• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    01.07.2024 - pojawiła się spowiedź nowego eventu Chapter II: Rauken. Więcej informacji można znaleźć w ogłoszeniach.
    14.06.2024 - zostaje zamordowany kuzyn syna Nishi no Tsume. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    02.06.2024 - ex-Tsuchikage, Sabataya Shuten trafia do Bingo w związku z jej akcjami w Mieście Portowym Aki. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    30.04.2024 - nowe wydarzenie "wioskowe" w Tako no Kuni. Więcej szczegółów w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 426
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Hitoshi
1. Twoje imię i nazwisko to...
Maji Hitoshi
2. Płeć?
Mężczyzna
3. Ile masz lat?
25
4. Orientacja?
Dobrze się orientuję w terenie.
5. Jak wyglądałaby twoja wymarzona randka?
Bez różnicy. (NIE BYŁEM NA ŻADNEJ, JAK MNIE KTOŚ MI ZAPROPONUJE TO PEWNIE SIĘ ZGODZĘ).
6. Rozważność czy romantyczność? Ekstrawertyzm czy introwertyzm?
  • Rozważność, romantyczność jest trudna.
  • Jestem introwertykiem, a co.
7. Woda to życie. Co przypomina twój charakter - cichy strumyk czy rwący wodospad?
Spokojny ocean o poranku. Czyli niezależnie od opcji nie mam pojęcia co to znaczy.
8. Jaki jest twój znak zodiaku? Jakim według niego człowiekiem jesteś?
Strzelec/Królik (chyba???*). Nie mam pojęcia, nie czytam tych pierdół.

*Zodiaki przyjęte na datę 17 grudnia 139+1800 roku.
9. Twoja druga połówka zaprasza Cię na koncert, na który nie masz na to ochoty. Jak jej odmówisz, żeby ją to przekonało?
WAIT TO MAM DRUGĄ POŁÓWKĘ??? /j

Jeśli faktycznie ta sytuacja obejmuje brak ochoty (=bycie śmierdzącym leniem), to jestem w stanie się poświęcić i wyjść na ten koncert. A jak będę chory to chyba nie będą chcieli mnie wyciągać co nie?
10. Wolisz zdobywać czy być zdobywanym/ną?
...Być zdobywanym...? peeposhy
11. Zamknij oczy i pomyśl o ideale swojej drugiej połówki. Co widzisz?
Ciemność widzę, przecież zamknąłem oczy, duh. (Czyt. że Hitoshi nie patrzy na wygląd)
12. Kiedy byłeś/aś dzieckiem, jak reagowałeś/aż na prezenty, które ci się nie podobały?
Niestety, ale relacje międzyludzkie potrafią być tak niezręczne, więc po prostu podziękowałem, udając że wszystko jest w należytym porządku.
13. Jakie są trzy rzeczy, które zabierzesz na bezludną wyspę?
Jak jest się shinobim, to raczej nie potrzeba dużo rzeczy niezbędnych do przetrwania, bo wiele rzeczy można zastąpić technikami lub pracą... Więc mógłbym wziąć, jakąś książkę, namiot i narzę.... Kurde, dlaczego w ogóle miałbym wybierać się na bezludną wyspę??????
14. Co powinna zrobić twoja walentynka, żeby podbić twoje serce?
Myślicie, że wiem, jeśli nigdy nie miałem takiej sytuacji?
15. Planujesz posiadać dzieci? Ile? Jeżeli tak, jak je nazwiesz?
Tak, nie wiem, nie wiem.
16. Czym oczarujesz swoją walentynkę?
Eeee, yyyyh, nie wiem.
17. Czy jest jakieś pytanie, które chcesz zadać swojej walentynce ale się wstydzisz?
Nie.
18. Co byś zrobił/a dla swojej Wioski, gdyby mianowano Cię tytułem Kage?
Przepraszam bardzo, ale nie jestem do tego kompetentną osobą i nie wiem jak to ma pomóc w wyborze potencjalnego partnera.
19. Sakura, Ame czy Hana - którego Kage poderwiesz i w jaki sposób to zrobisz?
Żadnego - Ame żonaty, Hana ma harem (i nie jest w moim typie), a Sakura... No, myślę, że są lepsze opcje.
20. Jaki żywioł jest najromantyczniejszy? Dlaczego tak uważasz?
Co to za pytanie?????
21. Jakiego Jutsu użyjesz, by okazać swoje uczucia drugiej połówce?
*Myśli.* ...Eeee, użycie Sakinu by dać prezent ze złota??? NIE ZNAM TEJ POŁÓWKI, JAK MAM DOBRZE WYBRAĆ????
22. Shinobi czy Samuraj - z kim prędzej pójdziesz na randkę i dlaczego?
...Is there a difference?
23. Ostry jak kunai czy zwinny jak shuriken - z czym bardziej się utożsamiasz?
Jestem dość szybki, więc zwinny jak shuriken(?).
24. Czas leci nieubłagalnie - jak widzisz swoją przyszłość?
Na chwilę obecną wszystko wskazuje, że jeszcze pozostanę w zawodzie na nieokreślony czas i... I w sumie nie wiem co dalej. Trudno sobie wyobrażać przyszłość, gdy jest się shinobi i się pracuje dla dobra wioski - jest się żołnierzem i wykonuje się zadania (oczywiście nie jak głupi automaton któremu się wydaje polecenia i to się robi bez refleksji - nie polecam) i raczej zakończenie tej kariery to kalectwo lub śmierć. A w obecnej sytuacji to mam dodatkowe 2 ręce do stracenia, więc to zawsze parę dodatkowych lat.
25. Starość nie radość - boisz się jej, a może wyczekujesz?
Nie boję się starości i w sumie byłoby dobrze dożyć emerytury. Najgorsze jest jednak to, by sobie nie zepsuć życia ciągłą pracą jako shinobi przez lata młodości... Co mi na chwilę obecną grozi.
26. Stresik życiem - co robisz kiedy potrzebujesz się zrelaksować?
Drzemię, piję herbatę lub czytam książkę.
27. Miłość w Zakopanym - co Ty w ogóle sądzisz o tej całej miłości?
Jest skomplikowana. Komplikowanie swojego życia to moja specjalność. :cool:
28. Na ostro czy łagodnie? Jakie... posiłki preferujesz?
Pikantnie.
29. Czerwona nić przeznaczenia czy szczęście - myślisz, że druga osoba jest nam pisana?
Prawda jest taka, że każda osoba ma jakieś preferencje w kwestii wyboru partnera i nie nazwałbym to żadną z tych opcji?
30. Priorytety drugą naturą człowieka - fajny tyłek, ładne oczy... a może jeszcze coś innego?
Definitywnie najważniejszy jest charakter, a nie wygląd zewnętrzny.
31. Los się do ciebie uśmiechnął i wygrałeś milion Ryō. Jak je wydasz?
Zainwestuję i zbuduję jakiś lokal. Może karczmę.
32. Najszybszy ninja, masterchef, a może najdłuższe spanko - jaki światowy rekord byłbyś/abyś w stanie ustalić?
Eeee... Wygrałem raz konkurs gotowania w parach, więc może masterchef nie jest aż tak daleki?
33. Zero bohaterem świata - co sądzisz o tych całych pięciu? Może chcesz dołączyć?
Nieważne jak słuszny cel ich by nie był, to dokonywanie ludobójstwa w tym celu zdecydowanie nie jest dobrą drogą. Am I right, Seitaro?
34. Ciepło w serduszku i brzuszku, przygryzanie wargi i flirciarskie spojrzenia - co najbardziej cię podnieca?
You know.
35. Shinobi to zboczeńcy - co sądzisz o Loli / Shota? A może preferujesz Mommy lub Daddych?
...
...
Przepraszam co to za pytanie jest. Jak już wspominałem, że nie patrzę na wygląd.
36. Nie wszyscy to potencjalni przyjaciele - co cię kompletnie zniechęca w drugiej osobie i czego nie zdzierżysz?
Okropny charakter - bo jak już się tyle razy o tym truło, to jest to dość jasne, że spotykanie się z osobą toksyczną/manipulatywną nie jest jedną z rzeczy, które chce się robić.
37. Pierwsze wrażenia kluczem do miłości - co zrobisz pierwszego, jak już spotkasz wybraną Ci przez Amorka drugą połówkę?
Nie wiem, jakoś to będzie?
38. Stare dzieje, a może nowa przyszłość - który kontynent jest lepszy, Stary czy Nowy?
Stary, mimo że to obecnie wielki burdel.
39. Świat wspaniały, tylko ludzie... - Czego nienawidzisz w społeczeństwie?
Nienawiść to mocne słowo, bo dlaczego miałoby się nienawidzić całe społeczeństwo za jakąś cechę? Wystarczy przecież jej nie lubić. W moim przypadku jest to to, że zwykli ludzie są zbyt śpieszni do naklejania łatek na innych i ich oceniania. Nie brzmi to jak zdrowa praktyka.
40. Czy wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie ankiety?
Tak.
Kanami
1. Twoje imię i nazwisko to...
Orochi Kanami
2. Płeć?
Kobieta
3. Ile masz lat?
30.
4. Orientacja?
Zdecydowanie preferuję panów.
5. Jak wyglądałaby twoja wymarzona randka?
Hmmm... Doskonałe pytanie. Zdecydowanie dobrym połączeniem byłoby zaproszenie mnie na jakiś występ artystyczny (konkretny typ nie ma większego znaczenia) oraz wyjście na kolację, by coś zjeść. W sumie można byłoby do tego dodać do tego spacer? Na pewno to da mi dużo okazji do poznania drugiej połówki.
6. Rozważność czy romantyczność? Ekstrawertyzm czy introwertyzm?
Romantyczność, co do drugiego pytania to zdecydowanie jestem introwertyczką.
7. Woda to życie. Co przypomina twój charakter - cichy strumyk czy rwący wodospad?
Cichy strumyk.
8. Jaki jest twój znak zodiaku? Jakim według niego człowiekiem jesteś?
Raki/Pies(chyba???*). Przynajmniej mi tak mama opowiadała, ale po jakimś czasie wyrosłam z tych bzdur.

