• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Kurogane Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Kurogane Ichizoku

Kurogane Ichizoku | Kurogane Clan黒鋼一族
PrzynależnośćHanagakure no Sato
Rodzina shinobi ściśle powiązana z Krajem Ziemi i sąsiadującym Krajem Kamieni. W ostatnich latach trzon Iwagakure no Sato. Po Największej Światowej Wojnie Shinobi, która poskutkowała ostatecznie delegalizacją Wioski Ukrytej w Skałach i wypędzeniu shinobi z Tsuchi no Kuni, większość kraju zaczęła szukać schronienia w niemal nienaruszonym wojną Kraju Kwiatów i tamtejszej wiosce ninja.
Historia
Istnieją dwie wersje historii - jedna mówiąca o pochodzeniu kraju z samego Tsuchi no Kuni, zaś druga wskazywała za kolebkę Kraj Kamieni, z którym Kraj Ziemi dzieli granicę. Wspaniali kowale, a jeszcze lepsi ninja - ostatni fach przywarł do nich "na dobre" sprawiając, że zdolności oferowane przez ich Uwolnienie Stali zdobyły uznanie w całym znanym świecie shinobi. Dołączyli w szeregi Iwagakure w pierwszych dniach utworzenia osady, by w ciągu lat zapracować sobie na miano jednego z większych rodów - dalej jednak przyćmiewany pod tym względem przez Kamizuru, Hokori czy Yōgan. Pomimo posiadania kilku problematycznych jednostek, w ostatnich tygodniach przed wojną wykazali się dużą inicjatywą w poszukiwaniu zbiegłego Yondaime Tsuchikage, po tym jak ten splamił swe ręce krwią obywateli Skały.

Ich losy po wojnie nie różnią się w żaden sposób od innych klanów - stracony dom i wygnanie z Kaju Ziemi stanowiło wystarczający powód, by wyruszyć na poszukiwania nowego miejsca. Wzrok większości członków klanu padł na Hanagakure no Sato - wioskę ceniącą sobie wolność i jawnie wytykająca palcami Lordów Feudalnych, którzy odwrócili się od własnych żołnierzy po wielu wiekach wiernej służby.
Ważne informacje
  1. Nazwiskiem rodowym jest Kurogane.
  2. Lider klanu jest obecnie nieznany.
  3. Większość klanu znajduje się w Hanagakure no Sato, jednak część członków rodu ruszyła swoja drogą.
  4. Klan posiada własne Kekkei Genkai - Kōton. Stanowi połączenie Dotonu i Raitonu, pozwalając na tworzenie i manipulację stalą.
Zdolności
Zdolności klanu Kurogane, choć pozornie proste, w rękach utalentowanego ninja stanowią ogromne niebezpieczeństwo. Na ich Kekkei Genkai składają się następujące umiejętności:
  1. Tworzenie stali i metalowych przedmiotów - jak można się domyślić, Uwolnienie Stali pozwala na tworzenie... stali. Nie tylko w nieobrobionej formie, ale także pod postacią bardziej skomplikowanych obiektów. Przedmioty takie, ze względu na swoją charakterystyczną fakturę, uważane są za nietypowe, a czas ich egzystowania podyktowany jest użytą do ich stworzenia techniką.
  2. Kształtowanie i niszczenie stali - są oni w stanie również w ograniczonym stopniu wpływać na już istniejącą stal. Mogą ją dowolnie kształtować, a także niszczyć ją odpowiednimi technikami. Nie mogą jednak w inne sposoby jej modyfikować dodając jej np. nowych właściwości typu dobre przewodzenie chakry.
  3. Pokrywanie obiektów stalą - prócz tworzenia obiektów od zera, możliwe jest pokrycie tych już istniejących warstwą Kōtonu. Dotyczy to zarówno przedmiotów nieożywionych, jak i żywej tkanki takiej jak własne ciało.
Posiadając Specjalizację w Kotonie są tak obeznani ze stalą, że gołym okiem są w stanie określić Wytrzymałość stalowych obiektów, dzięki czemu są w stanie określić ile potrzeby aby to takie przełamać czy zniszczyć.

Kōton | Steel Release鋼遁
Czarna stal klanu Kurogane uchodzi za jeden z najtwardszych materiałów, jakie można znaleźć. Jej jakość i walory defensywne jednak są ściśle uzależnione od wprawy samego użytkownika Kōtonu. Mimo tego metal ten o charakterystycznej, ciemnej barwie oraz nietypowej fakturze zdążył wyrobić sobie renomę podczas ostatniej Wojny Shinobi. Tak jak same możliwości co do metod utylizacji Kōtonu zostały wymienione w samym opisie klany, tak jest jedna rzecz, jaka zasługuje na poruszenie w oddzielnym miejscu. Wiąże się ona z wytrzymałością stali, jaka zależna jest od możliwości Kurogane, oraz włożonej chakry. Możliwe jest użycie stali o różnej jakości do technik klanowych, przez co duża część z nich posiada dwa koszty - za samą technikę oraz za uzyskiwaną twardość materiału. Sprawia to, że niektóre z nich są droższe niż można by się spodziewać, jednak w zamian zyskują większą elastyczność w kwestii użytkowania. Techniki klanowe są również przez to droższe jeśli chodzi o koszty PT, jako że większość z nich uznawana jest bazowo za techniki skalujące się, czyli rosnące w siłę wraz z rozwojem samej dziedziny.
Wytrzymałość stali a ranga dziedziny
Im lepiej panujemy nad Kōtonem, tym wytrzymalszą stal można wytworzyć. Zależy ona więc od rangi posiadanej dziedziny, jak i włożonej w technikę chakry. Każde jutsu posiadająca możliwość manipulacji wytrzymałością wytworzonego metalu posiada dwa koszty, z czego te związane z wytrzymałością odnoszą się do rangi, jakiej wytrzymałość chcemy uzyskać. Chcąc więc uzyskać wytrzymałość normalnej stali, należałoby uiścić koszt związany z rangą C, w ilości podanej w samej technice. Poniżej przedstawione są wszystkie możliwości, jakie można osiągnąć na poszczególnych rangach:
  • Ranga D - krucha stal, jaką dałoby radę zarysować nożem
  • Ranga C - stal, jaką można przebić czy złamać mieczem z uderzeniem o Sile minimum 6.
  • Ranga B - stal hartowana, zdolna wytrzymać techniki B czy uderzenia o Sile mniejszej niż 7.
  • Ranga A - stal wzmocniona chakrą, jaka jest w stanie przyjąć na siebie techniki A bądź uderzenia o Sile mniejszej niż 8.
  • Ranga S - stal jakiej porównywalność jest do korundu, jednego z najtwardszych minerałów na świecie. Stal taka jest w stanie przyjąć na siebie techniki S i aby ją przebić, jest wymagany cios o Sile minimum 9.
Dodatkowe uwagi
Powyższe wartości podane są w przybliżeniu. To, czy technika bądź uderzenie przebije się, zależy również od natury techniki/uderzenia. Ostatecznie, to czy coś się przebije pozostaje w rękach MG.
Ostatnio zmieniony 07 lis 2023, 15:44 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Kōton: Hagane No Tate no Jutsu | Steel Release: Steel Shield Technique鋼遁・鋼の盾の技
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Byk → Tygrys
KosztStandardowy D + połowiczny za wytrzymałość stali
Zasięg5 metrów
DodatkoweTechnika kosztuje 5 PT
Jedna z podstawowych zdolności Kōtonu. Pozwala nam na wytworzenie metalowej ściany wedle woli użytkownika. Wraz z rozwojem rangi dziedziny klanowej, zwiększają się również jej wielkość, jaką możemy osiągnąć. W rękach najbardziej wprawionych shinobi, ściana tak potrafi być wystarczająco duża, by powstrzymać nawet bardziej wymagające techniki. Można manipulować kształtem ściany w czasie jej powstawania tak długo, jak jej objętość nie przekracza możliwości dyktowanych przez posiadaną rangę.

