• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Nara Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Nara Ichizoku

Nara Ichizoku | Nara Clan奈良一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato
Klan pochodzący z Konohagakure no Sato, niegdyś mocno powiązany z klanem Yamanaka oraz Akimichi. Spowodowane to było wypracowaną przez nich taktyką, polegającą na łączeniu zdolności tych trzech klanów. Obecnie, mimo różnie obranych dróg, dalej pozostają w ciepłych stosunkach. Nara specjalizują się w kontroli cienia za pomocą Uwolnienia Yin, z którym czują swoistą więź i który potrafią materializować i z jego pomocą atakować, a także unieruchamiać i kontrolować wrogów.
Historia
Za czasów sprzed Największej Światowej Wojny Shinobi posiadali spory grunt, który porastał las. Zajmowali się tam opieką nad jeleniami, z którymi tworzyli specjalną więź i jako jedyni mieli możliwość wejścia do ów Lasu. Oprócz tego od pokoleń zajmowali się wyrobem lekarstw i innych medykamentów, a także byli biegli w dziedzinie Iryō Ninjutsu. Z tego klanu wywodziło się również dużo wybitnych strategów, stąd też można wnioskować, że mają wrodzoną predyspozycję do wysokiej inteligencji.

Po zniszczeniu Konohy, większość członków tego klanu udała się do Amegakure no Sato.
Ważne informacje
  1. Oficjalne nazwisko klanowe to Nara.
  2. Aktualnym liderem klanu jest Nara Doppi.
  3. Członkowie klanu wydają się preferować noszenie włosów upiętych w kucyki.
  4. Większość klanu po zniszczeniu Konohy udała się do Amegakure, gdzie obecnie posiadają swoją siedzibę. Nieliczne jednostki udały się w inne części świata.
  5. Hiden tego klanu nosi nazwę Kage Mane no Jutsu.
  6. Klan ten szczególnie współpracuje z klanami Akimichi oraz Yamanaka.
Zdolności
Klan Nara specjalizuje się w kontroli cienia. Jest w stanie go wyczuwać, nawet jeśli nie ma z nim wzrokowego kontaktu:
  1. Kagemane no Jutsu - zdolność ta pozwala na manipulację swoim cieniem w dowolny sposób. Cień może poruszać się po dowolnej powierzchni na ograniczonym zasięgu, może się również rozdzielać w celu pochwycenia większej liczby przeciwników. Zdolności nie można użyć w całkowitych ciemnościach. Użytkownik może się wspomagać np. bombkami świetlnymi, czy innymi źródłami światła, aby wydłużyć cień swój lub przeciwnika. Może również wykorzystywać inne cienie do zwiększenia zasięgu własnego cienia. Po pochwyceniu celu ten nie jest w stanie samodzielnie się poruszać - może jedynie mówić, a także jest zmuszony do naśladowania ruchów użytkownika. Kagemane jest bardzo wszechstronną zdolnością pozwalającą również na wspomaganie sojuszników (np. chroniąc ich przed upadkiem). Doświadczeni użytkownicy są w stanie odrywać cień od powierzchni, chwytać ogromne istoty, a także wykorzystywać cienie do np. rzucania przedmiotami.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2023, 21:27 przez Tora, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

