• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    01.07.2024 - pojawiła się spowiedź nowego eventu Chapter II: Rauken. Więcej informacji można znaleźć w ogłoszeniach.
    14.06.2024 - zostaje zamordowany kuzyn syna Nishi no Tsume. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    02.06.2024 - ex-Tsuchikage, Sabataya Shuten trafia do Bingo w związku z jej akcjami w Mieście Portowym Aki. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    30.04.2024 - nowe wydarzenie "wioskowe" w Tako no Kuni. Więcej szczegółów w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kalimport

Kraj Wiatru kojarzy się wielu z jednym - wszechobecnym piaskiem noszonym przez wiatr. Na zachód od Kraju Rzek temperatury zaczynają coraz bardziej doskwierać, przerzedzając roślinność, ostatecznie zostawiając podróżnym przed oczami długą i szeroką pustynię. Chociaż wydmy nie są w samym Kaze no Kuni nazbyt duże, a nogi nie zapadają się po same kostki, stanowi miejsce ciężkie do życia. Większość miast ulokowanych jest przy wybrzeżu, na północy bądź w okolicach granic, gdzie dużo łatwiej o potrzebne zasoby. Środek kraju jest nie mniej zaludniony, składając się z koczowniczych ludów podróżujących z miejsca na miejsce w poszukiwaniu miejsc zdatnych do życia. Grup takich namnożyło się w szczególności po upadku Wioski Ukrytej w Piasku, która to została zrównana z ziemią podczas ostatniej wojny.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1379
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Kalimport

Kalimport
Dość sporych rozmiarów miasteczko portowe znajdujące się na południu kraju, zbudowane w delcie nielicznych rzek przepływających przez Kaze no Kuni. Był to jeden z ważniejszych punktów transportowych w czasach, gdy wioska Ukryta w Piasku jeszcze istniała. Teraz jest to nadal dobre miejsce by się zatrzymać lub by pohandlować, biorąc pod uwagę jej lokalizację na mapie. Płynąc z zachodu jest to pierwsze sensowne miejsce po minięciu Sabaku no Kuni, czy też dobry przystanek płynąc z wschodu. Bardzo blisko też stąd do południowych wysp. Kalimport zamieszkuje kilkanaście tysięcy ludzi co czyni ją miastem tętniącym życiem. Można tu dostać różnorodne towary sprowadzane z różnych zakątków świata. Nie jest to oczywiście poziom na przykład Królestwa Kupieckiego, lecz szansa, że znajdzie się to czego się szuka jest dość wysoka. Główne ulice są zapchane barami lub karczmami serwującymi głównie ryby i owoce morza, lecz również lokalną kuchnię.
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1379
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Kalimport

