• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Zima, p. 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Niektórzy twierdzą, ze alkohol - Napój Bogów - powstał przez przypadek. Ile w tym prawdy, a ile zwykłego, wrodzonego geniuszu rodzaju ludzkiego, tego zapewne nigdy nikt się dowie. Tak jak sam trunek zdolny zawrócić każdemu w głowie występuje wszędzie i w każdej odmianie, tak jest jedno miejsce, którego całe życie kręci się wokół nie tylko jego "zbawiennych" skutków, ale też dochodowi jakie przynoszą receptury doskonalone latami. W porównaniu do sąsiadującego obok Hana no Kuni, wyciągnęli "dłuższą słomkę" w kwestii urodzaju ziem. Zielone niziny, łagodne wzniesienia oraz żyzne gleby sprawiły, że mieszkańcy wzięli przykład z Kraju Farm obsadzając je uprawnymi roślinami oraz sadami. Główną władzę od wieków sprawuje ród Matsuhiro. Aktualny Daimyō, Matsuhiro Kantaro, jest już w dość podeszłym wieku, a jednocześnie zgorzkniałym typem z licznym potomstwem. Pomimo bardzo dobrego stanu zdrowotnego, obecnie myśli nad wybraniem następcy.
Awatar użytkownika
Kurogane Hao
Posty: 228
Rejestracja: 07 cze 2021, 10:12
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Szybki ninja Hao podczas przebierania jakoś niezostał nawiedzony przez dzikusa a to dało mu do myślenia. Znaczy się czas do myślenia. W Końcu mógł pomyśleć na spokojnie i wnioski miał dość proste. No dobra Uratuje Raido ba uratuje Kiwako. A potem się okaże że i tak umrą bo tamci wstrzyknęli im jakieś cholerstwo i teraz muszą jakiś środek X przyjmować aby nie umrzeć? czy tak było? Niekoniecznie. Jednak sprawiało to że Nagle na liście priorytetów Hao pojawiła się pani doktor do porwania i to cholernie wysoko. Jeśli ktoś miał by być w stanie pomoc Raido to właśnie ona.
Hao starał się zapamiętać drogę z sali operacyjnej i od sali operacyjnej. O ile dobrze pamiętał przytomny był podczas wyjeżdżania nie wjeżdżania do sali operacyjnej. A to znaczyło że znał w przybliżeniu jej lokację. Jednak to nie jedyna opcja namierzania jaką obecnie posiadał. W końcu do tego miał sensora. Z pieczęcią ten potrafił wykuwać naprawdę spory zasięg. Hao przypuszczał że pani doktor gdy się wali raczej jak typowa przykładna osoba tego pokroju ruszy ratować notatki czy wyniki swoich badań co ciekawsze. To właściwie sądząc po tym że ten oprych Ratimir Wywoził trupka to zapewne mogla być ona w momencie katastrofy niedaleko miejsca zaszczepienia go.
Jednak wracając do czynów nie przemyśleń Hao uruchomił technikę sensoryczną z pieczęcią. Najpierw zamierzał przeszukać okolice laboratorium gdzie robiono mu zastrzyk czy też wszczep. Jeśli w okolicy była dwójka ludzi to przypuszczał że mogła być to pani doktor i Ratimir. Kolejną rzeczą którą sprawdził to czy Kiwako nadal była w celi. Lokację celi również znał w przybliżeniu. Kolejną dość dziką kwestią było namierzenie psa to raczej było by trudne gdyby nie fakt że to pies. A psy są trochę inne od ludzi. Chakra takiego powinna być stosunkowo łatwa do odróżnienia od człowieka. Czemu choćby dlatego ze była inaczej rozłożona po ciele czy też była by zawieszona niżej. Kolejnym elementem było by sprawdzenie czy jacyś strażnicy tu nie biegną. I na szybko ocenienie ilu naprawdę ludzi było jeszcze w kompleksie.
Gdy zrobił to rozeznanie to mógł podjąć decyzję jeśli wykrył kogoś w Laboratorium w poszukiwaniu pani Tsugumi. Zamierzał ruszyć oczywiście pod ziemią w pewien sposób skradając się niczym Ninja z przygotowanym środkiem usypiającym który udało się zdobyć z składziku. Zapewne wziął końską dawkę. To też zamierzał zastosować własny środek usypiający bo ten nieznanego pochodzenia mógł być za mocny. Plan był prosty. Wyłonić się najlepiej za plecami nawet nie całkowicie i jeśli to pani doktor to dziabnąć gdzieś gdzie strzykawka mała by szanse się wbić bez zbrojenia kotonem. Następnie zapaść się ponownie szybko w grunt z przemieszczeniem w inne miejsce aby nie oberwać za szybko. Szczególnie jeśli był by tam jeszcze Ratimir. Jeśli to jemu wyleciał na plecy to nie usypiał by go w końcu miał tylko 1 dawkę specyfiku którego już o zgrozo nawet nie sprzedają. Zwyczajnie spróbował by zmienić cel na nią. Szybki był w sumie a do tego no mimo wszystko technika Dotonu też była szybka. Jak zamierzał wykryć gdzie są plecy. Tuż sensorem zgadywał że co nieco wyczuje. Choćby kierunek przemieszczania. A to już nieco sugerowało gdzie są plecy. Choć możliwe że przy jego poziomie kontroli chakry widział trochę chakry np w nogach i rękach. Co znacznie ułatwiało by określenie tego gdzie plecy a gdzie przód. Jak cicho i szybko mógł zrobić to Hao. Mając prawdopodobnie bardzo dobrą okazję do ataku przed reakcją przeciwnika ciężko powiedzieć. Z tego co Hao wiedział o tym specyfiku to powinno się go pić dożylnie powinien ostro kopać przynajmniej tak wskazywał opis przy takim zastosowaniu. Jeśli strzykawka była zagrożona planował pokryć ją stalą aby ją ocalić jeśli coś jej zagrażało starając się dostosować jakość stali do poziomu zagrożenia.
Jaki miał plan uniku być pod podłogą zanim ktoś ogarnie co się dzieje, ciężko coś zaatakować gdy się tego nie widzi bo stopiło się to z podłogą. A do tego Hao naprawdę potrafił w uniki. Więc mógł próbować unikać ataków. Albo blokować gdy musiał.
Chakra

7512-50(Doton: Iwagakure no Jutsu | Earth Release: Hiding in Rock Technique)- 50 (Sensor) =7412 -x jeśli strzykawka zagrożona (Kōton: Kyōka)
Staty
Si 8/10 W 8 Sz 10 Re 7/10 Sw 7 KC 10
Atuty
► Pokaż Spoiler
Sensor- 8m pasywny, 350 aktywny
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
[/p]Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Styl waki
► Pokaż Spoiler
Suna no ken S
Suna no Ken | Sand Fist砂の拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Metoda walki, którą naucza (lub bardziej nauczało) się w Akademii Wioski Ukrytej w Piasku. Z tego powodu trudno znaleźć ten styl poza byłymi mieszkańcami Sunagakure. Sama historia poznania stylu sięga wiele, wiele lat wstecz do shinobi o imieniu Shira - urodzonego specjalisty w zakresie Taijutsu. Oprócz tego stylu, stworzył on kilka innych technik do walki wręcz, uległy one jednak zapomnieniu.

Walka z wykorzystaniem tego stylu skupia się bardziej na defensywie - walczący tym stylem są w stanie umiejętnie blokować i unikać ciosów wroga przez długi czas. Doprowadza to do momentu, gdzie nasz przeciwnik męczy się ciągłym atakowaniem shinobi, ostatecznie doprowadzając do wyczerpania i zdaniu się na łaskę oponenta. Walka więc opiera się na powolnym zyskiwaniu przewagi, aż do momentu, gdy wróg nie jest w stanie kontynuować walki.

