• Ogłoszenia
  •  
    Aktualności fabularne
    Obecna pora roku: Wiosna 164r.

    Poniżej znajdują się ostatnie wydarzenia oraz ważniejsze ogłoszenia. Są one często opatrzone datą dodania, przy czym najświeższe informacje umieszczone są na samym początku listy.

    30.01.2024 - rozpoczęcie wydarzenia wioskowego w Sakuragakure. Więcej informacji w najnowszych aktualnościach fabularnych.
    29.01.2024 - oficjalne zakończenie eventu Arc II: Pierwsza Konfrontacja. Podsumowanie można znaleźć w aktualnościach fabularnych.
    Kącik Nowego GraczaSamouczek Wzór Karty Postaci AtrybutyRozwój postaci i koszty chakry Atuty Klany i organizacje Informacje o świecie Handbook
    Powyższe tematy powinny zawierać wystarczająco informacji, by móc bez przeszkód napisać Kartę Postaci i rozpocząć grę. W przypadku dalszych niejasności, zapraszamy do kontaktu zarówno na chatboxie, przez wiadomości prywatne oraz przez nasz serwer Discord.
    Administracja
    Pingwinek Chaosu
    Główny Administrator
    Norka
    Główna Mistrzyni Fabularna
    Hefajstos
    Główny Moderator Kuźni
    Tora
    Główny Moderator Technik

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź uwag, powyższe osoby zajmują się wyszczególnionymi w ich tytułach zagadnieniami. Pomocą służy również cała kadra forum, wraz z moderatorami. Zapraszamy również do dołączenia do forumowego Discorda.
    Kadra Sakura no HanaDiscord Sakura no Hana
     

Senju Ichizoku

Moderator: Moderatorzy technik

Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Senju Ichizoku

Senju Ichizoku | Senju Clan千手一族
PrzynależnośćAmegakure no Sato oraz Sakuragakure no Sato
Wraz z klanem Uchiha, Senju stanowili swego czasu jeden z najbardziej znamienitych rodów ninja, zaś Senju Hashirama po dziś dzień przez wielu uznawany jest za nadczłowieka i jedną z niewielu osób, które miały tytuł "Boga Shinobi". Obecnie jednak wioska, jaką ci założyli z użytkownikami Sharingana, znajduje się w ruinie, zaś członkowie tejże rodzinyu podzielili się szukając schronienia w Ame i Sakurze. Przynajmniej w większości, bowiem znaleźli się i tacy, którzy postanowili obrać po wojnie inną drogę.
Historia
Za czasów wojujących ze sobą klanów, chodziło bardzo proste stwierdzenie: jeżeli ktoś chciał być pewny zwycięstwa, wynajmował albo klan Uchiha, albo Senju. Stawianie obu rodzin często po przeciwnych stronach barykady doprowadziło do rosnącej miedzy nimi nienawiści i uraz. Zdawać by się mogło, że stan ten utrzyma się na zawsze. Senju Hashirama, jeden z najbardziej uznanych ninja nawet w obecnym świecie, zakopał na pewien czas topór wojenny tkwiący pomiędzy obiema rodzinami i wraz z Madarą Uchiha założył pierwszą w świecie wioskę ninja - Konohagakure no Sato. Miejsce to miało stać się pierwszym krokiem do stworzenia świata, w którym dzieci nie muszą iść zabijać się nawzajem, a ludzie mogliby żyć w pokoju na jaki zasługują. Mieszkańcy Liścia jednak nie patrzyli równie przychylnym okiem na Madarę jak czynił to Hashirama. Nie podzielali jego wiary w jego przyjaciela. Najbardziej przeciwny klanowi Uchiha okazał się brat Shodaime Hokage, Tobirama, którego ostre podejście połączone z niepewnością reszty mieszkańców wioski spowodowało odwrócenie się Madary od wybudowanej przystani.

Madara wiele razy atakował wioskę, jednak za każdym razem nieskutecznie. "Poległ" jednak podczas legendarnej bitwy w Dolinie Końca, gdzie po dziś dzień stoją statuy obu shinobi. Przez wiele dekad klan Senju i Uchiha żyli w jednej wiosce, co ostatecznie doprowadziło do masakry klanu Uchiha na rozkaz Sandaime Hokage z klanu Sarutobi. Tak długo jak istniała Konoha, tak długo jednak Senju mogli cieszyć się względnym spokojem. Największa Światowa Wojna Ninja dosięgnęła nawet ich, a grupa zwana jako Pięciu zniszczyła w ostatnich dniach bitew Wioskę Ukrytą w Liściach pozostawiając ocalałych mieszkańców bez dachu nad głową, a klan Senju - bez lidera. Potomkowie Hashiramy rozeszli się, dzieląc się na tych, którzy ruszyli do rodzinnego Amegakure oraz na tych, do których bardziej przemawiało podejście Wioski Ukrytej w Kwiatach Wiśni. Znaleźli się jednak i tacy, którzy podążyli swoją własną drogą.
Ważne informacje
  1. Nazwiskiem rodowym jest Senju.
  2. Podczas walki z Piątką w Konoszy zginął ostatni lider klanu (Senju Nagatoki) przed jego rozłamem.
  3. Połowa klanu znajduje się w Amegakure no Sato. Druga zaś postanowiła szukać swojego miejsca w Sakura no Kuni. Dalej jednak znalazły się jednostki, jakie postanowiły ruszyć w swoją stronę. Liderką klanu w Sakuragakure została Senju Ayaka, lider klanu odłamu w Ame jest nieznany.
  4. Klan posiada własne Kekkei Genkai - Mokuton. Stanowi ono połączenie Suitonu i Dotonu pozwalając na tworzenie i manipulacje drewnem.
Zdolności
Owiany wieloma legendami i historiami klan Senju posiada wiele umiejętności, które pozwoliły im zyskać tak wielką sławę:
  1. Tworzenie i manipulacja drewna - Mokuton, jak sama jego nazwa wskazuje, pozwala na tworzenie drewna i kształtowanie go wedle własnej woli. Mówi się, ze lasy wokół Konohagakure powstały dzięki jednej z takich technik klanu Senju.
  2. Tworzenie roślin i kwiatów - prócz drzew i drewna, Mokuton jest w stanie stworzyć połacie kwiatów o różnych, często zgubnych dla przeciwników właściwościach.
  3. Drewniane konstrukcje - Uwolnienie Drewna nie jest ograniczone jedynie do sadzenia drzew i prostych elementów wytworzonych za pomocą chakry Mokutonu. Bardziej zaawansowane techniki pozwalają na tworzenie całej drewnianej zabudowy czy nawet poruszających się drewnianych istot zdolnych do przechwycenia nawet Bijūdamy - takowe wymagają jednak posiadania Specjalizacji, podobnie jak inne ogromne konstrukty o dodatkowych właściwościach. Konstrukty bez tych właściwości możliwe są do stworzenia i bez Specjalizacji.
  4. Blokownie chakry Ogoniastych Bestii - większość technik tego rodzaju powstała dzięki samemu Hashiramie, który swego czasu złapał większość Ogoniastych Bestii. Techniki te w dużej mierze służą do tłumienia chakry Bijū zapieczętowanych w innych shinobi, przerywając ich dalszą transformację. Wszystkie techniki działające w ten sposób wymagają Specjalizacji w Mokuton.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie ninja zyskuje zdolność tworzenia ogromnych konstruktów za pomocą Mokutonu posiadające dodatkowe właściwości jak np. smok wysysający chakrę czy wielki posążek Buddy zdolny złapać Bijūdamę.
Ostatnio zmieniony 26 gru 2023, 1:16 przez Tora, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga E

Eiyō Kyōka | Nutrients Enrichment栄養強化
KlasyfikacjaMokuton, Technika Transformacji
PieczęcieSzczur → Ptak → Zając → Wąż
KosztStandardowy od owocu/warzywa (minimum 3 chakry)
ZasięgDotykowy
WymaganiaMokuton D
Prosta technika, która pozwala członkowi klanu Senju poprawić jakość warzywa bądź owocu, którego dotknie po złożeniu odpowiednich pieczęci. Po użyciu tej techniki - dany owoc/warzywo będzie w swoim najlepszym możliwym stanie - będzie posiadało najwięcej składników odżywczych, a jego smak będzie bardziej wyrazisty. Technika ta wpływa jedynie na naturalne owoce i warzywa, bez możliwości przywrócenia efektu jakimś roślinom o bardzo specyficznym działaniu.