*Zodiaki przyjęte na datę 23 czerwca 134+1800 roku.
9. Twoja druga połówka zaprasza Cię na koncert, na który nie masz na to ochoty. Jak jej odmówisz, żeby ją to przekonało?
"Wybacz kochanie, ale nie jestem na siłach, by się wybierać na takie wydarzenia. Może... Wolałbyś porobić coś razem?"
10. Wolisz zdobywać czy być zdobywanym/ną?
...CHWILA, MYŚLAŁAM, ŻE TO ANKIETA W SPRAWIE RANDKI, A NIE... ŻE TAKIE RZECZY NA PIERWSZYM SPOTKANIU, CZY KOGOŚ POGIĘŁO? ... A, że nie w tym sensie? Hmmm... Zdecydowanie lubię widzieć starania partnera, więc chyba w tym kontekście wolę być zdobywaną?
11. Zamknij oczy i pomyśl o ideale swojej drugiej połówki. Co widzisz?
Zdecydowanie dojrzały emocjonalnie i odpowiedzialny mężczyzna, z którym mogłabym wejść w poważny związek i założyć rodzinę.
12. Kiedy byłeś/aś dzieckiem, jak reagowałeś/aż na prezenty, które ci się nie podobały?
Potrafiłam wybrzydzać, chyba że to był tata, którego widywałam bardzo rzadko - wtedy nawet gdy prezent mi się nie podobał to go odbierałam z uśmiechem.
13. Jakie są trzy rzeczy, które zabierzesz na bezludną wyspę?
Nie wybieram się na bezludną wyspę :3
14. Co powinna zrobić twoja walentynka, żeby podbić twoje serce?
Hmm... To trudne pytanie. Może lepiej nie odpowiem i pozwolę walentynce mnie zaskoczyć.
15. Planujesz posiadać dzieci? Ile? Jeżeli tak, jak je nazwiesz?
Tak, dużo (potencjalnie, nie wiem ile to dużo), nie wiem.
16. Czym oczarujesz swoją walentynkę?
Nie ma na to obiektywnej odpowiedzi przecież. Mogłabym przecież wybrać coś, co mogłoby oczarować dużą ilość osób, ale Amorek wybierze sobie kogoś, kogo w ogóle to nie ruszy. Więc jaki tu sens?
17. Czy jest jakieś pytanie, które chcesz zadać swojej walentynce ale się wstydzisz?
Nie.
18. Co byś zrobił/a dla swojej Wioski, gdyby mianowano Cię tytułem Kage?
Dlaczego ktoś uznał, że jestem do tego odpowiednią osobą? Przecież nie znam się na prowadzeniu tak dużej organizacji, prowadzeniu walk i potyczek, ani tym bardziej nie jestem tak dobra w dyplomacji! NAJPIERW SIĘ ZAPYTAJCIE KTO MNIE MIANOWAŁ TYM KAGE!
19. Sakura, Ame czy Hana - którego Kage poderwiesz i w jaki sposób to zrobisz?
Amekage wydaje się w moim typie... Ale jest żonaty, co automatycznie sprawia, że wypada z listy.
20. Jaki żywioł jest najromantyczniejszy? Dlaczego tak uważasz?
Ogień. Chyba. Nie wiem, nie znam żadnych.
21. Jakiego Jutsu użyjesz, by okazać swoje uczucia drugiej połówce?
ZNAM NIECAŁE 20, JAK TO MA KOMUŚ POMÓC???
22. Shinobi czy Samuraj - z kim prędzej pójdziesz na randkę i dlaczego?
Nie ma różnicy.
23. Ostry jak kunai czy zwinny jak shuriken - z czym bardziej się utożsamiasz?
Nie utożsamiam się z żadną bronią. Są tacy co utożsamiają się ze zwierzakami, ale z bronią? To jeszcze dziwniejsze.
24. Czas leci nieubłagalnie - jak widzisz swoją przyszłość?
Mam szczerą nadzieję, że uda mi się w końcu znaleźć tego wymarzonego partnera, z którym będę mogła w końcu założyć rodzinę. Ja wtedy bym mogła pracować jako medyk lub zajmować się domem i dziećmi.
25. Starość nie radość - boisz się jej, a może wyczekujesz?
Jeśli faktycznie nikogo nie znajdę, to boję się okropnie... .___. A jak w końcu mi się uda (bo musi się udać), to zdecydowanie wyczekuję tych czasów. Bo w sumie nic by się nie zmieniło.
26. Stresik życiem - co robisz kiedy potrzebujesz się zrelaksować?
Czytam książki, szydełkuję, gotuję.
27. Miłość w Zakopanym - co Ty w ogóle sądzisz o tej całej miłości?
Miłość jest bardzo ważnym elementem dla stałego i zdrowego związku - czyli takiego jakiego szukam.
28. Na ostro czy łagodnie? Jakie... posiłki preferujesz?
Tak jak w Kaminari no Kuni - słone i mocno przyprawione.
29. Czerwona nić przeznaczenia czy szczęście - myślisz, że druga osoba jest nam pisana?
Myślę, że faktycznie to przeznaczenie łączy ludzi. A że niestety nikt nie zna swojego przeznaczenia, to musimy się męczyć i faktycznie szukać tej drugiej osoby.
30. Priorytety drugą naturą człowieka - fajny tyłek, ładne oczy... a może jeszcze coś innego?
Zdecydowanie najważniejszą rzeczą, która jest decydująca w moim wyborze potencjalnego partnera, jest oczywiście jego charakter i sposób bycia, ponieważ nieważne jak ładny lub bogaty by był, nie byłabym w stanie wejść w stały związek z osobą, z którą nie jestem kompatybilna.