E
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

D
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Kagemane no Jutsu | Shadow Imitation Technique影真似の術
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
Pieczęcie Szczur
KosztStandardowy B na turę
WymaganiaŹródło światła
DodatkoweNauka techniki kosztuje 10 PT
Podstawowa technika klanu Nara polegająca na wydłużeniu swojego cienia i nadanie mu dowolnego kształtu. Technika także pozwala na połączenie cienia z tym rzucanym przez kogoś innego w monecie, gdy cienie się zetkną. Dzięki takiemu zabiegowi jesteśmy w stanie unieruchomić złapaną osobę, a także zmusić ją do naśladowania naszych ruchów. Podczas przedłużania cienia należy cały czas trzymać Pieczęć Szczura, jednak po złapaniu celu można ją już puścić. Podczas korzystania z techniki Shinobi może używać jedynie innych technik opartych na Hiden klanu Nara.
Zasięg
Technika poszerza swoje możliwości wraz z rozwojem Kagemane no Jutsu:
Ranga DziedzinyCBAS
Zasięg cienia10m20m30m50m
Zależnie od warunków jak np zachodzące słońce, bądź dzięki przedmiotom jak bombki świetlne, można przedłużyć zasięg cienia. Efekt jest pełni zależny od MG i sytuacji na misji.
Siła
X = Różnica KC użytkownika - Siła OfiaryEfekt
X > 3Całkowita kontrola
X = 3Pełna kontrola, jednak przeciwnik może stawiać opór, przez co wszystkie akcje trwają dłużej.
X = 2Pełne unieruchomienie, można wykonywać jedynie małe, bardzo powolne i mozolne ruchy.
X = 1Pełne unieruchomienie, jednak nie można przeciwnika zmusić do wykonania żadnego ruchu.
X = 0Częściowe Unieruchomienie, przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak powoli, jest to dla niego duży wysiłek
X = -1Częściowe unieruchomienie, jedynie spowalniające przeciwnika.
X < -1Złapanie w cień jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę późnie wyrywa się z techniki i może działać swobodnie.
Posiadanie Specjalizacji w Kagemane no Jutsu daje +1 do KC przy obliczaniu siły techniki.
Możliwości Techniki
Posiadając rangę C w Kagamane no Jutsu Można złapać dowolną ilość osób, jednakże sumaryczna długość cienia nie może przekroczyć maksymalnego zasięgu.
Posiadając rangę B w Kagamane no Jutsu Shinobi Można wydłużyć zasięg swojego cienia, przez wejście w cień innej osoby bądź też obiektu. Manewr taki pozwala nam nie wliczenie dystansu przebytego w naturalnym cieniu do zasięgu techniki. Zasięg można wydłużyć maksymalnie o 25% bazowego zasięgu.
Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu Shinobi może złapać kogoś bez trzymania pieczęci, w momencie gdy ich cienie się zetkną. Dotyczy to jedynie naturalnie rzucanego cienia. Dodatkowo może złączyć cień z cieniem sojusznika bez unieruchamiania go. W momencie, w którym jego cień zetknie się z cieniem przeciwnika, może aktywować Kagemane unieruchamiając wroga.
Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu Użytkownik może trzymać Kagemane połączone z czyimś cieniem bez aktywacji unieruchomienia. Może to zrobić w dowolnym momencie, tak długo jak ich cienie są połączone. Dodatkowo, Shinobi może dowolnie kontrolować i uwalniać wszystkie, bądź też część, złapanych osób, bez przerywania połączenia cieni.
Posiadając Sennina Kagamane no Jutsu Shinobi może wykonywać podstawowe ruchy, których nie skopiuje kontrolowana osoba. Zabieg taki wymaga jednak zapłaceniu podwójnego kosztu techniki rangi C.
Posiadając Specjalizację w Kagamane no Jutsu Można używać techniki bez trzymania pieczęci Szczura.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=影真似の術]Kagemane no Jutsu | Shadow Imitation Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/dcWAEW0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kagemane no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie] Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy B na turę[/row]
[row title=Wymagania]Źródło światła[/row]
[row title=Dodatkowe]Nauka techniki kosztuje 10 PT[/row]
[description]Podstawowa technika klanu Nara polegająca na wydłużeniu swojego cienia i nadanie mu dowolnego kształtu. Technika także pozwala na połączenie cienia z tym rzucanym przez kogoś innego w monecie, gdy cienie się zetkną. Dzięki takiemu zabiegowi jesteśmy w stanie unieruchomić złapaną osobę, a także zmusić ją do naśladowania naszych ruchów. Podczas przedłużania cienia należy cały czas trzymać Pieczęć Szczura, jednak po złapaniu celu można ją już puścić. Podczas korzystania z techniki Shinobi może używać jedynie innych technik opartych na Hiden klanu Nara.
[/description]
[row title=Zasięg][/row]
[description]
Technika poszerza swoje możliwości wraz z rozwojem Kagemane no Jutsu:
| Ranga Dziedziny | C| B| A| S|
|:-----:|:------:|:------:|:-----:|:------:|
|   Zasięg cienia   |   10m   |    20m   |   30m   |    50m   |

