• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    14.06.2024 - zostaje zamordowany kuzyn syna Nishi no Tsume. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    02.06.2024 - ex-Tsuchikage, Sabataya Shuten trafia do Bingo w związku z jej akcjami w Mieście Portowym Aki. Więcej informacji w aktualnościach fabularnych.
    30.04.2024 - nowe wydarzenie "wioskowe" w Tako no Kuni. Więcej szczegółów w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Senju Akinori

Moderator: Moderatorzy Kart Postaci

Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 81
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Senju Akinori

Disclaimer
Uprzedzam, że ten transfer będzie dość złożony przez stan SnM oraz przez fakt tego, że baza danych wydaje się być backupem, który nie był najnowszy. W każdym razie postaram się wszystko dobrze wyjaśnić.
KP

Kod: Zaznacz cały

|[karta]|
|[portret=https://i.imgur.com/WsCpLdY.png]|
|[imie]Akinori[/imie]|
|[nazwisko]Senju[/nazwisko]|
|[pseudonimy]Migi (右)[/pseudonimy]|
|[przydomki]-[/przydomki]|
|[kraj]Hi no Kuni[/kraj]|
|[wioska]Konohagakure no Sato[/wioska]|
|[numer]00208401[/numer]|
|[plec]Shinobi[/plec]|
|[wiek][rok:16knpukj]51[/rok:16knpukj] lat[/wiek]|
|[wzrost]Przeciętny[/wzrost]|
|[waga]Przeciętna[/waga]|
|[poziom]A[/poziom]|
|[rangi]Tokubetsu Jōnin | Kapitan Drużyny ANBU | Lider Korzenia[/rangi]|
|[nindo]Za wszelką cenę ochronię to, co jest dla nas najważniejsze[/nindo]|
|[charakterystyka]Akinari to osoba, którą można spokojnie nazwać stereotypowym Senju. Przede wszystkim odziedziczył on Wolę Ognia i zgodnie z tą dewizą stara się iść przez swoje życie. Uważa on, że wioska została im przekazana przez starsze pokolenia, które chciały skończyć walki między sobą, a oni teraz powinni zrobić wszystko, aby wioska trafiła w ręce kolejnych pokoleń. Poniekąd chłopak uważa się za wybrańca, ponieważ jego rodzice pochodzą z dwóch potężnych i znaczących wiele rodów. Jego ojciec, Hitama, z Senju, a jego matka, Sekai, z Uchiha. Wartości wrzucone mu do głowy przez tę dwójkę sprawiły, że dla wioski gotowy jest zrobić wszystko. Chłopak jest przede wszystkim bardzo wesoły i pełen życia. Cieszy się otaczającym go światem i swoją rolą w nim. Rzuca często żartami o różnej jakości i treści niezbyt pasującej do swojego wieku, a do tego miewał próby zrozumienia muzyki poprzez tworzenie rapowych wersów. Na szczęście tym drugim nie chwali się zbyt często. Natomiast jego największe marzenie to objęcie urzędu Hokage.