Ale w sumie nie pożałowałabym ładnej klatki piersiowej (hehe męskie/babskie dzydzochy)
31. Los się do ciebie uśmiechnął i wygrałeś milion Ryō. Jak je wydasz?
Zostawiłabym je na przyszłość, bo nigdy nie wiadomo kiedy wypadną niespodziewane wydatki lub dojdzie do jakiś innych wypadków.
32. Najszybszy ninja, masterchef, a może najdłuższe spanko - jaki światowy rekord byłbyś/abyś w stanie ustalić?
Nie wiem. Dla żartu wpiszę, że mam rekord liczby nieudanych związków, haha... :pensive:
33. Zero bohaterem świata - co sądzisz o tych całych pięciu? Może chcesz dołączyć?
Ich działania na chwilę obecną w ogóle się nie przyczyniły do zaprowadzenia pokoju na świecie (czy co tam twierdzą że chcą), więc raczej są kijowy. Ja podziękuję.
34. Ciepło w serduszku i brzuszku, przygryzanie wargi i flirciarskie spojrzenia - co najbardziej cię podnieca?
Eee... :flushed: Nie wiem, to trudne pytanie???
35. Shinobi to zboczeńcy - co sądzisz o Loli / Shota? A może preferujesz Mommy lub Daddych?
Daddyego poproszę. peeposhy (Mommy, jeśli wszystkich wykupią :c)
36. Nie wszyscy to potencjalni przyjaciele - co cię kompletnie zniechęca w drugiej osobie i czego nie zdzierżysz?
O matko, ile tego - jak są nieodpowiedzialni, nie potrafią się zachować przy ludziach, są toksyczni, nie potrafią utrzymać higieny, są negatywnie nastawieni do innych i ich obrażają, jak są nieczuli, jak chcą ograniczać i/lub kontrolować innych, jak są samolubni, jak są przesadnie zazdrośni, nie potrafią się przyznać do błędu... (Wstaw tu listę wszystkich możliwych red flagów w związku).
37. Pierwsze wrażenia kluczem do miłości - co zrobisz pierwszego, jak już spotkasz wybraną Ci przez Amorka drugą połówkę?
Chyba nie ma nic konkretnego, co bym chciała zrobić na początku takiego spotkania? Na pewno najpierw chciałabym przeprowadzić z tą osobą wywiad rozmowę, by dowiedzieć się co nieco o niej. Żeby się dowiedzieć, czy ten Amorek coś wie o dobieraniu ludzi w pary czy nie.
38. Stare dzieje, a może nowa przyszłość - który kontynent jest lepszy, Stary czy Nowy?
Stary - stąd pochodzę ja, moja rodzina i w sumie chciałam go opuszczać, dlatego trafiłam do Ame.
39. Świat wspaniały, tylko ludzie... - Czego nienawidzisz w społeczeństwie?
Nie wiem???
40. Czy wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie ankiety?
Tak.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Tymczasowo zawieszone
► Pokaż Spoiler | Stempelek
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 426
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Jiton: Kaiten Kantsu-Dan - Tak, Jitonowy Railgun kutafony. +może zwiększyć koszt w zależności od czasu trzymania pocisku?
Jiton: Kaiten Kantsū-Dan | Magnet Release: Rotating Piercing Bullet磁遁・回転貫通弾
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieTrzymanie przedmiotu między rękoma przez określony czas
KosztZmienny
ZasięgZmienny
WymaganiaOdpowiedni mały metalowy przedmiot
Czasami musimy się mierzyć z przeciwnikami, przeciwko którym potrzebujemy bardzo silnego uderzenia. Mogą na przykład być bardzo wytrzymali, otoczeni twardymi skałami lub stalową zbroją albo po prostu chować się przed nami za grubą betonową ścianą. Wtedy potrzeba czegoś z wystarczająco mocną siłą przebicia. I właśnie do tego służy to jutsu. Technika ta jest dość prosta w założeniu - jednak gorzej z jej wykonaniem, ponieważ wymaga ona dość dobrej kontroli chakry. Użytkownik chwyta w swoje obie ręce mały metalowy przedmiot - taki jak gwóźdź lub stalowa kulka. Następnie należy skupiać w nim energię Jitonu, "ładując" w ten sposób trzymany przedmiot. Przez ten czas przedmiot cały czas musi się znajdować pomiędzy obiema rękoma shinobiego, dlatego nie ma mowy o wykonywaniu innych czynności za pomocą rąk. Poprzez ten proces nasz pocisk zbiera dużą ilość chakry magnetyzmu, nabierając mocy i rotacji. Wraz z upływem czasu i rosnącą ilością chakry przelanej do obiektu, zwiększa się jego potencjalna szybkość i zasięg. Możemy pocisk wystrzelić w dowolnym momencie - wtedy zmierza w linii prostej w wybranym przez nas kierunku. Nie możemy zmienić już kursu raz wystrzelonego pocisku. Jeśli nasz cel zniknie z pola widzenia i chcemy "przetrzymać" technikę na później, musimy cały czas trzymać naładowany pocisk pomiędzy naszymi rękoma. Jednak po czasie wynoszącym trzy posty przedmiot zostanie zniszczony przez nadmiar zgromadzonej energii.
Czas ładowaniaKoszt TechnikiSzybkość PociskuZasięg Techniki
10 pieczęciStandardowy720 m
20 pieczęciDwukrotny835 m
30 pieczęciCzterokrotny950 m
40 pieczęciSześciokrotny1065 m
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy w tym samym czasie zmienić dodatkowy przedmiot w pocisk. Wciąż musimy za niego uiścić dodatkowy koszt.
Posiadając Specjalizację w Jitonie możemy w tym samym czasie zmienić dodatkowe dwa przedmioty w pociski. Wciąż musimy za nieuiścić dodatkowy koszt.
Bonusy z posiadania Rangi S i Specjalizacji są kumulatywne.
Posiadając Sennina w Jitonie możemy wypuścić naładowany pocisk, zawieszając go w powietrzu w określonej lokacji. W ciągu najbliższych trzech postów postać może uznać, że nastał odpowiedni czas na użycie techniki, przez co pocisk wystrzeli w teraz wybranym przez nas kierunku.
Katon: Kakōjutsu | Fire Release: Pyrotechnics風遁・火工術
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęciePieczęci Bazowej Wersji + Odwrócony Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgN/D
WymaganiaSennin Katonu
Trudna, jednak spektakularna technika. Osoby bardziej doświadczone w technikach Uwolnienia Ognia są w stanie manipulować nimi na tyle, by zmieniać ich wygląd. W tym przypadku, możemy zmienić kolor płomienia, jaki tworzymy przy użyciu jakiejkolwiek innej techniki Katonu produkującej ogień. Ta zmiana nijak nie wpływa na działanie naszego jutsu - najzwyczajniej wpływa na jego aspekty wizualne. Kakōjutsu wykorzystywane jest raczej jako zwykła sztuczka, by pokazywać ją gawiedzi - albo ku ich uciesze, widząc kolorowe płomienie, albo ku ich strachowi, wmawiając że posiada się demoniczne moce sprawiające że kolor ognia się zmienia.
Hagane no Higo-Sha no Yoroi | Armour of Steel Guardian鋼の庇護者の鎧
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Dzik → Małpa → Smok → Wąż → Baran → Zając → Ptak
KosztStandardowy na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaDuża ilość Metalu
Technika, która pozwala shinobiemu użyć mocy magnetyzmu, by w ten sposób zwiększyć swoją defensywę i chronić się przed wrogimi atakami. Użytkownik skupia swoją chakrę, przyciągając do siebie metalowe przedmioty w okolicy. Te zbierają się dookoła niego, tworząc powłokę, która przypomina zbroję. Co prawda wygląda to prymitywnie i nie jest najwygodniejsza, jednak nie można zaprzeczyć, że daje nam dobrą osłonę. Pojedyncze elementy tworzące zbroję przyciągają się do siebie mocno, sprawiając, że trudno stworzyć lukę w zbroi. Jeśli taka się wytworzy, to technika automatycznie przyciąga kolejne metalowe obiekty z otoczenia, by uzupełnić powstałe braki - o ile jest dość materiału w otoczeniu. Z innych pozytywów zwiększa to też naszą siłę uderzenia, bo nie bijemy już wrogów gołą łapą, tylko... Łapą pokrytą metalem. Niestety, ale ilość metalu utrudnia nam bardziej finezyjne ruchy, ale jest to koszt, który musimy ponieść, by chronić nasze tyłki przed wrogami. Nie licząc oczywiście faktu, że bardzo łatwo się zagrzać we wnętrzu takiej zbroi.

