• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hoshimaru

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hoshimaru

Hoshimaru | Star Circle星 丸
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Niegdyś tajemnicza grupa shinobi żyjąca we własnej wiosce w Kraju Niedźwiedzi. Pomimo lat starań, przywódca wioski nigdy nie doczekał się uznania jako Kage. Po ucieczce z Oto, dawni mieszkańcy Hoshigakure znaleźli swoje miejsce w Wiosce Kwiatów. Od tego momentu, intensywne treningi nad ich Kinjutsu zostały wznowione, a ich niebezpieczne Hiden znów rozpościera swoje pawie skrzydła nad wioską, z nadzieją otrzymania zasłużonej pozycji i sławy.
Historia
Hoshimaru wywodzą się z Wioski Ukrytej Wśród Gwiazd. Powstała ona w momencie, gdy w pobliżu spadł tajemniczy meteoryt. Wkrótce odkryto, że długotrwały trening w jego obecności skutkuje wytworzeniem pewnej charakterystycznej chakry. Jednak po latach, kilka osób zaczęło zauważać skutki uboczne - Gwiezdna Chakra powoli "zatruwała" słabe organizmy, prowadząc do ostatecznej śmierci w katuszach. Z tego powodu, trening został krótkotrwale zakazany. Później jednak sytuacja się powtórzyła i rozwój tamtych wydarzeń doprowadził do pozornego zniszczenia meteorytu.

Wkrótce odkryto, że z tego zdarzenia pozostał jeden fragment, pozwalający na kontynuację treningu. Hoshimaru wciąż mieli na uwadze ostatnie wydarzenia, jednak pojawił się niespodziewany sojusznik - Otogakure. Eksperymentatorzy z Dźwięku zaoferowali pomoc medyczną w zamian za wznowienie treningów. Dzięki temu, śmiertelność przy treningach z Meteorytem znacznie spadła, chociaż wciąż pozostawała.

Po upadku Wioski Dźwięku, Hoshimaru skierowali się do Wioski Kwiatów. Jednak wraz z tym pojawił się nowy problem w postaci braku środków, by minimalizować negatywne skutki treningu. Z tego powodu, liczba Hoshimaru korzystających z Hiden znacznie zmalała. Jednak determinacja ugrupowania nie została zachwiana i nie zaprzestali niebezpiecznych treningów.
Ważne informacje
  1. Członkowie tego ugrupowania noszą różne nazwiska.
  2. Obecny lider organizacji pozostaje nieznany.
  3. Większość członków Hoshimaru zamieszkuje w Hanagakure no Sato, choć niektórzy mogli udać się w swoją stronę.
  4. Hiden tego klanu nazywa się Kujaku Myōhō.
Zdolności
Hiden Hoshimaru umożliwia na swobodną manipulację Gwiezdną Chakrą. Jednak ryzyko jest wysokie - podczas treningu nie wszyscy są w stanie znieść moc Meteorytu, co skutkuje powolnym zatruciem organizmu i bolesną śmiercią, jeżeli trening nie zostanie dość wcześnie zaprzestany. Jeśli jednak uda się opanować jego moc, posiadacz zyskuje nietypowe umiejętności:
  1. Tworzenie Gwiezdnej Chakry - umożliwia generowania Gwiezdnej Chakry, której kształt przybierać postać przypominającą ogon pawia.
  2. Kontrolę Gwiezdnej Chakry - pozwala członkom ugrupowania manipulować kształtem Gwiezdnej Chakry, tworząc na przykład skrzydła, zwierzęta lub "macki", którymi możemy dusić ofiarę.
  3. Wszczepienie Meteorytu - wchłonięcie Meteorytu, co skutkuje dodatkowym zwiększeniem możliwości danego Hoshimaru.
  4. Toksyczna Chakra - przez wzgląd na pochodzenie chakry użytkowników Kujaku Myōhō, ich chakra jest szkodliwa dla ciał osób nieprzystosowanych do jej posiadania. Doprowadza ona do powolnego wyniszczania ciał samych niedoświadczonych użytkowników stylu, ale również doprowadza do uszkodzeń w ciałach tych, którzy próbują absorbować chakrę użytkowników tego stylu walki.

Kujaku Myōhō | Mysterious Peacock Method孔雀妙法
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztZależny od wykorzystywanej formy
ZasięgZależny od wykorzystywanej formy
WymaganiaKontrola Chakry na Poziomie 7, Wytrzymałość na Poziomie 6
Styl Walki, jakim posługują się Hoshimaru. Wymaga jednak uprzedniego treningu z użyciem Meteorytu lub jego odłamka. Jednakże ryzyko jest bardzo wysokie. Osoby, należące do Hoshimaru, ale nie spełniające wymagań, mogą opanowywać ten Styl Walki, jednak ma to znaczne odbicie na ich ciele - co liczbę użyć, równą aktualnej Wytrzymałości, statystyki fizyczne postaci spadają o 1.