Mimo to istnieją pewne ciosy ofensywne. W głównej mierze polegają one na umiejętnym atakowaniu wroga tuż po zablokowaniu lub uniknięciu ciosu - co odzwierciedla metodę powolnego wykańczania wroga, nie męcząc się za bardzo samemu. Jednak same ciosy nie są zbyt ograniczane i można zauważyć kopnięcia różnymi częściami nogi, jak i ciosy zamkniętą pięścią. Wszystkie są jednak skierowane tak, by zadać jak najdotkliwsze obrażenia przeciwnikowi, jednocześnie samemu nie męcząc się za bardzo - to styl walki dla ludzi cierpliwych, a pojedynki nierzadko mogą zająć sporo czasu.

Posiadając rangę B w Suna no Ken użytkownik podczas defensywy męczy się nieznacznie mniej niż w przypadku innych działań.
Posiadając rangę A w Suna no Ken oraz Szybkość większą od przeciwnika użytkownik jest w stanie wyprowadzić kontratak niemalże w momencie, gdy przeciwnik wycofa swoją rękę bądź nogę po ataku.
Posiadając rangę S w Suna no Ken oraz posiadając Wytrzymałość maksymalnie o jeden poziom niższy od Siły przeciwnika użytkownik jest w stanie praktycznie zanegować wszystkie negatywne efekty wynikające z bloków. Techniki, które przejdą i trafią użytkownika wciąż zadają pełne obrażenia, jednak jeśli zostaną zablokowane, użytkownik Suna no Ken nie cierpi żadnych negatywnych efektów, które w innym przypadku mogłyby wystąpić. Podobnie jeśli ofensywa przeciwnika jest wycelowana w gardę bądź ręce - takie obrażenia traktowane są normalnie.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu postać nie męczy się używając tego stylu do walki z widocznie słabszymi przeciwnikami, co więcej jej Wytrzymałość traktowana jest jak o 1 stopień wyższa przy rozpatrywaniu walki wręcz oraz kondycji podczas pojedynku. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
Techniki
► Pokaż Spoiler


Kōton no Yoroi | Steel Armor鋼遁の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Byk → Tygrys
KosztPołowiczny rangi techniki na turę + jednorazowo połowiczny za wytrzymałość stali
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu jutsu, członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ciało czarną stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Wraz z większą biegłością w dziedzinie klanowej, możliwe staje się pokrycie większej powierzchni własnego ciała. Minusem jest jednak masa pokrywającego ni n metalu, która może przeszkadzać co słabszym ninja.

Koszt i pokryta powierzchnia zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy. Poniższa rozpiska dotyczy pokrywanej powierzchni ciała:
  • E: połowiczny koszt rangi E na turę. Pozwala nam na pokrycie niewielkiego kawałka ciała jak np, paluszek;
  • D: połowiczny koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
  • C: połowiczny koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
  • B: połowiczny koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. Wymagania: Kōton B;
  • A: połowiczny koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. Wymagania: Kōton A;
  • S: połowiczny koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz. Wymagania: Kōton S;
  • Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
  • Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
Specjalizacja w dziedzinie Kōton umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania technika, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.
Doton: Iwagakure no Jutsu | Earth Release: Hiding in Rock Technique土遁・岩隠れの術­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Smok → Zając → Koń → Pies → Małpa → Wąż
KosztStandardowy ukrycie
Połowiczny na turę (już po ukryciu)
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Technika umożliwiająca przemieszczanie się nie tylko w ziemi, ale i w skałach. Prędkość przemieszczania się jest dowolna, acz nie ma problemów z prędkością porównywalną do biegu.

Posiadając rangę S w Doton przy dezaktywacji techniki jesteśmy w stanie, płacąc standardowy koszt techniki C, zamaskować się chakrą, upodabniając nasz wygląd do terenu, z którego właśnie wyszliśmy. Nie jest to niewidzialność, tylko bardzo dobry komuflaż. Znika on po jednej turze.
Posiadając Specjalizację w Doton i Sennina w Doton można próbować przejść także przez metalowe obiekty. Wymaga to jednak uiszczenia dodatkowej opłaty jak za technikę rangi A, a tempo przemieszczania jest bardzo wolne.

Kōton: Kyōka | Steel Release: Enhancement 鋼遁・強化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa przedmiot
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Podstawowe Jutsu Uwolnienia Stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu poprzez pokrycie go stalą Kurogane. Efekty możliwe do uzyskania są zależne tylko i wyłącznie od wprawy osoby używającej techniki. Tak jak sama rozwinięta dziedzina klanowa pozwala na używanie co raz to potężniejszego materiału, tak wpływa również na wielkość obiektów, jakie można nią pokryć. Do użycia należy trzymać wzmacniany przedmiot w dłoniach. W przypadku chęci jego wypuszczenia z rąk, należy uprzednio z góry uiścić odpowiednią ilość chakry względem liczby tur, jaką chcemy, by powłoka utrzymała się na przedmiocie.
  • Ranga C: wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zamyka się na pojedynczych sztukach broni standardowej wielkości jak wakizashi;
  • Ranga B: można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza, tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. Wymagania: Kōton B;
  • Ranga A: na tym poziomie możliwe jest pokrycie wzmocnieniem przedmiotów wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet ciężką zbroje lub niewielki kawałek ściany. Wymagania: Kōton A;
  • Ranga S: jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. Wymagania: Kōton S;
Posiadając Specjalizację w Kōtonie można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.
Przedmioty
► Pokaż Spoiler

Klucze od strażnika

Potencjalnie
Tiferet Shoton ring
Legenda
Srebrny pierścień z ametystowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Hao, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczKurogane Hao
Stack/Slot12/1
Zdolności
  • Pierścień zapewnia odporność na techniki krystalizacji Shotonu
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Futonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Pierścień daje dostęp do techniki Shoton: Kasho Horyu, sprawiając również że użytkownik może traktować ją jako technikę Dotonu, wymagając odpowiednich rang czy specjalizacji właśnie w Dotonie zamiast Shotonu by uzyskać pełnię siły tej techniki.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć kryształowe skrzydła kosztem standardowym B na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
Dreamworks
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.

Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:

I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość CeluEfekt
9 i więcejCel odporny na specyfik
8Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie.
5Działanie trucizny startuje z fazy I
4 i mniejDziałanie trucizny startuje z fazy II
Składniki do antidotum są stosunkowo łatwo dostępne, choć ich skuteczność może się różnić w zależności od stadium objawów i sposobu zatrucia. Do ran należy przykładać kompres z babki szerokolistnej, w przypadku przyjęcia doustnego - napar z rumianku i szałwi. (Tutaj jeszcze cena gotowej odtrutki w sklepie?)

