• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    14.06.2024 - zostaje zamordowany kuzyn syna Nishi no Tsume. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    02.06.2024 - ex-Tsuchikage, Sabataya Shuten trafia do Bingo w związku z jej akcjami w Mieście Portowym Aki. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    30.04.2024 - nowe wydarzenie "wioskowe" w Tako no Kuni. Więcej szczegółów w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Północne Pustynie

Nazwa tego państwa ma sens chyba tylko dla mieszkańców. W końcu liczba mnoga wskazuje na więcej niż jedną pustynię, jednak każdy przyjezdny będzie widział tylko jedną, ogromną pustynię. Prawdą jest jednak, że miejsce to składa się z trzech takich - piaszczystej na wschodzie, rozciągającej się na połowę krainy; mokra, pełna oaz i ruchomych piasków na zachodzie, oraz kamienista. W całym kraju deszcz prawie nie pada, a woda jest towarem luksusowym pomimo obecności morza na południu. Fauna tego kraju to zapewne jedna z najniebezpieczniejszych faun świata. Na piaszczystej połowie kraju jest mało niebezpieczeństw - spotkać można tam głównie lisy pustynne lub wielbłądy. Sprawa ma się inaczej po drugiej stronie kraju. Na "mokrej" pustyni, żyją Vije. Są to ogromne robaki o średnicy tułowia sięgającej 8 metrów i osiągające długość 30-40 metrów. Żyją one pod piaskami pustyni, kopiąc tunele i prężnie rozwijając swoją sieć. Nie ma ich co prawda wielu, ale spotkanie nawet z jednym z nich kończy się zwykle śmiercią. Kraj ten nie posiada wielu mieszkańców. Ci, którzy tu żyją, prowadzą koczowniczy tryb życia, poruszając się ze swoimi stadami wielbłądów po całym kraju. Żyją głównie z bycia przewodnikami dla tych, którzy z jakiegoś powodu muszą przejść przez ten kraj. Czasem też pracują w okolicznych krajach lub sprzedają wielbłądy. Nie mają dla siebie nazwy czy religii, a szczątkowa kultura typowa dla ludzi pustyni to w zasadzie wszystko, co mają. Tu nie żyje nikt, kto tego naprawdę chce, a ci, których życie z jakiegoś powodu zepchnęło właśnie na te ziemie.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 502
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

Skarby przeszłości - Misja A
6/x
Namiot, śpiwór, standardowy zestaw przeciętnego podróżnika. Czy nie można było tak od początku? Pewnie można było, ale przecież to nie była opowieść o przeciętnym podróżniku, tylko o Akinori, która to szukała kłopotów na każdym rogu. To nie była normalna osoba, Akinori była dziewczyną która podchodzi do losowych przechodniów z pytaniem "masz jakiś problem", a gdy ktoś jej odpowiada że rzeczywiście ma, to bierze go na samą siebie, żeby nie było jej w życiu nudno. Kiedy jej "mała ojczyzna" spłonęła, ruszyła w drogę ku poszukiwaniu winowajców. Problem był jednak taki, że wyruszyła w podróż niczym tytani z mitologii nie należącej do tego świata, nie wiedząc właściwie w jakim kierunku miała iść. Dzięki temu, wylądowała w... Kraju Kukurydzy, tylko po to żeby kilkanaście dni później być w niezręcznej relacji z maślanym golemem Ma'havre, od której to bardzo prawdopodobnie zależało jej życie.
- A więc pochodzisz ze wsi... to może wiele wyjaśniać. Niemniej jednak, masz szlachetny cel w życiu. - skomentowała, tylko po to żeby później nie odpowiadać przez resztę nocy na jakiekolwiek pytania.

Poranek przyniósł pewne spostrzeżenie. Otóż, nawet dało się spać w nocy bez ogniska. Oczywiście nie było to zbyt przyjemne, ale zdecydowanie wykonalne. Najbardziej odczuł to koń, który wydawał się jej być jakiś taki... ospały? Przybity? Nie znała się na zwierzętach wystarczająco aby to dobrze ocenić, jednak coś było nie tak. Na pewno nie tryskał tak energią jak poprzedniego dnia. Czyżby jednak nocne temperatury mu nie sprzyjały?
Niezależnie od tego co się działo z jej niezwykle dzielnym rumakiem, najprawdopodobniej po posiłku ruszyła dalej.
Piach, wszechobecny piach w połowie dnia zaczął się jakby zmieniać. Zdecydowanie coś było w nim innego, prawdopodobnie było to za sprawą niezwykle małych oaz, które zaczęły się sporadycznie pojawiać. Jeżeli dziewczyna miała jakiś pomysł jak skorzystać z roślinności czy też małych źródeł wody, to mogła to zrobić. Jednak nie miała zbyt dużo czasu, będąc ponaglaną przez Ma'havre do dalszej podróży.

W pewnym momencie, bliżej popołudnia, kiedy dziewczyna była w miejscu w którym widziała następną Oazę mniej-więcej godzinę drogi od siebie, a poprzednia była w podobnej odległości, koń zaczął panikować. Ciężko było Akinori nad nim w pełni zapanować, przez co dalsza podróż na chwilę obecną nie wchodziła w grę. Powód ku temu dziewczyna mogła "zobaczyć" chwilę później, czując definitywne drganie ziemi oraz bardzo ciche dudnienie, które ewidentnie nadchodziło z północy. Tyle że, nic nie widziała... jakieś pomysły? Jakiś genialny plan? Czy może wystarczyło to zignorować i ciągnąć konia dalej mimo wszystko?
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 80
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

Akinori miała podejście do kampingu podobne do Jeremy'iego Clarkson'a, czyli po co zrobić to normalnie, skoro można mieć genialny plan. Genialny do tego stopnia, że aż można było poczuć jego ciepło na własnej skórze. Tym razem gdy dotarła na miejsce noclegu nie zamierzała jednak robić nic specjalnego uznając, że szkoda na to czasu. Lepiej było jebnąć się w kimę i przetestować działanie tej jakże ciekawej pustyni. Bo przecież nie mogła sobie odpuścić, prawda? W każdym razie tej nocy Ma'havre znowu zrobiła się rozmowna, a że Akinori nie miała do kogo innego otworzyć mordy, bo Madara i Hashirama też zamknęli pizdę, to równie dobrze mogła jej odpowiadać dalej.
- Hmmm, niezłe wsie mieliście w tej swojej starożytności... Pewnie dlatego takie duże, bo dla każdych czterech książek były pomieszczenia wielkości stadionu. - zastanowiła się Akinori nad słowami swojej, bądź co bądź, przymusowej towarzyszki starając się wyobrazić sobie miasta idące w setki tysięcy kilometrów całe usiane pomieszczeniami bibliotecznymi, takimi samymi, w jakim już niedawno była przywołując drewnianego golema.

