• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Zima, p. 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Górska wioska

Kraj Chmur, ulokowany na Nowym Kontynencie jest jednym z tych miejsc, gdzie nie chcesz nocować poza gospodą, a ludzie - będą spoglądali na ciebie z dystansem i ostrożnością. Skryty, tak jak chmury i mgły w nim się pojawiające jest miejscem nieprzewidywalnym i niebezpiecznym, zwłaszcza dla nieostrożnych podróżnych. Niebezpieczeństwem bowiem jest nie tylko zgubienie trasy w gęstej mgle, ale też ci, którzy wykorzystują tę zasłonę natury w swoich codziennych "obowiązkach". Kumo no Kuni ulokowane jest na północno-wschodnim skraju Nowego Kontynentu, a także posiada najdalej wysunięty na północ punkt na całym kontynencie. Od zachodu graniczy z Kaigan no Kuni, od południa zaś - z Sakura no Kuni oraz Ringo no Kuni. Jego tereny jednak dość szybko z nizinnych zaczynają się piętrzyć i niknąć w gęstych mgłach i niskich chmurach, wkrótce oddzielając ich ziemię od reszty świata zdradliwymi przepaściami, urwiskami czy kamiennymi ścianami.
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 239
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Górska wioska

Hisayuki był zaciekawiony tym pomieszczeniem oraz tym, co dalej kryła kuźnia. Tutaj były tylko najpotrzebniejsze narzędzia, ale jeśli trzeba było zdać test, aby przejść dalej, to można sądzić, że ostateczna nagroda będzie dosyć duża. Ponadto, znaleziono olej, więc Hisayuki nie musiał się martwić wodą. Szczerze, to nie chciało mu się jej szukać.
Drewno było stare, spróchniałe, ale hej! Od kiedy to drewno zaczyna tracić właściwości grzewcze z wiekiem? Nawet tym lepiej, że było stare - będzie wysuszone i będzie się ładnie palić. Temperaturę powinni uzyskać odpowiednią.
- Albo dostałbyś w czachę i skończył swoją przygodę zanim ją zacząłeś. - powiedział z przekąsem na słowa odnośnie kamienia i rzucenia nim w barierę.
Tak czy inaczej, blondyn przyjrzał się jeszcze piecowi, otworzył drzwiczki, za którymi była cała masa popiołu. Trzeba będzie go wybrać. Znalazł jakąś szufelkę i następnych parę minut spędził na oczyszczaniu komory na popiół. Gdy uporał się z tym, to otworzył główne drzwi od pieca, zajrzał do środka, ale tam wszystko było odpowiednio przygotowane. Obszedł piec dookoła, by znaleźć drzwiczki na drewno, które służyły do ułożenia stosu. Drewno w procesie wytapiania żelaza dorzucało się innymi drzwiczkami umieszczonymi wyżej, by nie wystąpiło ryzyka poparzenia się popiołem czy żarem. Następnie płomień z paleniska był zasysany do licznych otworów, które to prowadziły go "pod ruszt".
- No dobra, jesteśmy gotowi. Renji, to jest kuweta do hartowania. - powiedział wskazując na wspomniane naczynie. - Nalej tam oleju, bo przyda nam się później. Tylko znajdź jakiś kawałek drewna czy czegoś, żeby zamieszać ten olej, bo szkoda by było jakby od stania nie wiadomo ile lat się rozwarstwił. - powiedział do mężczyzny. Następnie wrócił do schematu, pomierzył jego poszczególne części, dopasował formy do konkretnych elementów, a resztę przeniósł gdzieś dalej, żeby nie przeszkadzały. Wrzucił rudy materiału do kotła wewnątrz pieca, a następnie wziął nieco spróchniałego drewna i ułożył je w komorze spalania. Teraz musiał rozpalić ogień. Dobrze, że był użytkownikiem katonu, więc z tym akurat problemu mieć nie będzie. Złożył odpowiednie pieczęci do wykonania techniki Katon: Moeru Yubi | Fire Release: Burning Finger, a następnie płomyk, który pojawił się na jego palcach przyłożył do jednego z kawałków drewna na tak długi czas, aż ten zajął się ogniem. Teraz musiał poczekać aż metal się stopi, więc w międzyczasie ustawił pierwszą formę przed piecem, na samym końcu specjalnej rynienki, którą miał spłynąć materiał, jak będzie gotowy.
No, to mieli przed sobą nieco czasu na rozmowę.
- Teraz musimy czekać. Możemy ten czas spożytkować na rozmowie. Powiedz mi, Renji, skąd pochodzisz? Masz rodzinę? - zapytał, chcąc jakoś zabić czas.
► Pokaż Spoiler | Czakra + techniki