Posiadając Mokuton na randze C możliwa jest pominięcie pieczęci, acz czas kontroli chakry trwa tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Posiadając Mokuton na randze B możliwa jest dokładniejsza kontrola jakości owocu bądź warzywa, co sprawia, że wprawny użytkownik Uwolnienia Drewna może dopasować swoje składniki smakowo do przygotowywanego dania.
Posiadając Mokuton na randze S możliwe jest przedłużenie trwałości danego owocu bądź warzywa do jednego kwartału. W tym czasie się on nie zepsuje, a jego składniki odżywcze przez cały czas będą na najwyższym możliwym poziomie, zaś smak - taki jaki użytkownik tej techniki sobie zażyczy.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=栄養強化]Eiyō Kyōka | Nutrients Enrichment[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/e3NaVdn.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Ptak → Zając → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od owocu/warzywa (minimum 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Mokuton D[/row]
[description]Prosta technika, która pozwala członkowi klanu Senju poprawić jakość warzywa bądź owocu, którego dotknie po złożeniu odpowiednich pieczęci. Po użyciu tej techniki - dany owoc/warzywo będzie w swoim najlepszym możliwym stanie - będzie posiadało najwięcej składników odżywczych, a jego smak będzie bardziej wyrazisty. Technika ta wpływa jedynie na naturalne owoce i warzywa, bez możliwości przywrócenia efektu jakimś roślinom o bardzo specyficznym działaniu.

[b]Posiadając Mokuton na randze C[/b] możliwa jest pominięcie pieczęci, acz czas kontroli chakry trwa tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
[b]Posiadając Mokuton na randze B[/b] możliwa jest dokładniejsza kontrola jakości owocu bądź warzywa, co sprawia, że wprawny użytkownik Uwolnienia Drewna może dopasować swoje składniki smakowo do przygotowywanego dania.
[b]Posiadając Mokuton na randze S[/b] możliwe jest przedłużenie trwałości danego owocu bądź warzywa do jednego kwartału. W tym czasie się on nie zepsuje, a jego składniki odżywcze przez cały czas będą na najwyższym możliwym poziomie, zaś smak - taki jaki użytkownik tej techniki sobie zażyczy.[/description]

Yasai to Kudamono no Kanri | Vegetable and Fruit Control野菜と果物の管理
KlasyfikacjaMokuton, Technika Transformacji
PieczęcieZając → Wół → Wąż
KosztStandardowy od owocu/warzywa
ZasięgDotykowy
WymaganiaMokuton D
Prosta technika, która pozwala członkom klanu Senju sprawdzić to, czego nie widać gołym okiem - czy dana roślina jest zdrowa i nie ma zanieczyszczeń i w jakim jest stanie. Dzięki temu wiedzą, które owoce zostały nadgryzione przez robaki, a które warzywa zaczęły się psuć w środku.

Posiadając Mokuton na randze C możliwa jest pominięcie pieczęci, acz czas kontroli chakry trwa tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
Posiadając Mokuton na randze A możliwa jest weryfikacja stanu także całych roślin, co pozwala zweryfikować, czy np. dane drzewo choruje czy dane zioło jest już dojrzałe.
Posiadając Sennina Mokutonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 8 użytkownik Mokutonu korzysta z tej techniki podświadomie, zawsze wiedząc jakie warzywa i owoce są zdrowe, a jakie nie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=野菜と果物の管理]Yasai to Kudamono no Kanri | Vegetable and Fruit Control[/title]
[pic rank=E]https://i.imgur.com/Ojz9suv.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Wół → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy od owocu/warzywa[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]Mokuton D[/row]
[description]Prosta technika, która pozwala członkom klanu Senju sprawdzić to, czego nie widać gołym okiem - czy dana roślina jest zdrowa i nie ma zanieczyszczeń i w jakim jest stanie. Dzięki temu wiedzą, które owoce zostały nadgryzione przez robaki, a które warzywa zaczęły się psuć w środku.

[b]Posiadając Mokuton na randze C[/b] możliwa jest pominięcie pieczęci, acz czas kontroli chakry trwa tyle, ile zajęłoby ich złożenie.
[b]Posiadając Mokuton na randze A[/b] możliwa jest weryfikacja stanu także całych roślin, co pozwala zweryfikować, czy np. dane drzewo choruje czy dane zioło jest już dojrzałe.
[b]Posiadając Sennina Mokutonu oraz Kontrolę Chakry na poziomie 8[/b] użytkownik Mokutonu korzysta z tej techniki podświadomie, zawsze wiedząc jakie warzywa i owoce są zdrowe, a jakie nie.[/description]
Ostatnio zmieniony 05 mar 2023, 18:42 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga D

Shūkaku | Harvest収穫
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęciePtak → Koń → Baran
KosztStandardowy (minimum 3 chakry)
ZasięgDotykowy
Wymagania---
Użytkownik gromadzi chakre, by przesłać ją do rośliny przyśpieszając jej wzrost aż do momentu dojrzałości zbiorów. Dzięki temu jest w stanie pozyskać prowiant na misjach bez konieczności transportowania go.

Posiadająć range C w Mokuton kosztem Standardowym Rangi C jest w stanie stworzyć niewielką roślinę (do wielkości krzaka). Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć range B w Mokuton kosztem Standardowym Rangi B jest w stanie stworzyć drzewo. Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
Posiadająć Specjalizację w Mokutonie możemy przyśpieszyć/stworzyć więcej owoców płacąc wielokrotny koszt techniki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=収穫]Shūkaku | Harvest[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/K9SP6t3.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Koń → Baran[/row]
[row title=Koszt]Standardowy (minimum 3 chakry)[/row]
[row title=Zasięg]Dotykowy[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Użytkownik gromadzi chakre, by przesłać ją do rośliny przyśpieszając jej wzrost aż do momentu dojrzałości zbiorów. Dzięki temu jest w stanie pozyskać prowiant na misjach bez konieczności transportowania go.
 
[b]Posiadająć range C w Mokuton [/b] kosztem Standardowym Rangi C jest w stanie stworzyć niewielką roślinę (do wielkości krzaka). Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
[b]Posiadająć range B w Mokuton [/b] kosztem Standardowym Rangi B jest w stanie stworzyć drzewo. Użytkownik może w ten sposób stworzyć rośliny, które zna i widział.
[b]Posiadająć Specjalizację w Mokutonie [/b] możemy przyśpieszyć/stworzyć więcej owoców płacąc wielokrotny koszt techniki.[/description]

Moku Hari no Jutsu | Wooden Needles Technique木針
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja natury
PieczęciePies → Koń → Wół → Ptak → Wąż
KosztStandardowy za 3 drzazgi
Zasięg20m
Wymagania---
Jutsu pokrywa jedną z dłoni użytkownika cienką warstwą drewna. Następnie wykonujący technikę może skierować dłoń w wybranym kierunku i wystrzelić z „drewnianej rękawicy” salwę ostrych drzazg, które swoim wyglądem i działaniem przypominają klasyczne senbony używane w świecie ninja.

