• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kaguya Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kaguya Ichizoku

Kaguya Ichizoku | Kaguya Clanかぐや一族
PrzynależnośćSakuragakure no Sato
Klan Kaguya rzekomo pochodzi od samej Króliczej Księżniczki. Czy to prawda, czy rozniesiona przez nich plotka - nie wiadomo. Faktem jednak jest, że klan ten uwielbiał walkę i destrukcję. Ich Kekkei Genkai, choć rzadkie, było podobno tak potężne, że członkowie rodu nim nie obdarzeni się go obawiali. Klan po zostaniu prawie wybitym odrodził się w Otogakure. Nie wiadomo czy była to zasługa ocalałych czy eksperymentów jednego z Legendarnych Sanninów Liścia, jednak od tego momentu rodzina ta ponownie zaistniała w świecie. Po zniszczeniu Ukrytego Dźwięku udali się do Sakuragakure no Sato. Mając w swojej historii dwukrotną nauczkę dotyczącą walk i stawania "po złej stronie", zdecydowali się poprzeć tych, co chcieli wyciągnąć naukę z błędów przeszłości.
Historia
Jeden z najstarszych rodów shinobi, a zarazem jeden z niewielu klanów, który podczas formowania się wiosek shinobi do żadnej nie dołączył, wiodąc koczownicze życie i szukając nowych bitew. W pewnym momencie zdecydowali się nawet zaatakować jedną z Wielkich Wiosek Shinobi - Kirigakure no Sato. Klan został wówczas wybity niemalże do zera i uznany za martwy, a wielu historyków podejrzewa, że ich atak spowodował następnie niechęć i polowania na posiadaczy różnych Kekkei Genkai w Mizu no Kuni.

Klan odrodził się w Otogakure, gdzie stał się ważnym graczem na scenie polityki wewnętrznej i pozawioskowej. Niestety, podczas Największej Wojny Światowej Shinobi ryzyko ponownego wymarcia klanu znowu zawisło nad tą rodziną. Ocaleli jednak z ataku Hachibiego i chcąc przetrwać dalej udali się do Sakuragakure no Sato. Zbyt wiele razy ryzykowali całkowite wymarcie, by szukać dalszej walki.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Kaguya.
  2. Nieznany publicznie jest lider ich klanu.
  3. Większość członków klanu udała się do Sakuragakure no Sato. Niektórzy jednak poszli swoją własną drogą.
  4. Ich Kekkei Genkai nazywa się Shikotsumyaku.
Zdolności
Potężne Kekkei Genkai pochodzące rzekomo od samej Ōtsutsuki Kaguyi pozwala członkom tego rodu na rozmaite zdolności:
  1. Modyfikacja struktury kostnej - Kaguya są w stanie swobodnie modyfikować strukturę swojego szkieletu bez żadnych dolegliwości zdrowotnych, a także pokrywać swoje ciało dodatkowym szkieletem. Ich zdolności obejmują także tworzenie zupełnie nowych kości w miejscach, w których te zwykle nie występują.
  2. Ekstrakcja kości - są również w stanie wyciągnąć z siebie kości, tworząc na ich miejsce nowe, zyskując tym samym dostęp do ciekawych zdolności jak chociażby bicz z kręgosłupa czy pociski z kości paliczków. Możliwości tej zdolności ogranicza jedynie wyobraźnia użytkownika Shikotsumyaku.
  3. Niesamowicie twarde kości - kości zwykłych ludzi mają twardość betonu, kości Kaguya są jeszcze twardsze, przypominają wręcz żelazo.
  4. Manipulacja własnymi kośćmi - członkowie klanu Kaguya mogą manipulować swoimi kośćmi, zmieniając ich wygląd, poruszając nimi w obrębie swojego ciała oraz poza nim tak długo, póki są one połączone z ciałem użytkownika.
  5. Super szybka regeneracja - Rany spowodowane tworzeniem, wyjmowaniem czy modyfikacją własnych kości leczą się błyskawicznie. Praktycznie jakikolwiek efekt ich techniki by nie miał na ich własne ciało, to ono to wytrzyma i zaleczy ewentualnie powstałe rany. Wciąż jednak mogą otrzymać rany, gdy ktoś złamie ich kość i przy jej pomocy ich zaatakuje.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Hanibara | Petal花弁
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, wyciągnięcie kości zajmuje tyle ile złożenie jednej pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgNa sobie
WymaganiaShikotsumyaku D
Bardzo prosta technika, która umożliwia wyciągnięcie z palca kości o długości maksymalnie 10 cm. Może posłużyć jako wykałaczka, która w sprawnych rękach sprawdzi się nawet jako wytrych. Użytkownik ma możliwość przed wyciągnięciem kości jej modyfikacji (np. tworząc dziurkę, dzięki czemu kość może posłużyć jako igła do szycia), jednakże bez skomplikowanych kształtów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=花弁]Hanibara | Petal[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/oCzy3Rr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumyaku, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, wyciągnięcie kości zajmuje tyle ile złożenie jednej pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na sobie[/row]
[row title=Wymagania]Shikotsumyaku D[/row]
[description]Bardzo prosta technika, która umożliwia wyciągnięcie z palca kości o długości maksymalnie 10 cm. Może posłużyć jako wykałaczka, która w sprawnych rękach sprawdzi się nawet jako wytrych. Użytkownik ma możliwość przed wyciągnięciem kości jej modyfikacji (np. tworząc dziurkę, dzięki czemu kość może posłużyć jako igła do szycia), jednakże bez skomplikowanych kształtów.[/description]
Ostatnio zmieniony 14 lut 2022, 11:15 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Hone no jisetsu | Bone Autotomy骨の自切
KlasyfikacjaShikotsumayaku
PieczęcieDzik → Wąż → Baran → Wół → Szczur
KosztStandardowy za jedną odłączoną kość
ZasięgNa siebie
Bardzo prosta w zamyśle, jak i działaniu technika. Czasem wbijemy jakąś kość w przeciwnika i ta się zaklinuje, a nie mamy czasu bądź możliwości szarpania się w celu jej wyciągnięcia. Ta technika zaś pozwala Kaguyi po prostu zrzucić daną kość niczym jaszczurka ogon. Po przesłaniu chakry do wyrośniętej modyfikacji, ta zostaje odłączona od kości - matki pozwalając na sprawniejsze wycofanie się. Kości nie są w żaden sposób wystrzeliwane - ot, po prostu jakby ktoś je odciął od miejsca z którego wyrosły, więc odpadną tam, gdzie Kaguya stała.