Czakra: 10975 - 75 (Katon: Moeru Yubi | Fire Release: Burning Finger) = 10900
­Katon: Moeru Yubi | Fire Release: Burning Finger火遁・燃える指
KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Zając → Koń
KosztStandardowy Danej Rangi na Turę
ZasięgDotyk
Wymagania---
Dość prosta technika Katonu. Poprzez skupienie chakry w opuszkach palców doprowadzamy do powstania małych płomyków na końcu każdego z nich. Wymaga to jednak skupienia, więc korzystanie z niej podczas walki się nie sprawdza. Dzięki temu zyskujemy na dokładności i kontroli zarówno miejsca, jak i temperatury, co pozwala uzyskać różnorodne efekty, jak np. oświetlić pomieszczenie, przypalić ranę czy topić metal. Efektywność i czas trwania ocenia MG.

Od rangi B możliwe jest wykonanie techniki z dowolnym kosztem, manipulując siłę jego efektu. Przyjmuje się, że jednokrotny koszt rangi A, jest w stanie po całej turze rozgrzać metal do czerwoności, a rangi S - stopić. Dokładne efekty zależą w pełni od MG.
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek
Szepczący | The Whisperer
Koszt8000 ryo
Stack/slot2/1
Katana wykonana ze stopu żelaza, węgla oraz metalu przewodzącego czakrę. Dzięki tej mieszance miecz jest niemalże czarny, przy czym rękojeść jest utrzymana w tym samym kolorze. Całość wykonana jest z niewykłą pieczołowitością i dbałością o szczegóły. Kashira (kapturek zamykający rękojeść) ma wyrytą nazwę kuźni, gdzie miecz został wykuty. Elementy dekoracyjne rękojeści (menuki) przywodzą na myśl liście spadające na wietrze, co jest ewidentnym nawiązaniem do Konohy. Tsuka Ito (oplot rękojeści) jest wykonany z czarnej, ciasno oplecionej taśmy. Na Tsubie zaś wyryte jest imię ojca Hisayukiego, który poległ w obronie Konohy. Na całej długości ostrza zaś wyryta jest historia Konohy, od momentu jej założenia do upadku. Całość zakończona jest niezwykle ostrym sztychem. Do miecza jest jeszcze pochwa, również czarna. Miecz mocowany jest z lewej strony ciała, jako iż Hisayuki jest praworęczny.
Wymagania do stworzenia: Znajomość Sakki, znajomość Chakura Hiki, Fuinjutsu B, Ninjutsu S

Wymiary:
Długość całkowita: 110 centymetrów
Klinga: 75 centymetrów
Rękojeść: 35 centymetrów
Waga: 1,5kg

