• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Jesień 163r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.10.2023 - zakończenie wydarzenia wioskowego w Amegakure a także rozpoczęcie nowego w Hanagakure. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    27.08.2023 - relacje pomiędzy Banana no Kuni a Sakuragakure uległy poprawie. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

Awatar użytkownika
Maji Eiji
Posty: 292
Rejestracja: 04 cze 2021, 8:21
Ranga: Chūnin
Discord: m.asayuu
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:
Osiągnięcia:

Re: Dziwny dom dla zmyślonych przyjaciół Eijiego

One and only Maji Eiji
Evernights' Enlightenment
Nazwisko i imięMaji Eiji
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
EX-Sunagakure no Sato
PseudonimyApostle of Entropy
PłećMężczyzna
Tytuły
Wiek17
Wzrost165 cm
Waga53
Rangi
Chunnin
Wspomagania
GYOKUKŌTAITEINOHŌKO
Wykonane wątki (oficjalne/wszystkie)
D
1 | 0
C
2 | 0
B
2 | 0
A
0
S
0
Odbyte walki
Zwycięstwa:
Remisy:
Porażki:
Siła:
Poz. 7
Szybkość:
Poz. 7
Wytrzymałość:
Poz. 7
Refleks:
Poz. 8
Siła Woli:
Poz. 7
Kontrola Chakry:
Poz. 10
Ilość Chakry:
30 250E: 0 | D: 0 | C: 20 | B: 100 | A: 250 | S: 500
Posiadane Dziedziny
Ninjutsu
S
Fuinjutsu
B
Genjutsu
D
Iryoninjutsu
B
Doton: Ziemia
B
Futon: Wiatr
B
Raiton: Błyskawica
B
Jiton: Magnetyzm
S
Bukijutsu: Ninpo
C
Yomigaere
D
Specjalnizacja: NinjutsuSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Atut: Monstrualna CzakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, postać zamiast wykupywać 500 chakry, wykupuje po 750. W sytuacjach, gdzie posiada np. 19750 chakry, wykupuje po koszcie aktualnego progu kosztowego.
Sennin: Ninjutsu | JitonAtut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Ulepszony zmysł Wzrok • SmakAtut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
  2. Smak - wzmocnienie tego zmysłu, choć nie posiada zastosowania stricte bojowego, pozwala natomiast niemalże od razu rozpoznać skład czegokolwiek co tylko spróbujemy, a także określić, czy będzie to miało pozytywny, czy negatywny wpływ na użytkownika. Nawet, jeśli trucizna nie posiada smaku sama w sobie, tak osoba, z tym wzmocnieniem wyczuje, że w napoju czy potrawie jest coś więcej, co wpłynęło na smak. Dodatkowo, jest w stanie jasno określić, składniki potraw.
Inna drogaBiegłość
Kekkei Genkai są zdolnościami związanymi z więzami krwi i specyficzną chakrą. Jednak nawet one nie są sztywno zawarte w skale. Może przez specyficzne pochodzenie i geny, może przez trening, a może z jeszcze innego powodu, postać opanowała zaawansowany żywioł przy pomocy innych składowych elementów. W tym wypadku, jest w stanie władać Uwolnieniem Magnetyzmu poprzez mieszanie Uwolnienia Wiatru z Uwolnieniem Ziemi.
Zagubiony w przestrzeniWada
"Nie wszyscy na tym świecie rodzą się równi" To prawda o tym świecie, która przekazywana jest z ust do ust w wielu miejscach od wielu pokoleń. Nie ma na tej planecie osoby, która o tym by nie słyszała. Czasami ta nierówność jednak nie manifestuje się jedynie w postaci specjalnych rodowych umiejętności. Czasami, jest to wada, która raz i na dobre potrawi uprzykrzyć życie osoby. Eiji jest jedną z takich osób. Czy to przez uszkodzenia spowodowane Uwolnieniem Magnetyzmu, czy przez bardziej biologiczne powody, chłopak nie jest w stanie się odnaleźć. Czasami manifestuje się to mocniej, czasami słabiej. Większośc zależy od czasu, miejsca i innych okoliczności. Przez co, o wiele łatwiej jest mu się poruszać po terenach znajomych, niż po takich, w których znajdował się po raz pierwszy.
Opaski Shinobi
Sakuragakure Ramię; Brązowa

Dodatkowe
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

_NINJUTSU_

Ranga E
✦ Bunshin no Jutsu | Clone Technique
✦ Suimen Hokō no Gyō Water | Surface Walking Practice
✦ Ki Nobori no Shugyō | Tree Climbing Practice
✦ Nawanuke no Jutsu | Rope Escape Technique
✦ Kawarimi no Jutsu | Body Replacement Technique
✦ Henge no Jutsu | Transformation Technique
✦ Sakki | Killing Intent
✦ Hiraitamon | Opened Gate

