KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry
PieczęcieWąż → Smok → Ptak → Pies → Baran → Wół → Koń
KosztZmienny na Turę
Zasięg10 metrów
WymaganiaMetalowe obiekty
DodatkoweTechnika kosztuje 15 pt
Nauka użytkowników Jitonu zaczyna się od kontroli żelaznego piasku - materiału dość łatwego do znalezienia i dość elastycznego w zastosowaniu. Jednak dla niektórych, może to być przerost formy nad treścią. Z tego powodu niektórzy shinobi uczą się wykorzystywać nieco mniej elastyczne materiały, czyli zwykłe, metalowe obiekty. Je również łatwo znaleźć w otoczeniu, bo metalowe blachy, żelazne gwoździe i stalowe koła do wozów nie są niczym niecodziennym. No i również broń, jak katany. Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią. Ta technika polega na wytworzeniu pola magnetycznego wokół którejś z kończyn użytkownika, dzięki czemu pobliskie obiekty metalowe są przyciągane do shinobi, tworząc warstwę metalu. Ta warstwa pełni funkcje zarówno ofensywne, jak i obronne - w końcu uderzenie kupą metalu zazwyczaj zaboli bardziej niż uderzenie gołą ręką, a stalowa powłoka zwykle obroni nas przed nadlatującym kunaiem (pomijając oczywiście fakt, że kunai mógłby dołączyć do powstającej konstrukcji). Do techniki można użyć nawet żelaznego piasku, ale ze względu na sproszkowany stan nie jest zwykle używany. Ponieważ całość jest namagnesowana, nie ogranicza ruchu użytkownika. Wyjątkiem może być sytuacja, w której rozmiar techniki jest nieadekwatny to do rozmiaru przestrzeni, w której walczy - próba wykorzystywania kilkumetrowego ramienia w małym pokoju może być znacznie utrudniona. Siła pola magnetycznego nie jest również wspaniała, bo możemy tylko przyciągnąć obiekty znajdujące się luzem. Nie jesteśmy więc w stanie wyrwać naszym przeciwnikom broni.
Wraz z wzrostem ilość kontrolowanego metalu, wzrasta również koszt utrzymania techniki.
- Mała - Koszt Standardowy C. Ilość ta odpowiada pojedynczym przedmiotom, jak katana, krzesło lub metalowe rury.
- Duża - Koszt Standardowy B. Ilość ta odpowiada kilku zbitkowi większych metalowych mebli, wyrwanym stalowym drzwiom i znacznej ilości mniejszych przedmiotów.
- Ogromna - Koszt Standardowy A. Ilość materiału potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Najłatwiej ją znaleźć na złomowiskach i innych podobnych temu obiektach (jak slumsy Hanagakure). Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A.
- Gigantyczna - Koszt Standardowy S. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie S.
Posiadając Rangę A w Jitonie jesteśmy w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do 4. Ponadto jesteśmy w stanie objąć efektem dwie nasze kończyny. Koszt od każdej trzeba płacić oddzielnie.
Posiadając Rangę S w Jitonie wystarczy tylko pieczęć Konia do aktywacji techniki.
Posiadajać Sennina w Jitonie siła pola magnetycznego znacznie się zwiększa, dzięki czemu możemy przyciągać obiekty z o wiele większą siłą. Przyciągając przedmioty, technika jest traktowana jakby miała Siłę 6. Dzięki temu jest szansa na przyciągnięcie chociażby przedmiotów trzymanych przez przeciwników.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=鋼の権限]Hagane no Kengen | The Authority of Steel[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/iNZMFuT.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Transformacja Natury, Kontrola Chakry[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Smok → Ptak → Pies → Baran → Wół → Koń[/row]
[row title=Koszt]Zmienny na Turę[/row]
[row title=Zasięg]10 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Metalowe obiekty[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15 pt[/row]
[description]Nauka użytkowników Jitonu zaczyna się od kontroli żelaznego piasku - materiału dość łatwego do znalezienia i dość elastycznego w zastosowaniu. Jednak dla niektórych, może to być przerost formy nad treścią. Z tego powodu niektórzy shinobi uczą się wykorzystywać nieco mniej elastyczne materiały, czyli zwykłe, metalowe obiekty. Je również łatwo znaleźć w otoczeniu, bo metalowe blachy, żelazne gwoździe i stalowe koła do wozów nie są niczym niecodziennym. No i również broń, jak katany. Chociaż w rękach wykwalifikowanego Majiego, każdy metalowy obiekt może stać się bronią. Ta technika polega na wytworzeniu pola magnetycznego wokół którejś z kończyn użytkownika, dzięki czemu pobliskie obiekty metalowe są przyciągane do shinobi, tworząc warstwę metalu. Ta warstwa pełni funkcje zarówno ofensywne, jak i obronne - w końcu uderzenie kupą metalu zazwyczaj zaboli bardziej niż uderzenie gołą ręką, a stalowa powłoka zwykle obroni nas przed nadlatującym kunaiem (pomijając oczywiście fakt, że kunai mógłby dołączyć do powstającej konstrukcji). Do techniki można użyć nawet żelaznego piasku, ale ze względu na sproszkowany stan nie jest zwykle używany. Ponieważ całość jest namagnesowana, nie ogranicza ruchu użytkownika. Wyjątkiem może być sytuacja, w której rozmiar techniki jest nieadekwatny to do rozmiaru przestrzeni, w której walczy - próba wykorzystywania kilkumetrowego ramienia w małym pokoju może być znacznie utrudniona. Siła pola magnetycznego nie jest również wspaniała, bo możemy tylko przyciągnąć obiekty znajdujące się luzem. Nie jesteśmy więc w stanie wyrwać naszym przeciwnikom broni.