Posiadając rangę D w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 1 m3.
Posiadając rangę C w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 3 m3.
Posiadając rangę B w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 6 m3.
Posiadając rangę A w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 10 m3.
Posiadając rangę S w Kōton objętość tworzonej ściany wynosi 12 m3.
Posiadając Sennina Kōton tworzoną ścianę można uformować w kształt kopuły.
Posiadając Specjalizację Kōtonu do wykonania techniki wystarczy pieczęć Tygrysa.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・鋼の盾の技]Kōton: Hagane No Tate no Jutsu | Steel Release: Steel Shield Technique[/title]
[pic rank=D]https://imgur.com/f9iJqIE.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury [/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Byk → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy D + połowiczny za wytrzymałość stali[/row]
[row title=Zasięg]5 metrów[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 5 PT[/row]
[description]Jedna z podstawowych zdolności Kōtonu. Pozwala nam na wytworzenie metalowej ściany wedle woli użytkownika. Wraz z rozwojem rangi dziedziny klanowej, zwiększają się również jej wielkość, jaką możemy osiągnąć. W rękach najbardziej wprawionych shinobi, ściana tak potrafi być wystarczająco duża, by powstrzymać nawet bardziej wymagające techniki.  Można manipulować kształtem ściany w czasie jej powstawania tak długo, jak jej objętość nie przekracza możliwości dyktowanych przez posiadaną rangę.

[b]Posiadając rangę D w Kōton[/b] objętość tworzonej ściany wynosi 1 m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając rangę C w Kōton[/b] objętość tworzonej ściany wynosi 3 m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając rangę B w Kōton[/b] objętość tworzonej ściany wynosi 6 m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] objętość tworzonej ściany wynosi 10 m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając rangę S w Kōton[/b] objętość tworzonej ściany wynosi 12 m[sup]3[/sup].
[b]Posiadając Sennina Kōton[/b] tworzoną ścianę można uformować w kształt kopuły.
[b]Posiadając Specjalizację Kōtonu[/b] do wykonania techniki wystarczy pieczęć Tygrysa.[/description]

Kōton: Hikōhari | Steel Release: Flying Needle 鋼遁・飛行針
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Wół → Przyłożenie dłoni do ust
KosztMałe igły - Podwójny za 5 igieł wielkości senbona
Duży kolec - Potrójny za igłę wielkości noża
Zasięg10 metrów
Jutsu, które po zgromadzeniu chakry pozwala nam wytworzyć kilka senbonów, jakie możemy wypluć w stronę oponenta. Te same w sobie nie są śmiertelne, o ile nie uderzą w jeden z witalnych punktów. Szansa na to jest jednak stosunkowo niska i nawet ogromna ich ilość służy raczej do zranienia, zmęczenia i osłabienia przeciwnika, niż do faktycznego pozbawienia go życia. Senbony mają twardość standardowej stali i są równie ostre, co ich odpowiedniki ze sklepu.

Posiadając rangę C w Kōton standardowym kosztem możemy utworzyć 7 igieł.
Posiadając rangę B w Kōton zasięg techniki rośnie o 10 metrów (do 20 łącznie).
Posiadając rangę A w Kōton standardowym kosztem możemy utworzyć 10 igieł.
Posiadając Specjalizację jesteśmy w stanie wypluć jeden powiększony kolec (wielkości noża) za podwójny koszt.
Posiadając Specjalizację oraz rangę A w Kōton kosztem podwójnym jesteśmy w stanie utworzyć dwa duże kolce.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・飛行針]Kōton: Hikōhari | Steel Release: Flying Needle  [/title]
[pic rank=D]https://imgur.com/dIDJEQO.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury [/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Wół → Przyłożenie dłoni do ust[/row]
[row title=Koszt]Małe igły - Podwójny za 5 igieł wielkości senbona
Duży kolec - Potrójny za igłę wielkości noża[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[description]Jutsu, które po zgromadzeniu chakry pozwala nam wytworzyć kilka senbonów, jakie możemy wypluć w stronę oponenta. Te same w sobie nie są śmiertelne, o ile nie uderzą w jeden z witalnych punktów. Szansa na to jest jednak stosunkowo niska i nawet ogromna ich ilość służy raczej do zranienia, zmęczenia i osłabienia przeciwnika, niż do faktycznego pozbawienia go życia. Senbony mają twardość standardowej stali i są równie ostre, co ich odpowiedniki ze sklepu.

[b]Posiadając rangę C w Kōton[/b] standardowym kosztem możemy utworzyć 7 igieł.
[b]Posiadając rangę B w Kōton[/b] zasięg techniki rośnie o 10 metrów (do 20 łącznie).
[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] standardowym kosztem możemy utworzyć 10 igieł.
[b]Posiadając Specjalizację[/b] jesteśmy w stanie wypluć jeden powiększony kolec (wielkości noża) za podwójny koszt.
[b]Posiadając Specjalizację oraz rangę A w Kōton[/b] kosztem podwójnym jesteśmy w stanie utworzyć dwa duże kolce.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 sty 2023, 14:28 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Kōton: Kinzoku no Yari no Jutsu | Steel Release: Metal Spears Technique鋼遁・金属の槍の術
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Byk → Wół → Tygrys
KosztPołowiczny za twór + połowiczny za wytrzymałość stali
Zasięgdo 10 metrów od siebie
DodatkoweTechnika kosztuje 10 PT
Po złożeniu odpowiednich pieczęci, technika wysuwa z ziemi ostre kolce bądź ostrza stworzone z Kōtonu, których celem jest przebicie bądź uwięzienie oponenta. Same w sobie są dość spore, bowiem są w stanie osiągnąć wysokość do 1.5m. Pomimo tego, te nie są szczególnie szybkie - z pewnością cywile czy mniej doświadczeni shinobi mieliby problem z ich uniknięciem. Ci szybsi czy zwinniejsi są w stanie ich z kolei bez problemów uniknąć. Możliwe jest modyfikowanie kształtu kolców celem zwiększenia ich skuteczności, czy wyrośnięcie ich pod konkretnym kątem.

Posiadając rangę B w Kōton kolce zyskują dodatkowe 0.5m wysokości.
Posiadając rangę A w Kōton standardowym kosztem techniki tworzymy do trzech kolców.
Posiadając rangę S w Kōton technikę możemy wykonać tylko przy pomocy pieczęci Barana.
Posiadając Specjalizację w Kōton użytkownik może ją wykonywać na podwójnym dystansie
Posiadając Specjalizację w Kōtonie oraz Kōton na randze A technikę możemy wykonać bez używania pieczęci na standardowym zasięgu. Należy jednak w jakiś sposób wskazać cel ataku, choćby ruchem ręki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・金属の槍の術 ]Kōton: Kinzoku no Yari no Jutsu | Steel Release: Metal Spears Technique[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/NmNjM4Q.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury [/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Byk → Wół → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za twór + połowiczny za wytrzymałość stali[/row]
[row title=Zasięg]do 10 metrów od siebie[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10 PT[/row]
[description]Po złożeniu odpowiednich pieczęci, technika wysuwa z ziemi ostre kolce bądź ostrza stworzone z Kōtonu, których celem jest przebicie bądź uwięzienie oponenta. Same w sobie są dość spore, bowiem są w stanie osiągnąć wysokość do 1.5m. Pomimo tego, te nie są szczególnie szybkie - z pewnością cywile czy mniej doświadczeni shinobi mieliby problem z ich uniknięciem. Ci szybsi czy zwinniejsi są w stanie ich z kolei bez problemów uniknąć. Możliwe jest modyfikowanie kształtu kolców celem zwiększenia ich skuteczności, czy wyrośnięcie ich pod konkretnym kątem. 