Klątwa PustyniFabuła
NPCMigaru -|- Hasu
Posty3/...
...
Droga po pustyni nie była najciekawszą rzeczą na świecie. Wszędzie gdzie okiem nie spojrzeć piach, wydmy, piach, sporadyczne kaktusy, piach, niebo, piach. Jedynymi ciekawszymi punktami krajobrazu były punkty jakie można było dojrzeć w oddali jak na przykład malejące miasteczko Niiru, jakieś formacje skalne na horyzoncie w głębi kraju oraz cel ich podróży, Kalimport. W porównaniu do wioski w jakiej byli jeszcze rano, port prezentował się dużo bardziej okazale. Wysokie mury z piaskowca, liczne budynki, ogrom ludzi, gwar, straże, masa różnych zapachów. Przez to, że dotarli na wieczór, miasto mieniło się przyjemnym światłem lamp, które ślicznie migotały w rzece i porcie. No, ale nie byli tu by podziwiać widoki.
Gdy tylko przekroczyli bramy Kalimportu, Migaru przejęła pałeczkę przewodniczki i zaprowadziła ich do swojego domu. Był to bardzo mały, skromny i wąski domek wciśnięty między dwa dużo większe budynki. Miał może z 4-5 metrów szerokości. Dziewczyna weszła do środka i zapaliła światło na parterze, który był kuchnią, jadalnią, spiżarnią i salonem w jednym.
- Mamo! Już jestem! - krzyknęła w stronę schodów na piętro, jakie swoją drogą również były bardzo wąskie, a pod nimi znajdowała się jedynie lodówka, mała kuchenka i blat.
- Aneko, możesz się rozgościć. - powiedziała i ruszyła bez chwili zawahania na górę. Doktor również uśmiechnął się do pustynnej przewodniczki i ruszył za gospodynią, sprawdzić pacjentkę.
Dziewczyna pozostała sama sobie i miała wolną rękę. Jeśli chciała, mogła faktycznie się rozejrzeć po parterze, lecz za dużo do podziwiania tu raczej nie było. Mogła też się udać za resztą drużyny na piętro. Jeśli taka dobra duszyczka jak ona by tak postąpiła, zobaczyła by jedną wielką sypialnię odgrodzoną w połowie parawanem. Dalsza część zapewne była ”pokojem” Migaru, podczas gdy pierwsza część była jej mamy. Pierwsze co się rzucało w oczy, to właśnie samotne łóżko przy ścianie, a obok niego niewielki stoliczek pełen brudnych talerzy i pustych szklanek czy też w połowie pełen dzbanek wody. Przy nim już kucała córka chorej, oraz doktor. Aneko mogła spokojnie sobie stanąć w nogach łóżka i przyjrzeć się kobiecie, jakiej spod lekkiej kołdry wystawała tylko głowa. Była blada i bardzo słaba. Ledwo kontaktowała. Wzrok skupiła tylko na swoim dziecku jakie do niej szeptało cicho, że już dobrze, że już jest, że wszystkim się zajmie, że sprowadziła pomoc. Matka uśmiechnęła się lekko, chociaż bardziej to było lekkie drgnięcie kącików ust. Przekrzywiając głowę, każdy mógł zobaczyć, jak jej szyja z prawej strony i dolna część żuchwy wygląda jak popękana ziemia pustynna. Mało tego, gdy ta wykonała lekki ruch, Aneko mogłaby przysiąść, że część tej skóry się ukruszyło jak piaskowiec.
- Witam, słyszy mnie pani? Jestem Hasu. Doktor z Niiru. Jestem tu na polecenie pani córki. - przedstawił się mężczyzna zakładając gumowe rękawiczki i ręką odganiając Migaru by zrobiła mu trochę miejsca. Mówił bardzo monotonnie jakby dla czystej formalności, bo i tak nie było żadnego odzewu ze strony chorej poza mrugnięciem oczami. Gdy medyk odsłonił kołdrę, wszystkim ukazał się ogrom plagi. Cała prawa ręka oraz górna połowa torsu była w identycznym stanie. Nie wyglądała już jak skóra, lecz spękany piach. Co gorsza, w niektórych częściach ręki ten się ukruszył robiąc spore braki. Piasek na prześcieradle tylko potwierdzał to, co wcześniej Aneko słyszała od przyjaciółki.
- Dobra. Musicie mi pomóc. Zróbcie miejsce na tym stoliku. Przynieście wodę, dużo. Mój plecak tutaj. Kołdra do worka na śmieci. Nie dotykajcie jej gołymi rękoma. Nie pozwólcie by piasek dotknął skóry ani się wzniósł w powietrze. Czekacie na polecenia i nie robicie niczego, czego wam nie powiem, że macie zrobić. Nie zbliżacie się do pacjentki na bliżej niż metr, chyba, że powiem inaczej. - zaczął rzucać poleceniami na lewo i prawo do dziewczyn, samemu wyciągając z drugiej torby długi biały fartuch i maskę chirurgiczną.
Zmiana TematuKalimport
Ostatnio zmieniony 06 sty 2024, 11:39 przez Kakarotto, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sabaku no Kumari
Posty: 69
Rejestracja: 21 sty 2023, 0:48
Ranga: Muryō no ninja
Discord: Pumpkin#1104
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Bank:

Re: Kalimport

Hop siup, tup, tup i wycieczka się zaczęła! Nie-Kumariś była zdeterminowana i pewna swego jeśli chodziło o trasę jaką mieli pokonać. Sierotka miała za sobą dużo gorsze podróże, jednak tym razem na szali było czyjeść życie! Toteż dziewczę planowało dać z siebie z 110 procent co najmniej!

