• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Zima, p. 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

[WT] Shin'ya Yuki

Osoby chcące stworzyć własne techniki, będące unikatowe i niewystępujące do tej pory na forum, mogą być zainteresowane ów miejscem. Możliwe jest bowiem zgłaszanie w nim własnych pomysłów na techniki, które następnie oceniane są przez Głównego Moderatora Technik wraz z podwładnymi mu osobami. Dział ten posiada swój własny regulamin tworzenia takowych, do którego należy się stosować podczas zgłaszania propozycji.

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 393
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Prywatna
► Pokaż Spoiler
Jigen no tsuikyū | Dimensional Pursuit次元の追求
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Tygrys → Pies → Baran → Koń → Baran → Ptak → Wół
KosztPołowiczny na turę, Różny za skok
Zasięg20 metrów, nieograniczony
WymaganiaBiegłość: Mistrz Czasoprzestrzeni, Specjalizacja Ninjutsu, Sennin Ninjutsu
Technika polegająca na rozszerzeniu umiejętności wyczuwania technik czasoprzestrzennych. Użytkownik po złożeniu pieczęci, tworzy dookoła siebie sferę o promieniu 20 metrów która poruszając się wraz z nim, wykrywa i chwilowo utrwala wyrwy w czasoprzestrzeni. W efekcie, podczas korzystania z tej techniki, jeżeli ktoś lub coś wewnątrz bariery użyje jakiejkolwiek zdolności czasoprzestrzennej, której efektem było by przeniesienie czegoś lub kogoś z punktu A do punktu B, użytkownik automatycznie tworzy połączenie w formie małego punktu, dzięki któremu jest w stanie przebyć identyczną podróż co jego oponent, przedmiot czy też sojusznik. Koszt jaki musi ponieść, to równowartość chakry jaka została wydana na dane jutsu czasoprzestrzenne, za którym użytkownik chce podążać. Aby wykonać taki skok, wymagane jest dotknięcie stworzonego punktu, niestety taka podróż o ile użytkownik nie zna sam danej techniki, jest bardzo niedokładna i wyląduje on do 20 metrów od miejsca docelowego. Miejsce lądowania jest jednak relatywnie bezpieczne, o ile jest ku temu możliwość to nie wyląduje on w ścianie. Punkty takie istnieją dopóki chociaż jeden ich "koniec" jest wewnątrz bariery i znikają bezpowrotnie po całej jednej turze, bycia poza nią. Oznacza to, że użytkownik po skoku, zachowuje taki punkt, którym może wrócić do poprzedniego miejsca. Jeżeli jednak on zniknie, może znaleźć się w poważnej sytuacji, wyrzucony w nieznanym miejscu lub co gorsza, w kompletnie innym wymiarze.

Dodatkowe: Punkt taki zachowuje się jak obiekt z chakrą, który znajduje się w dwóch miejscach jednocześnie. Jeżeli więc użytkownik posiada zdolność do widzenia otoczenia poprzez przedmioty, jest on w stanie użyć tego punktu do wykonania danej techniki.
Dodane wymogi specki i sennina. Lekki tweak opisu. Co do widzenia poprzez przedmioty. Zależy mi na tym żeby jakoś móc zobaczyć za pomocą tej lub innej umiejętności, gdzie tak właściwie uciekł przeciwnik. Chociaż w sumie, jeżeli byłby problem z tym poważny, to mogę zawsze użyć tej kuli do podglądania z ninjutsu i wyszukać kogoś na podstawie chakry, I guess. Co w sumie się kinda sprowadza do tego samego gavin2

Ogólnodostępna
► Pokaż Spoiler
Ito-gae | Changing threads糸替え
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Tygrys → Smok → Zając → Zając → Małpa → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Technika o bardzo prostym działaniu, bo polegająca na zwyczajnej zmianie wyglądu użytkownika, zachowując jego wielkość w ramach standardowego wzrostu człowieka. Wykorzystując fakt że jego ciało jest dość jednolite w swojej budowie, bo stworzone z samych nici, użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci zaczyna przemianę. Trwa ona krótką chwilę, lecz jest ona na tyle niewygodna że średnio nadaje się do wykonania podczas walki, chyba że zmianie podlega tylko jakiś fragment ciała użytkownika.