Ranga D
✦ Chakura Kaihō | Chakra Release
✦ Habatobi | Long Jump
✦ Oboro Bunshin no Jutsu | Haze Clone Technique
✦ Shijima no Jutsu | Silence Technique
✦ Utsusemi no Jutsu | Empty Cicada Shell Technique

Ranga C
✦ Chakura Hiki | Killing Intent
✦ Chakura Kōdo Wana Hōhō | Killing Intent
✦ Chakura no Konran | Killing Intent
✦ Kakkū tōteki | Killing Intent
✦ Kakudai Sa Reta Koe | Killing Intent
✦ Kawara Shuriken | Killing Intent
✦ Kemono no haji | Killing Intent
✦ Koe Nage | Killing Intent
✦ Kuchiyose no Jutsu | Killing Intent
✦ Kuromegane no Jutsu | Killing Intent
✦ Mitsutama no Jutsu | Killing Intent
✦ Nibui Ha no Jutsu | Nibui Ha no Jutsu
✦ Wana-tsukuri: Kubitsuri no Jutsu | Trap Making: Hanging Technique

Ranga B
✦ Ayametori | Murderous Grasp
✦ Chakura no Ha: Keisei | Chakra Blade: Formation
✦ Chōryoku Kaizen | Hearing Improvement
✦ Doragonsupai no Jutsu | Dragon Spying Technique
✦ Engyō | Gliding Swallow
✦ Gamadaira — Kageayatsuri no Jutsu | Toad Flatness — Shadow Manipulation Technique
✦ Hien | Flying Swallow
✦ Kagayaku Rantan no Jutsu | Shining Lantern Technique
✦ Kaijūdentō no Jutsu | Flashlight Technique
✦ Kekkai: Tengai Hōjin | Barrier: Canopy Method Formation
✦ Kesshite taorenakatta tō | The Tower Who Never Fell
✦ Kuchiyose: Raikō Kenka | Summoning: Lightning Flash Blade Creation
✦ Ranjishigami no Jutsu | Wild Lion's Mane Technique
✦ Nenchaku Inkan Nageru | Sticky Seal Throw
✦ Seishin Kabe | Mental Wall
✦ Shōshagan no Jutsu | Vanishing Facial Copy Technique
✦ Shunshin no Jutsu | Body Flicker Technique
Zanzō Bunshin | Afterimage Clone
Ranga A
✦ Bodi Honō no Jutsu | Killing
✦ Chakura no Kujaku | Killing
✦ Chakura Tensō no Jutsu | Killing
✦ Gentōshin no Jutsu | Killing
✦ Hijū | Killing
✦ Kuchiyose: Aian Maiden | Killing
✦ Kumoshin no Jutsu | Killing
Ranga S
✦ Chikara-zeme | Attacking With All One's Might
Gyokukōtaitei no hōko | Jade Emperor's Treasury
✦ Kanryō Henge no Jutsu | Complete Transformation Technique
✦ Kyū Kumoshin no Jutsu | Rapid Cloud Transport Technique

_GENJUTSU_

Ranga E
✦ Genjutsu Kai | Genjutsu Dissipation

Ranga D
✦ Kasumi Jūsha no Jutsu | Mist Servant Technique
✦ Koishi | Pebbles
✦ Konoha-Ryū Yanagi | Leaf-Style Willow
✦ Magen: Narakumi no Jutsu
✦ Senkō | Flash
✦ Tokushu kōka-waza | Special effects technique



_DOTON_

Ranga E
✦ Dojō Shukufuku | Blessing of the Soil
✦ Doton: Renga no Jutsu | Earth Release: Practice Brick Technique

Ranga D
✦ Doton: Chika Hitoku | Earth Release: Underground Hiding

Ranga C
✦ Doton: Chikyū Sōzō | Earth Release: Earth Creation
✦ Doton: Dochū Eigyo no Jutsu | Earth Release: Underground Projection Fish Technique
✦ Doton: Doro Ōkami | Earth Release: Mud Wolves
✦ Doton: Doryūsō | Earth Release: Earth Flow Spears
✦ Doton: Iwakageiseki | Earth Release: Rock Shelter
✦ Doton: Retsudo Tenshō | Earth Release: Tearing Earth Turning Pal
Ranga C
✦ Doton: Chidōkaku | Earth Release: Moving Earth Core
✦ Doton: Doryū Taiga | Earth Release: Earth Flow River
✦ Doton: Ganban Kyū | Earth Release: Bedrock Coffin
Doton: Kajūgan no Jutsu | Earth Release: Added-Weight Rock Technique
✦ Doton: Kengan no Jutsu | Doton: Kengan no Jutsu
✦ Ishi no Kami no Abatā | Ishi no Kami no Abatā


_RAITON_


Ranga E
✦ Denki no Zenshin | Electric Advance
✦ Kanden Shi | Electrocute
Ranga D
✦ Ka Fuka | Overload
Ranga C
✦ Hagane Piasuinparusu | Steel-piercing Impulse
✦ Ka jūden | Overcharge
✦ Raigyo | Lightning Fish
✦ Raiton: Denki no Te | Lightning Release: Electric Hand
✦ Raiton: Kumo no su | Lightning Release: Spider Web
✦ Torunēdo Raitoningu | Tornado Lightning

