KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Koń → Tygrys → Wąż
KosztStandardowy na turę
Zasięg20m
Wymagania---
Technika dzięki której zamieniamy naszą rękę w drewniane belki, ostro zakończone na końcach, którymi możemy sterować. Wraz z rozwojem Mokutonu jesteśmy w stanie ich wygenerować więcej przez co możemy trafić kilka celów naraz. Doświadczeni użytkownicy są w stanie robić twardsze, cieńsze i ostrzejsze zakończenia co zwiększa zdolności penetracyjne techniki działając punktowo.
Posiadając rangę A w Mokuton możemy stworzyć 3 belki kosztem Standardowy na turę.
Posiadając rangę S w Mokuton możemy stworzyć 5 belek kosztem Standardowy na turę.
Posiadając Sennina Mokutonu możemy zakończyć belki ostrzejszymi końcami przypominającymi groty włóczni, przez co technika zyskuje większą siłę przebicia.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie możemy zapłacić zwielokotniony koszt na turę by wytworzyć więcej belek. Na przykład na randze A kosztem Podwójnym 6 belek.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=木遁・大樹林の術]Mokuton: Daijurin no Jutsu | Wood Release: Great Forest Technique[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/Nodlspa.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Koń → Tygrys → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy na turę[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Technika dzięki której zamieniamy naszą rękę w drewniane belki, ostro zakończone na końcach, którymi możemy sterować. Wraz z rozwojem Mokutonu jesteśmy w stanie ich wygenerować więcej przez co możemy trafić kilka celów naraz. Doświadczeni użytkownicy są w stanie robić twardsze, cieńsze i ostrzejsze zakończenia co zwiększa zdolności penetracyjne techniki działając punktowo.
[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] możemy stworzyć 3 belki kosztem Standardowy na turę.
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] możemy stworzyć 5 belek kosztem Standardowy na turę.
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] możemy zakończyć belki ostrzejszymi końcami przypominającymi groty włóczni, przez co technika zyskuje większą siłę przebicia.
[b]Posiadając Specjalizację w Mokutonie[/b] możemy zapłacić zwielokotniony koszt na turę by wytworzyć więcej belek. Na przykład na randze A kosztem Podwójnym 6 belek.
[/description]
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieWąż → Szczur → Smok → Pies → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
DodatkoweTechnika kosztuje 15PT
Technika tworzy wytrzymałą ścianę z dużej ilości belek lub gałęzi. Kosztem standardowym jesteśmy w stanie utworzyć mur o objętości 20m
3. Wymiarami można dowolnie manipulować w granicach tejże objętości. Powielając koszt techniki jesteśmy w stanie utworzyć wiele identycznych ścian. Dodatkowo, można ją wykonać razem z towarzyszami, tworząc tym samym długi mur. Mimo więc bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, jej moc znajduje się w przedziale od D do S.
- D: koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 15 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 10 m3;
- C: koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 15 m3;
- B: koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 20 m3;
- A: koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 25 m3. Wymagania: Mokuton A;
- S: koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 35 m3. Wymagania: Mokuton S;
Posiadając Sennina Mokutonu można utworzyć ścianę w miejscu gdzie stoi inna osoba, oplatając ją belkami i unieruchamiając. Szybki przeciwnicy są w stanie jednak uniknąć techniki o czym decyduje MG. Płacąc dodatkowy koszt Standardowy B, jesteśmy w stanie zmniejszyć wolną przestrzeń między gałęziami miażdżąc uwięzioną osobę.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=木遁・樹界壁]Mokuton: Jukai Heki | Wood Release: World of Trees Wall[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/4NXTXnr.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Wąż → Szczur → Smok → Pies → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 15PT[/row]
[description]
Technika tworzy wytrzymałą ścianę z dużej ilości belek lub gałęzi. Kosztem standardowym jesteśmy w stanie utworzyć mur o objętości 20m[sup]3[/sup]. Wymiarami można dowolnie manipulować w granicach tejże objętości. Powielając koszt techniki jesteśmy w stanie utworzyć wiele identycznych ścian. Dodatkowo, można ją wykonać razem z towarzyszami, tworząc tym samym długi mur. Mimo więc bycia sklasyfikowaną jako technika rangi B, jej moc znajduje się w przedziale od D do S.
