• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hōseki Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hōseki Ichizoku

Hōseki Ichizoku | Hōseki Clan宝石一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Klan pochodzący pierwotnie z Otogakure na Sato, z pewnych powodów w przeszłości przeniósł się do Iwagakure no Sato, gdzie spędził kilkadziesiąt dobrych lat. Dopiero po dekrecie Daimyo kraju Tsuchi no Kuni, Ówczesny Lider klanu Hōseki Dākukirā, przeprowadził swój klan do Amegakure no Sato, gdzie tymczasowo przekazał pieczę nad klanem swojej siostrze, Hōseki Shunie.
Historia
Klan Hōseki swoje początki miał w Otogakure no Sato. Nie znane są za bardzo szczegóły dotyczące powodów, jednak gdzieś w czasach, które nastąpiły po Czwartej Światowej Wojnie Shinobi wyemigrował on do Tsuchi no Kuni, gdzie wsparł tamtejszą wioskę przez nadchodzące lata.

Dopiero po dekrecie Daiymō Tsuchi no Kuni, klan Hōseki musiał wynieść się z Iwagakure no Sato. Ówczesny lider klanu, Dākukirā, przeprowadził ich początkowo do Nekogakure no Sato, gdzie to wcześniej udało mu się nawiązać z nią dobrą relację. Tam mieszkańcy użyczyli swoich domów, pomogli klanowi, aby ten nie został na lodzie. Dzięki ich pomocy, praktycznie większość klanu utrzymała się w jedności i mało kto chciał szukać innych rozwiązań niż pozostanie z rodziną. Lider jednak nie chciał nadwyrężać gościnności Wioski Kotów, zwłaszcza, że ona też znajdowała się w tym samym kraju co Iwagakure. Nie była więc to długoterminowa perspektywa zostania w niej na dłużej. Po ustabilizowaniu się sytuacji, wykorzystał okazję i przeprowadził ród do Amegakure no Sato, gdyż uważał, że będzie to dla nich najlepsze. Było to stosunkowo blisko Tsuchi no Kuni, więc przeprawa nie była zbyt długa. A sama wioska deklarowała się jako najbardziej przyjazna.

Hōsecy nie planują zapomnieć o pomocy udzielonej przez Nekogakure. Mają w końcu u niej dług wdzięczności. Amekagure okazało się zaś idealnym miejscem dla klanu. Jedynym problemem była sytuacja ekonomiczna na świecie, która to nie była zbyt ciekawa. Dākukirā przekazał wówczas obowiązki lidera swojej najbardziej zaufanej osobie, czyli swojej siostrze, aby to ona pełniła pieczę nad klanem, samemu opuszczając wioskę.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Hōseki.
  2. Po przymusowym opuszczeniu Iwagakure, ówczesny lider przeprowadził większość klanu do Amegakure no Sato.
  3. Tymczasowym liderem klanu jest Hōseki Shuna.
  4. Ich Kekkei Genkai nosi nazwę Shōton i jest on połączeniem Uwolnienia Wiatru oraz Uwolnienia Ziemi.
Zdolności
Klan Hōseki posiada dostęp do Kekkei Genkai, uwolnienia kryształu. Jest on połączeniem dwóch żywiołów: Raitonu oraz Dotonu i zapewnia im dostęp do szerokiego wachlarza umiejętności:
  1. Manipulacja kryształem - to Kekkei Genkai umożliwia manipulacje kryształem. Jest on dość wytrzymały, dlatego dość ciężko jest go zniszczyć i może służyć do technik zarówno ofensywnych jak i defensywnych. Posiadają także możliwość tworzenia przedmiotów z kryształu. Użytkownicy Shōton są w stanie stworzone przez siebie kryształy zniszczyć w dowolnym momencie.
  2. Czarny kryształ - mocniejsza wersja kryształu, jest on o wiele wytrzymalszy, dodatkowo posiada właściwości samoregeneracyjne. Aby móc z niego skorzystać, wymagana jest specjalizacja w dziedzinie klanowej.
  3. Krystalizacja - Krystalizacja polega na łączeniu się kryształu z drugim bytem materialnym, który rozpada się razem z nim kiedy ten pęknie. W zależności od rangi Dziedziny oraz wytrzymałości przeciwnika użycie techniki z krystalizacją, daje mocniejszy lub też słabszy efekt. Atut mędrca/specjalizacja zwiększa siłę krystalizacji.

Kuroi Kesshō | Black Crystal黒い結晶
Finalna forma Uwolnienia Kryształu, do której osiągnięcia trzeba się ze zdolnościami do jego używania urodzić. Prócz eleganckiego koloru, wszystkie twory wychodzące spod ręki mistrzów Shōtonu są widocznie wytrzymalsze oraz posiadają zdolności samoregeneracyjne. Te jednak zależą przede wszystkim od rangi samej techniki, aniżeli rangi posiadanej przez shinobi dziedziny. Pomimo tego, stanowi on przydatny dodatek dla wszystkich shinobi, jacy opierają się przede wszystkim na utylizacji niniejszego Kekkei Genkai.
Zdolności kryształu
Zarówno zwiększona wytrzymałość, jak i możliwości do regeneracji otrzymanych obrażeń, zależą przede wszystkim od rangi samej techniki. Oznacza to, że bez względu na posiadaną dziedzinę, twory rangi D nie są w stanie osiągnąć podobnych możliwości w danym zakresie, co techniki S. Wynika to czysto z limitów, jakie posiadają twory, które do powstania wymagają mniej chakry odpowiadającej za ich możliwości.

Kryształ E - S - Obiekty wytrzymalszy o rangę niż jego normalny odpowiednik na danej randze i w danej technice. Kryształ regeneruje się w pełni w ciągu kolejno 8/7/6/4/5/3 tur.

Posiadając Specjalizację w Shōtonie, każda technika tworząca kryształ korzysta z ów profitów nawet, jeśli te same nie są wspomniane w samej technice. Ze względu jednak na możliwości dawane przez Czarny Kryształ, potencjalne inne wzmocnienia technik wynikające ze Specjalizacji, mogą być słabsze niż w przypadku innych klanów bądź technik opierających się na podobnych zasadach, a nawet nie występować przez pasywne już wzmocnienie techniki.
Ostatnio zmieniony 01 lis 2023, 15:34 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Kesshō: Kai | Crystal: Dissipation結晶・回
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran
KosztStandardowy (minimum 3 punkty Chakry) za 1m3
ZasięgBezpośredni
WymaganiaWcześniej utworzony własny, kryształowy twór do rozbicia
Prosta i elementarna technika pozwalająca użytkownikowi Shōtonu rozbić własne, kryształowe twory, które utworzył wcześniej - np. w ramach technik. Można pozbyć się jedynie całego kryształowego tworu. Wymagany jest bezpośredni dotyk powierzchni kryształu.
Niemożliwe jest rozbicie tą techniką skrystalizowanych obiektów żywych.

Z atutem Sennina Shōtonu można pozbywać się wybranych, dowolnych fragmentów kryształu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=結晶・回]Kesshō: Kai | Crystal: Dissipation[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/4L544pd.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy (minimum 3 punkty Chakry) za 1m[sup]3[/sup][/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Wcześniej utworzony własny, kryształowy twór do rozbicia[/row]
[description]Prosta i elementarna technika pozwalająca użytkownikowi Shōtonu rozbić [b]własne[/b], kryształowe twory, które utworzył wcześniej - np. w ramach technik. Można pozbyć się jedynie całego kryształowego tworu. Wymagany jest bezpośredni dotyk powierzchni kryształu.
Niemożliwe jest rozbicie tą techniką skrystalizowanych obiektów żywych.