A jak wygląda ten niedoszły raper hokage? Przede wszystkim ma opadające na czoło kruczoczarne włosy, zawsze uczesane i dobrze ułożone - zakrywają mu uszy, co nie znaczy, że jest głuchy. Spod tej bujnej grzywy na świat spogląda dwójka jasno-niebieskich roześmianych oczu. Nie charakteryzuje się on jakimś nadzwyczajnym wzrostem budową, czy nawet urodą, ale jego ciągły uśmiech i zadowolenie z życia sprawiają, że wygląda niczym lekkoduch.[/charakterystyka]|
|[sila:][ranga=C][poziom=2]|
|[szybkosc:][ranga=A][poziom=4]|
|[wytrzymalosc:][ranga=A][poziom=4]|
|[silachakry:][ranga=S][poziom=5]|
|[kontrolachakry:][ranga=S+][poziom=6]|
|[intelekt:][ranga=E][poziom=0]|
|[iloscchakry=10000]|
|[kosztachakry:][E=0][D=10][C=30][B=65][A=180][S=425]|
|[ninpo][dziedzina=Mokuton:16knpukj][ranga=A][poziom=4][/dziedzina:16knpukj][dziedzina=Suiton:16knpukj][ranga=C][poziom=2][/dziedzina:16knpukj][dziedzina=Doton:16knpukj][ranga=C][poziom=2][/dziedzina:16knpukj][dziedzina=Ninjutsu:16knpukj][ranga=C][poziom=2][/dziedzina:16knpukj][dziedzina=Fūinjutsu:16knpukj][ranga=D][poziom=1][/dziedzina:16knpukj][dziedzina=Kenjutsu:16knpukj][ranga=D][poziom=1][/dziedzina:16knpukj][dziedzina=Shurikenjutsu:16knpukj][ranga=D][poziom=1][/dziedzina:16knpukj][dziedzina=Katon:16knpukj][ranga=D][poziom=1][/dziedzina:16knpukj][/ninpo]|
|[przymioty][c:16knpukj]Słaba strona: Sztuki Walki[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Postać wybiera predyspozycję. Rozwój dziedzin oraz nauka technik przeprowadzane są wg największego kosztu (w rozpiskach kosztów PD i PN jest to najniższa linijka, przypisana do Wady). Dziedziny tej predyspozycji są słabsze o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z sztukami ninja lub sztukami walki.
Gdy wada ta dotyczy predyspozycji postaci nie można wybierać innych predyspozycji za atuty takich jak Ninpō czy Kenpō.[/c:16knpukj]

[c:16knpukj]Wadliwa dziedzina: Genjutsu[rodzaj]Wada wrodzona[opis]Należy wybrać jedną dziedzinę. Jest ona słabsza o 1 poziom. W przypadku technik wymagających określonego poziomu atrybutu wymagania rosną o poziom. Można wybrać tylko z pomiędzy : Ninjutsu, Fūinjutsu, Taijutsu, Genjutsu albo Iryōjutsu.
Dziedziny powiązane z bukijutsu są niedostępne w tej wadzie (nie dotyczy osób już posiadających wadę, przed 09.04.2018).[/c:16knpukj]

[c:16knpukj]Sensor[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Dzięki temu atutowi Shinobi może wyczuć różne osoby na znacznych odległościach poprzez ich chakrę. Można też oszacować wysokość chakry a także wszelkie anomalie dotyczące jej rodzaju. Zdolności sensoryczne są rozwijane przez niektóre Jutsu, tego typu techniki są jednak niezwykle rzadkie. Zasięg tej zdolności ograniczony jest rangą Kontroli Chakry użytkownika zdolności oraz skupieniem postaci (bez skupienia i wykonania pieczęci zdolność ta traci swój zasięg.[/c:16knpukj]

[c:16knpukj]Wspaniała Kontrola[rodzaj]Atut wrodzony[opis]Dzięki wysokiej Kontroli Chakry shinobi traci mniej energii przy wykorzystywaniu technik, używając jej tylko tyle, ile potrzeba. Atut ten zwiększa Kontrolę Chakry o pół rangi. Premia ta wzrasta do pełnej rangi gdy rozwinie się podstawowy poziom Kontroli Chakry na rangę A.[/c:16knpukj]

[c:16knpukj]Kenkō no Taisha[rodzaj]Atut klanowy[opis]Postać regeneruje stłuczenia, draśnięcia i podobne, drobne rany co X tur, przy czym X jest odwrotnością wartości rangi Mokutonu. Dla kogoś z Mokutonem D regeneracja następuje co 5 tur, dla kogoś z Mokutonem B co trzy tury, przy randze Mokuton S regeneracja następuje co turę (dla osób o większej randze nie ma zmian, przy mokuton E regeneracja nie działa).
Dla Mokutonu od rangi B lub większej raz na walkę czy wydarzenie na misji postać jest w stanie zamienić jedną ranę w stłuczenie/draśnięcie, jednak tego dalej już nie obejmie regeneracja.[/c:16knpukj]

[c:16knpukj]Sztuki ninja: Pięć Żywiołów[rodzaj]Atut predyspozycji[opis]Kontrola żywiołów to niezwykle popularna metoda walki wśród shinobi. Predyspozycja ta wpływa tylko na żywioły opanowane standardowymi metodami (maksymalnie trzy, nieliczne klany potrafią opanować więcej żywiołów). Żywioły pochodzące np. z przeszczepów nie podlegają temu atutowi. Predyspozycja ta ułatwia rozwój dziedzin żywiołów. Zmniejsza również koszta nauki technik tych dziedzin.[/c:16knpukj]