[b]Posiadając rangę B w Kōton[/b] kolce zyskują dodatkowe 0.5m wysokości.
[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] standardowym kosztem techniki tworzymy do trzech kolców.
[b]Posiadając rangę S w Kōton[/b] technikę możemy wykonać tylko przy pomocy pieczęci Barana.
[b]Posiadając Specjalizację w Kōton[/b] użytkownik może ją wykonywać na podwójnym dystansie
[b]Posiadając Specjalizację w Kōtonie oraz Kōton na randze A[/b] technikę możemy wykonać bez używania pieczęci na standardowym zasięgu. Należy jednak w jakiś sposób wskazać cel ataku, choćby ruchem ręki.[/description]

Kōton: Kyōka | Steel Release: Enhancement 鋼遁・強化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa przedmiot
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Podstawowe Jutsu Uwolnienia Stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu poprzez pokrycie go stalą Kurogane. Efekty możliwe do uzyskania są zależne tylko i wyłącznie od wprawy osoby używającej techniki. Tak jak sama rozwinięta dziedzina klanowa pozwala na używanie co raz to potężniejszego materiału, tak wpływa również na wielkość obiektów, jakie można nią pokryć. Do użycia należy trzymać wzmacniany przedmiot w dłoniach. W przypadku chęci jego wypuszczenia z rąk, należy uprzednio z góry uiścić odpowiednią ilość chakry względem liczby tur, jaką chcemy, by powłoka utrzymała się na przedmiocie.
  • Ranga C: wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zamyka się na pojedynczych sztukach broni standardowej wielkości jak wakizashi;
  • Ranga B: można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza, tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. Wymagania: Kōton B;
  • Ranga A: na tym poziomie możliwe jest pokrycie wzmocnieniem przedmiotów wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet ciężką zbroje lub niewielki kawałek ściany. Wymagania: Kōton A;
  • Ranga S: jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. Wymagania: Kōton S;
Posiadając Specjalizację w Kōtonie można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・強化]Kōton: Kyōka | Steel Release: Enhancement [/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/fB4g6Tq.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury [/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za wytrzymałość stali na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na przedmiot[/row]
[row title=Wymagania]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Podstawowe Jutsu Uwolnienia Stali, polegające na zwiększeniu wytrzymałości trzymanego, nieożywionego przedmiotu poprzez pokrycie go stalą Kurogane. Efekty możliwe do uzyskania są zależne tylko i wyłącznie od wprawy osoby używającej techniki. Tak jak sama rozwinięta dziedzina klanowa pozwala na używanie co raz to potężniejszego materiału, tak wpływa również na wielkość obiektów, jakie można nią pokryć. Do użycia należy trzymać wzmacniany przedmiot w dłoniach. W przypadku chęci jego wypuszczenia z rąk, należy uprzednio z góry uiścić odpowiednią ilość chakry względem liczby tur, jaką chcemy, by powłoka utrzymała się na przedmiocie. 

[list][*][b]Ranga C:[/b] wielkość obejmowanych techniką przedmiotów zamyka się na pojedynczych sztukach broni standardowej wielkości jak wakizashi;
[*][b]Ranga B:[/b] można zwiększać wytrzymałość obiektów wielkości miecza, tasaka, albo mniejszych wersji zanbatō. [u]Wymagania: Kōton B[/u];
[*][b]Ranga A:[/b] na tym poziomie możliwe jest pokrycie wzmocnieniem przedmiotów wielkości ogromnych mieczy, tarcz, czy nawet ciężką zbroje lub niewielki kawałek ściany. [u]Wymagania: Kōton A[/u];
[*][b]Ranga S:[/b] jesteśmy w stanie zwiększyć wytrzymałość obiektów pokroju ściany. [u]Wymagania: Kōton S[/u];[/list]

[b]Posiadając Specjalizację w Kōtonie[/b] można wzmacniać jednocześnie do trzech przedmiotów za koszt jednego.[/description]

Kōton no Jutsu | Steel Creation Technique鋼遁の術
KlasyfikacjaKōton, Transformacja kształtu, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Wół → Tygrys → Kot → Pies → Baran
KosztPołowiczny za 1 twór + standardowy za wytrzymałość stali
ZasięgBezpośredni
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Technika pozwala na skupienie chakry Kōton i uformowanie jej w dowolny obiekt o przesadnie skomplikowanych kształtach. Przykładami takowych mogą być chociażby miecze, topory, czy innego rodzaju proste bronie bądź metalowe rekwizyty. Technika pozwala także odwzorować wygląd przedmiotu, który kiedyś był w rękach użytkownika, jednak bez jego specjalnych cech czy użytej technologii. Możliwe jest więc np. skopiowanie wyglądu krótkofalówki, ale nie jej możliwości w zakresie komunikacji.

Wszystkie wytworzone przedmioty są w stanie funkcjonować po za rękami ich twórcy dość krótko, dlatego po wytrąceniu ich z rąki autora znikną w przeciągu kilku chwil (1 tura). Przez ten czas, jeśli nie zostaną podniesione przez kogoś władającego Kōtonem, niekoniecznie ich twórcę, znikną. Bazowo możliwe jest utworzenie jednego przedmiotu rozmiarów miecza bądź tasaka. Wraz ze wzrostem rangi Kōton, maleje czas potrzebny na wytworzenie broni.

Posiadając rangę B w Kōton można tworzyć obiekty podobne do włóczni, o większych kształtach, jednak wciąż nie wykorzystujących sporej ilości materiału.
Posiadając rangę A w Kōton można tworzyć obiekty rozmiarów zanbatō, które wymagają większej ilości materiału. Możliwe jest także utworzenie standardowym kosztem do 5 mniejszych przedmiotów (rozmiar kunai bądź strzał).
Posiadając rangę S w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem ze Specjalizacji).
Posiadając Specjalizację w Kōton można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem z rangi S).
Posiadając Sennina Kōtonu można utworzyć przedmioty w promieniu 3 metrów od użytkownika.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁の術]Kōton no Jutsu | Steel Creation Technique[/title]
[pic rank=C]https://imgur.com/HklNeZU.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja kształtu, Transformacja Natury [/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Wół → Tygrys → Kot → Pies → Baran[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za 1 twór + standardowy za wytrzymałość stali[/row]
[row title=Zasięg]Bezpośredni[/row]
[row title=Wymagania]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Technika pozwala na skupienie chakry Kōton i uformowanie jej w dowolny obiekt o przesadnie skomplikowanych kształtach. Przykładami takowych mogą być chociażby miecze, topory, czy innego rodzaju proste bronie bądź metalowe rekwizyty. Technika pozwala także odwzorować wygląd przedmiotu, który kiedyś był w rękach użytkownika, jednak bez jego specjalnych cech czy użytej technologii. Możliwe jest więc np. skopiowanie wyglądu krótkofalówki, ale nie jej możliwości w zakresie komunikacji.

