• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Inuzuka Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Inuzuka Ichizoku

Inuzuka Ichizoku | Inuzuka Clan犬塚一族
Przynależność Amegakure no Sato
Klan Inuzuka pozostawał wierny Konosze od jej początków do samego, okrutnego końca z rąk "Piątki". Zawsze trzymali się razem i byli wierni towarzyszom, toteż zniszczenie ich domu mocno ich zabolało. Bardzo ceniąc swoje rodzinne więzi i chcąc zapewnić swoim podopiecznym bezpieczeństwo, Inuzuka Satoru nakazał klanowi udać się do Amegakure no Sato, gdzie obecnie osiadła większość jego rodziny. Rodzina ta korzysta z pomocy psów, które są szkolone by być równie niebezpieczne, co ich sam ludzki partner.
Historia
Ród ten dołączył do sojuszu klanów na terenie Hi no Kuni mniej więcej w podobnym okresie co klan Aburame, sprawiając, że był to jeden z najdłużej obecnych w Konoszy klanów od czasów jej powstania. Ich wyostrzone zmysły oraz wyszkolone psy-ninja stanowiły wielki plus dla Ukrytego Liścia, zwłaszcza jeśli chodzi o zdolności tropiące.

Niestety, upadek Konohy spowodował, że cały sojusz i wiele klanów się rozeszło. I taki sam los spotkał klan Inuzuka. Ich ówczesny lider, Inuzuka Satoru, zdecydował się zabrać rodzinę tam, gdzie w jego opinii będą najlepsze warunki do wychowania zarówno następnych pokoleń zarówno ludzi, jak i psów.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Inuzuka.
  2. Obecnym liderem klanu jest Inuzuka Satoru.
  3. Niemal cały klan osiedlił się w Amegakure no Sato. Pojedyncze jednostki wciąż mogą znajdować się jednak zupełnie gdzie indziej.
  4. Hiden tego klanu nosi nazwę Jūjin.
  5. Wiele osób jest nazywanych w sposób kojarzący się z częściami ciała psa, a wiele psów zostaje nazwanych na podstawie koloru ich sierści. Nie jest to oczywiście reguła i zdarzają się od niej wyjątki.
  6. Ich Hiden posiada dedykowane wspomaganie - Inu no Rei, które pozwala im wynieść swoją wewnętrzną, zwierzęcą naturę na jeszcze wyższy poziom.
Zdolności
Klan Inuzuka specjalizuje się w specyficznym Hiden, który na pierwsze skrzypce bierze ich współpracę ze zwierzęcym towarzyszem. Sprawiło to, że na przestrzeni wieków opracowali szereg różnych zdolności:
  1. Ponadprzeciętny zmysł węchu - węch członków klanu Inuzuka jest niesamowicie wyczulony, przez co bardziej przypomina on ten psi, niż ludzki. Atut Ulepszony zmysł (Węch) jeszcze bardziej zwiększa tę zdolność.
  2. Współpraca z psem - większość technik rodziny Inuzuka polega na ich współpracy z psami. Są one główną "Bronią" członków tego klanu oraz ich towarzyszami przez życie. Techniki te mogą polegać zarówno na wykorzystaniu cech zwierzaka bądź nawet na połączeniu się z nim.
  3. Psy - psy klanu Inuzuka chociaż onegdaj skupiające się wokół ściśle określonych ras, teraz pozwalają na dowolność w tym temacie. Każdy członek Inuzuka po ukończeniu Akademii, otrzymuje swojego wiernego towarzysza, którego może zabierać ze sobą na misje. Psy klany Inuzuka charakteryzują się niesamowitą inteligencją oraz siłą. Każdy pies Inuzuka na randze D zaczyna z następującymi statystykami:
    • Siła - 6
    • Szybkość - 6
    • Wytrzymałość - 4
    • Refleks - 4
    • Siła Woli - 5
    • Kontrola Chakry - 5
    Następnie, co rangę, pies dostaje +4 pkt atrybutów do rozdania. Psy można dodatkowo rozwijać prośbami lub biegłościami, wychodząc ich statystykami poza normy. Rozwój psów Inuzuka nie kosztuje PD. Zamiast tego, rozwijają się wraz z mijającym czasem, nabierając wieku i doświadczenia. Tak też prezentują się wymagania na konkretne poziomy zwierzęcego towarzysza:
    • Poziom D - Startowy poziom psów Inuzuka
    • Poziom C - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł D lub 1 misji/fabule C+
    • Poziom B - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł C lub 1 misji/fabule B+
    • Poziom A - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł B lub 1 misji/fabule A+
    • Poziom S - Osiąga się po wykonaniu 3 misji/fabuł A lub 1 misji/fabule S
    Misje z poprzedniego poziomu nie kumulują się dla następnego tak też, jeśli gracz wykona 1 misę C i awansuje psiaka na poziom C, tak na poziom B wciąż będzie wymagał 3 misji. Rozmiar psa również zwiększa się wraz z poziomem. Jednakże jest to wzrost maksymalny, nie każdy gatunek psa musi rosnąć, a nawet poszczególne osobniki z danego gatunku mogą być tego pozbawione. Pozostaje to w gestii użytkownika. Jest to wzrost adekwatny do zwierząt paktowych:
    • Poziom D - Mały
    • Poziom C - Mały
    • Poziom B - Średni
    • Poziom A - Spory
    • Poziom S - Duży
    Pies nie płaci również za poznawane techniki. Te poznaje wraz ze swoim panem, a jego dziedzina Jūjin równa jest dziedzinie właściciela. Inuzuka może używać na misji jedynie jednego psa. W domu może zaś posiadać ich znacznie więcej.
    Nowego psa w razie utraty można uzyskać po fabule rangi D.
    Pies posiada ilość chakry zależną od swojego poziomu i jest to odpowiednio:
    • Poziom D - 1 000
    • Poziom C - 3 000
    • Poziom B - 5 000
    • Poziom A - 7 000
    • Poziom S - 10 000
    Pies Inuzuka zyskuje także dostęp do podstawowych umiejętności ninja, zależnie od tego jak dobrze jego właściciel go szkoli (posiada rangę Jūjin).
    • Posiadając Jūjin na randze E oraz D psy Inuzuka są w stanie chodzić po drzewach, gdzie płacą za to jak za Ki Nobori no Shugyō.
    • Posiadając Jūjin na randze C oraz B psy Inuzuka są w stanie chodzić także po wodzie, gdzie płacą za to jak za Suimen Hokō no Gyō.
    • Posiadając Jūjin na randze A oraz S psy Inuzuka są w stanie pomóc swojemu właścicielowi wyjść z Genjutsu. Działa to dokładnie tak, jakby użyły na nim Genjutsu Kai.
    Właściciel psa może jednak zapłacić za jego techniki ze swoich własnych zasobów.
    Dodatkowo każdy pies ma bardzo doby węch co pomaga w tropieniu. Wraz z rozwojem zwierzaka, zmysł się rozwija, co pozwala na wyczuwanie zapachów z coraz większych odległości i zależy od Refleksu. Każdy poziom Refleksu liczony jest jako 2km zasięgu, poza poziomami 1-3, gdzie każdy z nich to 1km. Członkowie klanu Inuzuka również mogą wyczuwać zapamiętane sygnatury lecz z połową zasięgu.
    • Refleks 1 – 1 km
    • Refleks 2 – 2 km
    • Refleks 3 – 3 km
    • Refleks 4 – 5 km
    • Refleks 5 – 7 km
    • Refleks 6 – 9 km
    • Refleks 7 – 11 km
    • Refleks 8 – 13 km
    • Refleks 9 – 15 km
    • Refleks 10 – 17 km
    W przypadku straty psa możliwe jest jego zastąpienie nowym. Nowy pies posiada rangę mniej niż ten, który zginął podczas wątku, maksymalnie do rangi B. Taki pies może również szybciej awansować i posiada na to kilka metod:
    1. Poprzez opisanie jego szkolenia w formie misji samodzielnej. Musi ono posiadać minimum 15 000 znaków, by uzyskać rangę A, 10 000 znaków by uzyskać rangę B lub 5 000 znaków by uzyskać rangę C. Takie opowiadanie należy umieścić w prośbach do administracji
    2. Poprzez napisanie prośby do administracji, można również uiścić opłatę w wysokości 2 000 Ryō by pies został wyszkolony na rangę A, 1 500 Ryō na rangę B i 1 000 Ryō na rangę C. Administracja może jednak nie udzielić zgody, jeśli okaże się, że przypadek ten będzie nadmiernie wykorzystywany przez gracza.
    3. Poprzez uiszczenie kosztu w PB, zależnie od rangi, jaką chcemy aktywować u psa. Koszt awansu na rangę C to 15 PB, koszt awansu na rangę B to 25 PB, a koszt awansu na rangę A - 35 PB.
    Pies ten na rangę S rozwija się tylko według standardowych zasad. Oczywiście, na rangi wcześniejsze może także rozwinąć się domyślną metodą, np. na A po wykonaniu 3 misji/fabuł B lub 1 misji/fabuły A+.