[b]Z atutem Sennina Shōtonu[/b] można pozbywać się wybranych, dowolnych fragmentów kryształu.[/description]

Shōton: Suishō Kyō | Crystal Release: Jade Crystal Mirror晶遁・翠晶鏡
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Pies → Małpa → Otwarte dłonie
KosztStandardowy
ZasięgBezpośredni
Wymagania---
Po wykonaniu pieczęci chakra z naszych rąk formułuje kryształowe, półprzeźroczyste lustro w kształcie płatka śniegu. Jego powierzchnia wynosi około 1,5m2 i jest cienkie i kruche niczym zwykłe lustro. Technika służy głównie jako podwalina do innych technik Shōtonu, np. Suishō Bunshin no Jutsu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・翠晶鏡]Shōton: Suishō Kyō | Crystal Release: Jade Crystal Mirror[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/uAcZaxR.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Pies → Małpa → Otwarte dłonie[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Po wykonaniu pieczęci chakra z naszych rąk formułuje kryształowe, półprzeźroczyste lustro w kształcie płatka śniegu. Jego powierzchnia wynosi około 1,5m[sup]2[/sup] i jest cienkie i kruche niczym zwykłe lustro. Technika służy głównie jako podwalina do innych technik Shōtonu, np. Suishō Bunshin no Jutsu.[/description]

Shōton: Kessho no Hamono | Crystal Release: Crystal Cutlery晶遁・結晶の刃物
KlasyfikacjaTransformacja Natury
PieczęcieTygrys → Wół → Małpa
KosztStandardowy za obiekt (min. 3 chakry)
ZasięgDotykowy
WymaganiaOtwarta dziedzina Shōtonu
Jedna z bardziej elementarnych technik, jakie skupiają się na tworzeniu. Jako, że kryształ tworzony przez ten klan posiada swoją twardość, możliwe jest, przy niewielkim nakładzie chakry, stworzyć proste, kryształowe obiekty o nieskomplikowanych kształtach. Kubek, butelka czy wykałaczka - ich uformowanie nie jest problemem, jednak sama ich twardość nie jest zbyt wielka. Wystarczy, by nie złamały się od razu podczas wykonywania nimi dość prostych, niewymagających czynności z życia codziennego, jednak ich upuszczenie na ziemię czy użycie przy nich nieco więcej siły, niż normalnie, dość szybko może poskutkować ich rozleceniem się w pył. Ich możliwości obronne są więc ujemne, a i próba zrobienia komuś nimi krzywdy nie poskutkuje wybitnymi wynikami. Ich wielkość również jest niewielka, nieprzekraczając wielkością 300ml kubka.

Posiadając rangę B Shōtonu możliwe jest tworzenie obiektów, jakie wielkością porównywalne są z litrową butelką.
Posiadając rangę A Shōtonu możliwe jest stworzenie trzech przedmiotów w cenie jednego.
Posiadając rangę S Shōtonu możliwe jest tworzenie obiektów wielkości standardowej, drewnianej beczki.
Posiadając Sennina Shōtonu oraz Specjalizację w Shōton możliwe jest zmienianie koloru wytworzonego kryształu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・結晶の刃物]Shōton: Kessho no Hamono | Crystal Release: Crystal Cutlery[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/4QGNF4F.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Wół → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za obiekt (min. 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Otwarta dziedzina Shōtonu[/row]
[description]Jedna z bardziej elementarnych technik, jakie skupiają się na tworzeniu. Jako, że kryształ tworzony przez ten klan posiada swoją twardość, możliwe jest, przy niewielkim nakładzie chakry, stworzyć proste, kryształowe obiekty o nieskomplikowanych kształtach. Kubek, butelka czy wykałaczka - ich uformowanie nie jest problemem, jednak sama ich twardość nie jest zbyt wielka. Wystarczy, by nie złamały się od razu podczas wykonywania nimi dość prostych, niewymagających czynności z życia codziennego, jednak ich upuszczenie na ziemię czy użycie przy nich nieco więcej siły, niż normalnie, dość szybko może poskutkować ich rozleceniem się w pył. Ich możliwości obronne są więc ujemne, a i próba zrobienia komuś nimi krzywdy nie poskutkuje wybitnymi wynikami. Ich wielkość również jest niewielka, nieprzekraczając wielkością 300ml kubka. 

[b]Posiadając rangę B Shōtonu[/b] możliwe jest tworzenie obiektów, jakie wielkością porównywalne są z litrową butelką. 
[b]Posiadając rangę A Shōtonu[/b] możliwe jest stworzenie trzech przedmiotów w cenie jednego.
[b]Posiadając rangę S Shōtonu[/b] możliwe jest tworzenie obiektów wielkości standardowej, drewnianej beczki. 
[b]Posiadając Sennina Shōtonu oraz Specjalizację w Shōton[/b] możliwe jest zmienianie koloru wytworzonego kryształu.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 mar 2023, 13:39 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Shōton: Suishōtō | Crystal Release: Jade Crystal Blade晶遁・翠晶刀
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Wół → Dzik → Wąż
KosztPodwójny za jedno ostrze
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Shinobi materializuje od jednego do dwóch kryształowych ostrzy, przytwierdzonych do jego przedramion. Długością sięga ono od łokcia do czubków placów ręki, gdzie zwęża się ku czubku. Wytrzymałością dorównuje stali.

Z rangą B Shōtonu ostrza zyskują bazową wytrzymałość dobrej jakości stali.
Przy randze A Shōtonu można pominąć połowę potrzebnych pieczęci.
Przy randze S Shōtonu można pominąć wszystkie pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・翠晶刀]Shōton: Suishōtō | Crystal Release: Jade Crystal Blade[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/x8ShH5j.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Wół → Dzik → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za jedno ostrze[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Shinobi materializuje od jednego do dwóch kryształowych ostrzy, przytwierdzonych do jego przedramion. Długością sięga ono od łokcia do czubków placów ręki, gdzie zwęża się ku czubku. Wytrzymałością dorównuje stali.

[b]Z rangą B Shōtonu[/b] ostrza zyskują bazową wytrzymałość dobrej jakości stali.
[b]Przy randze A Shōtonu[/b] można pominąć połowę potrzebnych pieczęci.
[b]Przy randze S Shōtonu[/b] można pominąć wszystkie pieczęci.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 mar 2023, 13:40 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken | Crystal: Giant Hexagonal Shuriken結晶・巨大六角手裏剣
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęciePies → Baran → Dzik → Małpa → Pieczęć Konfrontacji
KosztStandardowy
Zasięg20m
Wymagania---
Ofensywna technika, tworząca tuż przy dłoni shinobi ogromny shuriken wielkości człowieka. Przypomina on kształtem płatek śniegu. Jest cienki, lecz bardzo ostry. Po stworzeniu od razu można nim rzucić w wybranym kierunku, gdzie zaczyna się obracać z dużą szybkością, przypominając latającą tarczę piły.

Przy Senninie Shōtonu można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 20m lotu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=結晶・巨大六角手裏剣]Kesshō: Kyodai Rokkaku Shuriken | Crystal: Giant Hexagonal Shuriken[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/1hY9BSh.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Baran → Dzik → Małpa → Pieczęć Konfrontacji[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Ofensywna technika, tworząca tuż przy dłoni shinobi ogromny shuriken wielkości człowieka. Przypomina on kształtem płatek śniegu. Jest cienki, lecz bardzo ostry. Po stworzeniu od razu można nim rzucić w wybranym kierunku, gdzie zaczyna się obracać z dużą szybkością, przypominając latającą tarczę piły.