Jako że Ma'havre znowu utkała swój maślany ryj, to oznaczało że Akinori mogła sobie spokojnie pójść spać, a tym samym wyspać do rana. Rano zaś stwierdziła, że brak ognia chyba jednak nie był najlepszym wyjściem i to nie ze względu na nią samą, a kunia, który zdawał się reagować dużo gorzej na brak źródła ciepła. Nie zamierzała go jednak teraz zostawić, więc napoiła go dobrze, a także sama siebie i ruszyła dalej przed siebie. Z czasem krajobraz zaczął się zmieniać ujawniając wiele ciekawych małych oaz, gdzie Akinori poszukiwała pożywienia od czasu do czasu, a jeśli na roślinach nie rosły owoce, a mogły, to używała techniki Mokutonu, która pozwalała na szybki przyrost jedzonka do nakarmienia siebie i kunia.

Tak se idąc, nie do końca rozumiejąc, dlaczego akurat w tym kierunku oraz tego czy Ma'havre wiedziała, co robiła Akinori zauważyła coś, czego absolutnie nie chciała przeżywać. Koń zaczął wariować, a nawet ona wiedziała, że jeśli zwierzęta wariują, to nie jest to dobry znak. Wyjść nie miała wiele, bo nie chciała ryzykować swojego życia dla ratowania konia od zagrożenia, które było niewiadomo gdzie. Po rozejrzeniu się zaczęła zauważać drgania i musiała zareagować, chociaż jeszcze nie wiedziała na co. Prawidłowe wyjście było jedno - wejść wyżej. Używając Jubaku no Jutsu złapała konia w pasie, a sama stanęła na jednym z pięciu filarów. Dwa miały trzymać konia, na jednym stała ona, a dwa pozostałe po prostu rosły przy niej gotowe na reakcję. Wszystkie szły pionowo w górę, aż osiągnęły jakieś dziesięć metrów wysokości.
Chakra 11000 - 0 Suiton: Hato - 9 (Susuru Izumi) - 500 (Jubaku) - 3 od rozponawania żarcia - 0 od rośnięcia żarcia = 10488
Techniki
► Pokaż Spoiler
Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea水遁・波濤
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wąż → Pies
KosztRóżny na turę
ZasięgBazowo 10 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Sztuki ninja z czasem ewouluują, zostają dopracowane i udoskonalane, a podobne bądź takie same techniki - łączone w jedną, lepszą i bardziej uniwersalną. Nie inaczej stało się z technikami Uwolnienia Wody, które przez lata wyzbyły się części jutsu na rzecz innych, łączących w sobie cechy wspólne, tak jak np. sztandarowe "plucie wodą", jakie to zostało zamknięte w tej technice. Podstawa jest taka sama: po wymieszaniu w żołądku chakry Suitonu zostaje ona zamieniona w wodę, którą można wystrzelić z ust w dwóch formach. Jedną z nich jest wodna kula, druga zaś - ciągły strumień. Ich wielkość i zasięg zależny jest jednak od ilości włożonej chakry. Pomimo sklasyfikowania jej jako techniki rangi C, można jej użyć jako D, tak samo jak i techniki o sile jutsu S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 10 metrów. Kula/strumień posiada średnicę 10 centymetrów. Zdolna popchnąć przeciwnika czy złamać gałązki drzew;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna przewrócić człowieka czy złamać grubsze gałęzie;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna złamać kości zwykłym ludziom czy obić drugiego shinobi, jak też złamać drzewa o cienkim pniu. Wymagania: Suiton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu pięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Kula taka potrafi już zabić co słabsze osoby bądź dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu wchodząc w nie jak w masło. Wymagania: Suiton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwunastu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Osoby słabsze zdolna jest przebić na wylot. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju, mając wystarczająco siły by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za jej pomocą nie sprawia problemu. Wymagania: Suiton S;
Zasięgu i średnica na poszczególnych poziomach się kumulują.

Posiadając Specjalizację w Suitonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
Posiadając Sennina Suitonu możliwe jest wykonanie tej techniki z dłoni, zamiast z ust.
Susuru Izumi | Sip of Spring泉啜る
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
ZasięgNa siebie
WymaganiaSuiton D
Ninja jest w stanie w niewielkim stopniu nawodnić cały organizm. Poprzez ostrożne kumulowanie chakry wody w ciele, możliwe jest jego odpowiednie nawilżeniem. W ciężkich warunkach pozbawionych wody pitnej pozwala na dłuższe wytrwanie bez zasobów tejże. Jeżeli zwykły człowiek jest w stanie wytrwać bez wody około pięć dni, osoba pomagająca sobie tą techniką da radę przeżyć dziesięć. Wszelakie negatywne skutki odwodnienia są widoczne później, jednak ta sama nie jest w stanie całkowicie ich zniwelować. Im gorsze warunki, z jakimi zmaga się dana osoba, tym technika traci na wydajności. Utrzymując z kimś kontakt fizyczny możliwe jest użycie techniki na ów osobie bądź nawet przedmiocie. Niemożliwe jest jednak wykorzystywanie jej do nawadniania jednocześnie siebie i drugiej osoby/obiektu. Płacąc potrójny koszt na turę ninja jest w stanie nawodnić się się na znacznie dłuższy czas. Technika staje się tak samo skuteczna podczas ekstremalnych warunkach pogodowych, jak w przypadku tych łagodniejszych. Nie chroni jednak całkowicie przed skutkami ubocznymi odwodnienia.
Yasai to Kudamono no Kanri | Vegetable and Fruit Control野菜と果物の管理
KlasyfikacjaMokuton, Technika Transformacji
PieczęcieZając → Wół → Wąż
KosztStandardowy od owocu/warzywa
ZasięgDotykowy
WymaganiaMokuton D
Prosta technika, która pozwala członkom klanu Senju sprawdzić to, czego nie widać gołym okiem - czy dana roślina jest zdrowa i nie ma zanieczyszczeń i w jakim jest stanie. Dzięki temu wiedzą, które owoce zostały nadgryzione przez robaki, a które warzywa zaczęły się psuć w środku.