Zdolności:
Szepczący - W mieczu jest zapieczętowana technika Sakki. Działa ona w taki sposób, że ofiara słyszy w swojej głowie szepty, które przedstawiają przerażający obraz tego, czego ofiara się boi. Na każdego zatem zadziała to w inny sposób. Ktoś wyobrazi sobie śmierć rodziny w męczarniach, ktoś inny wyobrazi sobie upadek wioski, komuś jeszcze innemu może zostać przedstawiona perspektywa jego własnej śmierci. Sakki zawsze działa tak, jakby użytkownik miał Siłę Woli równą 10. W sytuacji, gdy użytkownik rozwinie ten atrybut do takiego stanu, Sakki działa tak, jakby SW użytkownika wynosiło 13. Leżąc obok wroga będzie zakłócała jego sen, przez co wróg Hisayukiego nigdy nie będzie w pełni wyspany, chyba że porzuci broń, odda Hisayukiemu lub ją zniszczy. Przez długotrwałe przebywanie z nią może doprowadzić do szaleństwa. Technika aktywuje się samoistnie po dotknięciu przez Hisayukiego miecza. Jeśli miecz zostanie kiedykolwiek złamany, będzie temu towarzyszył przeraźliwy, niemalże demoniczny krzyk. Jakby kogoś obdzierano żywcem ze skóry. Nie działa na osoby z SW10 i nie łączy się z innymi buffami do Sakki. Dezaktywuje się z wolą użytkownika, użytkownik nie musi trzymać do tego broni.
Płyń czakro, płyń - Miecz doskonale nadaje się do wykonywania technik, w których potrzebne jest medium, ze względu na domieszkę metalu przewodzącego czakrę. Nie daje to jednak żadnych dodatkowych bonusów - ot, technika będzie tak silna jak w przypadku korzystania z innego oręża.
Do mnie! - Użytkownik może przywołać Szepczącego, gdy ten jest oddalony o maksymalnie 20 metrów (w każdą ze stron). Miecz zostaje przywołany zawsze w taki sposób, że rękojeść wchodzi w dłoń Hisayukiego. Szepczący jest przywoływany z prędkością będącą odpowiednikiem statystyki Szybkość: 7
Miecz bywa wybredny - Miecz używany przez kogokolwiek innego poza Hisayukim nie przejawia żadnych specjalnych właściwości. Co więcej, może takiej osobie ciążyć w dłoni, nie chcieć się dopasować do stylu walki - ogólnie robi pod górkę.
Wakizashi przytroczone na plecach.
Kunai x4
Mały zwój pieczętujący
Torba biodrowa
20m stalowej żyłki
Ochraniacz na czoło z Konohy trzymany przy pasku.
Ochraniacz na czoło z Sakury na czole
► Pokaż Spoiler | Atuty i biegłości
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec inna osoba. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak zanim zostanie zaatakowana albo poddana działaniu pułapki. Nie oznacza to jednak, że postać jest w stanie wszystko przewidzieć. Mamy jednak szansę lepszego wyczucia zagrożenia zanim ono nastąpi, kupując w ten sposób czas na podjęcie wcześniejszej akcji (szczególnie w przypadku wydarzenia przynoszącego rychłą śmierć).
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Bóg kowadłaAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie unikatów. Bez niego nie ma takiej możliwości. Rzecz jasna, atut ten nie usuwa pozostałych wymagań. Jest on po prostu pierwszym krokiem na drodze do tworzenia najciekawszych przedmiotów.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
LiderBiegłość
Postać na skutek doświadczeń i przeżytych wydarzeń nabyła biegłości w przemawianiu do ludzi i żołnierzy. Kiedy postać przemawia do zwykłych cywilów lub żołnierzy niższych rangą, łatwiej jest ich zmotywować i dodać im odwagi, na dodatek w oczach zwykłego ludu wydaje się być ważniejsza niż jest w rzeczywistości. Wciąż jednak efekt zależny jest od postu, wyglądu oraz zachowania postaci.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shokunin Okoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie Ryo
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2676
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Górska wioska

Dziedzictwo Kowala鍛冶屋の遺産
Tura13/?
RangaB
Zainteresowany , a może nawet i lekko zmotywowany Asano obejrzał się na to, co znaleźli, gotowy powoli do pracy i działania. Skomentował także wyczyny swojego pracodawcy, na co ten skinął głową, przyjmując to jako fakt. A zważywszy na ich wcześniejsze rozmowy, ten najwidoczniej nie miałby nic przeciwko, gdyby taki... nijaki koniec jego żywot spotkał. Spokojnie jednak czekał, w razie czego asystując w miarę swoich możliwości Hisayukiemu. Ten sobie wszystko przygotował, a następnie... zaczął wydawać polecenia. Rudzielec skinął głową, przyjmując wszystko do siebie, a następnie ruszył do pracy. W tym czasie ninja pomierzył schemat oraz formy, szybko orientując się, że będzie to... męczące dzieło. Będzie musiał spiłować kilka elementów szpikulca, a kilka innych - połączyć. Sam szpikulec także znajdował się w dwóch częściach. Nie miał jednak problemów ze znalezieniem odpowiednich form, choć te kilka nadprogramowych mogło budzić pewne pytania. Mimo wszystko jednak przygotował je sobie, a następnie znalazł to drewno, które było wyschnięte. Niestety, wśród nich część była zgniła i wilgotna, nie nadająca się do tego, ale sporo było też dobrego drwa. Renji nawet z zaciekawieniem spojrzał na proces podpalania drewna, gdyż jego czynność była zdecydowanie szybsza, więc no... pomagał potem dobrać odpowiednie drwa. A gdy ruda powoli się rozgrzewała i zbliżała do stopienia? Hisayuki postanowił spędzić ten czas na rozmowie.
-Niewielka wioska niedaleko Unkai, naszej stolicy. Mój ojciec jeszcze żyje, jak i dwójka mojego rodzeństwa - brat i siostra. Pozostała dwójka już udała się na łono Wielkiej Trójcy. - spuścił z czcią głowę. -No i moja siostra wychowuje syna naszej zmarłej siostry. - przypomniał sobie. -A jak u ciebie?
Asano zaś mógł dostrzec, że ruda już zaczynała się topić i wkrótce będzie gotowa do wylania do formy. Dość szybko, ale może ten test nie miał zająć mu kilku godzin? A może prawdziwa trudność była gdzieś indziej?
Info od MG
Asano Hisayuki: 11 425 Chakry, Lekko zmęczony
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 239
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Górska wioska