Ostatnio zmieniony 03 lut 2024, 14:08 przez Kurogane Hao, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Find Your Own WayPrzygoda
UczestnicyKurogane Hao
Tura17
No akurat zakładanie ciuchów było szybkie i ciche. Bo to Hao umiał się skradać, a nie tamte szuflady ze specyfikami, które mimo tej całej sytuacji z jakiegoś powodu nie pękały - chyba dobre szkło tu mieli albo półki miały jakieś zajebiste amortyzatory. W każdym razie, stojąc teraz w tym drugim magazynku postanowił złożyć pieczęć sensora i przeszukać budynek. No i wyczuł tak: ci co byli na arenie się ewakuowali z powodu tego całego wyłomu przechowawczego. Obecnie stali przy wejściu i było tam razem z nimi kilkoro strażników. Tylko kilkoro, ponieważ reszta była porozmieszczana po całej placówce w kluczowych miejscach. Czworo z nich nawet zmierzało do właśnie tego korytarza, gdzie był Hao i Raido - nie mógł jednak rozpoznać ich tożsamości. W kierunku, w którym znajdowała się ta cała sala operacyjna, w której dali Kurogane to paskudztwo, wyczuwał kilka źródeł chakry. Czy któreś należało do Tsugumi? Nie wiedział. Nie znał dokładnie jej sygnatury chakry, więc mogła równie dobrze być w jakimś innym miejscu całego ośrodka. Na pewno czuł, że Kanami dalej była w swojej celi - bo poza nim, nią i Raido nie wyczuwał innych osób o tym dziwnym smaku chakry. Ale nie mógł konkretnie namierzyć psa Kiwako - ponieważ rozróżnianie konkretnych gatunków, które posiadały nie było takie łatwe. Z jego obecnymi zdolnościami mógł co najwyżej wyczuć chakrę kropka. Także miał jakieś podejrzenia, że ktoś w kierunku laboratorium obecnie przebywał, dlatego tam przepłynął pod powierzchnią podłogi, pozostawiając daleko za sobą Raido. No bo bądź co bądź te ta cała placówka rozciągała się pod ziemią na kilkadziesiąt, jeśli nie kilkaset metrów. Tak więc przepłynął pod Raido, pod tą grupką strażników, która szła w korytarzu w stronę jego przeciwnika - jeśli wyjrzał, to zobaczył, że wśród nich nie było ani Ratimira ani Tsugumi - następnie przeszedł pod celą Kiwako, z którą dalej nie wiedział co się działo, a następnie podpłynął w miejsce, gdzie wydawało mu się, że było to całe laboratorium. Wynurzył głowę spod podłogi i zobaczył, że jest w korytarzu, a przed nim znajdował się jeden ze strażników, który na jego korzyść stał odwrócony plecami i rozglądał się po korytarzu, jakby szykował się na atak szalonych obiektów testowych z dalszej części korytarza. Możliwe, że któryś z pobliskich pokoi faktycznie jest tą salą operacyjną - ale Tsugumi mogło tutaj nie być.
Informacje
  • Hao Stan: Głowa cię boli od ataku.
  • Hao wyczuwa dziwną chakrę od Raigo. Część z niej jest podobna do tych mały fragmentów, które wyczuł u siebie i Kiwako.
  • Raigo wciąż jest na korytarzu, za drzwiami. Jeszcze nie ogarnął, gdzie jesteś.
  • Całe otoczenie się trzęsie, widzisz pęknięcia tam gdzie powinny być - na twoje oko to jakieś trzęsienie ziemi.
  • Jak coś trzeba to się dopytaj.
  • Raigo 8/10.
  • Pozyskane przedmioty: Klucze Strażnika Lochów, twoje całe eq.
Dramatis Personae

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Kurogane Hao
Posty: 228
Rejestracja: 07 cze 2021, 10:12
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Hao ruszył a zwiad co gorsza nie udało mu się znaleźć pani doktor. W teorii mógł by próbować pytać strażnika gdzie takowa może być. Jednak prawda jest taka że ten mógł by kłamać lub zwyczajnie nie wiedzieć. Wniosek był prosty Strażnik będzie stanowił jedyne zagrożenie.
Sprawiło to iż Hao odłożył środek usypiający do kieszeni a zamiast tego wyjął kunai Aby powolutku spróbować zakraść się od pleców aby zginąć oburącz w szyję strażnika celując najlepiej w kręgosłup. Planował dosłownie rozłupać przeciwnikowi kręgosłup wbijając w niego kunai. Podcięcie gardła zapewne robiło by swoje jednak kunaiem to trudne. Podziurkowanie tętnicy też robiło swoje. Jednak Jako że atakował od tyłu obrał tą drogę. Wiedział że złamanie kręgosłupa było groźne to gdyby tak wbić przeciwnikowi Kunai w kręgosłup to zapewne było by groźne. Czy miało szanse go zabić zapewne tak. Czy Hao było żal strażnika? Nie. Próbował już się dogadać bezskuteczne z jednym z nich. Byli oni w opinii Hao nie do uratowania. Nie chcąc bardziej współpracować. Mogli zasłużyć tylko na szybką śmierć na którą zasłużył pomagając w tej niewątpliwie oszukującej na śmierć placówce. Zabijając ich Hao wręcz uważał że robił brudną przysługę światu.
Na czas tego zabójstwa Hao przeszedł bardziej na tryb pasywny sensora. W ten sposób mógł namierzyć przeciwnika jeśli zapadł się pod ziemię. Hao obrał drogę podejścia do przeciwnika pod ziemią. Najpierw wystawiając jedynie kawałek głowy spod niego aby dostrzec w którą stronę się rozgląda. Wątpliwym było aby dość przerażony przeciwnik miał czas patrzeć prawie pod nogi. Hao planował nie wyrosnąć głowa pod butem przeciwnika, raczej sensor powinien w tym nieco pomóc. Noga też miała w sobie chakrę. Z tego co rozumiał. Hao coraz bardziej myślał że potrzebuje w jakiś sposób udoskonalić swoje zdolności sensoryczne. Obecnie były za bardzo upośledzone. Gdy widział z bardzo bliska zamierzał niczym techniką ninjutsu wyjść z cienia choć tym razem to wyjść na plecach i dokonać Aktu mordu z zimną krwią. Jeśli trzeba było poprawić to dźgał kunaiem oburącz do skutku..
Plan Uniku był prosty Uniknąć czy to przez odchylenie od potencjalnego ataku czy to przez to że zamierzał zabić przeciwnika nim zdoła jakkolwiek zareagować. Zbroja była czymś co mógł użyć w ostateczności. Przygotowanie zajmowało zbyt długo. Jednak przeciwnik nie wiedział o nim. Do tego Hao wiedział że jeśli będzie chciał stąd wydostać Kiwako to musi oszczędzać chakrę. Hao również raczej czuł że strażnik nie jest z tych najbardziej silnych, Mógł w końcu ocenić na oko ilość chakry strażnika. Czy też jego wygląd. To pozwalało mu ocenić czy plan miał szanse. Jako że przeciwnik się nie wyróżniał od zwykły strażnik to Hao zakładał że upora się z nim niczym Raigo. Jeśli coś było by nie tak zapewne poczuł by to sensorem.
Co zamierzał dalej? Otóż zamierzał kontynuować te dzikie łowy w poszukiwaniu pani Medyk jak i psa Kiwako. Używając sensora jeśli zlikwidowanie strażnika poszło łatwo i miał czas przeszukiwać placówkę dalej. Plan był podobny zlokalizować ocenić przeciwnika a następnie sprawnie zająć lub niezająć się przeciwnika. Uwolnienie Kiwako mogło mieć sens. Z drugiej strony nie chciał ryzykować kolejnego Raigo. Ten wystarczająco już wyczerpał Hao. Pies który powrócił by do Kiwako mógł by być czymś co ją uspokoi. Na pewno bardziej niż On.

W sumie gdyby strażnik posiadał np radio czy krótkofalówkę ukradł by.



Chakra

7412 -50(Doton: Iwagakure no Jutsu | Earth Release: Hiding in Rock Technique) może - 50 (Sensor) =7362
może - 50 (Sensor) =7312
Staty
Si 8/10 W 8 Sz 10 Re 7/10 Sw 7 KC 10
Atuty
► Pokaż Spoiler
Sensor- 8m pasywny, 350 aktywny
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
[/p]Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Styl waki
► Pokaż Spoiler
Suna no ken S
Suna no Ken | Sand Fist砂の拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Metoda walki, którą naucza (lub bardziej nauczało) się w Akademii Wioski Ukrytej w Piasku. Z tego powodu trudno znaleźć ten styl poza byłymi mieszkańcami Sunagakure. Sama historia poznania stylu sięga wiele, wiele lat wstecz do shinobi o imieniu Shira - urodzonego specjalisty w zakresie Taijutsu. Oprócz tego stylu, stworzył on kilka innych technik do walki wręcz, uległy one jednak zapomnieniu.

Walka z wykorzystaniem tego stylu skupia się bardziej na defensywie - walczący tym stylem są w stanie umiejętnie blokować i unikać ciosów wroga przez długi czas. Doprowadza to do momentu, gdzie nasz przeciwnik męczy się ciągłym atakowaniem shinobi, ostatecznie doprowadzając do wyczerpania i zdaniu się na łaskę oponenta. Walka więc opiera się na powolnym zyskiwaniu przewagi, aż do momentu, gdy wróg nie jest w stanie kontynuować walki.

