Tylko co mówił jej pierścień? No, że wróżka zdecydowanie była dziwnym tworem. Serce lub rdzeń (albo cokolwiek to było) przeciwniczki ciągle przemieszczało się po jej ciele. Czyli co należało zrobić? Zaatakować całe ciało na raz. Ten plan dodatkowo nabrał sensu, kiedy Fuuka zobaczyła jak Lin odcina głowę wróżce... a ta za chwile odrasta, jakby cała wróżka była roślinką. Ojej. Nie ładnie tak, to są pobite gary! Na szczęście Fu wiedziała, że na chwasty najlepsze jest wypalanie wraz z korzeniami.
- LIN! UWAGA! - Darcie się w stronę smoczej koleżanki było najlepsze, co mogła zrobić. W sumie nie wiedziała, czy ją będzie ją dobrze słychać - zatyczki robiły swoje. Chciała jednak ostrzec smoczycę... i potencjalnie nawiązać współpracę. - ROBIĘ! GAZ! DAWAJ! ISKRE!
Nie miała innego wyboru niż poinformowanie przy okazji wróżki o swoich planach. Ale bardziej zależało jej na tym, aby Lin zrozumiała jej plan, zachowała odpowiedni dystans no i: współpracowała. Smoczyca już wcześniej widziała, jak technika łatwopalnego gazu działa, więc... może skuma o co chodzi? Jeśli nie, to przynajmniej Fuuka ją ostrzegła przed własnym atakiem.
Tak też, w czasie gdy krzyczała do Lin - skończyła z atakowaniem kusaragimą (w sumie technicznie nie wiem, czy ja ją przyczepiam gdzieś do pasa czy jak to działa, ale wcześniej "odkładanie" działało soooo) i skupiła się na składaniu pieczęci do Katon: Kasumi Enbu no Jutsu, posyłając dym prosto w wróżkę. Od początku również unikała pnączy, obserwując zarówno je jak i przeciwniczkę. Planowała uchylać się przed nimi lub odskakiwać na boki, schodząc im z trajektorii i unikając. Nie chciała jednak zwiększać dystansu, a nawet spróbowała się zbliżyć o te metr czy pół do istoty. Ostatecznie mogła nawet przyjąć atak na siebie - ważne aby pnącze nie trafiło w tors czy główkę z szyją. Ważne, aby udało jej się zachować odległość między nią i wróżką i wyrzucić z siebie gaz!
A gdy wróżka została już zagazowana? Liczyła szczerze na Lin i ponownie chwyciła za Kusarigamę, aby łańcuchem spróbować chwycić za nogę/ramię wróżki i uniemożliwość jej wyjście z swojej techniki. Zatrzymać ją. Jak nie, to chociaż jakoś przeszkodzić aby Lin mogła faktycznie zdetonować wybuch zanim przeciwniczka gdziekolwiek ucieknie. Sama Fuuka starała się trzymać na granicy łatwopalnego gazu, aby nim nie oberwać - albo w razie konieczności, oberwać nim jak najmniej. Była jednak mentalnie gotowa na przyjęcie części wybuchu na siebie, jeśli to było konieczne do zablokowania ruchów wróżki - gdy Lin użyła swojej techniki, odwróciła głowę, skuliła się i uniosła ramię, starając się w ten sposób uchronić głowę przed siłą wybuchu.
Gorzej, jeśli Lin nie chciała współpracować albo jej współpraca nic nie dała. Wtedy rzuciła kusaragimę na ziemię (jeśli ta była pomyślnie obleczona wokół wróżki gdzieś i faktycznie wróżce przeszkadzała - jak nie, to ją cofnie i schowa yyy za pas? Za pas chyba to chowa Fuuka) i zaczęła składać pieczęci do Katon: Gōkakyū no Jutsu o sile D. Znacznie bardziej ryzykowny plan ale... no jeśli nikt inny nie zdetonuje gazu, to będzie musiała sama to zrobić! No i nie użyje techniki, jeśli w gazie znalazła się Lin lub jeśli wróżka uciekła z gazu. Po co detonować gaz, który nic nie da?