Posiadając rangę C w Mokuton kosztem Standardowym D tworzymy 5 drzazg.
Posiadając rangę B w Mokuton kosztem Standardowym D tworzymy 10 drzazg.
Posiadając rangę A w Mokuton kosztem Standardowym D tworzymy 15 drzazg.
Posiadając rangę S w Mokuton kosztem Standardowym D tworzymy 20 drzazg.

Posiadając Specjalizacje w Mokuton technikę można wykonać przy pomocy samej pieczęci Węża.
Posiadając Sennina Mokutonu zasięg techniki zwiększona się do 40m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木針]Moku Hari no Jutsu | Wooden Needles Technique[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/gvxi8DY.gif[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Pies → Koń → Wół → Ptak → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za 3 drzazgi[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Jutsu pokrywa jedną z dłoni użytkownika cienką warstwą drewna. Następnie wykonujący technikę może skierować dłoń w wybranym kierunku i wystrzelić z „drewnianej rękawicy” salwę ostrych drzazg, które swoim wyglądem i działaniem przypominają klasyczne senbony używane w świecie ninja. 

[b]Posiadając rangę C w Mokuton[/b] kosztem Standardowym D tworzymy 5 drzazg.
[b]Posiadając rangę B w Mokuton[/b] kosztem Standardowym D tworzymy 10 drzazg.
[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] kosztem Standardowym D tworzymy 15 drzazg.
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] kosztem Standardowym D tworzymy 20 drzazg.

[b]Posiadając Specjalizacje w Mokuton[/b] technikę można wykonać przy pomocy samej pieczęci Węża.
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] zasięg techniki zwiększona się do 40m.[/description]

Mokuton: Henge | Wood Release: Transformation木遁・変化
KlasyfikacjaMokuton, Technika Transformacji
PieczęciePtak → Pies → Wąż
KosztStandardowy
ZasięgNa siebie
Wymagania---
Ulepszona wersja Henge no Jutsu w wykonaniu Mokutonu. Użytkownik pokrywa się warstwą drewna, która pozwala mu przybrać dowolny humanoidalny wygląd na zasadach Henge. Takie rzeczy jak wygląd czy imitacja głosu jest dużo dokładniejsza. Wystarczy raz komuś się przyjrzeć lub usłyszeć barwę głosu. Nie da się jednak skopiować zachowania czy też nawyków. Dużym plusem techniki jest to, że wytrzyma uderzenia oraz ataki nie przerywając naszej przemiany. Dodatkowo gdy zostaniemy zaatakowani, możemy opuścić drewnianą skorupę w której się chowamy.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁・変化]Mokuton: Henge | Wood Release: Transformation[/title]
[pic rank=D]https://i.imgur.com/oUNlPJq.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Technika Transformacji[/row]
[row title=Pieczęcie]Ptak → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Na siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Ulepszona wersja Henge no Jutsu w wykonaniu Mokutonu. Użytkownik pokrywa się warstwą drewna, która pozwala mu przybrać dowolny humanoidalny wygląd na zasadach Henge. Takie rzeczy jak wygląd czy imitacja głosu jest dużo dokładniejsza. Wystarczy raz komuś się przyjrzeć lub usłyszeć barwę głosu. Nie da się jednak skopiować zachowania czy też nawyków. Dużym plusem techniki jest to, że wytrzyma uderzenia oraz ataki nie przerywając naszej przemiany. Dodatkowo gdy zostaniemy zaatakowani, możemy opuścić drewnianą skorupę w której się chowamy.
[/description]
Ostatnio zmieniony 07 paź 2022, 12:28 przez Vampiro, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga C

Mokuton: Kamisori No Ha | Wood Release: Razor Leaf剃刀の刃
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieSZCZUR → TYGRYS → PIES → WÓŁ → SMOK
KosztStandardowy na 6 liści
Zasięg15M
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci użytkownik stylu drewna wystrzeliwuje w stronę przeciwnika ostre jak żyletka liście. Liście te z dużą prędkością i dokładnością lecą delikatnym łukiem w rywala i mogą zadać poważne cięte rany. Technika ta rzadko bywa śmiertelna, jednak trafiona w odpowiedni punkt może przysporzyć sporo kłopotu. Każdy z takich liści bez problemu przeciąłby średniej grubości linę, więc trwałe uszkodzenie skóry dla tego jutsu to błahostka.

Posiadając rangę B w Mokuton możemy kosztem standardowym wystrzelić 9 liści
Posiadając rangę A w Mokuton możemy kosztem standardowym wystrzelić 12 liści
Posiadając rangę S w Mokuton możemy kosztem standardowym wystrzelić 15 liści
Posiadając Sennina Mokutonu celność techniki można skorygować do 1.5m w trakcie lotu.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie zasięg techniki zwiększony jest do 20m.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=剃刀の刃]Mokuton: Kamisori No Ha | Wood Release: Razor Leaf[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/xBgprew.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]SZCZUR → TYGRYS → PIES → WÓŁ → SMOK[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na 6 liści[/row]
[row title=Zasięg]15M[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]Po złożeniu pieczęci użytkownik stylu drewna wystrzeliwuje w stronę przeciwnika ostre jak żyletka liście. Liście te z dużą prędkością i dokładnością lecą delikatnym łukiem w rywala i mogą zadać poważne cięte rany. Technika ta rzadko bywa śmiertelna, jednak trafiona w odpowiedni punkt może przysporzyć sporo kłopotu. Każdy z takich liści bez problemu przeciąłby średniej grubości linę, więc trwałe uszkodzenie skóry dla tego jutsu to błahostka.

[b]Posiadając rangę B w Mokuton[/b] możemy kosztem standardowym wystrzelić 9 liści
[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] możemy kosztem standardowym wystrzelić 12 liści
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] możemy kosztem standardowym wystrzelić 15 liści
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] celność techniki można skorygować do 1.5m w trakcie lotu.
[b]Posiadając Specjalizację w Mokutonie[/b] zasięg techniki zwiększony jest do 20m.
[/description]

