• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Hōzuki Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Hōzuki Ichizoku

Hōzuki Ichizoku | Hōzuki Clan鬼灯一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Klan zdecydowanie po kilku przejściach. Jak zresztą wszystkie oryginalnie pochodzące z Kirigakure no Sato. Po zniszczeniu Ukrytej Mgły udali się do Otogakure. Czas jednak nie był dla nich łaskawy i po zniszczeniu Ukrytego Dźwięku przez Hachibiego zdecydowali, że dość mają konfliktów i walk, wyrządzających tak wiele szkód i potrzebują czasu, by się odbudować. Tym samym większość członków klanu Hōzuki udała się do Amegakure no Sato, do utopii stworzonej przez Kise Ogumo.
Historia
Istotne w historii wydarzenia związane z klanem Hōzuki zaczynają się niemalże na samym początku istnienia Ukrytej Mgły. Pierwotnie właśnie z tą wioską był ten ród związany, a jego członkowie zostawali Mizukage bądź członkami Siedmiu Mistrzów Miecza Mgły, co tylko świadczy o tym, jak potężne były ich zdolności.

Klan pierwotnie został zmuszony do ucieczki, gdy w Kraju Wody wybuchły zamieszki związane z obawami zwykłych ludzi, co do osób władających Kekkei Genkai i technikami Hiden. By uciec przed rzezią, tak jak wiele innych klanów, opuścili na moment Kirigakure. Co dokładnie się działo przez ten okres jest niezbyt znane, ale niektórzy dociekają, że część członków tego klanu nawiązała kontakt z jednym z Legendarnych Sanninów Konohy, co miało się w przyszłości przełożyć na relację z powstałą w późniejszym czasie Otogakure no Sato.

Po uspokojeniu się sytuacji w Mizu no Kuni rodzina wróciła do Kirigakure gdzie rozwijała się do czasu upadku Ukrytej Mgły z ręki Zero. Udali się wówczas do Otogakure. Życie jednak nie potraktowało ich delikatnie i w wyniku Największej Światowej Wojny Shinobi Dźwięk został zniszczony, a klan zmuszony został do ponownego szukania swojego miejsca na ziemi. Większość zdecydowała, że dość już wycierpieli w ostatnich czasach i Ukryty Deszcz, wraz z ich klimatem, najbardziej im odpowiadał w tych nowych, specyficznych czasach.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Hōzuki.
  2. Większość klanu po zniszczeniu Otogakure udała się do Amegakure no Sato. Wciąż jednak pojedyncze jednostki da się znaleźć w innych wioskach lub wędrujących luźno po świecie.
  3. Liderem klanu jest Hōzuki Zangetsu. Poza jednak jego imieniem i nazwiskiem nie jest za bardzo znaną postacią.
  4. Ich Hiden nosi nazwę Suika no Jutsu.
Zdolności
Klan Hōzuki posiada techniki Hiden ściśle związane z wodą, a także zamianą własnego ciała w wodę i wykorzystywania go do walki. Ogólnie ich zdolności można podzielić na kilka typów:
  1. Naturalna predyspozycja do Suitonu - osoby urodzone w klanie Hōzuki rodzą się z wrodzoną chakrą Uwolnienia Wody. Jest to pierwszy żywioł, jaki jego członkowie muszą opanować.
  2. Zmiana ciała w wodę - sztandarowa zdolność tego klanu pozwala im na zmianę ich własnego ciała w wodę i wykorzystywanie jej w swoich technikach do podtapiania, wystrzeliwania pocisków, wzmacniania ciała czy unikania obrażeń.
  3. Kontrola wody w otoczeniu i ze swojego ciała - członkowie klanu Hōzuki są w stanie wykorzystać wodę ze swojego ciała, by np. wystrzelić pocisk. Jednakże to nie wszystko. Będąc zmienionymi całościowo bądź częściowo w wodę, są w stanie kontrolować wodę w swoim otoczeniu, jakby była przedłużeniem ich własnego ciała.
  4. Zmiana ciała w olej - ze specjalizacją w dziedzinie klanowej i po rozwinięciu jej na rangę A, zamiast wykorzystywać wodę, członkowie tego klanu mogą zamienić swoje ciało w olej i, podobnie jak wyżej, wykorzystywać go do różnych technik.