Wraz z wzrostem ilość kontrolowanego metalu, wzrasta również koszt utrzymania techniki.
[list=1]
[*][b]Mała[/b] - Koszt Standardowy C. Ilość ta odpowiada pojedynczym przedmiotom, jak katana, krzesło lub metalowe rury.
[*][b]Duża [/b]- Koszt Standardowy B. Ilość ta odpowiada kilku zbitkowi większych metalowych mebli, wyrwanym stalowym drzwiom i znacznej ilości mniejszych przedmiotów.
[*][b]Ogromna [/b]- Koszt Standardowy A. Ilość materiału potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Najłatwiej ją znaleźć na złomowiskach i innych podobnych temu obiektach (jak slumsy Hanagakure). [u]Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A.[/u]
[*][b]Gigantyczna [/b]- Koszt Standardowy S. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. [u]Z takich ilości metalu korzystać może każdy Maji, posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedzinę na poziomie S.[/u][/list]
[b]Posiadając Rangę A w Jitonie[/b] jesteśmy w stanie zredukować ilość potrzebnych pieczęci do 4. Ponadto jesteśmy w stanie objąć efektem dwie nasze kończyny. Koszt od każdej trzeba płacić oddzielnie.
[b]Posiadając Rangę S w Jitonie[/b] wystarczy tylko pieczęć Konia do aktywacji techniki.
[b]Posiadajać Sennina w Jitonie[/b] siła pola magnetycznego znacznie się zwiększa, dzięki czemu możemy przyciągać obiekty z o wiele większą siłą. Przyciągając przedmioty, technika jest traktowana jakby miała Siłę 6. Dzięki temu jest szansa na przyciągnięcie chociażby przedmiotów trzymanych przez przeciwników.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Pies → Zając → Klaśnięcie dłońmi
KosztPodwójny
Zasięg20 metrów
WymaganiaNamagnesowane obiekty
Dzięki namagnesowaniu pobliskich przedmiotów możemy wymusić na nich ruch. W ten sposób, możemy ich użyć jako pociski, które możemy posłać w stronę naszego przeciwnika. Nawet jeśli nie trafimy, możemy ponownie zaatakować uprzednio namagnetyzowanymi przedmiotami. Podobno mistrzowie Jitonu używają tej techniki nawet na żywych przeciwnikach, jednak jest to duża sztuka. Szybkość pocisków jest zależna od siły ładunku (im większy, tym szybszy - dla 2 ładunków jest to w szybkość rzutu, a dla 4 ładunków to szybkość strzały). Największe przedmioty, jakie technika może wprawić w ruch to krzesła czy stołki.
Posiadając Rangę A w Jiton możemy wykonać technikę pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 2.
Posiadając Rangę S w Jiton możemy wprawić w ruch przedmioty pokroju przeciętnej komody.
Posiadając Sennina w Jiton technika nabiera takiej siły, że możemy próbować poruszać żywymi celami. Wymaga to jednak Kontroli Chakry wyższej niż Siła przeciwnika powiększona o 5. Nie możemy kontrolować ruchów postaci, jednak możemy ją przyciągać/odpychać. Koszt takiej techniki to Standardowy Rangi S. Za każdy ładunek na ofierze, "powiększenie" Siły przeciwnika maleje o 1. Przy dwóch ładunkach Siła jest więc powiększona tylko o 3, a przy 5 - w ogóle.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=磁石忍法・無限隕石]Jishaku Ninpō: Mugen Inseki | Magnet Ninja Art: Infinite Meteors[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/9kPHcnm.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Pies → Zając → Klaśnięcie dłońmi[/row]
[row title=Koszt]Podwójny[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Namagnesowane obiekty[/row]
[description]Dzięki namagnesowaniu pobliskich przedmiotów możemy wymusić na nich ruch. W ten sposób, możemy ich użyć jako pociski, które możemy posłać w stronę naszego przeciwnika. Nawet jeśli nie trafimy, możemy ponownie zaatakować uprzednio namagnetyzowanymi przedmiotami. Podobno mistrzowie Jitonu używają tej techniki nawet na żywych przeciwnikach, jednak jest to duża sztuka. Szybkość pocisków jest zależna od siły ładunku (im większy, tym szybszy - dla 2 ładunków jest to w szybkość rzutu, a dla 4 ładunków to szybkość strzały). Największe przedmioty, jakie technika może wprawić w ruch to krzesła czy stołki.
[b]Posiadając Rangę A w Jiton[/b] możemy wykonać technikę pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 2.