Wszystkie wytworzone przedmioty są w stanie funkcjonować po za rękami ich twórcy dość krótko, dlatego po wytrąceniu ich z rąki autora znikną w przeciągu kilku chwil (1 tura). Przez ten czas, jeśli nie zostaną podniesione przez kogoś władającego Kōtonem, niekoniecznie ich twórcę, znikną. Bazowo możliwe jest utworzenie jednego przedmiotu rozmiarów miecza bądź tasaka. Wraz ze wzrostem rangi Kōton, maleje czas potrzebny na wytworzenie broni.

[b]Posiadając rangę B w Kōton[/b] można tworzyć obiekty podobne do włóczni, o większych kształtach, jednak wciąż nie wykorzystujących sporej ilości materiału.
[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] można tworzyć obiekty rozmiarów zanbatō, które wymagają większej ilości materiału. Możliwe jest także utworzenie standardowym kosztem do 5 mniejszych przedmiotów (rozmiar kunai bądź strzał).
[b]Posiadając rangę S w Kōton[/b] można pominąć 3 pieczęci (łączy się z bonusem ze Specjalizacji).
[b]Posiadając Specjalizację w Kōton[/b] można pominąć 3 pieczęci  (łączy się z bonusem z rangi S).
[b]Posiadając Sennina Kōtonu[/b] można utworzyć przedmioty w promieniu 3 metrów od użytkownika.[/description]

Kōton no Yoroi | Steel Armor鋼遁の鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieBaran → Pies → Wół → Byk → Tygrys
KosztPołowiczny rangi techniki na turę + jednorazowo połowiczny za wytrzymałość stali
ZasięgNa siebie
WymaganiaTechnika kosztuje 10PT
Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu jutsu, członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ciało czarną stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Wraz z większą biegłością w dziedzinie klanowej, możliwe staje się pokrycie większej powierzchni własnego ciała. Minusem jest jednak masa pokrywającego ninję metalu, która może przeszkadzać co słabszym ninja.

Koszt i pokryta powierzchnia zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy. Poniższa rozpiska dotyczy pokrywanej powierzchni ciała:
  • E: połowiczny koszt rangi E na turę. Pozwala nam na pokrycie niewielkiego kawałka ciała jak np, paluszek;
  • D: połowiczny koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
  • C: połowiczny koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
  • B: połowiczny koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. Wymagania: Kōton B;
  • A: połowiczny koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. Wymagania: Kōton A;
  • S: połowiczny koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz. Wymagania: Kōton S;
  • Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
  • Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
Specjalizacja w dziedzinie Kōton umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania techniki, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁の鎧  ]Kōton no Yoroi | Steel Armor[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/KnJlw7O.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Baran → Pies → Wół → Byk → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny rangi techniki na turę + jednorazowo połowiczny za wytrzymałość stali[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Sztandarowa technika użytkowników Kōtonu. Dzięki temu jutsu, członkowie klanu Kurogane są w stanie pokryć swoje ciało czarną stalą, czyniąc jego użytkowników o wiele wytrzymalszymi na polu walki. Wraz z większą biegłością w dziedzinie klanowej, możliwe staje się pokrycie większej powierzchni własnego ciała. Minusem jest jednak masa pokrywającego ni n metalu, która może przeszkadzać co słabszym ninja.

Koszt i pokryta powierzchnia zależne są od tego, na jakiej randze ją wykonamy. Poniższa rozpiska dotyczy pokrywanej powierzchni ciała:
[list][*][b]E:[/b] połowiczny koszt rangi E na turę. Pozwala nam na pokrycie niewielkiego kawałka ciała jak np, paluszek;
[*][b]D:[/b] połowiczny koszt rangi D na turę. Pozwala nam na pokrycie jednej kończyny jednocześnie;
[*][b]C:[/b] połowiczny koszt rangi C na turę. Pozwala nam na pokrycie dwóch kończyn jednocześnie;
[*][b]B:[/b] połowiczny koszt rangi B na turę. Pozwala na pokrycie czterech kończyn jednocześnie. [u]Wymagania: Kōton B[/u];
[*][b]A:[/b] połowiczny koszt rangi A na turę. Pozwala na pokrycie stalą całego ciała. [u]Wymagania: Kōton A[/u];
[*][b]S:[/b] połowiczny koszt rangi S na turę. Wytwarza dodatkową warstwę stali na ciele Kurogane, która okala go niczym dodatkowy pancerz. [u]Wymagania: Kōton S[/u];[/list]

[list][*][b]Kurogane z Siłą na poziomie 7 lub wyższym[/b] jest w stanie zignorować ciężar ciała pokrytego metalem i działać tak, jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.
[*][b]Kurogane z Siłą na poziomie 9 lub wyższym[/b] jest w stanie zignorować ciężar "dodatkowej" metalowej zbroi i działać tak jakby miał na sobie zwyczajne ubranie.[/list]

[b]Specjalizacja w dziedzinie Kōton[/b] umożliwia pominięcie pieczęci niezbędnych do wykonania technika, czas mieszania chakry jest jednak taki, ile zajęłoby ich złożenie.[/description]
Ostatnio zmieniony 12 lis 2023, 16:05 przez Cerberus, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Hakai | Destruction破壊
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Zając
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bazowa technika do niszczenia stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to zaczyna rozpadać się w pył, zaczynając rozpad od miejsca dotyku. Użyteczne do niszczenia broni czy zbroi. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób niszczyć przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do zniszczenia. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób zniszczyć. Maksymalnie można zniszczyć przedmioty maksymalnie objętości 3m3, przez co realnie technika ta nie jest w stanie niszczyć całych budowli, choć może je uszkodzić. W ten sposób niemożliwe jest jednak zniszczenie przedmiotów uznawanych za Unikaty.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast niszczyć przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to niszczy wszystkie stalowe przedmioty w zasięgu techniki. Te zwyczajnie rozpadają się w pył, nie zostawiając po sobie nic. Maksymalnie jest jednak w stanie zniszczyć w ten sposób 5m3. Nie jest on w stanie wybrać jakie są niszczone przez co można w ten sposób bardzo łatwo utrudnić sobie życie. W ten sposób nadal niemożliwe jest zniszczenie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.
Posiadając rangę S w Kotonie zamiast przelewać niszczącą chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
Posiadając Specjalizację w Kotonie jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=破壊]Hakai | Destruction[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/dZ9Av18.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Bazowa technika do niszczenia stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to zaczyna rozpadać się w pył, zaczynając rozpad od miejsca dotyku. Użyteczne do niszczenia broni czy zbroi. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób niszczyć przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do zniszczenia. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób zniszczyć. Maksymalnie można zniszczyć przedmioty maksymalnie objętości 3m[sup]3[/sup], przez co realnie technika ta nie jest w stanie niszczyć całych budowli, choć może je uszkodzić. W ten sposób niemożliwe jest jednak zniszczenie przedmiotów uznawanych za Unikaty.