Walka opiera się na jak najefektywniejszym wykorzystaniu Gwiezdnej Chakry, w pełni materialnej chakry jako broni oraz przedłużenia ciała użytkownika. Można bez problemu używać jej zarówno do ataku, jak i do obrony. W miarę rozwoju Dziedziny, postać uzyskuje dostęp do nowych dostępnych form Kujaku Myōhō, traktowanych jako techniki (dają one umiejętności pokroju lotu lub materializację tworów).

Uwaga: Z aktywnym Kujaku Myōhō, postać nie może używać technik opartych na innej chakrze niż Gwiezdna Chakra (Zwykła Chakra, Chakra Senjutsu, Chakra Ogoniastych Bestii, Chakra Gelel itd.). Nie dotyczy to technik rangi E oraz takich, których koszt chakry wyniósłby dla użytkownika 0. Możliwe jest także pójście na fabułę, po uprzednim zgłoszeniu tego w prośbach do administracji, które umożliwi korzystanie np. z bardziej zaawansowanych technik, np. żywiołowych. W tym też temacie administracja, zależnie od siły takiej biegłości, określi rangę misji/fabuły, na którą należy się udać.

Posiadając Specjalizację w Kujaku Myōhō nie trzeba dłużej utrzymywać pieczęci stylu po wykonaniu technik.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=孔雀妙法]Kujaku Myōhō | Mysterious Peacock Method[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/hoshimaru1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Zależny od wykorzystywanej formy[/row]
[row title=Zasięg]Zależny od wykorzystywanej formy[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry na Poziomie 7, Wytrzymałość na Poziomie 6[/row]
[description]Styl Walki, jakim posługują się Hoshimaru. Wymaga jednak uprzedniego treningu z użyciem Meteorytu lub jego odłamka. Jednakże ryzyko jest bardzo wysokie. Osoby, należące do Hoshimaru, ale nie spełniające wymagań, mogą opanowywać ten Styl Walki, jednak ma to znaczne odbicie na ich ciele - co liczbę użyć, równą aktualnej Wytrzymałości, statystyki fizyczne postaci spadają o 1.

Walka opiera się na jak najefektywniejszym wykorzystaniu Gwiezdnej Chakry, w pełni materialnej chakry jako broni oraz przedłużenia ciała użytkownika. Można bez problemu używać jej zarówno do ataku, jak i do obrony. W miarę rozwoju Dziedziny, postać uzyskuje dostęp do nowych dostępnych form Kujaku Myōhō, traktowanych jako techniki (dają one umiejętności pokroju lotu lub materializację tworów).

[b]Uwaga:[/b] Z aktywnym Kujaku Myōhō, postać nie może używać technik opartych na innej chakrze niż Gwiezdna Chakra (Zwykła Chakra, Chakra Senjutsu, Chakra Ogoniastych Bestii, Chakra Gelel itd.). Nie dotyczy to technik rangi E oraz takich, których koszt chakry wyniósłby dla użytkownika 0. Możliwe jest także pójście na fabułę, po uprzednim zgłoszeniu tego w [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2443#p2443]prośbach do administracji[/url], które umożliwi korzystanie np. z bardziej zaawansowanych technik, np. żywiołowych. W tym też temacie administracja, zależnie od siły takiej biegłości, określi rangę misji/fabuły, na którą należy się udać.

[b]Posiadając Specjalizację w Kujaku Myōhō[/b] nie trzeba dłużej utrzymywać pieczęci stylu po wykonaniu technik.[/description]
Ostatnio zmieniony 05 paź 2022, 17:12 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Hebi | Snake
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztPodwójny na turę
Zasięg10m
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Hebi to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a jedynie technika stylu. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, Gwiezdna Chakra użytkownika materializuje się z wybranej dłoni użytkownika w postaci węża, który wydłuża się i gna do wybranego przez Hoshimaru celu. Użytkownik techniki ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem. Jeśli użytkownik podczas użycia Hebi korzysta z któregoś z stylów, wąż nie musi pojawić się z dłoni a z przywołanej już gwiezdnej chakry, która połączona jest z ciałem wykorzystującego ją shinobi.

Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō zasięg węża zwiększa się o 5 metrów. Czyli do 15 metrów.
Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego węża.
Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 25 metrów.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō Gwiezdna Chakra traktowana jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蛇]Hebi | Snake[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/w4Je5vs.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż →  Smok → Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Podwójny na turę[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe][b]Technika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō[/b][/row] 
[description]Hebi to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a jedynie technika stylu. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, Gwiezdna Chakra użytkownika materializuje się z wybranej dłoni użytkownika w postaci węża, który wydłuża się i gna do wybranego przez Hoshimaru celu. Użytkownik techniki ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem. Jeśli użytkownik podczas użycia Hebi korzysta z któregoś z stylów, wąż nie musi pojawić się z dłoni a z  przywołanej już gwiezdnej chakry, która połączona jest z ciałem wykorzystującego ją shinobi.