Posiadając Mokuton na randze C możliwa jest pominięcie pieczęci, acz czas kontroli chakry trwa tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Posiadając Mokuton na randze A możliwa jest weryfikacja stanu także całych roślin, co pozwala zweryfikować, czy np. dane drzewo choruje czy dane zioło jest już dojrzałe.
Posiadając Sennina Mokutonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 8 użytkownik Mokutonu korzysta z tej techniki podświadomie, zawsze wiedząc jakie warzywa i owoce są zdrowe, a jakie nie.
Shūkaku | Harvest収穫
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Koń → Baran
KosztStandardowy (minimum 3 chakry)
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Użytkownik gromadzi chakre, by przesłać ją do rośliny przyśpieszając jej wzrost aż do momentu dojrzałości zbiorów. Dzięki temu jest w stanie pozyskać prowiant na misjach bez konieczności transportowania go.

Posiadająć range C w Mokuton kosztem Standardowym Rangi C jest w stanie stworzyć niewielką roślinę (do wielkości krzaka). Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć range B w Mokuton kosztem Standardowym Rangi B jest w stanie stworzyć drzewo. Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć Specjalizację w Mokutonie możemy przyśpieszyć/stworzyć więcej owoców płacąc wielokrotny koszt techniki.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Współpracująca kontrola chakryAtut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć atut.
Sennin SuitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
Sennin MokutonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 502
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

Skarby przeszłości - Misja A
7/x
Akinori miała o tyle szczęścia, że posiadała jakieś zdolności związane ze sztuką przetrwania. Tak więc, choć może nie znając wszystkich roślin, była w stanie zdobyć jakieś pojedyncze owoce i pitną wodę w mijanych oazach, przez co może nie miała gigantycznych zapasów żywności, ale na pewno zyskała trochę różnorodności w diecie. Znajomość trujących roślin też uratowała ją od potencjalnie groźnych okazów, które mogły by utrudnić... a w najgorszym wypadku, nawet i zakończyć ją. Choćby chciała, to w razie poniesionych ran czy też zatrucia, była zwyczajnie sama i pozbawiona dostępu do jakiejkolwiek cywilizacji, albowiem każda z nich była oddzielona o dziesiątki, jak nie setki kilometrów.

Tak więc, biorąc pod uwagę to co zostało wspomniane wyżej... Akinori była w nieciekawej sytuacji. Sama, z dostępem do niezbyt rozmownej Ma'havre oraz jeszcze mniej skorego do dyskusji konia. Była sama, nawet jej "przedwieczni przyjaciele" nie rzucali żadnymi wadami, tylko ona wyniesiona na 10 metrów i wpatrująca się w dal, czując wciąż pod stopami wibracje podłoża, przenoszone po belkach.
Nie musiała jednak długo czekać, aż dostrzegła coś co było dla niej... niecodzienne? Widziała jak relatywnie daleko, za kilkoma mniejszymi wydmami lecz nadal setki metrów od niej, ziemia zaczęła się wybrzuszać i rozstępować na kilkanaście metrów szerokości i kilka metrów, ponad poziom podłoża. Coś gigantycznego nadchodziło i zbliżało się w jednostajnym tempie, kierując się pod ziemią na Akinori. Choć jednak, biorąc pod uwagę jak daleko to "coś" było, ciężko było stwierdzić czy rzeczywiście dziewczyna była celem tego czegoś, co nazywało się - Vij... Te cholerstwa jeszcze żyją? - skomentowała Ma'havre, najwidoczniej w jakiś sposób korzystając z wzroku Akinori.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 80
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