[b]Posiadając Sennina Kōtonu[/b] jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast niszczyć przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to niszczy wszystkie stalowe przedmioty w zasięgu techniki. Te zwyczajnie rozpadają się w pył, nie zostawiając po sobie nic. Maksymalnie jest jednak w stanie zniszczyć w ten sposób 5m[sup]3[/sup]. Nie jest on w stanie wybrać jakie są niszczone przez co można w ten sposób bardzo łatwo utrudnić sobie życie. W ten sposób nadal niemożliwe jest zniszczenie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.
[b]Posiadając rangę S w Kotonie[/b] zamiast przelewać niszczącą chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
[b]Posiadając Specjalizację w Kotonie[/b] jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.[/description]

Kōtetsu-shin Abatā | God of steel Avatar鋼鉄神アバター
KlasyfikacjaKoton, Transformacja natury
PieczęcieBARAN → Pies → Ptak → Koń → Szczur → Tygrys → Koń
KosztSTANDARDOWY + ZA WYTRZYMAŁOŚĆ STALI
Standardowy na turę za utrzymanie od drugiej tury istnienia
Zasięg---
Wymagania---
Technika będąca swoistą odpowiedzą na Dotonową techniką. Ta zupełnie jak swoja bliźniaczka pozwala na stworzenie giganta tym razem jednak ze Stali. Golem ten musi być humanoidem posiadającym ręce, nogi tors i głowę. Ma on rozmiar normalnego człowieka. Wykonuje on wszystkie rozkazy swojego twórcy, ale nie jest on zbyt inteligentny, przez co bardziej skomplikowane polecenia odpadają. Kosztem standardowym A można zaleczyć uszkodzenia powstałe w wyniku walki, jeśli nie przekraczają one rozmiarami kończyny. Czasem Golem posiada delikatny niebieskawy błysk w oczodołach lub zagłębieniach ciała. Podchodzący od żywiołu błyskawicy, który bierze udział w formowaniu Stal. Jednak użytkownicy innej drogi tworzący stal z wykorzystaniem ognia otrzymują czerwony kolor.

Posiadając rangę A w Koton można przelać większą ilość chakry do utworzenia golema. By stworzyć go w rozmiarze 30 metrów trzeba przelać koszt chakry równy Standardowy kosztowi rangi A + Za wytrzymałość stali. Koszt utrzymania wynosi wówczas Standardowy rangi A na turę.
Posiadając rangę S w Koton twórca golema może utworzyć go dookoła siebie, robiąc za jego rdzeń. Dzięki temu może sterować ruchami golema sprawiając, że ten będzie zdolny do wykonywania bardziej nietypowych i skomplikowanych manewrów.
Posiadając Sennina w Koton można golemowi stworzyć również zestaw zwykłej broni na przykład tarczę i miecz.
Posiadając rangę S i Specjalizację w Kotonie tworzenie większych golemów jest jeszcze bardziej efektowne i można stworzyć monstrualnego golema, osiągającego rozmiar nawet 100 metrów, kosztem równym Potrójny rangi S + Za wytrzymałość sali. Koszt utrzymania wynosi wówczas Standardowy S na turę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼鉄神アバター]Kōtetsu-shin Abatā | God of steel Avatar[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/99bN7pN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Koton, Transformacja natury[/row][/spoiler]
[row title=Pieczęcie]BARAN → Pies → Ptak → Koń → Szczur → Tygrys → Koń   [/row]
[row title=Koszt]STANDARDOWY + ZA WYTRZYMAŁOŚĆ STALI
Standardowy na turę za utrzymanie od drugiej tury istnienia[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika będąca swoistą odpowiedzą na Dotonową techniką. Ta zupełnie jak swoja bliźniaczka pozwala na stworzenie giganta tym razem jednak ze Stali. Golem ten musi być humanoidem posiadającym ręce, nogi tors i głowę. Ma on rozmiar normalnego człowieka. Wykonuje on wszystkie rozkazy swojego twórcy, ale nie jest on zbyt inteligentny, przez co bardziej skomplikowane polecenia odpadają. Kosztem standardowym A można zaleczyć uszkodzenia powstałe w wyniku walki, jeśli nie przekraczają one rozmiarami kończyny. Czasem Golem posiada delikatny niebieskawy błysk w oczodołach lub zagłębieniach ciała. Podchodzący od żywiołu błyskawicy, który bierze udział w formowaniu Stal. Jednak użytkownicy innej drogi tworzący stal z wykorzystaniem ognia otrzymują czerwony kolor.

[b]Posiadając rangę A w Koton[/b] można przelać większą ilość chakry do utworzenia golema. By stworzyć go w rozmiarze 30 metrów trzeba przelać koszt chakry równy Standardowy kosztowi rangi A + Za wytrzymałość stali. Koszt utrzymania wynosi wówczas Standardowy rangi A na turę.
[b]Posiadając rangę S w Koton[/b] twórca golema może utworzyć go dookoła siebie, robiąc za jego rdzeń. Dzięki temu może sterować ruchami golema sprawiając, że ten będzie zdolny do wykonywania bardziej nietypowych i skomplikowanych manewrów.
[b]Posiadając Sennina w Koton[/b] można golemowi stworzyć również zestaw zwykłej broni na przykład tarczę i miecz.
[b]Posiadając rangę S i Specjalizację w Kotonie[/b] tworzenie większych golemów jest jeszcze bardziej efektowne i można stworzyć monstrualnego golema, osiągającego rozmiar nawet 100 metrów, kosztem równym Potrójny rangi S + Za wytrzymałość sali. Koszt utrzymania wynosi wówczas Standardowy S na turę.[/description]

Kōton: Hikōkugi | Steel Release: Flying Spikes鋼遁・飛行釘
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Dzik → Baran → Pies → Królik
KosztStandardowy za 3 pociski
Zasięg15m
Użytkownik wyciąga dłoń przed siebie i przesyła do niej chakrę Kōtonu, dzięki czemu może może wystrzelić z własnych paznokci kolce o promieniu około 5 centymetrów i długości do 40 cm. Zaostrzone szpikulce lecą z dużą prędkością, dzięki czemu mogą być w stanie przebić się nawet przez bariery. Mają twardość hartowanej stali i są niebywale ostre.

Posiadając rangę A w Kōton można standardowym kosztem utworzyć do 5 pocisków.
Posiadając rangę S w Kōton możemy pominąć 2 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Kōton pozwala na zwiększenie zasięgu o dodatkowe dziesięć metrów.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・飛行釘]Kōton: Hikōkugi | Steel Release: Flying Spikes[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/7zzUpCz.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Dzik → Baran → Pies → Królik[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 3 pociski[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[description]Użytkownik wyciąga dłoń przed siebie i przesyła do niej chakrę Kōtonu, dzięki czemu może może wystrzelić z własnych paznokci kolce o promieniu około 5 centymetrów i długości do 40 cm. Zaostrzone szpikulce lecą z dużą prędkością, dzięki czemu mogą być w stanie przebić się nawet przez bariery. Mają twardość hartowanej stali i są niebywale ostre.

[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] można standardowym kosztem utworzyć do 5 pocisków.
[b]Posiadając rangę S w Kōton[/b] możemy pominąć 2 pieczęci.
[b]Posiadając Specjalizację w Kōton[/b] pozwala na zwiększenie zasięgu o dodatkowe dziesięć metrów.[/description]

Kōton: Karada no Henka | Steel Release: Body transformation鋼遁・体の変化
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Wąż → Szczur → Smok → Ptak
KosztPołowiczny za modyfikację na turę + standardowy za wytrzymałość stali na turę
ZasięgNa siebie
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Zamiast pokrywać ciało stalą, technika zamienia dowolną kończynę w metalową broń bądź uformować ją w pożądany kształt. Zmiany są raczej niewielkie, mogąc uzyskać w ten sposób miecz bądź innego rodzaju ostrze. Wraz jednak z rozwojem dziedziny klanowych
Technika polegająca na zamianie wybranej kończyny swojego ciała w dowolny kształt ze stali. Standardowo są to niewielkie zmiany, jak przemiana ręki, bądź innej kończyny w proste kształty jak miecz, czy innego rodzaju ostrze.