Hisayuki postanowił oddać się rozmowie, chociaż jakaś część jego umysłu wciąż analizowała schemat przedmiotu, który mieli wykuć. Wiedział, że proces będzie męczący, a samo doprowadzanie szpikulca do ostatecznej formy będzie długotrwałe i żmudne. Jak to jednak mawiają kowale, bez pracy nie ma kołaczy, prawda?
Wysłuchał odpowiedzi swojego pracodawcy przyjmując ją do wiadomości. Ten jednak chciał dowiedzieć się czegoś o samym shinobim.
- Pochodzę ze "Starego Kontynentu", jak tutaj nazywacie nasz dom. Urodziłem się w Konosze jako pół sierota. Teraz jestem sam. Matka zmarła przy porodzie, więc ojciec robił wszystko, byśmy mieli za co żyć. Czasem jednak było bardzo źle, więc ojciec się zadłużał u różnych ludzi, a potem wypruwał sobie żyły, by spłacić długi. Pomagałem mu jak mogłem. Potem zostaliśmy najechani przez Zero i jego świtę. Ojciec zginął w walce, a gdy została zarządzona ewakuacja to udałem się do Sakury, gdzie obecnie prowadzę kuźnię. - powiedział. I uznał, że to wystarczyło. Nie zamierzał się bowiem dzielić planami odbudowy wioski, ściągnięcia do niej jak najwięcej dawnych mieszkańców i przywrócenia dawnej świetności. To na razie musiała być jego słodka tajemnica. Przynajmniej do momentu, kiedy nie będzie w stanie walczyć z jednym z popleczników Zero jak równy z równym. Musiał więc zyskać na sile. I to znacznie.
Po niedługim czasie zobaczył, że ruda już się stopiła. Co jakiś czas bowiem kontrolował stan metalu. Poszło zaskakująco szybko, zatem przedmiot ten raczej nie będzie zbyt odporny na wysokie temperatury. Zresztą, po co komu taki szpikulec? Dla niego miał być jedynie wymyślnym kluczem do jakiegoś zamka.
Otworzył piec, a następnie podszedł do sporego koła, którym zaczął powoli kręcić. To z kolei spowodowało, że kocioł w środku pieca zaczął się przechylać w stronę rynienki na materiał, do której powoli zaczął się wlewać, a następnie płynąć do przygotowanej wcześniej formy. Gdy pierwsza została zapełniona, to wyprostował kocioł, podstawił drugą formę i wylał do niej nieco płynnego metalu. Następnie musiał poczekać, aż wszystko ostygnie i stężeje. Resztę rudy postanowił zostawić w kotle, bo może mu się przydać później. Dorzucił więc nieco drewna, nacisnął dwa razy na miech, by podsycić ogień i ponownie usiadł koło Renjiego. Ciekawe, czy metal zastygnie równie szybko, jak się stopił?
► Pokaż Spoiler | Czakra + techniki