Mokuton no Jutsu | Wood Creation Technique木遁の術 ­
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieZając → Tygrys → Ptak → Wąż → Małpa
KosztRóżny
ZasięgObok siebie
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 10PT
Sztuki ninja z czasem ewoluują, zostają dopracowane i udoskonalane, a podobne bądź takie same techniki - łączone w jedną, lepszą i bardziej uniwersalną. Nie inaczej stało się z technikami Uwolnienia Drewna, sprowadzając niemalże wszystkie jutsu Mokutonu do sztuki skupiającej się wokół esencji ów limitu krwi. Technika pozwala na manipulację drewnem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem drewna.
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Nie jest problemem stworzenie laski do podpierania, większej skrzyni czy drewniany miecz. Kształty charakteryzują się już pewnymi szczegółami, pozwalającymi na proste modyfikacje kształtu czy rzeźbienie w drewnie uproszczonych, geometrycznych kształtów.
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dwudziestu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Możliwe jest już tworzenie prostych mebli czy większą klatkę zdolną pomieścić dwójkę ludzi. Biegłość w dziedzinie pozwala na okraszanie tworów detalami pozwalającymi stawiać rzeźby zawierające ludzkie twarze, czy szczegółowe figurki, nawet jeśli niewielkich rozmiarów. Można też utworzyć niewielkich rozmiarów, żywe drzewo. Wymagania: Mokuton B.
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzydziestu pięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Twory sięgają wielkością niewielkich domów jednorodzinnych. Nie stanowi problemu stworzenie wielkiego kontenera czy klatki zdolnej pomieścić kilkanaście osób. Biegłość w dziedzinie pozwala na odwzorowanie detali, które nie są z reguły widoczne na pierwszy rzut oka, nadając im wartości artystycznej. Można też stworzyć wówczas sporych rozmiarów, żywe drzewo. Wymagania: Mokuton A.
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu pięćdziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty osiągają wielkość bloków mieszkalnych, górując nad pobliską okolicą. Nie są jednak na tyle duże, by dorównać Ogoniastym Bestiom. Biegłość w dziedzinie Mokutonu sprawia, że każdy twór ninja jest w stanie zamienić w istne dzieło sztuki. Na tym poziomie możemy stworzyć również ogromne, rozłożyste i, co najważniejsze, żywe drzewo. Wymagania: Mokuton S.
Posiadając Specjalizację w Mokuton możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁の術 ­]Mokuton no Jutsu | Wood Creation Technique[/title]
[pic rank=C]https://i.imgur.com/zrLamzh.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Zając → Tygrys → Ptak → Wąż → Małpa[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Obok siebie[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 10PT[/row]
[description]Sztuki ninja z czasem ewoluują, zostają dopracowane i udoskonalane, a podobne bądź takie same techniki - łączone w jedną, lepszą i bardziej uniwersalną. Nie inaczej stało się z technikami Uwolnienia Drewna, sprowadzając niemalże wszystkie jutsu Mokutonu do sztuki skupiającej się wokół esencji ów limitu krwi. Technika pozwala na manipulację drewnem, tworząc go bądź manipulując już istniejący w sposób zezwalający na kształtowane go w nowe obiekty. Ich wielkość i skomplikowanie zależne jest od rangi opanowanej dziedziny klanowej:
[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Ninja może tworzyć proste, niewielkie obiekty jak klucze, sztućce. Tworzone kształty nie wykazują żadnych detali, będąc zwykłym kawałkiem drewna.
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Obiekty zyskują na wielkości. Nie jest problemem stworzenie laski do podpierania, większej skrzyni czy drewniany miecz. Kształty charakteryzują się już pewnymi szczegółami, pozwalającymi na proste modyfikacje kształtu czy rzeźbienie w drewnie uproszczonych, geometrycznych kształtów.
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Możliwe jest już tworzenie prostych mebli czy większą klatkę zdolną pomieścić dwójkę ludzi. Biegłość w dziedzinie pozwala na okraszanie tworów detalami pozwalającymi stawiać rzeźby zawierające ludzkie twarze, czy szczegółowe figurki, nawet jeśli niewielkich rozmiarów. Można też utworzyć niewielkich rozmiarów, żywe drzewo. [u]Wymagania: Mokuton B[/u].
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Twory sięgają wielkością niewielkich domów jednorodzinnych. Nie stanowi problemu stworzenie wielkiego kontenera czy klatki zdolnej pomieścić kilkanaście osób. Biegłość w dziedzinie pozwala na odwzorowanie detali, które nie są z reguły widoczne na pierwszy rzut oka, nadając im wartości artystycznej. Można też stworzyć wówczas sporych rozmiarów, żywe drzewo. [u]Wymagania: Mokuton A[/u].
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Tworzone obiekty są składane przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. W przypadku zdolności zmniejszających ilość pieczęci czas na ich złożenie oraz utworzenie jest liczony wspólnie. Obiekty osiągają wielkość bloków mieszkalnych, górując nad pobliską okolicą. Nie są jednak na tyle duże, by dorównać Ogoniastym Bestiom. Biegłość w dziedzinie Mokutonu sprawia, że każdy twór ninja jest w stanie zamienić w istne dzieło sztuki. Na tym poziomie możemy stworzyć również ogromne, rozłożyste i, co najważniejsze, żywe drzewo. [u]Wymagania: Mokuton S[/u].[/list]

[b]Posiadając Specjalizację w Mokuton[/b] możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas potrzebny na utworzenie tworu, wymagany przy wyższych rangach pozostaje bez zmian.[/description]
Ostatnio zmieniony 31 sty 2023, 13:58 przez Tora, łącznie zmieniany 5 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga B

Mokuton: Daijurin no Jutsu | Wood Release: Great Forest Technique木遁・大樹林の術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy na turę
Zasięg20m
Wymagania---
Technika dzięki której zamieniamy naszą rękę w drewniane belki, ostro zakończone na końcach, którymi możemy sterować. Wraz z rozwojem Mokutonu jesteśmy w stanie ich wygenerować więcej przez co możemy trafić kilka celów naraz. Doświadczeni użytkownicy są w stanie robić twardsze, cieńsze i ostrzejsze zakończenia co zwiększa zdolności penetracyjne techniki działając punktowo.

Posiadając rangę A w Mokuton możemy stworzyć 3 belki kosztem Standardowy na turę.
Posiadając rangę S w Mokuton możemy stworzyć 5 belek kosztem Standardowy na turę.
Posiadając Sennina Mokutonu możemy zakończyć belki ostrzejszymi końcami przypominającymi groty włóczni, przez co technika zyskuje większą siłę przebicia.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie możemy zapłacić zwielokotniony koszt na turę by wytworzyć więcej belek. Na przykład na randze A kosztem Podwójnym 6 belek.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁・大樹林の術]Mokuton: Daijurin no Jutsu | Wood Release: Great Forest Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Nodlspa.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Koń → Tygrys → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Technika dzięki której zamieniamy naszą rękę w drewniane belki, ostro zakończone na końcach, którymi możemy sterować. Wraz z rozwojem Mokutonu jesteśmy w stanie ich wygenerować więcej przez co możemy trafić kilka celów naraz. Doświadczeni użytkownicy są w stanie robić twardsze, cieńsze i ostrzejsze zakończenia co zwiększa zdolności penetracyjne techniki działając punktowo. 

[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] możemy stworzyć 3 belki kosztem Standardowy na turę.
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] możemy stworzyć 5 belek kosztem Standardowy na turę.
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] możemy zakończyć belki ostrzejszymi końcami przypominającymi groty włóczni, przez co technika zyskuje większą siłę przebicia.
[b]Posiadając Specjalizację w Mokutonie[/b] możemy zapłacić zwielokotniony koszt na turę by wytworzyć więcej belek. Na przykład na randze A kosztem Podwójnym 6 belek.
[/description]

Mokuton: Jukai Heki | Wood Release: World of Trees Wall木遁・樹界壁
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Smok → Pies → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Technika tworzy wytrzymałą ścianę z dużej ilości belek lub gałęzi. Kosztem standardowym jesteśmy w stanie utworzyć mur o objętości 20m3. Wymiarami można dowolnie manipulować w granicach tejże objętości. Powielając koszt techniki jesteśmy w stanie utworzyć wiele identycznych ścian. Dodatkowo, można ją wykonać razem z towarzyszami, tworząc tym samym długi mur. Mimo więc bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, jej moc znajduje się w przedziale od D do S.
  • D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 15 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 10 m3;
  • C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 15 m3;
  • B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 20 m3;
  • A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 25 m3. Wymagania: Mokuton A;
  • S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 35 m3. Wymagania: Mokuton S;
Posiadając Sennina Mokutonu można utworzyć ścianę w miejscu gdzie stoi inna osoba, oplatając ją belkami i unieruchamiając. Szybki przeciwnicy są w stanie jednak uniknąć techniki o czym decyduje MG. Płacąc dodatkowy koszt Standardowy B, jesteśmy w stanie zmniejszyć wolną przestrzeń między gałęziami miażdżąc uwięzioną osobę.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁・樹界壁]Mokuton: Jukai Heki | Wood Release: World of Trees Wall[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/4NXTXnr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Szczur → Smok → Pies → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]
Technika tworzy wytrzymałą ścianę z dużej ilości belek lub gałęzi. Kosztem standardowym jesteśmy w stanie utworzyć mur o objętości 20m[sup]3[/sup]. Wymiarami można dowolnie manipulować w granicach tejże objętości. Powielając koszt techniki jesteśmy w stanie utworzyć wiele identycznych ścian. Dodatkowo, można ją wykonać razem z towarzyszami, tworząc tym samym długi mur. Mimo więc bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, jej moc znajduje się w przedziale od D do S. 