[hr:16knpukj][/hr:16knpukj]

[size=150:16knpukj][center:16knpukj]Sennin Modo[/center:16knpukj][/size:16knpukj]

[hr:16knpukj][/hr:16knpukj]

[c:16knpukj]Pakt z małpami[rodzaj]Wspomaganie[opis]Postać może przywoływać małpy związane z [url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?f=38&t=12919:16knpukj]paktem[/url:16knpukj][/c:16knpukj]
   
[c:16knpukj]Shizen enerugī Kyūin 自然エネルギー吸[rodzaj]Senjutsu[opis]Pierwsza metoda absorpcji chakry Senjutsu. Pozwala ona powolne wchłanianie chakry natury i mieszanie jej z własną. Shinobi musi zebrać chakrę w ilości równej swoim własnym poziomom, by móc aktywować tryb mędrca. Shinobi pobiera chakrę w ograniczonej ilości. W jedną akcję shinobi może pobrać jej maksymalnie 500 pomnożone przez rangę Kontroli Chakry.[/c:16knpukj]

[c:16knpukj]Fuzen Sennin Mōdo 不全仙人モード[rodzaj]Senjutsu[opis]Podstawowa zdolność wykorzystywania Trybu Mędrca. Umożliwia to wykorzystywanie chakry natury do wykonywania technik. Shinobi posiada również wszystkie zalety Sennin Mōdo - zarówno wykorzystywanie chakry Senjutsu w celu wykonywania technik jak i zwiększenia możliwości ciała.
    Niekompletny tryb mędrca charakteryzuje się problemami z utrzymaniem chakry. Shinobi nie może uzyskać pełnego balansu. Poza naliczoną przez gracza chakrą w organizmie krąży niekontrolowana chakra natury dokonująca przemiany w zezwierzęcony stan. Przemiana ta jest powolniejsza niż świadoma - każdy stopień przemiany zajmuje dwa razy więcej akcji niż normalnie. Transformację tą może zatrzymać kontrola poziomu chakry sprawowana przez zwierzęcego mędrca po połączeniu się z shinobi. W przeciwnym wypadku ninja musi wyłączyć Tryb Mędrca lub też po odpowiednim czasie zamieni się w posąg.[/c:16knpukj]

[c:16knpukj]Ryōsei Gattai 両生 合体[rodzaj]Senjutsu[opis]Zdolność ta pozwala shinobi połączyć się z zwierzęcym mędrcem wykorzystującym technikę Senpō: Ryōsei no Jutsu. Dzięki niej zwierzęcy mędrzec jest w stanie połączyć się Sanninem celem przekazywania mu uzbieranej przez niego chakry Senjutsu.
    Pomimo zbierania chakry przez zwierzę, obaj mędrcy mogą wykonywać dowolne jutsu. Gracz musi dokładnie liczyć chakrę natury zarówno swojej postaci jak i zwierzęcego mędrca, by obaj utrzymywali balans chakry. Jeśli jeden z nich straci balans na zbyt długo, obaj po odpowiednim czasie zamieniają się w posąg.[/c:16knpukj][/przymioty]|
|[techniki][center:16knpukj][color=#004000:16knpukj][size=150:16knpukj][b:16knpukj]Mokuton[/b:16knpukj][/size:16knpukj][/color:16knpukj]
[u:16knpukj]D[/u:16knpukj]
Mokuton no Jutsu
Mokuton: Henge
Mokuton: Kabushiki

[u:16knpukj]C[/u:16knpukj]
Mokuton: Mokusatsu Shibari no Jutsu
Mokuton: Shichūka no Jutsu
Mokuton: Shichūrō no Jutsu
Mokuton: Te Kōgu Sōsa

[u:16knpukj]B[/u:16knpukj]
Moku Bunshin no Jutsu
Mokuton: Daijurin no Jutsu
Mokuton: Jubaku Eisō
Mokuton: Mokujōheki
Mokuton: Renchūka no Jutsu