[b]Przy Senninie Shōtonu[/b] można lekko naginać tor lotu shurikenów - do 1m na 20m lotu.[/description]

Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance結晶・六角手裏剣・乱舞
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Dzik → Baran
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Przed użytkownikiem techniki tworzą się kryształowe shurikeny w kształcie płatków śniegu. Lecą one w wybranym kierunku, wirując.
Ilość stworzonych shurikenów jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 10 shurikenów;
  • Shōton rangi B - 15 shurikenów;
  • Shōton rangi A - 20 shurikenów;
  • Shōton rangi S - 25 shurikenów;
Przy randze B Shōtonu dodatkowo możemy pominąć połowę pieczęci.
Przy randze A Shōtonu wystarczy użyć pieczęci Barana, aby aktywować jutsu.
Przy Senninie Shōtonu shurikeny można w dowolnej chwili rozbić na mniejsze cząstki (część lub wszystkie shurikeny) w ramach dywersji lub w celu zadania liczniejszych, lecz drobniejszych ran. W przypadku rozbicia, cząstki przestają się kręcić.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=結晶・六角手裏剣・乱舞]Kesshō: Rokkaku Shuriken: Ranbu | Crystal: Hexagonal Shuriken: Wild Dance[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/bJp0Hjb.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Pies → Baran → Koń → Szczur → Małpa → Ptak → Dzik → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Przed użytkownikiem techniki tworzą się kryształowe shurikeny w kształcie płatków śniegu. Lecą one w wybranym kierunku, wirując.
Ilość stworzonych shurikenów jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
[list][*][b]Shōton rangi C[/b] - 10 shurikenów;
[*][b]Shōton rangi B[/b] - 15 shurikenów;
[*][b]Shōton rangi A [/b]- 20 shurikenów;
[*][b]Shōton rangi S[/b] - 25 shurikenów;[/list]

[b]Przy randze B Shōtonu[/b] dodatkowo możemy pominąć połowę pieczęci.
[b]Przy randze A Shōtonu[/b] wystarczy użyć pieczęci Barana, aby aktywować jutsu.
[b]Przy Senninie Shōtonu[/b] shurikeny można w dowolnej chwili rozbić na mniejsze cząstki (część lub wszystkie shurikeny) w ramach dywersji lub w celu zadania liczniejszych, lecz drobniejszych ran. W przypadku rozbicia, cząstki przestają się kręcić.[/description]

Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles晶遁・結晶針
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWąż → Małpa → Wąż → Ptak → Wół
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Nad wybranym punktem pojawiają się kryształowe igły różnej grubości, spadające na przeciwnika z dużą prędkością. Mogą go zranić lub unieruchomić. Szybsi ninja są w stanie uniknąć techniki, zaś silniejsi uwolnić się z pułapki. Igły uderzają w punkt o średnicy 1m.

Ilość spadających igieł jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
  • Shōton rangi C - 5 igieł;
  • Shōton rangi B - 7 igieł;
  • Shōton rangi A - 10 igieł;
  • Shōton rangi S - 15 igieł;
Przy randze S Shōtonu ilość pieczęci w technice zostaje zredukowana do 3.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・結晶針]Shōton: Kesshō Hari | Crystal Release: Crystal Needles[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/Kgt2EHS.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Małpa → Wąż → Ptak → Wół[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Nad wybranym punktem pojawiają się kryształowe igły różnej grubości, spadające na przeciwnika z dużą prędkością. Mogą go zranić lub unieruchomić. Szybsi ninja są w stanie uniknąć techniki, zaś silniejsi uwolnić się z pułapki. Igły uderzają w punkt o średnicy 1m.

Ilość spadających igieł jest zależna od rangi dziedziny Shōtonu:
[list][*][b]Shōton rangi C[/b] - 5 igieł;
[*][b]Shōton rangi B[/b] - 7 igieł;
[*][b]Shōton rangi A [/b]- 10 igieł;
[*][b]Shōton rangi S[/b] - 15 igieł;[/list]

[b]Przy randze S Shōtonu[/b] ilość pieczęci w technice zostaje zredukowana do 3.[/description]

Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit晶遁・紅の果実
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieDzik → Wąż → Małpa → Pies → Baran
KosztRóżny
ZasięgNa siebie, 1m
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika tworząca kryształową kopułę, odporną na ataki z zewnątrz i wewnątrz. Można ją użyć zarówno na siebie czy sojusznikach jako tarczy lub jako pułapki by uwięzić w niej kogoś. Aby ochronić czy uwięzić inną osobę wymagany jest dystans 1m.

Wielkość i wytrzymałość kopuły jest zależna od tego, na jakiej randze użyjemy jutsu:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Tworzymy tuż przed sobą półkopułę ochronną. Wytrzyma ona jedną silniejszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę, mogącą zamknąć jedną osobę. Wytrzyma kilka silniejszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 6 i mniejszej;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć do trzech osób (lub mniejszą). Wytrzyma jedną technikę rangi A lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 7 (Siła na poziomie 7) i mniejsze. Wymagania: Shōton B;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jesteśmy w stanie stworzyć dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć nawet do 7 osób (lub mniejszą). Wytrzyma ona kilka technik rangi A, a może nawet wytrzyma technikę rangi S. Dodatkowo ataki o Sile 8 i mniej nie zniszczą kopuły. Wymagania: Shōton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Tworzona kopuła (dookoła siebie lub tuż obok) jest w stanie ochronić kilkanaście osób lub można stworzyć ją mniejszą. Jest w stanie wytrzymać część technik S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 10 lub wyższym. Wymagania: Shōton S;
Z racji właściwości kryształu, jest on bardziej odporny na zarysowania i cięcia zaś bardziej podatny na rozbicie. Użycie techniki Raitonu, fal dźwiękowych czy podobnie działających ataków obniża wytrzymałość kopuły. Dokładna mechanika ścierania pozostaje w rękach prowadzącego MG.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・紅の果実]Shōton: Kurenai no Kajitsu | Crystal Release: Crimson Fruit[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/V8KSg0n.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wąż → Małpa → Pies → Baran[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie, 1m[/row]
[row title=Wymagania]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Technika tworząca kryształową kopułę, odporną na ataki z zewnątrz i wewnątrz. Można ją użyć zarówno na siebie czy sojusznikach jako tarczy lub jako pułapki by uwięzić w niej kogoś. Aby ochronić czy uwięzić inną osobę wymagany jest dystans 1m.

Wielkość i wytrzymałość kopuły jest zależna od tego, na jakiej randze użyjemy jutsu:
[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Tworzymy tuż przed sobą półkopułę ochronną. Wytrzyma ona jedną silniejszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę, mogącą zamknąć jedną osobę. Wytrzyma kilka silniejszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 6 i mniejszej;
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Tworzymy dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć do trzech osób (lub mniejszą). Wytrzyma jedną technikę rangi A lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 7 (Siła na poziomie 7) i mniejsze. [u]Wymagania: Shōton B[/u];
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Jesteśmy w stanie stworzyć dookoła siebie lub tuż obok kopułę mogącą zamknąć nawet do 7 osób (lub mniejszą). Wytrzyma ona kilka technik rangi A, a może nawet wytrzyma technikę rangi S. Dodatkowo ataki o Sile 8 i mniej nie zniszczą kopuły. [u]Wymagania: Shōton A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Tworzona kopuła (dookoła siebie lub tuż obok) jest w stanie ochronić kilkanaście osób lub można stworzyć ją mniejszą. Jest w stanie wytrzymać część technik S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 10 lub wyższym. [u]Wymagania: Shōton S[/u];[/list]

Z racji właściwości kryształu, jest on bardziej odporny na zarysowania i cięcia zaś bardziej podatny na rozbicie. Użycie techniki Raitonu, fal dźwiękowych czy podobnie działających ataków obniża wytrzymałość kopuły. Dokładna mechanika ścierania pozostaje w rękach prowadzącego MG.[/description]

Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique晶遁・御神渡りの術
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Małpa → Baran → Dzik → Przyłożenie rąk do podłoża
KosztStandardowy za 10m
Zasięgn/d
Wymagania---
Po przyłożeniu dłoni do podłoża, wychodzą z niego 1-2 metrowe kryształowe kolce, tworząc rząd o szerokości 2m prący przed siebie. Podczas trwania techniki można dowolnie manipulować kierunkiem, w którym ona zmierza. Kolce rozchodzą się z prędkością 10m turę.

Przy randze A Shōtonu wystarczą dwie pieczęcie: Dzik i Przyłożenie rąk do podłoża.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・御神渡りの術]Shōton: Omiwatari no Jutsu | Crystal Release: The Gods' Crossings Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/lH2YREg.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Małpa → Baran → Dzik → Przyłożenie rąk do podłoża[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 10m[/row]
[row title=Zasięg]n/d[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Po przyłożeniu dłoni do podłoża, wychodzą z niego 1-2 metrowe kryształowe kolce, tworząc rząd o szerokości 2m prący przed siebie. Podczas trwania techniki można dowolnie manipulować kierunkiem, w którym ona zmierza. Kolce rozchodzą się z prędkością 10m turę.