Posiadając Jiongu S, Iryō Ninjutsu S oraz Refleks 7 użytkownik jest w stanie dodać sobie dodatkową kończynę. Takie coś jednak wymaga opłacenia kosztu, równego podwójnego rangi A od jednej kończyny.
Posiadając Sennina Jiongu użytkownik jest w stanie przemianę wykonać nawet podczas walki, o ile ta nie daje dodatkowych kończyn.
Posiadając Specjalizację w Jiongu użytkownik po zamianie spowrotem w ludzką formę, jest w stanie zachować swój nowy wygląd.
Dodane o wielkości zamiany, dodane o nowych kończynach i niemożności ich tworzenia sprawnie podczas walki

Ozwojowana
► Pokaż Spoiler
Ikita ito no kōzui | Flood of Living Threads生きた糸の洪水
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Szczur → Wół → Zając → Koń → Wół → Koń → Szczur → Wąż → Małpa → Dzik → Baran → Małpa → Tygrys → Dzik → Pies → Wąż → Smok → Ptak → Małpa
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 m
WymaganiaSennin Jiongu
Po złożeniu pieczęci, użytkownik zaczyna generować monstrualne ilości nici które zaczynają zalewać pole walki w promieniu 20 metrów. Nici te poruszają się dość szybko, porównywalnie do tego z jaką prędkością poruszałby się sam użytkownik. Nie są one jednak tak zwinne, ponieważ użytkownik tej techniki nie jest w stanie zwyczajnie kontrolować każdej nici z osobna. W związku z tym, musi je grupować na pasma o grubości minimalnie porządnej liny. Dużym atutem tej techniki jest to, że nici nadal są częścią ciała użytkownika, który jest zrobiony z dokładnie tego samego materiału. Wytrzymałość więc, jak i siła tej techniki jest również porównywalna do tego co jest w stanie osiągnąć użytkownik. Wszystkie więc techniki, jakie użytkownik nakłada na siebie, bądź wymagałby kontaktu z oponentem do ich wykonania, są możliwe do wykonania na całej objętości wygenerowanych nici. W gruncie rzeczy, jego ciało jest po prostu ogromne, co też może mieć swoje negatywne konsekwencje.

Posiadając Specjalizację w Jiongu możliwe jest pominięcie pieczęci i wykonanie techniki poprzez samo skupienie równe ilości pieczęci.
Zmiana zasięgów oraz ilości pieczęci.



Technika bariery z racji wymagania trochę więcej tweaków, będzie dopracowana później.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2024, 13:32 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 4 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1097
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

JIGEN NO TSUIKYŪ - tooo, w takim wypadu dałbym że bazowo ta technika pozwala Ci na zobaczenie do jakiego miejsca ten punkt prowadzi. Może coś na zasadzie, jakbyś miał niewielki portal w tym punkcie i no, byś widział co jest po drugiej stronie przez niego? Trochę coś ala te wizjery w drzwiach. Ewentualnie imo bazowo w technice możesz dorzucić, że jesteś w stanie wykryć czy on do innego wymiaru skoczył czy tego samego.

ITO-GAE - ah, nie nie. Te kończyny to można sprawnie podczas walki, mi chodziło że ze specką. Czyli, żebyś nie mógł stać się z powrotem człowiekiem z czterema rękoma bo sobie dwie dodałeś. Poza tym git.