Suika no Jutsu | Hydrification Technique水化の術
KlasyfikacjaSuika no Jutsu, Suiton, Technika transformacji
Pieczęcie---
KosztZależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Sztandarowa zdolność klanu Hōzuki pozwalająca im zmienić ich ciało w wodę, co posiada szereg zastosowań. Użytkownicy tej techniki, poza wykorzystywaniem jej tylko do unikania obrażeń mogą też wykorzystać ją by zmienić swoją masę mięśniową, kontrolowac pobliskie zasoby wody czy wykorzystywać ją do ataku. Wszystko to jednak jest już dedykowanymi technikami, a tutaj skupimy się na tym, jak faktycznie umiejętność ta działa w przypadku zamiany w wodę.

Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
  1. E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
  2. D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
  3. C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
  4. B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w wodę przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
  5. A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
  6. S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.
Zależnie od obrażeń, jeżeli członek klanu zdecyduje się uniknąć obrażeń, płaci za nie standardowy koszt. By móc uniknąć konkretnych obrażeń należy mieć dziedzinę klanową rozwiniętą na odpowiedni poziom (Suika no Jutsu na B, pozwala unikać ataków rangi B itd.). Zmienić w wodę całe ciało można też na mniejszych rangach, jednakże jest to dłuższy proces i to od MG zależy, jak wiele czasu zajmie postaci zamiana w wodę i na powrót.

Zamiana w wodę ma również swoje minusy. Jak np. bycie wodą. Oznacza to, że techniki generujące spore temperatury jak Katon czy Shakuton są w stanie wypalić wodę i tym samym zadać ogromne obrażenia ciału, które nie ma jak się zregenerować. Podobnie trafienie elektrycznością z Rantonu czy Raitonu sprawi, że energia ta przejdzie przez całe zmienione ciało, czy zamrożenie wody spowoduje, że ciało zostanie w tej formie, aż chakra mu się nie skończy czy się nie roztopi, doznając przy okazji odmrożeń. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.

Podobnie w przypadku, gdy woda się rozleje na większym obszarze. Użytkownik może je zebrać, jednak każdy kawałek wody porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taka mała kropelka będzie wolniej się przemieszczała niż cała kałuża, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas standardowy koszt B na turę. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części wody. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości wody, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielka kropelka został wylana.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水化の術]Suika no Jutsu | Hydrification Technique[/title]
[pic]http://sakuranohana.pl/images/msc/clans/hozuki1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suika no Jutsu, Suiton, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Zależny od unikanego ataku i poziomu dziedziny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Sztandarowa zdolność klanu Hōzuki pozwalająca im zmienić ich ciało w wodę, co posiada szereg zastosowań. Użytkownicy tej techniki, poza wykorzystywaniem jej tylko do unikania obrażeń mogą też wykorzystać ją by zmienić swoją masę mięśniową, kontrolowac pobliskie zasoby wody czy wykorzystywać ją do ataku. Wszystko to jednak jest już dedykowanymi technikami, a tutaj skupimy się na tym, jak faktycznie umiejętność ta działa w przypadku zamiany w wodę. 

Ze względu na to, jak potężne są obrażenia, można je sklasyfikować następująco:
[list=1][*]E - lekkie skaleczenia, zadrapania, siniaki.
[*]D - mocniejsze skaleczenia, bolące obicia.
[*]C - ataki silne, mocne, powodujące szerokie rany bądź pęknięcia kości czy naderwanie mięśni.
[*]B - ataki tego typu są w stanie złamać kości lub zadać obrażenia wewnętrzne. Jest to też poziom pozwalający na zamianę całego ciała w wodę przy odrobinie koncentracji i uniknięcie w ten sposób np. złapania czy więzienia.
[*]A - obrażenia, które mogą zabić w bardzo szybkim czasie, strata kończyn czy przebicia ciała.
[*]S - praktycznie natychmiastowy zgon, anihilacja przeciwnika.[/list]

Zależnie od obrażeń, jeżeli członek klanu zdecyduje się uniknąć obrażeń, płaci za nie [b]standardowy[/b] koszt. By móc uniknąć konkretnych obrażeń należy mieć dziedzinę klanową rozwiniętą na odpowiedni poziom (Suika no Jutsu na B, pozwala unikać ataków rangi B itd.). Zmienić w wodę całe ciało można też na mniejszych rangach, jednakże jest to dłuższy proces i to od MG zależy, jak wiele czasu zajmie postaci zamiana w wodę i na powrót.