Posiadając Shikotsumayaku B, możemy odłączyć dwie kości Standardowym kosztem.
Posiadając Shikotsumayaku A, można pominąć pieczęcie, jednakże kumulowanie chakry zajmuje tyle czasu co faktyczne ich złożenie.
Posiadając Shikotsumayaku S, Kumulacja chakry zajmuje tyle ile złożenie 2 pieczęci.
Posiadają Specjalizację w Shikotsumayaku, koszt odłączenia kości jest zredukowany do Połowicznego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=骨の自切]Hone no jisetsu | Bone Autotomy[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/4SEO1cT.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumayaku[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wąż → Baran → Wół → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za jedną odłączoną kość[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[description]
Bardzo prosta w zamyśle, jak i działaniu technika. Czasem wbijemy jakąś kość w przeciwnika i ta się zaklinuje, a nie mamy czasu bądź możliwości szarpania się w celu jej wyciągnięcia. Ta technika zaś pozwala Kaguyi po prostu zrzucić daną kość niczym jaszczurka ogon. Po przesłaniu chakry do wyrośniętej modyfikacji, ta zostaje odłączona od kości - matki pozwalając na sprawniejsze wycofanie się. Kości nie są w żaden sposób wystrzeliwane - ot, po prostu jakby ktoś je odciął od miejsca z którego wyrosły, więc  odpadną tam, gdzie Kaguya stała. 

[b]Posiadając Shikotsumayaku B[/b], możemy odłączyć dwie kości Standardowym kosztem. 
[b]Posiadając Shikotsumayaku A[/b], można pominąć pieczęcie, jednakże kumulowanie chakry zajmuje tyle czasu co faktyczne ich złożenie.
[b]Posiadając Shikotsumayaku S[/b], wystarczy złożyć pierwsze trzy pieczęcie. 
[b]Posiadają Specjalizację w Shikotsumayaku[/b], koszt odłączenia kości jest zredukowany do Połowicznego. 
[/description]

Ran no ken | Orchid fist蘭の拳
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, czas pokrycia pięści kością trwa tyle co złożenie dwóch pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Technika ta umożliwia użytkownikowi pokrycie palców kościstą naroślą, która nie ogranicza jednak ruchów (palce wciąż mogą być zaciśnięte w pięść, jest możliwe składanie pieczęci). Nadbudowa jest twarda, co zwiększa siłę uderzenia i jednocześnie otrzymywane obrażenia. Podobna zasada działania do kastetu.

Shikotsumyaku na poziomie C pozwala na pokrycie obydwu pięści kosztem Standardowym.
Shikotsumyaku na poziomie B umożliwia modyfikację struktury narośli (kość może mieć np. ostre wypustki, albo być zakończona pazurem, który może z łatwością wbić się w skórę itp).
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku czas pokrycia pięści kością jest skrócony o połowę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=蘭の拳]Ran no ken | Orchid fist[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/nXaQ7T7.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumyaku, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas pokrycia pięści kością trwa tyle co złożenie dwóch pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika ta umożliwia użytkownikowi pokrycie palców kościstą naroślą, która nie ogranicza jednak ruchów (palce wciąż mogą być zaciśnięte w pięść, jest możliwe składanie pieczęci). Nadbudowa jest twarda, co zwiększa siłę uderzenia i jednocześnie otrzymywane obrażenia. Podobna zasada działania do kastetu.

[b]Shikotsumyaku na poziomie C[/b] pozwala na pokrycie obydwu pięści kosztem Standardowym.
[b]Shikotsumyaku na poziomie B[/b] umożliwia modyfikację struktury narośli (kość może mieć np. ostre wypustki, albo być zakończona pazurem, który może z łatwością wbić się w skórę itp). 
[b]Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku[/b] czas pokrycia pięści kością jest skrócony o połowę.[/description]

Sayuri no kiba | Lily fangs小百合の牙
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak, wyrośnięcie kości trwa tyle co złożenie trzech pieczęci
KosztStandardowy
ZasięgNa sobie
Wymagania---
Przy pomocy tej techniki użytkownik tworzy a'la przedłużenie ramienia, Kość przebija się w miejscu nadgarstka, by następnie urosnąć na długość 40 cm. Jej szpikulec jest cienki, ostro zakończony i pogrubia się ku dołowi. Użytkownik ma pełnię ruchu w ramieniu czy łokciu, nie ma jednak możliwości operowania nadgarstkiem. Może służyć również do parowania ataków.

Shikotsumyaku na poziomie B pozwala na stworzenie dwóch szpikulców, po jednym na każdej ręce, przy zachowaniu kosztu standardowego.
Shikotsumyaku na poziomie S skraca czas tworzenia o połowę.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku skraca wykonanie techniki jeszcze bardziej, redukując go do czasu równego złożeniu jednej pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=小百合の牙]Sayuri no kiba | Lily fangs[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/TSbBlTe.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumyaku, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, wyrośnięcie kości trwa tyle co złożenie trzech pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na sobie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Przy pomocy tej techniki użytkownik tworzy a'la przedłużenie ramienia, Kość przebija się w miejscu nadgarstka, by następnie urosnąć na długość 40 cm. Jej szpikulec jest cienki, ostro zakończony i pogrubia się ku dołowi. Użytkownik ma pełnię ruchu w ramieniu czy łokciu, nie ma jednak możliwości operowania nadgarstkiem. Może służyć również do parowania ataków. 

[b]Shikotsumyaku na poziomie B[/b] pozwala na stworzenie dwóch szpikulców, po jednym na każdej ręce, przy zachowaniu kosztu standardowego. 
[b]Shikotsumyaku na poziomie S[/b] skraca czas tworzenia  o połowę. 
[b]Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku[/b] skraca wykonanie techniki jeszcze bardziej, redukując go do czasu równego złożeniu jednej pieczęci.[/description]
Ostatnio zmieniony 07 lip 2023, 18:58 przez Norka, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Bara no toge | Rose thorns薔薇の棘
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieBrak. Ekstrakcja kości zajmuje tyle co złożenie pięciu pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa sobie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Druga, podstawowa technika klanu Kaguya. Tym razem polega ona nie na modyfikacji kości wewnątrz organizmu, a ich wyjmowania i nadawania jakiś cech, dzięki czemu nie shinobi jest ze swoich kości stworzyć chociażby miecz czy nawet tarczę.

Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za ekstrakcję. Umożliwia wyjęcie z ciała jednej kości. Użytkownik ma możliwość np. zaostrzenia boku czy też jej czubka.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Istnieje możliwość złączenia ze sobą dwóch kości ich zaostrzenia.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Możliwość wyciągnięcia i łączenia maksymalnie pięciu kości, mogąc nadawać im różne, bardziej skomplikowane kształty czy właściwości (np. w kształcie koła o ostrej krawędzi, mogącej służyć jako czakram). Na tym poziomie użytkownik również zyskuje możliwość zmiany naturalnej struktury wyciągniętej kości (np. że staje się ona giętka). Wymaga Shikotsumyaku rangi B.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Możliwość ekstrakcji całych struktur kostnych i ich dowolnej modyfikacji (np. kręgosłup z ostrymi wypustkami, służący jako bicz). Wymaga Shikotsumyaku rangi A.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Na tym poziomie jedyną rzeczą, jaką ogranicza użytkownika jest jego własna wyobraźnia, bowiem możliwości modyfikacji względem poprzednich poziomów są znacząco bardziej zaawansowane i nie ma problemu z połączeniem kilku kości i zmodyfikowaniu ich tak, by stworzyć np. kosę. Wymaga Shikotsumyaku rangi S.
Stworzone kości utrzymują się poza organizmem użytkownika maksymalnie do ośmiu godzin. Po tym czasie chakra się z nich ulatnia i zamieniają się w pył.

Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku skraca wyciąganie kości o połowę.
Posiadanie Sennina w Shikotsumyaku pozwala na modyfikowanie (również przy pomocy Karamatsu no Mai) już wyciągniętych kości tak długo, jak te znajdują się w kontakcie fizycznym z użytkownikiem. Można nadawać jej nowe właściwości (jak np. bycie zaostrzoną z obydwóch stron) czy wyrosnąć wypustki przy pomocy Karamatsu no Mai, jednakże nie ma możliwości wydłużenia czy też zmiany grubości kości, na której są tworzone modyfikacje. Koszt jest zależny od wykonanych zmian zgodnie z opisem technik.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=薔薇の棘] Bara no toge | Rose thorns[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/jHe2oA0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumyaku, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak. Ekstrakcja kości zajmuje tyle co złożenie pięciu pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Na sobie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Druga, podstawowa technika klanu Kaguya. Tym razem polega ona nie na modyfikacji kości wewnątrz organizmu, a ich wyjmowania i nadawania jakiś cech, dzięki czemu nie shinobi jest ze swoich kości stworzyć chociażby miecz czy nawet tarczę. 

Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:

[list][*] [b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D za ekstrakcję. Umożliwia wyjęcie z ciała jednej kości. Użytkownik ma możliwość np. zaostrzenia boku czy też jej czubka. 
[*] [b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Istnieje możliwość złączenia ze sobą dwóch kości ich zaostrzenia. 
[*] [b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Możliwość wyciągnięcia i łączenia maksymalnie pięciu kości, mogąc nadawać im różne, bardziej skomplikowane kształty czy właściwości (np. w kształcie koła o ostrej krawędzi, mogącej służyć jako czakram). Na tym poziomie użytkownik również zyskuje możliwość zmiany naturalnej struktury wyciągniętej kości (np. że staje się ona giętka). [u]Wymaga Shikotsumyaku rangi B.[/u] 
[*] [b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Możliwość ekstrakcji całych struktur kostnych i ich dowolnej modyfikacji (np. kręgosłup z ostrymi wypustkami, służący jako bicz).  [u]Wymaga Shikotsumyaku rangi A.[/u] 
[*] [b]S:[/b]  koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Na tym poziomie jedyną rzeczą, jaką ogranicza użytkownika jest jego własna wyobraźnia, bowiem możliwości modyfikacji względem poprzednich poziomów są znacząco bardziej zaawansowane i nie ma problemu z połączeniem kilku kości i zmodyfikowaniu ich tak, by stworzyć np. kosę. [u]Wymaga Shikotsumyaku rangi S.[/u]   [/list]

Stworzone kości utrzymują się poza organizmem użytkownika maksymalnie do ośmiu godzin. Po tym czasie chakra się z nich ulatnia i zamieniają się w pył. 
 
[b]Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku[/b] skraca wyciąganie kości o połowę. 
[b]Posiadanie Sennina w Shikotsumyaku[/b] pozwala na modyfikowanie (również przy pomocy Karamatsu no Mai) już wyciągniętych kości tak długo, jak te znajdują się w kontakcie fizycznym z użytkownikiem.  Można nadawać jej nowe właściwości (jak np. bycie zaostrzoną z obydwóch stron) czy wyrosnąć wypustki przy pomocy Karamatsu no Mai, jednakże nie ma możliwości wydłużenia czy też zmiany grubości kości, na której są tworzone modyfikacje.  Koszt jest zależny od wykonanych zmian zgodnie z opisem technik.[/description]

Karamatsu no Mai | Dance of the Larch唐松の舞­
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęcieStworzenie modyfikacji zajmuje tyle co złożenie pięciu pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa sobie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Jedna z dwóch flagowych umiejętności rodu Kaguya pozwalająca na modyfikowanie kości wewnątrz organizmu człowieka. Technika ta jest głównie wykorzystywana do ofensywy, tworząc groźne szpikulce wystające z ciała shinobi, jednakże wystarczająco kreatywny Kaguya znajdzie również i defensywne zastosowanie.

Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:
  • D: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu D. Technika na tym poziomie pozwala na wykonanie maksymalnie 5 modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu (np. wyrośnięcie szpikulców wystających z barków). Maksymalna wielkość modyfikacji to 20 cm.
  • C: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu C. Umożliwia wykonanie maksymalnie 10 modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu użytkownika o długości 20 cm bądź 5 o długości 30 cm.
  • B: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu B. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia sześciu pieczęci. Umożliwia wykonanie maksymalnie 25 modyfikacji na kościach o wielkości 20 cm lub 10 modyfikacji o długości 30 cm lub 5 modyfikacji o długości 40 cm. Wymaga Shikotsumyaku rangi B.
  • A: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu A. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia siedmiu pieczęci. Shinobi jest w stanie stworzyć maksymalnie 35 modyfikacji na kościach wewnątrz organizmu o długości 20 cm lub analogicznie do poprzednich rang - 25 modyfikacji o długości 35 cm, 10 modyfikacji 40cm, 5 modyfikacji o długości 60 cm. Wymaga Shikotsumyaku rangi A.
  • S: zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt jest równy połowicznemu standardowemu kosztu S. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia dziesięciu pieczęci. Można wytworzyć maksymalnie 50 modyfikacji o długości 20 cm lub jak na poprzednich poziomach - 25 modyfikacji o długości 40 cm, 10 modyfikacji o długości 60 cm, 5 modyfikacji 80cm na kościach wewnątrz organizmu. Wymaga Shikotsumyaku rangi S.
Shinobi ma możliwość wielokrotnego używania tej techniki. To znaczy, gdy np. stworzył modyfikację na swoim ciele, płacąc po raz kolejny za użycie techniki może stworzyć kolejne modyfikacje.

Za modyfikację uznaje się również możliwość wydłużenia już stworzonych kości, np. użytkownik ma pięć kości o długości 25 cm. Płacąc połowiczny koszt rangi A, może je wydłużyć do 60 cm.

Utrata świadomości czy też zaśnięcie powoduje samoistne wchłanianie się kości do organizmu.

Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku skraca tworzenie modyfikacji o połowę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=唐松の舞­]Karamatsu no Mai | Dance of the Larch[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/wewizN0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumyaku, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Stworzenie modyfikacji zajmuje tyle co złożenie pięciu pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Na sobie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Jedna z dwóch flagowych umiejętności rodu Kaguya pozwalająca na modyfikowanie kości wewnątrz organizmu człowieka. Technika ta jest głównie wykorzystywana do ofensywy, tworząc groźne szpikulce wystające z ciała shinobi, jednakże wystarczająco kreatywny Kaguya znajdzie również i defensywne zastosowanie. 