Posiadając rangę A w Kōton możemy zacząć tworzyć znacznie bardziej skomplikowane kształty i większą ich ilość, jak chociażby wypustki, duża ilość niewielkich kolców itp.
Posiadając rangę S w Kōton możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Specjalizację w Kōton możemy wytwarzać broń oburęczną poprzez złożenie dłoni i wspólną ich przemianę za dodatkowy koszt połowiczny od modyfikacji oraz dodatkowy standardowy za wytrzymałość.
Posiadając Sennina Kōtonu możemy tworzyć bardziej skomplikowane bronie, jakie opierają się na ruszających się mechanizmach jak np. piła łańcuchowa. Dzięki temu znacząco jesteśmy w stanie zwiększyć przebicie i obrażenia zadawane tą techniką.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・体の変化 ]Kōton: Karada no Henka | Steel Release: Body transformation[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Y4PQgkV.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Wąż → Szczur → Smok → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny za modyfikację na turę + standardowy za wytrzymałość stali na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Zamiast pokrywać ciało stalą, technika zamienia dowolną kończynę w metalową broń bądź uformować ją w pożądany kształt. Zmiany są raczej niewielkie, mogąc uzyskać w ten sposób miecz bądź innego rodzaju ostrze. Wraz jednak z rozwojem dziedziny klanowych
Technika polegająca na zamianie wybranej kończyny swojego ciała w dowolny kształt ze stali. Standardowo są to niewielkie zmiany, jak przemiana ręki, bądź innej kończyny w proste kształty jak miecz, czy innego rodzaju ostrze. 

[b]Posiadając rangę A w Kōton[/b] możemy zacząć tworzyć znacznie bardziej skomplikowane kształty i większą ich ilość, jak chociażby wypustki, duża ilość niewielkich kolców itp.
[b]Posiadając rangę S w Kōton[/b] możemy pominąć 3 pieczęci.
[b]Posiadając Specjalizację w Kōton[/b] możemy wytwarzać broń oburęczną poprzez złożenie dłoni i wspólną ich przemianę za dodatkowy koszt połowiczny od modyfikacji oraz dodatkowy standardowy za wytrzymałość.
[b]Posiadając Sennina Kōtonu[/b] możemy tworzyć bardziej skomplikowane bronie, jakie opierają się na ruszających się mechanizmach jak np. piła łańcuchowa. Dzięki temu znacząco jesteśmy w stanie zwiększyć przebicie i obrażenia zadawane tą techniką.[/description]

Kōton: Ken no Yoroi | Steel Release: Blade armor 鋼遁・剣鎧
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztStandardowy na turę do pięciu ostrzy
ZasięgNa siebie
WymaganiaSennin Kōtonu
Technika polega na wytwarzaniu, wsuwaniu i wysuwaniu ze swojego ciała ostrzy o różnej długości. Temogą utrudnić ruchy użytkownika, jednak w zamian za to zyskuje on dodatkową, częściową ochronę przed atakami Taijutsu bądź bronią krótką, poprzez narażenie przeciwnika na samoskaleczenie. Ostrza posiadają maksymalną długość 20 cm. Ich wytrzymałość porównywalna jest z hartowaną stalą.

Posiadając Specjalizację w Kōton maksymalna długość ostrzy wynosi 50 cm.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼遁・剣鎧 ]Kōton: Ken no Yoroi | Steel Release: Blade armor [/title]
[pic rank=B]https://imgur.com/UB8O2Wp.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury [/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę do pięciu ostrzy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Kōtonu[/row]
[description]Technika polega na wytwarzaniu, wsuwaniu i wysuwaniu ze swojego ciała ostrzy o różnej długości. Temogą utrudnić ruchy użytkownika, jednak w zamian za to zyskuje on dodatkową, częściową ochronę przed atakami Taijutsu bądź bronią krótką, poprzez narażenie przeciwnika na samoskaleczenie. Ostrza posiadają maksymalną długość 20 cm. Ich wytrzymałość porównywalna jest z hartowaną stalą.

[b]Posiadając Specjalizację w Kōton[/b] maksymalna długość ostrzy wynosi 50 cm.[/description]

Shūsei | Correction修正
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Smok
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15 PT
Bazowa technika do modyfikowania stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to następnie jest w stanie dowolnie zmodyfikować. Nie jest w stanie zwiększyć jego masy ani objętości, jednak może zmienić jego kształt przez co dotykając zbroi może ją np. zapaść do środka potencjalnie zabijając osobę wewnątrz. Modyfikacje te są stosunkowo szybkie, prawie ża natychmiastowe, jednak ich siła nie jest jakaś niesamowita. Przyjmuje się, że jest ona równa Sile 6, więc odpowiednia wytrzymałość sprawi że np. taka zbroja nie będzie w stanie nas zgnieść.

Nowy kształt nadany przedmiotowi jest stały i anulowanie techniki nie przywraca oryginalnego kształtu. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób modyfikować przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do edycji. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób edytować. Maksymalnie można edytować przedmioty maksymalnie objętości 3m3, przez co realnie technika ta nie jest w stanie zmienić całych budowli, choć może je częściowo przekształcić.

Posiadając rangę S w Kotonie używając wariantu dotykowego techniki możemy zamiast przelewać chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast modyfikować przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to pozwala na dowolone zmodyfikowanie wszystkich stalowych przedmioty w zasięgu techniki. Maksymalnie jest jednak w stanie zmodyfikować w ten sposób 5m3. Nie jest w stanie zwiększyć ich masy ani objętości, jednak może zmienić ich kształt np. wyginając bronie czy tworząc luki w zbrojach. W ten sposób niemożliwe jest jednak zmodyfikowanie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.
Posiadając Specjalizację w Kotonie jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=修正]Shūsei | Correction[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/TAmBzjP.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Małpa → Smok → Szczur → Dzik → Tygrys → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 PT[/row]
[description]Bazowa technika do modyfikowania stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu. Użytkownik po złożeniu pieczęci i przelaniu chakry do dłoni, jest w stanie dotknąć stalowego przedmiotu jaki to następnie jest w stanie dowolnie zmodyfikować. Nie jest w stanie zwiększyć jego masy ani objętości, jednak może zmienić jego kształt przez co dotykając zbroi może ją np. zapaść do środka potencjalnie zabijając osobę wewnątrz. Modyfikacje te są stosunkowo szybkie, prawie ża natychmiastowe, jednak ich siła nie jest jakaś niesamowita. Przyjmuje się, że jest ona równa Sile 6, więc odpowiednia wytrzymałość sprawi że np. taka zbroja nie będzie w stanie nas zgnieść. 

Nowy kształt nadany przedmiotowi jest stały i anulowanie techniki nie przywraca oryginalnego kształtu. Dopóki użytkownik podtrzymuje technikę, jest w stanie dotykiem w ten sposób modyfikować przedmioty. Nie ma znaczenia jaka jest wytrzymałość przedmiotu, tak długo jak ten jest stalowy. Ot, każda stal jest możliwa dla nich do edycji. Ograniczeniem jest jednak rozmiar przedmiotu jaki to chcemy w ten sposób edytować. Maksymalnie można edytować przedmioty maksymalnie objętości 3m[sup]3[/sup], przez co realnie technika ta nie jest w stanie zmienić całych budowli, choć może je częściowo przekształcić.