[b]Posiadając Rangę S w Jiton[/b] możemy wprawić w ruch przedmioty pokroju przeciętnej komody.
[b]Posiadając Sennina w Jiton[/b] technika nabiera takiej siły, że możemy próbować poruszać żywymi celami. Wymaga to jednak Kontroli Chakry wyższej niż Siła przeciwnika powiększona o 5. Nie możemy kontrolować ruchów postaci, jednak możemy ją przyciągać/odpychać. Koszt takiej techniki to Standardowy Rangi S. Za każdy ładunek na ofierze, "powiększenie" Siły przeciwnika maleje o 1. Przy dwóch ładunkach Siła jest więc powiększona tylko o 3, a przy 5 - w ogóle.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Transformacja Natury
PieczęciePies → Baran → Małpa → Wół → Tygrys → Ptak → Szczur → Smok
KosztStandardowy
ZasięgDotyk
Wymagania---
Technika, która najbardziej zagraża użytkownikom metalowych broni. Uderzając lub dotykając wybrany metalowy przedmiot, Maji przekazuje mu niestabilny ładunek chakry Jitonu. Sprawia to, że różne części przedmiotu są naładowane różnymi ładunkami, które stale się zmieniają. Powoduje to silne drgania, które ostatecznie doprowadzają do jego zniszczenia. Niezależnie, czy to zbroja, tarcza czy stojące na drodze stalowe drzwi. Po dotknięciu przedmiotu, ten rozpada się na kawałki po jednej turze. Zastosowanie jej w bezpośrednim starciu może być jednak trudne, bo dotknięcie zmierzającego w naszą stronę miecza może się raczej skończyć odcięciem naszych palców. Technika wymaga więc odpowiedniego momentu użycia i taktycznego myślenia.
Koszt standardowy techniki odnosi się do kosztu zniszczenia komuś miecza. W przypadku większych lub mniejszych przedmiotów, koszt, wymagany czas dotknięcia oraz czas po jakim technika zadziała odpowiednio się zmienia. Wszelka decyzja w tej kwestii należy do Mistrza Gry.
Uwaga: Wszelkie unikaty zostały stworzone różnymi specjalnymi metodami, które skutecznie uniemożliwiają użytkownikowi tej techniki ich zniszczenia w ten sposób.
Uwaga 2: Technikę można zanegować, wysyłając implus Jitonu przez żelazny przedmiot. Może tego dokonać każdy, kto posiada otwartą dziedzinę Jitonu.
Posiadając Rangę S w Jiton możemy pominąć pierwsze 4 pieczęci.
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Średni Zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=剣の破壊者]Ken no Hakaimono | Destroyer of Swords[/title]
[pic rank=B zwoj=5]https://i.imgur.com/J4S6K7v.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Baran → Małpa → Wół → Tygrys → Ptak → Szczur → Smok[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Dotyk[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Technika, która najbardziej zagraża użytkownikom metalowych broni. Uderzając lub dotykając wybrany metalowy przedmiot, Maji przekazuje mu niestabilny ładunek chakry Jitonu. Sprawia to, że różne części przedmiotu są naładowane różnymi ładunkami, które stale się zmieniają. Powoduje to silne drgania, które ostatecznie doprowadzają do jego zniszczenia. Niezależnie, czy to zbroja, tarcza czy stojące na drodze stalowe drzwi. Po dotknięciu przedmiotu, ten rozpada się na kawałki po jednej turze. Zastosowanie jej w bezpośrednim starciu może być jednak trudne, bo dotknięcie zmierzającego w naszą stronę miecza może się raczej skończyć odcięciem naszych palców. Technika wymaga więc odpowiedniego momentu użycia i taktycznego myślenia.
Koszt standardowy techniki odnosi się do kosztu zniszczenia komuś miecza. W przypadku większych lub mniejszych przedmiotów, koszt, wymagany czas dotknięcia oraz czas po jakim technika zadziała odpowiednio się zmienia. Wszelka decyzja w tej kwestii należy do Mistrza Gry.
[b]Uwaga:[/b] Wszelkie unikaty zostały stworzone różnymi specjalnymi metodami, które skutecznie uniemożliwiają użytkownikowi tej techniki ich zniszczenia w ten sposób.
[b]Uwaga 2:[/b] Technikę można zanegować, wysyłając implus Jitonu przez żelazny przedmiot. Może tego dokonać każdy, kto posiada otwartą dziedzinę Jitonu.
[b]Posiadając Rangę S w Jiton[/b] możemy pominąć pierwsze 4 pieczęci.
[/description]
KlasyfikacjaJiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna
Pieczęcie
Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż
KosztRóżny
Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.
- Mała - Koszt Podwójny D. (Minimum 6 chakry)
- Duża - Koszt Podwójny C.
- Ogromna - Koszt Podwójny B.
- Gigantyczna - Koszt Podwójny A.
- Monstrualna - Koszt Podwójny S.
- Absurdalna - Koszt Potrójny S.
Uwaga: By przywołać określoną ilość materiału, posiadacz techniki musi spełniać wszystkie wymagania by ją kontrolować.