[b]Przy randze A Shōtonu[/b] wystarczą dwie pieczęcie: Dzik i Przyłożenie rąk do podłoża.[/description]

Shōton: Suishōrō no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Prison Technique晶遁・翠晶牢の術
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęciePtak → Szczur → Pies → Wąż → Baran
KosztStandardowy
Zasięg5m
Wymagania---
W odległości 5m od użytkownika pojawia się świetlisty okrąg na ziemi o średnicy 2m. Po tym, z okręgu wyrasta kryształ, zamykając w nim każdą istotę żywą lub twór, jednocześnie krystalizując go. W przypadku rozbicia kryształu, skrystalizowany byt dostaje mocne obrażenia, może nawet skończyć się rozbiciem celu na kawałki.

Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
Ranga ShōtonSzybkość KrystalizacjiWytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie
Cbardzo wolno2
Bwolno3
Aszybko4
Sbardzo szybko6
W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・翠晶牢の術]Shōton: Suishōrō no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Prison Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/v8nCpse.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Szczur → Pies → Wąż → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]5m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]W odległości 5m od użytkownika pojawia się świetlisty okrąg na ziemi o średnicy 2m. Po tym, z okręgu wyrasta kryształ, zamykając w nim każdą istotę żywą lub twór, jednocześnie krystalizując go. W przypadku rozbicia kryształu, skrystalizowany byt dostaje mocne obrażenia, może nawet skończyć się rozbiciem celu na kawałki.

Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
| Ranga Shōton | Szybkość Krystalizacji | Wytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| C | bardzo wolno | 2 |
| B | wolno | 3 |
| A | szybko | 4 |
| S | bardzo szybko | 6 |
W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).[/description]

Suishō Bunshin no Jutsu | Jade Crystal Clone Technique翠晶分身の術
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieKoń → Baran
KosztStandardowy za klona na turę
Zasięg1m, Klony wychodzą bezpośrednio z kryształowego lustra
WymaganiaUtworzone Shōton: Suishō Kyō
Z odbicia Shinobi w kryształowym lustrze powstają klony, które wychodzą z ramy lustra. Same repliki są stworzone z kryształu, co tworzy je wytrzymalszymi od standardowych klonów, a ich uderzenia są boleśniejsze. Nie są w stanie mówić ani używać technik, jednak ze względu na swoją budowę są nieco trudniejsze do odróżnienia od zwykłych bunshinów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=翠晶分身の術]Suishō Bunshin no Jutsu | Jade Crystal Clone Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/shj0j08.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Koń → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za klona na turę[/row]
[row title=Zasięg]1m, Klony wychodzą bezpośrednio z kryształowego lustra[/row]
[row title=Wymagania]Utworzone Shōton: Suishō Kyō[/row]
[description]Z odbicia Shinobi w kryształowym lustrze powstają klony, które wychodzą z ramy lustra. Same repliki są stworzone z kryształu, co tworzy je wytrzymalszymi od standardowych klonów, a ich uderzenia są boleśniejsze. Nie są w stanie mówić ani używać technik, jednak ze względu na swoją budowę są nieco trudniejsze do odróżnienia od zwykłych bunshinów.[/description]
Ostatnio zmieniony 20 lip 2023, 20:20 przez Tora, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Kesshō no Yoroi | Crystal Armour 結晶の鎧
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieWół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Smok
KosztStandardowy za pokrycie jednej części ciała
ZasięgNa siebie
Poprzez przelanie chakry Uwolnienia Kryształu na konkretną kończynę, shinobi jest w stanie utwardzić ją tworząc zbroję. Warstwa kryształu jest niemalże niewidoczna zarówno przez wzgląd na przezroczystość materiału, jak i jej niewielką grubość. Nie jest jednak zupełnie niewykrywalna bowiem, pomijając samą jej twardość, w specyficzny sposób odbija światło. Jest wytrzymała na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Za koszt standardowy możliwe jest pokrycie jednej części ciała. Każda kolejna wiąże się z dodatkowymi opłatami.

Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie za koszt standardowy można pokryć połowę ciała.
Posiadając Sennina w Shōtonie możliwa staje się manipulacja warstwą kryształu pokrywającą shinobi tworząc na powierzchni zbroi dodatkowe elementy jak np. kolce. Modyfikacje można zrobić na maksymalnie 20cm, płaci się wtedy koszt standardowy C.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 結晶の鎧]Kesshō no Yoroi | Crystal Armour[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/9tPyjmX.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Smok → Szczur → Wąż → Dzik → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za pokrycie jednej części ciała[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description]Poprzez przelanie chakry Uwolnienia Kryształu na konkretną kończynę, shinobi jest w stanie utwardzić ją tworząc zbroję. Warstwa kryształu jest niemalże niewidoczna zarówno przez wzgląd na przezroczystość materiału, jak i jej niewielką grubość. Nie jest jednak zupełnie niewykrywalna bowiem, pomijając samą jej twardość, w specyficzny sposób odbija światło. Jest wytrzymała na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Za koszt standardowy możliwe jest pokrycie jednej części ciała. Każda kolejna wiąże się z dodatkowymi opłatami. 

[b]Posiadając rangę A w Shōtonie[/b] możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci. 
[b]Posiadając rangę S w Shōtonie[/b] za koszt standardowy można pokryć połowę ciała.
[b]Posiadając Sennina w Shōtonie[/b] możliwa staje się manipulacja warstwą kryształu pokrywającą shinobi tworząc na powierzchni zbroi dodatkowe elementy jak np. kolce. Modyfikacje można zrobić na maksymalnie 20cm, płaci się wtedy koszt standardowy C.[/description]

Shōton: Hashō Kōryū | Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon 晶遁・破晶降龍
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieSmok → Baran → Szczur → Małpa → Koń → Ptak → Wąż
KosztPodwójny za stworzenie; Standardowy na turę przy utrzymaniu
ZasięgDo 20m
Po złożeniu odpowiednich pieczęci, obok shinobi krystalizuje się cielsko azjatyckiego smoka. Chociaż nie jest to może największy smok, jakie widziało ludzkie oko - jego cielsko mierzy sobie około 5m długości, a przeciętna średnica wynosi 80cm. Może posłużyć za środek transportu. Przez swoją wielkość odznacza się również nieco większą szybkością i zwinnością, niż można by spodziewać się po podobnym tworze. Ze względu na materiał smok odporny jest na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Smok sam z siebie nie wykonuje żadnych ruchów. Znajduje się pod całkowitą kontrolą ninja, nie mając własnej woli. Jego zasięg działania to 20m. Jeżeli pod koniec tury smok znajduje się zbyt daleko od wykonującego, ulega rozpadowi zaniechując przy tym dalszego wykonywania powierzonych mu zadań.

Posiadając rangę A w Shōtonie możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie podczas jednego użycia techniki, możliwe staje się stworzenie do 3 smoków pojawiających się obok shinobi w tym samym momencie. Każdy dodatkowy smok wiąże się z potrzebą uiszczenia dodatkowego kosztu - w tym wypadku podwójnego - za jego stworzenie. Każdy dodatkowy smok wymaga także co turę uiszczania kosztu utrzymania.
Posiadając rangę Sennina w Shōtonie możliwe staje się "zaprogramowanie" smoka, pozwalając mu działać automatycznie. Tak jak nie ma problemu z prostymi rozkazami, tak bardziej złożone czy wymagającego podejmowania nagłych decyzji "w trakcie" będą tak prosty twór jednak przerastać.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・破晶降龍]Shōton: Hashō Kōryū | Crystal Release: Tearing Crystal Falling Dragon[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/6G3mFmZ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Smok → Baran → Szczur → Małpa → Koń → Ptak → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za stworzenie; Standardowy na turę przy utrzymaniu[/row]
[row title=Zasięg]Do 20m[/row]
[description]Po złożeniu odpowiednich pieczęci, obok shinobi krystalizuje się cielsko azjatyckiego smoka. Chociaż nie jest to może największy smok, jakie widziało ludzkie oko - jego cielsko mierzy sobie około 5m długości, a przeciętna średnica wynosi 80cm. Może posłużyć za środek transportu. Przez swoją wielkość odznacza się również nieco większą szybkością i zwinnością, niż można by spodziewać się po podobnym tworze. Ze względu na materiał smok odporny jest na tyle, by sparować ataki fizyczne zarówno wyprowadzone wręcz, jak i za pomocą broni tak długo, jak w te nie są wyprowadzone z ponadprzeciętną (8) siłą. Smok sam z siebie nie wykonuje żadnych ruchów. Znajduje się pod całkowitą kontrolą ninja, nie mając własnej woli. Jego zasięg działania to 20m. Jeżeli pod koniec tury smok znajduje się zbyt daleko od wykonującego, ulega rozpadowi zaniechując przy tym dalszego wykonywania powierzonych mu zadań.