[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 15 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 10 m[sup]3[/sup];
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 15 m[sup]3[/sup];
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 20 m[sup]3[/sup];
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 25 m[sup]3[/sup]. [u]Wymagania: Mokuton A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 35 m[sup]3[/sup].  [u]Wymagania: Mokuton S[/u];[/list]

[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] można utworzyć ścianę w miejscu gdzie stoi inna osoba, oplatając ją belkami i unieruchamiając. Szybki przeciwnicy są w stanie jednak uniknąć techniki o czym decyduje MG. Płacąc dodatkowy koszt Standardowy B, jesteśmy w stanie zmniejszyć wolną przestrzeń między gałęziami miażdżąc uwięzioną osobę.[/description]

Mokuton: Ki no Seichō | Wood Release: Tree Growing木の成長
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Pies → Dzik → Tygrys → Koń → Wąż
KosztStandardowy za jedno drzewo
Zasięg20m
WymaganiaMokuton no Jutsu, Moku Hari no Jutsu
Rozwinięcie techniki Moku Hari no Jutsu, które zasypuje przeciwnika salwą drzazg. Po złożeniu odpowiednich pieczęci można z takiej drzazgi rozwinąć niewielkich rozmiarów drzewo. Podczas rozrostu roślina wbija się głęboko w ranę a jej korzenie oplatają ciało/obiekt. Ponadto roślina swoje waży więc ogranicza mobilność. Można w ten sposób dotkliwie zranić i dodatkowo ograniczyć możliwość ruchu przeciwnika.

Wielkość wytwarzanego drzewa zależy od możliwości techniki Mokuton no Jutsu, w której to jest opisana wielkość drzewa które możemy stworzyć

Posiadając Specjalizacje w Mokutonie mamy możliwość wykonanaia techniki przy pomocy połowy (Tygrys → Koń → Wąż) pieczęci.
Posiadając Sennina Mokutonu można stworzyć wiele drzew z drzazg płacąc wielokrotność kosztu chakry.
Zwój---
Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木の成長]Mokuton: Ki no Seichō | Wood Release: Tree Growing[/title]
[pic rank=B zwoj=2]https://i.imgur.com/2KVFaPO.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Pies → Dzik → Tygrys → Koń → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za jedno drzewo[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]Mokuton no Jutsu, Moku Hari no Jutsu[/row]
[description]Rozwinięcie techniki Moku Hari no Jutsu, które zasypuje przeciwnika salwą drzazg. Po złożeniu odpowiednich pieczęci można z takiej drzazgi rozwinąć niewielkich rozmiarów drzewo. Podczas rozrostu roślina wbija się głęboko w ranę a jej korzenie oplatają ciało/obiekt. Ponadto roślina swoje waży więc ogranicza mobilność. Można w ten sposób dotkliwie zranić i dodatkowo ograniczyć możliwość ruchu przeciwnika.

Wielkość wytwarzanego drzewa zależy od możliwości techniki Mokuton no Jutsu, w której to jest opisana wielkość drzewa które możemy stworzyć

[b]Posiadając Specjalizacje w Mokutonie[/b] mamy możliwość wykonanaia techniki przy pomocy połowy (Tygrys → Koń → Wąż) pieczęci.
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] można stworzyć wiele drzew z drzazg płacąc wielokrotność kosztu chakry.[/description]

Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall木遁・木錠壁
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrastają grube belki tworzące wytrzymałą połowę kopuły. Jak większość technik Mokutonu charakteryzuje się sporą odpornością ze względu na materiał z jakiego jest stworzona.

Posiadając rangę A w Mokuton jesteśmy w stanie utworzyć pełną kopułę chroniąc siebie lub więżąc przeciwnika wewnątrz. Koszt jest wtedy Podwójny.
Posiadając rangę S w Mokuton wytrzymałość kopuły rośnie i jest ona w stanie wytrzymać poważniejsze ataki.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁・木錠壁]Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/rFbpzsN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Pies → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrastają grube belki tworzące wytrzymałą połowę kopuły. Jak większość technik Mokutonu charakteryzuje się sporą odpornością ze względu na materiał z jakiego jest stworzona. 

[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] jesteśmy w stanie utworzyć pełną kopułę chroniąc siebie lub więżąc przeciwnika wewnątrz. Koszt jest wtedy Podwójny.
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] wytrzymałość kopuły rośnie i jest ona w stanie wytrzymać poważniejsze ataki. 
[/description]

Mokuton: Tsuta o Dekishi | Wood Release: Drowning Ivyツタを溺死
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTYGRYS → KOŃ → TYGRYS → SZCZUR → SMOK → TYGRYS → Przyłożenie rąk do ziemi
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Po złożeniu odpowiednich pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, w wybranym przez użytkownika miejscu zaczynają wyrastać pnącza. Roślinność na obszarze 4m2 stara się pochwycić nogi przeciwnika w celu unieruchomienia go. Gdy pnącza już złapią swój cel, zaczynają przemieszczać się w górę by owinąć całe ciało lub też dusić ofiarę. By rośliny mogły kogoś złapać, oponent musi mieć bezpośredni kontakt z naturalnym podłożem np. ziemia, drzewo, itp.

Posiadając rangę A w Mokuton z pnączy wystają ciernie dodatkowo raniąc przeciwnika. Obszar wyrastania wzrasta do 9m2.
Posiadając rangę S w Mokuton obszar wyrastania wzrasta do 16m2.
Posiadając Specjalizacje w Mokuton oraz płacąc Podwójny koszt, można użyć techniki w dwóch miejscach jednocześnie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=ツタを溺死]Mokuton: Tsuta o Dekishi | Wood Release: Drowning Ivy[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/dGGkDic.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]TYGRYS → KOŃ → TYGRYS → SZCZUR → SMOK → TYGRYS → Przyłożenie rąk do ziemi[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Po złożeniu odpowiednich pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, w wybranym przez użytkownika miejscu zaczynają wyrastać pnącza. Roślinność na obszarze 4m[sup]2[/sup] stara się pochwycić nogi przeciwnika w celu unieruchomienia go. Gdy pnącza już złapią swój cel, zaczynają przemieszczać się w górę by owinąć całe ciało lub też dusić ofiarę. By rośliny mogły kogoś złapać, oponent musi mieć bezpośredni kontakt z naturalnym podłożem np. ziemia, drzewo, itp.