Szczęście, czy nie, faktem było że Akinori posiadała wiele zdolności, które pozwalały jej oceniać zjadliwość, istnienie, a także datę przydatności danych roślin. Gdyby była na suchej pustyni jedynie z piaskiem jako towarzyszem, to zapewne nie najadłaby się specjalnie nigdy. Świat rzucał w nią jednak takimi małymi rzeczami jak oazy i rośliny, więc mogła i musiała to wykorzystać. Szczególnie, że nikt jej w tym nie przeszkadzał. Nic lepszego do roboty nie miała poza podążaniem za wskazaniami maślanego golema. Zjadła coś, napiła siebie, nakarmiła konia i siebie. Co prawda gorąco w chuj, ale można powiedzieć, że było w pyte.
No było dopóki ziemia nie zaczęła drgać, a do tego jakieś dziwne rzeczy nie zaczęły się dziać. Na początku mogła podejrzewać nadchodzące trzęsienie ziemii, które na pustyni raczej nie jest szczególnie niebezpieczne, ale na wszelki wypadek i tak stanęła na wysokości, żeby upewnić się, co do swojej sytuacji. To właśnie wtedy dojrzała jak fale piasku rozsypują się, a coś co się w nich ukrywało poruszało się w jej kierunku.
- Vij? Nie słyszałam nigdy o czymś takim. Co to jest i jakiej to wielkości, że widać go z takiej odległości. - zapytała Akinori takim tonem, że gdyby używała go na codzień to nikt nie domyśliłby się, że coś jest z nią nie tak. Zupełnie jakby nagle wróciła do czasów swojej świetności sprzed zniszczenia Konohy. Trochę kij w dupie, ale za to jakie opanowanie. - Ten kontynent jest naprawdę bardzo dziwny. - powiedziała bardziej sama do siebie niż do kogokolwiek innego. Pozostawała wciąż tam gdzie była wcześniej starając się zwrócić uwagę na wszystkie szczegóły, żeby móc zaplanować jakiś kurs poczynań.
Chakra 11000 - 9 (Susuru Izumi) - 500 (Jubaku) = 9979
Techniki
► Pokaż Spoiler
Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea水遁・波濤
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wąż → Pies
KosztRóżny na turę
ZasięgBazowo 10 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Sztuki ninja z czasem ewouluują, zostają dopracowane i udoskonalane, a podobne bądź takie same techniki - łączone w jedną, lepszą i bardziej uniwersalną. Nie inaczej stało się z technikami Uwolnienia Wody, które przez lata wyzbyły się części jutsu na rzecz innych, łączących w sobie cechy wspólne, tak jak np. sztandarowe "plucie wodą", jakie to zostało zamknięte w tej technice. Podstawa jest taka sama: po wymieszaniu w żołądku chakry Suitonu zostaje ona zamieniona w wodę, którą można wystrzelić z ust w dwóch formach. Jedną z nich jest wodna kula, druga zaś - ciągły strumień. Ich wielkość i zasięg zależny jest jednak od ilości włożonej chakry. Pomimo sklasyfikowania jej jako techniki rangi C, można jej użyć jako D, tak samo jak i techniki o sile jutsu S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 10 metrów. Kula/strumień posiada średnicę 10 centymetrów. Zdolna popchnąć przeciwnika czy złamać gałązki drzew;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna przewrócić człowieka czy złamać grubsze gałęzie;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna złamać kości zwykłym ludziom czy obić drugiego shinobi, jak też złamać drzewa o cienkim pniu. Wymagania: Suiton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu pięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Kula taka potrafi już zabić co słabsze osoby bądź dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu wchodząc w nie jak w masło. Wymagania: Suiton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwunastu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Osoby słabsze zdolna jest przebić na wylot. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju, mając wystarczająco siły by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za jej pomocą nie sprawia problemu. Wymagania: Suiton S;
Zasięgu i średnica na poszczególnych poziomach się kumulują.

Posiadając Specjalizację w Suitonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
Posiadając Sennina Suitonu możliwe jest wykonanie tej techniki z dłoni, zamiast z ust.
Susuru Izumi | Sip of Spring泉啜る
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
ZasięgNa siebie
WymaganiaSuiton D
Ninja jest w stanie w niewielkim stopniu nawodnić cały organizm. Poprzez ostrożne kumulowanie chakry wody w ciele, możliwe jest jego odpowiednie nawilżeniem. W ciężkich warunkach pozbawionych wody pitnej pozwala na dłuższe wytrwanie bez zasobów tejże. Jeżeli zwykły człowiek jest w stanie wytrwać bez wody około pięć dni, osoba pomagająca sobie tą techniką da radę przeżyć dziesięć. Wszelakie negatywne skutki odwodnienia są widoczne później, jednak ta sama nie jest w stanie całkowicie ich zniwelować. Im gorsze warunki, z jakimi zmaga się dana osoba, tym technika traci na wydajności. Utrzymując z kimś kontakt fizyczny możliwe jest użycie techniki na ów osobie bądź nawet przedmiocie. Niemożliwe jest jednak wykorzystywanie jej do nawadniania jednocześnie siebie i drugiej osoby/obiektu. Płacąc potrójny koszt na turę ninja jest w stanie nawodnić się się na znacznie dłuższy czas. Technika staje się tak samo skuteczna podczas ekstremalnych warunkach pogodowych, jak w przypadku tych łagodniejszych. Nie chroni jednak całkowicie przed skutkami ubocznymi odwodnienia.
Yasai to Kudamono no Kanri | Vegetable and Fruit Control野菜と果物の管理
KlasyfikacjaMokuton, Technika Transformacji
PieczęcieZając → Wół → Wąż
KosztStandardowy od owocu/warzywa
ZasięgDotykowy
WymaganiaMokuton D
Prosta technika, która pozwala członkom klanu Senju sprawdzić to, czego nie widać gołym okiem - czy dana roślina jest zdrowa i nie ma zanieczyszczeń i w jakim jest stanie. Dzięki temu wiedzą, które owoce zostały nadgryzione przez robaki, a które warzywa zaczęły się psuć w środku.

Posiadając Mokuton na randze C możliwa jest pominięcie pieczęci, acz czas kontroli chakry trwa tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Posiadając Mokuton na randze A możliwa jest weryfikacja stanu także całych roślin, co pozwala zweryfikować, czy np. dane drzewo choruje czy dane zioło jest już dojrzałe.
Posiadając Sennina Mokutonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 8 użytkownik Mokutonu korzysta z tej techniki podświadomie, zawsze wiedząc jakie warzywa i owoce są zdrowe, a jakie nie.
Shūkaku | Harvest収穫
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Koń → Baran
KosztStandardowy (minimum 3 chakry)
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Użytkownik gromadzi chakre, by przesłać ją do rośliny przyśpieszając jej wzrost aż do momentu dojrzałości zbiorów. Dzięki temu jest w stanie pozyskać prowiant na misjach bez konieczności transportowania go.