Czakra: 10900
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek
Szepczący | The Whisperer
Koszt8000 ryo
Stack/slot2/1
Katana wykonana ze stopu żelaza, węgla oraz metalu przewodzącego czakrę. Dzięki tej mieszance miecz jest niemalże czarny, przy czym rękojeść jest utrzymana w tym samym kolorze. Całość wykonana jest z niewykłą pieczołowitością i dbałością o szczegóły. Kashira (kapturek zamykający rękojeść) ma wyrytą nazwę kuźni, gdzie miecz został wykuty. Elementy dekoracyjne rękojeści (menuki) przywodzą na myśl liście spadające na wietrze, co jest ewidentnym nawiązaniem do Konohy. Tsuka Ito (oplot rękojeści) jest wykonany z czarnej, ciasno oplecionej taśmy. Na Tsubie zaś wyryte jest imię ojca Hisayukiego, który poległ w obronie Konohy. Na całej długości ostrza zaś wyryta jest historia Konohy, od momentu jej założenia do upadku. Całość zakończona jest niezwykle ostrym sztychem. Do miecza jest jeszcze pochwa, również czarna. Miecz mocowany jest z lewej strony ciała, jako iż Hisayuki jest praworęczny.
Wymagania do stworzenia: Znajomość Sakki, znajomość Chakura Hiki, Fuinjutsu B, Ninjutsu S

Wymiary:
Długość całkowita: 110 centymetrów
Klinga: 75 centymetrów
Rękojeść: 35 centymetrów
Waga: 1,5kg

Zdolności:
Szepczący - W mieczu jest zapieczętowana technika Sakki. Działa ona w taki sposób, że ofiara słyszy w swojej głowie szepty, które przedstawiają przerażający obraz tego, czego ofiara się boi. Na każdego zatem zadziała to w inny sposób. Ktoś wyobrazi sobie śmierć rodziny w męczarniach, ktoś inny wyobrazi sobie upadek wioski, komuś jeszcze innemu może zostać przedstawiona perspektywa jego własnej śmierci. Sakki zawsze działa tak, jakby użytkownik miał Siłę Woli równą 10. W sytuacji, gdy użytkownik rozwinie ten atrybut do takiego stanu, Sakki działa tak, jakby SW użytkownika wynosiło 13. Leżąc obok wroga będzie zakłócała jego sen, przez co wróg Hisayukiego nigdy nie będzie w pełni wyspany, chyba że porzuci broń, odda Hisayukiemu lub ją zniszczy. Przez długotrwałe przebywanie z nią może doprowadzić do szaleństwa. Technika aktywuje się samoistnie po dotknięciu przez Hisayukiego miecza. Jeśli miecz zostanie kiedykolwiek złamany, będzie temu towarzyszył przeraźliwy, niemalże demoniczny krzyk. Jakby kogoś obdzierano żywcem ze skóry. Nie działa na osoby z SW10 i nie łączy się z innymi buffami do Sakki. Dezaktywuje się z wolą użytkownika, użytkownik nie musi trzymać do tego broni.
Płyń czakro, płyń - Miecz doskonale nadaje się do wykonywania technik, w których potrzebne jest medium, ze względu na domieszkę metalu przewodzącego czakrę. Nie daje to jednak żadnych dodatkowych bonusów - ot, technika będzie tak silna jak w przypadku korzystania z innego oręża.
Do mnie! - Użytkownik może przywołać Szepczącego, gdy ten jest oddalony o maksymalnie 20 metrów (w każdą ze stron). Miecz zostaje przywołany zawsze w taki sposób, że rękojeść wchodzi w dłoń Hisayukiego. Szepczący jest przywoływany z prędkością będącą odpowiednikiem statystyki Szybkość: 7
Miecz bywa wybredny - Miecz używany przez kogokolwiek innego poza Hisayukim nie przejawia żadnych specjalnych właściwości. Co więcej, może takiej osobie ciążyć w dłoni, nie chcieć się dopasować do stylu walki - ogólnie robi pod górkę.
Wakizashi przytroczone na plecach.
Kunai x4
Mały zwój pieczętujący
Torba biodrowa
20m stalowej żyłki
Ochraniacz na czoło z Konohy trzymany przy pasku.
Ochraniacz na czoło z Sakury na czole
► Pokaż Spoiler | Atuty i biegłości
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec inna osoba. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak zanim zostanie zaatakowana albo poddana działaniu pułapki. Nie oznacza to jednak, że postać jest w stanie wszystko przewidzieć. Mamy jednak szansę lepszego wyczucia zagrożenia zanim ono nastąpi, kupując w ten sposób czas na podjęcie wcześniejszej akcji (szczególnie w przypadku wydarzenia przynoszącego rychłą śmierć).
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Bóg kowadłaAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie unikatów. Bez niego nie ma takiej możliwości. Rzecz jasna, atut ten nie usuwa pozostałych wymagań. Jest on po prostu pierwszym krokiem na drodze do tworzenia najciekawszych przedmiotów.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
LiderBiegłość
Postać na skutek doświadczeń i przeżytych wydarzeń nabyła biegłości w przemawianiu do ludzi i żołnierzy. Kiedy postać przemawia do zwykłych cywilów lub żołnierzy niższych rangą, łatwiej jest ich zmotywować i dodać im odwagi, na dodatek w oczach zwykłego ludu wydaje się być ważniejsza niż jest w rzeczywistości. Wciąż jednak efekt zależny jest od postu, wyglądu oraz zachowania postaci.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shokunin Okoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie Ryo
Awatar użytkownika
Tora
Posty: 2676
Rejestracja: 27 kwie 2021, 15:24
Ranga dodatkowa: Główny Moderator Techniczny
Discord: Tora#0227
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Techniki:

Re: Górska wioska

Dziedzictwo Kowala鍛冶屋の遺産
Tura14/?
RangaB
Gdy fragment materiału niemalże był już gotów do pracy, duet jeszcze oddawał się krótkiej rozmowie. Renji opowiedział o sobie i skontrował pytaniem, a następnie wysłuchał odpowiedzi. To, co kowal mógł dostrzec, to lekkie zdziwienie, a wkrótce też usłyszałby powód tego zachowania jego pracodawcy. Najpierw jednak... skinął głową.
-Starzec zrzuca na nas wyzwania by sprawdzić czy jesteśmy godni. Ty się nie poddałeś. - skomentował, lekko nawet się uśmiechając, po czym dodał -Ale przyznam, że nazwa "Stary Kontynent" nie jest tutaj znana. W sensie z tego co słyszałem przybywacie Zza Gór do Aritiny. Choć jeśli swoje miejsce nazywacie Stary... to tutaj Nowy Kontynent? - przechylił głowę, jakby w pewnym niezrozumieniu, a może jednocześnie i zaciekawieniu tymże tematem, choć wcześniej... mieli robotę do wykonania.
Wylał zawartość do formy, jednej i drugiej, a następnie podtrzymał jeszcze płomień z rudą, bo może mu się przyda. Nawet na pewno, zważywszy, że kilka niewielkich wypustek i dodatków także do formy musiał dodać. I faktycznie... materiał też zaskakująco szybko stężał, choć wciąż emanował on ciepłem i lekko czerwonawą barwą. Nie była ona jednak płynna. Wkrótce jednak i to nie było problemem i jakikolwiek blask, który ze stopionej rudy mógł emanować zniknął, pozostawiając ciemnosrebrne fragmenty szpikulcoklucza gotowe do dalszej obróbki. Renji zaś gotowy był pomóc w dalszych czynnościach, czekając na polecenia... lub służąc ewentualnie rozmowie, gdyby przyszły Hokage (być może) sobie tego życzył.
Info od MG
Asano Hisayuki: 11 425 Chakry, Lekko zmęczony
Ostatnio zmieniony 27 lut 2024, 22:36 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Asano Hisayuki
Posty: 239
Rejestracja: 19 sty 2022, 22:21
Ranga: Chūnin
Discord: Supra#3250
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Kuźnia:
Bank:

Re: Górska wioska

Aritina.
Tego określenia Hisayuki nie słyszał, a mieszkał już na "Nowym Kontynencie" jakiś czas. Postanowił, że gdy wróci do wioski, to poszpera co nieco, by dowiedzieć się więcej o tej krainie. Warto było wiedzieć, gdzie się mieszkało i jaka była historia tego miejsca. Hisayuki przytaknął, widząc nierozumiejące spojrzenie swojego pracodawcy.
- Tak, dla nas jest to Nowy Kontynent, bo wcześniej nawet nie wiedzieliśmy, że tutaj jest ziemia. Chociaż...może wysoko postawione osoby to wiedziały i dlatego po wojnie nas tutaj poprowadziły? - powiedział, samemu zastanawiając się nad tym pytaniem.
Tak czy inaczej, robotę należało wykonać. Materiał wylany wcześniej do formy nieco stężał, więc Asano wziął młot do ręki, opukał ze wszystkich stron formę, by ewentualne miejsca, gdzie rozgrzana ruda przylegała, oderwał się. Następnie wziął w drugą rękę szczepce i tak nimi manewrując, wyjął jedną część szpikulca z formy i ułożył na kowadle. Musiał działać szybko, by drugi element nie stężał za bardzo przed hartowaniem. Dlatego też uderzył w przygotowaną część młotem kilka razy, ze wszystkich stron, nadając mu kształtu, odrywając większe nierówności i zbijając materiał jeszcze bardziej ze sobą. Gdy po kilku minutach miał z głowy to zadanie to szczypcami odłożył ten fragment do kuwety z olejem. Rozległ się syk i uniósł się rzadki obłok niezbyt przyjemnie pachnącego dymu. Następnie te same czynności powtórzył z drugim elementem szpikulca, który, finalnie, też wylądował w kuwecie. Według schematu, jeśli blondyn dobrze go zrozumiał, to nie trzeba było go wielokrotnie hartować. Wystarczył jeden raz. Hisayuki poprosił Renjiego o pomoc w przestawieniu stosunkowo ciężkich form, a następnie ustawił na ich miejscu inne, te w których miały się wytopić detale, wypustki i tym podobne rzeczy. Następnie wylał stopioną rudę do kolejnej formy i ponownie usiadł na dupie w oczekiwaniu, aż materiał stężeje.
► Pokaż Spoiler | Czakra + techniki

Czakra: 10900
► Pokaż Spoiler | Ekwipunek
Szepczący | The Whisperer
Koszt8000 ryo
Stack/slot2/1
Katana wykonana ze stopu żelaza, węgla oraz metalu przewodzącego czakrę. Dzięki tej mieszance miecz jest niemalże czarny, przy czym rękojeść jest utrzymana w tym samym kolorze. Całość wykonana jest z niewykłą pieczołowitością i dbałością o szczegóły. Kashira (kapturek zamykający rękojeść) ma wyrytą nazwę kuźni, gdzie miecz został wykuty. Elementy dekoracyjne rękojeści (menuki) przywodzą na myśl liście spadające na wietrze, co jest ewidentnym nawiązaniem do Konohy. Tsuka Ito (oplot rękojeści) jest wykonany z czarnej, ciasno oplecionej taśmy. Na Tsubie zaś wyryte jest imię ojca Hisayukiego, który poległ w obronie Konohy. Na całej długości ostrza zaś wyryta jest historia Konohy, od momentu jej założenia do upadku. Całość zakończona jest niezwykle ostrym sztychem. Do miecza jest jeszcze pochwa, również czarna. Miecz mocowany jest z lewej strony ciała, jako iż Hisayuki jest praworęczny.
Wymagania do stworzenia: Znajomość Sakki, znajomość Chakura Hiki, Fuinjutsu B, Ninjutsu S

Wymiary:
Długość całkowita: 110 centymetrów
Klinga: 75 centymetrów
Rękojeść: 35 centymetrów
Waga: 1,5kg