SpecjalizacjaBUKIJUTSU
Chakra 950 - 150 (Katon: Kasumi Enbu no Jutsu) - 75 (Katon: Gōkakyū no Jutsu) = 725
Techniczki
► Pokaż Spoiler | Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu | Fire Release: Mist Blaze Dance Technique火遁・霞炎舞の術

KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Baran → Małpa → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Technika Uwolnienia Ognia, która nie tworzy ognia. Zamiast tego produkuje ona łatwopalny, wybuchowy gaz o lekko szarawym zabarwieniu. Przyjmuje się, że standardowym kosztem można zapełnić obszar o objętości 40m3 (5m średnicy, 2m wysokości) tymże gazem. Gaz po kontakcie choćby z iskrą wybucha, mogąc doprowadzić do poważnych poparzeń osób, które się wewnątrz niego znalazły.
Posiadając rangę B w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 60m3.
Posiadając rangę A w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 80m3.
Posiadając rangę S w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 100m3.
Posiadając Specjalizację w Katonie ilość wydmuchiwanego gazu jest dwukrotnie większa (2 razy większa objętość).
Posiadając rangę B w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 60m3.
Posiadając rangę A w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 80m3.
Posiadając rangę S w Katon standardowym kosztem jesteśmy w stanie zapełnić obszar o objętości 100m3.
Posiadając Specjalizację w Katonie ilość wydmuchiwanego gazu jest dwukrotnie większa (2 razy większa objętość).
► Pokaż Spoiler | Katon: Gōkakyū no Jutsu
Katon: Gōkakyū no Jutsu | Fire Release: Great Fireball Technique火遁・豪火球の術

KlasyfikacjaKaton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Baran → Małpa → Dzik → Koń → Tygrys
KosztRóżny na turę
ZasięgBazowo 5 metrów
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa wręcz technika Uwolnienia Ognia na przestrzeni lat była dopracowywana, ostatecznie tworząc jedną z najbardziej uniwersalnych technik w dziejach. Tym samym powstała jedna technika, umożliwiająca ogromny zakres działań, zależnie od włożonej chakry i sprawności użytkownika w technikach Katonu. Tym samym, pomimo klasyfikacji techniki jako C, jest ona uniwersalna i może być dostosowana zarówno do rangi D, jak i do rangi S.
Posiadając Specjalizację w Katonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
- D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 5 metrów. Technika tworzy statyczną kulę ognia niemalże tuż przed użytkownikiem o średnicy 5 metrów. Tak długo, póki użytkownik utrzymuje pieczęć, wydmuchuje płomienie i płaci koszt na turę, ogień będzie się przed nim znajdował.
- C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony o 10 metrów. Technika nie ma dłużej możliwości utrzymania w miejscu przed użytkownikiem, jednak tym razem idzie jako swoista fala płomieni o średnicy 2 metrów.
- B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Podmuch ognia posiada średnicę zwiększoną o 50 centymetrów. Zdolny jest poważnie poparzyć drugą osobę oraz podpalić drzewa. Wymagania: Katon B;
- A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dwóch pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Kształt przypomina bardzo wyraźną, ognistą kulę i posiada średnicę równą 3 metrom. Pocisk ten potrafi już zabić co słabsze poprzez dotkliwe poparzenia, a nawet zwęglenia. Ściany czy drzewa nie stanowią dla techniki problemu podpalając je z łatwością. Wymagania: Katon A;
- S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Zasięg zwiększony o 15 metrów. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziewięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Kula ognia posiada średnicę 3 metrów. Jest w stanie zwęglić żywą osobę, a jej temperatura może wywołać poparzenia nawet u osób, które pozornie uniknęły jutsu, jednak wciąż znajdowały się w jej pobliżu. Przebija się przez ściany z łatwością, przy okazji często wytapiając sobie wejście. Wymagania: Katon S;
Posiadając Specjalizację w Katonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Dodatkowy czas koncentracji wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.
Potka na wytrzymałość5/5
Staty po flaszce: Siła 6, Szybkość 7, Refleks 7, Wytrzymałość 9, Siła Woli 5, KC 5
AtutyRegeneracja zdrowia, Ninja
► Pokaż Spoiler | Regeneracja zdrowia
REGENERACJA ZDROWIAAtut wrodzony
Postać posiada bardzo rozwinięte zdolności regeneracyjne. Drobne rany są w stanie zaleczyć się nawet w trakcie walki, a te poważniejsze leczą się o wiele lepiej. Postać też wolniej się wykrwawia i posiada nieznacznie mniejszą szansę, że otrzymane obrażenia przełożą się na stałe uszkodzenia ciała.