Posiadająć range C w Mokuton kosztem Standardowym Rangi C jest w stanie stworzyć niewielką roślinę (do wielkości krzaka). Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć range B w Mokuton kosztem Standardowym Rangi B jest w stanie stworzyć drzewo. Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć Specjalizację w Mokutonie możemy przyśpieszyć/stworzyć więcej owoców płacąc wielokrotny koszt techniki.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Współpracująca kontrola chakryAtut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć atut.
Sennin SuitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
Sennin MokutonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 502
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

Skarby przeszłości - Misja A
8/x
Z każdą chwilą, rozstępująca się ziemia była coraz bliżej Akinori która to mogła z większą pewnością stwierdzić że rzeczywiście, mityczne zwierzę zmierzało w jej kierunku. - Robale których jedynym zajęciem jest kopanie nieskończonych sieci podziemnych tuneli. Szerokie na niecałe dziesięć metrów, długie na kilkadziesiąt. - czuć było w jej słowach wyraźne zmęczenie na samą myśl o tym, że musi o nich opowiadać. I nie było to związane z jej pytaniem, a raczej brzmiało tak jakby zdawała sobie sprawę z tego, jak wielkim utrapieniem były te glizdy.
- Generalnie, jeżeli nie masz z nimi doświadczenia. To masz dość spory i niemiłosiernie twardy orzech do zgryzienia. Przód ich cielska jest na całym przekroju otworem gębowym, wypełnionym półmetrowymi zębami-kolcami jadowymi. - tłumaczyła Ma'havre, mówiąc zaskakująco dużo jak na nią. Czyżby rzeczywiście był to tak problematyczny przeciwnik? Akinori miała by mieć problem z jakimś przerośniętym robalem? Przecież wystarczyło by go pewnie zgnieść...- A, no i co najważniejsze. Są też niezwykle wytrzymałe. Ich pancerz jakim są pokryte nie ustępuje pod żadnym względem, najlepszej jakości stali. - czyli jednak może być problem z próbą zgniecenia robala. Na jaki więc wpadnie dziewczyna? Czy będzie gotowa podjąć walki z wynaturzeniem, jakim bez najmniejszego cienia wątpliwości był Vij? No i co było równie ważne w tym wszystkim, to jaki miała pomysł na swojego rumaka, który już w pełni wariował, wierzgając się na wszystkie cztery strony świata, czując przez drewniane belki wibracje, które nawet zaczynały powoli próbować wytrącić Akinori z równowagi?
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 80
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

- Czyli to po prostu duży robak? Czy wasza cywilizacja upadła, bo baliście się robaków? - zapytała powracając do swojej zwyczajowej postawy, z której Ma'havre musiała już doskonale znać Akinori. W czasie, gdy tak rozmawiała w jej głowie zaczynał tworzyć się plan, który każda normalna osoba uznałaby za ryzykowny, nie wart świeczki oraz zwyczajnie idiotyczny, ale ona zamierzała zrobić to anyway. Była potomkinią Madary i Hashiramy, a posiadając dwóch takich ojców nie było niemożliwego (tak se przynajmniej wmawiała). W każdym razie mogła pozbyć się zbędnego balastu, a przy okazji może przynajmniej zyskać nową wiedzę. Jej zdaniem było warto spróbować. Żarcia i tak już jej raczej nie zabraknie biorąc pod uwagę oazy, które bez przerwy znajdowała.
Czuła jak Vij podąża w jej stronę znajdując się coraz bliżej, a nie chciała się wyjebać przez niego. Opuściła więc konia na ziemię oczekując i wiedząc, że ten zacznie uciekać przez zagrożeniem goniony swoim zwierzęcym instynktem. Co chciała osiągnąć? Zwabić Vija, żeby zaczął podążać za uciekającym koniem. Skoro istoty te żyły pod ziemią, to znaczyło, że nie posiadają zmysłu wzroku, który miałby sens. Musiały się poruszać na dźwięk i wyczucie, a tak się składało, że biegnący koń napewno będzie głośniejszy od niej samej. Sama zamierzała przy użyciu Jubaku odsunąć się nieco od kierunku, który obrał Vij oraz koń i wyczekiwać swojego momentu. Najpierw musiała tego Vija zobaczyć na własne oczy tuż przed pożarciem konia. Musiała wiedzieć z czym dokładnie się mierzy, bo bądźmy szczerzy - opis Ma'havre choć rysował jakiś obraz to nie oddawał rzeczywistego obrazu. Przy okazji użyła popularnego już Ki Nobori, żeby przyczepić się do pala, przy którym stała.
Chakra 9979 - 9 (Susuru Izumi) - 500 (Jubaku) - 0 (Ki Nobori) = 9470
Techniki
► Pokaż Spoiler
Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea水遁・波濤
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wąż → Pies
KosztRóżny na turę
ZasięgBazowo 10 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Sztuki ninja z czasem ewouluują, zostają dopracowane i udoskonalane, a podobne bądź takie same techniki - łączone w jedną, lepszą i bardziej uniwersalną. Nie inaczej stało się z technikami Uwolnienia Wody, które przez lata wyzbyły się części jutsu na rzecz innych, łączących w sobie cechy wspólne, tak jak np. sztandarowe "plucie wodą", jakie to zostało zamknięte w tej technice. Podstawa jest taka sama: po wymieszaniu w żołądku chakry Suitonu zostaje ona zamieniona w wodę, którą można wystrzelić z ust w dwóch formach. Jedną z nich jest wodna kula, druga zaś - ciągły strumień. Ich wielkość i zasięg zależny jest jednak od ilości włożonej chakry. Pomimo sklasyfikowania jej jako techniki rangi C, można jej użyć jako D, tak samo jak i techniki o sile jutsu S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 10 metrów. Kula/strumień posiada średnicę 10 centymetrów. Zdolna popchnąć przeciwnika czy złamać gałązki drzew;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna przewrócić człowieka czy złamać grubsze gałęzie;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna złamać kości zwykłym ludziom czy obić drugiego shinobi, jak też złamać drzewa o cienkim pniu. Wymagania: Suiton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu pięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Kula taka potrafi już zabić co słabsze osoby bądź dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu wchodząc w nie jak w masło. Wymagania: Suiton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwunastu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Osoby słabsze zdolna jest przebić na wylot. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju, mając wystarczająco siły by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za jej pomocą nie sprawia problemu. Wymagania: Suiton S;
Zasięgu i średnica na poszczególnych poziomach się kumulują.