    Posiadając atut Ulepszony zmysł (Węch): członkowie klanu Inuzuka mogą wyczuwać zapamiętane sygnatury z ¾ zasięgu.
    Bonus za Specjalizację w dziedzinie klanowej: maksymalna ilość psów na misji wzrasta do 3, a shinobi jest w stanie dzielić koszta technik pomiędzy siebie a psa. Ot, w przypadku np. techniki o koszcie standardowym pies zapłaci koszt połowiczny wedle własnego KC, a właściciel także połowiczny według swojego KC.
    Posiadając Specjalizację w dziedzinie klanowej oraz atut Ulepszony zmysł (Węch): członkowie klanu Inuzuka mogą wyczuwać zapamiętane sygnatury z takiego samego dystansu co ich psy.
    Bonus za Sennina w dziedzinie klanowej: Psy Inuzuka potrafią mówić.
Wzór psa

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=][/title]
[row title=Poziom][/row]
[row title=Atrybuty]Siła  | Szybkość  | Wytrzymałość  | Refleks  | Siła Woli  | Kontrola Chakry [/row]
[description][/description]
[row title=Znane techniki][/row]
[description][/description]
  1. Imię - podawane w tagu title
  2. Poziom - podawane wewnątrz tagu row
  3. Atrybuty - podawane wewnątrz tagu row
  4. Opis - podawane wewnątrz pierwszego tagu description
  5. Znane techniki - podawane wewnątrz drugiego tagu description
Ostatnio zmieniony 18 gru 2023, 21:47 przez Tora, łącznie zmieniany 9 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Dainamikku Mākingu | Dynamic Marking ダイナミックマーキング
KlasyfikacjaJŪJIN
Pieczęcie---
KosztStandardowy
Zasięg5 metrów
DodatkoweTechnika wykonywana jest przez psa
Ciężko nazwać tę technikę jutsu, aczkolwiek bywa dosyć często używana przez członków klanu Inuzuka. Polega na wysłaniu swojego psa w stronę przeciwnika by ten go oznaczył. Psiak wybija się w powietrze i następnie wydala z siebie mocz na wyznaczony cel. Może pomóc w np. tropieniu shinobi, który próbuje zbiec lub przy niektórych technikach klanowych. Mocz ma na tyle intensywny zapach, że pies klanu jest w stanie go wyczuć z dalekich dystansów. Dystans tropienia znajduje się w opisie psów i jest często zależny od warunków pogodowych oraz decyzji MG. Mocz zostawia też po sobie bardzo nieprzyjemną, swędzącą wysypkę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ダイナミックマーキング ] Dainamikku Mākingu  | Dynamic Marking [/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/4luprbF.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]JŪJIN[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika wykonywana jest przez psa[/row]
[description]Ciężko nazwać tę technikę jutsu, aczkolwiek bywa dosyć często używana przez członków klanu Inuzuka. Polega na wysłaniu swojego psa w stronę przeciwnika by ten go oznaczył. Psiak wybija się w powietrze i następnie wydala z siebie mocz na wyznaczony cel. Może pomóc w np. tropieniu shinobi, który próbuje zbiec lub przy niektórych technikach klanowych. Mocz ma na tyle intensywny zapach, że pies klanu jest w stanie go wyczuć z dalekich dystansów. Dystans tropienia znajduje się w opisie psów i jest często zależny od warunków pogodowych oraz decyzji MG. Mocz zostawia też po sobie bardzo nieprzyjemną, swędzącą wysypkę.
[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Jūjin Bunshin | Beast Human Clone獣人分身
KlasyfikacjaJŪJIN, Technika transformacji
PieczęcieTygrys
KosztStandadrdowy
ZasięgNa psa
Inuzuka przesyła swoją chakrę do psa, dzięki czemu ten zamienia się w idealną kopię swojego właściciela – jest to bardzo przydatna technika zwłaszcza w trakcie walki, pozwalając na dezorientację przeciwnika. Pies będąc w tej formie zachowuje swoje normalne statystyki, jednocześnie jest w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik klanowych oraz także taijutsu, lecz nie może posługiwać się bronią. Pies w tej formie nie posiada zdolności mowy, co może zdradzić Inuzukę. W momencie zadania psu obrażeń, technika jest anulowana. Jutsu może zostać użyte również przez Ninkena.