ZasięgDowolny
WymaganiaZnajomość Kuchiyose no Jutsu, wcześniej przygotowany żelazny pył bądź złoty piach
Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=口寄せの術・砂漠の天国 ]Kuchiyose no Jutsu: Sabaku no Tengoku | Summoning Technique: Desert Heaven[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/CgdGP2k.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Ninjutsu, Technika Czasoprzestrzenna[/row]
[row title=Pieczęcie]
Tygrys → Koń → Dzik → Smok → Wół → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[description]Koszt techniki jest zależny od ilości przywoływanego piachu.
[list][*][b]Mała [/b]- Koszt Podwójny D. (Minimum 6 chakry)
[*][b]Duża [/b]- Koszt Podwójny C.
[*][b]Ogromna [/b]- Koszt Podwójny B.
[*][b]Gigantyczna [/b]- Koszt Podwójny A.
[*][b]Monstrualna [/b]- Koszt Podwójny S.
[*][b]Absurdalna[/b] - Koszt Potrójny S.[/list]
[b]Uwaga:[/b] By przywołać określoną ilość materiału, posiadacz techniki musi spełniać wszystkie wymagania by ją kontrolować.[/description]
[row title=Zasięg]Dowolny[/row]
[row title=Wymagania]Znajomość Kuchiyose no Jutsu, wcześniej przygotowany żelazny pył bądź złoty piach[/row]
[description]Technika czasoprzestrzenna, która pozwala przywoływać piach, który jest niezbędny do używania technik Maji. Dzięki niej, członek klanu nie musi przenosić materiału w zwojach lub w pojemnikach przy sobie. Jest szczególnie lubiana przez część klanu specjalizującą się w walce Złotym Pyłem, który jest o wiele cięższy i trudniejszy w transporcie. Przed przywołaniem, trzeba przygotować materiał, w którym krąży chakra użytkownika - nie można tym sposobem przywoływać żelaza lub złota znajdującego się w podziemnych złożach.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja natury
PieczęcieZając → Wąż → Małpa → Smok → Zając → Dzik → Pies
KosztStandardowy na turę za ramię
Zasięg10m
WymaganiaŻelazny piasek
Jedna z bardziej ofensywnych technik w arsenale klanu Maji. Jak sama nazwa wskazuje pozwala ona na wytworzenie z żelaznego piasku wielkich - pięści. Te "wyrastają" z naszego ciała i muszą utrzymywać z nim kontakt. Można ich używać zarówno w sparingach na krótki dystans, jak i by łapać uciekający cel. Pięści wytwarzana są z całymi ramionami, jakie mają możliwość wydłużenia się aż do 10 metrów. Możliwa jest nimi swobodna manipulacja. Po przekroczeniu zasięgu, tracą swoją efektywność i zaczynają się rozpadać. Są w stanie wytrzymać ataki osób o dużej sile, jak i zadać takowe. Ich siła i wytrzymałość jest zależna od rangi Jitonu (B-6 A-7 S-8), tak samo jak szybkość. Szybkość jest jednak znacznie mniejsza z racji na samą siłę ramion. Dla rangi B szybkość ta wynosi 5, dla A 6, a dla S 7.
Posiadając otwarty Raiton jesteśmy w stanie zwiększyć zasięg o 10 metrów w postaci wiązek elektrycznych łączących ręce z piaskiem i zastępujących ramiona. Takie zwiększanie zasięgu wymaga jednak dopłaty w postaci połowicznego kosztu B na turę za każdą kontrolowaną tak pięść.
Posiadając Rangę A w Jiton możemy pominąć trzy pieczęci.
Posiadając Rangę S w Jiton możemy wykonać technikę pomijając wszystkie pieczęci.
Posiadając Sennina w Jiton jesteśmy w stanie wytworzyć więcej niż dwa ramiona.
Posiadając Specjalizacje w Jiton szybkość pięści jest zwiększona o 1 poziom.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=黒鉄乃拳]Kurogane no Kobushi | Black Iron Fist[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/bsZEXfo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wąż → Małpa → Smok → Zając → Dzik → Pies[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę za ramię[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]Żelazny piasek[/row]
[description]Jedna z bardziej ofensywnych technik w arsenale klanu Maji. Jak sama nazwa wskazuje pozwala ona na wytworzenie z żelaznego piasku wielkich - pięści. Te "wyrastają" z naszego ciała i muszą utrzymywać z nim kontakt. Można ich używać zarówno w sparingach na krótki dystans, jak i by łapać uciekający cel. Pięści wytwarzana są z całymi ramionami, jakie mają możliwość wydłużenia się aż do 10 metrów. Możliwa jest nimi swobodna manipulacja. Po przekroczeniu zasięgu, tracą swoją efektywność i zaczynają się rozpadać. Są w stanie wytrzymać ataki osób o dużej sile, jak i zadać takowe. Ich siła i wytrzymałość jest zależna od rangi Jitonu (B-6 A-7 S-8), tak samo jak szybkość. Szybkość jest jednak znacznie mniejsza z racji na samą siłę ramion. Dla rangi B szybkość ta wynosi 5, dla A 6, a dla S 7.