Zamiana w wodę ma również swoje minusy. Jak np. bycie wodą. Oznacza to, że techniki generujące spore temperatury jak Katon czy Shakuton są w stanie wypalić wodę i tym samym zadać ogromne obrażenia ciału, które nie ma jak się zregenerować. Podobnie trafienie elektrycznością z Rantonu czy Raitonu sprawi, że energia ta przejdzie przez całe zmienione ciało, czy zamrożenie wody spowoduje, że ciało zostanie w tej formie, aż chakra mu się nie skończy czy się nie roztopi, doznając przy okazji odmrożeń. Konkretny zakres efektów jest oczywiście zależny od MG. On decyduje w jaki sposób tego typu obrażenia wpłyną na przemienioną postać.

Podobnie w przypadku, gdy woda się rozleje na większym obszarze. Użytkownik może je zebrać, jednak każdy kawałek wody porusza się z prędkością użytkownika, zależnie od rozmiaru. Czyli taka mała kropelka będzie wolniej się przemieszczała niż cała kałuża, dążąca do odbudowy ciała. Użytkownik ponosi wówczas [b]standardowy koszt B na turę[/b]. Jeżeli nie jest w stanie się połączyć, otrzymuje on obrażenia zależne od decyzji MG i utraconej części wody. Może to być np. stracenie ręki w przypadku utraty dużej ilości wody, czy zwykłe zadrapanie, gdy niewielka kropelka został wylana.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Dekishi Mizu Burobu no Jutsu | Drowning Water Blob Technique溺死水ブロブの術
KlasyfikacjaSuika no Jutsu, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Wół → Pies
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Technika pozwala na otoczenie głowy dotkniętego celu przez wodny bąbel, który uniemożliwia ofierze oddychanie czy też komunikację z innymi. Po oddaleniu się od użytkownika na 5 metrów, woda traci przyczepność i po prostu spływa po twarzy.

Posiadając Rangę B w Suika no Jutsu zasięg zwiększa się do 10 metrów.
Posiadając Rangę A w Suika no Jutsu można pominąć 2 pieczęci.
Posiadając Rangę S w Suika no Jutsu zasięg zwiększa się do 15 metrów.
Posiadając Specjalizację w Suika no Jutsu można pominąć dodatkowe 2 pieczęci, jednak technika ma wtedy koszt standardowy rangi A.
Posiadając Sennina Suika no Jutsu woda jest tak gęsta, że odcina ofierze słuch a wzrok jest bardzo rozmazany.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=溺死水ブロブの術]Dekishi Mizu Burobu no Jutsu | Drowning Water Blob Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/YWAekcm.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suika no Jutsu, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Pies → Wół → Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika pozwala na otoczenie głowy dotkniętego celu przez wodny bąbel, który uniemożliwia ofierze oddychanie czy też komunikację z innymi. Po oddaleniu się od użytkownika na 5 metrów, woda traci przyczepność i po prostu spływa po twarzy.

[b]Posiadając Rangę B w Suika no Jutsu[/b] zasięg zwiększa się do 10 metrów.
[b]Posiadając Rangę A w Suika no Jutsu[/b] można pominąć 2 pieczęci.
[b]Posiadając Rangę S w Suika no Jutsu[/b] zasięg zwiększa się do 15 metrów. 
[b]Posiadając Specjalizację w Suika no Jutsu[/b] można pominąć dodatkowe 2 pieczęci, jednak technika ma wtedy koszt standardowy rangi A.
[b]Posiadając Sennina Suika no Jutsu[/b] woda jest tak gęsta, że odcina ofierze słuch a wzrok jest bardzo rozmazany.[/description]

Suiton: Tate Eboshi | Water Release: Shield Crow Hat Child水遁・楯烏帽子
KlasyfikacjaSuika no Jutsu, Suiton, Transformacja Natury
Pieczęcie Małpa → Ptak → Pies
KosztRóżny
ZasięgOkrąg o promieniu 5 metrów
WymaganiaIlość wody odpowiadająca rozmiarowi, jaki chcemy osiągnąć.
DodatkoweNauka techniki wymaga wydania 10 PT
Technika pozwala na zebranie znajdującej się w koło użytkownika wody i użycie jej do otoczenia swojego ciała. Woda może przybrać dowolny kształt. Osiągany rozmiar zależy od rangi dziedziny klanowej oraz ilości wody w koło użytkownika.
  • D: koszt standardowy D na turę. Można osiągnąć rozmiar Spory.
  • C: koszt standardowy C na turę. Można osiągnąć rozmiar Duży.
  • B: koszt standardowy B na turę. Można osiągnąć rozmiar Wielki. Wymagania: Suika no Jutsu B;
  • A: koszt standardowy A na turę. Można osiągnąć rozmiar Olbrzymi. Wymagania: Suika no Jutsu A;
  • S: koszt standardowy S na turę. Można osiągnąć rozmiar Monstrualny. Wymagania: Suika no Jutsu S;

