• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Jesień 163r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.10.2023 - zakończenie wydarzenia wioskowego w Amegakure a także rozpoczęcie nowego w Hanagakure. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    27.08.2023 - relacje pomiędzy Banana no Kuni a Sakuragakure uległy poprawie. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Wioska Kamano

Niegdyś - kraj mieszczący na swych terenach Wioskę Ukrytą w Liściach. Po wojnie jednak stan ten uległ zmianie, a pozbawiony shinobi kraj zaczął przeradzać się w kolejne miejsce sprzyjające nie tylko nukeninom, ale również przestępcom nieczujących na swym karku spojrzenia sprawiedliwości. Żyzne ziemie oraz umiarkowany klimat sprzyjają rozwojowi rolnictwa, oraz gospodarki leśnej, zaopatrując kontynent w największe ilości drewna. Centrum kraju oraz północne rejony osłaniają średniej wysokości masywy górskie, kierując gorące powietrze znad Kaze i Sabaku na południe oraz dalej, ku wyspom. Sprawia to, że rejony w okolicach Mori i Ocha no Kuni są dużo cieplejsze, schładzane jedynie morską bryzą.
Awatar użytkownika
Dōhito Midoro
Posty: 513
Rejestracja: 06 cze 2021, 22:58
Ranga: Genin
Discord: Midoro#5831
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Punkty Bonusowe:
Techniki:
Bank:

Re: Wioska Kamano

Przybycie do wioski samo w sobie nie było jakoś bardzo ekscytujące. Jedna z wielu mieścin jakie Iwijczyk odwiedził w swoim życiu. Nie była ona jakoś najpiękniejsza na świecie, lecz nie mógł ich oceniać źle zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Wojna odcisnęła piętno wszędzie tak samo jak ataki Zero. W czasie lotu chłopak mógł na spokojnie zapoznać się z książeczką Bingo jaką otrzymał od wioski. Swoimi przemyśleniami odnośnie byłego Tsuchikage na jakiego mieli zapolować podzielił się z resztą zespołu. Nie spodziewał się wielkiego odzewu bo to co mówił było raczej oczywistością. Lepiej jednak nastawić się na najgorsze i później być miło zaskoczonym jeśli uda się to załatwić wcześniej, niż w drugą stronę. Tak czy inaczej, wylądowali wcześniej a idąc do wioski zaczęli rozmawiać na temat noclegu. Padło na spanie w karczmie, co oczywiście Douhito nie przeszkadzało. Jakiś mężczyzna wskazał im drogę i po chwili już byli na miejscu.
Karczma wyglądała jak każda inna prawdę mówiąc. Zwyczajnie pasowała do architektury mieściny i nie wyróżniała się niczym specjalnym. Midoro wszedł wraz z resztą grupy z rękami schowanymi w kieszeniach przepuszczając oczywiście Shunę w drzwiach jak na dżentelmena przystało. Nim zdążyli się dobrze rozejrzeć po siedzących tu wieśniakach, podeszła do nich dziewczyna, która musiała robić tutaj za kelnerkę. Morino zajął się odpowiadaniem na jej serię pytań, więc Iwijczyk się tylko uśmiechnął lekko na potwierdzenie jego słów. Nie widział w zasadzie większego sensu przestawiać się póki co, więc przemilczał tą sprawę. No chyba, że inni uznają inaczej i wyjawią swoje imiona zaraz za ich liderem, to wtedy uczyni to samo w analogicznym schemacie. Póki co padło prawdziwe imię lecz bez nazwiska, więc utrzymał by tą samą formę wypowiedzi. Gdyby usiedli już na spokojnie i podane było by im menu, przejrzał by je sobie dla niepoznaki lub z czystych nudów przysłuchując się rozmowie Reinariri z Saku, dzieląc sią takowym z Shuną.
- Dla mnie stek z serem i kufel piwa. - złożył by zamówienie by spróbować tutejszej kuchni i na jakim poziomie to wszystko jest. Póki co i tak nie mieli żadnego punktu zaczepienia więc dał działać ich przywódcy. Po coś nim był w końcu. Jeśli będzie potrzebował pomocy to oczywiście wetnie się do rozmowy, lecz póki co udawał podróżnika. W zasadzie, był nim. Jeśli nie było by karty podanej im i mogli bazować jedynie na daniach dnia, spojrzał by na Hoseki pytająco.