[u:16knpukj]A[/u:16knpukj]
Mokuton: Jubaku no Jutsu
Mokuton: Jukai Kōtan

[color=#4040FF:16knpukj][size=150:16knpukj][b:16knpukj]Suiton[/b:16knpukj][/size:16knpukj][/color:16knpukj]
[u:16knpukj]D[/u:16knpukj]
Kirigakure no Jutsu

[u:16knpukj]C[/u:16knpukj]
Teppōdama
Mizu Kamikiri

[color=brown:16knpukj][size=150:16knpukj][b:16knpukj]Doton[/b:16knpukj][/size:16knpukj][/color:16knpukj]
[u:16knpukj]D[/u:16knpukj]
Doton no Jutsu
Shinjū Zanshu no Jutsu

[u:16knpukj]C[/u:16knpukj]
Retsudo Tenshō
Moguragakure no Jutsu
Daichi Ganshō
Doroku Gaeshi

[size=150:16knpukj][b:16knpukj]Ninjutsu[/b:16knpukj][/size:16knpukj]
[u:16knpukj]E[/u:16knpukj]
Genjutsu Kai
Kawarimi no Jutsu
Ki Nobori no Shugyō
Suimen Hokō no Gyō

[size=150:16knpukj][b:16knpukj]Fūinjutsu[/b:16knpukj][/size:16knpukj]
[u:16knpukj]D[/u:16knpukj]
Fūin no Jutsu

[size=150:16knpukj][b:16knpukj]Shurikenjutsu[/b:16knpukj][/size:16knpukj]
[u:16knpukj]D[/u:16knpukj]
Sōshuriken no Jutsu

[size=150:16knpukj][b:16knpukj]Kenjutsu[/b:16knpukj][/size:16knpukj]
[u:16knpukj]D[/u:16knpukj]
Ittō-Ryū

[color=#80FF00:16knpukj][size=150:16knpukj][b:16knpukj]Iryojutsu[/b:16knpukj][/size:16knpukj][/color:16knpukj]
[u:16knpukj]E[/u:16knpukj]
Kihon Iryō no Kenmei
Ōkyū no Shirōto[/center:16knpukj][/techniki]|
|[ekwipunek][b:16knpukj]Bank:[/b:16knpukj] 3375 Ryō 両
[b:16knpukj]Opaska Shinobi:[/b:16knpukj] Opaska wykonana z czarnego materiału. Z reguły noszona na ramieniu.
[b:16knpukj]Ubranie:[/b:16knpukj] Akinari zazwyczaj nosi czarną hakamę, na którą nakłada również czarne haori. Spodnie dość luźne również są w kolorze czarnym. Czasami do całego stroju dodaje jakieś białe akcenty na kantach stroju.
[b:16knpukj]Pozostały Ekwipunek:[/b:16knpukj]

1 pigułka żywnościowa i 1 pigułka zwiększająca krew w kieszeni
Ochraniacze na rękach, na lewej ręce 5 wyrzutnia senbon z 5 senbonami, na prawej ręce ukryta wyrzutnia kunai z jednym kunaiem

[list:16knpukj]Torba na biodro: 
[*:16knpukj]26x kunai [/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]10x shuriken[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]5x shuriken ze stalową żyłką 30m[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]Krótkofalówka[/*:m:16knpukj][/list:u:16knpukj]

[list:16knpukj]Torba na biodro 2:
[*:16knpukj]5 wybuchowych notek[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]5 notek świetlnych[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]5 granatów dymnych[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]40 makibishi[/*:m:16knpukj][/list:u:16knpukj]

[list:16knpukj]Kabura na lewej nodze:
[*:16knpukj]20 shuriken[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]15 senbon[/*:m:16knpukj][/list:u:16knpukj]

[list:16knpukj]Kabura na prawej nodze:
[*:16knpukj]10 shuriken z 30m żyłki[/*:m:16knpukj][/list:u:16knpukj]