Koszt, siła i możliwości techniki są zależne od tego, na jakim poziomie ją wykonamy:

[list][*] [b]D:[/b] zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt  jest równy połowicznemu standardowemu kosztu D. Technika na tym poziomie pozwala na wykonanie maksymalnie 5 modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu (np. wyrośnięcie szpikulców wystających z barków). Maksymalna wielkość modyfikacji to 20 cm.
[*] [b]C:[/b] zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt  jest równy połowicznemu standardowemu kosztu C. Umożliwia wykonanie maksymalnie 10 modyfikacji jednocześnie na dowolnych kościach wewnątrz organizmu użytkownika o długości 20 cm bądź 5 o długości 30 cm. 
[*] [b]B:[/b] zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt  jest równy połowicznemu standardowemu kosztu B. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia sześciu pieczęci. Umożliwia wykonanie maksymalnie 25 modyfikacji na kościach o wielkości 20 cm lub 10 modyfikacji o długości 30 cm lub 5 modyfikacji o długości 40 cm. [u]Wymaga Shikotsumyaku rangi B.[/u] 
[*] [b]A:[/b]  zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt  jest równy połowicznemu standardowemu kosztu A. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia siedmiu pieczęci. Shinobi jest w stanie stworzyć maksymalnie 35 modyfikacji na kościach wewnątrz organizmu o długości 20 cm lub analogicznie do poprzednich rang - 25 modyfikacji o długości 35 cm, 10 modyfikacji 40cm, 5 modyfikacji o długości 60 cm. [u]Wymaga Shikotsumyaku rangi A.[/u] 
[*] [b]S:[/b]  zarówno za wysunięcie jak i wsunięcie kości, koszt  jest równy połowicznemu standardowemu kosztu S. Rośnie czas modyfikowania kości i jest on porównywalny do złożenia dziesięciu pieczęci. Można wytworzyć maksymalnie 50 modyfikacji o długości 20 cm lub jak na poprzednich poziomach - 25 modyfikacji o długości 40 cm, 10 modyfikacji o długości 60 cm, 5 modyfikacji 80cm  na kościach wewnątrz organizmu.    [u]Wymaga Shikotsumyaku rangi S.[/u][/list]

Shinobi ma możliwość wielokrotnego używania tej techniki. To znaczy, gdy np. stworzył modyfikację na swoim ciele, płacąc po raz kolejny za użycie techniki może stworzyć kolejne modyfikacje. 

Za modyfikację uznaje się również możliwość wydłużenia już stworzonych kości, np. użytkownik ma pięć kości o długości 25 cm. Płacąc połowiczny koszt rangi A, może je wydłużyć do 60 cm. 

Utrata świadomości czy też zaśnięcie powoduje samoistne wchłanianie się kości do organizmu. 

[b]Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku[/b] skraca tworzenie modyfikacji o połowę.[/description]

Teshi Sendan | Ten-Finger Drilling Bullets十指穿弾
KlasyfikacjaShikotsumyaku, Kontrola Chakry
PieczęciePtak → Baran → Szczur → Koń
KosztStandardowy przy pięciu pociskach, podwójny przy dziesięciu
Zasięg15m
Wymagania---
Użytkownik oddziela kości paliczków (po pięć na każdą dłoń), tworząc z nich pociski i wystrzeliwuje je z dużą prędkością w danym kierunku. Istnieje możliwość strzelenia wszystkimi na raz, a także pojedynczo. Przy zetknięciu się z ciałem potrafią przebić się przez skórę oraz uszkodzić mięśnie. Ze względu na to, że są stosunkowo małe i poruszają się szybko to mogą być trudne do ominięcia.

Shikotsumyaku na poziomie B zwiększa zasięg do 25 metrów.
Shikotsumyaku na poziomie A możliwe jest zakrzywienie toru lotu pocisku o 1 metr za każde przebyte 10m.
Shikotsumyaku na poziomie S pozwala ominięcie dowolnych dwóch pieczęci.
Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku umożliwia ominięcie dwóch pieczęci (łączy się z z bonusem za dziedzinę na randze S) i wystarczy jedynie chwila koncentracji chakry.
Sennin Shikotsumyaku pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika itp.). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=十指穿弾]Teshi Sendan | Ten-Finger Drilling Bullets[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/lgxMtEu.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumyaku, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Baran → Szczur → Koń[/row]
[row title=Koszt]Standardowy przy pięciu pociskach, podwójny przy dziesięciu[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Użytkownik oddziela kości paliczków (po pięć na każdą dłoń), tworząc z nich pociski i wystrzeliwuje je z dużą prędkością w danym kierunku. Istnieje możliwość strzelenia wszystkimi na raz, a także pojedynczo. Przy zetknięciu się z ciałem potrafią przebić się przez skórę oraz uszkodzić mięśnie. Ze względu na to, że są stosunkowo małe i poruszają się szybko to mogą być trudne do ominięcia. 

[b]Shikotsumyaku na poziomie B[/b] zwiększa zasięg do 25 metrów.
[b]Shikotsumyaku na poziomie A[/b] możliwe jest zakrzywienie toru lotu pocisku o 1 metr za każde przebyte 10m.
[b]Shikotsumyaku na poziomie S [/b] pozwala ominięcie dowolnych dwóch pieczęci.
[b]Posiadanie Specjalizacji w Shikotsumyaku[/b] umożliwia ominięcie dwóch pieczęci (łączy się z z bonusem za dziedzinę na randze S) i wystarczy jedynie chwila koncentracji chakry. 
[b]Sennin Shikotsumyaku [/b] pozwala na nadawanie dodatkowych cech pociskom (np. bardziej zaostrzone dla większej przebijalności, rozpadanie się na ostre kawałki po wbiciu się w ciało przeciwnika itp.). Można nałożyć jedną cechę jednocześnie na partię pięciu pocisków.[/description]
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2022, 15:28 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Higanbana no mai | Dance of the spider lily 彼岸花の舞­
KlasyfikacjaShikotsumayaku
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry wynosi tyle co złożenie sześciu pieczęci
KosztRóżny
ZasięgNa siebie
WymaganiaSiła 7, Wytrzymałość 7
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Większość technik klanu Kaguya skupia się na tworzeniu nowych kości, bądź wyciąganiu takowych z organizmu. Higanbana no mai wpływa jednak na oryginalny szkielet użytkownika poprzez modyfikację jego struktury. Technika ta umożliwia takie rzeczy jak pogrubianie kości, zwiększanie ich gęstości, przez co są jeszcze wytrzymalsze, tak że przy upadku była mniejsza szansa na złamanie. Wykonywane modyfikacje na szkielecie nie wpływają w żaden sposób negatywnie na mobilność shinobi. Jest to spowodowane naturalnymi możliwościami regeneracyjnymi klanu i po dokonaniu modyfikacji, chakra wykorzystana do wykonania jutsu pobudza organizm i ten dostosowuje się do zmian w szkielecie. Jednakże zmiany powodujące zbytni rozrost kości nie są możliwe i w momencie, w którym miałoby dojść do uszkodzenia tkanek, technika się zatrzymuje, choć ostateczny efekt zależy od MG.