Posiadając Rangę S w Jitonie liczba wymaganych pieczęci spada o połowę.
Posiadając Specjalizację w Jitonie jesteśmy na tyle doświadczeni w kontroli metalu, ze potrafimy stworzyć zbroję w taki sposób, że ta nie przeszkadza nam w bardziej manualnych czynnościach.
Posiadając Sennina w Jitonie możemy modyfikować kształt zbroi, sprawiając, że będzie miała wystające kolce, którymi możemy ranić wrogów lub stworzymy na przedramieniu tarczę, za którą będziemy mogli schować naszych sojuszników.
Ostatnio zmieniony 09 lip 2024, 22:19 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Tymczasowo zawieszone
► Pokaż Spoiler | Stempelek
Obrazek
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 426
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaJiton, Katon, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieKalesvara Mudra → Szczur → Wół → Koń → Pies → Koń → Ptak → Małpa → Smok → Tygrys
KosztZALEŻNY OD ILOŚCI KONTROLOWANEGO ŻELAZNEGO PIASKU
ZasięgN/D
WymaganiaKaton Rangi S, żelazny piach
Dość nietypowa technika magnetyzmu, ponieważ łączy ją z żywiołem, który nijak ma się do Kekkei Genkai. Koncept wydaje się prosty - podczas wprowadzania naszej chakry w żelazny piach, zostawiamy w nim odrobinę chakry ognia, która na tą chwilę pozostaje uśpiona. I przez większość czasu jej obecność nie zmienia nic w działaniu naszych technik. To wszystko jednak może się zmienić w wybranym przez nas momencie, gdy aktywujemy tą technikę (gdzie dopiero płacimy podany koszt). Do tej pory czekająca chakra Katonu budzi się, wydzielając ciepło, które sprawia, że nasz żelazny piach nabiera ogromnych temperatur i się topi do płynnego żelaza. Oczywiście w tym momencie tracimy możliwość kontroli naszego materiału, ponieważ płynne, a do tego gorące żelazo traci swoje zdolności magnetyczne. Zwiększa to jednak zdolności ofensywne naszych technik korzystających z Satetsu - w przypadku, gdy nasz wróg jest owinięty i unieruchomiony przez nasz żelazny piasek, nagłe stopienie go zada dotkliwe obrażenia, parząc skórę, przechodząc aż do kości. Inną opcją jest umiejscowienie dużych ilości żelaza nad wrogiem - wtedy, gdy aktywujemy technikę, topiące się żelazo spada na niego niczym deszcz, w którym każda kropla wypala poważną ranę. Możliwe zastosowania dla tej techniki są ograniczone wyłącznie przez wyobraźnię Majiego, bo ta umiejętność nie robi nic poza samą zmianą stanu skupienia żelaznego materiału. Nie możemy go szybciej schłodzić za pomocą tej techniki, a dodatkowo gdy aktywujemy to jutsu, to całe namagnesowane żelazo, które obecnie kontrolowaliśmy, zmienia stan skupienia na płynny.
Ilość Żelaznego PiachuKoszt
MałaPołowiczny
DużaStandardowy
OgromnaDwukrotny
GigantycznaCzterokrotny
Możliwość zmiany Gigantycznej ilości piachu w ciecz wymaga Specjalizacji (ponieważ tylko z nią możemy kontrolować taką ilość Satetsu).

