASIĘG ŚWIATŁA DO 5 METRÓW ŚREDNICY
Użytkownik manifestuje swoją aurę i sprawia, że ta emanuje światłem, będącym w stanie oświetlić swoją okolicę. Światło jest jednak zbyt słabe by kogokolwiek oślepić. Aura może znaleźć się zarówno na użytkowniku, jak i na przedmiotach, które dotyka.

Posiadając Specjalizację w Bushidō koszt techniki wynosi Połowiczny na turę.
► Pokaż Spoiler | Używane Style Walki
Iaidō | A Way Of Drawing Out Sword居合道
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Odnosi się do specyficznego stylu kenjutsu, który polega na płynnych, kontrolowanych ruchach wyciągania miecza z pochwy, uderzania lub cięcia przeciwnika oraz też usuwania krwi z ostrza, a następnie umieszczania go z powrotem w pochwie. Liniowy ruch i siła zastosowana do wyciągnięcia broni skutkuje cięciami, które są szybsze i silniejsze niż te wykonane mieczem już wyciągniętym. Powoduje to, że znający ten styl definitywnie mocniej atakuje z zaskoczenia. Skupia się on przede wszystkim na refleksie, niżeli typowej sile czy szybkości ciosów. Można go używać przy krótkich ostrzach (katana, wakizashi itd.). Pochwa miecza musi znajdować się przy pasie aby móc korzystać z stylu.

Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że ​​gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że ​​są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.

Posiadając range B w Iaidō możemy dobyć miecza z pochwy i wykonać początkowy atak podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. bieg bądź wyskok.
Posiadając range A w Iaidō możemy dobyć ostrza i wykonać atak bez utraty siły z niemal każdej pozycji, nawet tych mniej wygodnych, tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania.
Posiadając range S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.
Posiadając Siłę na poziomie 8 do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu użytkownik dobywając miecza, wykonuje cięcie z taką szybkością, że w rzeczywistości - są to trzy cięcia. Tak są też traktowane dla różnych technik - jako trzy oddzielne ataki mieczem, a nie jeden.
► Pokaż Spoiler | Używane Atuty
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała. Technicznie działa to tak, jakby na postać nieustannie pasywnie działało Shōsen Jutsu (Iryō Ninjutsu) o sile D, przez co z odpowiednim czasem nawet te najcięższe rany by się zaleczyły. Nie pobiera to chakry od takich osób. W przypadku, gdy postać byłaby w stanie krytycznym, organizm zwiększa swoje leczenie, będąc porównywalne do Shōsen Jutsu o sile B, jednak w tym przypadku płacony jest koszt Standardowy B (w przypadku, gdy nie ma możliwości tego opłacenia, ta cecha się nie włącza), zwiększając poziom leczenia, próbując doprowadzić do przetrwania organizmu. Zdolność ta automatycznie się wyłącza gdy ilość chakry spadnie poniżej 10% maksymalnej jej ilości.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Tak długo jak są one rangi B lub niższej, kompletnie nie działają na postać - chyba że ta by specyficznie tego sobie zażyczyła. Tego rodzaju specyfiki rangi A oraz S są natomiast mocno osłabione i traktowane, jakby były rangi niżej. Taka osoba może również korzystać ze specyfików nie przejmując się efektami ubocznymi czerpiąc pełne zyski z tego typu środków. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy postać przedawkuje większą ilość specyfików z takimi efektami, i tak jak te dalej będą osłabione w porównaniu do osób bez tego atutu, tak wciąż mogą poważnie zatruć postać choć nigdy nie doprowadzą do jej śmierci.

Nie ma również szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny i tak jak dalej umrze ze starości, to przez to jak niesamowicie "zdrowe" jest jej ciało, jest w stanie żyć dłużej niż przeciętni ludzi, osiągając nawet wiek 200 lat. Również spowalnia to ich starzenie, przez co nawet osoby mające 80 lat z tym atutem będą w stanie działać w pełni swoich sił, niczym w młodości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą tak dobrze że nawet nie odczuje jej efektów.