[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] z pnączy wystają ciernie dodatkowo raniąc przeciwnika. Obszar wyrastania wzrasta do 9m[sup]2[/sup].
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] obszar wyrastania wzrasta do 16m[sup]2[/sup].
[b]Posiadając Specjalizacje w Mokuton[/b] oraz płacąc Podwójny koszt, można użyć techniki w dwóch miejscach jednocześnie.[/description]

Mori no Hitobito | People of the Forest森の人々
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęcieDzik → Wół → Wąż → Zając → Szczur → Tygrys → Małpa → Koń → Ptak → Zając → Koń → Wąż
KosztRóżny
ZasięgWzroku
WymaganiaMokuton S
DodatkoweTechnika kosztuje 30 PT
Prosta w zamyśle technika, która pozwala stworzyć drewniane istoty, służące jako pomoc czy to w domowych czynnościach, czy to podczas batalii. Technikę można użyć na wielu poziomach, od tworzenia niewielkich istot, po tworzenie nawet istnego entowego wsparcia:
  • D: koszt Podwójny rangi D (minimum 5 chakry) za utworzenie, Standardowy rangi D (minimum 3 chakry) utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają może do kolana i wyglądem przypominają owoce, warzywa czy kwiaty z rękoma i nogami oraz widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 4;
  • C: koszt Podwójny rangi C za utworzenie, Standardowy rangi C utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają do pasa i wyglądem przypominają krzewy, większe kwiaty, wydłużone owoce czy warzywa czy patyczaki z rękoma i nogami, a także widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 5;
  • B: koszt Podwójny rangi B za utworzenie, Standardowy rangi B utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości człowieka i wyglądem przypominają krzewy, niewielkie drzewa i masywniejsze krzewy z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 6;
  • A: koszt Podwójny rangi A za utworzenie, Standardowy rangi A utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty mają jakieś 2.5 metra wzrostu (rozmiar Duży) i wyglądem przypominają drzewa z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 7;
  • S: koszt Podwójny rangi S za utworzenie, Standardowy rangi S utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości wyrośniętych drzew (rozmiar Wielki) z tym, że posiadają widoczne ręce, nogi oraz twarz. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 8;
Użytkownik ma prawo decydować o wyglądzie tworzonych istot.

Posiadając Sennina Mokutonu możemy manipulować statystykami istot w granicy jednego poziomu. Ich łączna ilość musi się jednak zgadzać. Możemy więc np. osłabić Siłę jednej istoty o 1 poziom, by zwiększyć jej Wytrzymałość o 1 poziom. Możemy to zrobić jednak tylko przy tworzeniu i nie możemy potem tego zmienić.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie koszty tworzenia maleją do Standardowego, zaś koszty utrzymania do Połowicznego na turę. W przypadku poziomu D miniumum wynosi 3 chakry za stworzenie i 1 chakry za utrzymanie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=森の人々]Mori no Hitobito | People of the Forest[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/T1mFrK0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wół → Wąż → Zając → Szczur → Tygrys → Małpa → Koń → Ptak → Zając → Koń → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Mokuton S[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 30 PT[/row]
[description]Prosta w zamyśle technika, która pozwala stworzyć drewniane istoty, służące jako pomoc czy to w domowych czynnościach, czy to podczas batalii. Technikę można użyć na wielu poziomach, od tworzenia niewielkich istot, po tworzenie nawet istnego entowego wsparcia:

[list][*][b]D:[/b] koszt Podwójny rangi D (minimum 5 chakry) za utworzenie, Standardowy rangi D (minimum 3 chakry) utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają może do kolana i wyglądem przypominają owoce, warzywa czy kwiaty z rękoma i nogami oraz widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 4;
[*][b]C:[/b] koszt Podwójny rangi C za utworzenie, Standardowy rangi C utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają do pasa i wyglądem przypominają krzewy, większe kwiaty, wydłużone owoce czy warzywa czy patyczaki z rękoma i nogami, a także widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 5;
[*][b]B:[/b] koszt Podwójny rangi B za utworzenie, Standardowy rangi B utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości człowieka i wyglądem przypominają krzewy, niewielkie drzewa i masywniejsze krzewy z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 6;
[*][b]A:[/b] koszt Podwójny rangi A za utworzenie, Standardowy rangi A utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty mają jakieś 2.5 metra wzrostu (rozmiar Duży) i wyglądem przypominają drzewa z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 7;
[*][b]S:[/b] koszt Podwójny rangi S za utworzenie, Standardowy rangi S utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości wyrośniętych drzew (rozmiar Wielki) z tym, że posiadają widoczne ręce, nogi oraz twarz. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 8;[/list]

Użytkownik ma prawo decydować o wyglądzie tworzonych istot.

[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] możemy manipulować statystykami istot w granicy jednego poziomu. Ich łączna ilość musi się jednak zgadzać. Możemy więc np. osłabić Siłę jednej istoty o 1 poziom, by zwiększyć jej Wytrzymałość o 1 poziom. Możemy to zrobić jednak tylko przy tworzeniu i nie możemy potem tego zmienić.
[b]Posiadając Specjalizację w Mokutonie[/b] koszty tworzenia maleją do Standardowego, zaś koszty utrzymania do Połowicznego na turę. W przypadku poziomu D miniumum wynosi 3 chakry za stworzenie i 1 chakry za utrzymanie.[/description]
Ostatnio zmieniony 08 sie 2023, 12:02 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 8 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga A

Mokuton Bunshin no Jutsu | Wood Clone Technique木分身の術
KlasyfikacjaMokuton, Technika Klonująca
PieczęcieTygrys → Pies → Wąż
KosztCHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
STANDARDOWY D UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE
Zasięg---
Wymagania---
Doskonała technika klonowania Uwolnienia Drewna. Po złożeniu pieczęci z ciała użytkownika wychodzą gałęzie które tworzą naszą wierną kopię. Klon ze względu na materiał z jakiego jest wykonany jest dość wytrzymały przez co nie znika tak łatwo po otrzymaniu obrażeń. Potrafi on korzystać ze wszystkich technik jak Kage Bunshiny oraz z Mokutonu. Posiada też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku.

W przypadku zniszczenia klona, do oryginału wraca jedynie połowa pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie belki drewna. Wówczas do użytkownika techniki wraca także wiedza, którą taki klon zdobył przed swoją śmiercią.

By otrzymać informację od nadal istniejącego klona należy go dotknąć.

Posiadając Sennina Mokutonu możliwe jest zamienienie klona w nasiona, które idealnie nadają się do szpiegowania, płacąc koszt Standardowy B. Ziarno łatwo wchodzi we wszelakie fałdy ubrania czy też podeszwy butów. Jego wizja jest ograniczona miejscem w którym się znajduje lecz słyszy ono wszystko co się dzieje dookoła. Klon nadal musi płacić swój koszt utrzymania.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie możemy wyczuć kierunek, w którym się znajduje klon. Dodatkowo jeśli znajduje się w zasięgu 100 metrów możemy podać odległość. Im dalej nasionko się oddali tym ciężej jest je wyczuć o czym decyduje MG.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木分身の術]Mokuton Bunshin no Jutsu | Wood Clone Technique[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/j7kdM9U.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Technika Klonująca[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Pies → Wąż[/row]
[row title=Koszt]CHAKRA DZIELONA RÓWNO POMIĘDZY ORYGINAŁ I KOPIE
STANDARDOWY D UTRZYMANIA OD KLONA (MINIMUM 3) PŁACONE PRZEZ STWORZONE KOPIE[/row]
[row title=Zasięg]---[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Doskonała technika klonowania Uwolnienia Drewna. Po złożeniu pieczęci z ciała użytkownika wychodzą gałęzie które tworzą naszą wierną kopię. Klon ze względu na materiał z jakiego jest wykonany jest dość wytrzymały przez co nie znika tak łatwo po otrzymaniu obrażeń. Potrafi on korzystać ze wszystkich technik jak Kage Bunshiny oraz z Mokutonu. Posiada też wszelakie atuty, jakie posiada oryginał. Skopiowany zostaje także ekwipunek, z wyłączeniem zwojów z zapieczętowanymi przedmiotami lub technikami, zaawansowanych technologicznie urządzeń, przedmiotów o unikatowych właściwościach (np. unikaty) oraz przedmiotów jednorazowego użytku. 