Mimo to istnieją pewne ciosy ofensywne. W głównej mierze polegają one na umiejętnym atakowaniu wroga tuż po zablokowaniu lub uniknięciu ciosu - co odzwierciedla metodę powolnego wykańczania wroga, nie męcząc się za bardzo samemu. Jednak same ciosy nie są zbyt ograniczane i można zauważyć kopnięcia różnymi częściami nogi, jak i ciosy zamkniętą pięścią. Wszystkie są jednak skierowane tak, by zadać jak najdotkliwsze obrażenia przeciwnikowi, jednocześnie samemu nie męcząc się za bardzo - to styl walki dla ludzi cierpliwych, a pojedynki nierzadko mogą zająć sporo czasu.

Posiadając rangę B w Suna no Ken użytkownik podczas defensywy męczy się nieznacznie mniej niż w przypadku innych działań.
Posiadając rangę A w Suna no Ken oraz Szybkość większą od przeciwnika użytkownik jest w stanie wyprowadzić kontratak niemalże w momencie, gdy przeciwnik wycofa swoją rękę bądź nogę po ataku.
Posiadając rangę S w Suna no Ken oraz posiadając Wytrzymałość maksymalnie o jeden poziom niższy od Siły przeciwnika użytkownik jest w stanie praktycznie zanegować wszystkie negatywne efekty wynikające z bloków. Techniki, które przejdą i trafią użytkownika wciąż zadają pełne obrażenia, jednak jeśli zostaną zablokowane, użytkownik Suna no Ken nie cierpi żadnych negatywnych efektów, które w innym przypadku mogłyby wystąpić. Podobnie jeśli ofensywa przeciwnika jest wycelowana w gardę bądź ręce - takie obrażenia traktowane są normalnie.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu postać nie męczy się używając tego stylu do walki z widocznie słabszymi przeciwnikami, co więcej jej Wytrzymałość traktowana jest jak o 1 stopień wyższa przy rozpatrywaniu walki wręcz oraz kondycji podczas pojedynku. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
Techniki
► Pokaż Spoiler


Kōton no Yoroi | Steel Armor鋼遁の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Byk → Tygrys
KosztPołowiczny rangi techniki na turę + jednorazowo połowiczny za wytrzymałość stali
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu jutsu, członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ciało czarną stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Wraz z większą biegłością w dziedzinie klanowej, możliwe staje się pokrycie większej powierzchni własnego ciała. Minusem jest jednak masa pokrywającego ni n metalu, która może przeszkadzać co słabszym ninja.

Koszt i pokryta powierzchnia zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy. Poniższa rozpiska dotyczy pokrywanej powierzchni ciała:
  • E: połowiczny koszt rangi E na turę. Pozwala nam na pokrycie niewielkiego kawałka ciała jak np, paluszek;
  • D: połowiczny koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
  • C: połowiczny koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
  • B: połowiczny koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. Wymagania: Kōton B;
  • A: połowiczny koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. Wymagania: Kōton A;
  • S: połowiczny koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz. Wymagania: Kōton S;
  • Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
  • Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
Specjalizacja w dziedzinie Kōton umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania technika, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.
Doton: Iwagakure no Jutsu | Earth Release: Hiding in Rock Technique土遁・岩隠れの術­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Smok → Zając → Koń → Pies → Małpa → Wąż
KosztStandardowy ukrycie
Połowiczny na turę (już po ukryciu)
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Technika umożliwiająca przemieszczanie się nie tylko w ziemi, ale i w skałach. Prędkość przemieszczania się jest dowolna, acz nie ma problemów z prędkością porównywalną do biegu.

Posiadając rangę S w Doton przy dezaktywacji techniki jesteśmy w stanie, płacąc standardowy koszt techniki C, zamaskować się chakrą, upodabniając nasz wygląd do terenu, z którego właśnie wyszliśmy. Nie jest to niewidzialność, tylko bardzo dobry komuflaż. Znika on po jednej turze.
Posiadając Specjalizację w Doton i Sennina w Doton można próbować przejść także przez metalowe obiekty. Wymaga to jednak uiszczenia dodatkowej opłaty jak za technikę rangi A, a tempo przemieszczania jest bardzo wolne.

Kōton: Kyōka | Steel Release: Enhancement 鋼遁・強化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa przedmiot
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Podstawowe Jutsu Uwolnienia Stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu poprzez pokrycie go stalą Kurogane. Efekty możliwe do uzyskania są zależne tylko i wyłącznie od wprawy osoby używającej techniki. Tak jak sama rozwinięta dziedzina klanowa pozwala na używanie co raz to potężniejszego materiału, tak wpływa również na wielkość obiektów, jakie można nią pokryć. Do użycia należy trzymać wzmacniany przedmiot w dłoniach. W przypadku chęci jego wypuszczenia z rąk, należy uprzednio z góry uiścić odpowiednią ilość chakry względem liczby tur, jaką chcemy, by powłoka utrzymała się na przedmiocie.
  • Ranga C: wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zamyka się na pojedynczych sztukach broni standardowej wielkości jak wakizashi;
  • Ranga B: można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza, tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. Wymagania: Kōton B;
  • Ranga A: na tym poziomie możliwe jest pokrycie wzmocnieniem przedmiotów wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet ciężką zbroje lub niewielki kawałek ściany. Wymagania: Kōton A;
  • Ranga S: jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. Wymagania: Kōton S;
Posiadając Specjalizację w Kōtonie można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.
Przedmioty
► Pokaż Spoiler

Klucze od strażnika

Potencjalnie
Tiferet Shoton ring
Legenda
Srebrny pierścień z ametystowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Hao, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczKurogane Hao
Stack/Slot12/1
Zdolności
  • Pierścień zapewnia odporność na techniki krystalizacji Shotonu
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Futonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Pierścień daje dostęp do techniki Shoton: Kasho Horyu, sprawiając również że użytkownik może traktować ją jako technikę Dotonu, wymagając odpowiednich rang czy specjalizacji właśnie w Dotonie zamiast Shotonu by uzyskać pełnię siły tej techniki.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć kryształowe skrzydła kosztem standardowym B na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
Dreamworks
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.

Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:

I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość CeluEfekt
9 i więcejCel odporny na specyfik
8Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie.
5Działanie trucizny startuje z fazy I
4 i mniejDziałanie trucizny startuje z fazy II
Składniki do antidotum są stosunkowo łatwo dostępne, choć ich skuteczność może się różnić w zależności od stadium objawów i sposobu zatrucia. Do ran należy przykładać kompres z babki szerokolistnej, w przypadku przyjęcia doustnego - napar z rumianku i szałwi. (Tutaj jeszcze cena gotowej odtrutki w sklepie?)