[list:16knpukj]Plecak:
[*:16knpukj]Katana przypięta do boku[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]70 shuriken[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]140 m żyłki[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]185 senbon[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]60 makibishi[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]10m bandaża[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]Lusterko[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]Pilnik[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]4 pigułki żywnościowe[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]4 pigułki zwiększające krew[/*:m:16knpukj]
[*:16knpukj]kontroler chakry[/*:m:16knpukj][/list:u:16knpukj][/ekwipunek]|
|[wiedza][center:16knpukj][b:16knpukj]
[size=150:16knpukj]Wiedza o Wielkich Shinobi[/size:16knpukj][/b:16knpukj]
Wiedza o Wielkich Shinobi Hi no Kuni - 2
Wielcy shinobi z Kaze no Kuni - 1
Słynni nukenini z Ame no Kuni 1, 2
Słynni nukenini z Oto no Kuni 1, 2
Słynni nukenini z Tsuchi no Kuni 1, 2
[b:16knpukj]

[size=150:16knpukj]Wiedza o Klanach[/size:16knpukj][/b:16knpukj]
Wiedza o klanie Senju - 1, 2
Aburame Ichizoku - 2
Hoshigaki Ichizoku - 2
Hotaru Ichizoku - 1, 2
Hyūga Ichizoku - 1, 2
Kaguya Ichizoku - 2
Kōseki Ichizoku - 2
Kugutsutsukai - 2
Kumojin Ichizoku - 2
Kurogane Ichizoku - 2
Nara Ichizoku - 2
Rikudo - 1
Sabaku - 2
Sabataya Ichizoku -2
Uchiha Ichizoku - 1, 2, 3
[b:16knpukj]

[size=150:16knpukj]Wiedza o Geografii[/size:16knpukj][/b:16knpukj]
Wiedza o geografii Hi no Kuni - 1
Geografia Ame no Kuni - 1
Geografia Oto no Kuni - 1
[b:16knpukj]

[size=150:16knpukj]Wiedza o dziedzinach shinobi[/size:16knpukj][/b:16knpukj]
Ninjutsu - 1, 2
Iryōjutsu - 1, 2
Fūton - 1
Doton -1, 2
Katon - 1, 2, 3
Raiton - 1, 2
Suiton - 1
Shurikenjutsu - 1
Uzbrojenie shinobi - 1
[b:16knpukj]
[size=150:16knpukj]Wiedza o Bijuu[/size:16knpukj][/b:16knpukj]
Wiedza o Ichibi no Shukaku - poziom 1
Wiedza o Nibi no Matatabi - poziom 1
Wiedza o Sanbi no Isobu - poziom 1
Wiedza o Yonbi no Son Gokū - poziom 1
Wiedza o Gobi no Kokuō - poziom 1
Wiedza o Rokubi no Saiken - poziom 1
Wiedza o Nanabi no Chōmei - poziom 1
Wiedza o Hachibi no Gyūki - poziom 1 
Wiedza o Kyūbi no Kurama - poziom 1
Wiedza o Jūbi no Datara - poziom 1[/center:16knpukj][/wiedza]|
|[wygrane]Brak[/wygrane]|
|[remisy]Brak[/remisy]|
|[przegrane]Brak[/przegrane]|
|[misje]|
|[D=1]|
|[C=3]|
|[B=1]|
|[A=0]|
|[S=0]|
|[/misje]|
|[notatki]Brak[/notatki]|
|[/karta]|
Posty i inne
► Pokaż Spoiler | Post i temat z potwierdzeniem - POST_ID w bazie snm to 162292

Kod: Zaznacz cały

Zwoje zabrane od zmarłego Sho/Akinoriego:

[b:dx46jscx]Zwój: [/b:dx46jscx]Meisaigakure no Jutsu 
[b:dx46jscx]Miejsce zdobycia zwoju: [/b:dx46jscx][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=160759#p160759:dx46jscx]Więzienie[/url:dx46jscx]

[b:dx46jscx]Zwój: [/b:dx46jscx] Mujin Meisai 
[b:dx46jscx]Miejsce zdobycia zwoju: [/b:dx46jscx][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=160759#p160759:dx46jscx]Więzienie[/url:dx46jscx]

[b:dx46jscx]Zwój: [/b:dx46jscx] Keijūgan no Jutsu
[b:dx46jscx]Miejsce zdobycia zwoju: [/b:dx46jscx][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=160759#p160759:dx46jscx]Więzienie[/url:dx46jscx]