W przypadku zniszczenia klona, do oryginału wraca jedynie połowa pozostałej u kopii chakry, przez co technika jest niebezpieczna dla osób o jej zbyt małej ilości. Podczas utrzymywania klonów, ilość chakry pozostała u oryginału po dokonaniu podziału traktowana jest jako jego nowa, maksymalna jej ilość. Przez to, jej drastycznie pomniejszona ilość nie wpływa negatywnie na shinobi. Każdy klon po zniszczeniu pozostawia po sobie belki drewna. Wówczas do użytkownika techniki wraca także wiedza, którą taki klon zdobył przed swoją śmiercią.

By otrzymać informację od nadal istniejącego klona należy go dotknąć. 

[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] możliwe jest zamienienie klona w nasiona, które idealnie nadają się do szpiegowania, płacąc koszt Standardowy B. Ziarno łatwo wchodzi we wszelakie fałdy ubrania czy też podeszwy butów. Jego wizja jest ograniczona miejscem w którym się znajduje lecz słyszy ono wszystko co się dzieje dookoła. Klon nadal musi płacić swój koszt utrzymania.
[b]Posiadając Specjalizację w Mokutonie[/b] możemy wyczuć kierunek, w którym się znajduje klon. Dodatkowo jeśli znajduje się w zasięgu 100 metrów możemy podać odległość. Im dalej nasionko się oddali tym ciężej jest je wyczuć o czym decyduje MG.[/description]

Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam木 遁 · 樹 縛 の 術
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż
KosztPodwójny na Turę
Zasięg20m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

Posiadając rangę S w Mokuton jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek.
Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木 遁 · 樹 縛 の 術]Mokuton: Jubaku no Jutsu | Wood Release: Wooden Beam[/title]
[pic rank=A]https://i.imgur.com/OuU8wq5.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Ptak → Pies → Szczur → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Podwójny na Turę[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Po złożeniu pieczęci jesteśmy w stanie wysunąć do 3 niezwykle wytrzymałych belek drewna w zasięgu techniki. Każda z nich może się wysunąć na wysokość 10m. Użytkownik musi ciągle trzymać pieczęć Węża by móc dowolnie nimi manipulować. Jutsu ma szeroki zakres działania gdyż możemy nim podtrzymać walący się budynek, stworzyć sobie most czy nawet opleść kogoś unieruchamiając go. W ostatnim przypadku by wyrwać się z objęć drewnianych więzów trzeba mieć nadludzko dużo Siły (8).

[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] jesteśmy w stanie stworzyć do 5 belek. 
[b]Posiadając rangę S oraz Specjalizacje w Mokuton[/b] Siła wymagana do wyzwolenia się wzrasta do 9.
[/description]

Mokuton: Yama Arashi | Wood Release: Porcupine木遁・山荒
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieWół → Szczur → Pies → Małpa → Smok → Wół → Ptak → Zając → Dzik → Wąż
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania-
Technika ta znajduje swoje zastosowanie tak w ataku jak i w obronie. Dzięki niej użytkownik może zmienić swoją rękę w gąszcz bardzo ostrych korzeni wysuwających się z dużą szybkością. Standardowo mogą one bez problemu przebić ludzką tkankę chronioną przez wojskową kamizelkę lub nawet samurajską zbroję i większość barier do rangi A włącznie. Jest możliwe sterowanie kierunkiem wysuwania się korzeni w granicach zasięgu techniki, toteż jest możliwe trafienie kilku przeciwników na raz stojących od siebie w pewnym oddaleniu. Tak jak większość technik Mokutonu, korzenie nie znikają po ich pojawieniu się. Użytkownik może swobodnie odczepić się od swojego tworu i go pozostawić lub ,,wsunąć" korzenie z powrotem do siebie.

Posiadając Specjalizację w Mokuton możliwe jest pominięcie pieczęci. Należy jednak wówczas kumulować chakrę przez czas równy ich złożeniu.
Posiadając rangę S w Mokuton techniki można użyć w formie obszarowej i niczym tytułowy jeżozwierz użytkownik potrafi również wysuwać kolce z dowolnej części swojego ciała, z wyjątkiem głowy. W tym wariancie zasięg techniki wynosi maksymalnie 5m, a jej koszt Trzykrotny A
Posiadając Sennin w Mokuton każdy z korzeni uzyskuje na swojej powierzchni niewielkie zadziory, ciernie utrudniające wyswobodzenie się i pogłębiające zły stan w przypadku trafienia.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁・山荒]Mokuton: Yama Arashi | Wood Release: Porcupine[/title]
[pic rank=A]https://imgur.com/nRlFZXy.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wół → Szczur → Pies → Małpa → Smok → Wół → Ptak → Zając → Dzik → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]-[/row]
[description]Technika ta znajduje swoje zastosowanie tak w ataku jak i w obronie. Dzięki niej użytkownik może zmienić swoją rękę w gąszcz bardzo ostrych korzeni wysuwających się z dużą szybkością. Standardowo mogą one bez problemu przebić ludzką tkankę chronioną przez wojskową kamizelkę lub nawet samurajską zbroję i większość barier do rangi A włącznie. Jest możliwe sterowanie kierunkiem wysuwania się korzeni w granicach zasięgu techniki, toteż jest możliwe trafienie kilku przeciwników na raz stojących od siebie w pewnym oddaleniu. Tak jak większość technik Mokutonu, korzenie nie znikają po ich pojawieniu się. Użytkownik może swobodnie odczepić się od swojego tworu i go pozostawić lub ,,wsunąć" korzenie z powrotem do siebie.

[b]Posiadając Specjalizację w Mokuton[/b] możliwe jest pominięcie pieczęci. Należy jednak wówczas kumulować chakrę przez czas równy ich złożeniu.
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] techniki można użyć w formie obszarowej i niczym tytułowy jeżozwierz użytkownik potrafi również wysuwać kolce z dowolnej części swojego ciała, z wyjątkiem głowy. W tym wariancie zasięg techniki wynosi maksymalnie 5m, a jej koszt [u]Trzykrotny A[/u]
[b]Posiadając Sennin w Mokuton[/b] każdy z korzeni uzyskuje na swojej powierzchni niewielkie zadziory, ciernie utrudniające wyswobodzenie się i pogłębiające zły stan w przypadku trafienia. [/description]
Ostatnio zmieniony 26 sty 2024, 11:13 przez Hefajstos, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Pingwinek Chaosu
Administrator
Posty: 824
Rejestracja: 26 kwie 2021, 21:02
Karta Postaci:
Osiągnięcia:

Ranga S

Mokuton: Hōbi no Jutsu | Wood Release: Hōbi Technique木遁・榜排の術 ­
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Tygrys → Małpa → Wąż → Zając
KosztStandardowy
ZasięgDo 20 metrów
WymaganiaSennin Mokutonu
Potężna technika defensywna Elementu Drewna, która po wyrośnięciu z ziemi zamyka od góry shinobi wraz z okolicznymi osobami. Ów drewniana kopuła wygląd swój zawdzięcza jednej z buddystycznych masek przypominających smoka. Drewno wytworzone tą techniką jest niebywale twarde. Bezpośrednie trafienie Bijūdamą z pewnością zdemolowałoby ochronę, raniąc osoby za nią, jednak same efekty wywołane uderzeniem takowej w okolicę bez problemu byłaby w stanie przyjąć na siebie. Wymiarowo kopuła ma 10 metrów szerokości i 20 metrów długości. Każda połowa wyrasta po jednej ze stron ninja, zamykając się szybko nad nim, chroniąc w ten sposób przez skutkami technik z zewnątrz. "Wrota" są na tyle ciężkie i zwarte, że otworzenie ich wymaga nie tylko ponadludzkiej Siły (poziom 9), ale zapewnienia sobie możliwości lepszego pochwycenia ich krawędzi. Osoba używająca techniki może je otworzyć własną siłą woli w dowolnym momencie.