Posiadając Specjalizację w Jitonie
Posiadając Sennina w Jitonie
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieDzik → Szczur → Koń → Zając → Ptak → Wół → Mudra Marici
KosztStandardowy
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Zwój
Suiken | The Drunken Fist酔拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
WymaganiaBrak Atutu Zwiększona Odporność, Spożycie Alkoholu
Pradawne zapiski głoszą, że ten styl walki powstał wieki temu, kiedy pewien znany mistrz sztuk walki wypił o jedno sake za dużo. Co prawda wypił tylko jedno, ale to już było ponad jego kiepską głowę - a dziwne, bo potrafił przyjąć na siebie lecącą cegłę i w ogóle się nie przejąć. Okazało się jednak, że jego tolerancja na alkohol była znikoma . Mistrz pamiętał co się działo tej nocy jak przez mgłę, a następnego dnia z karczmy, w której gościł, pozostały ruiny. Od tamtego czasu krążyły różne legendy o użytkownikach tego stylu, którzy dokonywali niemożliwego - nie zapominając o wzmiankach o wypitej dużej ilości alkoholu przed walką...
Tetsuryū no Kakusei | The Awakening of Iron Dragon鉄竜の覚醒
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęciePies → Koń → Smok → Baran → Wół → Małpa → Baran → Pies → Baran → Smok
KosztDwukrotny Rangi na Turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaOdpowiednia Ilość Metalu
Ranga TechnikiIlość PiachuWielkość Smoka
CMałaMały
BDużaŚredni
AOgromnaWielki
SGigantycznaOlbrzymi
Posiadając Sennina Jitonu jesteśmy wytworzyć tą technikę dookoła siebie, znajdując się w ten sposób we wnętrzu metalowego smoka.
Ostatnio zmieniony 09 lip 2024, 22:51 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Tymczasowo zawieszone
► Pokaż Spoiler | Stempelek
Obrazek
Awatar użytkownika
Mirai Sereza
Posty: 100
Rejestracja: 11 lis 2021, 17:54
Ranga: Muryō no ninja
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Artworki wciąż w produkcji bo generuję i walczę.

Ten no Kizuna - technika do wiązania pokemonów.
► Pokaż Spoiler
Ten no Kizuna | Bonds of Heaven天の絆
KlasyfikacjaJikagan, Anty-Demoniczna Technika
PieczęcieSmok → Baran → Małpa → Wół → Smok → Baran → Dzik
KosztStandardowy na Turę
Zasięg20 metrów
Wymagania---
Wbrew pozorom nie każda technika Mirai wiąże się z wyganianiem demonów. Albo ranieniem demonów. Albo widzeniem czasu. Czasem służą zwykłemu unieruchomieniu demonicznego przeciwnika. Po złożeniu sekwencji pieczęci z ręki Kapłanki wystrzeliwują wstęgi stworzone z świetlistej chakry, które owijają się dookoła wroga. Jeśli jest zwykłym człowiekiem - w sumie nic się nie dzieje. Jeśli cel jest demonem - pęta wywołują na nim potężny ból, który utrudnia poruszanie się. Z każdym momentem więzy zaciskają się mocniej, z każdą sekundą coraz bardziej unieruchamiając przeciwnika. Oczywiście nie działa to zawsze. W przypadku silniejszych demonów, te mogą nie odczuwać bólu i w ten sposób technika nie działa na nich tak mocno. A niektóre demony mogą je po prostu rozerwać, wydostając się na wolność.

To, czy technika faktycznie będzie w stanie unieruchomić demona wynika z jego potęgi w porównaniu z Kontrolą Chakry Kapłanki:
Różnica KC użytkownika do Siły/SW celuEfekt
KC wyższa o 3 lub więcej od Statystyki DemonaDemon zostaje z sukcesem unieruchomiony
KC wyższa o 1 lub 2 od Statystki DemonaDemon może poruszać się z wielką trudnością, odczuwając potworny ból
KC równa Statystyce DemonaWięzy nie są dość silne by całkowicie unieruchomić cel, jednak są w stanie ograniczyć jego ruch
KC niższa o 1 lub 2 od Statystyki DemonaWięzy są trudne w utrzymaniu, demon odczuwa tylko nieznaczne problemy z poruszaniem się
KC niższa o 3 lub więcejNiepowodzenie, technika może co najwyżej rozjuszyć demona
Posiadając rangę A w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 30 metrów.
Posiadając rangę S w Jikagan zasięg techniki wzrasta do 40 metrów.
Posiadając Specjalizację w Jikagan nasza Kontrola Chakry jest traktowana o 1 wyżej na potrzeby liczenia siły techniki.
Posiadając Sennina w Jikagan i zwiększając koszt techniki do Standardowego Rangi S na Turę możemy nasycić nasze łańcuchy jeszcze większą ilością antydemonicznej chakry, powodując faktyczne rany na naszym celu, zostawiając na nim poważne poparzenia, odbijające nałożone pęta.

Kodoku no Fūin - Fuinjutsu do kitrania pokemonów. Głównie chodzi o to bym mógł samemu je pakować do słoików i potem bez większych problemów je wsadzać lub wyrzucać z nich. Potrzebuję tutaj definitywnie merytorycznego wsparcia, bo nie wiem jak to ugryźć w taki sposób by to przeszło.
► Pokaż Spoiler
Kodoku no Fūin | Seal of Solitude孤独の封印
KlasyfikacjaJikagan, Fuinjutsu, Anty-Demoniczna Technika, Technika pieczętująca
PieczęciePtak → Pies → Małpa → Ptak → Baran → Ptak → Dzik → Małpa → Dzik → Ptak → Tygrys → Koń → Smok → Baran
KosztStandardowy
Zasięg1 metr
WymaganiaKontrola Chakry 9, Kekkai Shihō Fūjin, Przygotowany zwój lub pojemnik
Zazwyczaj gdy chcemy coś zapieczętować, to raczej robimy to z zamiarem, by kiedyś to coś odpieczętować. Jednak techniki anty-demoniczne Mirai zakładają, że demony wystarczy zapieczętować cel raz a dobrze, by bestia potem nie wydostała się na zewnątrz. No bo w tej całej walce przeciw demonom chodzi o to, żeby te znowu nie powychodziły, tylko czekały wieki w zamknięciu, nie zagrażając osobom postronnym.
Ta technika zupełnie nie spełnia tego założenia.
Cel techniki faktycznie jest podobny, bo faktycznie ma zamknąć demona we wcześniej naszykowanym obiekcie. Jednak to uwięzienie ma być nietrwałe i stanowić tylko tymczasowe lokum dla chakrowego stworzenia. Pieczęć ta może utrzymać stworzenie maksymalnie przez 72h, a po tym czasie automatycznie się dezaktywuje i uwalnia uwięzioną istotę na zewnątrz. Jej głównym atutem ma być głównie możliwość łatwego łamania i ponownego pieczętowania demonicznych stworzeń, nie zważając na czas oraz skomplikowane rytuały i inkantacje. Silniejsze demony mogą się oprzeć sile techniki, sprawiając, że nie będziemy w stanie ich zapieczętować, a nawet jeśli nam się to uda, to jest szansa, że się wyzwolą z naszego przechowania.