No i dotarli! Yey! Aneko była dumna z tego jak sprawnie poszła cała podróż, jednak to nie był czas aby spoczywać na laurach, zamiast rozglądać się po domku, to nasza nie-shinobi udała się za doktorkiem i Migaru na górę. Stan mamy dziewczyny zaskoczył podróżniczkę przez pustynię, zdecydowanie wyglądało to gorzej niż ona sama sobie wyobrażała, dzielnie jednak nic nie powiedziała i taktowo szybko skupiła się na poleceniach doktora, które ten niebawem wypowiedział.
-
- Tak jest! Migaru, zrób miejsce na stole i postaw plecak, ja zajmę się kordłą a potem wspólnie pobiegniemy po wodę!

Rzuciła sama wydając własne rozkazy przechodzą szybciutko w stan małej pielęgniarki. Dziewczyna planowała wykorzystać nieco własnego piasku jak kończyny które delikatnie i precyzyjnie przeniosły by kordłę do worka na śmieci, który sama planowała wpierw dorwać i trzymać w swych rączkach. Starała się nie spieszyć, podejść do całości z precyzją a gdy to już dobiegło końca ruszyła by po wiadra i wodę.


SpecjalizacjaSuna no Seichu
Chakra6000-75[Suna no Seichu(C)]=5925
Techniczki[title kanji= 砂の掣肘­]Suna no Seichū | Sand Control[/title]
[pic rank=D]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/sabaku1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suna no Seichū, Przepływ chakry
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli piasku
KosztZależny od ilości kontrolowanego piasku za turę
ZasięgZależy od rangi dziedziny
WymaganiaPiasek
Podstawowa zdolność pozwalająca na kontrolę piachu za pomocą chakry. Sabaku łączy swą chakrę z piachem i dzięki temu jest w stanie go kontrolować. Maksymalne ilości kontrolowanego piasku zależne są od doświadczenia użytkownika z dziedziną oraz jego mocą. Dzięki Suna no Seichū piach staje się dla Sabaku tym, czym dla Kugutsutsukai są marionetki - bronią. Technika ta musi być aktywna, aby można było korzystać z formowania bardziej skomplikowanych kształtów. Używanie tej techniki może zastąpić techniki dedykowane, jednak ich efektywność będzie znacznie mniejsza. Oznacza to, że np. tworząc z jej pomocą shurikena będzie on znacznie słabszy niż w Suna Shuriken.
  1. Suna no Seichū Ranga D (1) - 20 metrów
  2. Suna no Seichū Ranga C (2) - 35 metrów
  3. Suna no Seichū Ranga B (3) - 50 metrów
  4. Suna no Seichū Ranga A (4) - 75 metrów
  5. Suna no Seichū Ranga S (5) - 100 metrów
Posiadając Specjalizację w technikach Suna no Seichū i osiągnięciu poziomu S w dziedzinie, ninja zyskuje dodatkowe 50 metrów zasięgu.

Prędkość piasku:
  1. Suna no Seichū Ranga D (1) - 4 szybkości.
  2. Suna no Seichū Ranga C (2) - 5 szybkości.
  3. Suna no Seichū Ranga B (3) - 6 szybkości.
  4. Suna no Seichū Ranga A (4) - 7 szybkości.
  5. Suna no Seichū Ranga S (5) - 8 szybkości.
Posiadając Specjalizację w technikach Suna no Seichū, prędkość piasku na randze S jest równa poziomowi Refleksu członka klanu Sabaku, ale nie jest mniejsza od 8.