[b]Posiadając rangę A w Shōtonie[/b] możliwe staje się pominięcie połowy pieczęci. 
[b]Posiadając rangę S w Shōtonie[/b] podczas jednego użycia techniki, możliwe staje się stworzenie do 3 smoków pojawiających się obok shinobi w tym samym momencie. Każdy dodatkowy smok wiąże się z potrzebą uiszczenia dodatkowego kosztu - w tym wypadku podwójnego - za jego stworzenie. Każdy dodatkowy smok wymaga także co turę uiszczania kosztu utrzymania.
[b]Posiadając rangę Sennina w Shōtonie[/b] możliwe staje się "zaprogramowanie" smoka, pozwalając mu działać automatycznie. Tak jak nie ma problemu z prostymi rozkazami, tak bardziej złożone czy wymagającego podejmowania nagłych decyzji "w trakcie" będą tak prosty twór jednak przerastać.[/description]

Shōton: Kesshō Sharin | Crystal Release: Crystal Wheel 晶遁・結晶車輪
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Tygrys
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Wokół użytkownika techniki tworzy się pionowy okrąg z wirujących odłamków kryształu. Na czas przyspiesza on poruszanie się postaci. Zderzając się z przeciwnikiem lub przeszkodą zadajemy niewielką ilość obrażeń.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・結晶車輪]Shōton: Kesshō Sharin | Crystal Release: Crystal Wheel[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/iZtCLF3.jpg[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Wokół użytkownika techniki tworzy się pionowy okrąg z wirujących odłamków kryształu. Na czas przyspiesza on poruszanie się postaci. Zderzając się z przeciwnikiem lub przeszkodą zadajemy niewielką ilość obrażeń.[/description]

Shōton no Jutsu | Crystal Creation Technique晶遁・の術 ­
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Baran → Tygrys → Smok
KosztRóżny
ZasięgObok siebie
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Podczas gdy jedne techniki skupiają się na niemalże pełnej defensywie, istnieją również sztuczki, jakie pozwalają na większą kontrolę pola walki oraz poszerzenie swoich własnych możliwości. Czasami zaś powstają jutsu będące w pewnym sensie mieszaniną obu. Sama technika, w swym najbardziej ogólnym zamyśle, pozwala na pokrywanie przedmiotów kryształem. Ten zaczyna rozrastać się od miejsca, z którym użytkownik ma fizyczny kontakt, będąc w stanie rozrosnąć się niczym pajęczyna w żądanym kierunku, bądź szczelnie pokryć wybrany obiekt. Co więcej taki kryształ możemy modyfikować, kształtując go wedle własnego zapotrzebowania.

Bez względu na to, czy chcemy pokryć kryształem większy obszar czy jeden przedmiot, ten traktowany jest niczym przedłużenie użytkownika. Wszelakie techniki tworzące kryształ można użyć, traktując materiał wytworzony tą techniką niczym medium. Techniki, jakie można użyć w określonej "odległości od użytkownika", zyskują wówczas również na zasięgu, jako użytkownika mogąc potraktować najdalej wysunięty, widoczny przez shinobi fragment stworzonego przez siebie kryształu. Przedmioty jak i istoty żywe pokryte ów kryształem nie ulegają krystalizacji. Użytkownik jest w stanie na życzenie zniszczyć cały stworzony tak kryształ, bądź wybraną jego część. Wytrzymałość kryształu zależna jest od rangi użytej techniki.

  • Ranga D: uiszczając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie w turę niewielkich obiektów bądź obszar o wielkości 1m3. Możliwe jest dokonywanie w krysztale nieznacznych modyfikacji jak niewielkie wypukłości. Wytrzyma ona jedną słabszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 4 i mniejszej;
  • Ranga C: uiszczając koszt standardowy C na turę, możliwe jest pokrycie w turę większych obiektów bądź obszar o wielkości 5m3. Możliwe jest dokonywanie większych już modyfikacje, jak wyrastanie niewielkich kolców czy tworzenie bardziej dokładnych, geometrycznych wzorów. Wytrzyma kilka słabszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;
  • Ranga B: po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy B na turę, możliwe jest pokrycie w turę dużych obiektów bądź obszar o wielkości 10m3. Modyfikacje kryształu są już dokładne i precyzyjne, jak i większe niż w poprzednim przypadku. Wytrzyma jedną technikę rangi B lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 6 (Siła na poziomie 6) i mniejsze;
  • Ranga A: po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy A na turę, możliwe jest pokrycie w turę bardzo dużych obiektów bądź obszar o wielkości 20m3. Modyfikacje kryształu są niesamowicie dokładne, pozwalając na kształtowanie go w imponujące rzeźby. Wytrzyma ona kilka technik rangi B, a może nawet wytrzyma technikę rangi A. Dodatkowo ataki o Sile 7 i mniej nie zniszczą kopuły. Wymagania: Shōton A;
  • Ranga S: po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy S na turę, możliwe jest pokrycie w turę ogromnych obiektów bądź obszar o wielkości 30m3. Biegłość w dziedzinie Shōtonu sprawia, że każdy twór ninja jest w stanie zamienić w istne dzieło sztuki. Jest w stanie wytrzymać część technik A, czy nawet jedną S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 8 lub wyższym. Wymagania: Shōton S;
Posiadając rangę S w Shōtonie możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=晶遁・の術 ­]Shōton no Jutsu | Crystal Creation Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/CVdbxvq.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Szczur → Baran → Tygrys → Smok[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Obok siebie[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]Podczas gdy jedne techniki skupiają się na niemalże pełnej defensywie, istnieją również sztuczki, jakie pozwalają na większą kontrolę pola walki oraz poszerzenie swoich własnych możliwości. Czasami zaś powstają jutsu będące w pewnym sensie mieszaniną obu. Sama technika, w swym najbardziej ogólnym zamyśle, pozwala na pokrywanie przedmiotów kryształem. Ten zaczyna rozrastać się od miejsca, z którym użytkownik ma fizyczny kontakt, będąc w stanie rozrosnąć się niczym pajęczyna w żądanym kierunku, bądź szczelnie pokryć wybrany obiekt. Co więcej taki kryształ możemy modyfikować, kształtując go wedle własnego zapotrzebowania.

Bez względu na to, czy chcemy pokryć kryształem większy obszar czy jeden przedmiot, ten traktowany jest niczym przedłużenie użytkownika. Wszelakie techniki tworzące kryształ można użyć, traktując materiał wytworzony tą techniką niczym medium. Techniki, jakie można użyć w określonej "odległości od użytkownika", zyskują wówczas również na zasięgu, jako użytkownika mogąc potraktować najdalej wysunięty, widoczny przez shinobi fragment stworzonego przez siebie kryształu. Przedmioty jak i istoty żywe pokryte ów kryształem nie ulegają krystalizacji. Użytkownik jest w stanie na życzenie zniszczyć cały stworzony tak kryształ, bądź wybraną jego część. Wytrzymałość kryształu zależna jest od rangi użytej techniki. 