Posiadając Specjalizację w Jikaganie xxx
Posiadając Sennina w Jikaganie xxx

Jigoku no Dorei - Techniczka do kontrolowania pokemonów. Pewnie trzeba zrobić tutaj kolejną zależność od statów demona, jednak tez nie wiem jak na to patrzeć. Wspomaganie dlatego, że kinda pozwala mieć pakt z demonami, tylko najpierw trzeba je łapać.
► Pokaż Spoiler
Jigoku no Dorei | Infernal Slave地獄の奴隷
KlasyfikacjaJikagan, Fuinjutsu, Anty-Demoniczna Technika
PieczęcieNałożenie: Dzik → Wół → Małpa → Koń → Wąż → Małpa → Pies → Smok → Wąż → Ptak
Kontrola: Pieczęć Konfrontacji
KosztNałożenie: Dwukrotny
Kontrola: Standardowy Rangi Demona
ZasięgNałożenie: Dotykowy | Kontrola: 50 metrów
WymaganiaSennin Jikagan, Technika traktowana jest jako wspomaganie
Bardzo zaawansowana technika Mirai, która może być postrzegana jako "heretycka" - jeśli to cokolwiek u kapłanek znaczy. Zamiast pozbywać się demona, pieczętując go lub zabijając, jutsu to pozwala je kontrolować. W tym celu należy jednak pokonać delikwenta, którego w ten sposób chcemy zniewolić. Gdy stwór jest już pokonany lub spętany, należy przeprowadzić rytuał, podczas którego na ciało demona nakłada się specjalną pieczęć. Teraz gdy złożymy pieczęć konfrontacji i uiścimy odpowiednio wysoki koszt, możemy mu wydawać polecenia, które stwór wykona, niezależnie czy ma taką wolę czy nie. Co prawda mamy dużą szansę, że demon będzie bardzo nieprzychylnie patrzył na osobę, która wykorzystuje go do swoich celów i będzie się starał w każdej możliwej okazji działać na jej szkodę. Może się to zmienić w zależności od temperamentu demona i relacji jaka go łączy z kapłanką (chociaż trudno zawiązać przyjaźń między istotą z chakry, a członkinią organizacji, której głównym celem jest walka z nimi).
Obrazek
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 242
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Jiton: Kensa - Technika Jitonu do robienia MRI.
► Pokaż Spoiler
Jiton: Kensa | Magnet Release: Scan磁遁・検査
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
PieczęcieKoń → Ptak → Zając → Małpa → Wąż → Pies → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
WymaganiaŻelazny piach lub złoty pył lub inny sypki metalowy materiał
Jiton szczyci się uniwersalnością i ta technika jest jednym z dowodów na to twierdzenie. Jutsu to pozwala na dokonywanie prześwietleń przedmiotów lub żywych organizmów. Użytkownik składa pieczęcie i jedną ręką dotyka cel techniki, wprowadzając w niego chakrę magnetyzmu, podczas gdy druga ręka unosi się nad przygotowanym wcześniej materiałem, które stanowi medium do graficznej prezentacji informacji. Teraz poruszając ręką po przedmiocie lub osobie którą badamy, obraz wizualizowany na piasku się zmienia, prezentując przekrój obiektu na wysokości, na której trzymamy naszą dłoń. Substancje, które lepiej blokują ruch magnetyzmu są reprezentowane jako zagęszczenia piachu, z kolei te, które łatwo przepuszczają promieniowanie są reprezentowane jako pola z mniejszym stężeniem piachu lub w ogóle puste. Pozwala to znajdować ukryte przedmioty w bagażach i pojemnikach lub prześwietlać chorych, poprzez znajdowanie nietypowych zmian wewnątrz organizmu. Jednak, aby określić co dokładnie jest nie tak z ciałem pacjenta, potrzebujemy odpowiedniego przeszkolenia z zakresu medycyny. Nie jest ona jednak niezbędna do samego wykonania techniki.

Goton: Muchitsujo Kōsen - Goton Chaotic Beam aka piekło technicznych
► Pokaż Spoiler
Goton: Muchitsujo Kōsen | Five Element Release: Chaotic Beam五遁・無秩序光線
KlasyfikacjaKaton, Fūton, Raiton, Doton, Suiton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Tygrys → Dzik → Koń → Ptak → Pies → Małpa
KosztRóżny na Turę
ZasięgRóżny
WymaganiaPięć podstawowych żywiołów na randze C
dodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Ogień. Powietrze. Błyskawica. Ziemia. Woda.

Jak wszyscy wiemy, to jest 5 podstawowych żywiołów, w które dzieli się techniki oparte na elementach. Większość osób zna conajmniej jedną, niektórzy znają więcej, ale bardzo mała grupa osób jest w stanie korzystać ze wszystkich pięciu. Niektórzy z nich eksperymentują, w wyniku czego powstają techniki mieszające wszystkie z nich. To właśnie jedna z takich technik. Użytkownik po złożeniu pieczęci wystrzeliwuje promień, który zawiera w sobie chakrę wszystkich podstawowych żywiołów. 5 elementów istniejących wspólnie, jakby pochodziły jeszcze z Chaosu, zanim świat nabrał jakichkolwiek kształtów. Jednak tak naprawdę technika kieruje się pewnym porządkiem, dzięki któremu to wszystko po prostu się nie rozpada. W przeciwnym razie ogień zgasłby od wody, błyskawica by zniknęła od powietrznej izolacji itd. Jednak dzięki zaawansowanej wiedzy na temat żywiołów, użytkownik potrafi je zbalansować na tyle, że te się nawzajem nie eliminują, tylko koegzystują wspólnie - w postaci destruktywnej wiązki z chakry. Użytkownik tej techniki ma możliwość modyfikacji siły techniki, zgodnie z rozpiską poniżej.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg 5 metrów. Wiązka jest niewielka, ma średnicę 0,25 metra. W tej formie rany zadane techniką są niewielkie.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony do 10 metrów. Wiązka zwiększa swój rozmiar, osiągając teraz średnicę 0,5 metra. Rośnie również siła wiązki, która może teraz zadać lekkie obrażenia celowi, gdy zostaje wystawiony na działanie 5 żywiołów naraz.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Zasięg zwiększony do 20 metrów. Wiązka zwiększa swój rozmiar, osiągając teraz średnicę 1 metra. Teraz technika zadaje zwiększone obrażenia i jest w stanie uszkodzić twardsze materiały jak grube drewno. Wymagania: Wszystkie Dziedziny Pięciu Żywiołów na Randze B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Zasięg zwiększony do 30 metrów. Wiązka zwiększa swój rozmiar, osiągając teraz średnicę 1,5 metrów. Na tym poziomie technika zadaje dotkliwsze obrażenia i może przebić się przez grubsze betonowe ściany. Wymagania: Wszystkie Dziedziny Pięciu Żywiołów na Randze A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Zasięg zwiększony do 50 metrów. Wiązka zwiększa swój rozmiar, osiągając teraz średnicę 2 metrów. W tej formie wiązka osiąga swoją maksymalną siłę, wywołując teraz potężne obrażenia, gdy trafi przeciwnika - takie jaks ilne poparzenia, cięcia od wiatru, porażenie prądem, rany obuchowe od uderzenia wody i kamieni. Teraz jest niewiele materiałów, które mogą zablokować tą żywiołową wiązkę. Wymagania: Wszystkie Dziedziny Pięciu Żywiołów na Randze S;