Ilości piasku i koszta kontroli:
  1. Mała - Koszt Standardowy D. Garść piachu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. Taką ilość piasku możemy zapieczętować w 5 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Sabaku z dziedziną na poziomie D.
  2. Duża - Koszt Standardowy C. Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duża piaskownica piachu. Taką ilość piasku możemy zapieczętować w 15 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Sabaku z dziedziną na poziomie C.
  3. Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość piachu potrzebna do wypełnienia basenu piaskowego. Taką ilość piasku możemy zapieczętować w 40 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Sabaku z dziedziną na poziomie B.
  4. Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Taką ilość piasku możemy zapieczętować w 100 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Sabaku z dziedziną na poziomie A.
  5. Monstrualna - Koszt Standardowy S. Ilość mogąca zasypać cały stadion piłkarski. Taką ilość piasku możemy zapieczętować w 200 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Sabaku z dziedziną na poziomie S.
  6. Absurdalna - Koszt Podwójny S. Wszystko powyżej monstrualnej, ciężko o takie ilości piachu poza krajami pustynnymi. Taką ilość piasku możemy zapieczętować w 500 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może jedynie Sabaku posiadający Specjalizację w technikach Suna no Seichū oraz dziedzinę na poziomie S.
Posiadając Specjalizację w technikach Suna no Seichū, koszta na turę zmniejszone są o połowę.

Nie można kontrolować piachu, który jest wykorzystywany przez innego posiadacza tego Hiden. Jeśli jednak taki piach po użyciu techniki leżał przez turę, nie będąc wykorzystywanym do żadnej techniki przeciwnika, wówczas można go wykorzystać tak, jakby był naturalny.

Posiadając rangę B w Suna no Seichū nie trzeba dłużej piasku kontrolować dłońmi i można samymi myślami.
[/row]
AtutyRegeneracja chakry, Survival, Tolerancja, Treser
► Pokaż Spoiler
Regeneracja chakryAtut wrodzony
Postać posiada siłę życiową pozwalającą jej działać dłużej i regenerować chakrę o wiele szybciej niż przeciętna osoba. Umiejętność ta pozwala regenerować 5% maksymalnej chakry użytkownika na turę, tak długo, jak nie korzysta ona z technik podtrzymywanych, nie używała technik w tej turze bądź nie traciła chakry w inny sposób. Można zregenerować maksymalnie 50% maksymalnej many na misję/walkę/event.
SurvivalAtut nabyty
Postać posiada wiedzę niezbędną do przetrwania w dziczy. Wie, gdzie szukać schronienia, jakie rośliny są jadalne czy choćby jak rozpalić ogień.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia. Atut tolerancji daje lepsze efekty wraz z wyższym atrybutem Wytrzymałości, pozwalając na wyższych poziomach (8+) negować nawet negatywne skutki bardziej wymagających warunków atmosferycznych, jak np. burze piaskowe, nienaturalnych źródła temperatur jak ogniska czy lodowce, a w przypadku naprawdę Wytrzymałych postaci - nawet słabsze techniki wpływające na temperaturę mogą nie odnosić skutków na postaci, co jest w pełni zależne od MG.
TreserAtut nabyty
Postać ma w sobie to coś, co pozwala jej dogadywać się ze zwierzętami, wydawać im polecenia i sprawiać, że te zwyczajnie mogą jej towarzyszyć na różnego rodzaju wyprawach czy misjach. W przypadku osób, które bazowo posiadają tego typu zdolność (jak np. członkowie klanu Inuzuka), ilość zwierząt na misji wzrasta o jeden. W przypadku zaś innych postaci, te zyskują możliwość posiadania własnego zwierzęcego towarzysza, który może im pomagać w działaniach.
Atut ten nie dotyczy zwierząt paktowych.
CiuszkiCiuszki
Obrazek
♥♥♥
Obrazek
Awatar użytkownika
Kakarotto
Posty: 1379
Rejestracja: 01 lip 2021, 23:58
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:
Osiągnięcia:

Re: Kalimport

Klątwa PustyniFabuła
NPCMigaru -|- Hasu
Posty5/...
Podróż między dwoma miasteczkami jakie były nie tak daleko od siebie oddalone przebiegła dość spokojnie. Nikt ich nie atakował ani nie zakłócał ich drogi. Kalimport szybko pojawił się na horyzoncie a miasto portowe tętniło aż życiem. Bez wątpienia było jednym z większych skupisk ludzi po tej stronie kraju, jakiego większa część była po prostu piaskiem. Mieszkanie Migaru oraz jej mamy nie należało do najbogatszych i z pewnością raczej klasyfikowało się w kategorii tych biedniejszych. Wnętrze było wykorzystane do granic możliwości co dawało poczucie krępacji oraz tłoku gdy trójka osób była w środku. Gospodyni oraz doktor udali się na górę gdzie znajdowała się ich pacjentka a Wcale-Nie-Kumari ruszyła za nimi.
Stan kobiety był kiepski a nawet można by było rzec, że tragiczny. Aneko zupełnie inaczej to sobie wyobrażała a stan choroby był dużo dalej posunięty niż jej się wydawało. Na ciemnoskórym medyku nie robiło to jednak większego wrażenia. Była to dla niego obca osoba jaką musiał po prostu wyleczyć, lub przynajmniej spróbować. Zaczął się szykować do działania zakładając rękawiczki oraz wydając dziewczynom polecenia. Pustynna dziewczyna zamierzała się posłuchać samemu wydając polecenia gospodyni. Mogło być to pewnie uznane za niemiłe lub niewłaściwe, lecz w obecnej sytuacji nikt się o to wykłócać nie będzie. Dziewczyna szybko uprzątnęła brudy z stolika i pobiegła po czystą wodę. Sabaku znalazła jakiś worek i przy pomocy swojego piasku lekko zaczęła zmieniać pościel. Gdy wszystko znalazło się już w śmieciach a miska z wodą była już przyniesiona, mężczyzna spojrzał na przewodniczkę.
- Zawiąż szczelnie. I tego twojego piachu nie używaj przy niej. - poinstruował ją i przeszedł do działania.
Wpierw, kazał im się nieco odsunąć. Wyciągnął ze swojego plecaka kilka buteleczek z płynem w środku. Wyciągnął też maskę jaką założył i pipetę, w którą nabrał trochę wody. Pojedyncza kropla skapnęła na palec kobiety jaki był niczym innym jak zwykłym zbitym piachem. Płyn wsiąknął jak w gąbkę a złocisty kolor zmienił się w lekki brąz i po chwili mokry kawałek palca odpadł. Migaru widząc to uniosła się od razu.
- Co pan wyprawia! - krzyknęła niemal na mężczyznę jaki zatrzymał ją tylko ręką by nie podchodziła bliżej.
- Jej ręka i tak najpewniej będzie musiała być amputowana. Wątpię, byśmy byli w stanie ją odratować, a muszę sprawdzić który specyfik się sprawdzi by cofnąć jak najwięcej zarazy. - wytłumaczył swoim spokojnym i monotonnym głosem. Dziewczyna się nieco uspokoiła, chociaż dalej było widać, że jest spięta i jej się to nie podoba. Hasu zaczął polewać kolejne palce nie wodą lecz swoimi specyfikami i trzy palce później znalazł taki, dzięki któremu te nie odpadły.
- Zawartość fiolki do miski, dobrze wymieszać. W plecaku są bandaże, trzeba je pociąć na około pół metrowe kawałki i namoczyć. Nie mogą ociekać specyfikiem, bo widzicie co się dzieje. Wycisnąć je, muszą być lekko wilgotne. Do dzieła. - wydał kolejne polecenia i czekał aż te wezmą się do pracy.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Kaze no Kuni - Kraj Wiatru”