[list][*][b]D:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi D. Zasięg bazowy tj. 15 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 10 m[sup]3[/sup];
[*][b]C:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi C. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 15 m[sup]3[/sup];
[*][b]B:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi B. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu jednej pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 20 m[sup]3[/sup];
[*][b]A:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi A. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu trzech pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 25 m[sup]3[/sup]. [u]Wymagania: Mokuton A[/u];
[*][b]S:[/b] koszt równy standardowemu kosztowi rangi S. Po złożeniu pieczęci należy koncentrować chakrę przez czas równy złożeniu dziesięciu pieczęci. Czas ten może być zredukowany przez odpowiednie atuty, wówczas czas składania pieczęci i koncentracji liczony jest jako wspólny. Zasięg zwiększony o 5 metrów. Tworzona ściana posiada objętość 35 m[sup]3[/sup]. [u]Wymagania: Mokuton S[/u];[/list]
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] można utworzyć ścianę w miejscu gdzie stoi inna osoba, oplatając ją belkami i unieruchamiając. Szybki przeciwnicy są w stanie jednak uniknąć techniki o czym decyduje MG. Płacąc dodatkowy koszt Standardowy B, jesteśmy w stanie zmniejszyć wolną przestrzeń między gałęziami miażdżąc uwięzioną osobę.[/description]
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTygrys → Pies → Dzik → Tygrys → Koń → Wąż
KosztStandardowy za jedno drzewo
Zasięg20m
WymaganiaMokuton no Jutsu, Moku Hari no Jutsu
Rozwinięcie techniki Moku Hari no Jutsu, które zasypuje przeciwnika salwą drzazg. Po złożeniu odpowiednich pieczęci można z takiej drzazgi rozwinąć niewielkich rozmiarów drzewo. Podczas rozrostu roślina wbija się głęboko w ranę a jej korzenie oplatają ciało/obiekt. Ponadto roślina swoje waży więc ogranicza mobilność. Można w ten sposób dotkliwie zranić i dodatkowo ograniczyć możliwość ruchu przeciwnika.
Wielkość wytwarzanego drzewa zależy od możliwości techniki Mokuton no Jutsu, w której to jest opisana wielkość drzewa które możemy stworzyć
Posiadając Specjalizacje w Mokutonie mamy możliwość wykonanaia techniki przy pomocy połowy (Tygrys → Koń → Wąż) pieczęci.
Posiadając Sennina Mokutonu można stworzyć wiele drzew z drzazg płacąc wielokrotność kosztu chakry.
Zwój---
Zwój---
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=木の成長]Mokuton: Ki no Seichō | Wood Release: Tree Growing[/title]
[pic rank=B zwoj=2]https://i.imgur.com/2KVFaPO.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Tygrys → Pies → Dzik → Tygrys → Koń → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Standardowy za jedno drzewo[/row]
[row title=Zasięg]20m[/row]
[row title=Wymagania]Mokuton no Jutsu, Moku Hari no Jutsu[/row]
[description]Rozwinięcie techniki Moku Hari no Jutsu, które zasypuje przeciwnika salwą drzazg. Po złożeniu odpowiednich pieczęci można z takiej drzazgi rozwinąć niewielkich rozmiarów drzewo. Podczas rozrostu roślina wbija się głęboko w ranę a jej korzenie oplatają ciało/obiekt. Ponadto roślina swoje waży więc ogranicza mobilność. Można w ten sposób dotkliwie zranić i dodatkowo ograniczyć możliwość ruchu przeciwnika.
Wielkość wytwarzanego drzewa zależy od możliwości techniki Mokuton no Jutsu, w której to jest opisana wielkość drzewa które możemy stworzyć
[b]Posiadając Specjalizacje w Mokutonie[/b] mamy możliwość wykonanaia techniki przy pomocy połowy (Tygrys → Koń → Wąż) pieczęci.
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] można stworzyć wiele drzew z drzazg płacąc wielokrotność kosztu chakry.[/description]
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieSzczur → Pies → Tygrys
KosztStandardowy
Zasięg10m
Wymagania---
Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrastają grube belki tworzące wytrzymałą połowę kopuły. Jak większość technik Mokutonu charakteryzuje się sporą odpornością ze względu na materiał z jakiego jest stworzona.
Posiadając rangę A w Mokuton jesteśmy w stanie utworzyć pełną kopułę chroniąc siebie lub więżąc przeciwnika wewnątrz. Koszt jest wtedy Podwójny.
Posiadając rangę S w Mokuton wytrzymałość kopuły rośnie i jest ona w stanie wytrzymać poważniejsze ataki.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=木遁・木錠壁]Mokuton: Mokujōheki | Wood Release: Wood Locking Wall[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/rFbpzsN.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]Szczur → Pies → Tygrys[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]10m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Po złożeniu pieczęci z ziemi wyrastają grube belki tworzące wytrzymałą połowę kopuły. Jak większość technik Mokutonu charakteryzuje się sporą odpornością ze względu na materiał z jakiego jest stworzona.