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, można jej użyć na dowolnym poziomie.
  • D: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi D. Użytkownik ma możliwość wpłynięcia na niezbyt duży obszar swojego szkieletu jak np. pięść czy stopa. Zmiany struktury są niewielkie i głównie służą do ułatwienia Kaguyi życia. Zwiększona gęstość kości w stopie może ograniczyć uraz przy niefortunnym uderzeniu się w mały palec. Zmiany na strukturze kostnej sprawiają, że użytkownik nieco większe obrażenia aniżeli normalnie czy pozwalają na zredukowanie niezbyt poważnych urazów.
  • C: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi C. Ninja jest w stanie wpłynąć już na nieco większą część swojego szkieletu jak kończyna, głowa czy kark. Na tym poziomie technika zaczyna mieć szersze zastosowanie i wpływ na strukturę szkieletu jest bardziej znaczący. Zwiększona masa kości w dłoni sprawi, że uderzenia już będą trochę bardziej odczuwalne dla przeciwnika niż normalnie przy jednoczesnej mniejszej szansie urazy dla Kaguyi.
  • B: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi B. Obszar, na którym użytkownik może modyfikować właściwości kości się powiększa. Jest w stanie wpłynąć na np. dwie kończyny jednocześnie, miednicę czy częściowo na kręgosłup, żebra. Zadawane obrażenia są już bardziej odczuwalne aniżeli byłyby normalnie i mogą prowadzić do takich urazów jak bolesne siniaki, wybicia. Zwiększają się również możliwości obronne, dzięki którym Kaguya jest w stanie przyjąć kilka uderzeń więcej aniżeli zwykle.
  • A: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi A. Kaguya może wpływać już na całe struktury kostne takie jak np. kręgosłup czy żebra. Modyfikacje na szkielecie mogą przyczynić się do znacząco poważniejszych urazów takich jak niewielkie krwiaki, złamanie kości u mniej wytrzymałych osób. Defensywne zastosowanie tego jutsu również rośnie i poważne uszkodzenia kości zdarzają się naprawdę rzadko i wymagają dużej siły. Wymaga Shikotsumayaku A oraz Wytrzymałość 8.
  • S: koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S. Użytkownik jest w stanie wpłynąć na całość swojego szkieletu bez żadnych ograniczeń. Uderzenia zmodyfikowaną odpowiednio strukturą szkieletu może doprowadzić do poważnych uszkodzeń, nawet w postaci krwotoków wewnętrznych w przypadku osób o nieco większej niż przeciętna wytrzymałość. Obronnie zaś, kości mogą być tak twarde, że są praktycznie nie do złamania i jedynie najsilniejsze uderzenia mogą doprowadzić do ich obicia czy mikrouszkodzeń. Wymaga Shikotsumayaku S oraz Wytrzymałość 9.
Kaguya ma możliwość wielokrotnego użycia tej techniki - przy opłaceniu odpowiedniego kosztu za każdą modyfikację - nadając różnym partiom szkieletu różnej wytrzymałości (np. na przedramionach mogą być to modyfikacje rangi A, zaś na kręgosłupie - S).

Nie można zmienić składu chemicznego kości - ta zawsze będzie kością, niczym innym. Zmiana w strukturze szkieletu trwa tak długo, dopóki Kaguya ponownie jej nie zmieni, ale nie dłużej niż 12 godzin. Po tym czasie organizm sam radzi sobie z efektami techniki. By przywrócić kości do naturalnego stanu, użytkownik musi zapłacić standardowy koszt cofanego poziomu modyfikacji. Jeśli więc chce pozbyć się zmian rangi B, musi zapłacić standardowy koszt B.

Kości wyrośnięte przy pomocy Karamatsu no Mai, zachowują jedynie strukturę kości - matki w przypadku, gdy modyfikacja miała na celu zmianę właściwości (jak bycie giętszą, wytrzymalszą itd.). Ich długość jest określana przez poziom użytego Karamatsu no Mai.
Kości wyciągnięte przy pomocy Bara no toge, zachowują wszystkie swoje cechy nadane w trakcie modyfikacji jej struktury. Po ekstrakcji, na miejscu kości jest wytwarzana taka sama, jaka została wyciągnięta.
Posiadając Specjalizację w Shikotsumayaku, koszt stworzenia modyfikacji jest redukowany do Standardowego.
Posiadając Atut Regeneracja Zdrowia, ponowne stworzenie modyfikacji na tej samej kości jest możliwe po 2 turach.
Posiadając Sennina w Shikotsumayaku, istnieje możliwość wpływania na wytworzone bądź wyciągnięte przed użyciem techniki kości.
Średni zwójKaguya Kaede
Średni zwój---
Średni zwój---
Średni zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=彼岸花の舞­]Higanbana no mai | Dance of the spider lily [/title]
[pic rank=B zwoj=2]https://i.imgur.com/k9sS5Mr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumayaku[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji chakry wynosi tyle co złożenie sześciu pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Siła 7, Wytrzymałość 7[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]Większość technik klanu Kaguya skupia się na tworzeniu nowych kości, bądź wyciąganiu takowych z organizmu. Higanbana no mai wpływa jednak na oryginalny szkielet użytkownika poprzez modyfikację jego struktury. Technika ta umożliwia takie rzeczy jak pogrubianie kości, zwiększanie ich gęstości, przez co są jeszcze wytrzymalsze, tak że przy upadku była mniejsza szansa na złamanie. Wykonywane modyfikacje na szkielecie nie wpływają w żaden sposób negatywnie na mobilność shinobi. Jest to spowodowane naturalnymi możliwościami regeneracyjnymi klanu i po dokonaniu modyfikacji, chakra wykorzystana do wykonania jutsu pobudza organizm i ten dostosowuje się do zmian w szkielecie. Jednakże zmiany powodujące zbytni rozrost kości nie są możliwe i w momencie, w którym miałoby dojść do uszkodzenia tkanek, technika się zatrzymuje, choć ostateczny efekt zależy od MG. 

Pomimo bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, można jej użyć na dowolnym poziomie. 

[list][*][b]D:[/b]  koszt równy podwójnemu kosztowi rangi D. Użytkownik ma możliwość wpłynięcia na niezbyt duży obszar swojego szkieletu jak np. pięść czy stopa. Zmiany struktury są niewielkie i głównie służą do ułatwienia Kaguyi życia.  Zwiększona gęstość kości w stopie może ograniczyć uraz przy niefortunnym uderzeniu się w mały palec. Zmiany na strukturze kostnej sprawiają, że użytkownik nieco większe obrażenia aniżeli normalnie czy pozwalają na zredukowanie niezbyt poważnych urazów.
[*][b]C:[/b]  koszt równy podwójnemu kosztowi rangi C. Ninja jest w stanie wpłynąć już na nieco większą część swojego szkieletu jak kończyna, głowa czy kark. Na tym poziomie technika zaczyna mieć szersze zastosowanie i wpływ na strukturę szkieletu jest bardziej znaczący. Zwiększona masa  kości w dłoni sprawi, że uderzenia już będą  trochę bardziej odczuwalne dla przeciwnika niż normalnie przy jednoczesnej mniejszej szansie urazy dla Kaguyi.
[*][b]B:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi B. Obszar, na którym użytkownik może modyfikować właściwości kości się powiększa. Jest w stanie wpłynąć na np. dwie kończyny jednocześnie, miednicę czy częściowo na kręgosłup, żebra. Zadawane obrażenia są już bardziej odczuwalne aniżeli byłyby normalnie i mogą prowadzić do takich urazów jak bolesne siniaki, wybicia.  Zwiększają się również możliwości obronne, dzięki którym Kaguya jest w stanie przyjąć kilka uderzeń więcej aniżeli zwykle.
[*][b]A:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi A. Kaguya może wpływać już na całe struktury kostne takie jak np. kręgosłup czy żebra. Modyfikacje na szkielecie mogą przyczynić się do znacząco poważniejszych urazów takich jak niewielkie krwiaki, złamanie kości u mniej wytrzymałych osób. Defensywne zastosowanie tego jutsu również rośnie i poważne uszkodzenia kości zdarzają się naprawdę rzadko i wymagają dużej siły.    [u]Wymaga Shikotsumayaku A oraz Wytrzymałość 8.[/u]
[*][b]S:[/b] koszt równy podwójnemu kosztowi rangi S. Użytkownik jest w stanie wpłynąć na całość swojego szkieletu bez żadnych ograniczeń.  Uderzenia zmodyfikowaną odpowiednio strukturą szkieletu może doprowadzić do poważnych uszkodzeń, nawet w postaci krwotoków wewnętrznych w przypadku osób o nieco większej niż przeciętna wytrzymałość. Obronnie zaś, kości mogą być tak twarde, że są praktycznie nie do złamania i jedynie najsilniejsze uderzenia mogą doprowadzić do ich obicia czy mikrouszkodzeń.    [u]Wymaga Shikotsumayaku S oraz Wytrzymałość 9.[/u] [/list]