Posiadając Jūjin na randze B można pominąć pieczęć.
Posiadając Jūjin na randze S pozwala użyć techniki na dwóch psach standardowym kosztem D, jednakże to Inuzuka musi wykonać te jutsu, nie psy.
Posiadając Sennina w Jūjin pies zyskuje możliwość mowy, mając wtedy głos swojego właściciela.
Posiadając Specjalizacje w Jūjin technika staje się stabilniejsza, dzięki czemu pies nie wraca od razu do swojej psiej formy przy otrzymaniu obrażeń. Pies będzie w stanie podtrzymać technikę pomimo przyjęcia kilku uderzeń czy technik niższych rang. Ostateczna decyzja jednak należy do MG.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=獣人分身]Jūjin Bunshin | Beast Human Clone[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/P0kNdVA.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]JŪJIN, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standadrdowy[/row]
[row title=Zasięg]Na psa[/row]
[description]Inuzuka przesyła swoją chakrę do psa, dzięki czemu ten zamienia się w idealną kopię swojego właściciela – jest to bardzo przydatna technika zwłaszcza w trakcie walki, pozwalając na dezorientację przeciwnika. Pies będąc w tej formie zachowuje swoje normalne statystyki, jednocześnie jest w stanie używać wszystkich znanych przez właściciela technik klanowych oraz także taijutsu, lecz nie może posługiwać się bronią. Pies w tej formie nie posiada zdolności mowy, co może zdradzić Inuzukę. W momencie zadania psu obrażeń, technika jest anulowana. Jutsu może zostać użyte również przez Ninkena. 

[b]Posiadając Jūjin na randze B[/b] można pominąć pieczęć. 
[b]Posiadając Jūjin na randze S[/b] pozwala użyć techniki na dwóch psach standardowym kosztem D, jednakże to Inuzuka musi wykonać te jutsu, nie psy. 
[b]Posiadając Sennina w Jūjin[/b] pies zyskuje możliwość mowy, mając wtedy głos swojego właściciela. 
[b]Posiadając Specjalizacje w Jūjin[/b] technika staje się stabilniejsza, dzięki czemu pies nie wraca od razu do swojej psiej formy przy otrzymaniu obrażeń. Pies będzie w stanie podtrzymać technikę pomimo przyjęcia kilku uderzeń czy technik niższych rang. Ostateczna decyzja jednak należy do MG.[/description]
Shikyaku no Jutsu | Four Legs Technique四脚の術
KlasyfikacjaJŪJIN
PieczęcieTygrys
KosztStandardowy na turę (minimum 3)
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Jedno z bardziej podstawowych jutsu klanu Inuzuka, będące nie tyle co stylem walki, a trybem w który ninja wchodzi. Zwiększa ona zmysły użytkownika do poziomu, które normalnie mogą posiąść tylko zwierzęta. Najbardziej wpływa na jego węch, który zostaje wyostrzony do poziomu psa, co znacznie pomaga np. w tropieniu. W trakcie trwania techniki ninja porusza się niczym zwierzę na czworaka. Paznokcie stają się dłuższe i ostre niczym pazury. Użytkownik ma bardziej zwierzęce odruchy, jego ataki są bardziej drapieżne. Ma możliwość korzystania z poznanych stylów taijutsu czy innych technik, oraz ograniczonej ilości broni takich jak kastety czy pazury. Jako że ruchy użytkownika stają się szybsze oraz bardziej zwierzęce, to ciężej jest przewidzieć następny ruch, a co za tym idzie – odpowiednio szybko reagować na ataki.

Posiadając rangę B w Jūjin: Pozwala na ominięcie pieczęci.
Posiadając Specjalizacje w Jūjin: Inuzuka jest na tyle wprawiony w swojej klanowej dziedzinie, że pozwala mu to na bardziej skuteczne wykorzystanie natury tej techniki. Ataki użytkownika stają się jeszcze bardziej nieprzewidywalnymi, czyli trudniejszymi do uniknięcia.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=四脚の術]Shikyaku no Jutsu | Four Legs Technique[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/idOVAqS.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]JŪJIN[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę (minimum 3)[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Jedno z bardziej podstawowych jutsu klanu Inuzuka, będące nie tyle co stylem walki, a trybem w który ninja wchodzi. Zwiększa ona zmysły użytkownika do poziomu, które normalnie mogą posiąść tylko zwierzęta. Najbardziej wpływa na jego węch, który zostaje wyostrzony do poziomu psa, co znacznie pomaga np. w tropieniu. W trakcie trwania techniki ninja porusza się niczym zwierzę na czworaka. Paznokcie stają się dłuższe i ostre niczym pazury. Użytkownik ma bardziej zwierzęce odruchy, jego ataki są bardziej drapieżne. Ma możliwość korzystania z poznanych stylów taijutsu czy innych technik, oraz ograniczonej ilości broni takich jak kastety czy pazury. Jako że ruchy użytkownika stają się szybsze oraz bardziej zwierzęce, to ciężej jest przewidzieć następny ruch, a co za tym idzie – odpowiednio szybko reagować na ataki.