Posiadając Sennina w dziedzinach wszystkich podstawowych żywiołów i uiszczeniu dodatkowego kosztu Rangi S technika może wywołać jeden, w zupełni losowy żywioł zaawansowany. To czy to się wydarzy i jak żywioł zmanifestujemy jest zależne od decyzji GMa - może to nam zarówno pomóc w tej sytuacji, jak i przeszkodzić.

Toki no Bōrei no Maboroshi - Miraiowy display wizji, dodać że Genjutsu?
► Pokaż Spoiler
Toki no Bōrei no Maboroshi | Vision of the Ghost of Time時の亡霊の幻
KlasyfikacjaJikagan, Kontrola Chakry
PieczęcieSmok → Koń → Dzik → Wół → Koń → Małpa → Ptak → Małpa → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy na Turę
Zasięg---
WymaganiaTechnika Jikagana, która pozwala na widzenie otrzymywanie wizji jak Enkei lub Mugen
Technika Mirai stanowiąca swoiste uzupełnienie do innych technik kapłanek polegających na widzeniu przeszłości, teraźniejszości lub przyszłości. Podczas gdy wykorzystujemy inną technikę, możemy użyć tego jutsu żeby stworzyć trójwymiarową wizualizację tego co widzimy. Zwyczajnie przed nami powstają chakrowe hologramy, które reprezentują osoby i przedmioty, które znajdują się w widzianej scenie. Nie może to dostarczyć więcej informacji samej Mirai, ale umożliwia to obserwację i analizę przeszłych, przyszłych lub odległych wydarzeń w pełnym trójwymiarze.

Kettō no Yobikake - Compelling Duel dla Samurajów
► Pokaż Spoiler
Kettō no Yobikake | Call to Duel決闘の呼びかけ
KlasyfikacjaBūshido
PieczęcieBRAK, CZAS KUMULACJI CHAKRY WYNOSI TYLE ILE ZŁOŻENIE 4 PIECZĘCI + Okrzyk
KosztStandardowy
ZasięgGłosu
Wymagania---
Technika samurajów, która pozwala im upewnić się, że ich przeciwnik będzie walczyć tylko i wyłącznie z nimi. Po skupieniu chakry i głośnemu wyzwaniu wroga na pojedynek, pamiętając o tym, by sprecyzować do kogo się zwracamy, przeciwnik zacznie odczuwać nienaturalną niechęć do atakowania kogokolwiek poza samurajem, który użył tej techniki. Nie daje to żadnych bonusów do walki przeciw samurajowi - nie można go łatwiej trafić lub zranić - jednak to uczucie może znacznie utrudniać, a czasem uniemożliwiać podjęcie wrogiej akcji przeciw jakiejkolwiek innej istocie. Oczywiście to działa tylko do czasu, aż ktoś inny nie zaatakuje ofiary tej techniki lub sam użytkownik nie zostanie pokonany. To jak bardzo technika wpłynie na przeciwnika wymaga porównania Siły Woli użytkownika do Siły Woli celu, zgodnie z poniższą tabelką.

Różnica Siły Woli celu do użytkownikaEfekt
Większa bądź równa 0Cel odporny na technikę, może podejmować akcje bez przeszkód
-1 lub -2Cel odczuwa lekką niechęć do podejmowania wrogich akcji przeciw innym osobom niż Samuraj
-3 lub -4Cel ma trudności w wykonywaniu wrogich czynności przeciw osobom postronnym
-5 i dalejCel nie jest w stanie podjąć wrogich akcji przeciw komukolwiek innemu poza Samurajem, co go wyzwał na pojedynek
Posiadając Kontrolę Chakry na poziomie 9 Można dopłacić standardowy koszt A za turę, żeby dodać +1 przy przeliczaniu różnic na korzyść użytkownika tej techniki.

Chūsei no Yakiin - Pieczęć lojalnej broni
► Pokaż Spoiler
Chūsei no Yakiin | Brand of Loyalty忠誠の焼印
KlasyfikacjaFūinjutsu, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Wąż → Koń → Wąż → Zając → Smok → Małpa
KosztStandardowy
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Technika, która ma na celu zapobieganie wykorzystania broni przeciwko jej właścicielowi. Po co to? Jak zostaniemy rozbrojeni lub ktoś nam ukradnie broń i będzie chciał jej użyć przeciwko nam, to raczej nie chcemy dawać mu przewagi z tego powodu. A jak to zrobić? Proste - wystarczy tylko nałożyć pieczęć na wybraną broń. Pieczęć będzie aktywnie sprawdzać, czy sygnatura chakry osoby dzierżącej broń jest identyczna do osoby, która ją nałożyła. Jeśli jest taka sama - to nie zadziała. Jeśli natomiast sygnatura będzie się różniła, to dopiero wtedy zaczyna subtelnie przeszkadzać naszemu wrogowi. Wydzielana przez nią chakra sprawia, że trzymana broń nie do końca leży dobrze w rękach przeciwnika, sprawiając mu dyskomfort - pomimo tego, że nie wprowadzaliśmy modyfikacji do samej broni. Walcząc takim mieczem jego ręka szybciej się męczy i wyprowadzane ciosy nie są na tyle precyzyjne, a próbując strzelić z takiego łuku przeciwnik źle złapie majdan, a szansa na trafienie maleje. Co prawda mistrzowie w swoich stylach walki (Ranga A) potrafią walczyć dość dobrze mimo tych małych problemów i nie odczuwają większych kłopotów, próbując walczyć oznaczoną bronią.