IKITA ITO NO KŌZUI - akcept, przerzucam.
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 393
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Prywatna
► Pokaż Spoiler
Jigen no tsuikyū | Dimensional Pursuit次元の追求
Klasyfikacjaninjutsu, technika czasoprzestrzenna
PieczęcieSmok → Tygrys → Pies → Baran → Koń → Baran → Ptak → Wół
KosztPołowiczny na turę, Różny za skok
Zasięg20 metrów, nieograniczony
WymaganiaBiegłość: Mistrz Czasoprzestrzeni, Specjalizacja Ninjutsu, Sennin Ninjutsu
Technika polegająca na rozszerzeniu umiejętności wyczuwania technik czasoprzestrzennych. Użytkownik po złożeniu pieczęci, tworzy dookoła siebie sferę o promieniu 20 metrów która poruszając się wraz z nim, wykrywa i chwilowo utrwala wyrwy w czasoprzestrzeni. W efekcie, podczas korzystania z tej techniki, jeżeli ktoś lub coś wewnątrz bariery użyje jakiejkolwiek zdolności czasoprzestrzennej, której efektem było by przeniesienie czegoś lub kogoś z punktu A do punktu B, użytkownik automatycznie tworzy połączenie w formie małego punktu, dzięki któremu jest w stanie przebyć identyczną podróż co jego oponent, przedmiot czy też sojusznik. Koszt jaki musi ponieść, to równowartość chakry jaka została wydana na dane jutsu czasoprzestrzenne, za którym użytkownik chce podążać. Aby wykonać taki skok, wymagane jest dotknięcie stworzonego punktu, niestety taka podróż o ile użytkownik nie zna sam danej techniki, jest bardzo niedokładna i wyląduje on do 20 metrów od miejsca docelowego. Miejsce lądowania jest jednak relatywnie bezpieczne, o ile jest ku temu możliwość to nie wyląduje on w ścianie. Punkty takie istnieją dopóki chociaż jeden ich "koniec" jest wewnątrz bariery i znikają bezpowrotnie po całej jednej turze, bycia poza nią. Oznacza to, że użytkownik po skoku, zachowuje taki punkt, którym może wrócić do poprzedniego miejsca. Jeżeli jednak on zniknie, może znaleźć się w poważnej sytuacji, wyrzucony w nieznanym miejscu lub co gorsza, w kompletnie innym wymiarze. Przykładając oko do takiego punktu, jest on w stanie służyć za wizjer o dość ograniczonym polu widzenia, lecz pozwalającym ocenić na ile skok będzie bezpieczny, biorąc pod uwagę sam wygląd otoczenia.

Dodatkowe: Uiszczając pojedynczy koszt rangi B, przelewając przy tym chakrę na konkretny wytworzony punkt, użytkownik jest w stanie wykryć czy ten znajduje się po obu stronach w tym samym wymiarze, czy też w innym niż ten w którym użytkownik aktualnie przebywa.
Zmieniony ten "dodatkowy" akapit, dodany na końcu fragment o "wizjerze".

Ogólnodostępna
► Pokaż Spoiler
Ito-gae | Changing threads糸替え
KlasyfikacjaJiongu, Kontrola Chakry
PieczęcieDzik → Baran → Pies → Smok → Ptak → Dzik → Tygrys → Smok → Zając → Zając → Małpa → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Technika o bardzo prostym działaniu, bo polegająca na zwyczajnej zmianie wyglądu użytkownika, zachowując jego wielkość w ramach standardowego wzrostu człowieka. Wykorzystując fakt że jego ciało jest dość jednolite w swojej budowie, bo stworzone z samych nici, użytkownik po złożeniu wymaganych pieczęci zaczyna przemianę. Trwa ona krótką chwilę, lecz jest ona na tyle niewygodna że średnio nadaje się do wykonania podczas walki, chyba że zmianie podlega tylko jakiś fragment ciała użytkownika.

Posiadając Jiongu S, Iryō Ninjutsu S oraz Refleks 7 użytkownik jest w stanie dodać sobie dodatkową kończynę. Takie coś jednak wymaga opłacenia kosztu, równego podwójnego rangi A od jednej kończyny.
Posiadając Sennina Jiongu użytkownik jest w stanie przemianę wykonać nawet podczas walki.
Posiadając Specjalizację w Jiongu użytkownik po zamianie spowrotem w ludzką formę, jest w stanie zachować swój nowy wygląd. Nie może jednak wtedy zachować dodatkowych kończyn, które wykraczają poza standardowy wygląd człowieka.
Fixed co do tego co mówiłeś na temat sennina i specki.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Jelonek
Posty: 1097
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:38
Ranga dodatkowa: Daimyo
Discord: Fuyue#3535
Karta Postaci:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