[b]Posiadając  odblokowany poziom B Kujaku Myōhō[/b] zasięg węża zwiększa się o 5 metrów. Czyli do 15 metrów.
[b]Posiadając  odblokowany poziom A Kujaku Myōhō[/b] zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 20 metrów.
[b]Posiadając Specjalizację  oraz poziom A Kujaku Myōhō[/b] za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego węża.
[b]Posiadając  odblokowany poziom S Kujaku Myōhō[/b] zasięg węża zwiększa się o kolejne 5 metrów. Czyli do 25 metrów.
[b]Posiadając Sennina Kujaku Myōhō[/b] Gwiezdna Chakra traktowana jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.[/description]

Kujaku | Peacock孔雀
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m
Wymagania---
Pierwsza z form Kujaku Myōhō, od której to pochodzi nazwa tego nietypowego stylu. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci imitacji pawiego ogonu. Ilość "pawich piór" wynosi 5. Każde z nich może być kontrolowane oddzielnie, niczym dodatkowe kończyny, które posłużyć mogą do zablokowania ciosu czy techniki, bądź też do obuchowego ataku czystą chakrą. Pawie pióra mogą mieć do 5 metrów zasięgu, próba ich dalszego rozciągnięcia sprawia, iż Gwiezdna Chakra przeistacza się w zwykłą, a samo oddalone pióro się rozprasza, całkowicie znikając.

Posiadając odblokowany poziom B Kujaku Myōhō zasięg piór pawiego ogona zwiększa się o 5 metrów.
Posiadając Specjalizację oraz poziom A Kujaku Myōhō liczba piór w pawim ogonie zwiększa się do 8.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō pawi ogon traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie go do np. kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=孔雀 ]Kujaku | Peacock[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/EyvzYp0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]5m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Pierwsza z form Kujaku Myōhō, od której to pochodzi nazwa tego nietypowego stylu. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci imitacji pawiego ogonu. Ilość "pawich piór" wynosi 5. Każde z nich może być kontrolowane oddzielnie, niczym dodatkowe kończyny, które posłużyć mogą do zablokowania ciosu czy techniki, bądź też do obuchowego ataku czystą chakrą. Pawie pióra mogą mieć do 5 metrów zasięgu, próba ich dalszego rozciągnięcia sprawia, iż Gwiezdna Chakra przeistacza się w zwykłą, a samo oddalone pióro się rozprasza, całkowicie znikając.

[b]Posiadając  odblokowany poziom B Kujaku Myōhō[/b] zasięg piór pawiego ogona zwiększa się o 5 metrów.
[b]Posiadając Specjalizację  oraz poziom A Kujaku Myōhō[/b] liczba piór w pawim ogonie zwiększa się do 8.
[b]Posiadając Sennina Kujaku Myōhō[/b] pawi ogon traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie go do np. kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2022, 22:28 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Ōkami | Wolf
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęciePies → Tygrys → Szczur → Pies → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg10m
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Ōkami to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a specjalna technika stylu klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci zakończoną specjalną pieczęcią stylu, przypominająca wilka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wilk nie może oddalić się poza zasięg techniki inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako iż wilk stworzony jest z chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić. Zamiast tego należy siłą ciosów bądź technik rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski stworzeń paktu posiada rozmiar: Duży, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec. Stwór walczy za pomocą swego ciała, pazurów oraz zębisk.

Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō zasięg wilka zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 20 metrów.
Posiadając poziom S Kujaku Myōhō za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego wilka.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō twór z Gwiezdnej Chakry traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=狼]Ōkami | Wolf[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/KvNgnJk.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Tygrys → Szczur → Pies → Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]Aktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika jest traktowana jako twór z chakry[/row] 
[description]Ōkami to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a specjalna technika stylu klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci zakończoną specjalną pieczęcią stylu, przypominająca wilka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wilk nie może oddalić się poza zasięg techniki inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako iż wilk stworzony jest z chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić. Zamiast tego należy siłą ciosów bądź technik rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2080#p2080]stworzeń paktu[/url] posiada rozmiar: Duży, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec. Stwór walczy za pomocą swego ciała, pazurów oraz zębisk. 