Posiadając Specjalizację w Mokuton możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁・榜排の術 ­]Mokuton: Hōbi no Jutsu | Wood Release: Hōbi Technique[/title]
[pic rank=S]https://i.imgur.com/KlrogG1.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Tygrys → Małpa → Wąż → Zając[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]Do 20 metrów[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Mokutonu[/row]
[description]Potężna technika defensywna Elementu Drewna, która po wyrośnięciu z ziemi zamyka od góry shinobi wraz z okolicznymi osobami. Ów drewniana kopuła wygląd swój zawdzięcza jednej z buddystycznych masek przypominających smoka. Drewno wytworzone tą techniką jest niebywale twarde. Bezpośrednie trafienie Bijūdamą z pewnością zdemolowałoby ochronę, raniąc osoby za nią, jednak same efekty wywołane uderzeniem takowej w okolicę bez problemu byłaby w stanie przyjąć na siebie. Wymiarowo kopuła ma 10 metrów szerokości i 20 metrów długości. Każda połowa wyrasta po jednej ze stron ninja, zamykając się szybko nad nim, chroniąc w ten sposób przez skutkami technik z zewnątrz. "Wrota" są na tyle ciężkie i zwarte, że otworzenie ich wymaga nie tylko ponadludzkiej Siły (poziom 9), ale zapewnienia sobie możliwości lepszego pochwycenia ich krawędzi. Osoba używająca techniki może je otworzyć własną siłą woli w dowolnym momencie. 

[b]Posiadając Specjalizację w Mokuton[/b] możliwe jest pominięcie pieczęci. Czas mieszania chakry trwa jednak tyle, ile trwałoby faktyczne ich złożenie.[/description]

Mokuton: Shin Sūsenju | Wood Release: True Several Thousand Hands木遁・真数千手
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieBrak, czas kumulacji chakry równy złożeniu pięćdziesięciu pieczęci
KosztPięciokrotny za stworzenie, dwukrotny za utrzymanie na turę
ZasięgRóżny
WymaganiaSennin Mokutonu, Refleks 8
Shin Sūsenju jest techniką, którą można nazwać ostateczną bronią w wachlarzu umiejętności silnego mokutonowca. Technika ta niemal nie ma sobie równych w ofensywie, co okupione jest bardzo długim czasem przygotowania oraz niezmiernie wysokimi kosztami utrzymania. Niewiele osób jest w stanie utrzymać technikę wystarczająco długo, żeby chociaż pomyśleć o jej użyciu w efektywny sposób. Shin Sūsenju tworzy pomnik buddy o wielkości monstrualny, do którego doczepiona jest specjalna platforma z tysiącem rąk. Nie ma co ukrywać, że ofensywny potencjał pozwala tej technice zniszczyć Susanoo, albo walczyć z Bijuu na równi poprzez zalanie go ogromną ilością ciosów z tegoż tysiąca rąk, czy na walkę z ogromnymi grupami osób na równi. Obsługa buddy wymaga jednak wysokiego refleksu i kontroli chakry, a także umiejętności defensywnych, ponieważ posąg sam z siebie nie zapewnia pewnej ochrony swojemu użytkownikowi. Przy Refleksie 8 poruszanie się i najbardziej efektywna walka przy użyciu tej techniki jest niezwykle ciężka i dopiero Refleks na poziomie 10 pozwala wykorzystać pełny potencjał techniki bez potrzeby martwienia się o wykonywanie innych czynności w tym samym czasie. Budda jest w stanie się poruszać, a także potrafi odczepić się od platformy z tysiącem rąk tym samym tracąć dużo swojego ofensywnego potencjału, ale pozwalając na bardziej swobodne sterowanie. Technika ta podstawowo ma Wytrzymałość porównywalną do Wytrzymałości na poziomie 10.

Posiadając Specjalizację w Mokutonie wymagany czas kumulacji chakry maleje o połowę.
Wielki ZwójSenju Akinori
Wielki Zwój---

Kod: Zaznacz cały

[title kanji=木遁・真数千手]Mokuton: Shin Sūsenju | Wood Release: True Several Thousand Hands[/title]
[pic rank=S zwoj=2]https://imgur.com/U2fLE9v.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Brak, czas kumulacji chakry równy złożeniu pięćdziesięciu pieczęci[/row]
[row title=Koszt]Pięciokrotny za stworzenie, dwukrotny za utrzymanie na turę[/row]
[row title=Zasięg]Różny[/row]
[row title=Wymagania]Sennin Mokutonu, Refleks 8[/row]
[description]Shin Sūsenju jest techniką, którą można nazwać ostateczną bronią w wachlarzu umiejętności silnego mokutonowca. Technika ta niemal nie ma sobie równych w ofensywie, co okupione jest bardzo długim czasem przygotowania oraz niezmiernie wysokimi kosztami utrzymania. Niewiele osób jest w stanie utrzymać technikę wystarczająco długo, żeby chociaż pomyśleć o jej użyciu w efektywny sposób. Shin Sūsenju tworzy pomnik buddy o wielkości [b]monstrualny[/b], do którego doczepiona jest specjalna platforma z tysiącem rąk. Nie ma co ukrywać, że ofensywny potencjał pozwala tej technice zniszczyć Susanoo, albo walczyć z Bijuu na równi poprzez zalanie go ogromną ilością ciosów z tegoż tysiąca rąk, czy na walkę z ogromnymi grupami osób na równi. Obsługa buddy wymaga jednak wysokiego refleksu i kontroli chakry, a także umiejętności defensywnych, ponieważ posąg sam z siebie nie zapewnia pewnej ochrony swojemu użytkownikowi. Przy Refleksie 8 poruszanie się i najbardziej efektywna walka przy użyciu tej techniki jest niezwykle ciężka i dopiero Refleks na poziomie 10 pozwala wykorzystać pełny potencjał techniki bez potrzeby martwienia się o wykonywanie innych czynności w tym samym czasie. Budda jest w stanie się poruszać, a także potrafi odczepić się od platformy z tysiącem rąk tym samym tracąć dużo swojego ofensywnego potencjału, ale pozwalając na bardziej swobodne sterowanie. Technika ta podstawowo ma Wytrzymałość porównywalną do Wytrzymałości na poziomie 10.

[b]Posiadając Specjalizację w Mokutonie[/b] wymagany czas kumulacji chakry maleje o połowę.
[/description]
Ostatnio zmieniony 15 sty 2024, 19:53 przez Jelonek, łącznie zmieniany 3 razy.
Zablokowany

Wróć do „Klany i organizacje”