Posiadając Rangę S i Specjalizację w Fūinjutsu technika sprawia większy dyskomfort, sprawiając że tylko osoby z Rangą S w odpowiednim stylu walki nie muszą się przejmować negatywnym wpływem techniki.
Posiadając Sennina w Fūinjutsu możemy udzielić dostępu do broni maksymalnie piątce sygnatur. Wymaga to obecności tych osób podczas nakładania pieczęci, by ta mogła poznać ich chakrę.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2024, 19:33 przez Maji Hitoshi, łącznie zmieniany 5 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
Maji Hitoshi
Posty: 242
Rejestracja: 02 maja 2021, 16:24
Ranga: Jōnin
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Nazwa techniki - Rozrost ziemi
► Pokaż Spoiler
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki

Nazwa techniki - We believed we'd catch the rainbow ride the wind to the sun...
► Pokaż Spoiler
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki

Nazwa techniki - Komentarz
► Pokaż Spoiler
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Nazwa techniki - Technika Jitonu ale to Bastet Jojo.
► Pokaż Spoiler
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki

Nazwa techniki - Pierwsza próba Gotonu - robimy smoka 5 żywiołów.
► Pokaż Spoiler
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki

Nazwa techniki - Technika Suitonu do zakrzywiania światła i strzelania nim w ludzi.
► Pokaż Spoiler
Japońska nazwa | Angielska nazwaJapońskie znaczki
Klasyfikacja
Pieczęcie
Koszt
Zasięg
Wymagania
Opis techniki
Obrazek
Awatar użytkownika
Kaizen Kaizen
Posty: 53
Rejestracja: 27 kwie 2021, 12:24
Ranga dodatkowa: Producent Broni
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Kuźnia:
Bank:

Re: Pracownia Techniczna Pewnego Pana

Hansei | Reflection反省
Koszt600
Stack/slot12/1
Specyfik, którego celem jest wywołanie u celu specyficznych halucynacji. Po dożylnym wstrzyknięciu substancji do krwioobiegu, po paru minutach celowi mózg celu zaczyna płatać figle, sprawiając, że ten widzi klony. A specyficznie - tylko i wyłącznie swoje klony. Są one wyłącznie wytworem wyobraźni danej osoby i zdecydowanie nie są fizyczne, jak te, będące skutkiem wszelakich technik. Zamiast tego żyją one wyłącznie w głowie celu i... po prostu istnieją tam. Osoba zażywająca Hansei może normalnie z nimi rozmawiać (co dla postronnych wygląda jak mówienie do eteru), a te klony mogą odpowiadać, umożliwiając normalną konwersację. Ich wygląd, charakter i wiedza są identyczne jak te użytkownika. Same klony postępują zgodnie z zachowaniem osoby, której został podany Hansei. Jej głównym efektem ma być pomoc psychologiczna, zapewniając użytkownikowi komfort psychiczny i umożliwiając burzę mózgów z samym sobą - ponieważ w rzeczywistości rozmowa z innymi osobami pomaga na uporządkowywanie informacji. Poza tym, co dwie głowy to nie jedna! Można jej użyć jako swoiste rozproszenie uwagi celu, jednak na niedługo, zanim pojmie że widziane kopie są wyłącznie wytworem jego mózgu. Ten niegroźny efekt eliksiru utrzymuje się zaledwie przez godzinę.

By faktycznie zażywanie Hansei negatywnie się odbiło na postaci, wymagane spożywanie specyfiku stale przez dłuższy czas. Przy trzeciej godzinie halucynacji, nasze persony zaczynają dostawać zauważalnych zmian wyglądu i osobowości. Przy czwartej godzinie nasze kopie stają się agresywne wobec nas, przeszkadzając nam, rozpraszając, strasząc nas niespodziewanie, zmieniając wygląd na istoty rodem z koszmarów, a przy dalszym przedawkowaniu ich wygląd staje się na tyle przerażający, że może sparaliżować cel. W tym rzadkim przypadku cel jest traktowany, jakby została na nim użyta technika Sakki o Sile 8.

Hansei przyjmuje formę mętnego, jaskrawozielonego płynu. W ciemności wydaje minimalną ilość światła, jakby mikstura była fluorescencyjna. W jego skład wchodzi woda, alkohol, kilka różnych gatunków grzybów halucynogennych, cukier i kocia uryna. Przekłada się to na okropny smak - jeśli ktoś jest na tyle głupi, by nie postępować zgodnie z instrukcją zażycia specyfiku - oraz równie okropny zapach, gdy substancja nie znajduje się w szczelnie zamkniętym pojemniku. Jak wspomniano wcześniej, specyfik wymaga podania dożylnego w strzykawce, w przeciwnym razie nie zadziała.
Yōso no Wazawai | Elemental Bane要素の災い
Koszt1500
Stack/slot12/1
Dość drogi preparat, będący zmorom dla osób, które specjalizują się w technikach żywiołów. Po wprowadzeniu substancji do krwioobiegu, zaczyna ona działać, wpływając negatywnie na układ chakry celu. Nie jest na tyle potężna, by uniemożliwić celowi korzystanie z chakry, jednak wystarczające, by uszkodzić je na tyle, że przez pewien czas cel traci możliwość używania jakichkolwiek jutsu, które mają w Klasyfikacji "Transformacja Natury". Najzwyczajniej nie jest w stanie skupić sobie tego odpowiedniego pierwiastka chakry, aby wykonać technikę. Oczywiście, ponieważ technika nie zostanie wykonana, cel nie traci chakry. Może co najwyżej marnować czas, próbując stale wykrzesać z siebie możliwość korzystania z technik, które używają mocy elementów. Przyjmuje się, że specyfik działa przez liczbę tur wynoszącą )10 - Wytrzymałość Celu). Po upływie tego czasu cel odzyskuje możliwość korzystania z zablokowanych wcześniej technik.

Zaaplikowanie Yōso no Wazawai, gdy obecnie znajduje się w organizmie celu, nie wydłuża czasu działania. Dopiero, gdy specyfik skończy działanie, możemy spróbować zaaplikować go ponownie. Każdorazowe użycie w ciągu doby skraca czas działania kolejnej dawki o 1 turę. Może to doprowadzić do sytuacji, gdy kolejna dawka specyfiku nie wywoła żadnych skutków. Ze względu na to, zaaplikowanie dużych dawek specyfiku nie wywołuje żadnych dodatkowych skutków ubocznych.

Yōso no Wazawai to gęsta biała ciecz, przypominająca wyglądem farbę, do której dosypano wiadro brokatu. Pływające w płynie drobinki odbijają światło i migoczą, przez co preparat nie wygląda tak groźnie. Do jego przygotowania użyto wody, soli, sproszkowanego metalu blokującego chakrę, krowiego tłuszczu oraz mieszanki kilku dodatkowych ziół. Specyfik jest bezwonny, jednak w smaku jest kwaskowato-gorzki tak bardzo, że każdemu zbiera się na wymioty. Jednak to nie zmienia faktu, że substancja zadziała wyłącznie po wstrzyknięciu drogą dożylną.
xxx | XXXxxx
Koszt
Stack/slot
xxx | XXXxxx
Koszt
Stack/slot
Ostatnio zmieniony 16 lip 2024, 22:50 przez Kaizen Kaizen, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”