[b]Posiadając odblokowany poziom A Kujaku Myōhō[/b] zasięg wilka zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 20 metrów.
[b]Posiadając poziom S Kujaku Myōhō[/b] za dodatkowy standardowy koszt możliwe jest wytworzenie dodatkowego wilka.
[b]Posiadając Sennina Kujaku Myōhō[/b] twór z Gwiezdnej Chakry traktowany jest jako przedłużenie ciała użytkownika, pozwalając na wykorzystywanie jej np. do kradnięcia chakry za pomocą atutu Absorpcji Chakry.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2022, 18:32 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Kame | Turtle
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztPołowiczny na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest stylem walki Kujaku Myōhō
Druga z form Kujaku Myōhō, tym razem czerpiąca inspirację z żółwi. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci żółwiej skorupy, tak skupiona chakra daje nam mocno opancerzone plecy - energia niczym świetna tarcza blokuje ciosy i ataki wymierzone w chronioną przez gwiezdną chakrę część ciała. Shinobi potrafi sprawić, by skupiona na plecach energia przeniosła się na inną część ciała. Na poziomie B jest to pokrycie pokrycie całych rąk bądź nóg. Pojawia się możliwość stworzenia z chakry hełmu. W podstawowych naukach są to dłonie, a następnie ręce aby zamienić się w rękawice, które nie tylko zapewniają ochronę ale i dodatkową obuchową broń. Zbroja ma wytrzymałość równą stalowej zbroi, jeśli coś przebije się przez zbroję - technika zostaje rozproszona.

Posiadając odblokowany poziom A w Kujaku Myōhō shinobi potrafi pokryć na raz ręce oraz nogi przy normalnym koszcie techniki.
Posiadając odblokowany poziom S w Kujaku Myōhō korzystający z Gwiezdnej Chakry może na raz pokryć całe swoje ciało bez zmiany kosztu techniki.
Posiadając Senina Kujaku Myōhō gwiezdna chakra w kontakcie z obcą chakrą próbuje siłą zanegować wrogą technikę. Zużywa wówczas dokładnie tyle chakry ile atakujący zapłacił za technikę jaką Kame ma zanegować, przez co styl może wykorzystać zbyt dużo energii użytkownika doprowadzając nawet do jego śmierci. Jedynym sposobem na uniknięcie tego jest całkowite anulowanie techniki. W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, należy wziąć pod uwagę poziom tego atrybutu i porównać je ze sobą. Osoba z KC 10, by skontrować coś o sile S potrzebowałaby na to 500 chakry, gdy osoba z KC 7 - 3 500. Analogicznie w przypadku mniejszych rang. Gdy technika posiada bardziej dowolne koszta chakry - decyzja należy do MG, który uwzględnia tę proporcjonalność.
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=亀]Kame | Turtle[/title]
[pic rank=B zwoj=3]https://i.imgur.com/oieeP2k.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika jest stylem walki Kujaku Myōhō[/row] 
[description]Druga z form Kujaku Myōhō, tym razem czerpiąca inspirację z żółwi. Po złożeniu specjalnej pieczęci, chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci żółwiej skorupy, tak skupiona chakra daje nam mocno opancerzone plecy - energia niczym świetna tarcza blokuje ciosy i ataki wymierzone w chronioną przez gwiezdną chakrę część ciała. Shinobi potrafi sprawić, by skupiona na plecach energia przeniosła się na inną część ciała. Na poziomie B jest to pokrycie pokrycie całych rąk bądź nóg. Pojawia się możliwość stworzenia z chakry hełmu. W podstawowych naukach są to dłonie, a następnie ręce aby zamienić się w rękawice, które nie tylko zapewniają ochronę ale i dodatkową obuchową broń. Zbroja ma wytrzymałość równą stalowej zbroi, jeśli coś przebije się przez zbroję - technika zostaje rozproszona.

[b]Posiadając odblokowany poziom A w Kujaku Myōhō[/b] shinobi potrafi pokryć na raz ręce oraz nogi przy normalnym koszcie techniki.
[b]Posiadając odblokowany poziom S w Kujaku Myōhō[/b] korzystający z Gwiezdnej Chakry może na raz pokryć całe swoje ciało bez zmiany kosztu techniki.
[b]Posiadając Senina Kujaku Myōhō[/b] gwiezdna chakra w kontakcie z obcą chakrą próbuje siłą zanegować wrogą technikę. Zużywa wówczas dokładnie tyle chakry ile atakujący zapłacił za technikę jaką Kame ma zanegować, przez co styl może wykorzystać zbyt dużo energii użytkownika doprowadzając nawet do jego śmierci. Jedynym sposobem na uniknięcie tego jest całkowite anulowanie techniki. W przypadku, w którym Kontrola Chakry użytkowników jest różna, należy wziąć pod uwagę poziom tego atrybutu i porównać je ze sobą. Osoba z KC 10, by skontrować coś o sile S potrzebowałaby na to 500 chakry, gdy osoba z KC 7 - 3 500. Analogicznie w przypadku mniejszych rang. Gdy technika posiada bardziej dowolne koszta chakry - decyzja należy do MG, który uwzględnia tę proporcjonalność.[/description]