Innym bardzo istotnym plusem jest też lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a także nie musi martwić się o utratę przytomności w przypadku otrzymania zbyt ogromnych ilości obrażeń czy utraty chakry. Dla shinobi największym bonusem jest jednak ich zwiększona odporność na przeciążenia chakry, które wówczas są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w znacznie słabszej formie niż u przeciętnej osoby co pozwala im na dość bezpieczne "modyfikowanie" technik wrzucając w nich większą ilość chakry czy pomaga też kontrolować dwa aktywne tryby wspomagające na raz bez szans, że takie coś ich zabije - chociaż dłuższe używanie ich może doprowadzić do bardzo poważnych uszkodzeń ciała.
Jednooka (Brak Lewego Oka)Wada
Przez wypadek w przeszłości, postać straciła jedno ze swoich oczu. Przekłada się to na ograniczone pole widzenia oraz problemy z widzeniem przestrzennym.
► Pokaż Spoiler | Używane Przedmioty
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasei Souh
Posty: 228
Rejestracja: 14 maja 2021, 13:51
Ranga: Chūnin
Ranga dodatkowa: Naczelny Clown
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

Superstitions and Witchcraft迷信と魔法
Boner był zdumiony wypowiedzią Haczapuri, ale nie tak bardzo jak gdy zapytała go o wytwórstwo bimberku oraz innych trunków wysokoprocentowych. Tu oczywiście chodziło o jego wodę święconą, która waliła etanolem stworzonym, chyba z zacieru ziemniaczanego. Nie miała aż takiego nosa, żeby potwierdzić to na 100%, ale jednak każdy zmysł podpowiadał jej że tak właśnie było.
- Oj panienko, widzę że to z dobrej rodziny jednak. Bimberek z mchu to bardzo ciekawa idea. - odpowiedział jej. Gdy tak z pasją rozmawiał o przemyśle alkoholowym wydawał się jakiś dobrze wychowany i elokwentny. Zupełnie inny człowiek. - Bimberek można zrobić nawet i z przepoconej skarpety. Moja woda święcona jednak jest produkowana z najświętszego warzywa na świecie, czyli z pyry. Do tego daję jeszcze trochę czosnku, żeby lepiej kopało. Gdyby kiedyś było potrzeba więcej, to można złożyć zamówienia. Z fakturą jest drożej!- dodał biznesmen, który ewidentnie zajmował się nie tylko egzorcyzmem, ale także produkcją i dystrybucją.
Michałek znalazł się w środku, gdzie absolutna ciemność postanowiła przeszkodzić mu w eksploracji. Nie z takimi rzeczami jednak Haczapuri już sobie radziła, zobaczcie tylko jak ładnie ma poranioną mordę! W każdym razie włączyła światło na swoim mieczu, a w tym samym momencie, gdy to rozbłysło była gotowa przysiąc, że przez mikrosekundę widziała czyjąś twarz w rogu pomieszczenia. Ta jednak znikła tak szybko jak się pojawiła i nie mogła zrobić z tym nic więcej. Zaraz też usłyszała czyjeś jęczenie dochodzące z góry domu oraz skrzypanie za drzwiami znajdującymi się przy schodach. Po prawej miała pomieszczenie, do którego prowadziła framuga bez drzwi, po lewej ściana, a na wprost po prawej schody - na lewo od schodów od razu drzwi.
Ranga MisjiB
Tura13/...
Chakra
NPC
Stan postaci
Poraniona szkłem twarz, kawałki szkła w skórze, a także obfite krwawienie zalewające większość twarzy.
Zasady
► Pokaż Spoiler
  • Wszystkie atuty używane aktualnie powinny być wypisane na samym dole posta.
  • Nie uznaję przekopiowania całej KP do atutów, bo nie używasz wszystkich w każdym poście non-stop.
  • To samo tyczy się technik. Jeśli jakieś mają koszt turowy to muszą być wylistowane w każdej turze, w której są podtrzymywane.
  • Przedmioty używane również proszę listować.
Prowadzone WątkiRetsu
Sloty4/5
Persona non GrataS - Fumei Mesai
Supertitions and WitchcraftB - Katsuse Hatsuri
Enter the DragonC - Yuki Azuma
The Bandit HuntC - Hattori i Miko
Awatar użytkownika
Katsuse Hatsuri
Posty: 43
Rejestracja: 19 cze 2023, 20:30
Ranga: Samurai
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Miasteczko "Inunooshiri" | 犬のお尻