► Pokaż Spoiler | Ninja
NINJAAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Styl walkiChēnkēji - A + Specka
► Pokaż Spoiler
Chēnkēji | Chain Cageチェーンケージ
KlasyfikacjaKusarijutsu, Styl Walki
Wymagania---
Sposób walki przeznaczony głównie do użytku z Kusarigamą, opracowany aby móc bardziej efektywnie złapać i uwięzić swoje ofiary. Wymyślony został przez Jashinistę, który musiał składać ofiary rytualne, a łapanie ich żywych nie było najprostsze. Ze względu na charakter Kusarigamy, jest ona świetnym narzędziem do związania kogoś oraz uniemożliwienia mu poruszania się dzięki ciężarkowi na końcu łańcucha. I właśnie na tym skupia się ten styl walki. Drugą charakterystyczną jego cechą jest używanie broni do upuszczania krwi ofiary nawet płytkimi cięciami. Wynika to z potrzeb ugrupowania lubiącego smakować krew swoich ofiar.
Styl walki opracowany jest głównie do pochwycenia przeciwnika, rozbrojenia go lub zadania powierzchownych ran ciętych tak, aby zebrać krew przeciwnika. Oplatanie pojedynczych kończyn lub broni przy pomocy łańcucha z ciężarkiem jest głównym sposobem walki tym stylem, a pobocznym są częste rzuty sierpem w celu zdobycia krwi wroga. Nie jest on jednak do tego ograniczony. Użytkownik potrafi wykorzystywać wszystkie zalety broni jaką jest Kusarigama, więc potrafi również bez problemu przywalić komuś z ciężarka. Wprawa w tym stylu pozwala nawet na odbijanie broni rzuconych, takich jak shurikeny czy kunai.
Posiadając rangę B w Chēnkēji użytkownik jest w stanie odbijać lecące w jego stronę bronie i pociski przy pomocy łańcucha.
Posiadając rangę A w Chēnkēji użytkownik ma wystarczające doświadczenie w oplataniu kończyn, by znacznie ciężej było się wyrwać z sideł łańcucha, jeżeli jest ktoś słabszy od użytkownika stylu.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu styl staje się jeszcze bardziej niebezpieczny i nacelowany na unieruchomienie ofiary. Dzięki temu oprawca podświadomie wie gdzie celować by przeciąć istotne dla poruszania się ścięgna czy mięśnie a oplątujący kończynę łańcych zaciska się z taką precyzją by bez większego trudu łamać kości w unieruchomionej kończynie u co słabszych (6 i mniej wytrzymałości) jednostek.
Styl walki opracowany jest głównie do pochwycenia przeciwnika, rozbrojenia go lub zadania powierzchownych ran ciętych tak, aby zebrać krew przeciwnika. Oplatanie pojedynczych kończyn lub broni przy pomocy łańcucha z ciężarkiem jest głównym sposobem walki tym stylem, a pobocznym są częste rzuty sierpem w celu zdobycia krwi wroga. Nie jest on jednak do tego ograniczony. Użytkownik potrafi wykorzystywać wszystkie zalety broni jaką jest Kusarigama, więc potrafi również bez problemu przywalić komuś z ciężarka. Wprawa w tym stylu pozwala nawet na odbijanie broni rzuconych, takich jak shurikeny czy kunai.
Posiadając rangę B w Chēnkēji użytkownik jest w stanie odbijać lecące w jego stronę bronie i pociski przy pomocy łańcucha.
Posiadając rangę A w Chēnkēji użytkownik ma wystarczające doświadczenie w oplataniu kończyn, by znacznie ciężej było się wyrwać z sideł łańcucha, jeżeli jest ktoś słabszy od użytkownika stylu.
Posiadając Specjalizację w Bukijutsu styl staje się jeszcze bardziej niebezpieczny i nacelowany na unieruchomienie ofiary. Dzięki temu oprawca podświadomie wie gdzie celować by przeciąć istotne dla poruszania się ścięgna czy mięśnie a oplątujący kończynę łańcych zaciska się z taką precyzją by bez większego trudu łamać kości w unieruchomionej kończynie u co słabszych (6 i mniej wytrzymałości) jednostek.