[b:dx46jscx]Zwój: [/b:dx46jscx] Kongo Fusa
[b:dx46jscx]Miejsce zdobycia zwoju: [/b:dx46jscx][url=http://shinobinomono.pl/viewtopic.php?p=160759#p160759:dx46jscx]Więzienie[/url:dx46jscx]
► Pokaż Spoiler | Post z misji - POST_ID w bazie snm to 146456

Kod: Zaznacz cały

[akapit:1cnrod07]Tylko głupiec wejdzie w dzielnicę takiego klanu jak Aburame niemal bez przygotowania i polegając głównie na umiejętności skradania. Akinori właśnie na tym się przeliczył i teraz musiał uciekać czym prędzej, jeśli nie chciał zaangażować się w walkę z całym klanem władców robaków. Kamieniem wybił okno i zniknął w ziemi nie pozostawiając w niej żadnych śladów. Uprzednio rzecz jasna udało mu się zabić robaka zanim ten dokończył to, co chciał zrobić. Wybiciem szkła z pewnością zwrócił uwagę większej ilości osób niż tych, które pierwotnie go wyśledziły. 
Senju ,,płynął'' pod ziemią tak długo i tak daleko na ile tylko pozwalała mu chakra i na ile miał nadzieję, że nie zastanie w miejscu wynurzenia się żadnych niespodzianek. 

A w tym samym czasie..
[b:1cnrod07]- Ścigamy go?[/b:1cnrod07] - odezwał się jeden zamaskowany mężczyzna do drugiego. Obaj nie wykazywali chęci do pościgu, jak gdyby zrezygnowali lub mieli inne plany. Drugi spojrzał w dal i zastanowił się przez chwilę. Niemądrze byłoby wszczynać burdę, tym bardziej, że wiedział z kim mniej więcej miał do czynienia.
[b:1cnrod07]- Nie, nie tym razem. Tajemnice klanu są bezpieczne, to główny priorytet. Sho, cokolwiek miał w swoim domu, nie było istotne dla klanu. Mimo jego zaangażowania nie posiadał bezpośredniego dostępu do sekretów. Tym bardziej, że człowiek, który się tam wkradł był ANBU z klanu Senju. Możliwe, że rozkaz na taką akcję przyszedł z góry, ale i tak wyślij meldunek o takim zajściu do oficjeli, lepiej się upewnić nim od razu zadziałać na gorąco. Zwłaszcza, że w tym przypadku faktycznie nie mamy pewności. Będziemy się martwić dopiero, gdy okaże się, że w siłach specjalnych nie ma nikogo z rodu Hashiramy.[/b:1cnrod07]
[b:1cnrod07]- Rozkaz.[/b:1cnrod07]

Koniec. Akinori uciekł, zabierając ze sobą zwoje, w większości kompletnie bezużyteczne i pozbawione wartości. Poza kilkoma, które przedstawiały bardzo potężne techniki. Kolejny dowód na to jakim głupcem był Aburame Sho... pozostawiać takie fanty w miejscu, do którego mógł dostać się właściwie każdy.[/akapit:1cnrod07]

Przygoda rangi C, więc:
[quote:1cnrod07][b:1cnrod07]Chimu Maji Seitaro otrzymuje:[/b:1cnrod07]
+ 2 PZ
+ 1 PD
+ 10 PN
+ 450 Ryō[/quote:1cnrod07]

[quote:1cnrod07][b:1cnrod07]Gracz Senju Akinori otrzymuje:[/b:1cnrod07]
+ 2 PD
+ 10 PN
[u:1cnrod07]Inne wynagrodzenie:[/u:1cnrod07] Zwoje, które Sho miał w KP w zakładce ,,Dom" oraz Shisho Fuin z gabinetu. Do tego informacja od klanu Aburame dla oficjeli wioski Liścia ze szczegółowym opisem aparycji człowieka, który się włamał. To się pojawi w dzienniczku.[/quote:1cnrod07]
Ostatnio zmieniony 04 lis 2023, 12:20 przez Senju Akinori, łącznie zmieniany 6 razy.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 81
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Senju Akinori