Ostatnio zmieniony 05 lut 2024, 11:08 przez Kurogane Hao, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Find Your Own WayPrzygoda
UczestnicyKurogane Hao
Tura18
To co Hao w sumie ogarnął po chwili wyglądania spod ziemi to to, że otoczenie przestało się trząść. Nawet nie było żadnych śladach na tych ścianach i podłodze. Może zasięg techniki nie sięgał tak daleko? Kto wie. W każdym razie Kurogane wypłynął sobie spod ziemi i sięgając swój kunai zaatakował wroga - co prawda w bardzo specyficzny sposób, ale to i tak się liczy jako atak! Nagle chwycił strażnika od tyłu, owijając swoją (zgaduję że lewą) rękę i szykując się do wbicia kunaia w jego kręgosłup. Hao był zdecydowanie silnym chłopem i gdyby przeciwnik był zrobiony z deski, to pewnie mógłby ją łatwo złamać. Ale pan strażnik nie był deską. Kunai przebił się z wysiłkiem przez warstwę ubrań. wbił się kawałek do środka, jednak zatrzymał się na kościach i mięśniach przeciwnika. Zdecydowanie nie był deską. Zaciśnięty w zgięcie łokcia naszego bohatera, biedny strażnik szybko chwycił swoimi rękoma przedramię Hao, próbując się wyrwać z tego chwytu. - Yhhh... Uhhh... Co jest?? - Powiedział, wyduszając te słowa. Bo obecny chwyt Kurogane skutecznie uniemożliwiał mu krzyk lub wezwanie wsparcia. Jednak wciąż próbował się wyrwać, więc szybkim ciosem wbił piętę w stopę Hao (który albo biegał na bosaka albo w sandałach). To było ciut bolesne, nawet z wytrzymałością Hao. Gdyby facet się wyrwał, to pewnie zaraz by podniósł alarm, co niekoniecznie się spodobałoby Hao. A tak stać i go dusić niezbyt mógł, bo w tym tempie strażnik dalej będzie go kopał. Jak trafi w jaja to nie będzie co zbierać.
Informacje
  • Hao Stan: Głowa cię boli od ataku. I prawa stopa. Nie na tyle by cię nerfić.
  • Otoczenie się nie trzęsie.
  • Twoja lewa ręka jest owinięta wokół szyi strażnika, a twoja prawa ręka trzyma kunai wbity w ciało przeciwnika.
  • Nie, kręgosłup nie pękł.
  • W tym przypadku byś go nie zabił, a prędzej sparaliżował poniżej rany.
  • Ilość chakry w przeciwniku to średnio tj. lvl chunnina.
  • Jak coś trzeba to się dopytaj.
  • Pozyskane przedmioty: Klucze Strażnika Lochów, twoje całe eq.
Dramatis Personae
Ostatnio zmieniony 06 lut 2024, 15:00 przez Fawkes, łącznie zmieniany 1 raz.

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Kurogane Hao
Posty: 228
Rejestracja: 07 cze 2021, 10:12
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Syndrom niespokojnych rąk było to coś co zdarzało się Hao zdecydowanie często. Wracając jednak do samej sytuacji w której się znalazł przeciwnik nadepnął Hao. Ale zaraz jak? Czy Hao w pełni się wynurzył? Jeśli tak no to dobrze szybko Hao poprawił ten błąd i już stopy były w gruncie... Zdecydowanie nie było to nic przyjemnego. Nikt nie lubił gdy się po nim deptało. Sprawiło że Hao tym razem miał zamiar obrać tą drugą bardziej krwawą metodę. Bardziej klasyczną znaczy się zacząć dźgać. Wielokrotnie. W szyję przeciwnika od przodu przeciwnika, oczywiście nie zamierzał dźgać swojej ręki. Zwyczajnie pod nią albo nad nią. Zależy jak leży. Przesuwanie ręki było ryzykowne i właściwie to nawet jeśli ten wydarł by ryjca to Hao z tego co pamiętał po rozkładzie strażników po użyciu sensora to chyba nie było nikogo zbyt blisko. Raczej miał luz pod tym względem. Bardziej Hao martwiło jak on wyprowadzi stąd Kiwako psa i dzikusa... Szczególnie że przy wyjściu czeka go zapewne nadal większość ludzi z wnętrza. Hao wyjdzie pod ziemią ale reszta?
Czy Hao naprawdę był zagrożony kopaniem do tyłu? Hao mógł zwyczajnie ustawić nogę tak że no fizycznie niebyło możliwym kopnąć go w klejnoty w tej pozycji. Ba nawet do tego celu nie musiał wystawiać stopy spod ziemi. W końcu aby trzymać kogoś za kark trzeba być naprawdę blisko. A Typ został złapany od tyłu. Wiec naprawdę musiał być mistrzem gimnastyki aby wyprowadzić jakiś dziki kop. Szczególnie że w jaja gdy no był tyłem to też prędzej klepnął by stopą w pośladek Hao. Nawet bez swoistego bloku nogą. Co musiał zrobić Hao aby całkowicie wykluczyć taką opcję. Zwyczajnie lekko wychylić jedną nogę aby nieco łydką zasłaniać kopniak o ile tak da się to nazwać w początkowej fazie. No może niecałkowicie kto wie może przeciwnik potrafi mieć teleskopowe nogi albo coś.
Jeśli naprawdę szło źle Kunai nawet w gardło kilkukrotnie by nie działał z jakichś powodów. Cóż Hao zaczął by ciągnąć całego strażnika do tyłu. Obalając go na plecy. Samemu coraz bardziej znikając pod ziemią. Starając się trzymać typka podczas gdy sam był by w większości pod ziemią. Trochę tak jak by ręka wystająca z ziemi go trzymała. Tylko że Hao pewnie jedną ręką by trzymał drugą po prostu dźgał. Reszta można by powiedzieć po staremu.
Unik? Cóż można powiedzieć że bycie trochę pod podłogą to niezły Unik, solidna warstwa twardej defensywy może ręce nieco narażone. Ale co zrobić wyszło bardzo specyficznie. A do zabawy defensywnej potrzebował by złożyć pieczęci. Czy przeciwnik zdąży jednak cokolwiek zrobić zanim jego szyja zostanie serem szwajcarskim? Szczególnie gdy Hao od początku planował dźgać jak dziki jeśli nie uda się tym wejściowym atakiem załatwić sprawy..

Chakra

7362 - 50 (Doton: Iwagakure no Jutsu) =7312
Staty
Si 8/10 W 8 Sz 10 Re 7/10 Sw 7 KC 10
Atuty
► Pokaż Spoiler
Sensor- 8m pasywny, 350 aktywny
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
[/p]Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Styl waki
► Pokaż Spoiler
Suna no ken S
Suna no Ken | Sand Fist砂の拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Metoda walki, którą naucza (lub bardziej nauczało) się w Akademii Wioski Ukrytej w Piasku. Z tego powodu trudno znaleźć ten styl poza byłymi mieszkańcami Sunagakure. Sama historia poznania stylu sięga wiele, wiele lat wstecz do shinobi o imieniu Shira - urodzonego specjalisty w zakresie Taijutsu. Oprócz tego stylu, stworzył on kilka innych technik do walki wręcz, uległy one jednak zapomnieniu.

Walka z wykorzystaniem tego stylu skupia się bardziej na defensywie - walczący tym stylem są w stanie umiejętnie blokować i unikać ciosów wroga przez długi czas. Doprowadza to do momentu, gdzie nasz przeciwnik męczy się ciągłym atakowaniem shinobi, ostatecznie doprowadzając do wyczerpania i zdaniu się na łaskę oponenta. Walka więc opiera się na powolnym zyskiwaniu przewagi, aż do momentu, gdy wróg nie jest w stanie kontynuować walki.

Mimo to istnieją pewne ciosy ofensywne. W głównej mierze polegają one na umiejętnym atakowaniu wroga tuż po zablokowaniu lub uniknięciu ciosu - co odzwierciedla metodę powolnego wykańczania wroga, nie męcząc się za bardzo samemu. Jednak same ciosy nie są zbyt ograniczane i można zauważyć kopnięcia różnymi częściami nogi, jak i ciosy zamkniętą pięścią. Wszystkie są jednak skierowane tak, by zadać jak najdotkliwsze obrażenia przeciwnikowi, jednocześnie samemu nie męcząc się za bardzo - to styl walki dla ludzi cierpliwych, a pojedynki nierzadko mogą zająć sporo czasu.