Posiadając Specjalizację w Suitonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
Posiadając Sennina Suitonu możliwe jest wykonanie tej techniki z dłoni, zamiast z ust.
Susuru Izumi | Sip of Spring泉啜る
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
ZasięgNa siebie
WymaganiaSuiton D
Ninja jest w stanie w niewielkim stopniu nawodnić cały organizm. Poprzez ostrożne kumulowanie chakry wody w ciele, możliwe jest jego odpowiednie nawilżeniem. W ciężkich warunkach pozbawionych wody pitnej pozwala na dłuższe wytrwanie bez zasobów tejże. Jeżeli zwykły człowiek jest w stanie wytrwać bez wody około pięć dni, osoba pomagająca sobie tą techniką da radę przeżyć dziesięć. Wszelakie negatywne skutki odwodnienia są widoczne później, jednak ta sama nie jest w stanie całkowicie ich zniwelować. Im gorsze warunki, z jakimi zmaga się dana osoba, tym technika traci na wydajności. Utrzymując z kimś kontakt fizyczny możliwe jest użycie techniki na ów osobie bądź nawet przedmiocie. Niemożliwe jest jednak wykorzystywanie jej do nawadniania jednocześnie siebie i drugiej osoby/obiektu. Płacąc potrójny koszt na turę ninja jest w stanie nawodnić się się na znacznie dłuższy czas. Technika staje się tak samo skuteczna podczas ekstremalnych warunkach pogodowych, jak w przypadku tych łagodniejszych. Nie chroni jednak całkowicie przed skutkami ubocznymi odwodnienia.
Yasai to Kudamono no Kanri | Vegetable and Fruit Control野菜と果物の管理
KlasyfikacjaMokuton, Technika Transformacji
PieczęcieZając → Wół → Wąż
KosztStandardowy od owocu/warzywa
ZasięgDotykowy
WymaganiaMokuton D
Prosta technika, która pozwala członkom klanu Senju sprawdzić to, czego nie widać gołym okiem - czy dana roślina jest zdrowa i nie ma zanieczyszczeń i w jakim jest stanie. Dzięki temu wiedzą, które owoce zostały nadgryzione przez robaki, a które warzywa zaczęły się psuć w środku.

Posiadając Mokuton na randze C możliwa jest pominięcie pieczęci, acz czas kontroli chakry trwa tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Posiadając Mokuton na randze A możliwa jest weryfikacja stanu także całych roślin, co pozwala zweryfikować, czy np. dane drzewo choruje czy dane zioło jest już dojrzałe.
Posiadając Sennina Mokutonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 8 użytkownik Mokutonu korzysta z tej techniki podświadomie, zawsze wiedząc jakie warzywa i owoce są zdrowe, a jakie nie.
Shūkaku | Harvest収穫
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Koń → Baran
KosztStandardowy (minimum 3 chakry)
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Użytkownik gromadzi chakre, by przesłać ją do rośliny przyśpieszając jej wzrost aż do momentu dojrzałości zbiorów. Dzięki temu jest w stanie pozyskać prowiant na misjach bez konieczności transportowania go.

Posiadająć range C w Mokuton kosztem Standardowym Rangi C jest w stanie stworzyć niewielką roślinę (do wielkości krzaka). Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć range B w Mokuton kosztem Standardowym Rangi B jest w stanie stworzyć drzewo. Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć Specjalizację w Mokutonie możemy przyśpieszyć/stworzyć więcej owoców płacąc wielokrotny koszt techniki.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Współpracująca kontrola chakryAtut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć atut.
Sennin SuitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
Sennin MokutonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 502
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

Skarby przeszłości - Misja A
9/x
- Nawet jeżeli upadła, to na pewno nie przez Vije. Zresztą, w tych rejonach nie było żadnych osad. Gdybyś chwilę posłuchała, zamiast kłapać jęzorem, to połączyłabyś fakty. Niekończące się tunele, nie są najlepszym miejscem do budowy fundamentów pod ludzkie osady. - odpowiedziała, wyraźnie urażona ideą tego, że jej ludzie sprzed cholera wie ilu tysięcy lat temu, mogli by zostać zrównani z ziemią przez tak coś błahego, jak jakiś robal. Właściwie, to pewnie nawet nie musiałaby informować o jakichkolwiek faktach na temat przeciwnika, którego pokonanie nadal leżało w rękach pełnej nietuzinkowych pomysłów Akinori.
Akinori która w ramach próby zwabienia gigantycznego insekta, postanowiła wykorzystać swojego wiernego przyjaciela, jakim był bogu ducha winny koń. Belkami którymi go trzymała, opuściła go na ziemię. A gdy tylko Pan Rumak poczuł wolność, uciekł praktycznie natychmiastowo na zachód, nawet przez chwile nie oglądając się za sobą. - A to miało... czemu służyć? Przecież te wielkie kloce zanim wykręcą, to muszą nadrobić wiele, ale to naprawdę wiele metrów. Problemem nie jest ich bezpośredni atak, który relatywnie łatwo wyminąć, gdybyś tylko nie stała w miejscu jak kołek. - wyraźnie westchnęła, zdając sobie sprawę z jak bardzo niepoczytalną osobą miała do czynienia. - A że już jest za późno... szykuj się do pierwszego ataku. - I wraz z tym, ziemia rozstąpiła się pod palami Akinori, wyrzucając ją w powietrze, kiedy ta nadal dzielnie się ich trzymała, za pomocą podstawowych sztuk shinobi. Miała 2-3 sekundy przed upadkiem na wybrzuszoną ziemię. Czy miała jakiś, tym razem sensowniejszy, plan? Czy może po prostu pozwoli zadziałać grawitacji i zleci na ziemię, licząc na to że ta będzie na tyle miękka aby zamortyzować upadek?
Ostatnio zmieniony 11 cze 2024, 21:18 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 80
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