JIGEN NO TSUIKYŪ - akcept, prywata
ITO-GAE - akcept, ogólnodostępna
Wcielenie Jelenia
Moderator Fabularny | Moderator Techniczny | Miły człek jakiego można pytać o rzeczy i pomoc | Hidden Admin
Prowadzone wątki 6/4 [aktywne wątki]
  • Za tym co odległe - Kamaboko Gonpachiro, Sabataya Shuten & Mirai Akane
  • Tam gdzie bogowie poprowadzą... - Kaguya Kaede
  • Bliźniacze zabawy - Kasane Mitsuki & Kasane Kirara
  • Ranny ptaszek - Uzumaki Chiyo & Fuuka
  • Gorycz zemsty - Inuzuka Nana
  • The Inquisitor's Journey - Ichijou Michiru
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 393
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Kokkaku kōzō no shūfuku | Restoration of the skeletal structure骨格構造の修復
KlasyfikacjaJiongu, Iryō Ninjutsu, Kontrola Chakry
Pieczęcie Wół → Szczur → Baran → Pies → Ptak → Pies → Tygrys → Pies → Koń → Baran → Dzik → Szczur → Wąż → Dzik → Małpa → Wół → Ptak → Małpa → Pies → Małpa → Tygrys → Koń → Małpa → Smok
KosztPołowiczny na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSennin Iryō Ninjutsu, Sennin Jiongu
Użytkownik po skumulowaniu chakry, wypuszcza ze swojego ciała spore ilości nici, o długości zależnej od tego, do jak poważnego zabiegu będą wykorzystane. W tym samym czasie, wbijają się one w ciało pacjenta, penetrując je aby wychwycić wszystkie niezgodności w strukturze szkieletowej. Gdy ten etap się zakończy, użytkownik przechodzi do układania kości w "książkowy" sposób, zgodnie z wyuczoną wiedzą na temat ludzkiego układu kostnego. Taki zabieg, jeżeli jest wykonywany na przytomnym człowieku, może potencjalnie spowodować mentalne powikłania jak i doprowadzić do zgonu związanego z przeciążeniem organizmu poprzez stopień bólu jaki on odczuwa. Jest to oczywiście zależne od pacjenta, lecz zalecane jest aby ten był chociażby znieczulony a w najlepszym wypadku, po prostu uśpiony. Podczas procesu składania, użytkownik automatycznie łączy ze sobą kości, lecząc pęknięcia. To czego jednak ta technika nie jest w stanie sama z siebie robić, to łączyć innych tkanek, więc wymagane jest aby osoba trzecia lub sam użytkownik, jeżeli jest w stanie, pilnował stanu pacjenta i leczył inne rany powstałe wcześniej za pomocą dedykowanej do tego techniki. Podczas jednej tury, użytkownik może w taki sposób nastawić do 1/3 całego układu kostnego pacjenta.

Uwaga: Technika jest przeznaczona głównie do nastawiania kości u ludzi o standardowej budowie ciała. Jeżeli szkielet pacjenta posiada jakieś mutacje, lub pacjent zwyczajnie nie jest człowiekiem, wtedy sukces tego zabiegu podlega ocenie MG i zależy od stopnia skomplikowania złamań. Możliwe jest też, zdobycie odpowiednich biegłości dotyczących leczenia innych układów kostnych, poprzez prośby do administracji.

Posiadając Specjalizację w Jiongu możliwe jest pominięcie pieczęci i wykonanie techniki poprzez samo skupienie równe ilości pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu i Shōsen Jutsu użytkownik jest w stanie jednocześnie leczyć inne rany pacjenta podczas wykonywania tej techniki.
Chciałbym na prywatną :paimonangry:
Ostatnio zmieniony 03 lut 2024, 16:20 przez Shin'ya Yuki, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1953
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

- Wywal to KC 10 z wymagań
- Wincyj pieczęci
- Dodaj że ze Specką w Jiongu możesz pominąć pieczęci i po prostu kumulować chakrę
- Dodaj że ze Specką w Iryo i Shosen no Jutsu możesz jednocześnie leczyć pacjenta
- Może być Prywatna
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Shin'ya Yuki
Posty: 393
Rejestracja: 26 mar 2023, 23:39
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: Junior Katoniarz
Discord: athrevin
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

KC wywalone
24 pieczęci
specki dodane
dalej chcem prywatnom
Jeżeli nie jest powiedziane inaczej, Yuki jest w postaci szmacianej lalki.
Awatar użytkownika
Hefajstos
Posty: 1953
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:11
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: [WT] Shin'ya Yuki

Akcept
Prowadzone Wątki:
Senka - Se jest, od roku, gdzieś tam
Shogo - Ale nie odpisuje, pewnie nie odpisze, już nigdy...
Mikan - znowu po Jeleniu, się z Daimyo szlaja
Ichigo - Bo się jej rządzić zachciało
YuYuYu - Jest ich trzech i pewnie coś odpierdolą
Jo X Hom - Czy będzie segz? Czy będą z tego dzieci? Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi...
Midoro - Flying thunder criminal scam
Hikari - Rendez-vous with Yuri (And Bulldog)
Więcej grzechów nie pamiętam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Własne Techniki”