[list][*][b]Ranga D:[/b] uiszczając koszt standardowy D na turę, możliwe jest pokrycie w turę niewielkich obiektów bądź obszar o wielkości 1m[sup]3[/sup]. Możliwe jest dokonywanie w krysztale nieznacznych modyfikacji jak niewielkie wypukłości. Wytrzyma ona jedną słabszą technikę oraz obrażenia fizyczne o Sile 4 i mniejszej;

[*][b]Ranga C:[/b] uiszczając koszt standardowy C na turę, możliwe jest pokrycie w turę większych obiektów bądź obszar o wielkości 5m[sup]3[/sup]. Możliwe jest dokonywanie większych już modyfikacje, jak wyrastanie niewielkich kolców czy tworzenie bardziej dokładnych, geometrycznych wzorów. Wytrzyma kilka słabszych technik oraz obrażenia fizyczne o Sile 5 i mniejszej;

[*][b]Ranga B:[/b] po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy B na turę, możliwe jest pokrycie w turę dużych obiektów bądź obszar o wielkości 10m[sup]3[/sup]. Modyfikacje kryształu są już dokładne i precyzyjne, jak i większe niż w poprzednim przypadku. Wytrzyma jedną technikę rangi B lub kilka słabszych, a także obrażenia fizyczne rangi 6 (Siła na poziomie 6) i mniejsze;

[*][b]Ranga A:[/b]  po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy A na turę, możliwe jest pokrycie w turę bardzo dużych obiektów bądź obszar o wielkości 20m[sup]3[/sup]. Modyfikacje kryształu są niesamowicie dokładne, pozwalając na kształtowanie go w imponujące rzeźby. Wytrzyma ona kilka technik rangi B, a może nawet wytrzyma technikę rangi A. Dodatkowo ataki o Sile 7 i mniej nie zniszczą kopuły. [u]Wymagania: Shōton A[/u];


[*][b]Ranga S:[/b]  po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Uiszczając koszt standardowy S na turę, możliwe jest pokrycie w turę ogromnych obiektów bądź obszar o wielkości 30m[sup]3[/sup]. Biegłość w dziedzinie Shōtonu sprawia, że każdy twór ninja jest w stanie zamienić w istne dzieło sztuki. Jest w stanie wytrzymać część technik A, czy nawet jedną S, a by zniszczyć ją samą siłą fizyczną konieczne jest posiadanie Siły na poziomie 8 lub wyższym. [u]Wymagania: Shōton S[/u];
[/list]

[b]Posiadając rangę S w Shōtonie[/b] możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.[/description]

Shōton: Seichō Kesshō Sōn | Crystal Release: Growing Crystal Thorns 晶遁・成長結晶ソーン
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Pies → Baran → Dzik → Ptak → Tygrys → Wół → Ptak
KosztStandardowy na turę
Zasięg5m na turę
Shinobi wypuszcza skumulowaną chakrę pod postacią bloku kryształu z miejsca do 1m od siebie - przy czym nie da się go stworzyć w powietrzu. Stworzony kryształ stanowi masę o objętości 8m3, złożona z kolców różnej wielkości skierowanych najczęściej ku celowi techniki. Chociaż jej zasięg w tej formie jest dość niewielki, sięgając do około 2m od miejsca stworzenia, sedno techniki tkwi w innym miejscu. Tak długo jak utrzymujemy ostatnią pieczęć, tak długo możliwe jest rozrośnięcie kryształu pod postacią "gałęzi" podążających we wskazanym przez nas kierunku. Te są ostro zakończone, będąc w stanie wbić się w gonionego przeciwnika. Na turę jedna gałąź może rozrosnąć się do 5 metrów, można stworzyć wiele rozgałęzień, ale ich łączna długość nie może przekroczyć 5 metrów. W ciągu jednej tury można rozrosnąć do 3 gałęzi (w tym mogą się one rozgałęziać). Nie ma odgórnego limitu co do wielkości ów kryształowego "drzewa", jednak w pewnym momencie jego wielkość i masa może sprawić, że przewali się samoistnie pod wpływem własnej masy oraz ze względu na kąt, pod jakim wyrosło.

Posiadając rangę A w Shōtonie można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając rangę S w Shōtonie zasięg, na jaki możliwe jest rozrośnięcie gałęzi zostaje zwiększony o kolejne 5m.
Posiadając Refleks na poziomie 7 możliwe jest w ciągu jednej tury rozrastanie do 6 gałęzi zamiast 3. Takie działanie zwiększa jednak koszt techniki do Podwójnego na turę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・成長結晶ソーン]Shōton: Seichō Kesshō Sōn | Crystal Release: Growing Crystal Thorns[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/j1L4hii.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Pies → Baran → Dzik → Ptak → Tygrys → Wół → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę [/row]
[row title=Zasięg]5m na turę[/row]
[description]Shinobi wypuszcza skumulowaną chakrę pod postacią bloku kryształu z miejsca do 1m od siebie - przy czym nie da się go stworzyć w powietrzu. Stworzony kryształ stanowi masę o objętości 8m[sup]3[/sup], złożona z kolców różnej wielkości skierowanych najczęściej ku celowi techniki. Chociaż jej zasięg w tej formie jest dość niewielki, sięgając do około 2m od miejsca stworzenia, sedno techniki tkwi w innym miejscu. Tak długo jak utrzymujemy ostatnią pieczęć, tak długo możliwe jest rozrośnięcie kryształu pod postacią "gałęzi" podążających we wskazanym przez nas kierunku. Te są ostro zakończone, będąc w stanie wbić się w gonionego przeciwnika. Na turę jedna gałąź może rozrosnąć się do 5 metrów, można stworzyć wiele rozgałęzień, ale ich łączna długość nie może przekroczyć 5 metrów. W ciągu jednej tury można rozrosnąć do 3 gałęzi (w tym mogą się one rozgałęziać). Nie ma odgórnego limitu co do wielkości ów kryształowego "drzewa", jednak w pewnym momencie jego wielkość i masa może sprawić, że przewali się samoistnie pod wpływem własnej masy oraz ze względu na kąt, pod jakim wyrosło.

[b]Posiadając rangę A w Shōtonie[/b] można pominąć połowę pieczęci. 
[b]Posiadając rangę S w Shōtonie[/b] zasięg, na jaki możliwe jest rozrośnięcie gałęzi zostaje zwiększony o kolejne 5m.
[b]Posiadając Refleks na poziomie 7[/b] możliwe jest w ciągu jednej tury rozrastanie do 6 gałęzi zamiast 3. Takie działanie zwiększa jednak koszt techniki do Podwójnego na turę.[/description]
Ostatnio zmieniony 20 lip 2023, 20:26 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Shōton: Kesshō Chōeki Nami | Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave 晶遁・翠晶六角柱
KlasyfikacjaShōton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Dzik → Tygrys → Szczur → Wół → Wąż → Szczur
KosztPodwójny
Zasięg10m
Druga z technik krystalizacji. Ta jednak w odróżnieniu od swojej "siostry" idealnie sprawdza się w starciu z większą ilością przeciwników. Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki w odpowiednim kierunku, chakra zostaje wypuszczona pod postacią kryształowego pyłu w postaci stożka średnicy 5 metrów. Pył krystalizuje wszystko, co wejdzie z nim w kontakt. Rozbicie kryształu z daną osobą bądź przedmiotem jest w stanie pozostawić ją z dużymi obrażeniami, a nawet zabić - co mniej wytrzymałe osoby nie tylko bowiem zostają w krysztale zamknięci, ale również krystalizacji podlega ich organizm, przez co rozbicie więzienia kończy się również rozbiciem na kawałki samego więźnia.

Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
Ranga ShōtonSzybkość KrystalizacjiWytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie
Aszybko4
Sbardzo szybko6

W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).