- Hmmm, przynajmniej teraz już wiem. - wzruszyła ramionami widząc jak kuń spierdala przed Vijem niczym przedstawiciel pewnej etniczności przed właścicielem roweru. Fakt był taki, że rzadko w życiu cokolwiek wychodziło zgodnie z planem, więc nie zamierzała się przejmować utratą konia, który i tak głównie zżerał jej zapasy oraz pochłaniał duże ilości uwagi, którą akurat teraz potrzebowała skupioną na robalu, co z jakiegoś powodu ubzdurał sobie, że musi rzucić się na pojedynczą dziewczynę chodzącą sobie po pustyni. Przecież Akinori, dla stworzenia tej wielkości, nie była nawet przekąską. To tak jakby Don najadł się jednym paluszkiem, do tego niesłonym.
Stało się tak, że wreszcie bestia postanowiła zaatakować i pozbawić Akinori gruntu pod nogami, ale Senju nie zamierzała dać się pokonać jakiejś podróbce żelek robaków z paczki. Z prawej ręki wystrzeliła strumień wody używając Suiton: Hato, a strumień ten skierowała pod ukosem w stronę podłoża, na tyle żeby przy pomocy odrzutu z techniki spowolnić swoją drogę na ziemię, a tym samym nie musieć liczyć, na to że piasek złagodzi upadek. Zresztą nie chciała spadać bezpośrednio na wybrzuszenie, obawiając się tego, że jest to pułapka, więc ukośny kierunek strumienia miał ją znieść poza wybrzuszczenie. Następnie jedną ręką wyciągnęła Kusarigamę, na którą zaczęła nakładać technikę Suiton: Seiryu w najpotężniejszej wersji, a gdy kumulowała chakrę i starała się pobiec, żeby szybko zmienić kierunek i wymusić na robaku potrzebę zmianę własnego kierunku, co wedle informacji od Ma'havre powinno zająć mu sporo czasu i przestrzeni.
Chakra 9470 - 20 (Suiton Hato) - 250 (Seiryu S) = 9200
Techniki
► Pokaż Spoiler
Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
Suiton: Hatō | Water Release: Surging Sea水遁・波濤
KlasyfikacjaSuiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Wąż → Pies
KosztRóżny na turę
ZasięgBazowo 10 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Sztuki ninja z czasem ewouluują, zostają dopracowane i udoskonalane, a podobne bądź takie same techniki - łączone w jedną, lepszą i bardziej uniwersalną. Nie inaczej stało się z technikami Uwolnienia Wody, które przez lata wyzbyły się części jutsu na rzecz innych, łączących w sobie cechy wspólne, tak jak np. sztandarowe "plucie wodą", jakie to zostało zamknięte w tej technice. Podstawa jest taka sama: po wymieszaniu w żołądku chakry Suitonu zostaje ona zamieniona w wodę, którą można wystrzelić z ust w dwóch formach. Jedną z nich jest wodna kula, druga zaś - ciągły strumień. Ich wielkość i zasięg zależny jest jednak od ilości włożonej chakry. Pomimo sklasyfikowania jej jako techniki rangi C, można jej użyć jako D, tak samo jak i techniki o sile jutsu S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 10 metrów. Kula/strumień posiada średnicę 10 centymetrów. Zdolna popchnąć przeciwnika czy złamać gałązki drzew;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna przewrócić człowieka czy złamać grubsze gałęzie;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Zdolna złamać kości zwykłym ludziom czy obić drugiego shinobi, jak też złamać drzewa o cienkim pniu. Wymagania: Suiton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu pięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Kula taka potrafi już zabić co słabsze osoby bądź dotkliwie zranić bardziej wytrzymałych. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu wchodząc w nie jak w masło. Wymagania: Suiton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwunastu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Kula/strumień posiada średnicę zwiększoną o 10 centymetrów. Osoby słabsze zdolna jest przebić na wylot. Stanowi nie mniejsze zagrożenie dla bardziej zaprawionych w boju, mając wystarczająco siły by nie tylko pogruchotać kości, ale też zmiażdżyć organy wewnętrzne. Zdemolowanie całych budynków za jej pomocą nie sprawia problemu. Wymagania: Suiton S;
Zasięgu i średnica na poszczególnych poziomach się kumulują.

Posiadając Specjalizację w Suitonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
Posiadając Sennina Suitonu możliwe jest wykonanie tej techniki z dłoni, zamiast z ust.
Suiton: Seiryū | Water Release: Blue Dragon水遁・青龍
KlasyfikacjaSuiton, Kontrola Chakry
PieczęcieCzas kumulacji równy 6 pieczęciom
KosztRóżny na turę
ZasięgNa broń
InneTechnika kosztuje 10PT
Nie każdy jest mistrzem elementarnych sztuk ninja. Niektórzy zamiast skupiać się na swego rodzaju fundamentach, zapominają o podstawach i próbują opracować techniki "od środka". Poskutkowało to stworzeniem jutsu, będącym czysto wodnym odpowiednikiem Hienu. Nie jest on jednak bazą dla Seiryū, a raczej jedynie inspiracją ku stworzenia czegoś, co znajomości ów techniki Ninjutsu nie wymaga. Poprzez przelanie chakry Suitonu, broń zostaje zwyczajnie pokryta warstwą wody. To jak konkretnie to jednak działa jest zależne od ilości chakry z jaką wykonamy technikę.
  • Ranga D: przelewając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie broni niewielką warstwą wody. Nie jest to jednak nic niesamowite i co najwyżej, pozwala na lekkie zmoczenie przedmiotów czy czyichś ubrań wodą. Też jest w stanie przygasić drobne płomienie. Bardziej element kosmetyczny.
  • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C, ilość wody wokół broni robi się większa i zaczyna wpadać w nurt, jaki to delikatnie zwiększa jej ostrość.
  • Ranga B: przelewając standardowy koszt B na turę, możliwe jest pokrycie ostrza bądź całej broni wodą jak w przypadku zwykłego Hienu zwiększając tym samym jej ostrość. Nurty wokół ostrza stają się silniejsze, przez co sama woda zdaje się dodatkowo przecinać jakiekolwiek przeszkody stoją na drodze naszej broni. Wymagania: Suiton B
  • Ranga A: przelewając koszt standardowy A na turę oraz skupiając chakrę przez czas równy 2 pieczęciom więcej (8), ostrze lub cała broń otoczona jest silnymi wirami wodnymi jakie to tym razem zamiast lepiej ciąć, ścierają skórę przeciwnika potencjalnie powodując spore krwawienie. Zwiększa to też trochę objętość "ciosu" przez co nawet jak bezpośrednio nie trafimy ostrzem, dalej możemy wywołać poważne otarcia na skórze przeciwnika. Wymagania: Suiton A
  • Ranga S: uiszczając koszt standardowy S na turę oraz skupiając chakrę przez kolejne 9 pieczęci (15), możliwe jest uzyskanie największych efektów, jakie jest w stanie zaoferować technika. W przeciwieństwie do poprzedniego etapu, nie ma tutaj wielkiej ilości wody. Jest ona cienką warstwą skupioną bezpośrednio wokół broni. Woda jednak krąży wokół broni takim silnym nurtem, że w momencie uderzenie przeciwnika osiągamy efekt podobny do niezwykle ostrej piły mechanicznej zdolnej nawet przeciąć wytrzymałe, stalowe przedmioty. Ostrze wydaje też z sobie irytujący pisk z racji na tempo nurtu. Wymagania: Suiton S
Posiadając Sennina Suitonu użytkownik wykonując zamach bronią jest w stanie posłać strumień wodny w formie podobnej do półksiężyca. Zasięg takiego strumienia wynosi 3 metry, a jego szerokość zależy od wielkości zamachu. Obrażenia zbliżone do tych, jakie to przeciwnik otrzymałby bezpośrednio od ciosu ostrzem. Aby w ten sposób wystrzelić strumień, należy opłacić dodatkowy koszt równy Standardowemu, zależnemu od rangi aktualnego pokrycia.
Posiadając Specjalizację w Suitonie koszta spadają do kosztu Połowicznego dla danych rang.
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1012500
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Współpracująca kontrola chakryAtut nabyty
Często zdarza się tak, że shinobi muszą podtrzymywać wiele technik w tym samym czasie. Nie jest to rzecz najprostsza, szczególnie kiedy techniki te skupiają się na jednej rzeczy np. na broni czy na oczach. Posiadacze tego atutu jednak tak często używali multum technik jakie trzeba było podtrzymywać, że w są w stanie to robić praktycznie bez skupiania się na nich. Wymaga to całkiem wysokiej Kontroli Chakry oraz długich treningów, jednak później nie muszą się przejmować ciągłym skupieniem na np. technice Hien.