[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] jesteśmy w stanie utworzyć pełną kopułę chroniąc siebie lub więżąc przeciwnika wewnątrz. Koszt jest wtedy Podwójny.
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] wytrzymałość kopuły rośnie i jest ona w stanie wytrzymać poważniejsze ataki.
[/description]
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury
PieczęcieTYGRYS → KOŃ → TYGRYS → SZCZUR → SMOK → TYGRYS → Przyłożenie rąk do ziemi
KosztStandardowy
Zasięg15m
Wymagania---
Po złożeniu odpowiednich pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, w wybranym przez użytkownika miejscu zaczynają wyrastać pnącza. Roślinność na obszarze 4m2 stara się pochwycić nogi przeciwnika w celu unieruchomienia go. Gdy pnącza już złapią swój cel, zaczynają przemieszczać się w górę by owinąć całe ciało lub też dusić ofiarę. By rośliny mogły kogoś złapać, oponent musi mieć bezpośredni kontakt z naturalnym podłożem np. ziemia, drzewo, itp.
Posiadając rangę A w Mokuton z pnączy wystają ciernie dodatkowo raniąc przeciwnika. Obszar wyrastania wzrasta do 9m2.
Posiadając rangę S w Mokuton obszar wyrastania wzrasta do 16m2.
Posiadając Specjalizacje w Mokuton oraz płacąc Podwójny koszt, można użyć techniki w dwóch miejscach jednocześnie.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=ツタを溺死]Mokuton: Tsuta o Dekishi | Wood Release: Drowning Ivy[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/dGGkDic.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury[/row]
[row title=Pieczęcie]TYGRYS → KOŃ → TYGRYS → SZCZUR → SMOK → TYGRYS → Przyłożenie rąk do ziemi[/row]
[row title=Koszt]Standardowy[/row]
[row title=Zasięg]15m[/row]
[row title=Wymagania]---[/row]
[description]
Po złożeniu odpowiednich pieczęci i przyłożeniu rąk do ziemi, w wybranym przez użytkownika miejscu zaczynają wyrastać pnącza. Roślinność na obszarze 4m[sup]2[/sup] stara się pochwycić nogi przeciwnika w celu unieruchomienia go. Gdy pnącza już złapią swój cel, zaczynają przemieszczać się w górę by owinąć całe ciało lub też dusić ofiarę. By rośliny mogły kogoś złapać, oponent musi mieć bezpośredni kontakt z naturalnym podłożem np. ziemia, drzewo, itp.
[b]Posiadając rangę A w Mokuton[/b] z pnączy wystają ciernie dodatkowo raniąc przeciwnika. Obszar wyrastania wzrasta do 9m[sup]2[/sup].
[b]Posiadając rangę S w Mokuton[/b] obszar wyrastania wzrasta do 16m[sup]2[/sup].
[b]Posiadając Specjalizacje w Mokuton[/b] oraz płacąc Podwójny koszt, można użyć techniki w dwóch miejscach jednocześnie.[/description]
KlasyfikacjaMokuton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu
PieczęcieDzik → Wół → Wąż → Zając → Szczur → Tygrys → Małpa → Koń → Ptak → Zając → Koń → Wąż
KosztRóżny
ZasięgWzroku
WymaganiaMokuton S
DodatkoweTechnika kosztuje 30 PT
Prosta w zamyśle technika, która pozwala stworzyć drewniane istoty, służące jako pomoc czy to w domowych czynnościach, czy to podczas batalii. Technikę można użyć na wielu poziomach, od tworzenia niewielkich istot, po tworzenie nawet istnego entowego wsparcia:
- D: koszt Podwójny rangi D (minimum 5 chakry) za utworzenie, Standardowy rangi D (minimum 3 chakry) utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają może do kolana i wyglądem przypominają owoce, warzywa czy kwiaty z rękoma i nogami oraz widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 4;
- C: koszt Podwójny rangi C za utworzenie, Standardowy rangi C utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają do pasa i wyglądem przypominają krzewy, większe kwiaty, wydłużone owoce czy warzywa czy patyczaki z rękoma i nogami, a także widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 5;
- B: koszt Podwójny rangi B za utworzenie, Standardowy rangi B utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości człowieka i wyglądem przypominają krzewy, niewielkie drzewa i masywniejsze krzewy z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 6;
- A: koszt Podwójny rangi A za utworzenie, Standardowy rangi A utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty mają jakieś 2.5 metra wzrostu (rozmiar Duży) i wyglądem przypominają drzewa z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 7;
- S: koszt Podwójny rangi S za utworzenie, Standardowy rangi S utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości wyrośniętych drzew (rozmiar Wielki) z tym, że posiadają widoczne ręce, nogi oraz twarz. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 8;
Użytkownik ma prawo decydować o wyglądzie tworzonych istot.