[b]Posiadając otwarty Raiton[/b] jesteśmy w stanie zwiększyć zasięg o 10 metrów w postaci wiązek elektrycznych łączących ręce z piaskiem i zastępujących ramiona. Takie zwiększanie zasięgu wymaga jednak dopłaty w postaci połowicznego kosztu B na turę za każdą kontrolowaną tak pięść.
[b]Posiadając Rangę A w Jiton[/b] możemy pominąć trzy pieczęci.
[b]Posiadając Rangę S w Jiton[/b] możemy wykonać technikę pomijając wszystkie pieczęci.
[b]Posiadając Sennina w Jiton[/b] jesteśmy w stanie wytworzyć więcej niż dwa ramiona.
[b]Posiadając Specjalizacje w Jiton[/b] szybkość pięści jest zwiększona o 1 poziom.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieWymagane ruchy ręki do kontroli złotego pyłu
KosztZależny od ilości kontrolowanego złotego pyłu za turę
ZasięgZależny od dziedziny
WymaganiaZłoty Pył
Zdolność Uwolnienia Magnetyzmu, która powstała w celu kontrowania zdolności klanu Sabaku. Dzięki niej, Maji jest w stanie wprowadzić swoją chakrę w przedmioty wykonane ze złota i, korzystając z diamagnetycznych właściwości tego materiału, kontrolować go. Jednak ze względu na swoją masę jest on trudniejszy w kontroli niż Żelazny Piasek, a do tego wolniejszy oraz mniej stabilny - techniki Sakin nie opierają się na formie, tylko na jego ilości. Z tego powodu, korzystając z Sakin, użytkownik jest w stanie ruszyć o wiele większe ilości materiału. Używanie tej techniki może zastąpić techniki dedykowane, jednak ich efektywność będzie znacznie mniejsza. Oznacza to, że np. tworząc z jej pomocą ochronną tarczę będzie ona znacznie słabsza niż w Sakin no Kabe.
Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:
- Jiton Ranga B (3) - 25 metrów
- Jiton Ranga A (4) - 40 metrów
- Jiton Ranga S (5) - 50 metrów
Szybkość Złotego Pyłu:
- Jiton Ranga B (3) - 5 szybkości.
- Jiton Ranga A (4) - 6 szybkości.
- Jiton Ranga S (5) - 7 szybkości.
Ilość Złotego Pyłu:
- Mała - Koszt Standardowy D. Garść pyłu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 5 slotach.
- Duża - Koszt Standardowy C. Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duża piaskownica. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 15 slotach.
- Ogromna - Koszt Standardowy B. Ilość pyłu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 40 slotach.
- Gigantyczna - Koszt Standardowy A. Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie S. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 100 slotach.
- Monstrualna - Koszt Standardowy S. Ilość mogąca zasypać całe stadion piłkarski. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 200 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedziną na poziomie S.
- Absurdalna - Koszt Podwójny S. Wszystko powyżej monstrualnej. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 500 slotach. Z takich ilości piasku korzystać może jedynie Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedziną na poziomie S.
Posiadając Specjalizację w Jiton, koszta na turę zmniejszone są o połowę.
Nie można kontrolować złotego pyłu, który jest wykorzystywany przez innego posiadacza tego Kekkei Genkai. Jeśli jednak taki pył po użyciu techniki leżał przez turę, nie będąc wykorzystywanym do żadnej techniki przeciwnika, wówczas można go wykorzystać tak, jakby był naturalny.
Posiadając Rangę S w Jiton nie trzeba dłużej kontrolować pyłu dłońmi i można samymi myślami.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=砂金の操縦]Sakin no Sōju | Gold Dust Manipulation[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/XfDAmkl.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wymagane ruchy ręki do kontroli złotego pyłu[/row]
[row title=Koszt]Zależny od ilości kontrolowanego złotego pyłu za turę[/row]
[row title=Zasięg]Zależny od dziedziny[/row]
[row title=Wymagania]Złoty Pył[/row]
[description]Zdolność Uwolnienia Magnetyzmu, która powstała w celu kontrowania zdolności klanu Sabaku. Dzięki niej, Maji jest w stanie wprowadzić swoją chakrę w przedmioty wykonane ze złota i, korzystając z diamagnetycznych właściwości tego materiału, kontrolować go. Jednak ze względu na swoją masę jest on trudniejszy w kontroli niż Żelazny Piasek, a do tego wolniejszy oraz mniej stabilny - techniki Sakin nie opierają się na formie, tylko na jego ilości. Z tego powodu, korzystając z Sakin, użytkownik jest w stanie ruszyć o wiele większe ilości materiału. Używanie tej techniki może zastąpić techniki dedykowane, jednak ich efektywność będzie znacznie mniejsza. Oznacza to, że np. tworząc z jej pomocą ochronną tarczę będzie ona znacznie słabsza niż w Sakin no Kabe.
[b]Zasięg Techniki w Zależności od Rangi Dziedziny:[/b]
[list=1][*]Jiton Ranga B (3) - 25 metrów
[*]Jiton Ranga A (4) - 40 metrów
[*]Jiton Ranga S (5) - 50 metrów[/list]
[b]Szybkość Złotego Pyłu:[/b]
[list=1][*]Jiton Ranga B (3) - 5 szybkości.