[b]Posiadając rangę B w Jūjin:[/b] Pozwala na ominięcie pieczęci. 
[b]Posiadając Specjalizacje w Jūjin:[/b] Inuzuka jest na tyle wprawiony w swojej klanowej dziedzinie, że pozwala mu to na bardziej skuteczne wykorzystanie natury tej techniki. Ataki użytkownika stają się jeszcze bardziej nieprzewidywalnymi, czyli trudniejszymi do uniknięcia. [/description]
Ostatnio zmieniony 07 sty 2024, 0:23 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Jinjū Konbi Henge | Human Beast Combination Transformation人獣混合変化
KlasyfikacjaJūjin, Technika transformacji
PieczęcieBaran → Pies → Dzik → Odwrócony Baran
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
WymaganiaKonbi Henge
Technika pozwala użytkownikowi na połączeniu się ze swoim psem. Osiągają w ten sposób pełną synergię, a ich rozmiar znacząco rośnie, co przekłada się na wzrost statystyk fizycznych (wielka bestia ma naturalnie większą siłę niż mały robak). Podczas połączenia, statystyki tak utworzonej istoty są równe średniej wszystkich istot uczestniczących w przemianie, zaokrąglone w górę. Liczba głów zależy od ilości psów, z którymi łączy się Inuzuka, co wpływa tez na Refleks postaci. Ot, co dwie głowy to nie jedna, Inuzuka posiada wtedy większe możliwości obserwacji otoczenia i dwa umysły nad jego przetwarzaniem pracujące. Podczas przemiany można używać jedynie prostych technik, które nie wymagają pieczęci, a wykorzystana na nie chakra jest dzielona po równo między użytkownika oraz psy czy klony wykorzystywane do połączenia. Przy pomocy tej techniki osiągamy rozmiar Spory.

Posiadając rangę B w Jūjin można osiągnąć rozmiar Duży.
Posiadając rangę A w Jūjin można osiągnąć rozmiar Wielki. Koszt takiej przemiany jest równy standardowemu kosztowi rangi B na turę.
Posiadając rangę S w Jūjin można pominąć pieczęci. Należy jednak mieć kontakt fizyczny ze zwierzęciem.
Posiadając Specjalizację w Jūjin można osiągnąć rozmiar Olbrzymi. Koszt takiej przemiany jest równy standardowemu kosztowi rangi A na turę.
Posiadając Sennina Jūjin można połączyć się z więcej niż jednym psem, do maksymalnie dwóch. Można też do połączenia użyć cienistego lub lepszego klona, zwiększając tym samym ilość głów, a więc i zdolności percepcji.
Posiadając Sennina Jūjin oraz Specjalizację w Jūjin można połączyć się nawet z trzema innymi towarzyszami (psami bądź cienistymi klonami), tworząc czterogłową bestię.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=人獣混合変化]Jinjū Konbi Henge | Human Beast Combination Transformation[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/HQ0YS12.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūjin, Technika transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Pies → Dzik → Odwrócony Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Konbi Henge[/row]
[description]Technika pozwala użytkownikowi na połączeniu się ze swoim psem. Osiągają w ten sposób pełną synergię, a ich rozmiar znacząco rośnie, co przekłada się na wzrost statystyk fizycznych (wielka bestia ma naturalnie większą siłę niż mały robak). Podczas połączenia, statystyki tak utworzonej istoty są równe średniej wszystkich istot uczestniczących w przemianie, zaokrąglone w górę. Liczba głów zależy od ilości psów, z którymi łączy się Inuzuka, co wpływa tez na Refleks postaci. Ot, co dwie głowy to nie jedna, Inuzuka posiada wtedy większe możliwości obserwacji otoczenia i dwa umysły nad jego przetwarzaniem pracujące. Podczas przemiany można używać jedynie prostych technik, które nie wymagają pieczęci, a wykorzystana na nie chakra jest dzielona po równo między użytkownika oraz psy czy klony wykorzystywane do połączenia.  Przy pomocy tej techniki osiągamy rozmiar Spory.

[b]Posiadając rangę B w Jūjin[/b] można osiągnąć rozmiar Duży.
[b]Posiadając rangę A w Jūjin[/b] można osiągnąć rozmiar Wielki. Koszt takiej przemiany jest równy standardowemu kosztowi rangi B na turę.
[b]Posiadając rangę S w Jūjin[/b] można pominąć pieczęci. Należy jednak mieć kontakt fizyczny ze zwierzęciem.
[b]Posiadając Specjalizację w Jūjin[/b] można osiągnąć rozmiar Olbrzymi. Koszt takiej przemiany jest równy standardowemu kosztowi rangi A na turę.
[b]Posiadając Sennina Jūjin[/b] można połączyć się z więcej niż jednym psem, do maksymalnie dwóch. Można też do połączenia użyć cienistego lub lepszego klona, zwiększając tym samym ilość głów, a więc i zdolności percepcji.
[b]Posiadając Sennina Jūjin oraz Specjalizację w Jūjin [/b] można połączyć się nawet z trzema innymi towarzyszami (psami bądź cienistymi klonami), tworząc czterogłową bestię.[/description]
Ostatnio zmieniony 25 sie 2022, 21:21 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Gatenga | Fang Rotating Fang牙転牙
KlasyfikacjaJūjin, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy na turę
Zasięg30m
Wymagania---
Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Ze względu na dużą prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy wynosi 1m.

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii:

Duży: Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości.

Posiadając rangę A w Jūjin zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Kumulacja czakry zajmuje tyle co złożenie trzech pieczęci. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
Posiadając rangę S w Jūjin zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas co złożenie jednej pieczęci.
Posiadając Specjalizacje w Jūjin użytkownik ma znacznie większą zwrotność i kontrolę nad torem jazdy, dzięki czemu bardziej agresywne manewry są możliwe do wykonania. Nie będzie stanowić problemu np. nagłe skręcenie o czterdzieści pięć stopni i kontynuowanie dalszej jazdy.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=牙転牙]Gatenga | Fang Rotating Fang[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Gs94lzp.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūjin, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja chakry wynosi tyle ile złożenie pięciu pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]30m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Inuzuka bądź jej pies wprowadza swoje ciało w szybki ruch, przypominający piłę tarczy. Porusza się przy tym z dużą prędkością, zadając przy tym spore obrażenia, nie mające problemu np. przeciąć grubego głazu wpół. Ninja czy też pies ma kontrolę nad torem jazdy, jednakże z pewnymi ograniczeniami – żeby skręcić musi jechać po łuku, nie wykręci nagle o dziewięćdziesiąt stopni. Podczas ruchu korzystanie ze zmysłu wzroku jest niemożliwe, więc trzeba posługiwać się głównie słuchem oraz węchem. Ze względu na dużą  prędkość technika jest ciężka do ominięcia. Bazowa średnica tarczy wynosi 1m. 