Kaguya ma możliwość wielokrotnego użycia tej techniki - przy opłaceniu odpowiedniego kosztu za każdą modyfikację - nadając różnym partiom szkieletu różnej wytrzymałości (np. na przedramionach mogą być to modyfikacje rangi A, zaś na kręgosłupie - S). 

Nie można zmienić składu chemicznego kości - ta zawsze będzie kością, niczym innym. Zmiana w strukturze szkieletu trwa tak długo, dopóki Kaguya ponownie jej nie zmieni, ale nie dłużej niż 12 godzin. Po tym czasie organizm sam radzi sobie z efektami techniki. By przywrócić kości do naturalnego stanu, użytkownik musi zapłacić standardowy koszt cofanego poziomu modyfikacji. Jeśli więc chce pozbyć się zmian rangi B, musi zapłacić standardowy koszt B. 

[b]Kości wyrośnięte przy pomocy Karamatsu no Mai[/b], zachowują jedynie strukturę kości - matki w przypadku, gdy modyfikacja miała na celu zmianę właściwości (jak bycie giętszą, wytrzymalszą itd.). Ich długość jest określana przez poziom użytego Karamatsu no Mai. 
[b]Kości wyciągnięte przy pomocy Bara no toge[/b], zachowują wszystkie swoje cechy nadane w trakcie modyfikacji jej struktury. Po ekstrakcji, na miejscu kości jest wytwarzana taka sama, jaka została wyciągnięta. 
[b]Posiadając Specjalizację w Shikotsumayaku[/b], koszt stworzenia modyfikacji jest redukowany do Standardowego. 
[b]Posiadając Atut Regeneracja Zdrowia[/b], ponowne stworzenie modyfikacji na tej samej kości jest możliwe po 2 turach. 
[b]Posiadając Sennina w Shikotsumayaku[/b], istnieje możliwość wpływania na wytworzone bądź wyciągnięte przed użyciem techniki kości. [/description]

Surudoi Toge no Mai | Dance of the Piercing Thorns鋭い刺の舞
KlasyfikacjaShikotsumayaku
PieczęcieTygrys → Zając → Dzik → Zając → Smok → Baran → Wąż → Ptak
KosztStandardowy za jedną kość
Zasięg15m
WyamaganiaZnajomość Hone no jisetsu
Można powiedzieć, że jest to rozwinięcie podstawowej techniki do zrzucania stworzonych na kościach modyfikacji. Jednakże tym razem Kaguya przesyła większą ilość chakry do kości, co powoduje, że ta w momencie odłączenia nie spada od razu na ziemię, a zostaje po prostu z ciała użytkownika wystrzelona w kierunku, w którym jest skierowany jej czubek. To jakie obrażenia dokładnie zada kość jest zależne od długości, jednakże siła wystrzału jest na tyle duża, że jest w stanie przebić się przez całkiem wytrzymałe materiały bądź osoby, aczkolwiek ostateczny efekt jest zależny od MG.

Posiadając Shikotsumayaku A, zasięg techniki wzrasta do 25m.
Posiadając Shikotsumayaku S, wystarczy złożyć cztery pierwsze pieczęcie.
Posiadają Specjalizację w Shikotsumayaku, można pominąć pieczęcie, jednakże kumulacja chakry zajmuje tyle co faktyczne ich złożenie.
Posiadają Sennina w Shikotsumayaku, Kaguya jest w stanie nie tylko wystrzelić daną kość, ale także naginać jej trajektorię lotu o metr na każde przebyte 5 metrów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋭い刺の舞]Surudoi Toge no Mai | Dance of the Piercing Thorns[/title]
[pic rank=B]]https://i.imgur.com/SZPGdQA.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumayaku[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Zając → Dzik → Zając → Smok → Baran → Wąż → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za jedną kość[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wyamagania]Znajomość Hone no jisetsu[/row]
[description]
Można powiedzieć, że jest to rozwinięcie podstawowej techniki do zrzucania stworzonych na kościach modyfikacji. Jednakże tym razem Kaguya przesyła większą ilość chakry do kości, co powoduje, że ta w momencie odłączenia nie spada od razu na ziemię, a zostaje po prostu z ciała użytkownika wystrzelona w kierunku, w którym jest skierowany jej czubek. To jakie obrażenia dokładnie zada kość jest zależne od długości, jednakże siła wystrzału jest na tyle duża, że jest w stanie przebić się przez całkiem wytrzymałe materiały bądź osoby, aczkolwiek ostateczny efekt jest zależny od MG. 

[b]Posiadając Shikotsumayaku A[/b], zasięg techniki wzrasta do 25m. 
[b]Posiadając Shikotsumayaku S[/b], wystarczy złożyć cztery pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadają Specjalizację w Shikotsumayaku[/b], można pominąć pieczęcie, jednakże kumulacja chakry zajmuje tyle co faktyczne ich złożenie. 
[b]Posiadają Sennina w Shikotsumayaku[/b], Kaguya jest w stanie nie tylko wystrzelić daną kość, ale także naginać jej trajektorię lotu o metr na każde przebyte 5 metrów. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 07 lip 2023, 18:58 przez Norka, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Torikabuto no Mai | Dance of the Aconite鳥兜の舞
KlasyfikacjaShikotsumayaku
PieczęcieBaran → Koń → Baran → Wół → Małpa → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys
KosztStandardowy na turę za 5 macek
ZasięgBazowo 5 metrów
Klan Kaguya słynie z umiejętności kontroli własnych kości czy wytwarzania różnych, kościanych tworów. Jednakże, zaawansowani członkowie tego klanu są w stanie dokonać rzeczy bardziej skomplikowanych aniżeli zwykłe wyciąganie czy modyfikowanie kości. Dobrym przykładem jest tego ta technika, która jest dosyć złożonym konceptem i wymaga ponadprzeciętnej kontroli klanowego Kekkei Genkai.