[*]Jiton Ranga A (4) - 6 szybkości.
[*]Jiton Ranga S (5) - 7 szybkości.[/list]
[b]Ilość Złotego Pyłu:[/b]
[list=1][*]Mała - [b]Koszt Standardowy D.[/b] Garść pyłu jaką zmieścić możemy w kieszeniach bądź plecaku. Mniej-więcej wiadro piachu. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 5 slotach.
[*]Duża - [b]Koszt Standardowy C.[/b] Ilość jaką możemy nosić przy sobie w piaskowym naczyniu. Mniej-więcej pełna, duża piaskownica. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie B. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 15 slotach.
[*]Ogromna - [b]Koszt Standardowy B.[/b] Ilość pyłu potrzebna do wypełnienia basenu olimpijskiego. Z takich ilości złotego pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie A. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 40 slotach.
[*]Gigantyczna - [b]Koszt Standardowy A.[/b] Ilość wystarczająca do zapełnienia dwóch olimpijskich basenów. Z takich ilości pyłu korzystać może każdy Maji z dziedziną na poziomie S. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 100 slotach.
[*]Monstrualna - [b]Koszt Standardowy S.[/b] Ilość mogąca zasypać całe stadion piłkarski. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 200 slotach. [b]Z takich ilości piasku korzystać może każdy Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedziną na poziomie S.[/b]
[*]Absurdalna - [b]Koszt Podwójny S.[/b] Wszystko powyżej monstrualnej. Taką ilość złotego pyłu możemy zapieczętować w 500 slotach. [b]Z takich ilości piasku korzystać może jedynie Maji posiadający Specjalizację w Dziedzinie Klanowej oraz dziedziną na poziomie S.[/b][/list]
[b]Posiadając Specjalizację w Jiton, koszta na turę zmniejszone są o połowę.[/b]
Nie można kontrolować złotego pyłu, który jest wykorzystywany przez innego posiadacza tego Kekkei Genkai. Jeśli jednak taki pył po użyciu techniki leżał przez turę, nie będąc wykorzystywanym do żadnej techniki przeciwnika, wówczas można go wykorzystać tak, jakby był naturalny.
[b]Posiadając Rangę S w Jiton[/b] nie trzeba dłużej kontrolować pyłu dłońmi i można samymi myślami.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Technika Klonowania, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Pies → Tygrys → Pieczęć Klonowania
KosztChakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
Standardowy D utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie
Zasięg---
WymaganiaŻelazny Piasek, Jiton rangi A lub Specjalizacja w Jiton
Jeden z wielu materialnych klonów, jednak w tym przypadku za medium zostaje użyty właśnie Żelazny Piasek. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Jitonu (póki posiadają chakrę i niezbędne materiały) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylów walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Po zniszczeniu, materiał może zostać ponownie użyty do technik Jitonu. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=砂鉄の分身]Satetsu Bunshin | Iron Sand Clone[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/jJcRIGo.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Technika Klonowania, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Koń → Pies → Tygrys → Pieczęć Klonowania[/row]
[row title=Koszt]Chakra dzielona dowolnie pomiędzy oryginał i kopie. Każdy klon musi posiadać minimum 100 chakry
Standardowy E utrzymania od klona (minimum 3) płacone przez stworzone kopie[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Żelazny Piasek, Jiton rangi A lub Specjalizacja w Jiton[/row]
[description]Jeden z wielu materialnych klonów, jednak w tym przypadku za medium zostaje użyty właśnie Żelazny Piasek. Są one w stanie wykonywać wszystkie techniki Jitonu (póki posiadają chakrę i niezbędne materiały) oraz techniki rangi E. Dodatkowo mogą korzystać ze stylów walk, jednak nie posiadają atutów oryginału. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.
Klony te po zniszczeniu nie przekazują oryginałowi żadnych informacji ani nie zwracają chakry. Po zniszczeniu, materiał może zostać ponownie użyty do technik Jitonu. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęciePies → Smok → Koń → Dzik → Szczur → Pies → Tygrys
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Technika formowania obiektów z Żelaznego Piasku. Ze względu na cechy korzystania z technik Satetsu, technika ta umożliwia tworzenie prostych brył geometrycznych z tego materiału. Tego przykładem mogą być prostopadłościany, ostrosłupy, walce, stożki itp. Następnie takie obiekty możemy użyć zarówno ofensywnie, jak i defensywnie - ich zastosowanie zależy wyłącznie od umiejętności Majiego. Jednak trafienie nim może sprawić, że przeciwnik może mieć mały problem ze wstaniem spod wielkiej ilość żelaza.
Posiadając Rangę A w Jiton możemy wykonać technikę pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 5.