Jeżeli Gatenga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez jutsu obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii:

[b]Duży:[/b] Średnica Gatengi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
[b]Wielki: [/b]Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S. 
[b]Olbrzymi:[/b] Średnica Gatengi to 10m. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa. Zadawane obrażenia nie różnią się względem wielkiego, jednakże technika ma zwiększone działania penetrujące, dzięki czemu z większą łatwością przebije się np. przez gruby mur, bez utraty prędkości. 

[b]Posiadając rangę A w Jūjin[/b] zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Kumulacja czakry zajmuje tyle co złożenie trzech pieczęci. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
[b]Posiadając rangę S w Jūjin[/b] zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas co złożenie jednej pieczęci. 
[b]Posiadając Specjalizacje w Jūjin[/b] użytkownik ma znacznie większą zwrotność i kontrolę nad torem jazdy, dzięki czemu bardziej agresywne manewry są możliwe do wykonania. Nie będzie stanowić problemu np. nagłe skręcenie o czterdzieści pięć stopni i kontynuowanie dalszej jazdy.[/description]

Kōtetsusei no Kami | Steel Fur鋼鉄製の髪
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieBrak, czas kumulacji wynosi tyle ile złożenie 6 pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa siebie
WymaganiaAktywne Jinjū Konbi Henge bądź bycie psem
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Technika, która sprawia, że użytkownik w trakcie trwania Jinjū Konbi Henge bądź jego pies znacząco zwiększa swoje możliwości defensywne. Poprzez przesłanie chakry do sierści pokrywającej ciało, ta utwardza się do tego stopnia, że przebicie się przez nią staje się naprawdę dużym wyzwaniem. Wzmocnienie nie tylko pomaga w przypadku obrażeń fizycznych od ataków wręcz czy broni, ale stanowi dobrą ochronę przed np. technikami żywiołowymi i innymi. Zmodyfikowana w ten sposób sierść nie wpływa jednak w negatywny sposób na mobilność shinobi czy też jego psa, pozwalając na swobodne poruszanie się czy korzystanie z technik.

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika B, można ją użyć na każdym poziomie, zwiększając przy tym jej możliwości defensywne.
  • D: Podwójny koszt D na turę. Sierść jest na tyle wytrzymała, by móc przyjąć na siebie techniki D, a także ataki fizyczne o Sile 4.
  • C: Podwójny koszt C na turę. Futro psa bądź użytkownika staje się twardsze, będąc w stanie przyjąć na siebie techniki rangi C, a także ataki fizyczne o Sile 5.
  • B: Podwójny koszt B na turę. Sierść jest już tak wytrzymała, że może blokować techniki rangi B, a także uderzenia o Sile 6.
  • A: Podwójny koszt A na turę. Futro już jest naprawdę bardzo twarde, będąc w stanie zatrzymać techniki rangi A, a także uderzenia o Sile 7. Wymaga Jūjin A.
  • S: Podwójny koszt S na turę. Włos pokrywający ciało psa bądź użytkownika już jest wytrzymały, że jedynie najpotężniejsze techniki mogą zadziałać. Na tym poziomie, jesteśmy w stanie przyjąć techniki rangi S bądź ataki o Sile 8. Wymaga Jūjin S.
Posiadając Sennina w Jūjin, sierść staje się nie tylko twarda, ale także i ostra, sprawiają, te mogą doprowadzić do skaleczeń w przypadku skóry czy np. stępienia broni. Łączy się z bonusem za Specjalizację.
Posiadając Specjalizację w Jūjin, użytkownik może użyć tego jutsu nawet jeśli Jinjū Konbi Henge nie jest aktywne. Wtedy ciało użytkownika porasta futrem i zostaje ono utwardzone, dając takie same efekty jak przy bazowym użyciu techniki.
Średni zwójInuzuka Nana
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼鉄製の髪]Kōtetsusei no Kami | Steel Fur[/title]
[pic rank=B zwoj=3]https://i.imgur.com/pC8vGSn.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūjin[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji wynosi tyle ile złożenie 6 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Aktywne Jinjū Konbi Henge bądź bycie psem[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]
Technika, która sprawia, że użytkownik w trakcie trwania Jinjū Konbi Henge bądź jego pies znacząco zwiększa swoje możliwości defensywne. Poprzez przesłanie chakry do sierści pokrywającej ciało, ta utwardza się do tego stopnia, że przebicie się przez nią staje się naprawdę dużym wyzwaniem. Wzmocnienie nie tylko pomaga w przypadku obrażeń fizycznych od ataków wręcz czy broni, ale stanowi dobrą ochronę przed np. technikami żywiołowymi i innymi. Zmodyfikowana w ten sposób sierść nie wpływa jednak w negatywny sposób na mobilność shinobi czy też jego psa, pozwalając na swobodne poruszanie się czy korzystanie z technik.

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika B, można ją użyć na każdym poziomie, zwiększając przy tym jej możliwości defensywne. 

[list][*][b]D:[/b] Podwójny koszt D na turę. Sierść jest na tyle wytrzymała, by móc przyjąć na siebie techniki D, a także ataki fizyczne o Sile 4. 
[*][b]C:[/b] Podwójny koszt C na turę. Futro psa bądź użytkownika staje się twardsze, będąc w stanie przyjąć na siebie techniki rangi C, a także ataki fizyczne o Sile 5. 
[*][b]B:[/b] Podwójny koszt B na turę. Sierść jest już tak wytrzymała, że może blokować techniki rangi B, a także uderzenia o Sile 6. 
[*][b]A:[/b] Podwójny koszt A na turę. Futro już jest naprawdę bardzo twarde, będąc w stanie zatrzymać techniki rangi A, a także uderzenia o Sile 7. [u]Wymaga Jūjin A.[/u]
[*][b]S:[/b] Podwójny koszt S na turę. Włos pokrywający ciało psa bądź użytkownika już jest wytrzymały, że jedynie najpotężniejsze techniki mogą zadziałać. Na tym poziomie, jesteśmy w stanie przyjąć techniki rangi S bądź ataki o Sile 8. [u]Wymaga Jūjin S.[/u][/list]