A wiecie nawet że fakt istnienia bimbru z mchu to nie jest żart? Taka rzecz istnieje w prawdziwym świecie. Nie zrobiłem tego jako żart. MOŻESZ ZROBIĆ BIMBER Z MCHU. Robili to podobno dużo na Syberii. To kończąc teraz naszą wycieczkę kulturoznawczą, powróćmy już do tu i teraz, co się dzieje we wiosce Inunooshiri. - Z kartofla? Brzmi jak tania opcja. - Ale jak wiemy, tani alkohol jest dobry, bo jest tani. - Czosnek? No tego tu u mnie chłopy we wsi nie wymyślili. - Skomentowała głośno Hatsuri. Na pewno nie była zbytnio zainteresowana zakładaniem wspólnego biznesu alkoholowego z Bonerem, ale chętnie posłuchała jego eksperckich wypowiedzi na temat bimbru. Teraz skończmy już tą kwestię tak ostatecznie i wróćmy do tego co się w tej chwili działo wewnątrz rozpadającej się rudery. Eksploracja szła na razie w powolnym tempie. Światło rozbrysło na chwilę w pomieszczeniu, a bardzo odważna (SW 5) Samurajka zrobiła gasp gdy przez chwilę wydawało jej się, że widziała czyjąś twarz w rogu. Cholera... Chyba jej się wydawało. A może? A co jeśli nie? Jeśli faktycznie to miejsce było nawiedzone. I jeszcze kolejne dźwięki. I kolejne. Cholera, nie było dobrze. Jednak Hatsuri miała plan. Napiła się święconej wódy na odwagę i poszła na piętro, skąd dobiegały te całe dziwne jęki. Chciała zbadać czy jakiś czart tam przypadkiem nie siedzi.
Info
Chakra: 4450-50(Honō no Hikari)=4400
► Pokaż Spoiler | Używane Jutsu
Honō no Hikari | Aura: Flame of Light炎の光
KlasyfikacjaBUSHIDŌ, KONTROLA CZAKRY
PieczęcieBRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZłOŻENIE POŁOWY PIECZĘCI
KosztStandardowy na turę
ZasięgZASIĘG ŚWIATŁA DO 5 METRÓW ŚREDNICY
Użytkownik manifestuje swoją aurę i sprawia, że ta emanuje światłem, będącym w stanie oświetlić swoją okolicę. Światło jest jednak zbyt słabe by kogokolwiek oślepić. Aura może znaleźć się zarówno na użytkowniku, jak i na przedmiotach, które dotyka.

Posiadając Specjalizację w Bushidō koszt techniki wynosi Połowiczny na turę.
► Pokaż Spoiler | Używane Style Walki
Iaidō | A Way Of Drawing Out Sword居合道
KlasyfikacjaKenjutsu, Styl walki
Wymagania---
Odnosi się do specyficznego stylu kenjutsu, który polega na płynnych, kontrolowanych ruchach wyciągania miecza z pochwy, uderzania lub cięcia przeciwnika oraz też usuwania krwi z ostrza, a następnie umieszczania go z powrotem w pochwie. Liniowy ruch i siła zastosowana do wyciągnięcia broni skutkuje cięciami, które są szybsze i silniejsze niż te wykonane mieczem już wyciągniętym. Powoduje to, że znający ten styl definitywnie mocniej atakuje z zaskoczenia. Skupia się on przede wszystkim na refleksie, niżeli typowej sile czy szybkości ciosów. Można go używać przy krótkich ostrzach (katana, wakizashi itd.). Pochwa miecza musi znajdować się przy pasie aby móc korzystać z stylu.

Szybkość, z jaką te techniki mogą być wykonywane - w szczególności początkowe uderzenie - jest taka, że ​​gdy jest wykonywana przez wprawnego użytkownika, może uniemożliwić wrogiemu ninja tworzenie pieczęci dłoni (a tym samym ninjutsu), wykorzystując małe luki w obronie przeciwnika, które te ruchy tworzą. To sprawia, że ​​są bardzo skuteczne przeciwko większości shinobi, a także w przypadku samoobrony. Nie jest skuteczny podczas wykonywania kombinacji oraz w totalnej ofensywie, gdyż ten styl opiera się przede wszystkim na odparciu ataku wroga oraz jego obezwładnieniu (czy to poprzez odpowiednia kontrę w ciało lub wybicie broni o ile to możliwe) podczas wyciągnięcia broni. Podczas dłuższych pojedynków, szermierz korzystający z tego stylu walki często odkłada miecz do pochwy by zyskać możliwość na ponowne potężne uderzenie.