Posiadając rangę B w Suna no Ken użytkownik podczas defensywy męczy się nieznacznie mniej niż w przypadku innych działań.
Posiadając rangę A w Suna no Ken oraz Szybkość większą od przeciwnika użytkownik jest w stanie wyprowadzić kontratak niemalże w momencie, gdy przeciwnik wycofa swoją rękę bądź nogę po ataku.
Posiadając rangę S w Suna no Ken oraz posiadając Wytrzymałość maksymalnie o jeden poziom niższy od Siły przeciwnika użytkownik jest w stanie praktycznie zanegować wszystkie negatywne efekty wynikające z bloków. Techniki, które przejdą i trafią użytkownika wciąż zadają pełne obrażenia, jednak jeśli zostaną zablokowane, użytkownik Suna no Ken nie cierpi żadnych negatywnych efektów, które w innym przypadku mogłyby wystąpić. Podobnie jeśli ofensywa przeciwnika jest wycelowana w gardę bądź ręce - takie obrażenia traktowane są normalnie.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu postać nie męczy się używając tego stylu do walki z widocznie słabszymi przeciwnikami, co więcej jej Wytrzymałość traktowana jest jak o 1 stopień wyższa przy rozpatrywaniu walki wręcz oraz kondycji podczas pojedynku. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
Techniki
► Pokaż Spoiler


Kōton no Yoroi | Steel Armor鋼遁の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Byk → Tygrys
KosztPołowiczny rangi techniki na turę + jednorazowo połowiczny za wytrzymałość stali
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu jutsu, członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ciało czarną stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Wraz z większą biegłością w dziedzinie klanowej, możliwe staje się pokrycie większej powierzchni własnego ciała. Minusem jest jednak masa pokrywającego ni n metalu, która może przeszkadzać co słabszym ninja.

Koszt i pokryta powierzchnia zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy. Poniższa rozpiska dotyczy pokrywanej powierzchni ciała:
  • E: połowiczny koszt rangi E na turę. Pozwala nam na pokrycie niewielkiego kawałka ciała jak np, paluszek;
  • D: połowiczny koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
  • C: połowiczny koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
  • B: połowiczny koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. Wymagania: Kōton B;
  • A: połowiczny koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. Wymagania: Kōton A;
  • S: połowiczny koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz. Wymagania: Kōton S;
  • Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
  • Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
Specjalizacja w dziedzinie Kōton umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania technika, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.
Doton: Iwagakure no Jutsu | Earth Release: Hiding in Rock Technique土遁・岩隠れの術­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Smok → Zając → Koń → Pies → Małpa → Wąż
KosztStandardowy ukrycie
Połowiczny na turę (już po ukryciu)
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Technika umożliwiająca przemieszczanie się nie tylko w ziemi, ale i w skałach. Prędkość przemieszczania się jest dowolna, acz nie ma problemów z prędkością porównywalną do biegu.

Posiadając rangę S w Doton przy dezaktywacji techniki jesteśmy w stanie, płacąc standardowy koszt techniki C, zamaskować się chakrą, upodabniając nasz wygląd do terenu, z którego właśnie wyszliśmy. Nie jest to niewidzialność, tylko bardzo dobry komuflaż. Znika on po jednej turze.
Posiadając Specjalizację w Doton i Sennina w Doton można próbować przejść także przez metalowe obiekty. Wymaga to jednak uiszczenia dodatkowej opłaty jak za technikę rangi A, a tempo przemieszczania jest bardzo wolne.

Kōton: Kyōka | Steel Release: Enhancement 鋼遁・強化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa przedmiot
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Podstawowe Jutsu Uwolnienia Stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu poprzez pokrycie go stalą Kurogane. Efekty możliwe do uzyskania są zależne tylko i wyłącznie od wprawy osoby używającej techniki. Tak jak sama rozwinięta dziedzina klanowa pozwala na używanie co raz to potężniejszego materiału, tak wpływa również na wielkość obiektów, jakie można nią pokryć. Do użycia należy trzymać wzmacniany przedmiot w dłoniach. W przypadku chęci jego wypuszczenia z rąk, należy uprzednio z góry uiścić odpowiednią ilość chakry względem liczby tur, jaką chcemy, by powłoka utrzymała się na przedmiocie.
  • Ranga C: wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zamyka się na pojedynczych sztukach broni standardowej wielkości jak wakizashi;
  • Ranga B: można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza, tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. Wymagania: Kōton B;
  • Ranga A: na tym poziomie możliwe jest pokrycie wzmocnieniem przedmiotów wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet ciężką zbroje lub niewielki kawałek ściany. Wymagania: Kōton A;
  • Ranga S: jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. Wymagania: Kōton S;
Posiadając Specjalizację w Kōtonie można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.
Przedmioty
► Pokaż Spoiler

Klucze od strażnika

Potencjalnie
Tiferet Shoton ring
Legenda
Srebrny pierścień z ametystowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Hao, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczKurogane Hao
Stack/Slot12/1
Zdolności
  • Pierścień zapewnia odporność na techniki krystalizacji Shotonu
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Futonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Pierścień daje dostęp do techniki Shoton: Kasho Horyu, sprawiając również że użytkownik może traktować ją jako technikę Dotonu, wymagając odpowiednich rang czy specjalizacji właśnie w Dotonie zamiast Shotonu by uzyskać pełnię siły tej techniki.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć kryształowe skrzydła kosztem standardowym B na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika
Dreamworks
Koszt300 ryo
Stacki12/1
Środek o działaniu usypiającym. Występuje w formie klarownego płynu o słomkowym kolorze i delikatnie ziołowym zapachu i smaku. Pojedyncze dawki przechowuje się we fiolkach. Domyślnym sposobem zażycia jest podanie doustne, jednak przy ewentualnym kontakcie specyfiku z krwiobiegiem, efekt działania jest zauważalny w zbliżonej do docelowej efektywności już przy znacznie niższych objętościach. Podaż kolejnej dawki w krótkim czasie od zażycia poprzedniej przyspiesza nasilające się z czasem poczucie senności. Specyfik przyjęty doustnie wraz z alkoholem etylowym lub przez osobę będącą już pod jego wpływem potrafi niemal momentalnie zmieść większość pechowców z planszy. Należy również uważać na próby leczenia ewentualnych objawów senności spowodowanych miksturą za pomocą kofeiny - w tym wypadku bardzo łatwo o objawy kołatania serca i wzmożone poczucie skołowania. Oprócz zażywania antidotum, dodatkowym sposobem na zatrucie jest żucie liści mięty, co nie wpływa na efekt I etapu, ale uniemożliwia zaśnięcie.

Działanie specyfiku dzieli się na dwa etapy:

I - Postać zaczyna odczuwać problemy z koncentracją, jej ruchy stają się powolniejsze i pozbawione odpowiedniej siły, czy impetu. Pojawiają się senność, efekt ciężkich powiek i narastająca apatia. Percepcja wydaje się nie nadążać za wydarzeniami i impulsami z otoczenia. Zażycie antidotum w pełni neguje efekty działania środka usypiającego po 2 turach. I etap trwa 4 tury. Dodatkowa dawka przyjęta w trakcie trwania tego etapu skraca go o połowę przed wejściem w etap II.
II - Postać zasypia, choć przypomina to bardziej utratę przytomności, ponieważ sen przychodzi gwałtownie i trwa do 5 tur. Podanie antidotum natychmiast budzi cel, jednak objawy ze wcześniejszego stadium trwają jeszcze po 2 tury aż do zniknięcia efektu zatrucia. II etap pojawia się standardowo po 4 turach trwania etapu I.
* Łączenie środka nasennego z alkoholem etylowym lub kofeiną może prowadzić do dodatkowych powikłań - dodatkowego osłabienia organizmu, uczucia skołowania, ćmiącego bólu głowy przechodzącego w migrenę, wymiotów, czy też faktycznej utraty przytomności.
Wytrzymałość CeluEfekt
9 i więcejCel odporny na specyfik
8Efekt działania trucizny pozostaje na pierwszej fazie.
5Działanie trucizny startuje z fazy I
4 i mniejDziałanie trucizny startuje z fazy II
Składniki do antidotum są stosunkowo łatwo dostępne, choć ich skuteczność może się różnić w zależności od stadium objawów i sposobu zatrucia. Do ran należy przykładać kompres z babki szerokolistnej, w przypadku przyjęcia doustnego - napar z rumianku i szałwi. (Tutaj jeszcze cena gotowej odtrutki w sklepie?)