Wymagany minimum poziom 7 w Kontroli Chakry aby zdobyć atut.
Sennin SuitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
Sennin MokutonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tej konkretnej dziedziny nie miałby dostępu. Często również jest w stanie użyć dobrze sobie znanych technik w zupełnie nowy sposób.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
Przedmioty
► Pokaż Spoiler
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 502
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Północne Pustynie

Skarby przeszłości - Misja A
10/x
W ramach zapchania scenariusza, zróbmy na chwilę stopklatkę i zastanówmy się jeszcze raz nad nieistniejącą logiką tego świata, biorąc tym razem pod lupę Vija. Było to stworzenie ogromnych wielkości, zdolne do poruszania się z całkiem przyzwoitą prędkością. Ale przecież do poruszania potrzeba było energii, więc takie coś musiało jeść ogromne ilości pożywienia. W morzach i oceanach istniały równie wielkie potwory, jednak te znalazły sposób na dostarczenie sobie dostatecznie dużo pokarmu. Były właściwie dwie typowe ścieżki prowadzące do rozwiązania problemu energetycznego, pierwszym z nich było zjadanie niewiele mniejszych organizmów od siebie samego, zyskując dzięki temu wielkie pakiety pokarmu raz na jakiś czas. Było to też często spotykane wśród mniej "gigantycznych" zwierząt, takich jak lwy, krokodyle, tygrysy... czy nawet ludzie. Drugim zaś sposobem było ciągłe spożywanie małych organizmów lecz w ogromnych ilościach. Mniej efektywne, jednak nadal możliwe do wykonania zadanie w którym mistrzami były takie zwierzęta jak wieloryby, czy... w sumie to też zaliczały się mrówkojady? No i oczywiście roślinożercy, którzy musieli wiecznie jeść niskokaloryczne rośliny.
Teraz, bogaci w tą już wcześniej posiadaną wiedzę, zaaplikujmy to do Vijów oraz warunków w jakich żyły. Właściwie, to żadna z tych opcji nie powinna napawać Akinori w najmniejszym stopniu optymizmem. Pierwsza oznaczała, że musiało być coś pomiędzy nią a Vijem, co starczało mu za posiłek. Drugi scenariusz był jeszcze bardziej przerażający, bo oznaczał że ziemia po której stąpała roiła się od drobnego gówna... Jakakolwiek nie była jednak odpowiedź, nie była biologiem żeby nad tym dalej się zastanawiać. Jedyne czego była pewna, to że jeżeli nie załatwi problemu własnymi rękami, to zostanie zdetronizowana z najwyższego miejsca w łańcuchu pokarmowym bardzo szybko.

Zakończmy więc stopklatkę w tym miejscu i pozwólmy Akinori wykonać swój plan, który zakładał użycie wody przywołanej chyba od samego boga potoków, bo na pewno nie z otoczenia, do tego aby odepchnąć się strumieniem i zamortyzować swój upadek. Plan był... no był i dziewczyna miała albo ogromne szczęście, albo cholernie dużą świadomość swoich możliwości. Dlaczego? Ponieważ tylko i wyłącznie jej refleks pozwolił na wykorzystanie tej techniki w tak nietypowy sposób i lądowanie obyło się bez żadnego uszczerbku na zdrowiu. Jedynie poczuła dość mocne tąpnięcie, ze względu na swoją wytrzymałość, która choć relatywnie spora... to nadal niewystarczająca, aby bezpiecznie skakać z wysokości 4 piętra. Ale, to nie było już ważne, bo się wszystko udało! Teraz mogła przejść do drugiego planu, który polegał na biegnięciu. Ale gdzie? Eeee no gdzieś, na pewno gdzieś biegła... no, to ten. To sobie biegła, a robal zaczął rzeczywiście skręcać ogromnym łukiem... No i sobie biegła, sama jedyna wiedząc gdzie.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Sabaku no Kuni - Kraj Pustyń”