_FŪINJUTSU_

Ranga E
✦ Fūin no Meisai | Seal Camouflage
✦ Yōso no Hibana | Elemental Spark

Ranga D
✦ Fūin no Jutsu | Finger Carving Seal
✦ Shikoku Fūin | Finger Carving Seal

Ranga C
✦ Bakuryūgeki | Exploding Dragon Strike
✦ Fūin no Jutsu: Shitei | Sealing Technique: Designation
✦ Fūinjutsu: Jōbuna Sensha | Sealing Technique: Sturdy Tank
✦ Fūinjutsu: Yūdokuna Okurimono | Sealing Technique: Toxic Gift
✦ Sukoshi Mizuba | Portable Water Field

Ranga B
✦ Chinmoku no Fūin | Silence Seal
✦ Chinmoku no Sarugutsuwa | Sealing Technique: Silencing Gag
✦ Fūin no Jutsu: Mōmoku Onigokko | Sealing Technique: Blind Tag
✦ Kioku Shōkyo Shīru | Memory Erasing Seal­
✦ Nunoshibari no Jutsu | Cloth Binding Technique
✦ Saishin Tsuuhou no Jutsu | Technique Of The Latest Notification
✦ Yōso no Hakai | Elemental Destruction


_IRYONINJUTSU_

Ranga E
✦ Ketsueki Kensa | Blood Check
✦ Nenrei Kakunin | Age Verification
✦ Masui no Jutsu | Anesthesia Technique
✦ Saikin no Jutsu | Bacterium Technique

Ranga D
✦ Bunseki no Jutsu | Analysis Technique

Ranga C
✦ Shōsen Jutsu | Mystical Palm Technique
✦ Josaidōki no Jutsu | Defibrillator Technique

Ranga B
✦ Chakura no Mesu | Chakra Scalpel
✦ Dokugiri | Poison Mist
✦ Kire | Cut
✦ Kizu no Jokyo | Removal of Blemish
✦ Taion Chōsetsu no Jutsu | Thermoregulation Technique


_FUTON_

Ranga E
✦ Doraiyā | Dryer
✦ Habuyō | Leaf Dance
✦ Kaze Hitokuchi | Breeze Bite

Ranga D
✦ Chikaradzuyoi Toiki | Powerful Exhale
✦ Gōkūhō | Great Vacuum Cannon
✦ Hatsukaze | First Wind
Ranga C
✦ Jūha Shō | Beast Tearing Palm

Ranga B
✦ Fūton: Hane no Mai | Wind Release: Feather Dance
✦ Fūton: Shinkūgyoku | Wind Release: Vacuum Sphere
✦ Kaze no Bōrei | Wind Wraith


_JITON_


Ranga D
✦ Jishaku Ninpō | Magnet Ninja Art
✦ Satetsu no Sōju | Iron Sand Manipulation

Ranga C
✦ Daisan no Me | Third Eye
✦ Jiton: Jakuhō no Sōjin | Magnet Release: Conserving Bee Twin Blades
✦ Jiton: Kinzoku Tanchi-ki | Magnet Release: Metal Detector
✦ Satetsu Fuyū | Iron Sand Suspension
✦ Satetsu no Mākingu | Iron Sand Marking

Ranga B
✦ Hagane no Kengen | The Authority of Steel
✦ Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Magnet Ninja Art: Infinite Meteors
✦ Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Summoning Technique: Desert Heaven
✦ Kurogane no Kobushi | Black Iron Fist
✦ Sakin no Sōju | Gold Dust Manipulation
✦ Satetsu Bunshin | Iron Sand Clone
✦ Satetsu Kesshū | Iron Sand Gathering Assault
✦ Satetsu no Kabe | Iron Sand Wall
✦ Satetsu Shigure | Iron Sand Drizzle

Ranga A
✦ Sakin no Kabe | Gold Dust Protective Wall
✦ Sakin no Kabe | Iron Sand World Method
✦ Sakin no Kabe | Iron Sand Waterfall Funeral

Ranga S
✦ Jishaku Ninpō: Denji Genmu | Magnet Ninja Art: Electromagnetic Vision
Jiton: Raijinga | Magnet Release: Lightning God Self
✦ Jiton: Sakin Taisō | Magnet Release: Gold Dust Imperial Funeral


✦ - ogólnodostępna | - ozwojowana | - prywatna | - wspomagająca
Ostatnio zmieniony 03 gru 2023, 2:43 przez Maji Eiji, łącznie zmieniany 24 razy.
Obrazek
"There's always another secret."
► Pokaż Spoiler | Hex chlorek
— Mowa —
Myśli
#40BF80
Prowadzone Misje 0/4
ODPOWIEDZ

Wróć do „Pracownie”