Użytkownik ze swoich pleców - choć może być to inna część ciała, plecy są wybierane jednak najczęściej ze względu na wygodę użytkowania - wyrasta 5 kościanych tworów, które przypominają nieco macki. Te bazowo są długie na 5 metrów, aczkolwiek Kaguya ma możliwość ich wydłużenia, uiszczając jednak za to dodatkowy koszt w postaci połowicznego B za mackę, za każde dodatkowe 5 metrów zasięgu. Maksymalnie można przedłużyć zasięg o 15 metrów. Powrót do bazowej długości nie kosztuje chakry. Każda z macek jest ostro zakończona, dzięki czemu istnieje możliwość np. przebicia kogoś przy jej pomocy. Osoba używająca tego jutsu ma pełną kontrolę nad wyrośniętymi tworami, mogąc wyprowadzać nimi ataki w przeciwników, odbijać nadlatujące przedmioty czy blokować nimi uderzenia czy cięcia. Kości są w stanie zablokować nawet niektóre techniki, tak długo jak są one materialne i mają fizyczną formę. Prędkość poruszania się macek jest równa Szybkości użytkownika.

Kontrolowanie dużej ilości macek jednocześnie może być dla niektórych kłopotliwe, dlatego im lepszy Refleks użytkownik ma, tym lepiej sobie będzie z tym radzi. Przyjmuje się, że ilość macek, którą jest w stanie Kaguya swobodnie kontrolować jest równa Refleksowi użytkownika.

Posiadając Refleks na poziomie 10 jesteśmy w stanie kontrolować dowolną ilość macek.
Posiadając Shikotsumayaku S można stworzyć dodatkowe 2 macki Standardowym kosztem.
Posiadając Sennina Shikotsumayaku użytkownik na wytworzonych mackach może wykonywać modyfikacje przy użyciu Karamatsu no Mai, zgodnie z zasadami techniki i uiszczając za to odpowiedni koszt w chakrze.
Posiadając Specjalizację w Shikitsumayaku możemy pominąć pieczęcie, jednakże kumulacja chakry zajmuje tyle co faktyczne ich złożenie.
Duży zwójKaguya Kaede
Duży zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鳥兜の舞]Torikabuto no Mai | Dance of the Aconite[/title]
[pic rank=A zwoj=1]https://i.imgur.com/owFqofw.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumayaku[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Koń → Baran → Wół → Małpa → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę za 5 macek[/row]
[row title=Zasięg]Bazowo 5 metrów[/row]
[description]
Klan Kaguya słynie z umiejętności kontroli własnych kości czy wytwarzania różnych, kościanych tworów. Jednakże, zaawansowani członkowie tego klanu są w stanie dokonać rzeczy bardziej skomplikowanych aniżeli zwykłe wyciąganie czy modyfikowanie kości. Dobrym przykładem jest tego ta technika, która jest dosyć złożonym konceptem i wymaga ponadprzeciętnej kontroli klanowego Kekkei Genkai. 

Użytkownik ze swoich pleców - choć może być to inna część ciała, plecy są wybierane jednak najczęściej ze względu na wygodę użytkowania - wyrasta 5 kościanych tworów, które przypominają nieco macki. Te bazowo są długie na 5 metrów, aczkolwiek Kaguya ma możliwość ich wydłużenia, uiszczając jednak za to dodatkowy koszt w postaci połowicznego B za mackę, za każde dodatkowe 5 metrów zasięgu. Maksymalnie można przedłużyć zasięg o 15 metrów. Powrót do bazowej długości nie kosztuje chakry. Każda z macek jest ostro zakończona, dzięki czemu istnieje możliwość np. przebicia kogoś przy jej pomocy. Osoba używająca tego jutsu ma pełną kontrolę nad wyrośniętymi tworami, mogąc wyprowadzać nimi ataki w przeciwników, odbijać nadlatujące przedmioty czy blokować nimi uderzenia czy cięcia. Kości są w stanie zablokować nawet niektóre techniki, tak długo jak są one materialne i mają fizyczną formę. Prędkość poruszania się macek jest równa Szybkości użytkownika. 

Kontrolowanie dużej ilości macek jednocześnie może być dla niektórych kłopotliwe, dlatego im lepszy Refleks użytkownik ma, tym lepiej sobie będzie z tym radzi. Przyjmuje się, że ilość macek, którą jest w stanie Kaguya swobodnie kontrolować jest równa Refleksowi użytkownika. 

[b]Posiadając Refleks na poziomie 10[/b] jesteśmy w stanie kontrolować dowolną ilość macek. 
[b]Posiadając Shikotsumayaku S[/b] można stworzyć dodatkowe 2 macki Standardowym kosztem. 
[b]Posiadając Sennina Shikotsumayaku[/b] użytkownik na wytworzonych mackach może wykonywać modyfikacje przy użyciu Karamatsu no Mai, zgodnie z zasadami techniki i uiszczając za to odpowiedni koszt w chakrze. 
[b]Posiadając Specjalizację w Shikitsumayaku[/b] możemy pominąć pieczęcie, jednakże kumulacja chakry zajmuje tyle co faktyczne ich złożenie. 
[/description]
Ostatnio zmieniony 14 lip 2023, 14:04 przez Jelonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Hone no yoroi | Bone Armor骨の鎧
KlasyfikacjaShikotsumayaku
Pieczęcie---
KosztPołowiczny S na turę
ZasięgNa siebie
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Użytkownik tworzy pod skórą kościaną zbroję, która chroni wszystkie organy a w tym także i naczynia krwionośne. Jedynie najsilniejsze techniki penetracyjne są w stanie się przez tę obronę przebić, aczkolwiek i tak nie zadadzą pełnych obrażeń. Słabością tego jutsu jest jednak skóra, która nie posiada żadnego wzmocnienia i normalnie można ją uszkodzić - jednakże nie będzie powodować to krwawienia. W trakcie trwania techniki, Kaguya odczuwa ból słabiej aniżeli normalnie, przez co rany zadane na skórze są zdecydowanie mniej dotkliwe - odbija się to jednak na użytkowniku po zakończeniu działania jutsu, gdy wraca standardowy próg bólu.

Kościana zbroja w żaden sposób nie ogranicza ruchów ninja - może normalnie składać pieczęci do technik czy też poruszać się ze standardową dla siebie Szybkością. Ze względu na to, że kończyny są pokryte dodatkową warstwą kostną uderzenia przybierają na sile.

Użytkownik w trakcie trwania techniki dostaje +4 do wytrzymałości oraz +2 do siły.