Zależnie od warunków jak np zachodzące słońce, bądź dzięki przedmiotom jak bombki świetlne, można przedłużyć zasięg cienia. Efekt jest pełni zależny od MG i sytuacji na misji.
[/description]
[row title=Siła][/row]
[description]
| X = Różnica KC użytkownika - Siła Ofiary |Efekt|
|:-----:|:------:|
|  X > 3 |    Całkowita kontrola | 
|   X = 3 |    Pełna kontrola, jednak przeciwnik może stawiać opór, przez co wszystkie akcje trwają dłużej. | 
|   X = 2 |    Pełne unieruchomienie, można wykonywać jedynie małe, bardzo powolne i mozolne ruchy. | 
|   X = 1 |    Pełne unieruchomienie, jednak nie można przeciwnika zmusić do wykonania żadnego ruchu. | 
|   X = 0 |    Częściowe Unieruchomienie, przeciwnik jest w stanie się ruszać, jednak powoli, jest to dla niego duży wysiłek | 
|   X = -1 |    Częściowe unieruchomienie, jedynie spowalniające przeciwnika. | 
|   X < -1 |    Złapanie w cień jedynie zatrzyma ofiarę, ta jednak chwilę późnie wyrywa się z techniki i może działać swobodnie. | 
Posiadanie Specjalizacji w Kagemane no Jutsu daje +1 do KC przy obliczaniu siły techniki. 
[/description]
[row title=Możliwości Techniki][/row]
[description]
[b]Posiadając rangę C w Kagamane no Jutsu[/b] Można złapać dowolną ilość osób, jednakże sumaryczna długość cienia nie może przekroczyć maksymalnego zasięgu. 
[b]Posiadając rangę B w Kagamane no Jutsu[/b] Shinobi Można wydłużyć zasięg swojego cienia, przez wejście w cień innej osoby bądź też obiektu. Manewr taki pozwala nam nie wliczenie dystansu przebytego w naturalnym cieniu do zasięgu techniki. Zasięg można wydłużyć maksymalnie o 25% bazowego zasięgu.
[b]Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu[/b] Shinobi może złapać kogoś bez trzymania pieczęci, w momencie gdy ich cienie się zetkną. Dotyczy to jedynie naturalnie rzucanego cienia. Dodatkowo może złączyć cień z cieniem sojusznika bez unieruchamiania go. W momencie, w którym jego cień zetknie się z cieniem przeciwnika, może aktywować Kagemane unieruchamiając wroga.
[b]Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu[/b] Użytkownik może trzymać Kagemane połączone z czyimś cieniem bez aktywacji unieruchomienia. Może to zrobić w dowolnym momencie, tak długo jak ich cienie są połączone. Dodatkowo, Shinobi może dowolnie kontrolować i uwalniać wszystkie, bądź też część, złapanych osób, bez przerywania połączenia cieni. 
[b]Posiadając Sennina Kagamane no Jutsu[/b] Shinobi może wykonywać podstawowe ruchy, których nie skopiuje kontrolowana osoba. Zabieg taki wymaga jednak zapłaceniu podwójnego kosztu techniki rangi C.
[b]Posiadając Specjalizację w Kagamane no Jutsu[/b] Można używać techniki bez trzymania pieczęci Szczura.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Kage Nui no Jutsu | Shadow Sewing Technique影縫いの術
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
PieczęciePies → Małpa → Dzik → Małpa → Ptak → Tygrys → Szczur
KosztStandardowy na turę
ZasięgZasięg Cienia
WymaganiaKagemane no Jutsu
Technika pozwala na urzeczywistnienie cienia w formie ostro-zakończonych nici, którymi można przeszyć bądź obwiązać przeciwnika. Podczas trwania techniki należy cały czas trzymać złożoną pieczęć szczura.

Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu można pominąć kolejne dwie pieczęcie.
Posiadając Specjalizację w Kagamane no Jutsu możemy stworzyć o wiele smuklejsze i dokładniejsze nici. Pozwalają one na chwytanie nawet drobnym przedmiotów i trzymanie bądź rzucanie nimi. Cień jest w stanie podnieść taki sam ciężar jaki mógłby podnieść kontrolujący go shinobi. Maksymalna Siła nici to 6.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=影縫いの術]Kage Nui no Jutsu | Shadow Sewing Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/I8be7tV.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kagemane no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Małpa → Dzik → Małpa → Ptak →  Tygrys → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg Cienia[/row]
[row title=Wymagania]Kagemane no Jutsu[/row]
[description]Technika pozwala na urzeczywistnienie cienia w formie ostro-zakończonych nici, którymi można przeszyć bądź obwiązać przeciwnika. Podczas trwania techniki należy cały czas trzymać złożoną pieczęć szczura.

[b]Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu[/b] można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu[/b] można pominąć kolejne dwie pieczęcie.
[b]Posiadając Specjalizację w Kagamane no Jutsu[/b] możemy stworzyć o wiele smuklejsze i dokładniejsze nici. Pozwalają one na chwytanie nawet drobnym przedmiotów i trzymanie bądź rzucanie nimi. Cień jest w stanie podnieść taki sam ciężar jaki mógłby podnieść kontrolujący go shinobi. Maksymalna Siła nici to 6.[/description]

Kagemane Shuriken no Jutsu | Shadow Imitation Shuriken Technique影真似手裏剣の術
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
Pieczęcie Ptak → Tygrys → Szczur
KosztPodwójny za turę unieruchomienia
ZasięgZasięg rzutu bronią
WymaganiaKagemane no Jutsu
Technika pozwala na przelanie chakry Kagemane na broń. Ta po wbiciu się w cień przeciwnika unieruchamia go tak jakby był pod wpływem techniki Kagemane no Jutsu, co oznacza, że przy odpowiedniej różnicy KC i Siły jest w stanie wyrwać się z niej wcześniej. Chakra utrzymuje się w broni do godziny.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=影真似手裏剣の術]Kagemane Shuriken no Jutsu | Shadow Imitation Shuriken Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Pl2dOdf.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kagemane no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie] Ptak →  Tygrys → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Podwójny za turę unieruchomienia[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg rzutu bronią[/row]
[row title=Wymagania]Kagemane no Jutsu[/row]
[description]Technika pozwala na przelanie chakry Kagemane na broń. Ta po wbiciu się w cień przeciwnika unieruchamia go tak jakby był pod wpływem techniki Kagemane no Jutsu, co oznacza, że przy odpowiedniej różnicy KC i Siły jest w stanie wyrwać się z niej wcześniej. Chakra utrzymuje się w broni do godziny.[/description]

Kuro Higanbana | Black Spider Lily黒彼岸花
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
PieczęciePies → Małpa → Baran → Koń → Szczur → Wąż → Tygrys → Szczur
KosztStandardowy na turę
Zasięg---
WymaganiaKagemane no Jutsu
Technika pozwala przyciągnięcie w jedno miejsce wszystkich ofiar złapanych przez Kagemane bądź przeszytych przez Kage Nui. Cień ściąga ofiary w stronę użytkownika, przesuwając ich jakby stali na platformie z kółkami. Prędkość zależna jest od różnicy KC użytkownika oraz Siły ofiar.

Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu można pominąć kolejne dwie pieczęcie.
Posiadając atut Sennina Kagamane no Jutsu można wykonać technikę bez składania jednakże czas kumulowania chakry trwa tyle co złożenie trzech pieczęci.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=黒彼岸花]Kuro Higanbana | Black Spider Lily[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/wasedh1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kagemane no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Małpa → Baran → Koń → Szczur → Wąż →  Tygrys → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]Kagemane no Jutsu[/row]
[description]Technika pozwala przyciągnięcie w jedno miejsce wszystkich ofiar złapanych przez Kagemane bądź przeszytych przez Kage Nui. Cień ściąga ofiary w stronę użytkownika, przesuwając ich jakby stali na platformie z kółkami. Prędkość zależna jest od różnicy KC użytkownika oraz Siły ofiar.