- Zupa czy stek? Czy oba? - zapytał jej co chce a ewentualną informacje przekazał by kelnerce. Poza tym rozejrzał by się po tu zebranych oraz samej karczmie, co było raczej normalnym zachowaniem przejezdnych.
Chakra:
23 500
► Pokaż Spoiler | Techniki
► Pokaż Spoiler | Atuty
BakutonSpecjalizacja
Ninja przejawia naturalny talent w jednej konkretnej dziedzinie ninpō czy stylu walki. Objawia się to różnego rodzaju "drygiem" do technik tej konkretnej dziedziny bądź stylu walki. W konkretnych stylach i technikach znajduje się opis, w jaki sposób specjalizacja na nie wpływa. Jest to atut obrazujący predyspozycję naszej postaci w konkretnym kierunku.
Monstrualna chakraAtut wrodzony
Postać posiada naturalny talent, dzięki któremu jego zasoby chakry rozwijają się w o wiele szybszym tempie niż normalnie. Rozwijając swoje zapasy chakry postać dostaje dodatkowe 50% tego co kupiła. Innymi słowy, kupując 500 chakry, dostaje ona dodatkowe 250 chakry.
Sennin (Bakuton | Doton | Ninjutsu)Atut nabyty
Atut ten oznacza osobę posiadającą ogrom wiedzy i umiejętności w jednej konkretnej dziedzinie. Sprawia to, że ma on dostęp do technik, do których normalny użytkownik tego konkretnego żywiołu nie miałby dostępu.
Jednoręczne składanie pieczęciAtut nabyty
Z różnych przyczyn shinobi może mieć zajętą rękę. Jednakże ninjutsu wymagają z reguły wykorzystania pieczęci. Postać z tym atutem jest w stanie pogodzić i jedno, i drugie mogąc składać pieczęci tylko i wyłącznie jedną ręką.
Przyśpieszone składanie pieczęciAtut nabyty
Pieczęci w swoim zamyśle mają tylko uprościć korzystanie z chakry i jej koncentrowanie. Oznacza to, że odpowiednio utalentowane osoby są w stanie zmniejszyć ilość pieczęci potrzebnych do użycia jutsu. Osoby z tym atutem są w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do wykonania jutsu o 33%. Jeśli postać ponadto posiada specjalizacją bądź sennina w danej dziedzinie może zredukować ilość pieczęci do 50%. Ilość pieczęci po ich redukcji jest zaokrąglana w górę. Nie ma możliwości całkowitego pominięcia pieczęci. Działa to analogicznie także w przypadku technik, które nie posiadają pieczęci, ale czas kumulacji chakry jest równy złożeniu x pieczęci. W tym przypadku atut ten redukuje czas kumulacji chakry.
TolerancjaAtut nabyty
Postać w wyniku różnych doświadczeń zyskała zwiększoną odporność na różne warunki pogodowe i ich zmienność. Dzięki temu lepiej znosi mrozy czy upały, nawet jeśli nie są one naturalne dla jego miejsca urodzenia.
NinjaAtut nabyty
Podstawową zdolnością dla shinobi jest umiejętność cichego poruszania się, a wraz z nią niesamowicie często w parze idzie umiejętność kamuflażu. Posiadacz tego atutu zwyczajnie jest lepiej w stanie się ukryć przed innymi oraz przemieszczać się niemalże bez wydawania jakiegokolwiek dźwięku. Czy to lepiej przykucnie za jakąś zasłoną, czy po prostu bardziej efektywnie będzie poruszał się w cieniu, nie ma to znaczenia. Zwyczajnie, wie jak się ukrywać zarówno podczas poruszania się jak i podczas czekania w miejscu. Tylko osoby o naprawdę wyczulonym zmysłu słuchu byłyby w stanie wyłapać osobę z tym atutem, z racji na to że kiedy chce, to praktycznie każda jego akcja jest bezszelestna - w granicach rozsądku. Dzięki temu idealnie nadaje się do zadań wymagających ciszy i dyskrecji.