[b]Posiadając Sennina w Jūjin[/b], sierść staje się nie tylko twarda, ale także i ostra, sprawiają, te mogą doprowadzić do skaleczeń w przypadku skóry czy np. stępienia broni. Łączy się z bonusem za Specjalizację. 
[b]Posiadając Specjalizację w Jūjin[/b], użytkownik może użyć tego jutsu nawet jeśli Jinjū Konbi Henge nie jest aktywne. Wtedy ciało użytkownika porasta futrem i zostaje ono utwardzone, dając takie same efekty jak przy bazowym użyciu techniki.[/description]

Shuryōki | Hunting Season狩猟期
KlasyfikacjaJūjin
PieczęcieDzik → Pies → Koń → Dzik → Zając → Pies
KosztStandardowy na turę
ZasięgNa siebie
Technika mająca na celu zwiększenie predyspozycji tropiących. Może zostać użyta zarówno przez Inuzukę, jak i jego psa (który wtedy po prostu kumuluje chakrę do techniki ze względu na niemożność składania pieczęci), robiąc z niego prawdziwego predatora w trakcie łowów. W momencie używania tego jutsu, zasięgi węchu są traktowane jakby Refleks użytkownika był o jeden poziom wyższy. W przypadku posiadania tego atrybutu na poziomie 10, zasięg jest zwiększany o 2km. Każdy punkt w Refleksie powyżej 10 daje dodatkowe 1km do zasięgu.

Dodatkowo, jak na prawdziwego drapieżnika przystało, ruchy wykonywane przez użytkownika są bezszelestne i jedynie możliwe do usłyszenia z przez osoby z Atutem Ulepszony Słuch, jednakże wciąż one muszą się skupić na wsłuchiwaniu się w otoczenie, żeby być w stanie to wyłapać. Bycie bezszelestnym nie jest idealne i jeżeli działania Inuzuki miałyby wywołać duży hałas, to technika takowego nie zniweluje.

Posiadając Jūjin na randze A ilość pieczęci jest redukowana do trzech.
Posiadając Jūjin na randze S wystarczy złożyć pieczęć Psa.
Posiadając Atut Ninja jedynie osoby Atutem Ulepszony Słuch oraz dodatkowymi umiejętnościami do polepszania tego zmysłu (jak biegłości, techniki czy klanowe bonusy) są w stanie usłyszeć ruch ze strony użytkownika.
Posiadając Sennina w Jūjin zyskuje się możliwość lekkiego wtopienia w otoczenie, co pozwala na jeszcze bardziej efektywne łowy. W zależności od terenu, te wtopienie się może być lepsze bądź gorsze (np. będzie skuteczniejsze w środku lasu w półmroku niż na otwartej przestrzeni bez drzew, krzaków itp.). Żeby użytkownika dostrzec, należy znajdować się stosunkowo blisko i wpatrywać się w te konkretne miejsce. Wysoki Refleks jak i odpowiednie Atuty czy Biegłości mogą sprawić, że użytkownik zostanie dostrzeżony z większą łatwością. Ostateczna decyzja w kwestii działania tego efektu jest zależna od MG.
Posiadając Specjalizację w Jūjin zasięg węchu jest zwiększany o dodatkowy kilometr na każdym poziomie Refleksu.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=狩猟期]Shuryōki | Hunting Season[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/pcMdEtP.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūjin[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Pies → Koń → Dzik → Zając → Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description]Technika mająca na celu zwiększenie predyspozycji tropiących. Może zostać użyta zarówno przez Inuzukę, jak i jego psa (który wtedy po prostu kumuluje chakrę do techniki ze względu na niemożność składania pieczęci), robiąc z niego prawdziwego predatora w trakcie łowów. W momencie używania tego jutsu, zasięgi węchu są traktowane jakby Refleks użytkownika był o jeden poziom wyższy. W przypadku posiadania tego atrybutu na poziomie 10, zasięg jest zwiększany o 2km. Każdy punkt w Refleksie powyżej 10 daje dodatkowe 1km do zasięgu. 

Dodatkowo, jak na prawdziwego drapieżnika przystało, ruchy wykonywane przez użytkownika są bezszelestne i jedynie możliwe do usłyszenia z przez osoby z Atutem Ulepszony Słuch, jednakże wciąż one muszą się skupić na wsłuchiwaniu się w otoczenie, żeby być w stanie to wyłapać. Bycie bezszelestnym nie jest idealne i jeżeli działania Inuzuki miałyby wywołać duży hałas, to technika takowego nie zniweluje.

[b]Posiadając Jūjin na randze A[/b] ilość pieczęci jest redukowana do trzech. 
[b]Posiadając Jūjin na randze S[/b] wystarczy złożyć pieczęć Psa.
[b]Posiadając Atut Ninja[/b] jedynie osoby Atutem Ulepszony Słuch oraz dodatkowymi umiejętnościami do polepszania tego zmysłu  (jak biegłości, techniki czy klanowe bonusy) są w stanie usłyszeć ruch ze strony użytkownika.  
[b]Posiadając Sennina w Jūjin[/b] zyskuje się możliwość lekkiego wtopienia w otoczenie, co pozwala na jeszcze bardziej efektywne łowy. W zależności od terenu, te wtopienie się może być lepsze bądź gorsze (np. będzie skuteczniejsze w środku lasu w półmroku niż na otwartej przestrzeni bez drzew, krzaków itp.). Żeby użytkownika dostrzec, należy znajdować się stosunkowo blisko i wpatrywać się w te konkretne miejsce. Wysoki Refleks jak i odpowiednie Atuty czy Biegłości mogą sprawić, że użytkownik zostanie dostrzeżony z większą łatwością. Ostateczna decyzja w kwestii działania tego efektu jest zależna od MG. 
[b]Posiadając Specjalizację w Jūjin[/b] zasięg węchu jest zwiększany o dodatkowy kilometr na każdym poziomie Refleksu. [/description]

Tsūga | Passing Fang通牙
KlasyfikacjaJūjin, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, kumulacja czakry zajmuje czas jak złożenie pięciu pieczęci
KosztStandardowy na turę
ZasięgBazowo 30m
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Jedna z najbardziej reprezentacyjnych technik ofensywnych klanu Inuzuka, polegająca na wprawieniu ciała użytkownika w szybki, wirujący ruch. Jako że podczas takiego ruchu wzrok jest bezużyteczny Inuzuka muszą posługiwać się innymi zmysłami, aby poruszać się i sprawnie trafiać. Shinobi ma kontrolę nad kierunkiem, w którym się porusza. Gdy ninja trafi na cel, zadaje spore obrażenia, działając nieco na zasadzie podobnej do wiertła. Ze względu na ruch rotacyjny, technika ma działanie punktowe, dzięki któremu nie ma problemu w przebijaniu się przez np. bariery z chakry o tej samej randze, grube gałęzie, mury itp. Wykonanie techniki bez wcześniejszego oznaczenia celu przy pomocy Dainamikku Mākingu wymaga skupienia się, żeby shinobi wraz ze swoim psem na siebie nie wpadli. Średnica tsugi to 1m.