Ostatnio zmieniony 06 lut 2024, 15:35 przez Kurogane Hao, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fawkes
Posty: 406
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:29
Ranga dodatkowa: Moderator Kuźni | Mistrz Gry
Discord: poprostujakub
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Find Your Own WayPrzygoda
UczestnicyKurogane Hao
Tura19
Syndrom niespokojnych rąk chyba wpłynął na Hao na tyle, że nie wiedział nawet jakie guziki klika w głowie, by wykonać swoją akcję. A może to syndrom nie spokojnej głowy? Kto wie, na pewno nie ja, medykiem gram tylko na papierze i do tego wcale nie takim dobrym. W sensie dobrym medykiem, nie dobrym papierem. Anyway... Hao wziął kunai i dźgnął go w szyję przeciwnika. Wielokrotnie. Raz, drugi, trzeci... Za czwartym to przeciwnik spróbował złapać rękę Hao, jednak dźganie w szyję, która była dość odsłoniętym miejscem, znacznie utrudniało strażnikowi komfort życia - patrząc, że przez pojawiające się dziury zaczął pluć krwią i tracić oddech. Po chwili jego ciało było bezwładne, a Hao mógł je rzucić na ziemię. Chyba, że planował nosić mężczyznę na plecach jako pamiątkę albo coś. Teraz gdy Kurogane nie był już w takim bezpośrednim zagrożeniu, miał chwilę na oddech. Strażnik miał normalne ciuchy, z utwardzanym kirysem na korpusie, wzmocnionymi rękawicami i butami. Tylko no teraz wszystko było upaćkane krwią. Przy boku miał tsurugi, co pewnie niezbyt mogło się przydać Hao. Jednak było tutaj coś, o czym Kurogane sam pomyślał chwilę wcześniej. Krótkofalówka. W końcu ta banda strażników musiała się jakoś porozumiewać. Hao zdjął ją i mógł usłyszeć, że była włączona. - Co mówiłeś, Kouki? - Usłyszał znajomy głos. - Jesteś tam? - Ratimir dodał po chwili. Hao nic nie zdążył powiedzieć podczas walki i jedyne co do najemnika mogło dojść to tekst "Yhhh... Uhhh... Co jest??" oraz "*Wstaw tu dźwięk duszenia się krwią*". - Zaraz będę na jego pozycji, mogło coś mu się stać. Jesteście pewni, że inne towary nie uciekły z klatek? - Usłyszał nieznany głos, prawdopodobnie innego strażnika. Odpowiedział mu jeszcze inny głos, prawdopodobnie jeszcze innego strażnika. Była tu masa strażników, z którymi Hao nie gadał i nie wiedział jak się nazywają, więc nie zasłużą na swój kolorek. - Zaraz sam sprawdzę, Tsugumi-Sama kazała mi tam pójść i zabezpieczyć zawartość jej laboratorium. - Wyjaśnił.
I w sumie tyle Hao usłyszał. Ale jaki był jego następny krok to nawet najstarsi Indianie nie wiedzą.
Informacje
  • Hao Stan: Głowa cię boli od ataku. I prawa stopa. Nie na tyle by cię nerfić.
  • Otoczenie się nie trzęsie.
  • Twoja lewa ręka jest owinięta wokół szyi strażnika, a twoja prawa ręka trzyma kunai wbity w ciało przeciwnika.
  • Nie, kręgosłup nie pękł.
  • W tym przypadku byś go nie zabił, a prędzej sparaliżował poniżej rany.
  • Ilość chakry w przeciwniku to średnio tj. lvl chunnina.
  • Jak coś trzeba to się dopytaj.
  • Pozyskane przedmioty: Klucze Strażnika Lochów, twoje całe eq.
Dramatis Personae

Obrazek

Prowadzenie misjiRangi Dowolne
  1. Find Your Own Way - Przygoda Rangi A dla Kurogane Hao.
  2. Lekarzu lecz się sam! - Misja Rangi D dla Orochi Sairai.
Awatar użytkownika
Kurogane Hao
Posty: 228
Rejestracja: 07 cze 2021, 10:12
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Bank:

Re: Placówka Konfederacji Jadeitowego Smoka

Przeciwnik został ostro podźgany. Jak umarł to jednak umarł. Kolejna czaszka do tronu z czaszek który zbierał się Hao na sumieniu. Hao popatrzył na miecz z jednej strony fajnie narzędzie tnące z drugiej strony długie za długie na jego zabawy. Jednak wziął, możliwe że któryś z więźniów będzie chciał broń. Przypiął sobie do pasa. czy jak to tam strażnik nosił tę broń. Kunaiem łatwiej było w szamotaninie po prostu szubko podźgać i zabić. Następne informacje jednak sprawiły iż głowa Hao aż się rozgrzała? Klatki? A nie cele? Ponownie szybko odpalił Senora aby wyczuć ruchy wszelakich osób po placówce. Już wówczas znikając pod ziemią. W końcu ktoś i tak do niego biegł. Więc lepiej aby nie zastał Hao. Co starał się ustalić tym razem czy ktoś przyśpieszył zmierzając w jakimś konkretnym kierunku w którym są niezbyt poruszające się obiekty chakrowe. Znaczy się czy naprawdę są jakieś klatki. Coś takiego gdy słyszał o nich dało by się wydedukować. Oczywiście istniało ryzyko iż zaszła pomyłka i zamiast klatek chodziło o Cele. Temu i tam Hao starał się być uważny.

Następny plan był prosty. Dzida pod ziemię i jeśli nikt nie zmierzał do Kiwako czyli cel to ruszyć do klatek. Jeśli zaś i przypuszczał gdzie są klatki i cela Kiwako była pod zagrożeniem to ruszył do Kiwako. Jednak jeśli Kiwako nie była zagrożona to zamierzał ruszyć do klatek. Spodziewał się iż raczej tam znajdzie Maru. W końcu trzymanie psa w klatce wydawało się jak najbardziej rozsądne.

Podsumowując zabrał Tsurgi i krótkofalówkę oczywiście przyciszył znacznie. Tak aby przypadkiem ktoś nie namierzył go po głosie z tego urządzenia. Ponownie był gotów do skrytobójczej akcji tym razem zamierzał użyć podobnej taktyki tylko z tą różnicą że raczej przyglądanie robił nie z dystansu, a z dość bliskiego dystansu za przeciwnikiem. Skąd mógł wiedzieć gdzie tył. Raczej typ się przemieszcza to łatwo stwierdzić iż nie biegnie tyłem do przodu. Szczególnie gdy strażnicy zaczęli chyba nieco zdawać sobie sprawę że kawał Hao im się wyrwał z Areny. Oczywiście czynił to najciszej jak potrafił.

Czy Hao miał powód sprawiać aby strażnicy nie znajdywali trupów? Niezbyt. Lepiej było osłabić ich morale. Z resztą najpewniej już wkrótce zmienią taktykę i zaczną działać w grupach. Więc lepiej było by cokolwiek osiągnąć zanim będzie miał do czynienia z niepoliczalną pogrupowaną armią strażników.
Chakra