Ulepszony zmysł (Wzrok)Atut nabyty
Atut wielokrotnego wyboru. Oznacza to, że postać ma bardziej wyczulony wybrany zmysł. Atut ten ściśle współpracuje z Refleksem, znacząco zwiększając jego możliwości. Jeżeli atrybut ten umożliwia np. dostrzeżenie szczegółu z dwudziestu metrów - posiadacze tego atutu ze zmysłem wzroku ten sam szczegół dostrzegą z dwukrotnie większej odległości itd. Analogicznie, jeśli wzmocniony zmysł wykrywa coś z dystansu dwudziestu metrów - osoby z wyższą wartością atrybuty Refleks wykryją coś z dalszego dystansu. Wyróżnia się pięć zmysłów:
  1. Wzrok - wzmocnienie tego zmysłu zapewnia postaci lepszy wzrok, pozwalając patrzeć dalej i dostrzegać szczegóły tam, gdzie nikt inny by się ich nie dopatrzył. Postać też lepiej widzi przez dym czy inne warunki, które utrudniają wizję.
Rozpoznanie pieczęci (Doton)Atut nabyty
Po zdobyciu znacznego doświadczenia, dany ninja jest w stanie orientować się w pewnych schematach i zachowaniach. W tym przypadku jest w stanie określić jakiej dziedziny technikę planuje wykonać przeciwnik. A jeśli widział bądź zna daną technikę, może być w stanie nawet to przewidzieć. Atut jest wielokrotnego wyboru, dla każdej dziedziny i stylu walki oddzielnie. By móc wykupić atut postać musi posiadać sporą wiedzę w zakresie danej dziedziny bądź posiadać ją rozwiniętą minimum na poziom B.
SklerotykWada
W wyniku obrażeń w czasie przeszłych walk, postać doznała trwałego uszczerbku na zdrowiu. Jej umysł zapamiętuje informacje, twarze, imiona. Jednak po pewnym czasie wszystko ucieka z jej pamięci, jedynym rozwiązaniem jest tworzenie notatek oraz zapisków.
Poniszczone ręce (wyleczone)Wada
W wyniku zbyt dużego obciążenia rąk chakrą, ta wyniszczyła je od środka. Ciągle bolą, jednak da się do bólu przyzwyczaić. Postać ledwo może ruszać rękoma, jednak powolniejsze ruchy są możliwe. Nie można przelewać przez dłonie chakry do momentu ich wyleczenia, co jest równoznaczne z niemożliwością używania technik wymagających złożenia pieczęci.

Leczenie: 4 miesięcy realne (czyli też i fabularne). Odwiedzając szpital w celach rehabilitacji, lub odbywając fabułę z odpowiednie wyszkolonym w Iryo graczem lub NPC (ranga A Iryojutsu), można skrócić czas do nawet 2 miesięcy. Do ilu konkretnie ocenia GMF po takiej fabule.
Otrzymano: 11.2021
Zniszczone prawe płucoWada
Prawe płuco Midoro nie działa. Zwyczajnie sobie jest i zajmuje miejsce. Jak nie przeszkadza to w codziennych czynnościach, tak zdecydowanie ma to swoje wady w kilku rzeczach. Rozliczając wstrzymywanie oddechu przez postać, jego podatność na specyfiki wziewne, a także na to, kiedy postać może dostać swoistej "zadyszki", itp., jego Wytrzymałość jest liczona jak o poziom mniej. Ot dotyczy wszelkich elementów, gdzie ten organ gra istotną rolę.