Tonbo | Dragonfly 蜻蛉
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest stylem walki Kujaku Myōhō
Trzecia z form Kujaku Myōhō tym razem czerpiąca inspirację z ważki. Po złożeniu specjalnej pieczęci chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci czterech skrzydeł - po jednym na każdą z kończyn. Tak skupiona Gwiezdna Chakra daje nam możliwość niczym nieskrępowanego latania. W porównaniu do innych form, Tonbo ma mało zastosowań w faktycznej walce, dużo lepiej sprawdzając się jako forma przemieszczania się. Shinobi nie musi machać skrzydłami przez co proces wygląda bardziej jak lewitacja. Tak długo jak użytkownik stylu utrzymuje odpowiednią pozycję z rozłożonymi rękoma i nogami potrafi latać, toteż jeśli spróbuje poruszyć kończynami lewitacja chwilowo zostaje przerwana. Właśnie dlatego, pomimo faktu, iż skrzydła można wykorzystać jako obuchową broń lub przedłużenie kończyny to nie jest zalecane aby wykorzystywać Dragonfly w bezpośredniej walce. Prędkość lotu zależna jest od Kontroli Chakry użytkownika, jednak o jeden poziom niższa. Oznacza to, że Kontrola Chakry na 7 poziomie sprawi, iż latać będziemy z Szybkością 6 itp.

Posiadając Specjalizację oraz poziom S w Kujaku Myōhō możliwym jest aby szybkość lotu była równa Szybkości postaci, jeśli ta byłaby większa od domyślnej prędkości lotu ważki.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō największa słabość techniki, czyli brak możliwości poruszania kończynami, zostaje zlikwidowana. Skrzydła odłączają się od rąk i nóg i funkcjonują jako oddzielne kończyny, przez co można latać mając uwolnione ręce i nogi.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 蜻蛉]Tonbo | Dragonfly[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/1K47f3N.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Styl Walki, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika jest stylem walki Kujaku Myōhō[/row] 
[description]Trzecia z form Kujaku Myōhō tym razem czerpiąca inspirację z ważki. Po złożeniu specjalnej pieczęci chakra użytkownika materializuje się za nim jako Gwiezdna Chakra w postaci czterech skrzydeł - po jednym na każdą z kończyn. Tak skupiona Gwiezdna Chakra daje nam możliwość niczym nieskrępowanego latania. W porównaniu do innych form, Tonbo ma mało zastosowań w faktycznej walce, dużo lepiej sprawdzając się jako forma przemieszczania się. Shinobi nie musi machać skrzydłami przez co proces wygląda bardziej jak lewitacja. Tak długo jak użytkownik stylu utrzymuje odpowiednią pozycję z rozłożonymi rękoma i nogami potrafi latać, toteż jeśli spróbuje poruszyć kończynami lewitacja chwilowo zostaje przerwana. Właśnie dlatego, pomimo faktu, iż skrzydła można wykorzystać jako obuchową broń lub przedłużenie kończyny to nie jest zalecane aby wykorzystywać Dragonfly w bezpośredniej walce. Prędkość lotu zależna jest od Kontroli Chakry użytkownika, jednak o jeden poziom niższa. Oznacza to, że Kontrola Chakry na 7 poziomie sprawi, iż latać będziemy z Szybkością 6 itp.

[b]Posiadając Specjalizację oraz poziom S w Kujaku Myōhō[/b] możliwym jest aby szybkość lotu była równa Szybkości postaci, jeśli ta byłaby większa od domyślnej prędkości lotu ważki.
[b]Posiadając Sennina Kujaku Myōhō[/b] największa słabość techniki, czyli brak możliwości poruszania kończynami, zostaje zlikwidowana. Skrzydła odłączają się od rąk i nóg i funkcjonują jako oddzielne kończyny, przez co można latać mając uwolnione ręce i nogi.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 18:13 przez Tora, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Orochi | Orochi大蛇,
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieWąż → Tygrys → Smok → Pies → Wąż → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry, Znajomośc Hebi
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Orochi to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a specjalna technika stylu klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca trzygłowego węża bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wąż nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako iż wielogłowy wąż stworzony jest z chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić. Zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski stworzeń paktu posiada rozmiar: Duży przy 3 głowach, a Wielki przy 9 głowach. Stwór walczy za pomocą swego ciała i zębisk.

Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō zasięg wielogłowego węża zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 30 metrów.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō Orochi posiada specjalną zdolność. Tak długo jak twór połączony jest ze swym shinobi, jego zniszczenie jest trudniejsze od innych tworów z Gwiezdnej Chakry, gdyż w momencie gdy Orochi otrzyma obrażenia zdolne do jego zniszczenia, użytkownik może zapłacić dodatkowy, standardowy koszt B, aby stworzyć dodatkowe 3 wężowe głowy do maksymalnie 9 głów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=大蛇,]Orochi | Orochi[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/nOw33K5.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Tygrys → Smok → Pies → Wąż → Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Aktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry, Znajomośc Hebi[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika jest traktowana jako twór z chakry[/row] 
[description]Orochi to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a specjalna technika stylu klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca trzygłowego węża bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na niej. Wąż nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako iż wielogłowy wąż stworzony jest z chakry, jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić. Zamiast tego należy siłą ciosów bądź techniki rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2080#p2080]stworzeń paktu[/url] posiada rozmiar: Duży przy 3 głowach, a Wielki przy 9 głowach. Stwór walczy za pomocą swego ciała i zębisk. 

[b]Posiadając odblokowany poziom S Kujaku Myōhō[/b] zasięg wielogłowego węża zwiększa się o 10 metrów. Czyli do 30 metrów.
[b]Posiadając Sennina Kujaku Myōhō[/b] Orochi posiada specjalną zdolność. Tak długo jak twór połączony jest ze swym shinobi, jego zniszczenie jest trudniejsze od innych tworów z Gwiezdnej Chakry, gdyż w momencie gdy Orochi otrzyma obrażenia zdolne do jego zniszczenia, użytkownik może zapłacić dodatkowy, standardowy koszt B, aby stworzyć dodatkowe 3 wężowe głowy do maksymalnie 9 głów.[/description]

Ryū | Dragon
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSmok → Baran → Małpa → Szczur → Koń → Tygrys → Ptak → Małpa → Smok → Specjalna Pieczęć Stylu
KosztPodwójny na turę
Zasięg30m
WymaganiaAktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry
DodatkoweTechnika jest traktowana jako twór z chakry
Ryū to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a specjalna technika stylu klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca smoka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na nim. Smok nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako iż smok stworzony jest z chakry,jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić. Zamiast tego należy siłą ciosów bądź technik rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski stworzeń paktu posiada rozmiar: Olbrzymi, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec, Ryū potrafi również latać. Stwór potrafi walczyć atakując swym ciałem, małymi górnymi kończynami oraz sporymi zębiskami.

Posiadając Senina Kujaku Myōhō Ryu posiada specjalną zdolność. Płacąc dodatkowy standardowy koszt A smok potrafi wystrzelić potężną zbitą w sobie kulę chakry, która wygląda jak odpowiednio mniejsza i słabsza Bijūdama stworzona z Gwiezdnej Chakry. Wystrzelona kula jest dewastującym atakiem mającym 20 metrów zasięgu i siłę typową dla technik rangi A.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=龍]Ryū | Dragon[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/nfzLoPc.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Baran → Małpa → Szczur → Koń → Tygrys → Ptak → Małpa → Smok → Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Podwójny na turę[/row]
[row title=Zasięg]30m[/row]
[row title=Wymagania]Aktywna jedna z form Gwiezdnej Chakry[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika jest traktowana jako twór z chakry[/row] 
[description]Ryū to nie jedna z form Kujaku Myōhō, a specjalna technika stylu klasyfikowana jako twór z Gwiezdnej Chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i złożeniu specjalnej pieczęci stylu, przypominająca smoka bestia materializuje się z Gwiezdnej Chakry użytkownika wytworzonej przez wykorzystywaną formę. Shinobi ma pełną kontrolę nad chakrowym tworem, steruje nim niczym marionetkarz swą lalką, przez co korzystanie z techniki wymaga pełnego skupienia się na nim. Smok nie może oddalić się poza zasięg techniki, inaczej zacznie znikać. Dodatkowo bestia stale połączona jest liną z Gwiezdnej Chakry z użytkownikiem. Jako iż smok stworzony jest z chakry,jest on tworem połowicznie materialnym - istoty żywe jak i bronie, przedmioty są w stanie go trafić, jednak bestia nie ma żadnych czułych punktów czy organów toteż nie ma jak jej faktycznie zranić. Zamiast tego należy siłą ciosów bądź technik rozdzielić tworzącą bestię chakrę bądź też całkowicie ją zmiażdżyć/zniszczyć dostatecznie potężnymi technikami. Bestia wedle rozpiski [url=https://sakuranohana.pl/viewtopic.php?p=2080#p2080]stworzeń paktu[/url] posiada rozmiar: Olbrzymi, toteż może zostać wykorzystana jako wierzchowiec, Ryū potrafi również latać. Stwór potrafi walczyć atakując swym ciałem, małymi górnymi kończynami oraz sporymi zębiskami. 