Posiadając Specjalizację w Shikotsumayaku, technika podczas trwania dodaje dodatkowo +1 do wytrzymałości oraz +1 do siły.
Posiadając Sennina w Shikotsumayaku, na niewielkiej powierzchni (np. klatka piersiowa, ręka, udo) można stworzyć pancerz również na skórze, dzięki czemu jest chroniona przed obrażeniami.
Wielki zwój---
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=骨の鎧]Hone no yoroi | Bone Armor[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/PbN5Tbg.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumayaku[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny S na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako[color=#FF0000] wspomaganie[/color][/row]
[description]
Użytkownik tworzy pod skórą kościaną zbroję, która chroni wszystkie organy a w tym także i naczynia krwionośne. Jedynie najsilniejsze techniki penetracyjne są w stanie się przez tę obronę przebić, aczkolwiek i tak nie zadadzą pełnych obrażeń. Słabością tego jutsu jest jednak skóra, która nie posiada żadnego wzmocnienia i normalnie można ją uszkodzić - jednakże nie będzie powodować to krwawienia. W trakcie trwania techniki, Kaguya odczuwa ból słabiej aniżeli normalnie, przez co rany zadane na skórze są zdecydowanie mniej dotkliwe - odbija się to jednak na użytkowniku po zakończeniu działania jutsu, gdy wraca standardowy próg bólu. 

Kościana zbroja w żaden sposób nie ogranicza ruchów ninja - może normalnie składać pieczęci do technik czy też poruszać się ze standardową dla siebie Szybkością.  Ze względu na to, że kończyny są pokryte dodatkową warstwą kostną uderzenia przybierają na sile.

[b]Użytkownik w trakcie trwania techniki dostaje +4 do wytrzymałości oraz +2 do siły.[/b]

[b]Posiadając Specjalizację w Shikotsumayaku[/b], technika podczas trwania dodaje dodatkowo +1 do wytrzymałości oraz +1 do siły. 
[b]Posiadając Sennina w Shikotsumayaku[/b],  na niewielkiej powierzchni (np. klatka piersiowa, ręka, udo) można stworzyć pancerz również na skórze, dzięki czemu jest chroniona przed obrażeniami. 
[/description]

Sawarabi no Mai | Dance of the Seedling Fern早蕨の舞
KlasyfikacjaShikotsumayaku, Kinjutsu
PieczęcieBrak, kumulacja czakry wynosi tyle co złożenie 10 pieczęci
KosztPodwójny S za aktywację, Standardowy B na turę za podtrzymanie
ZasięgPromień 40 metrów
WymaganiaSennin Shikotsumayaku, Wytrzymałość 7
Użytkownik w promieniu 40 metrów od siebie tworzy kościany las, który jest na tyle gęsty, że przechodzenie pomiędzy kościami przez ludzi czy zwierzęta większe niż Malutkie jest niemożliwe. Ostro zakończone szpikulce - które nie mają problemu z przebiciem człowieka czy nawet stali - wyrastają z ziemi stopniowo, jednakże na tyle szybko, że uniknięcie bycia nadzianym jest znacząco utrudnione. Szansa na sukces jest zależna od odległości, której się jest od centrum lasu, czyli Kaguyi:
  • do 5 metrów - wymaga Szybkości minimum 9, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki
  • 5 - 15 metrów - wymaga Szybkości minimum 8, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki
  • 15 - 35 metrów - wymaga Szybkości minimum 7, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki
  • 35 - 40 metrów - wymaga Szybkości minimum 6, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki
Powyższe wartości nie są stałe i zależą również od takich czynników jak Refleks przeciwnika, zmęczenie organizmu czy posiadane rany. Ostateczna decyzja zależy więc od MG.

Jednocześnie, użytkownik łączy swoje ciało od pasa w dół z kośćmi i mogąc swobodnie pomiędzy nimi się poruszać w standardowej dla siebie Szybkości. Kaguya zawsze będzie stanowiła centrum lasu, więc, jeśli ta się przemieści o 20 metrów do przodu, to las wraz z nią, jednakże dzieje się to stopniowo - 10 metrów na turę.

Jako że Kaguya tworzy z lasem swoistą symbiozę, ma możliwość wykonywania technik klanowych przy pomocy dowolnego szpikulca wyrastającego z ziemi.

Jutsu może być użyte maksymalnie przez tyle tur, ile wynosi aktualna Wytrzymałość użytkownika. Technika jest też na tyle obciążająca dla organizmu, że musi minąć 5 tur, by móc ponownie jej użyć.

Posiadając Specjalizację w Shikotsumayaku, czas trwania techniki wydłuża się o 1 turę.
Posiadając Atut Regeneracja Zdrowia, użytkownik jest w stanie ponownie użyć jutsu po 3 turach.
Wielki zwój---
Wielki zwój---
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=早蕨の舞]Sawarabi no Mai | Dance of the Seedling Fern[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/bxdbkMp.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Shikotsumayaku, Kinjutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, kumulacja czakry wynosi tyle co złożenie 10 pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Podwójny S za aktywację, Standardowy B na turę za podtrzymanie [/row]
[row title=Zasięg]Promień 40 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Shikotsumayaku, Wytrzymałość 7[/row]
[description]
Użytkownik w promieniu 40 metrów od siebie tworzy kościany las, który jest na tyle gęsty, że przechodzenie pomiędzy kościami przez ludzi czy zwierzęta większe niż Malutkie jest niemożliwe. Ostro zakończone szpikulce - które nie mają problemu z przebiciem człowieka czy nawet stali - wyrastają z ziemi stopniowo, jednakże na tyle szybko, że uniknięcie bycia nadzianym jest znacząco utrudnione. Szansa na sukces jest zależna od odległości, której się jest od centrum lasu, czyli Kaguyi:

[list][*] do 5 metrów - wymaga Szybkości minimum 9, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki
[*] 5 - 15 metrów - wymaga Szybkości minimum 8, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki
[*]  15 - 35 metrów - wymaga Szybkości minimum 7, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki
[*] 35 - 40 metrów  - wymaga Szybkości minimum 6, by mieć możliwość wydostania się poza zasięg techniki[/list]

Powyższe wartości nie są stałe i zależą również od takich czynników jak Refleks przeciwnika, zmęczenie organizmu czy posiadane rany. Ostateczna decyzja zależy więc od MG. 

Jednocześnie, użytkownik łączy swoje ciało od pasa w dół z kośćmi i mogąc swobodnie pomiędzy nimi się poruszać w standardowej dla siebie Szybkości. Kaguya zawsze będzie stanowiła centrum lasu, więc, jeśli ta się przemieści o 20 metrów do przodu, to las wraz z nią, jednakże dzieje się to stopniowo - 10 metrów na turę. 

Jako że Kaguya tworzy z lasem swoistą symbiozę, ma możliwość wykonywania technik klanowych przy pomocy dowolnego szpikulca wyrastającego z ziemi. 

Jutsu może być użyte  maksymalnie przez tyle tur, ile wynosi aktualna Wytrzymałość użytkownika. Technika jest też  na tyle obciążająca dla organizmu, że musi minąć 5 tur, by móc ponownie jej użyć. 

[b]Posiadając Specjalizację w Shikotsumayaku[/b], czas trwania techniki  wydłuża się o 1 turę. 
[b]Posiadając Atut Regeneracja Zdrowia[/b], użytkownik jest w stanie ponownie użyć jutsu po 3 turach. 

[/description]
Ostatnio zmieniony 01 paź 2022, 15:06 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”