Posiadając rangę A w Jūjin: Zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że bez użycia Dainamikku Mākingu szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
Posiadając rangę S w Jūjin: Zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas jak złożenie jednej pieczęci.

Jeżeli tsuga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez technikę obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii.

Duży: Średnica tsugi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A. Koszt standardowy A.
Wielki: Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
Olbrzymi: Średnica tsugi to 10m. Zadawane obrażenia nie zmieniają się względem Wielkiego, jednakże technika ma nie tylko działanie punktowe, ale i obszarowe – obrażenia są zadawane w promieniu do 10 metrów. W centrum ataku są obrażenia rangi S, zaś na jej granicach rangi A. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=通牙]Tsūga | Passing Fang[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/a9CFTSz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūjin, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja czakry zajmuje czas jak złożenie pięciu pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Bazowo 30m[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]Jedna z najbardziej reprezentacyjnych technik ofensywnych klanu Inuzuka, polegająca na wprawieniu ciała użytkownika w szybki, wirujący ruch. Jako że podczas takiego ruchu wzrok jest bezużyteczny Inuzuka muszą posługiwać się innymi zmysłami, aby poruszać się i sprawnie trafiać. Shinobi ma kontrolę nad kierunkiem, w którym się porusza. Gdy ninja trafi na cel, zadaje spore obrażenia, działając nieco na zasadzie podobnej do wiertła. Ze względu na ruch rotacyjny, technika ma działanie punktowe, dzięki któremu nie ma problemu w przebijaniu się przez np. bariery z chakry o tej samej randze, grube gałęzie, mury itp.  Wykonanie techniki bez wcześniejszego oznaczenia celu przy pomocy Dainamikku Mākingu wymaga skupienia się, żeby shinobi wraz ze swoim psem na siebie nie wpadli. Średnica tsugi to 1m. 

[b]Posiadając rangę A w Jūjin:[/b] Zasięg techniki wzrasta do 45 metrów. Jednocześnie Inuzuka ze swoim psem są już na tyle oznajmieni ze swoimi zapachami, że bez użycia Dainamikku Mākingu szansa, że na siebie wpadną w trakcie używania techniki znacząco maleje, a ich atak jest ze sobą jeszcze lepiej skoordynowany.
[b]Posiadając rangę S w Jūjin:[/b] Zasięg techniki wzrasta do 55 metrów. Kumulacja czakry zajmuje czas jak złożenie jednej pieczęci. 

Jeżeli tsuga została wykonana w momencie używania Jinjū Konbi Henge koszt techniki ponosi tylko jedna osoba, zdawane przez technikę obrażenia są zależne od rozmiaru powstałej bestii.

[b]Duży:[/b] Średnica tsugi wynosi 2.5m, zadawane są obrażenia rangi A.  Koszt standardowy  A. 
[b]Wielki:[/b] Średnica wzrasta do 5m, zadawane są obrażenia rangi S. Koszt standardowy S.
[b]Olbrzymi:[/b] Średnica tsugi to 10m. Zadawane obrażenia nie zmieniają się względem Wielkiego, jednakże technika ma nie tylko działanie punktowe, ale i obszarowe – obrażenia są zadawane w promieniu do 10 metrów. W centrum ataku są obrażenia rangi S, zaś na jej granicach rangi A. Koszt podwójny S, jednakże może zostać on podzielony pomiędzy użytkownika i jego psa.[/description]
Ostatnio zmieniony 15 sty 2024, 20:28 przez Jelonek, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Gensotsūga | Elemental Passing Fang元素通牙
KlasyfikacjaJūjin, technika żywiołowa
PieczęcieBrak, kumulacja chakry równa złożenia 12 pieczęciom
KosztStandardowy + koszt za Tsūgę
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTsūga, Kontrola Chakry 7, żywioł na randze min. B
Tsūga uchodzi za jedną z najbardziej reprezentatywnych technik klanowych i praktycznie każdy członek klanu, który ukończył Akademię zna te jutsu. I tak jak samo w sobie potrafi być bardzo potężne i prowadzić do ogromnych zniszczeń czy obrażeń u przeciwnika, tak niektórzy członkowie klanu, wyjątkowo wprawieni w używaniu Jūjinu, postanowili dodać jej dodatkowy faktor w postaci żywiołowego uwolnienia, pokrywając nim zewnętrzną "warstwę" Tsūgi w ten sposób zwiększając jeszcze bardziej potencjał techniki, a co za tym idzie - zadawane obrażenia.

Do użycia tej techniki możemy wykorzystać jeden z podstawowych żywiołów i nie ma możliwości ich łączenia. Oznacza to, że Tsūga nie może być jednocześnie pokryta np. Suitonem i Raitonem. Dodatowo, jako że Ninkeny nie posiadają dostępu do technik żywiołowych, psy nie mogą używać tego jutsu, jednakże może ono być zastosowane w trakcie technik fuzji jak Jinjū Konbi Henge, tak długo jak użytkownik - bądź Kage Bunshin lub lepszy klon - jest częścią stworzonej bestii.