[b]Posiadając Senina Kujaku Myōhō[/b] Ryu posiada specjalną zdolność. Płacąc dodatkowy standardowy koszt A smok potrafi wystrzelić potężną zbitą w sobie kulę chakry, która wygląda jak odpowiednio mniejsza i słabsza Bijūdama stworzona z Gwiezdnej Chakry. Wystrzelona kula jest dewastującym atakiem mającym 20 metrów zasięgu i siłę typową dla technik rangi A.[/description]

Ryusei Rasengan | Meteor Spiralling Sphere流星 螺旋丸
KlasyfikacjaNinjutsu, Transformacja Kształtu, Kujaku Myōhō, Kinjutsu
PieczęcieBrak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 6 pieczęci
KosztDwukrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaZnajomość Rasengan, Kontrola Chakry 7 i 2 cieniste klony lub Kontrola Chakry 8 i 1 cienisty klon lub Kontrola Chakry 9
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Technika będąca wariacją Rasengana, stworzonego dzięki Gwiezdnej Chakrze, dzięki czemu zyskuje ona dodatkowe właściwości. Technika tworzy szybko wirującą kulę z bardzo skondensowanej Gwiezdnej Chakry. Kula mieści się w dłoni użytkownika i unosi delikatnie nad nią. Następnie uderza się nią w cel, zadając spore obrażenia. Rotująca energia skręca i rozrywa to, w co uderzy, mogąc wyrządzić ogromne szkody uderzonemu ciału czy z łatwością skruszyć skałę. Trafienie tym jutsu, oprócz obrażeń podobnych od zwykłego Rasengana, doprowadza do uszkodzeń w ciele, sprawiając, iż organizm ofiary obarczony jest walką z toksycznością Gwiezdnej Chakrą wedle jednej z jej specjalnych właściwości (opisanych w zdolnościach samego klanu). Sprawia to, iż przy oberwaniu tą techniką, cel dodatkowo zyskuje negatywny efekt jakby zaabsorbował dużą ilość Gwiezdnej Chakry jak przy próbie jej absorpcji przez shinobi niewyszkolonego w Kujaku Myōhō.

Posiadając rangę S w Ninjutsu i Kujaku Myōhō można przy tworzeniu Rasengana przelać dowolną ilość chakry. W ten sposób tworzona kula energii staje się większa i silniejsza, zależnie od tego, jak wiele energii zostanie wykorzystanej do jego utworzenia.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō możliwym jest stworzenie dwóch Rasenganów na raz. Podwaja to oczywiście koszt jak i potrzebną na dany poziom ilość cienistych klonów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=流星 螺旋丸]Ryusei Rasengan | Meteor Spiralling Sphere[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/EjgpGrF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Ninjutsu, Transformacja Kształtu, Kujaku Myōhō, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, mieszanie chakry zajmuje tyle, co złożenie 6 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Dwukrotny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Rasengan, Kontrola Chakry 7 i 2 cieniste klony lub Kontrola Chakry 8 i 1 cienisty klon lub Kontrola Chakry 9[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō[/row] 
[description]Technika będąca wariacją Rasengana, stworzonego dzięki Gwiezdnej Chakrze, dzięki czemu zyskuje ona dodatkowe właściwości. Technika tworzy szybko wirującą kulę z bardzo skondensowanej Gwiezdnej Chakry. Kula mieści się w dłoni użytkownika i unosi delikatnie nad nią. Następnie uderza się nią w cel, zadając spore obrażenia. Rotująca energia skręca i rozrywa to, w co uderzy, mogąc wyrządzić ogromne szkody uderzonemu ciału czy z łatwością skruszyć skałę. Trafienie tym jutsu, oprócz obrażeń podobnych od zwykłego Rasengana, doprowadza do uszkodzeń w ciele, sprawiając, iż organizm ofiary obarczony jest walką z toksycznością Gwiezdnej Chakrą wedle jednej z jej specjalnych właściwości (opisanych w zdolnościach samego klanu). Sprawia to, iż przy oberwaniu tą techniką, cel dodatkowo zyskuje negatywny efekt jakby zaabsorbował dużą ilość Gwiezdnej Chakry jak przy próbie jej absorpcji przez shinobi niewyszkolonego w Kujaku Myōhō. 