Zniszczona lewa rękaWada
W wyniku użycia bardzo potężnej techniki w krótkim odstępie czasu, w tym poprzez tylko jedną rękę, lewa ręka Midoro nie nadaje się zbytnio do użytku. Przez trzy miesiące od zakończenia eventu w Baibai jest ona sparaliżowana. Następnie, przez kolejne 3 miesiące, posługiwanie się nią jest niezwykle mocno utrudnione. Dodatkowo, korzystanie przy jej pomocy z chakry jest cięższe - techniki kosztują więcej o jeden stopień (zamiast Standardowy koszt, Podwójny, zamiast Podwójny - Potrójny, zamiast Połowiczny - Standardowy itd.). Wada znika samodzielnie po upływie 6 miesięcy od zakończenia eventu w Baibai. Na misji A można pozbyć się cech związanych z Chakrą, a na misji B - tych z kłopotami z poruszaniem. Na żadnej jednak z tych misji nie może być inna dodatkowa nagroda. Paraliż jednak zniknie tylko samodzielnie.

Otrzymano: 28.03.2023
► Pokaż Spoiler | EQ
Pozostały Ekwipunek
Midoro #1 (Mission)
  • Plakietka do Kuchiyose: Raikō Kenka #1, #2, #3
  • Wakizashi #1
  • Pilnik
  • Pigułka żywnościowa 2x
  • Mitsurugi Kunai z pieczęcią Hiraishina
  • Bransoletka z kulkami Kagayaku Rantan no Jutsu
    • Błękitna - Inuzuka Nana - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Czarna z czerwonymi łezkami - Uchiha Hikari - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Czarna - Kurama Wakuri - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Czerwona - Nishimaru - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Niebieska - Kegawa - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Zielona - Rindou Arashi - zawiera też chakrę Gentōshin no Jutsu
    • Srebrna - Ryu Sokiro
    • Fioletowa - Suzuko Murai
    • 3x Biała - Swoja własna
  • Torba na biodro:
    • Niewielki notes z długopisem
    • Mały zwój #1 [5/5] Garderoba
      • Ubrania na zmianę, mugiwara, brązowy płaszcz podróżny, płaszcz Akatsuki
      • Prowiant [6/6]
      • Woda butelkowana 1L [5/5]
      • Potion "Desert Coffe" [1/8]
    • Mały zwój #2
      • 25m wody
    • Mały zwój #3
      • 25m wody
    • Średni zwój #1 [0/15]
    • Średni zwój #2 [0/15]
    • Kunai z Hiraishinem Hikariego
    • Kunai z Hiraishinem Fumeia
  • Torby na glinę
Midoro #2 (---)
Midoro #3 (---)
W domu
  • Duży zwój #1 [15/40] (połączony z trzema plakietkami)
    • Ryū no Kigō
    • Kartka z chakrą Kazy
    • Krótkofalówka [7/8]
    • Kajdanki [1/12]
    • Lokalizator [1/6]
    • Bandaż [149,5/150]
    • Wakizashi #2 i #3 [2/8]
    • Kunai [24/24]
    • Mitsurugi Kunai z pieczęcią Hiraishina [10/24]
    • Shuriken [36/36]
    • Stalowa żyłka [50/150]
    • Bomba dymna [5/12]
    • Pigułka zwiększająca krew [3/36]
    • Pigułka żywnościowa [1/36]
    • Kontroler Chakry
  • W domu w sypialni
  • 10x Mitsurugi Kunai (W Dużym Zwoju #1)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Inuzuki Nany)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Kurama Wakuri)
  • 2x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Hoseki Shuna)
  • 2x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Morino Saku)
  • 2x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Ktoś tam Oga (Bulldog))
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Uchiha Hikari)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Kapitana Orokiego)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Yamanaka Aiko)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Fumei Mesai)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Hao)
  • 1x Mitsurugi Kunai (W posiadaniu Majster)
  • 3x Na ciele Midoro (Lewe ramie, Prawe ramie, Tył szyi)
Inne pieczęci
  • Gofu Kekkai - zapieczętowane mieszkanie.
  • Seishin Kabe - Ranga B, tył głowy Midoro.
  • Hiraishin no Jutsu - Lewe ramie, Prawe ramie, Tył szyi.
  • 3 Oczy - nałożone w Sakurze by znać lokalizację Midoro. Lewe Ramię.
  • Sakura Fūin - Nałożone przez Aiko. Lewe ramie.
► Pokaż Spoiler | EQ in use
Obrazek
爆 発 時 間 !
ODPOWIEDZ

Wróć do „Hi no Kuni - Kraj Ognia”