7312 - 50 (Doton: Iwagakure no Jutsu) - 50 (Sensor) =7212
Staty
Si 8/10 W 8 Sz 10 Re 7/10 Sw 7 KC 10
Atuty
► Pokaż Spoiler
Sensor- 12m pasywny, 500 aktywny
SensorAtut wrodzony
Wrodzona zdolność do wyczuwania chakry. Aby wykrywać chakrę, postać musi się w tej kwestii skoncentrować i złożyć pieczęć. Dłuższa koncentracja lub próba robieniu wielu rzeczy naraz może skończyć się potężnym bólem głowy i krwawieniem z nosa. Im dłużej się skupia i koncentruje, tym większy zasięg i dokładność wykrywanej chakry.
Na zasięg wpływa również poziom Kontroli Chakry użytkownika. Jest możliwe wykrywanie bez pieczęci, jednak jest to ciężka sztuka i wymaga posiadania KC rozwiniętego minimum na poziom 7. Zasięgi wtedy nie są również takie imponujące. Wielkie kumulacje chakry, takie jak Bijūdama lub Bijū, jesteśmy w stanie wykryć bez problemu z około kilometra nawet bez składania pieczęci i niezależnie od naszego poziomu KC.
Od 6 rangi w KC możliwe jest wykrywanie jutsu. Łatwiej jest wykrywać techniki ofensywne, jak np. kula ognia, a bardzo trudno techniki bardziej subtelne np. Fūinjutsu. Jeżeli obserwujemy czyjś układ chakry, od tego poziomu wykryjemy też, gdy miesza on ją do jakiegoś jutsu.
[/p]Dodatkowo wykrywanie chakry ze złożoną pieczęcią nas kosztuje. Jest to koszt o wysokości połowy techniki B. Możliwe jest zapamiętanie chakry, jednak potrzebny jest do tego dłuższy kontakt z taką osobą. Przyjmujemy że 3 dni spędzone w towarzystwie tej osoby wystarczą na zapamiętanie. Wyjątkiem jest charakterystyczna chakra osoby np. Jinchūriki. Zdolność ta nie jest jednak idealna. Ma problemy z działaniem w tłumach, utrudniając precyzyjne określenie chakry konkretnych osób. Łatwiej wykryć jednak osoby zapamiętane i te z nietypową chakrą.
Dodatkowo osoby wyjątkowo utalentowane w tym zakresie posiadają możliwość rozróżnienia żywiołów chakry, jakimi dana osoba włada, jak bardzo na wykrywaniu musi się koncentrować, jak łatwo rozpoznać chakrę w tłumie czy wykryć sensora, kiedy on nas wykryje. Wymaga to jednak bardzo dużo treningu i uwagi (misja/fabuła po Biegłości związane ze zdolnościami sensorycznymi).
Ranga KCZasięg bez pieczęciZasięg z pieczęcią
1--
2-5
3-10
4-20
5-40
6-60
72120
85200
98350
1012500
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Styl waki
► Pokaż Spoiler
Suna no ken S
Suna no Ken | Sand Fist砂の拳
KlasyfikacjaTaijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Metoda walki, którą naucza (lub bardziej nauczało) się w Akademii Wioski Ukrytej w Piasku. Z tego powodu trudno znaleźć ten styl poza byłymi mieszkańcami Sunagakure. Sama historia poznania stylu sięga wiele, wiele lat wstecz do shinobi o imieniu Shira - urodzonego specjalisty w zakresie Taijutsu. Oprócz tego stylu, stworzył on kilka innych technik do walki wręcz, uległy one jednak zapomnieniu.

Walka z wykorzystaniem tego stylu skupia się bardziej na defensywie - walczący tym stylem są w stanie umiejętnie blokować i unikać ciosów wroga przez długi czas. Doprowadza to do momentu, gdzie nasz przeciwnik męczy się ciągłym atakowaniem shinobi, ostatecznie doprowadzając do wyczerpania i zdaniu się na łaskę oponenta. Walka więc opiera się na powolnym zyskiwaniu przewagi, aż do momentu, gdy wróg nie jest w stanie kontynuować walki.

Mimo to istnieją pewne ciosy ofensywne. W głównej mierze polegają one na umiejętnym atakowaniu wroga tuż po zablokowaniu lub uniknięciu ciosu - co odzwierciedla metodę powolnego wykańczania wroga, nie męcząc się za bardzo samemu. Jednak same ciosy nie są zbyt ograniczane i można zauważyć kopnięcia różnymi częściami nogi, jak i ciosy zamkniętą pięścią. Wszystkie są jednak skierowane tak, by zadać jak najdotkliwsze obrażenia przeciwnikowi, jednocześnie samemu nie męcząc się za bardzo - to styl walki dla ludzi cierpliwych, a pojedynki nierzadko mogą zająć sporo czasu.

Posiadając rangę B w Suna no Ken użytkownik podczas defensywy męczy się nieznacznie mniej niż w przypadku innych działań.
Posiadając rangę A w Suna no Ken oraz Szybkość większą od przeciwnika użytkownik jest w stanie wyprowadzić kontratak niemalże w momencie, gdy przeciwnik wycofa swoją rękę bądź nogę po ataku.
Posiadając rangę S w Suna no Ken oraz posiadając Wytrzymałość maksymalnie o jeden poziom niższy od Siły przeciwnika użytkownik jest w stanie praktycznie zanegować wszystkie negatywne efekty wynikające z bloków. Techniki, które przejdą i trafią użytkownika wciąż zadają pełne obrażenia, jednak jeśli zostaną zablokowane, użytkownik Suna no Ken nie cierpi żadnych negatywnych efektów, które w innym przypadku mogłyby wystąpić. Podobnie jeśli ofensywa przeciwnika jest wycelowana w gardę bądź ręce - takie obrażenia traktowane są normalnie.
Posiadając Specjalizację w Taijutsu postać nie męczy się używając tego stylu do walki z widocznie słabszymi przeciwnikami, co więcej jej Wytrzymałość traktowana jest jak o 1 stopień wyższa przy rozpatrywaniu walki wręcz oraz kondycji podczas pojedynku. Nie łączy się z podobnymi bonusami z innych stylów walki.
Techniki
► Pokaż Spoiler
Doton: Iwagakure no Jutsu | Earth Release: Hiding in Rock Technique土遁・岩隠れの術­
KlasyfikacjaDoton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Smok → Zając → Koń → Pies → Małpa → Wąż
KosztStandardowy ukrycie
Połowiczny na turę (już po ukryciu)
ZasięgNa siebie
WymaganiaZnajomość Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
Technika umożliwiająca przemieszczanie się nie tylko w ziemi, ale i w skałach. Prędkość przemieszczania się jest dowolna, acz nie ma problemów z prędkością porównywalną do biegu.

Posiadając rangę S w Doton przy dezaktywacji techniki jesteśmy w stanie, płacąc standardowy koszt techniki C, zamaskować się chakrą, upodabniając nasz wygląd do terenu, z którego właśnie wyszliśmy. Nie jest to niewidzialność, tylko bardzo dobry komuflaż. Znika on po jednej turze.
Posiadając Specjalizację w Doton i Sennina w Doton można próbować przejść także przez metalowe obiekty. Wymaga to jednak uiszczenia dodatkowej opłaty jak za technikę rangi A, a tempo przemieszczania jest bardzo wolne.


Przedmioty
► Pokaż Spoiler

Klucze od strażnika

Potencjalnie
Tiferet Shoton ring
Legenda
Srebrny pierścień z ametystowym oczkiem oraz srebrnymi skrzydełkami odchodzącymi na boki od oczka. Stworzony przez "Anioła" Tiferet na prośbę kapłanki Reanny w podzięce dla Hao, który dzielnie walczył na murach Kusy z jednym z generałów Shi.
PosiadaczKurogane Hao
Stack/Slot12/1
Zdolności
  • Pierścień zapewnia odporność na techniki krystalizacji Shotonu
  • Srebrny pierścień jest całkiem wytrzymały, potrzeba bowiem siły przynajmniej 13 by móc go uszkodzić.
  • Wszelkie techniki Dotonu oraz Futonu użytkownika, są silniejsze, zupełnie tak jak by do ich użycia, użytkownik wykorzystał chakrę natury, zamiast zwyczajnej, zapewniając sobie bonus do ich siły porównywalny z tym jaki daje Senjutsu.
  • Pierścień daje dostęp do techniki Shoton: Kasho Horyu, sprawiając również że użytkownik może traktować ją jako technikę Dotonu, wymagając odpowiednich rang czy specjalizacji właśnie w Dotonie zamiast Shotonu by uzyskać pełnię siły tej techniki.
  • Użytkownik pierścienia może też stworzyć kryształowe skrzydła kosztem standardowym B na turę które pozwalają mu na lot z prędkością odpowiadającą Szybkości użytkownika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sake no Kuni - Kraj Alkoholu”