Posiadając Rangę S w Jiton możemy wykonać technikę pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 3.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=砂鉄結襲]Satetsu Kesshū | Iron Sand Gathering Assault[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/TgpcgcS.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Smok → Koń → Dzik → Szczur → Pies → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Żelazny Piasek[/row]
[description]Technika formowania obiektów z Żelaznego Piasku. Ze względu na cechy korzystania z technik Satetsu, technika ta umożliwia tworzenie prostych brył geometrycznych z tego materiału. Tego przykładem mogą być prostopadłościany, ostrosłupy, walce, stożki itp. Następnie takie obiekty możemy użyć zarówno ofensywnie, jak i defensywnie - ich zastosowanie zależy wyłącznie od umiejętności Majiego. Jednak trafienie nim może sprawić, że przeciwnik może mieć mały problem ze wstaniem spod wielkiej ilość żelaza.
[b]Posiadając Rangę A w Jiton[/b] możemy wykonać technikę pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 5.
[b]Posiadając Rangę S w Jiton[/b] możemy wykonać technikę pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 3.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja natury
PieczęcieMałpa → Zając → Wąż → Smok → Wół → Małpa → Koń → Szczur
KosztPodwójny za wytworzenie, połowiczny za utrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaŻelazny piasek
Ludzie od zawsze marzyli o podboju niebios. Dlatego też trudno się dziwić, że spod rąk shinobi wychodzi znaczną ilość takowych, które pozwalają ten cel osiągnąć. Klan Maji nie jest wyjątkiem. Wpadł on na kilka różnych sposób, które umożliwiły mu doznania losu ptaków. Jednym z nich wydawało się dosyć proste rozwiązanie, polegające na przekształceniu żelaznego piasku w formę przypominająca skrzydła, która dodatkowo spełniała ich funkcje. Choć jest to o wiele droższy wydatek niż utworzenie klasycznych chmur piasku, nadrabia to swoją szybkością. Użytkownik poruszając się przy pomocy tych skrzydeł porusza się z Szybkością 7.
Posiadając Rangę A w Jiton możemy pominąć trzy pieczęci.
Posiadając Rangę S w Jiton możemy wykonać technikę pomijając wszystkie pieczęci.
Posiadając Specjalizacje w Jiton jesteśmy w stanie poruszać się za pomocą skrzydeł z prędkością równą tej użytkownika.
Posiadając Sennina w Jiton jesteśmy w stanie wystrzelić pociski o pióropodobnym kształcie o Szybkości równej 8 i Silę równej 6. Koszt takowej akcji wynosi jednak standardowy B za 10 piór. Czas potrzebny na mieszanie czakry równy jest 3 pieczęcią.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=砂鉄・黒鉄乃翼]Satetsu: Kurogane no Tsubasa | Iron Sand: Black Iron Wings[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/KShYqYP.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Małpa → Zając → Wąż → Smok → Wół → Małpa → Koń → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za wytworzenie, połowiczny za utrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Żelazny piasek[/row]
[description]
Ludzie od zawsze marzyli o podboju niebios. Dlatego też trudno się dziwić, że spod rąk shinobi wychodzi znaczną ilość takowych, które pozwalają ten cel osiągnąć. Klan Maji nie jest wyjątkiem. Wpadł on na kilka różnych sposób, które umożliwiły mu doznania losu ptaków. Jednym z nich wydawało się dosyć proste rozwiązanie, polegające na przekształceniu żelaznego piasku w formę przypominająca skrzydła, która dodatkowo spełniała ich funkcje. Choć jest to o wiele droższy wydatek niż utworzenie klasycznych chmur piasku, nadrabia to swoją szybkością. Użytkownik poruszając się przy pomocy tych skrzydeł porusza się z Szybkością 7.
[b]Posiadając Rangę A w Jiton[/b] możemy pominąć trzy pieczęci.
[b]Posiadając Rangę S w Jiton[/b] możemy wykonać technikę pomijając wszystkie pieczęci.
[b]Posiadając Specjalizacje w Jiton[/b] jesteśmy w stanie poruszać się za pomocą skrzydeł z prędkością równą tej użytkownika.
[b]Posiadając Sennina w Jiton[/b] jesteśmy w stanie wystrzelić pociski o pióropodobnym kształcie o Szybkości równej 8 i Silę równej 6. Koszt takowej akcji wynosi jednak standardowy B za 10 piór. Czas potrzebny na mieszanie czakry równy jest 3 pieczęcią.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja natury
PieczęcieWół → Małpa → Pies → Zając → Szczur → Małpa → Ptak
KosztStandardowy za wytworzenie, Standardowy D (minimum 3 chakry) za podtrzymanie
ZasięgNa siebie
WymaganiaŻelazny piasek
Stanowiąca bardzo przyjemny zamiennik dla tych którzy nie lubią używać tradycyjnych grud, czy zwojów technika. Pozwala ona na zamienienie od 1-3 dużych ilości żelaznego piasku w przyjemny metalowy płaszcz, który wydaje się praktycznie nic nie ważyć, a dodatkowo może stanowić dobrą ochronę przed mniejszymi i bardziej irytującymi atakami. Posiada on Wytrzymałość równą 5. Wygląd płaszcza jest możliwy do dostosowania według gustu użytkownika. Większość shinobi jednak nie przejmuje się tym faktem i nie poświęca jego wyglądowi dłuższej chwili. Technika dodatkowo po wytworzeniu nie wymaga używania tradycyjnych sposób kontroli piasku do jej podtrzymania, wystarczy więc uściślić bardzo mały koszt co turę. Po wykorzystaniu tak trzymanego piasku do innych technik, piasek sam z siebie nie wraca do płaszcza. Wymagane jest więc ponowne zapłacenie za jego wytworzenie, jeżeli chcemy uzupełnić luki.