Posiadając atut Jednoręczne Składanie Pieczęci można wytworzyć dwie fale używając do tego obu rąk. Taka akcja zwiększa koszt techniki z podwójnego do czterokrotnego.
Posiadając rangę S w Shōtonie można pominąć połowę pieczęci.
Posiadając Sennina w Shōtonie możliwe jest wypuszczenie fali w formie okręgu, a nie stożka. Środkiem takowego okręgu jest używający techniki shinobi, zaś koszt techniki zwiększa się z podwójnego do sześciokrotnego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・翠晶六角柱]Shōton: Kesshō Chōeki Nami | Crystal Release: Crystal Imprisonment Wave[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/LhHVqar.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Dzik → Tygrys → Szczur → Wół → Wąż → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[description]Druga z technik krystalizacji. Ta jednak w odróżnieniu od swojej "siostry" idealnie sprawdza się w starciu z większą ilością przeciwników. Po złożeniu pieczęci i wystawieniu ręki w odpowiednim kierunku, chakra zostaje wypuszczona pod postacią kryształowego pyłu w postaci stożka średnicy 5 metrów. Pył krystalizuje wszystko, co wejdzie z nim w kontakt. Rozbicie kryształu z daną osobą bądź przedmiotem jest w stanie pozostawić ją z dużymi obrażeniami, a nawet zabić - co mniej wytrzymałe osoby nie tylko bowiem zostają w krysztale zamknięci, ale również krystalizacji podlega ich organizm, przez co rozbicie więzienia kończy się również rozbiciem na kawałki samego więźnia. 

Szybkość krystalizacji oraz jej siła jest zależna od rangi Shōtonu.
| Ranga Shōton | Szybkość Krystalizacji | Wytrzymałość celu, przy której rozbija się on całkowicie |
|:----------:|:----------:|:----------:|
| A | szybko | 4 |
| S | bardzo szybko | 6 |


W przypadku przerwanej krystalizacji, cel zostaje częściowo skrystalizowany. Oznacza to, że jeśli ucieknie on w trakcie procesu zostaje mu zadana adekwatna część przewidzianych obrażeń (pozostawione do oceny przez MG prowadzącego wątek).

[b]Posiadając atut Jednoręczne Składanie Pieczęci[/b] można wytworzyć dwie fale używając do tego obu rąk. Taka akcja zwiększa koszt techniki z podwójnego do czterokrotnego.
[b]Posiadając rangę S w Shōtonie[/b] można pominąć połowę pieczęci. 
[b]Posiadając Sennina w Shōtonie[/b] możliwe jest wypuszczenie fali w formie okręgu, a nie stożka. Środkiem takowego okręgu jest używający techniki shinobi, zaś koszt techniki zwiększa się z podwójnego do sześciokrotnego.
 [/description]

Shōton: Suishō Gokakukeichū | Crystal Release: Jade Crystal Pentagonal Pillars 晶遁・翠晶五角形柱
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Dłonie złączone ze sobą
KosztPodwójny za utworzenie; standardowy za utrzymanie na turę
Zasięg25m średnicy, filary osiągają do 15m wysokości ponad powierzchnie, na której są tworzone
WymaganiaNinjutsu A
Pośród wszystkich technik utylizujących kryształ, jest ona jedyna w swoim rodzaju ze względu na swoje niecodzienne działanie. Po złożeniu pieczęci, z ziemi wyłaniają się kryształowe filary tworząc pentagon o średnicy 25m z użytkownikiem techniki pomiędzy nimi. Filary te następnie wchodzą w rezonans z innymi technikami użytymi wewnątrz pentagonu, wzmacniając je. By technika została wzmocniona, musi ona utylizować chakrę oraz mieć swój początek na terenie wyznaczonym przez filary. Nie ma znaczenia, kto ją wykonuje. Nie można więc wybrać, które techniki zostaną wzmocnione, a które nie. Dodatkowo jedna technika może zostać wzmocniona tylko jeden raz.

Techniki rangi od D do B zostają wzmocnione o jedną rangę w górę. Oznacza to, że technikę B wzmocnioną w ten sposób należy traktować jak technikę rangi A. Tymczasem techniki rangi A zostają wzmocnione jedynie nieznacznie, przez co dużo technik A będzie mieć z nimi problem, jednak S już nie. Techniki S nie zostają wzmocnione. Co więcej zniszczenie jakiegokolwiek filaru osłabia efekt wzmocnienia, wzmacniając techniki niezależnie od rangi jedynie nieznacznie. Zniszczenie dwóch filarów i uszkodzenie trzeciego w przynajmniej 50% wyłącza technikę całkowicie, a pozostałe filary stają się jedynie elementem ozdobnym.

Posiadając rangę S w Shōtonie ilość pieczęci zmniejsza się o połowę.
Duży zwój---
Duży zwój---
Duży zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・翠晶五角形柱]Shōton: Suishō Gokakukeichū | Crystal Release: Jade Crystal Pentagonal Pillars[/title]
[pic rank=A zwoj=3]https://i.imgur.com/FnlGL0F.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Dłonie złączone ze sobą[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za utworzenie; standardowy za utrzymanie na turę [/row]
[row title=Zasięg]25m średnicy, filary osiągają do 15m wysokości ponad powierzchnie, na której są tworzone[/row]
[row title=Wymagania]Ninjutsu A[/row]
[description]Pośród wszystkich technik utylizujących kryształ, jest ona jedyna w swoim rodzaju ze względu na swoje niecodzienne działanie. Po złożeniu pieczęci, z ziemi wyłaniają się kryształowe filary tworząc pentagon o średnicy 25m z użytkownikiem techniki pomiędzy nimi. Filary te następnie wchodzą w rezonans z innymi technikami użytymi wewnątrz pentagonu, wzmacniając je. By technika została wzmocniona, musi ona utylizować chakrę oraz mieć swój początek na terenie wyznaczonym przez filary. Nie ma znaczenia, kto ją wykonuje. Nie można więc wybrać, które techniki zostaną wzmocnione, a które nie. Dodatkowo jedna technika może zostać wzmocniona tylko jeden raz. 

Techniki rangi od D do B zostają wzmocnione o jedną rangę w górę. Oznacza to, że technikę B wzmocnioną w ten sposób należy traktować jak technikę rangi A. Tymczasem techniki rangi A zostają wzmocnione jedynie nieznacznie, przez co dużo technik A będzie mieć z nimi problem, jednak S już nie. Techniki S nie zostają wzmocnione. Co więcej zniszczenie jakiegokolwiek filaru osłabia efekt wzmocnienia, wzmacniając techniki niezależnie od rangi jedynie nieznacznie. Zniszczenie dwóch filarów i uszkodzenie trzeciego w przynajmniej 50% wyłącza technikę całkowicie, a pozostałe filary stają się jedynie elementem ozdobnym. 

[b]Posiadając rangę S w Shōtonie[/b] ilość pieczęci zmniejsza się o połowę.[/description]

Shōton: Suishōheki Hachi no Jin | Crystal Release: Jade Crystal Wall Eighth Formation 晶遁・翠晶壁八の陣
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
KosztStandardowy
ZasięgDo 50m od użytkownika, max. 2.5m wysokości
Po złożeniu serii pieczęci, w miejscu określonym przez shinobi wyrastają grube, kryształowe kolce w zwartej formacji tworząc mur. Jest on całkiem gruby, zdolny przetrzymać kilka technik A czy bardzo silne (8) fizyczne uderzenia. Jego grubość szacuje się na około pół metra, zaś szerokość na 3m. Miejscami może być nieco chudsza, miejscami nieco grubsza ze względu na to, jak wyrosną kolce, jednak ściana ta nigdy nie będzie szczególnie odbiegać od ów wymiarów. Nie ma niczego, przed czym takowy mur broniłby lepiej. Nie mniej techniki Raitonu wycelowane w niego są w stanie przebić się przez defensywną strukturę już będąc rangi B. Ściana ta chroni przede wszystkim przed technikami, przed jakimi można się zasłonić. Nie będzie więc z niej użytku przy technikach np. działających z podłoża, bądź przed atakiem z powietrza - chociaż możliwe jest wyrośnięcie kolców pod niewielkim kątem wynoszącym maksymalnie 35°.