[b]Posiadając rangę S w Ninjutsu i Kujaku Myōhō[/b] można przy tworzeniu Rasengana przelać dowolną ilość chakry. W ten sposób tworzona kula energii staje się większa i silniejsza, zależnie od tego, jak wiele energii zostanie wykorzystanej do jego utworzenia.
[b]Posiadając Sennina Kujaku Myōhō[/b] możliwym jest stworzenie dwóch Rasenganów na raz. Podwaja to oczywiście koszt jak i potrzebną na dany poziom ilość cienistych klonów.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2023, 18:17 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Yurei | Spectre幽霊
KlasyfikacjaKujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry
PieczęcieSpecjalna Pieczęć Stylu
KosztStandardowy B na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō
Technika wymaga od użytkownika ostatecznego poświęcenia, toteż historycznie jeśli już została użyta to tylko na łożu śmierci, w momencie największej desperacja. Technika nieodwracalnie zabija ciało użytkownika, w zamian pozwala mu na moment przekroczyć śmierć i przekształcić duszę w zjawę stworzoną z Gwiezdnej Chakry zdolną do interakcji z światem rzeczywistym. W tej formie użytkownik nie jest już ograniczony ludzkim ciałem, potrafi latać z szybkością dostępną dla niego wedle statystyk za życia. Zwykłe ataki czy techniki nie mają żadnego wpływu na zjawę, jedynie specjalne moce pozwalające walczyć z demonami jak np. Kapłanki Mirai są w stanie zranić zjawę. Sam duch potrafi korzystać jedynie z technik Gwiezdnej Chakry. Użytkownik tej techniki stale traci chakrę, co prawda może walczyć z czasem absorbując chakrę dzięki odpowiedniemu atutowi bądź technikom jak np. Kuishinbō jednak ostatecznie nie jest to wyścig jaki może wygrać. Maksymalnie w postaci ducha możemy istnieć 24 godziny. Po utracie całej chakry bądź upływie 24 godzin dusza użytkownika zanika - wyparowuje nie pozwalając na żadną formę ożywienia czy reinkarnacji. Mając odpowiednie biegłości duch może korzystać także z innych technik, z których mógłby korzystać za życia podczas używania stylu Kujaku Myoho.

Posiadając odpowiednie biegłości użytkownik tej techniki może korzystać także z technik innych dziedzin, z których mógłby korzystać za życia podczas korzystania z Kujaku Myōhō.
Posiadając Sennina Kujaku Myōhō oraz posiadając odpowiednie biegłości możemy korzystać z technik innych dziedzin, nawet jeśli pozornie wyłamałyby się poza ramy samej techniki. Możemy np. posiadając Fūinjutsu, zapieczętować swoją duszę, by np. aktywować tę technikę kilka lat po swojej śmierci, bądź w innej specyficznej sytuacji, a przy pomocy Ninjutsu np. zmienić właściwości duszy.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=幽霊]Yurei | Spectre[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/jo6qNbY.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kujaku Myōhō, Kinjutsu, Przepływ Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Specjalna Pieczęć Stylu[/row]
[row title=Koszt]Standardowy B na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika jest traktowana jako technika stylu Kujaku Myōhō[/row] 
[description]Technika wymaga od użytkownika ostatecznego poświęcenia, toteż historycznie jeśli już została użyta to tylko na łożu śmierci, w momencie największej desperacja. Technika nieodwracalnie zabija ciało użytkownika, w zamian pozwala mu na moment przekroczyć śmierć i przekształcić duszę w zjawę stworzoną z Gwiezdnej Chakry zdolną do interakcji z światem rzeczywistym. W tej formie użytkownik nie jest już ograniczony ludzkim ciałem, potrafi latać z szybkością dostępną dla niego wedle statystyk za życia. Zwykłe ataki czy techniki nie mają żadnego wpływu na zjawę, jedynie specjalne moce pozwalające walczyć z demonami jak np. Kapłanki Mirai są w stanie zranić zjawę. Sam duch potrafi korzystać jedynie z technik Gwiezdnej Chakry. Użytkownik tej techniki stale traci chakrę, co prawda może walczyć z czasem absorbując chakrę dzięki odpowiedniemu atutowi bądź technikom jak np. Kuishinbō jednak ostatecznie nie jest to wyścig jaki może wygrać. Maksymalnie w postaci ducha możemy istnieć 24 godziny. Po utracie całej chakry bądź upływie 24 godzin dusza użytkownika zanika - wyparowuje nie pozwalając na żadną formę ożywienia czy reinkarnacji. Mając odpowiednie biegłości duch może korzystać także z innych technik, z których mógłby korzystać za życia podczas używania stylu Kujaku Myoho. 

[b]Posiadając odpowiednie biegłości[/b] użytkownik tej techniki może korzystać także z technik innych dziedzin, z których mógłby korzystać za życia podczas korzystania z Kujaku Myōhō.
[b]Posiadając Sennina Kujaku Myōhō[/b] oraz posiadając odpowiednie biegłości możemy korzystać z technik innych dziedzin, nawet jeśli pozornie wyłamałyby się poza ramy samej techniki. Możemy np. posiadając Fūinjutsu, zapieczętować swoją duszę, by np. aktywować tę technikę kilka lat po swojej śmierci, bądź w innej specyficznej sytuacji, a przy pomocy Ninjutsu np. zmienić właściwości duszy.[/description]
Ostatnio zmieniony 07 paź 2022, 13:01 przez Vampiro, łącznie zmieniany 2 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”