Posiadając Sennina Mokutonu możemy manipulować statystykami istot w granicy jednego poziomu. Ich łączna ilość musi się jednak zgadzać. Możemy więc np. osłabić Siłę jednej istoty o 1 poziom, by zwiększyć jej Wytrzymałość o 1 poziom. Możemy to zrobić jednak tylko przy tworzeniu i nie możemy potem tego zmienić.
Posiadając Specjalizację w Mokutonie koszty tworzenia maleją do Standardowego, zaś koszty utrzymania do Połowicznego na turę. W przypadku poziomu D miniumum wynosi 3 chakry za stworzenie i 1 chakry za utrzymanie.
Kod: Zaznacz cały
[title kanji=森の人々]Mori no Hitobito | People of the Forest[/title]
[pic rank=B]https://i.imgur.com/T1mFrK0.png[/pic]
[row title=Klasyfikacja]Mokuton, Transformacja Natury, Transformacja Kształtu[/row]
[row title=Pieczęcie]Dzik → Wół → Wąż → Zając → Szczur → Tygrys → Małpa → Koń → Ptak → Zając → Koń → Wąż[/row]
[row title=Koszt]Różny[/row]
[row title=Zasięg]Wzroku[/row]
[row title=Wymagania]Mokuton S[/row]
[row title=Dodatkowe]Technika kosztuje 30 PT[/row]
[description]Prosta w zamyśle technika, która pozwala stworzyć drewniane istoty, służące jako pomoc czy to w domowych czynnościach, czy to podczas batalii. Technikę można użyć na wielu poziomach, od tworzenia niewielkich istot, po tworzenie nawet istnego entowego wsparcia:
[list][*][b]D:[/b] koszt Podwójny rangi D (minimum 5 chakry) za utworzenie, Standardowy rangi D (minimum 3 chakry) utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają może do kolana i wyglądem przypominają owoce, warzywa czy kwiaty z rękoma i nogami oraz widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 4;
[*][b]C:[/b] koszt Podwójny rangi C za utworzenie, Standardowy rangi C utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty sięgają do pasa i wyglądem przypominają krzewy, większe kwiaty, wydłużone owoce czy warzywa czy patyczaki z rękoma i nogami, a także widoczną twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 5;
[*][b]B:[/b] koszt Podwójny rangi B za utworzenie, Standardowy rangi B utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości człowieka i wyglądem przypominają krzewy, niewielkie drzewa i masywniejsze krzewy z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 6;
[*][b]A:[/b] koszt Podwójny rangi A za utworzenie, Standardowy rangi A utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty mają jakieś 2.5 metra wzrostu (rozmiar Duży) i wyglądem przypominają drzewa z rękoma, nogami i twarzą. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 7;
[*][b]S:[/b] koszt Podwójny rangi S za utworzenie, Standardowy rangi S utrzymania na turę od drugiej tury istnienia. Tworzone istoty są wielkości wyrośniętych drzew (rozmiar Wielki) z tym, że posiadają widoczne ręce, nogi oraz twarz. Posiadają Siłę, Szybkość, Wytrzymałość oraz Refleks na poziomie 8;[/list]
Użytkownik ma prawo decydować o wyglądzie tworzonych istot.
[b]Posiadając Sennina Mokutonu[/b] możemy manipulować statystykami istot w granicy jednego poziomu. Ich łączna ilość musi się jednak zgadzać. Możemy więc np. osłabić Siłę jednej istoty o 1 poziom, by zwiększyć jej Wytrzymałość o 1 poziom. Możemy to zrobić jednak tylko przy tworzeniu i nie możemy potem tego zmienić.
[b]Posiadając Specjalizację w Mokutonie[/b] koszty tworzenia maleją do Standardowego, zaś koszty utrzymania do Połowicznego na turę. W przypadku poziomu D miniumum wynosi 3 chakry za stworzenie i 1 chakry za utrzymanie.[/description]