Posiadając Rangę A w Jiton możemy pominąć 3 pieczęci.
Posiadając Rangę S w Jiton jesteśmy w stanie przenoście w płaszczu nawet 6 dużych ilości żelaznego piasku.
Posiadając Sennina w Jiton żelazny piasek wraca na swoje miejsce, po tym jak skończymy go kontrolować przy użyciu innych technik co niweluję potrzebę ponownego użycia techniki.
Posiadając Specjalizacje w Jiton koszt podtrzymania płaszcza jest drastycznie zmniejszany i porównywalny jest on raptem do impulsu chakry, na jakim to nie trzeba się nawet skupiać. Można dzięki temu podróżować z płaszczem bez zamartwiania się wycieńczeniem chakry.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=砂鉄の壁]Satetsu no Kabe | Iron Sand Wall[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Fz4yYs6.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Małpa → Pies → Zając → Szczur → Małpa → Ptak[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za wytworzenie, Standardowy D (minimum 3 chakry) za podtrzymanie[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]Żelazny piasek[/row]
[description]
Stanowiąca bardzo przyjemny zamiennik dla tych którzy nie lubią używać tradycyjnych grud, czy zwojów technika. Pozwala ona na zamienienie od 1-3 dużych ilości żelaznego piasku w przyjemny metalowy płaszcz, który wydaje się praktycznie nic nie ważyć, a dodatkowo może stanowić dobrą ochronę przed mniejszymi i bardziej irytującymi atakami. Posiada on Wytrzymałość równą 5. Wygląd płaszcza jest możliwy do dostosowania według gustu użytkownika. Większość shinobi jednak nie przejmuje się tym faktem i nie poświęca jego wyglądowi dłuższej chwili. Technika dodatkowo po wytworzeniu nie wymaga używania tradycyjnych sposób kontroli piasku do jej podtrzymania, wystarczy więc uściślić bardzo mały koszt co turę. Po wykorzystaniu tak trzymanego piasku do innych technik, piasek sam z siebie nie wraca do płaszcza. Wymagane jest więc ponowne zapłacenie za jego wytworzenie, jeżeli chcemy uzupełnić luki.
[b]Posiadając Rangę A w Jiton[/b] możemy pominąć 3 pieczęci.
[b]Posiadając Rangę S w Jiton[/b] jesteśmy w stanie przenoście w płaszczu nawet 6 dużych ilości żelaznego piasku.
[b]Posiadając Sennina w Jiton[/b] żelazny piasek wraca na swoje miejsce, po tym jak skończymy go kontrolować przy użyciu innych technik co niweluję potrzebę ponownego użycia techniki.
[b]Posiadając Specjalizacje w Jiton[/b] koszt podtrzymania płaszcza jest drastycznie zmniejszany i porównywalny jest on raptem do impulsu chakry, na jakim to nie trzeba się nawet skupiać. Można dzięki temu podróżować z płaszczem bez zamartwiania się wycieńczeniem chakry.[/description]
KlasyfikacjaJiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Dzik → Baran → Pies → Smok → Koń → Tygrys
KosztStandardowy na turę
Zasięg20 metrów
WymaganiaŻelazny Piasek
Jedna z silniejszych technik ofensywnych. Użytkownik Jitonu formuje żelazny piasek w pociski (podobne do kul albo senbonów), a następnie wystrzeliwuje je w kierunku przeciwnika. Ze względu na szybkość (o 1 większą niż wg rozpiski Satetsu no Sōju), zasięg oraz pole rażenia, atak ten jest naprawdę trudny do uniknięcia. Liczba pocisków jest zależna od ilości posiadanego materiału.
Posiadając Rangę A w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 5.
Posiadając Rangę S w Jitonie możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 3.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=砂鉄時雨]Satetsu Shigure | Iron Sand Drizzle[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/c0vhC8s.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Jiton, Kontrola Chakry, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Dzik → Baran → Pies → Smok → Koń → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Żelazny Piasek[/row]
[description]Jedna z silniejszych technik ofensywnych. Użytkownik Jitonu formuje żelazny piasek w pociski (podobne do kul albo senbonów), a następnie wystrzeliwuje je w kierunku przeciwnika. Ze względu na szybkość (o 1 większą niż wg rozpiski Satetsu no Sōju), zasięg oraz pole rażenia, atak ten jest naprawdę trudny do uniknięcia. Liczba pocisków jest zależna od ilości posiadanego materiału.
[b]Posiadając Rangę A w Jitonie[/b] możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 5.
[b]Posiadając Rangę S w Jitonie[/b] możemy wykonać technikę, pomijając część pieczęci, zmniejszając ich ilość do 3.[/description]