Zdolności:
Szepczący - W mieczu jest zapieczętowana technika Sakki. Działa ona w taki sposób, że ofiara słyszy w swojej głowie szepty, które przedstawiają przerażający obraz tego, czego ofiara się boi. Na każdego zatem zadziała to w inny sposób. Ktoś wyobrazi sobie śmierć rodziny w męczarniach, ktoś inny wyobrazi sobie upadek wioski, komuś jeszcze innemu może zostać przedstawiona perspektywa jego własnej śmierci. Sakki zawsze działa tak, jakby użytkownik miał Siłę Woli równą 10. W sytuacji, gdy użytkownik rozwinie ten atrybut do takiego stanu, Sakki działa tak, jakby SW użytkownika wynosiło 13. Leżąc obok wroga będzie zakłócała jego sen, przez co wróg Hisayukiego nigdy nie będzie w pełni wyspany, chyba że porzuci broń, odda Hisayukiemu lub ją zniszczy. Przez długotrwałe przebywanie z nią może doprowadzić do szaleństwa. Technika aktywuje się samoistnie po dotknięciu przez Hisayukiego miecza. Jeśli miecz zostanie kiedykolwiek złamany, będzie temu towarzyszył przeraźliwy, niemalże demoniczny krzyk. Jakby kogoś obdzierano żywcem ze skóry. Nie działa na osoby z SW10 i nie łączy się z innymi buffami do Sakki. Dezaktywuje się z wolą użytkownika, użytkownik nie musi trzymać do tego broni.
Płyń czakro, płyń - Miecz doskonale nadaje się do wykonywania technik, w których potrzebne jest medium, ze względu na domieszkę metalu przewodzącego czakrę. Nie daje to jednak żadnych dodatkowych bonusów - ot, technika będzie tak silna jak w przypadku korzystania z innego oręża.
Do mnie! - Użytkownik może przywołać Szepczącego, gdy ten jest oddalony o maksymalnie 20 metrów (w każdą ze stron). Miecz zostaje przywołany zawsze w taki sposób, że rękojeść wchodzi w dłoń Hisayukiego. Szepczący jest przywoływany z prędkością będącą odpowiednikiem statystyki Szybkość: 7
Miecz bywa wybredny - Miecz używany przez kogokolwiek innego poza Hisayukim nie przejawia żadnych specjalnych właściwości. Co więcej, może takiej osobie ciążyć w dłoni, nie chcieć się dopasować do stylu walki - ogólnie robi pod górkę.
Wakizashi przytroczone na plecach.
Kunai x4
Mały zwój pieczętujący
Torba biodrowa
20m stalowej żyłki
Ochraniacz na czoło z Konohy trzymany przy pasku.
Ochraniacz na czoło z Sakury na czole
► Pokaż Spoiler | Atuty i biegłości
NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Instynkt niebezpieczeństwaAtut wrodzony
Postać posiada swoisty szósty zmysł. Dzięki temu jest w stanie wyczuć niebezpieczeństwo, zanim normalnie byłaby w stanie je dostrzec inna osoba. Czy to mina, na którą właśnie miała nadepnąć, czy czający się za rogiem nieprzyjaciele - postać może się zorientować, że coś jest nie tak zanim zostanie zaatakowana albo poddana działaniu pułapki. Nie oznacza to jednak, że postać jest w stanie wszystko przewidzieć. Mamy jednak szansę lepszego wyczucia zagrożenia zanim ono nastąpi, kupując w ten sposób czas na podjęcie wcześniejszej akcji (szczególnie w przypadku wydarzenia przynoszącego rychłą śmierć).
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Bóg kowadłaAtut wrodzony
Posiadanie tego atutu pozwala na tworzenie unikatów. Bez niego nie ma takiej możliwości. Rzecz jasna, atut ten nie usuwa pozostałych wymagań. Jest on po prostu pierwszym krokiem na drodze do tworzenia najciekawszych przedmiotów.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
LiderBiegłość
Postać na skutek doświadczeń i przeżytych wydarzeń nabyła biegłości w przemawianiu do ludzi i żołnierzy. Kiedy postać przemawia do zwykłych cywilów lub żołnierzy niższych rangą, łatwiej jest ich zmotywować i dodać im odwagi, na dodatek w oczach zwykłego ludu wydaje się być ważniejsza niż jest w rzeczywistości. Wciąż jednak efekt zależny jest od postu, wyglądu oraz zachowania postaci.
Przyjaciel BaibaiBiegłość
Przez wzgląd na wkład w ustabilizowanie sytuacji politycznej Baibai oraz udział w wojnie z cieniami, postać uznawana jest za przyjaciela Baibai i tak długo jak Sorashi Yukari pozostaje u władzy, będzie w Kraju kupców mile widziana. Dodatkowo wszelkie zadania zlecone przez członków kupieckiej rady lub inne wysoko postawione osoby w Shokunin Okoku gwarantują premię +25% do zarobionych za to zadanie Ryo
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kumo no Kuni - Kraj Chmur”