[b]Posiadając rangę S w Kotonie[/b] używając wariantu dotykowego techniki możemy zamiast przelewać chakrę bezpośrednio do dłoni, możemy przelać ją na pojedynczy przedmiot i wykorzystać go jako przedłużenie tej techniki, tak długo jak mamy z nim kontakt.
[b]Posiadając Sennina Kōtonu[/b] jesteśmy w stanie użyć techniki na dystans. Po złożeniu pieczęci, a następnie kumulowaniu chakry przez czas złożenia kolejnych 7 pieczęci - użytkownik zamiast modyfikować przedmioty dotykiem rozprowadza w promieniu 15 metrów chakrę, jaka to pozwala na dowolone zmodyfikowanie wszystkich stalowych przedmioty w zasięgu techniki. Maksymalnie jest jednak w stanie zmodyfikować w ten sposób 5m[sup]3[/sup]. Nie jest w stanie zwiększyć ich masy ani objętości, jednak może zmienić ich kształt np. wyginając bronie czy tworząc luki w zbrojach. W ten sposób niemożliwe jest jednak zmodyfikowanie przedmiotów uznawanych za Unikaty. Koszt takiego zabiegu zamiast Standardowego B wynosi Trzykrotny A.
[b]Posiadając Specjalizację w Kotonie[/b] jesteśmy w stanie pominąć składanie pieczęci, jednak czas kumulacji chakry zostaje taki sam.[/description]
Ostatnio zmieniony 23 lut 2024, 16:01 przez Jelonek, łącznie zmieniany 8 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Kōton: Toji hari no nagare | Steel Release: Stitching needle flow とじ針の流れ
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Małpa → Wół → Tygrys → Pies → Wół → Dzik → Smok → Koń → Królik
KosztPodwójny od rany
ZasięgNa siebie
WymaganiaIryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 7
Nietypowa technika uwolnienia metalu, którą użytkownik może wykonać na swoim własnym ciele. Po wykonaniu serii pieczęci wytwarza on niewielkie metalowe igły w miejscu otrzymanej rany. Igły zszywają ranę od zewnątrz, co pomaga powstrzymać krwawienie i ustabilizować stan użytkownika.

Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
Posiadając Wytrzymałość na poziomie 8 można wykonać technikę w ruchu, a w trakcie jej trwania normalnie funkcjonować.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=とじ針の流れ ]Kōton: Toji hari no nagare | Steel Release: Stitching needle flow [/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/6LqKn85.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury [/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Małpa → Wół → Tygrys → Pies → Wół → Dzik → Smok → Koń → Królik[/row]
[row title=Koszt]Podwójny od rany[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Iryō Ninjutsu B, Kontrola Chakry 7[/row]
[description]Nietypowa technika uwolnienia metalu, którą użytkownik może wykonać na swoim własnym ciele. Po wykonaniu serii pieczęci wytwarza on niewielkie metalowe igły w miejscu otrzymanej rany. Igły zszywają ranę od zewnątrz, co pomaga powstrzymać krwawienie i ustabilizować stan użytkownika.

[b]Posiadając Specjalizację w Iryō Ninjutsu[/b] wszystkie wymagania dotyczące Kontroli Chakry są obniżone o 1 poziom. Dodatkowo możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.
[b]Posiadając Wytrzymałość na poziomie 8[/b] można wykonać technikę w ruchu, a w trakcie jej trwania normalnie funkcjonować.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Ichigeki | One Strike一撃
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęcieKumulacja chakry równa 15 pieczęciom
KosztStandardowy na turę
ZasięgDotykowy
WymaganiaSpecjalizacja w Kōton
Technika bazująca na zdolności modyfikowania atrybutów stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu, przeznaczona do broni specjalizujących się w obrażeniach siecznych np. katanie czy wakizashi. Jej jedynym, wyłącznym celem jest wzmocnienie ostrości ostrza na tyle, aby było w stanie przeciąć każdą przeszkodę. Poprzez koncentracje chakry w ostrzu, te zostaje naostrzone lepiej niż zrobiłby to jakikolwiek kowal i z racji na ciągły przepływ chakry, zachowywana jest również wtedy bazowa wytrzymałość takowego ostrza.

Tak wzmocnione ostrze bazowo jest w stanie przeciąć przedmiot o Wytrzymałości 10. To czy jest w stanie przeciąć bardziej wytrzymałe przedmioty zależy już od Siły użytkownika. Każdy poziom Siły ponad 7 zwiększa jaki poziom Wytrzymałości jest w stanie technika zniszczyć o 1. Postać z Siłą 8 zniszczy przedmiot mający Wytrzymałość 11, z Siłą 9 - 12 i tak dalej. Ostrza nasączone przez chakrę np. odpowiednią techniką mogą być bardziej odporne na efekt tej techniki i ją osłabić. Wszystko zależy od rodzaju tego nasączenia np. pokrycie zwiększające jakoś wytrzymałość przedmiotu będzie bardziej efektywne od takiego Hienu. Sam efekt ostatecznie podlega ocenie MG prowadzącego dany wątek.

Posiadając Sennina Kōtonu jesteśmy w stanie kosztem standardowym naostrzyć w ten sposób dwie bronie, zamiast jednej.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=一撃 ]Ichigeki | One Strike[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/eBrWpVa.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Kumulacja chakry równa 15 pieczęciom[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Specjalizacja w Kōton[/row]
[description]Technika bazująca na zdolności modyfikowania atrybutów stalowych przedmiotów do jakiej dostęp mają jedynie najznamienitsi użytkownicy Kōtonu, przeznaczona do broni specjalizujących się w obrażeniach siecznych np. katanie czy wakizashi. Jej jedynym, wyłącznym celem jest wzmocnienie ostrości ostrza na tyle, aby było w stanie przeciąć każdą przeszkodę. Poprzez koncentracje chakry w ostrzu, te zostaje naostrzone lepiej niż zrobiłby to jakikolwiek kowal i z racji na ciągły przepływ chakry, zachowywana jest również wtedy bazowa wytrzymałość takowego ostrza. 

Tak wzmocnione ostrze bazowo jest w stanie przeciąć przedmiot o Wytrzymałości 10. To czy jest w stanie przeciąć bardziej wytrzymałe przedmioty zależy już od Siły użytkownika. Każdy poziom Siły ponad 7 zwiększa jaki poziom Wytrzymałości jest w stanie technika zniszczyć o 1. Postać z Siłą 8 zniszczy przedmiot mający Wytrzymałość 11, z Siłą 9 - 12 i tak dalej. Ostrza nasączone przez chakrę np. odpowiednią techniką mogą być bardziej odporne na efekt tej techniki i ją osłabić. Wszystko zależy od rodzaju tego nasączenia np. pokrycie zwiększające jakoś wytrzymałość przedmiotu będzie bardziej efektywne od takiego Hienu. Sam efekt ostatecznie podlega ocenie MG prowadzącego dany wątek.

[b]Posiadając Sennina Kōtonu[/b] jesteśmy w stanie kosztem standardowym naostrzyć w ten sposób dwie bronie, zamiast jednej.[/description]

Kōsei | Made of Steel鋼製
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
Pieczęcie---
KosztPołowiczny S na turę
ZasięgNa siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika traktowana jest jako wspomaganie
Technika na pierwszy rzut oka podobna do Kōton no Yoroi, pokrywająca ciało użytkownika czarną stalą. Różni się jednak tym, że poza pokrywaniem ciała stalą, nasącza ona chakrą również wnętrzności użytkownika czyniąc również je stalowe i jednocześnie nie ograniczając w ten sposób jego mobilności. Tym sposobem osiągana jest wytrzymałość jaka nie jest możliwa dla przeciętnych użytkowników Kotonu oraz wielu innych shinobi.

Podczas działania techniki, wzrasta wytrzymałość użytkownika, ale również siła poprzez zamianę samych mięśni w stal, wzmacniając ich włókna i pozwalając na wykorzystanie z większą siłą bez obawy o ich zerwanie, niż normalnie byłoby to możliwe (na czas działania techniki +3 do Wytrzymałości i +3 do Siły). Również, jego wytrzymałość jest traktowana trochę inaczej niż w przypadku zwykłego ludzkiego ciała z racji na zmianę w stal mająca identyczną wytrzymałość co ciało użytkownika podczas używania techniki.