Posiadając rangę S w Shōtonie możliwe jest użycie techniki kosztem standardowym S, wzmacniając jej walory defensywne o rangę. Taka ściana powiększa się o 1m w każdym kierunku z wyłączeniem grubości i jest w stanie wziąć na siebie kilka technik obszarowych S bądź jedną technikę punktową tejże rangi. Uderzenia o niesamowicie dużej sile (9) są w stanie przebić się po kilku uderzeniach przez ścianę. Jest też bardziej wytrzymały na Raiton, sprawiając, że dopiero techniki rangi A są w stanie go przebić.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・翠晶壁八の陣]Shōton: Suishōheki Hachi no Jin | Crystal Release: Jade Crystal Wall Eighth Formation[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/QImJxez.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy [/row]
[row title=Zasięg]Do 50m od użytkownika, max. 2.5m wysokości[/row]
[description]Po złożeniu serii pieczęci, w miejscu określonym przez shinobi wyrastają grube, kryształowe kolce w zwartej formacji tworząc mur. Jest on całkiem gruby, zdolny przetrzymać kilka technik A czy bardzo silne (8) fizyczne uderzenia. Jego grubość szacuje się na około pół metra, zaś szerokość na 3m. Miejscami może być nieco chudsza, miejscami nieco grubsza ze względu na to, jak wyrosną kolce, jednak ściana ta nigdy nie będzie szczególnie odbiegać od ów wymiarów. Nie ma niczego, przed czym takowy mur broniłby lepiej. Nie mniej techniki Raitonu wycelowane w niego są w stanie przebić się przez defensywną strukturę już będąc rangi B. Ściana ta chroni przede wszystkim przed technikami, przed jakimi można się zasłonić. Nie będzie więc z niej użytku przy technikach np. działających z podłoża, bądź przed atakiem z powietrza - chociaż możliwe jest wyrośnięcie kolców pod niewielkim kątem wynoszącym maksymalnie 35°.

[b]Posiadając rangę S w Shōtonie[/b] możliwe jest użycie techniki kosztem standardowym S, wzmacniając jej walory defensywne o rangę. Taka ściana powiększa się o 1m w każdym kierunku z wyłączeniem grubości i jest w stanie wziąć na siebie kilka technik obszarowych S bądź jedną technikę punktową tejże rangi. Uderzenia o niesamowicie dużej sile (9) są w stanie przebić się po kilku uderzeniach przez ścianę. Jest też bardziej wytrzymały na Raiton, sprawiając, że dopiero techniki rangi A są w stanie go przebić.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 mar 2023, 13:50 przez Tora, łącznie zmieniany 7 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Shōton: Isshi Kōmyō | Crystal Release: String of Glory 晶遁・一糸光明
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik -> Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
KosztStandardowy na stworzenie bariery; podwójny na każdy wystrzał
Zasięg50m
Wymagania---
Technika ta składa się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest otoczenie się ośmiościennym kryształem o niemal przezroczystych ściankach. Kryształ taki posiada zdolność lewitacji do 10m nad ziemią, jednak nie może się przemieszczać na boki w stosunku do miejsca, w jakim został stworzony. Kryształ też ma dość sporą wytrzymałość. Jest w stanie wytrzymać kilka technik A bądź ataki fizyczne o dużej sile (8). Kryształ po stworzeniu potrzebuje całą jedną turę kumulowania chakry, zaś osoby potrafiące ją postrzegać mogą dojrzeć niebieskie płomyki świadczące o jej kumulacji, głównie u styku wierzchołków ścianek.

Po całej pełnej turze od stworzenia bariery, możliwe jest oddanie strzału. Ich ilość ograniczona jest tylko naszą chakrą. Jeden strzał to koszt dwukrotny S. Jest zdolny niszczyć betonowe budynki, łamać duże drzewa czy demolować teren, zaś te same naturą przypominają wiązkę światła skupioną w krysztale jak w soczewce. Jest to jednak czysta chakra przez kryształ wzmocniona i w takich kryteriach należy owe pociski rozważać.
Wielki zwój---
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・一糸光明]Shōton: Isshi Kōmyō | Crystal Release: String of Glory[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/YHLQAqa.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik -> Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na stworzenie bariery; podwójny na każdy wystrzał [/row]
[row title=Zasięg]50m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika ta składa się z dwóch etapów. Pierwszym z nich jest otoczenie się ośmiościennym kryształem o niemal przezroczystych ściankach. Kryształ taki posiada zdolność lewitacji do 10m nad ziemią, jednak nie może się przemieszczać na boki w stosunku do miejsca, w jakim został stworzony. Kryształ też ma dość sporą wytrzymałość. Jest w stanie wytrzymać kilka technik A bądź ataki fizyczne o dużej sile (8). Kryształ po stworzeniu potrzebuje całą jedną turę kumulowania chakry, zaś osoby potrafiące ją postrzegać mogą dojrzeć niebieskie płomyki świadczące o jej kumulacji, głównie u styku wierzchołków ścianek.

Po całej pełnej turze od stworzenia bariery, możliwe jest oddanie strzału. Ich ilość ograniczona jest tylko naszą chakrą. Jeden strzał to koszt dwukrotny S. Jest zdolny niszczyć betonowe budynki, łamać duże drzewa czy demolować teren, zaś te same naturą przypominają wiązkę światła skupioną w krysztale jak w soczewce. Jest to jednak czysta chakra przez kryształ wzmocniona i w takich kryteriach należy owe pociski rozważać.[/description]

Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Labyrinth Technique 晶遁・翠晶迷宮の術
KlasyfikacjaShōton, Transformacja natury
PieczęcieBaran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys
KosztStandardowy za każde 20m średnicy. Maksymalnie koszt pięciokrotny
ZasięgBazowo 25m
WymaganiaSennin Shōtonu
Najbardziej wprawieni ninja w korzystaniu z Elementu Kryształu są w stanie stworzyć jego ogromne ilości, tworząc z nich ogromny labirynt, którego zwieńczenie przypomina kształtem oszlifowany rubin. Ściany zewnętrzne są na tyle grube i wytrzymałe, że do ich przebicia należy użyć ogromnej siły punktowej w wielu miejscach na raz, by te zaczęły pękać. Te tworzące wnętrze labiryntu są już mniej odporne, nie radząc sobie dobrze już z technikami rangi B. Ich zdolność do odbijania światła jest jednak wystarczającym atutem, bowiem działając niczym lustra potrafią dość skutecznie zdezorientować posiadaczy Dōjutsu widzących w dal jak np. Byakugan czy Tsūjitegan. Technika ta świetnie się sprawdza do kupienia czasu, czy uwięzienia mniej doświadczonych ninja na dłużej - zwłaszcza, że ściany zewnętrzne sięgają do 5m w głąb ziemi, zamykając całą strukturę również od dołu. Twórca labiryntu jest w stanie stworzyć w dowolnym momencie wyłom w dowolnej ścianie, przemieszczając się przez strukturę bardziej swobodnie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji= 晶遁・翠晶迷宮の術]Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu | Crystal Release: Jade Crystal Labyrinth Technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/2vpcDKZ.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shōton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Koń → Wąż → Zając → Pies → Dzik → Baran → Wąż → Baran → Dzik → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za każde 20m średnicy. Maksymalnie koszt pięciokrotny [/row]
[row title=Zasięg]Bazowo 25m[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Shōtonu[/row]
[description]Najbardziej wprawieni ninja w korzystaniu z Elementu Kryształu są w stanie stworzyć jego ogromne ilości, tworząc z nich ogromny labirynt, którego zwieńczenie przypomina kształtem oszlifowany rubin. Ściany zewnętrzne są na tyle grube i wytrzymałe, że do ich przebicia należy użyć ogromnej siły punktowej w wielu miejscach na raz, by te zaczęły pękać. Te tworzące wnętrze labiryntu są już mniej odporne, nie radząc sobie dobrze już z technikami rangi B. Ich zdolność do odbijania światła jest jednak wystarczającym atutem, bowiem działając niczym lustra potrafią dość skutecznie zdezorientować posiadaczy Dōjutsu widzących w dal jak np. Byakugan czy Tsūjitegan. Technika ta świetnie się sprawdza do kupienia czasu, czy uwięzienia mniej doświadczonych ninja na dłużej - zwłaszcza, że ściany zewnętrzne sięgają do 5m w głąb ziemi, zamykając całą strukturę również od dołu. Twórca labiryntu jest w stanie stworzyć w dowolnym momencie wyłom w dowolnej ścianie, przemieszczając się przez strukturę bardziej swobodnie.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 mar 2023, 13:53 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”