Posiadając range B w Iaidō możemy dobyć miecza z pochwy i wykonać początkowy atak podczas szybkiego i dynamicznego ruch np. bieg bądź wyskok.
Posiadając range A w Iaidō możemy dobyć ostrza i wykonać atak bez utraty siły z niemal każdej pozycji, nawet tych mniej wygodnych, tak długo jak jest to fizycznie możliwe do wykonania.
Posiadając range S w Iaidō schowanie broni po wykonanym ataku jest znacznie szybsze i płynniejsze, dzięki czemu łatwiej o powrócenie do początkowej pozycji, pozwalającą na ponowne dobycie ostrza wraz z wykonaniem ataku.
Posiadając Siłę na poziomie 8 do stylu walki wykorzystać można również większe ostrza posiadające pochwę, jak np. No-dachi.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu użytkownik dobywając miecza, wykonuje cięcie z taką szybkością, że w rzeczywistości - są to trzy cięcia. Tak są też traktowane dla różnych technik - jako trzy oddzielne ataki mieczem, a nie jeden.
► Pokaż Spoiler | Używane Atuty
Regeneracja zdrowiaAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała. Technicznie działa to tak, jakby na postać nieustannie pasywnie działało Shōsen Jutsu (Iryō Ninjutsu) o sile D, przez co z odpowiednim czasem nawet te najcięższe rany by się zaleczyły. Nie pobiera to chakry od takich osób. W przypadku, gdy postać byłaby w stanie krytycznym, organizm zwiększa swoje leczenie, będąc porównywalne do Shōsen Jutsu o sile B, jednak w tym przypadku płacony jest koszt Standardowy B (w przypadku, gdy nie ma możliwości tego opłacenia, ta cecha się nie włącza), zwiększając poziom leczenia, próbując doprowadzić do przetrwania organizmu. Zdolność ta automatycznie się wyłącza gdy ilość chakry spadnie poniżej 10% maksymalnej jej ilości.
Zwiększona odpornośćAtut wrodzony
Organizm postaci jest wyjątkowy. O wiele lepiej znosi działanie wszelkiego rodzaju trucizn, środków halucynogennych. Tak długo jak są one rangi B lub niższej, kompletnie nie działają na postać - chyba że ta by specyficznie tego sobie zażyczyła. Tego rodzaju specyfiki rangi A oraz S są natomiast mocno osłabione i traktowane, jakby były rangi niżej. Taka osoba może również korzystać ze specyfików nie przejmując się efektami ubocznymi czerpiąc pełne zyski z tego typu środków. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy postać przedawkuje większą ilość specyfików z takimi efektami, i tak jak te dalej będą osłabione w porównaniu do osób bez tego atutu, tak wciąż mogą poważnie zatruć postać choć nigdy nie doprowadzą do jej śmierci.

Nie ma również szans, by taka postać zachorowała w sposób naturalny i tak jak dalej umrze ze starości, to przez to jak niesamowicie "zdrowe" jest jej ciało, jest w stanie żyć dłużej niż przeciętni ludzi, osiągając nawet wiek 200 lat. Również spowalnia to ich starzenie, przez co nawet osoby mające 80 lat z tym atutem będą w stanie działać w pełni swoich sił, niczym w młodości. Dodatkowo, celowe wprowadzenie przez kogoś choroby, np. wirusa do ciała, wciąż taką postać zarazi, jednak jej organizm będzie sobie radził z tą chorobą tak dobrze że nawet nie odczuje jej efektów.

Innym bardzo istotnym plusem jest też lepsza odporność postaci na przeciążenia organizmu, co przekłada się na to, że może działać nieznacznie dłużej w kryzysowych sytuacjach - ot, lepiej wytrzyma dłuższą i cięższą pracę fizyczną bez np. ryzyka przepukliny, wątroba tak szybko nie ulegnie alkoholowi, a także nie musi martwić się o utratę przytomności w przypadku otrzymania zbyt ogromnych ilości obrażeń czy utraty chakry. Dla shinobi największym bonusem jest jednak ich zwiększona odporność na przeciążenia chakry, które wówczas są dla niej mniej uciążliwe. Wciąż istnieją i mogą się pojawić, jednak w znacznie słabszej formie niż u przeciętnej osoby co pozwala im na dość bezpieczne "modyfikowanie" technik wrzucając w nich większą ilość chakry czy pomaga też kontrolować dwa aktywne tryby wspomagające na raz bez szans, że takie coś ich zabije - chociaż dłuższe używanie ich może doprowadzić do bardzo poważnych uszkodzeń ciała.
Jednooka (Brak Lewego Oka)Wada
Przez wypadek w przeszłości, postać straciła jedno ze swoich oczu. Przekłada się to na ograniczone pole widzenia oraz problemy z widzeniem przestrzennym.
► Pokaż Spoiler | Używane Przedmioty
Ostatnio zmieniony 13 lip 2024, 23:32 przez Katsuse Hatsuri, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kyōkoku no Kuni - Kraj Kanionów”