Pokrycie techniki żywiołem jest dla użytkownika jest bezpieczne i w zależności od użytego żywiołu, osiągnie się różne efekty:
  • Suiton - Woda na powierzchni Tsūgi porusza się niczym łańcuch piły, sprawiając, że przy uderzeniu są zadawane dodatkowe rany szarpane, które mają zdolność nawet do penetracji przez mięśnie aż do samej kości. Po uderzeniu zostaje Duża ilość wody, która zawiera chakrę użytkownika, dzięki czemu tylko on może jej użyć do innych technik Suitonu.
  • Katon - Tsūga przy uderzeniu podpala wszystko co znajduje się w jej zasięgu, a w przypadku uderzenia w człowieka może powodować poważne poparzenia aż zwęglające skórę przeciwnika. Ze względu na powagę zadanych ran przez samą Tsūgę, które następnie zostały wypalone, goją się one znacznie gorzej niż normalnie i powodują większy dyskomfort.
  • Fūton - Tsūga nabiera ogromnej ostrości, dzięki czemu w odpowiednich warunkach nie będzie miała problemu nawet przebić się przez skałę czy metal, a także doprowadzić do poważnych i głębokich ran. Cięcia te mogą w odpowiednich warunkach i w przypadku mniej wytrzymałych osób doprowadzić nawet do odcięcia kończyny.
  • Raiton - Technika zostaje pokryta dużą ilością błyskawic, które doprowadzają do wyładowania elektrycznego, w ten sposób osoby będące w promieniu 5 metrów od Tsūgi odczuwają lekkie odrętwienie, nawet jeżeli nie zostały przez nią trafione. Znajdowanie się do metra od miejsca uderzenia techniki powoduje już drętwienie ciała, a bezpośrednie trafienie - nawet paraliż.
  • Doton - Powierzchnia Tsūgi zostaje pokryta błotem, a także latają zgodnie z osią rotacji kamienie wielkości piłki do tenisa, które w momencie uderzenia mogą powodować bardzo mocne obicia, a przypadku bezpośredniego uderzenia przez technikę, nawet dodatkowe krwawienia wewnętrzne. Ze względu na bycie również pokrytą błotem, może doprowadzić do infekcji ran przeciwnika.
Posiadając Jūjin na randze S kumulacja chakry jest redukowana o 4 pieczęcie.
Posiadając Sennina Jūjin jesteśmy w stanie użyć tej techniki z Gatengą.
Posiadając Specjalizację w Jūjin koszt techniki jest redukowany do połowicznego. Koszt za Tsūgę pozostaje jednak bez zmian.
Duży zwójInuzuka Nana
Duży zwój---
Duży zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=元素通牙]Gensotsūga | Elemental Passing Fang[/title]
[pic rank=A zwoj=3]https://i.imgur.com/72zBWkn.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jūjin, technika żywiołowa[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja chakry równa złożenia 12 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy + koszt za Tsūgę[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Tsūga, Kontrola Chakry 7, żywioł na randze min. B[/row]
[description]Tsūga uchodzi za jedną z najbardziej reprezentatywnych technik klanowych i praktycznie każdy członek klanu, który ukończył Akademię zna te jutsu. I tak jak samo w sobie potrafi być bardzo potężne i prowadzić do ogromnych zniszczeń czy obrażeń u przeciwnika, tak niektórzy członkowie klanu, wyjątkowo wprawieni w używaniu Jūjinu, postanowili dodać jej dodatkowy faktor w postaci żywiołowego uwolnienia, pokrywając nim zewnętrzną "warstwę"  Tsūgi w ten sposób zwiększając jeszcze bardziej potencjał techniki, a co za tym idzie - zadawane obrażenia. 

Do użycia tej techniki możemy wykorzystać jeden z podstawowych żywiołów i nie ma możliwości ich łączenia. Oznacza to, że Tsūga nie może być jednocześnie pokryta np. Suitonem i Raitonem. Dodatowo, jako że Ninkeny nie posiadają dostępu do technik żywiołowych, [b]psy nie mogą używać tego jutsu[/b], jednakże może ono być zastosowane w trakcie technik fuzji jak Jinjū Konbi Henge, tak długo jak użytkownik - bądź Kage Bunshin  lub lepszy klon - jest częścią stworzonej bestii. 

Pokrycie techniki żywiołem jest dla użytkownika jest bezpieczne i w zależności od użytego żywiołu, osiągnie się różne efekty:
[list][*] [b]Suiton[/b] - Woda na powierzchni Tsūgi porusza się niczym łańcuch piły, sprawiając, że przy uderzeniu są zadawane dodatkowe rany szarpane, które mają zdolność nawet do penetracji przez mięśnie aż do samej kości. Po uderzeniu zostaje Duża ilość wody, która zawiera chakrę użytkownika, dzięki czemu tylko on może jej użyć do innych technik Suitonu. 
[*] [b]Katon[/b] - Tsūga przy uderzeniu podpala wszystko co znajduje się w jej zasięgu, a w przypadku uderzenia w człowieka może powodować poważne poparzenia aż zwęglające skórę przeciwnika. Ze względu na powagę zadanych ran przez samą Tsūgę, które następnie zostały wypalone, goją się one znacznie gorzej niż normalnie i powodują większy dyskomfort. 
[*] [b]Fūton[/b] - Tsūga nabiera ogromnej ostrości, dzięki czemu w odpowiednich warunkach nie będzie miała problemu nawet przebić się przez skałę czy metal, a także doprowadzić do poważnych i głębokich ran. Cięcia te mogą w odpowiednich warunkach i w przypadku mniej wytrzymałych osób doprowadzić nawet do odcięcia kończyny. 
[*] [b]Raiton[/b] - Technika zostaje pokryta dużą ilością błyskawic, które doprowadzają do wyładowania elektrycznego, w ten sposób osoby będące w promieniu 5 metrów od Tsūgi odczuwają lekkie odrętwienie, nawet jeżeli nie zostały przez nią trafione. Znajdowanie się do metra od miejsca uderzenia techniki powoduje już drętwienie ciała, a bezpośrednie trafienie - nawet paraliż. 
[*] [b]Doton[/b] - Powierzchnia Tsūgi zostaje pokryta błotem, a także latają zgodnie z osią rotacji kamienie wielkości piłki do tenisa, które w momencie uderzenia mogą powodować bardzo mocne obicia, a przypadku bezpośredniego uderzenia przez technikę, nawet dodatkowe krwawienia wewnętrzne. Ze względu na bycie również pokrytą błotem, może doprowadzić do infekcji ran przeciwnika. [/list]

[b]Posiadając Jūjin na randze S[/b] kumulacja chakry jest redukowana o 4 pieczęcie. 
[b]Posiadając Sennina Jūjin[/b] jesteśmy w stanie użyć tej techniki z Gatengą. 
[b]Posiadając Specjalizację w Jūjin[/b] koszt techniki jest redukowany do połowicznego. Koszt za Tsūgę pozostaje jednak bez zmian. [/description]
Ostatnio zmieniony 25 sty 2024, 6:49 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”