Posiadając Sennina Kōtonu stal wytwarzana w ten sposób jest pod ciągłą kontrolą użytkownika i niemożliwe jest aby inne osoby bezpośrednio nią władały. Z tego powodu niemożliwe jest użycie na stali technik manipulujących metalem. Ostatecznie wynik zależy od MG.
Posiadając Specjalizację w Kōton technika podczas trwania daje dodatkowo +2 do Wytrzymałości.
Wielki zwójKurogane Kyōki
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼製]Kōsei | Made of Steel[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/NRaKkbR.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]---[/row]
[row title=Koszt]Połowiczny S na turę[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika traktowana jest jako [b][color=#FF0000]wspomaganie[/color][/b][/row]
[description]Technika na pierwszy rzut oka podobna do Kōton no Yoroi, pokrywająca ciało użytkownika czarną stalą. Różni się jednak tym, że poza pokrywaniem ciała stalą, nasącza ona chakrą również wnętrzności użytkownika czyniąc również je stalowe i jednocześnie nie ograniczając w ten sposób jego mobilności. Tym sposobem osiągana jest wytrzymałość jaka nie jest możliwa dla przeciętnych użytkowników Kotonu oraz wielu innych shinobi.

Podczas działania techniki, wzrasta wytrzymałość użytkownika, ale również siła poprzez zamianę samych mięśni w stal, wzmacniając ich włókna i pozwalając na wykorzystanie z większą siłą bez obawy o ich zerwanie, niż normalnie byłoby to możliwe (na czas działania techniki +3 do Wytrzymałości i +3 do Siły). Również, jego wytrzymałość jest traktowana trochę inaczej niż w przypadku zwykłego ludzkiego ciała z racji na zmianę w stal mająca identyczną wytrzymałość co ciało użytkownika podczas używania techniki.

[b]Posiadając Sennina Kōtonu[/b] stal wytwarzana w ten sposób jest pod ciągłą kontrolą użytkownika i niemożliwe jest aby inne osoby bezpośrednio nią władały. Z tego powodu niemożliwe jest użycie na stali technik manipulujących metalem. Ostatecznie wynik zależy od MG.
[b]Posiadając Specjalizację w Kōton[/b] technika podczas trwania daje dodatkowo +2 do Wytrzymałości.[/description]

Kōtetsu no Unmei | Fate of Steel鋼鉄の運命
KlasyfikacjaKōton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Szczur → Zając → Tygrys → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Tygrys → Wąż → Tygrys → Małpa → Koń → Smok → Wół → Smok → Tygrys → Smok → Zając → Ptak
KosztTrzykrotny
ZasięgDotykowy
WymaganiaKontrola Chakry 10, Specjalizacja w Kōton
Technika mająca na celu zmienienie dotkniętej przez nas ofiary w stalowy posąg. Po przelaniu chakry i dotknięciu drugiej osoby, użytkownik wtłacza swoją chakrę jaka zaczyna zmieniać cel w stal. Użytkownik wybiera od której kończyny zaczyna się rozchodzić zmiana niezależnie od miejsca która dotknął. Przemiana może zacząć się rozchodzić tylko od palców danej kończyny, a nie jej np. środka. Ta stal nie jest jednak taka giętka jak ta jaką najczęściej pokrywa się sam użytkownik, a jej zadaniem jest unieruchomienie przeciwnika i zmienienie go we wspomniany posąg. Sama zmiana zachodzi stosunkowo szybko. W jedną całą turę technika jest w stanie pokryć całą kończynę, przez dwie tury połowę ciała, a po trzech pełnych turach całe ciało. Pełna zmiana w posąg równoznaczna jest śmierci, chyba że ktoś ma jakieś metody aby temu zabiegowi przeciwdziałać lub go odwrócić.

Nie na każdego taka technika jednak zadziała. To, czy uda nam się kogoś w pełni zmienić w stal zależy od jego wytrzymałości. Im bardziej wytrzymały użytkownik, tym wolniej ten proces zamiany w stal zachodzi. Dopiero Wytrzymałość na poziomie 9 u ofiary techniki jest w stanie kompletnie ją ochronić przed tym zabiegiem. Również, odpowiednie szybkie odcięcie np. ręki sprawi, że reszta ciała nie zamieni się w stal. Również, techniki nie można na kogoś rzucić poprzez zwykłe smyrgnięcie ich dłonią. Musi być to pełne przyłożenie dłoni do drugiej osoby, najlepiej nawet złapanie, aby ta chakra zdążyła faktycznie wejść w czyjeś ciało. Przyjmuje się że kontakt ten musi być utrzymany przez sekundę, aby technika faktycznie zaczęła działać.

Posiadając Sennina Kōtonu można wykorzystać trzymaną broń jako medium do takiej techniki.
Wielki zwójKurogane Kyōki
Wielki zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=鋼鉄の運命]Kōtetsu no Unmei | Fate of Steel[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://i.imgur.com/6z4wtVM.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kōton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Szczur → Zając → Tygrys → Dzik → Wąż → Smok → Ptak → Tygrys → Wąż → Tygrys → Małpa → Koń → Smok → Wół → Smok → Tygrys → Smok → Zając → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Kontrola Chakry 10, Specjalizacja w Kōton[/row]
[description]Technika mająca na celu zmienienie dotkniętej przez nas ofiary w stalowy posąg. Po przelaniu chakry i dotknięciu drugiej osoby, użytkownik wtłacza swoją chakrę jaka zaczyna zmieniać cel w stal. Użytkownik wybiera od której kończyny zaczyna się rozchodzić zmiana niezależnie od miejsca która dotknął. Przemiana może zacząć się rozchodzić tylko od palców danej kończyny, a nie jej np. środka. Ta stal nie jest jednak taka giętka jak ta jaką najczęściej pokrywa się sam użytkownik, a jej zadaniem jest unieruchomienie przeciwnika i zmienienie go we wspomniany posąg. Sama zmiana zachodzi stosunkowo szybko. W jedną całą turę technika jest w stanie pokryć całą kończynę, przez dwie tury połowę ciała, a po trzech pełnych turach całe ciało. Pełna zmiana w posąg równoznaczna jest śmierci, chyba że ktoś ma jakieś metody aby temu zabiegowi przeciwdziałać lub go odwrócić.

Nie na każdego taka technika jednak zadziała. To, czy uda nam się kogoś w pełni zmienić w stal zależy od jego wytrzymałości. Im  bardziej wytrzymały użytkownik, tym wolniej ten proces zamiany w stal zachodzi. Dopiero Wytrzymałość na poziomie 9 u ofiary techniki jest w stanie kompletnie ją ochronić przed tym zabiegiem. Również, odpowiednie szybkie odcięcie np. ręki sprawi, że reszta ciała nie zamieni się w stal. Również, techniki nie można na kogoś rzucić poprzez zwykłe smyrgnięcie ich dłonią. Musi być to pełne przyłożenie dłoni do drugiej osoby, najlepiej nawet złapanie, aby ta chakra zdążyła faktycznie wejść w czyjeś ciało. Przyjmuje się że kontakt ten musi być utrzymany przez sekundę, aby technika faktycznie zaczęła działać.

[b]Posiadając Sennina Kōtonu[/b] można wykorzystać trzymaną broń jako medium do takiej techniki.[/description]
Ostatnio zmieniony 15 mar 2024, 2:18 przez Jelonek, łącznie zmieniany 8 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”