Techniki
Na postaci z technik ozwojowanych, których zwoje posiadam:
Kongo Fusa - obecnie wchodzi w skład technik Uzumaki, więc nie mogę tego sobie dać
Shisho Fuin - obecnie dostępne w zwykłym Fuinjutsu jako eSka
Meisaigakure no Jutsu - obecnie ranga A w Ninjutsu
Mujin Mesai - eSka Suitonu do ukrywania, której kształt proponuję poniżej.
Keijugan no Jutsu - które jest w spisie dotonów na forum
Mujin Meisai | Dustless Bewildering Cover無塵迷塞
KlasyfikacjaSuiton
PieczęcieMałpa → Zając → Koń → Baran → Tygrys → Wąż → Dzik → Szczur → Dzik → Małpa
KosztStandardowy za aktywację, połowiczny za podtrzymanie
Zasięg---
WymaganiaMeisaigakure no Jutsu
Mujin Meisai jest znana jako technika niemal doskonałego kamuflażu. Technika ta polega na otoczeniu swojego ciała parą wodną w taki sposób, że ta całkowicie zagina światło padające na użytkownika sprawiając, że ten staje się całkowicie niewidzialny. Nawet Dojutsu, czy atut w technikach sensorycznych nie są w stanie zlokalizować użytkownika tej techniki, gdy ta jest używana. Technika ta otacza wszystko, co użytkownika ma na sobie, a nawet jego ekwipunek. Dopiero, gdy użytkownik coś upuści, to rzecz ta staje się widoczna. Aby dostrzec użytkownika tej techniki należy zdać się na zmysły takie jak słuch, ponieważ zapach również jest blokowany przez technikę. Jedyne co może zdradzić użytkownika to zbyt głośne kroki, albo nieostrożne dotknięcie czegoś lub podniesieni tumanu kurzu. Użytkownik zostawia też za sobą ślady stóp. Poraz pierwszy zaprezentowana przez trzeciego Tsuchikage jest niemalże idealną techniką maskowania.

Posiadając Specjalizację w Suiton użytkownik jest w stanie tak manipulować parą, że nie zostawia pod sobą żadnych śladów chodzenia, ponieważ wytwarza wtedy poduszkę z pary, która niweluje dotyk z podłożem.
Posiadając Sennina Suitonu użytkownik jest w stanie wytworzyć tlen z pary dookoła swojego ciała i wprowadzić do płuc niwelując potrzebę brania wdechów.
Zwój
Ostatnio zmieniony 04 lis 2023, 12:15 przez Senju Akinori, łącznie zmieniany 2 razy.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 81
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Senju Akinori

Ten post służy tylko temu, żeby odnotwać, że ta postać była w posiadaniu paktu z małpami oraz miała również wynikający z tego paktu Sennin Modo.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 236
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Ranga dodatkowa: Sleeping Beast
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Senju Akinori

Z dostarczonych dowodów wychodzi na to, że transfer łapie się na poziom A - 150 PD.
Sprawy technik, zostawiam technicznym.
Awatar użytkownika
Senju Akinori
Posty: 81
Rejestracja: 05 paź 2023, 21:25
Ranga: Muryō no ninja
Ranga dodatkowa: ex-Kapitan ANBU
Ranga dodatkowa: Maślany Golem
Karta Postaci:
Punkty Doświadczenia:
Punkty Technik:
Techniki:
Bank:

Re: Senju Akinori

Wydatki na dziedziny do technik dla technicznych






















Teoretycznie brałbym techniki: Keijugan, Shiho Fuin, Mujin Meisai. Cofam także poprzednią propozycję Mujin Mesai, nie zauważyłem że jest już na forko.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2023, 17:21 przez Senju Akinori, łącznie zmieniany 5 razy.
Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Awatar użytkownika
Cerberus
Posty: 236
Rejestracja: 28 kwie 2021, 14:53
Ranga dodatkowa: Sleeping Beast
Discord: lamozaur
Karta Postaci:
Punkty Bonusowe:

Re: Senju Akinori

Akcept: 150 PD / 300 PT / 3375 Ryō
ODPOWIEDZ

Wróć do „Transfery”