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水遁・楯烏帽子]Suiton: Tate Eboshi | Water Release: Shield Crow Hat Child[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/cQpCdeu.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suika no Jutsu, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie] Małpa → Ptak → Pies[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Okrąg o promieniu 5 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Ilość wody odpowiadająca rozmiarowi, jaki chcemy osiągnąć.[/row]
[row title=Dodatkowe]Nauka techniki wymaga wydania 10 PT[/row]
[description]Technika pozwala na zebranie znajdującej się w koło użytkownika wody i użycie jej do otoczenia swojego ciała. Woda może przybrać dowolny kształt. Osiągany rozmiar zależy od rangi dziedziny klanowej oraz ilości wody w koło użytkownika.

[list][*][b]D:[/b] koszt standardowy D na turę. Można osiągnąć rozmiar Spory.
[*][b]C:[/b] koszt standardowy C na turę. Można osiągnąć rozmiar Duży.
[*][b]B:[/b] koszt standardowy B na turę. Można osiągnąć rozmiar Wielki. [u]Wymagania: Suika no Jutsu B[/u];
[*][b]A:[/b] koszt standardowy A na turę. Można osiągnąć rozmiar Olbrzymi. [u]Wymagania: Suika no Jutsu A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt standardowy S na turę. Można osiągnąć rozmiar Monstrualny. [u]Wymagania: Suika no Jutsu S[/u];[/list][/description]
Ostatnio zmieniony 10 mar 2023, 22:32 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Suiton: Gōsuiwan no Jutsu | Water Release: Great Water Arm Technique水遁・豪水腕の術
KlasyfikacjaSuika no Jutsu, Suiton, Transformacja Natury
PieczęcieMałpa → Ptak → Pies → Szczur → Dzik
KosztStandardowy na turę od kończyny
Zasięg---
Wymagania---
Technika pozwala na skupienie wody w jednej z części swojego ciała, przez co drastycznie wzrasta jej siła. Można wzmacniać maksymalnie jedną kończynę na raz, sprawiając, że postać np. wyżej się wybije czy uderzy mocniej.

Posiadając Rangę A w Suika no Jutsu można pominąć dwie pieczęci.
Posiadając Rangę S w Suika no Jutsu można pominąć resztę pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy temu, jaki zajęłoby ich złożenie.
Posiadając Sennina Suika no Jutsu można płynnie zmieniać wzmacniane partie ciała, przez co po wyprowadzeniu ciosu prawą ręką, można w ramach tej techniki i bez dodatkowej koncentracji chakry, wyprowadzić wzmocniony cios drugą ręką.
Posiadając Specjalizację w Suika no Jutsu możliwe jest wzmacnianie na raz dwóch kończyn ciała, za każdą z nich płacąc oddzielny koszt. Dodatkowo, koszt techniki maleje do Połowicznego na turę od kończyny.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=水遁・豪水腕の術]Suiton: Gōsuiwan no Jutsu | Water Release: Great Water Arm Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/zN9jGTW.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Suika no Jutsu, Suiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Ptak → Pies → Szczur → Dzik[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę od kończyny[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika pozwala na skupienie wody w jednej z części swojego ciała, przez co drastycznie wzrasta jej siła. Można wzmacniać maksymalnie jedną kończynę na raz, sprawiając, że postać np. wyżej się wybije czy uderzy mocniej.

[b]Posiadając Rangę A w Suika no Jutsu[/b] można pominąć dwie pieczęci. 
[b]Posiadając Rangę S w Suika no Jutsu[/b] można pominąć resztę pieczęci, jednak czas kumulacji chakry jest równy temu, jaki zajęłoby ich złożenie.
[b]Posiadając Sennina Suika no Jutsu[/b] można płynnie zmieniać wzmacniane partie ciała, przez co po wyprowadzeniu ciosu prawą ręką, można w ramach tej techniki i bez dodatkowej koncentracji chakry, wyprowadzić wzmocniony cios drugą ręką.
[b]Posiadając Specjalizację w Suika no Jutsu[/b] możliwe jest wzmacnianie na raz dwóch kończyn ciała, za każdą z nich płacąc oddzielny koszt. Dodatkowo, koszt techniki maleje do Połowicznego na turę od kończyny.[/description]
Ostatnio zmieniony 17 lip 2023, 11:36 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

A
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Tu będzie S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”