[b]Posiadając rangę A w Kagamane no Jutsu[/b] można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu[/b] można pominąć kolejne dwie pieczęcie.
[b]Posiadając atut Sennina Kagamane no Jutsu[/b] można wykonać technikę bez składania jednakże czas kumulowania chakry trwa tyle co złożenie trzech pieczęci.[/description]
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Kage–Kubishibari no Jutsu | Shadow–Neck Binding Technique影首縛りの術
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
Pieczęcie Smok → Baran → Wąż → Ptak → Tygrys → Szczur
KosztStandardowy na turę
WymaganiaOfiara złapana w Kagamane no Jutsu użytkownika
Dzięki tej technice shinobi jest w stanie uzyskać fizyczny efekt korzystając ze swojego cienia. Może on nadać mu kształt dłoni, która pozwala na uduszenie ofiary, skręcenie karku czy też złamanie kości.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=影首縛りの術]Kage–Kubishibari no Jutsu | Shadow–Neck Binding Technique[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/D9hJsll.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kagemane no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie] Smok → Baran → Wąż → Ptak →  Tygrys → Szczur[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Wymagania]Ofiara złapana w Kagamane no Jutsu użytkownika[/row]
[description]Dzięki tej technice shinobi jest w stanie uzyskać fizyczny efekt korzystając ze swojego cienia. Może on nadać mu kształt dłoni, która pozwala na uduszenie ofiary, skręcenie karku czy też złamanie kości.[/description]

Kagemane Bakuhatsu | Shadow Imitation Explosion影真照爆発
KlasyfikacjaKagemane no Jutsu
PieczęcieSzczur → Ptak → Baran → Pies → Małpa→ Szczur → Baran → Zając
KosztTrzykrotny
ZasięgZasięg Cienia według Kagemane no Jutsu
WymaganiaKagemane no Jutsu
Technika pozwala na bardzo szybkie rozciągnięcie swojego cienia na jego maksymalny zasięg, formując koło wokoło użytkownika. Wszyscy stojący w nim ludzie zostają unieruchomieni. Po puszczeniu pieczęci Zająca, Okrąg znika, a wszystkie złapane ofiary są dalej trzymane przez Kagemane no Jutsu.

Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
Posiadając Specjalizację w Kagemane no Jutsu można dodatkowo pominąć 3 pieczęcie.
Posiadając atut Sennina Kagamane no Jutsu Cień nie zatrzymuje się na obiektach, przenikając za drzewa czy też budynki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=影真照爆発 ]Kagemane Bakuhatsu | Shadow Imitation Explosion[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/MrAY8MM.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Kagemane no Jutsu[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Ptak → Baran → Pies → Małpa→ Szczur → Baran → Zając[/row]
[row title=Koszt]Trzykrotny[/row]
[row title=Zasięg]Zasięg Cienia według Kagemane no Jutsu[/row]
[row title=Wymagania]Kagemane no Jutsu[/row]
[description]Technika pozwala na bardzo szybkie rozciągnięcie swojego cienia na jego maksymalny zasięg, formując koło wokoło użytkownika. Wszyscy stojący w nim ludzie zostają unieruchomieni. Po puszczeniu pieczęci Zająca, Okrąg znika, a wszystkie złapane ofiary są dalej trzymane przez Kagemane no Jutsu.

[b]Posiadając rangę S w Kagamane no Jutsu[/b] można pominąć dwie pierwsze pieczęcie.
[b]Posiadając Specjalizację w Kagemane no Jutsu[/b] można dodatkowo pominąć 3 pieczęcie.
[b]Posiadając atut Sennina Kagamane no Jutsu[/b] Cień nie zatrzymuje się na obiektach, przenikając za drzewa czy też budynki.[/description]
Ostatnio zmieniony 22 sty 2024, 22:58 przez Tora, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 826
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

S
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”